Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2020 în toate secţiunile

  1. daca vrei ceva profi ia legatura cu eescalade e in bacau. nu e asa departe de tine. eu ma voi duce la el si sunt din buc.
    2 points
  2. Torsionarea sasiului poate fi cauza, ei nu le proiecteaza pt drumurile noastre, eu am avut probleme cu microbuze, VW Transporter si Ford Tranzit, la imbinarea fetelor laterale ale caroseriei, din cauza torsionarii sasiului masticul de etansare crapa prematur, era foarte inestetic iar la Transporter s-a instalat si rugina, la imbinare. Eu as insista pe garantie, poate a crapat din alte motive, vreun defect de montaj, de fabricatie, eu as zice sa fii mai hotarat, asa, nu numai sa fii surprins pozitiv daca o face pe garantie, ar trebui sa fii convins de asta.
    2 points
  3. Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!
    1 point
  4. De masina pot face rost, de prelungitor la fel..... hmmm, simt ca mi-ar lipsi ceva .... ? Buna alegere care va tine si cu casa comparativ cu ce ai avut pana acum.
    1 point
  5. Frumoase postările cu plimbarile, mi-a placut si aia cu "i am legend", dau like in scris, ti-ai rătăcit butonul prin setări. Poza cu Cage nu cumva este din Con Air sau de pe vremea aia?
    1 point
  6. Depinde de care sfert e vorba, daca erai pe ultimul sfert de rezervor, te intelegem, trebuia sa nu rămâi in pană. Dar fără poze, degeaba...
    1 point
  7. Se pare ca nu am noroc astazi domnul de la MTM a iesit pozitiv... asa ca raman cu banii dati si mai astept putin pana se va putea Ieri am plecat la Constanta si am ramas socat de consum. Doar un sfert de rezervor Bucuresti - Constanta (15-20 litri)
    1 point
  8. Pentru cei care au probleme cu unghiul de cădere la Passat b5, b5.5, golf 4. Se ridica mașina pe elevator, se demontează scutul motor și cel de la cutie, se slăbesc toate cele 4 suruburi ce țin jugul prins de sașiu (cheie de 18), se slăbesc șuruburile ce țin bara de torsiune de jug (4 suruburi, cheie de 13), se slăbesc cele 4 suruburi de la bucse le din partea din spate a jugului ( cheie de 13) . În partea din fata a jugului se vad 3 gauri pe partea stânga și 3 pe partea dreapta cam cât o moneda de 10 bani gaura. Pentru centrare eu am folosit 2 chei de roti, încape fix în găurile de care a am zis. Bagi mânerele de la cheile de roti în găurile alea pana sus (sunt 3 gauri suprapuse, cheia tre sa intre pana la capăt), fixezi bine cheile pe ambele părți și strângi bine tot ce ai desfăcut. După centrarea jug ului trebuie făcută geometria, se modifica unghiul de fuga.
    1 point
  9. @vali zak eu nu inteleg exact ce doresti, pentru ca ai cerut o sursa, ti-am oferit-o, cu recomandarea sa suni inainte, ca sa nu zici apoi ca te-am indrumat prost. Apoi vii si spui ca n-are cum, ca e mai ieftin decat la reprezentanta... pai de ce nu iei direct de la reprezentanta? Prea mult? Vrei sa dai 70 in loc de 92? Asa mult conteaza diferenta la o revizie daca vrei sa fie totul 100% original? Tu stii... Daca mergem pe principiul tau, nici filtrele OEM nu sunt OEM, chiar daca sunt mai ieftine decat la reprezentanta.. nu? Colegul @acidone77 a dat o replica foarte adevarata, ramane decizia ta cum vrei sa pui intrebarea
    1 point
  10. Am rezolvat. Problema era din jug , nu era centrat bine , probabil a fost accidentata masina
    1 point
  11. Salutare, sunt preafericitul? posesor al unui GTE și pot spun că nu e musai să mergi în modul GTE pentru că se consumă foarte mult combustibil inclusiv acumulatorul. Poți merge pe modul hybrid iar dacă ai nevoie de forță-instant nu trebuie altceva decât să calci pedala de accelerație la maxim și vei avea toaaată puterea mașinii la dispoziție. Eu v-aș provoca să scoateți un consum cât mai mic nu să facem din drumurile României un circuit de curse.
    1 point
  12. E oarecum normal, mai patesc si eu asta, desi nu am eGolf. Cand e soare seara, habitaclul se incalzeste prin efectul de sera, insa temperatura aerului la exterior scade brusc, parbrizul se raceste si tanand cont ca la interior aerul e inca relativ cald apare condens pe interior. Similar, daca ventilatia nu e oprita si masina aerisita, ramane aer cald ce are in final acelasi efect.
    1 point
  13. 1 point
  14. Atâta bătaie de cap cu scurgerile încât am să fug de trapă toată viața mea! ?
    1 point
  15. A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am intrat in cautari de cauciucuri de iarna si sa vedem ce si cum deocamdata sunt 3 pretendenti Pirelli P Zero Winter, Michelin Pilot Alpin 5, Nokian WR A4 si s-a decis ca jantele rotor sa ramana pe vara si cele MTM pe iarna conform publicului Va las cu cateva poze de astazi cu tema de toamna si ne auzim dupa MTM
    1 point
  16. Multumesc. Da e limitat din soft din cate am inteles. Codul motor este DKTC 2.0 ltr. TFSI engine EA 888 G3.
    1 point
  17. Multumesc. Spatiul este suficient din cate am observat fara sa culisez bancheta spate. Nu am apucat sa umplu porbagajul. O sa vedem la prima iesire cu familia. Masa proprie este de 1695 kg conform omologarii iar masina a venit cu cutie DQ500 ?. Per total sunt foarte multumit, am 2 reprosuri, puteau sa schimbe maneta la schimbator cu una mai mica si sa faca ceva cu cheia aia tip briceag daca masina are cheie confort.
    1 point
  18. atata timp cat aproximativ toate uleiurile sunt acolo ca si grad de uzura iar noi il schimbam la maxim 10k, nu vad de ce sa ne stresam sa cautam perfectiunea, cand nu exista. Eu nu m-am mai stresat, am pus castrol cumparat de la Metro, m-am gandit ca il aduc pe sursa sigura si sincer, dupa 2 schimburi cu el nu observ nimic anormal. sunet - pare la fie la fel de silentios ca si cu ravenol, motul... consum - acelasi ca si cu alte tipuri de uleiuri, cred ca aici conteaza mult stilul de mers. Oricum nu am de gand sa apuc pensia cu masina asta si a inceput sa rugineasca caroseria. Pana la urma e un fier.
    1 point
  19. Din seria detailiilor... De mult timp eram in cautare de covorase OEM de edition 100 / L&K, din pacate nu am gasit nimic si nici noi nu se mai puteau comanda. Asa ca am gasit un site interesant in tara unde iti poti configura covorasul, incepand de la margini pana la materialul din care sa fie facut. Am mers pe cel mai "pufos" din lista in ideea in care sa si fie calitative. Le-am configurat in asa fel incat sa arate exact ca si cele oem de Edition (material negru, margini gri deschis). Sunt foarte incantat de ele, mult peste cele normale dedicate ce le gasesti pe net. Am mai cumparat si un set de ornamente in stare impecabila, mai rare, ce s-au pus doar pe Superb facelift (era dotare optionala - Decor "Indiana summer" (numele optiunii din catalog, pret de lista 600euro). Ce e interesant, ca ornamentele nu sunt din plastic. Nu am de gand momentan sa le montez deoarece inca imi place piano black, dar e bine sa mai am un set pe stock oricand, poate candva voi vrea sa dau un contrast interiorului Am pus si folie pe faruri. Deci, am terminat si cu capitolul asta.
    1 point
  20. Seara buna capitane ?
    1 point
  21. O seara frumoasa va doresc din nava?
    1 point
  22. Winter mode activated?
    1 point
  23. Urmeaza si jantele de vara?
    1 point
  24. Schimbarea bucsiilor a fost de bun augur. A disparut complet zgomotul la treceare peste bump-uri sau gropi. Am ramas doar cu sunetul de "tractor" care e surprinzator la un GTe. ??
    1 point
  25. Este foarte bun uleiul acela Mobil1 ESP 5w30 in cazul tau. Foloseste-l cu încredere.
    1 point
  26. Dacă uleiul original e shell A-VL, atunci indexul de vâscozitate e 204 iar Mobil 1 ESP are 187, deci 5w-30 e mai puțin vâscos decât 0w-30. Iar vâscozitatea la 100° e identic: 11,9. Doar la 40° uleiul de la Mobil e mai vâscos decât cel de la Shell: 62,6 respectiv 58,7.
    1 point
  27. Si mie ieri intrun service bun(se lauda ei) au vrut sa imi puna Ravenol VMO 5w40 cu norma ACCEA C3 care cica ar fi bun si pentru masina mea (cod motor CFGC cu DPF),dar am refuzat ,stiind clar ca am nevoie de 5w30(cu 504.00--507.00).Care e treaba pana la urma cu norma C3 ?
    1 point
  28. @sNaKeyy Multumesc. Avem si poza cu cele MTM @Zamoldac Multumesc! @keddy_net Multumesc! Da tocmai in ideea aceasta am luat-o deoarece avea putini km. MTM am ales deoarece este aprobat/partener VAG si obtin si garantie motor si cutie 2 ani deci orice se intampla sunt acoperit iar ca si performante sunt ce trebuie . @catalinmiti Multumesc! Promit sa postez cand mai intervin schimbari @bgd_b92 Multumesc! Da si eu ma jucam cu ea in NFS si Forza pana am luat-o @acidone77 Multumesc! @lambda_dryver Multumesc! Da am grija de ea ca de copilu meu ❤️. Da inca ma gandesc daca sa o infoliez toata sau doar fata. Deocamdata e infoliata pe bara fata, capota si plafon si mi-a zis ca au ceva vechime pe masina si incepe sa se zbarceasca lipiciul pe capota. Acum ramane de vazut ce si cum dar sigur plafonul tot negru il voi face ?
    1 point
  29. In perioada urmatoare ar trebui sa schimb si numerele ( schimbare domiciliu). Printre ultimele poze cu numere de SB.
    1 point
  30. Am rezolvat pana la urma. Dupa o saptamana de stres, nevri, lasat masina la service aprope zilnic, dupa zeci de intrebari, de le-am facut peri albi si baietilor de la service, s-a constatat ca zgomotul NU este de la distributie, totul fiind montat corect, si piesele legate de distributie neavand nicio pb. Zgomotul in sarcina a fost mai prezent ca si cum ceva intra in rezonanta, sau ceva vibra mai tare decat era cazul, si se suprapunea cu sunetul motorului. A fost de la cum s-a reasezat motorul pe suporti, fiind o abatere milimetrica. S-au facut reglajele necesare, si acuma e LINISTE. Totul functioneaza PERFECT. Poate ajuta pe careva aceste informatii.
    1 point
  31. Este ok, eu numai acest model mi-am luat la masinile mele.
    1 point
  32. Asa este, aveti dreptate toti ?. M am oprit la o Varta Silver Dynamic de 70 Ah cu AGM su 760A. Cat despre data de fabricatie, este " la noroc" ... ca nu mi spune nimeni inainte... am sunat in 3 locuri ?
    1 point
  33. Pfoiii de capul meu, acum pentru o baterie tre sa chem si pe unii sa o codeze ?? Mor...
    1 point
  34. Baga tu vaselina si vezi daca iti mai merge ventilatorul la -15 grade.
    1 point
  35. Si iata ca am ajuns aproape de anul nou cu ceva km in bord, mai exact 14.000 si prima revizie efectuata acum cateva zile, fiind inclus aici ulei + filtru ulei + filtru aer. Impresii in aceste 6 luni de cand am masina... zambetul de la "prima pornire" nu a disparut nici acum. In fiecare zi descopar cate ceva la ea . Ca planuri de viitor urmeaza sa ii fac un detailing complet exterior la primavara unde astept indicatii/pareri/sugestii de la colegii nostri care au mai facut acest lucru si unde l-au facut. Un alt plan de viitor ar fi un upgrade de la MTM la 180cp, tot strang bani dar se duc pe altele... Consumul este mai mult decat spectaculos ajungand de la Bucuresti la Poiana Brasov fara ca acul sa se miste de pe plin dar nu pot spune la fel si la intoarcere din cauza vestitei aglomeratii de pe Valea Prahovei... Uraaaaa. Media unui plin extern a fost de ~800 - 900 km/plin. Media interna nu am facut-o dar in zona in care stau traficul nu este cel care se intalneste in alte parti ale Bucurestiului, dar pot spune ca am ajuns si la 10% pe Stefan Cel Mare. In rest nu sar de 7,5%. Putere, am explicat mai sus, mai trebuie ceva acolo . M-am jucat cu ea in drum spre Poiana Brasov iar in curbe de tip ac de par, pierdea din putere destul de mult chiar si turata/in modul sport. Comfort, cu pachetul R-line este umpic mai inconfortabil din cauza scaunelor sport care te tin "drept" dar suportabil, la fel si suspensia sport... destul de rigida dar suportabila. Franare, de 10. ACC, de 10. Navigatie, se putea si mai bine... unele strazi pe care a trebuit sa ajung ne fiind inca pe harti. Esapament-ul a inceput sa arate deja ca este diesel, fiind negru umpic. Ma bucur ca am reusit sa o mentin "ca noua", iar la final va las cateva poze dupa spalarea de astazi care sper sa va placa. Sarbatori Fericite si un an nou cu bine !!!
    1 point
  36. Nu iti merge pt ca nu ai activate setarile speciale. Intai faci login cu 40168.
    1 point
  37. Aral nu cred ca mai este ce era, n-am auzit lucruri minunate despre ei de vreo 10 ani cel putin cred Sunt varainte mult mai bune in prezent: Mobil 1, Valvoline, Total, etc, asa ca personal nu vad de ce ar folosi cineva Aral in ziua de azi..
    0 points
  38. Eu am LED Basic si am venit de pe o masina cu halogen ca si tine. Diferenta e mare. Mai ales cum imprastie lumina pe lateralele drumului. Eu nu as investi inca 2000 euro in faruri adaptive.
    0 points
  39. Intrebarea cred ca e pusa gresit. Intrebarea corecta dupa parerea mea, ar fi: de ce e asa scump uleiul la reprezentanta?
    0 points
  40. Si eu am avut aceiasi problema cand am vrut sa imi vand masina ca am putini km, insa se devalorizeaza destul de repede chiar daca ai km putini. Majoritatea se uita sa ia o masina care sa fie ieftina si buna. E bine ca o mai tii daca nu iei cat vrei tu. Cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    0 points
  41. Cauta pe forumul skoda, sunt oameni care lasau comentariu cu o zi inainte ca totul e ok si fara zgomot ca mai apoi sa se numere printre ghinionisti. Majoritatea fabricatie 2008 si toti aveau masinile de noi, servisate la reprezentanta cu ulei castrol. Cred ca au fost cazuri si cu mobil.
    -1 points
  42. Si eu am problema asta la cald. Am observat ca daca pun contactul la cald si astept 30 secunde dupa ce se sting becurile porneste mai usor.
    -1 points
  43. Motul x clean este low sau mid saps? Dar ravenol vpd?? Ambele 5w40
    -1 points
  44. Am folosit la 1 4 APE uleiul de la celălalt golf tot 1.4 dar BCA gpl pentru că stă pe dreapta de câteva luni.. Adică 5w40 moțul specific. Am observat că pe lângă faptul că îl consuma mai repede față de Castrol 10w40, in anumite momente când merg agresiv, turații se aprinde becul de la presiune ulei. De exemplu după un drum de 35 de km mers in 4-5000 ture, când am intrat în oraș și am mers normal mi s-a aprins presiunea la ulei. Cea ce cu 10w40 nu mi s-au întâmplat. In schimb la celălalt BCA CU GPL nu am avut problema asta. Amândouă au undeva între 300-400 k km reali. Deci depinde și de stilul de condus. La celălalt pe GPL, folosindu.l tata, e perfect 5w40, nu prea vede ture peste 3500. Eu cum ii dau mai multe ture o sa merg pe 10w40, probabil e și mai uzat motorul. Cu toate că de 8 ani de când e la mine tot cu 1,3 litri completez.
    -1 points
  45. @andrusel aici e vorba de ulei pt motoare PD. Al tau sunt sigur ca este CR. La un PD cu multi km merge de minune un 5W-40.
    -1 points
  46. Golf IV 1.9TDI-PD (AXR, Euro 4, iunie 2005), 367k km, toarce ca-n prima zi. Revizii complete la fiecare 10k km, DOAR Motul 8100 XClean 5w40.
    -1 points
  47. Un 0w30 se va subtia teoretic mai repede decat un 5w30 din cauza motorinei de la regenerari, fiind un ulei mai putin vascos. Eu am bagat noul ulei VAG OE 0W30 iar dupa 1000km nu pot sa zic ca m a dat pe spate in vreun fel. Parca in plaja 1000-2000rpm, e ceva mai zgomotos motorul. Dupa 2000rpm se aude ok, si toarce frumos. Sunt cam 99% convis sa bag 5w30 la urmatorul schimb ( Total Ineo, Mobil 1 ESP, sau Motul Specific )
    -1 points
  48. Cred ca este best answer. Cu aceste specificatii, cumparati o marca premium si nu aveti treaba cu uzura axei cu came și a tachetilor hidraulici. 2 exemple de ulei care au dovedit fiabilitatea la motorul 1.9 tdi PD: Fuchs Titan Gt1 xtl 5w40 si Valvoline Synpower Mst 5w40.
    -1 points
  49. Oarecum aceeasi dilema o am si eu... Momentan am VAG OE 0W30, dar nu sunt foarte multumit. Mi se pare un pic cam zgomotos motorul in ture mici. As vrea sa trec la Motul 5W30 Specific 504/507, feedback-ul fiind unul foarte pozitiv, inclusiv de la colegi/prieteni cu masini VAG care-l folosesc. Fara consum (cel putin notabil) si zgomot redus al motorului. Citind si impresiile altor colegi de forum, marea majoritate sunt foarte multumiti si de X-clean 5W30... Pe lista mai am si Mobil 1 ESP 5W30 sau Total Quartz Ineo LL 5W30. Schimburi tot la 10.000km.
    -1 points
  50. Basic Led nu sunt adaptive. Asta e marea diferenta in ele si Hi Led. Am avut pentru o scurta perioada un B7 cu faruri adaptive (Xenon) dar nu m-a dat pe spate. Bineinteles pe B8 farurile adaptive lucreaza putin altfel.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!