Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.11.2020 în toate secţiunile
-
Acum 3 saptamani am schimbat ambreiajul(sachs), simering palier(oem) pe unde prelingea putin ulei si suport motor de pe dreapta cel hidrolagar (lemforder). Intre timp am trecut la anvelopele de iarna, am curatat aripile fata in partea de jos, dat cu spray anticoroziune( ceva gen antifon de praguri) plus ceara de cavitati la spray. Bonus am gasit aripa dreapta , este la vopsit deja, sper pe saptamana viitoare sa o montez, iar aripa stanga este in stare perfecta, avea ceva mizerie adunata pamant si frunze. Si ceva ce cautam demult chederele/ornamentele de la usile fata, ale mele erau umflate, au ruginit in interior! Km 289.000 coafura rezista!5 points
-
absolut corect cum a spus si colegul florin. unde exista stergator asa se procedeaza. unde nu se trage direct din vas si se schimba pompita si manetele.1 point
-
@M_Florinai incercat sa apesi butonul si sa te indepartezi de masina? idea e sa se inchida singur si sa incuie masina dupa ce te indepartezi de masina cu mainile ocupate. Antena din bara pt deschidere cu piciorul ar trebui sa o codezi-adaptezi ca sa mearga. Ai codat in 05 ? Daca ai luat +12 de la iluminatul portbagaj e corect, este acelasi +12 pt iluminatul interior A29.1 point
-
1 point
-
Si nu numai hardware..la acelasi hardware am vazut perfomante diferite cu driver-e (software) in versiuni diferite ale modem-urilor de comuincatie.1 point
-
Drum liber liber azi , zi superba de toamna tarzie Cred ca am facut 100 de drumuri dus intors pe valea Oltului dar ca azi nu am mai prins asa fereastra spre Sibiu La dus am depasit doar 2 masini , in rest de la Cozia nimeni in fata pana la Boita , a zburat tancul Consum la dus - 7% Un plus = se lucra la ora 15 pe santier la autostrada azi , sambata Alt plus = aproape e gata asfaltarea la Calimanesti / Cozia Plusul absolut = peisaj de toamna de basm in defileu iar Fagarasul cu varfurile inzapezite vegheaza tot Sibiul , o minune ce ne-a lasat Dumnezeu Minus - cafea naspa de tot de la Tucano , cred ca au stors ceva ciorap ca nu au mai avut boabe , e prima si ultima data cand iau de la ei Intors la lasarea intunericului pe la ora 19 , drum relativ liber , am calculat = 6.4% Per total am avut dus-intors 6.7% Estimarea de autonomie e relativa , am facut 95 km la intors si imi arata doar 40 scazuti Probabil la fel si consumul , dar .. just for fun Sa fiti sanatosi toti , aveti grija de voi Si cel care imi da downvote la postari1 point
-
Echipari standard diferite nu inseamna calitate diferita pentru aceleasi componente, din aceeasi fabrica. Doua modele identice produse in acelasi loc vor avea aceeasi calitate, indiferent unde vor fi vandute. Doua modele identice produse in locuri diferite, pot avea diferente la nivelul calitatii, in conditiile in care furnizorii pot fi diferiti. Dar tineti cont ca fabricile fac asamblare, nu productie, ca atare, cu aceiasi furnizori si aceleasi piese, masinile vor fi identice, oriunde se vor produce.1 point
-
E timpul sa dau drumul la update-ul despre frâne, cu greu am gasit timp sa scriu după două luni de la montare si aproape 6000km, in sinteză: au plusuri, le-am gasit un oarecare minus, dar la cele stock nu mă mai întorc. Motivele inlocuirii au fost cumulate: discurile spate trebuiau înlocuite datorită defectului cunoscut in gama VAG (rugină pe suprafață), plăcuțele spate erau consumate, dar cele mai supărătoare erau vibrațiile mari pe frânare însoțite de zgomote de metal si senzația permanentă ca oprește prea lung, fading la a doua-treia frână mai consistentă iar mersul sportiv era exclus, in sensul ca daca unul din față frâna, chiar daca tineam o distanță normală, eu sigur intram in el. In plus, placutele față mai duceau un maxim de 6-10k km, dar deja nu mai aveam rabdare cu calitatea VW. In urma unei recomandări de la un pasionat care a avut EBC pe un golf de 400+ cai, am mers pe EBC, un kit complet de discuri BSD striate față si spate (ei le zic Blade Sport disc grooved), cu plăcuțe yellowstuff (fast street si SUV) tot de la EBC, dimensiunile discurilor pentru Allspace biturbo sunt exact cele de pe Golf 7R, 340x30 față si 310x22 spate, ambele ventilate, kitul este made in UK. Discurile vin vopsite negru, in câțiva km se duce mare parte din negreală, dar curățarea completă până la margini a durat 150-200km. Plăcuțele vin cu un strat superficial pentru maximizarea frecării în perioada de rodaj. Mare reducere de greutate nu este față de stock, nici nu m-a interesat, undeva la maxim 1kg per disc. Rodajul e dat la minim 350km in oras, a durat ceva până i-am făcut dar am menținut un mers ponderat până spre 2000km, sa se păsuiască bine. Discurile sunt marketate ca "high carbon discs" dar diferenta nu e chiar cum s-ar zice din nume, in loc de 1.6%, continutul de carbon e pe la 3% si inca ceva procent de silicon. In fine, nu intru in alte detalii, dar ceva din marketing se pupă momentan cu ce vad eu in utilizare, rămâne sa văd in timp cum se mențin. Cu ocazia asta am inlocuit si lichidul de frână cu un Motul Dot4 cu punct de fierbere ridicat (il folosesc si la motocicletă). Plusurile sunt suficient de multe - am scapat de vibratii si de zgomotul de huruit fier pe fier - masina franeaza mult mai bine si mai predictiv, probabil spatele nu mai avea niciun aport la frânare sau aportul era mult prea redus - la o frână de urgență automată am auzit cauciucurile scârțâind, ceea ce nu auzisem niciodată de cand am mașina si nu părea posibil - frânele pare ca se incing mai puțin si se racesc mai repede - am abuzat de frane kilometri in sir zilele trecute la mers sportiv si pentru prima dată am vazut ca fadingul a dispărut si mașina frânează bine - optică: zonele galbene de pe plăcuțe si modelul striațiilor de pe discuri atrag atenția celor cu ochi pentru detalii (am primit întrebări) Negativ: - franarea are un zgomot de fond la frânele agresive lungi, de la viteze mari până coboară spre 80-90 la ora, zgomotul e similar cu rularea anvelopelor pe un drum rașchetat (dar la jumatate din intensitate)... in oras nu se aude - plăcuțele lasă ceva mai mult praf, dar jantele le am în ritualul de mentenanță aproape săptămânal, nu deranjează prea mult. La inceput se vedea puțin praf pe muchia ușilor din spate, cu timpul s-a mai estompat. Concluzia: masina avea mare nevoie de frâne, nu ca moft ci in primul rând pentru siguranță.1 point
-
A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am intrat in cautari de cauciucuri de iarna si sa vedem ce si cum deocamdata sunt 3 pretendenti Pirelli P Zero Winter, Michelin Pilot Alpin 5, Nokian WR A4 si s-a decis ca jantele rotor sa ramana pe vara si cele MTM pe iarna conform publicului Va las cu cateva poze de astazi cu tema de toamna si ne auzim dupa MTM1 point
-
Am mers pe A3 cu 130km/h de vro 4 ori pana acum, NU se aude decat un mic fasait de aer....si ala daca esti foarte atent si sti cum face masina fara ele, plus ca eu am paravanuri si NU se mai inchid perfect geamurile. Am avut bare AM, alea fluierau la peste 80km/h....astea OEM stunt pe mucles si la 130km/h, la astea NU confimi bine si te pot lua oricand la o plimbare sa te convingi. La urmatoarea iesire pe o autostrada am sa incerc sa fac o filmare... Mah au fost o oferta modica pentru mine de la un amic, am dat 200Lei pe ele....mai are unele pentru Berila OEM, dar NU mai are cheile la ele (se pot schimba butucii). Masina e acolo de cca. 4 ani...am avut 2 clienti care mi-au dat oferta ceruta la vremea respectiva, am avut in iarna 4.300Euro banul pe bord...dar nu mai vreau sa o iau de la inceput cu alta masina. La asta am schimbat si reconditionat totul pe ea (dacaca ai citit in anunt), si cand spun totul am acte doveditoare in valoare de peste 8.500Euro (in afara de pretul de achizitie al masinii)....am un singur element vosit pe ea, bara fata care e una noua OEM si vopsita ca ma atins o doamna neatenta, in rest caroseria si voseaua e OEM pe ea. Sa cauti 3 ani niste roti de W8, sa le reconditionezi ca de fabrica (doar rotile la ea fac 2.000Euro). Sa cumpar acum alta masina, un model mai nou, ar insemna doar o distributie, o revizie si 2 seturi de anvelope, un minim de 2.000Euro + diferenta de model vro 5.000Euro minim....NU merita un alt model care ma duce tot din punctul "A" in punctul "B" si cu costuri mai mari, plus ca noile modele sunt mult mai problematice. Sunt exemplare si mai scumpe ca a mea pe OLX...da NU au mai nimic schimbate pe ele...a mea a venit cheala! Chiar saptamana trecuta am ajutat un amic sa isi vanda masina, un Passat B5.5 din 2003 1.8T full option si cu Stage 1 pe ea, cu trapa smd...la dat cu 3.900Euro....si-a luat o Skoda Octavia 3 si ii pare rau dupa Passat B5.5. Ca am investit asa de multi bani in ea, e extrem de incapatoare si confortabila la drumuri lungi...o sa o tin pe viata si sa o trec ca vehicul istoric...piese la ea sa mai gasesc ca sa pot merge cu ea inca 15 ani, minim. Mah NU cred ca as vinde-o nici daca vine unul si imi arata 5.000, am pus prea mult suflet si prea multa pasiune pe masina asta...am sa merg cu ea si am sa platesc orice eventuala taxa de mediu (ca sunt constient ca in 2021 se va baga) panaaaa nu se mai poate , si atunci o sa o trag pe drepta si o sa-mi i-au alta cu care sa ma misc. Mah jur ca o sa trec...bun pont!1 point
-
Revin cu o completare şi rog moderatorii să o șteargă dacă se consideră off-topic. În postul meu anterior îi rog pe cei care îl citesc să nu confunde suspensia multilink cu cea adaptivă DCC tot pe punte rigidă , de la Octavia 3. Poate că nu am fost eu foarte explicit, ideea este că măcar suspensie adaptivă pe puntea semi-independenta de aş fi bifat la momentul configurării, altfel vorbeam despre confort şi nu se mai punea problemă de a încerca să schimb puntea spate (Standard rear axle (0N1) în ideea unui retrofit... La Golf 8, lucrurile stau puțin altfel câteodată:1 point
-
Masinuta de o saptamana sta cuminte pe dreapta si asteapta ziua cea mare de maine cand va primi ambreiaj nou. Cel vechi a inceput sa patineze tare in toate treptele superioare plus ceva zdranganit la relanti si am preferat sa o tin pe dreapta decat sa ma lase pe undeva in drum. Azi a primit o baita completa acasa plus presurile de cauciuc de iarna si bineinteles 2-3 poze. Va urma dupa ambreiaj pregatirea pt iarna cu decontaminat si ceara si cateva elemnte de polisat! Km 287.0001 point
-
Salutare..si-a facut cineva adaptarea cutiei de viteze pe modelul Porsche Cayenne din VCDS? Citesc pe multe forumuri si doar recenzii pozitive pana acum.1 point
-
0 points
-
pai conform acestei teorii, acuma trebuie schimbata axa cu came preventiv si nu cuzinetii ?-1 points
-
verifica sa nu iti ramana placutele de frana lipite de disc. Probabil ghidajele sunt ruginite-1 points
-
-1 points
-
...dacă îmi era adresat mie, subtil, acel comentariu, pot sa te liniștesc. Si eu am 3 scoli de pilotaj făcute, una special pe defensiv/economic pe care am terminat o cu punctaj maxim ( de aur...as putea spune, dacă înțelegi aluzia) și am fost obișnuit cu multe sisteme de control pe masina companiei. Unde scoteam 3.9% Craiova- București, Octavia 2.0tdi. Sistemul verifica fiecare parametru al mașinii. Inclusiv Gurile. Deci nu toți functionam la fel. Oricata teorie știm. Iar eu chiar folosesc cei 204 cai ai mașinii la drumuri lungi. Ontopic: este diferența mare de la 0 la 20 grade afara. Dimineața am făcut Ploiești- Mioveni cu 80%- 35% la 0 grade cam tot drumul. La întoarcere, am avut 15 grade si am costumat 80%-49%. Temperatura interioara pe 23 tot drumul.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00