Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2020 în toate secţiunile
-
Deci: T8 pin 1 se conectează la A29, conexiunea plus12 pt lumini interior care este conectata la T73c/12 in BCM. Dar funcționează și luat de pe poziții. T8ct/5 se conectează la T32e/13 J605 T8ct/7 la T32e/19 in J605 Daca nu ai keyless entry ( nu ai antena din spate ) se monteaza butonul simplu și fără senzori in bara. Senzorii se conectează la controlerul J965 (acces și pornire) care e sub volan. Senzorii și butonul easy Close (dublu) funcționează doar cu keyless entry. Antena din spate trebuie sa recunoască cheia din buzunarul tău, altfel deschide la oricine. Cum ai făcut restul conexiunilor fără schema electrică? Dacă ai deja keyless entry, acestea sunt conexiunile pt senzori. Controlerul J938 ( cel la care sunt conectați senzorii din bara) îl conectezi la J965 (sub volan)2 points
-
Nu....asa arata. Felicitări pt munca depusa. E problema la toate modelele, dar in special la Tiguan. Am N rezolvate, cu problema furtunaselor ieșite din mufele de scurgere, mufele de scurgere infundate, etc.2 points
-
As dori sa intreb un simplu lucru pe care nu l-a luat nimeni in calcul. Rulajul anual. Cred ca este un factor decisiv in alegerea unui anumit brand/model sau alegerea unui taxi. Daca faci sub 10.000 anual e mai ieftin taxi sau inchirierea unei masini/autorulote in perioadele de vacanta. Daca faci 10-20.000 pe an poti alege cu sufletul. Masina noua in 90% la rulajul asta nu iti va crea probleme in urmatorii 5 ani. Daca faci 30-50.000 pe an e alegerea ce mai grea(trebuie sa iei in calcul eventualele probleme, ce iti zice inima si consumul) Daca faci peste 50.000 pe an trebuie sa te simti perfect in scaun, sa te uiti la consum, la probleme ale modelului si la toate dotarile care iti fac viata usoara la volan. In aceasta categorie aspectul exterior e mai putin important deoarece e clar ca masina aia produce bani intr-un fel sau altul,nu consuma. Eu unul fara test drive cu pasager in spatele soferului nu iau nici o masina. 1. Trebuie sa ma simt eu bine. 2. Trebuie ca cel care sta in spatele unui sofer de 1.85 sa stea comod. Pana nu te dai cate o tura prelungita cu fiecare masina din lista restransa nu o sa iti faci nici o idee. Chiar daca pe hartie e perfect modelul x ajungi sa il conduci si nu iti place ti-ai batut capul degeaba. Personal sunt subiectiv si as alege leon in fata celorlalte. Dar cand te prinde microbul seat e cam greu sa renunti la brand. Mai ales cand ai avut masini care nu au creat probleme.2 points
-
Scoate cu o seringa si furtun de perfuzie, pe la joja. Verifica din cand in cand nivelul de ulei pe joja. Când este la maxim, te opresti.1 point
-
Acum 3 saptamani am schimbat ambreiajul(sachs), simering palier(oem) pe unde prelingea putin ulei si suport motor de pe dreapta cel hidrolagar (lemforder). Intre timp am trecut la anvelopele de iarna, am curatat aripile fata in partea de jos, dat cu spray anticoroziune( ceva gen antifon de praguri) plus ceara de cavitati la spray. Bonus am gasit aripa dreapta , este la vopsit deja, sper pe saptamana viitoare sa o montez, iar aripa stanga este in stare perfecta, avea ceva mizerie adunata pamant si frunze. Si ceva ce cautam demult chederele/ornamentele de la usile fata, ale mele erau umflate, au ruginit in interior! Km 289.000 coafura rezista!1 point
-
e si nu e.... adica, o aerisesti un pic inainte sa o incui seara, stergi parbrizul bine pe interior. dar nu e normal sa fie foarte transpirat dimineata..... Daca se intampla asa, trebuie cautata sursa umezelii. Masina nu e ermetica....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am tinut in general toate masinile pe Auto (climatronic) si deci ventilatia deschisa tot timpul si ACul dezudimifica aerul din interior chiar si iarna. Totusi, de cand cu eGolful, am constatat ca atunci cand e frig creste consumul mult daca o tin pe Auto (intra incalzirea desi nu simt nevoia incalzirii aerului, mai ales cu scaune incalzite). Astfel ca am ajuns sa merg cu ventilatia pe OFF total... ceva destul de surprinzator pt mine. Cu toate acestea, nu am remarcat nici un fel de umiditate pe geamuri. O tii pe auto sau pe off?1 point
-
Bine ca doar problemute d-astea face: de exemplu, vineri seara nu mai voia neam sa se deschida haionul. Motorasul stiam de mult ca e mai lenes, insa pana la urma descuia. De data asta insa orice ii faceam, inclusiv cu cheia, nu se simtea actionarea manerului... Asa ca, dupa ceva contorsionism am reusit de deschid din interior, fara sa rup capitonajul... ca sa gasesc axul din poza sarit din locul incercuit in poza. Nu am reusit sa il pun la loc, existand riscul sa rup aliajul din care e facut manerul - asa ca am optat pentru un surub cu piulita potrivit.1 point
-
@dumi5 întreținere, la 60k km (sau 4 - 5 ani, nu mai stiu exact) se schimba uleiul la Haldex. Ca și consum 0,5 -1 litru maxim in plus.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update final, farul a fost schimbat ieri pe garantie, operațiunea a durat undeva la 4 ore (??) si nu m-a costat nimic. Acum sper sa nu aiba aceeasi soarta si farul stang in viitor, pentru ca ieri a fost si ultima zi de garantie..1 point
-
Atâta bătaie de cap cu scurgerile încât am să fug de trapă toată viața mea! ?1 point
-
Verificarea se face la reprezentanta pe server,NU la mizeriile de site-uri....1 point
-
De ce sa nu fie volanul ei? Eu nu'mi dau seama cum pare revopsita din niste poze de la distanta. E greu sa iti dai cu parerea pe forumuri din cateva poze. Dar cum a spus si excalade, pe langa uzura banchetei este foarte pronuntata si aripioara soferului ; a mea are 235k din 2011 si interiorul e impecabil ; la fel mai am un tovaras cu 270k si e impecabil ; sunt destul de rezistente in timp. Nu inteleg de ce va complicati cu samsarituri ieftine aduse de afara ; pretul de achizitie a fost probabil ~ 8500€, adusul 5-600€, profitul 7-800€. Evident ca asa chilipir este greu de gasit afara..una cu 150k km in Germania e mai scumpa decat la noi..CC'ul este cred ca printre cele mai samsarite modele. Succes in a gasi una buna la pret mic.1 point
-
Și ca o surpriza, nici măcar nu mi-am propus, pe drumurile noastre cu o bandă am descoperit recent și range-ul total de peste 1000km... curgeau râuri de mașini, așa că am mers cu coloana... iar cei 240 de bidivii cumințiți si educați de nevoie au livrat un consum de 4.9 l/100km, chiar coborâse la 4.8 pentru o scurta perioada de timp ceea ce pentru aproape 2 tone de fier este excelent.1 point
-
1 point
-
A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic SAU acel pure pleasure ride planuit, asteptat cu sufletul la gura numai, numai sa vina mai repede si unde ai de gand sa profiti de tot ce poate (acum) sa ofere "lupul in straie de oaie" . Pentru ca feedback si franturi, din ce am observat in cele aproape 3 luni de cand am trecut prin aceasta transformare, au tot fost postate pe ici-colo, o sa incerc sa sumarizez punctual fiecare sectiune, cate putin din fiecare: - Confort Aici, multe nu ar fi de spus... In esenta, nu s-a schimbat mai nimic . Da, este mai joasa, dar oricum nu urcam borduri inalte si de Off-Road nici ca se punea problema vreodata (da, sunt unul dintre aceia care conduc SUV doar pe asfalt ). Si nu fiindca acum nu poate, ci fiindca prefer un asfalt impecabil si "serpuit", in detrimentul unui urcat pe munte in masina. Se simte masina mai inchegata, peste limitatoarele de viteza, dar nu-ti dizloca pietrele la rinichi (tot pe mana mediciilor voi intra - sper ca nu curand ). - Sunet Dupa downpipe, da, sunetul este mai pronuntat. Totusi, diferenta este aproape insesizabila, dupa montarea acestuia, pentru pasagerii obisnuiti deja cu finala de .:R. DSG fart-urile sunt, bineinteles, un deliciu, iar noile Pops&Bangs nu cred ca vor inceta vreodata sa imi provoace acel zambet in coltul gurii, cand cobori serpentine si retrogradezi pentru frana de motor. Ce a aparut nou, in schimb, este sunetul de turbo boost, accentuat atat de noua admisie, cat si de celalalte elemente aditionale ale acesteia. Si nu e un lucru deloc rau - contribuie decisiv la placerea condusului. Cand incepi sa-l auzi, stii ca urmeaza sa-si incordeze muschii imediat dupa . - Control Aici includem atat imbunatatirea substantiala a stabilitatii, dar si aderenta suplimentara data de noul combo de jante/anvelope. Poate ca ma contrazic, in contextul spuselor de mai sus despre confort, dar, prezenta clara a barelor se simte abia cand incepi sa o fortezi sa se aplece si ea spune: "What do we say in the face of body roll - not today!" (cu parafrazarea de rigoare ). Anvelopele sunt lipicoase fix cat trebuie si contribuie, evident, decisiv la cat de controlabila este chiar si in situatiile in care este dusa aproape de limita. Trecand peste acestea, ajungem la punctul cel mai important ? (<- opens pop-corn): - Sportivitate Un cuvant: Fast. Atat. Sau doar atat.... Joke (he he) ! Doar cu lungimea, nu si cu descrierea. Este absolut impresionanta diferenta fata de stock! Inca ma prinde "nepregatit" atunci cand uit ca este in S si ma angajez intr-o depasire. Simti efectiv cum masina vrea sa plece de sub tine. Diferenta in comparatie cu Stage 1 am scris-o in alta parte, dar o adaug si aici: Realist, in 95% din timp (sau din sosele ), nu ai nevoie de mai mult de 50% din cursa pedalei de acceleratie, pentru ca restul de 50% sunt ilegale inainte sa aiba pasagerul timp sa zica "wow". Recunosc, mai mult ca sigur acest capitol debordeaza cu entuziasmul meu, oricat incerc sa-l maschez . Pare ca a durat o vesnicie de cand am inceput pana cand am terminat, dar, totodata, rezultatele merita fiecare secunda petrecuta citind si documentandu-ma, iar acestea, nu in mica masura, se datoreaza lui @C Z R! Si acum, in incheiere, exact precum in referatele de la scoala, "coroborand cele prezentate mai sus...", putem spune ca masinuta este acum, fix, dar absolut fix, ce trebuie . Din pacate, nu am apucat sa vedem vreun Trans-ceva anul acesta, dar drumul Bucuresti-Ploiesti-Paulesti-Plopeni-Valenii de Munte-Cheia-Cabana Muntele Rosu-Brasov-Predeal-Bucuresti a fost o absoluta incantare, avand cate putin din toate, dar mai ales niste serpentine propice pentru a "scoate lupul din straiele sale de zi cu zi". In limitele sigurantei tot timpul, bineinteles. Ma rog... Aproape tot timpul . Mai detaliat nu cred ca imi permite Regulamentul asa ca nu voi intra in detalii, dar merita mentionat ca sunt destul de convins ca "100 dollar bill challenge" nu cred ca avea cineva cum sa o castige pe acest traseu . In orice caz, timp de poze nu prea a fost, dar am reusit sa-mi fac timp de un photoshoot ulterior, tot intr-o locatie draguta, ca sa aiba postarea aceasta si altceva in afara de randuri de entuziasm in alb si negru . Sper sa fie un ultim capitol pe masura celorlalte. #staytuned1 point
-
@rudiRUD la dieselele vag din dotare nu as schimba motul-ul, insa la VR nu m-a incantat peste masura, doar ca la km pe care ii are, nu l-a mancat deloc. Sunt chiar curios cum se comporta long time cu uleiul oe, norma din carte. Rau nu ar avea ce ii face. @Muale asta, plus ca am uitat sa imi iau garnitura de buson baie, si a doua zi plecam iar la drum, nu voiam sa plec fara ulei proaspat. Iar treaba cu corect este cu dus si intors - furtunul intra pana in fundul baii, unde sta joja, si dupa cantitatea de ulei extrasa, si contaminarea (culoarea) uleiului dupa +1000km, se pare ca am facut o treaba cel putin decenta Si sa revenim, am profitat de vremea inca buna de luni (ca azi a fost jale pe traseul pe care l-am parcurs ieri) si in drum spre (din nou) TM, am ales Transalpina. Mi-o aduceam aminte de acum 8 ani de zile, intr-un hyundai diesel, in care fiecare ac de par abrupt (si sunt destule) era o experienta destul de neplacuta. Peisajele dupa cum le stiam, superbe, insa experienta cu Golful a depasit orice asteptare. Cuplul "de jos" al VR-ului, combinat cu tractiunea si supensia, "insurubeaza" masina pe viraje intr-un mod care te face sa ranjesti continuu. Iar bucata (mai usoara) superb virajata, si cu asfalt perfect dintre Obarsia Lotrului si Sebes, in zi de lucru, cu trafic redus, este o experienta deosebita. Cu aceste doua drumuri pot completa "review-ul" chinezismelor allseason, care implinesc in curand 2 ani la mine: Pe uscat sunt decente, un pic zgomotoase la viteza si in viraje luate (foarte) tare, aderenta un pic sub cauciucuri dedicate de vara, insa in limite mai mult decat ok in utilizare normala; Surpiza a venit pe ud, inclusiv pe drumul de intoarcere in noaptea asta, cand am parcurs Dealul Negru si A1 pe torentiala - profilul "V" se pare ca a fost copiat ok de fratii chinezi, evacueaza foarte bine apa, reducand acvaplanarea aproape la nivelul Uniroyalurilor. Iar faptul ca sunt XL (extra load) ajuta mult in precizia schimbarilor de directie. Per ansamblu nu sunt deloc rele.1 point
-
Se pare ca asta o sa fie ultimu meu post in calitate de posesor al golfuletului, masina o sa ajunga la varul meu @rvm# ceea ce ma bucura foarte mult ca ramane in familie, l-am dat fara volanu de golf 7 iar in schimbu lui am pus volan in trei spite din piele perforata de pacific/octavia vrs, in rest a ramas totul la lucul lui ? Asadar gulfuletu a fost in posesia mea timp de 10 ani, timp in care a fost super intretinut si niciodata nu m-a dezamagit, este o masina fiabila, usor de intretinut, iar in cazul lui destul de potent, pt mine a fost masina perfecta dar datorita faptului ca o sa avem nevoie de mai mult spatiu am fost nevoit sa-l dau... Ca si ultimul upgrade, in iulie am schimbat discurile si placutele, am mers pe discuri Rotinger graphite line si placute Textar, dupa 3000 km cu ele zic ca am facut o alegere foarte buna din punctul meu de vedere, simti cum "musca" mult mai bine, nu scartaie dar in schimb lasa ceva praf placutele pe jante. Ce urmeaza ? Nu stiu sigur nici eu, cert e ca o sa fie tot o masina din grupul VAG Mai mult ca sigur varul meu o sa continuie topicul Va salut si sa ne revedem cu bine ! ? Un consum dupa doua drumuri de BR - Sinaia, unul de BR - SB si unul de BR - B Ultima poza cu golfuletu din telefon ?1 point
-
Vreme de o săptămână am colindat nostalgic Moldova noastră, locurile copilăriei, poate deschid apetitul generației care vine din urmă. Am plecat de acasă inclusiv cu bicicletele, am montat suportul pe cârlig si i-am dat bice. După cca 1000km de utilizare la drum întins (la destinație le-am dat jos), pot spune ca în afară de un balans la unele denivelări mai pronunțate la care o lăsam mai încet, se ține foarte bine, iar la depășiri am putut lăsa liberă herghelia. Fiind padurea aproape am profitat de ture de dimineață pe doua roți si de ieșiri combinate auto+velo cu jumatatea mea mai bună la volan si eu la ghidon, loc bun pentru admirat Tiguanul in offroad de pe marginea drumului dar si de înghițit praf. In zona Durău (lacul Bicaz) am ieșit puțin de pe asfalt si am poposit pe o pajiște cu Ceahlăul in spate... returul catre asfalt a fost mai in forță, iarba era udă pe alocuri și ma asteptam ca fusese nor pe munte, iar la final era o urcare cu niste metri de pietriș afânat dar parcurs fără emoții de masina (nu la fel pot zice si despre mine), m-am inspirat din stilul altui topic @yanq , e drept ca identificasem o rută de ieșire de rezervă. Ca să o scurtez, concluzia generală: sunt uimit de polivalența mașinii, cară lejer oameni, bagaje si biciclete, depășești fără sa le simtă ca sunt acolo, ieși de pe drum cand ai chef, treci lejer prin zone de drum in lucru, merge și în oraș, pleacă bine de la semafor, e comodă in toate situațiile, de-a dreptul minunat si pot zice... puțin neașteptat! Si un teaser pentru postarea următoare... dar e prea devreme sa ofer feedback.1 point
-
Cand merge pe incalzire se inverseaza sensul de curgere al "freonului" prin circuit. "Freonul" iese sub forma de gaz fierbinte din compresor. Intra in radiatorul din habitaclu. Aici cedeaza caldura, se condenseaza si iese lichid cald, dar putin mai rece decat temperatura gazului de la intrare. Merge in valva de expansiune unde se transforma din lichid cald in lichid rece la joasa presiune (si putin gaz). Lichidul rece merge in radiatorul din fata masinii unde, datorita caldurii din mediul inconjurator, fierbe si se transforma in gaz. Gazul iese putin mai cald decat lichidul de la intrare. Gazul acesta apoi absorbit de compresor si trimis din nou in habitaclu...1 point
-
1 point
-
Intr-adevăr, nu merită asumate riscuri, nu recomand Mamaia pe vremurile astea desi e mai lejer decat la Eforie sau în Vamă. ? Și o fărâmă de Dobrogea. #NoEdit Nu am idee cum se calculeaza scorul Blue, dar am reușit 100 din 100 cu o talpă mai grea si fără retineri, erau cam 220km în calculul de acolo.1 point
-
1 point
-
Până la urmă, am făcut mașina le casco la reprezentanta. Dar și acolo mi au pus unele piese AM iar pe deviz au fost trecute la preț de originale. M-am plâns la reprezentanta, și am fost rechemat pentru înlocuire. E o escrocherie adevărată ce se întâmplă în România!1 point
-
Salut, eu zic sa nu te complici. Benzinele de calitate deja sunt aditivate si nu ai nicio garantie ca aditivul pus de tine nu da vreun efect aiurea la combinatia cu aditivul din benzina. Stii aia cu "dusmanul binelui e mai binele" ?1 point
-
Salutare! Scuzele de rigoare daca sunt off topic. Imi puteti spune ce activari se pot face la o Skoda Rapid din 2016, 1.6 diesel? Multumesc!1 point
-
E timpul sa dau drumul la update-ul despre frâne, cu greu am gasit timp sa scriu după două luni de la montare si aproape 6000km, in sinteză: au plusuri, le-am gasit un oarecare minus, dar la cele stock nu mă mai întorc. Motivele inlocuirii au fost cumulate: discurile spate trebuiau înlocuite datorită defectului cunoscut in gama VAG (rugină pe suprafață), plăcuțele spate erau consumate, dar cele mai supărătoare erau vibrațiile mari pe frânare însoțite de zgomote de metal si senzația permanentă ca oprește prea lung, fading la a doua-treia frână mai consistentă iar mersul sportiv era exclus, in sensul ca daca unul din față frâna, chiar daca tineam o distanță normală, eu sigur intram in el. In plus, placutele față mai duceau un maxim de 6-10k km, dar deja nu mai aveam rabdare cu calitatea VW. In urma unei recomandări de la un pasionat care a avut EBC pe un golf de 400+ cai, am mers pe EBC, un kit complet de discuri BSD striate față si spate (ei le zic Blade Sport disc grooved), cu plăcuțe yellowstuff (fast street si SUV) tot de la EBC, dimensiunile discurilor pentru Allspace biturbo sunt exact cele de pe Golf 7R, 340x30 față si 310x22 spate, ambele ventilate, kitul este made in UK. Discurile vin vopsite negru, in câțiva km se duce mare parte din negreală, dar curățarea completă până la margini a durat 150-200km. Plăcuțele vin cu un strat superficial pentru maximizarea frecării în perioada de rodaj. Mare reducere de greutate nu este față de stock, nici nu m-a interesat, undeva la maxim 1kg per disc. Rodajul e dat la minim 350km in oras, a durat ceva până i-am făcut dar am menținut un mers ponderat până spre 2000km, sa se păsuiască bine. Discurile sunt marketate ca "high carbon discs" dar diferenta nu e chiar cum s-ar zice din nume, in loc de 1.6%, continutul de carbon e pe la 3% si inca ceva procent de silicon. In fine, nu intru in alte detalii, dar ceva din marketing se pupă momentan cu ce vad eu in utilizare, rămâne sa văd in timp cum se mențin. Cu ocazia asta am inlocuit si lichidul de frână cu un Motul Dot4 cu punct de fierbere ridicat (il folosesc si la motocicletă). Plusurile sunt suficient de multe - am scapat de vibratii si de zgomotul de huruit fier pe fier - masina franeaza mult mai bine si mai predictiv, probabil spatele nu mai avea niciun aport la frânare sau aportul era mult prea redus - la o frână de urgență automată am auzit cauciucurile scârțâind, ceea ce nu auzisem niciodată de cand am mașina si nu părea posibil - frânele pare ca se incing mai puțin si se racesc mai repede - am abuzat de frane kilometri in sir zilele trecute la mers sportiv si pentru prima dată am vazut ca fadingul a dispărut si mașina frânează bine - optică: zonele galbene de pe plăcuțe si modelul striațiilor de pe discuri atrag atenția celor cu ochi pentru detalii (am primit întrebări) Negativ: - franarea are un zgomot de fond la frânele agresive lungi, de la viteze mari până coboară spre 80-90 la ora, zgomotul e similar cu rularea anvelopelor pe un drum rașchetat (dar la jumatate din intensitate)... in oras nu se aude - plăcuțele lasă ceva mai mult praf, dar jantele le am în ritualul de mentenanță aproape săptămânal, nu deranjează prea mult. La inceput se vedea puțin praf pe muchia ușilor din spate, cu timpul s-a mai estompat. Concluzia: masina avea mare nevoie de frâne, nu ca moft ci in primul rând pentru siguranță.0 points
-
Salutare. Am facut si eu o comanda pentru ulei Ravenol VPD din acelasi loc de unde am mai luat inca de 4-5 ori. De data asta nu am apucat sa il schimb imediat si l-am lasat in portbagaj. Am observat insa ca a prelins pe gatul bidonului. Am cautat pe aici si am vazut ca au mai patit si altii problema asta (prin 2014) insa ma gandesc cum de nu au reusit sa remedieze aceasta problema ? Totusi din cate am inteles acest model de bidon dateaza din 2013. Voi ati mai avut asemenea probleme ?-1 points
-
o varianta de aici. PS: Laurentiu M nu aveai cont si pe softpedia ? Iti urmaream topicul cu masina dar parca n-ai mai postat de mult.-1 points
-
Cam toate distributiile montate dupa iunie 2011 sunt de cursa lunga. Eu am ajuns cu masina din semnatura la 100000km si sunt tot cu kitul original. Nici nu prea huruie la pornire, in afara de cazul in care o parchez pe un plan inclinat. Urmeaza sa mergem la revizia nr. 10, sa vedem ce mai spun mecanicii.-1 points
-
Salut. Pt 1.9 tdi, cod motor BLS, va rog, ma puteti ajuta cu cod ulei. Nu mai gasesc factura de acum 4 ani era codul acolo. Multumesc.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00