Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2020 în toate secţiunile
-
E timpul sa dau drumul la update-ul despre frâne, cu greu am gasit timp sa scriu după două luni de la montare si aproape 6000km, in sinteză: au plusuri, le-am gasit un oarecare minus, dar la cele stock nu mă mai întorc. Motivele inlocuirii au fost cumulate: discurile spate trebuiau înlocuite datorită defectului cunoscut in gama VAG (rugină pe suprafață), plăcuțele spate erau consumate, dar cele mai supărătoare erau vibrațiile mari pe frânare însoțite de zgomote de metal si senzația permanentă ca oprește prea lung, fading la a doua-treia frână mai consistentă iar mersul sportiv era exclus, in sensul ca daca unul din față frâna, chiar daca tineam o distanță normală, eu sigur intram in el. In plus, placutele față mai duceau un maxim de 6-10k km, dar deja nu mai aveam rabdare cu calitatea VW. In urma unei recomandări de la un pasionat care a avut EBC pe un golf de 400+ cai, am mers pe EBC, un kit complet de discuri BSD striate față si spate (ei le zic Blade Sport disc grooved), cu plăcuțe yellowstuff (fast street si SUV) tot de la EBC, dimensiunile discurilor pentru Allspace biturbo sunt exact cele de pe Golf 7R, 340x30 față si 310x22 spate, ambele ventilate, kitul este made in UK. Discurile vin vopsite negru, in câțiva km se duce mare parte din negreală, dar curățarea completă până la margini a durat 150-200km. Plăcuțele vin cu un strat superficial pentru maximizarea frecării în perioada de rodaj. Mare reducere de greutate nu este față de stock, nici nu m-a interesat, undeva la maxim 1kg per disc. Rodajul e dat la minim 350km in oras, a durat ceva până i-am făcut dar am menținut un mers ponderat până spre 2000km, sa se păsuiască bine. Discurile sunt marketate ca "high carbon discs" dar diferenta nu e chiar cum s-ar zice din nume, in loc de 1.6%, continutul de carbon e pe la 3% si inca ceva procent de silicon. In fine, nu intru in alte detalii, dar ceva din marketing se pupă momentan cu ce vad eu in utilizare, rămâne sa văd in timp cum se mențin. Cu ocazia asta am inlocuit si lichidul de frână cu un Motul Dot4 cu punct de fierbere ridicat (il folosesc si la motocicletă). Plusurile sunt suficient de multe - am scapat de vibratii si de zgomotul de huruit fier pe fier - masina franeaza mult mai bine si mai predictiv, probabil spatele nu mai avea niciun aport la frânare sau aportul era mult prea redus - la o frână de urgență automată am auzit cauciucurile scârțâind, ceea ce nu auzisem niciodată de cand am mașina si nu părea posibil - frânele pare ca se incing mai puțin si se racesc mai repede - am abuzat de frane kilometri in sir zilele trecute la mers sportiv si pentru prima dată am vazut ca fadingul a dispărut si mașina frânează bine - optică: zonele galbene de pe plăcuțe si modelul striațiilor de pe discuri atrag atenția celor cu ochi pentru detalii (am primit întrebări) Negativ: - franarea are un zgomot de fond la frânele agresive lungi, de la viteze mari până coboară spre 80-90 la ora, zgomotul e similar cu rularea anvelopelor pe un drum rașchetat (dar la jumatate din intensitate)... in oras nu se aude - plăcuțele lasă ceva mai mult praf, dar jantele le am în ritualul de mentenanță aproape săptămânal, nu deranjează prea mult. La inceput se vedea puțin praf pe muchia ușilor din spate, cu timpul s-a mai estompat. Concluzia: masina avea mare nevoie de frâne, nu ca moft ci in primul rând pentru siguranță.10 points
-
Și ca o surpriza, nici măcar nu mi-am propus, pe drumurile noastre cu o bandă am descoperit recent și range-ul total de peste 1000km... curgeau râuri de mașini, așa că am mers cu coloana... iar cei 240 de bidivii cumințiți si educați de nevoie au livrat un consum de 4.9 l/100km, chiar coborâse la 4.8 pentru o scurta perioada de timp ceea ce pentru aproape 2 tone de fier este excelent.8 points
-
4 points
-
Atâta bătaie de cap cu scurgerile încât am să fug de trapă toată viața mea! ?3 points
-
Verificarea se face la reprezentanta pe server,NU la mizeriile de site-uri....3 points
-
Azi am incarcat si eu pe DC de la 92 la 100 la Nurvil. @Aaron mi-a aratat ce trebuie facut.3 points
-
A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am intrat in cautari de cauciucuri de iarna si sa vedem ce si cum deocamdata sunt 3 pretendenti Pirelli P Zero Winter, Michelin Pilot Alpin 5, Nokian WR A4 si s-a decis ca jantele rotor sa ramana pe vara si cele MTM pe iarna conform publicului Va las cu cateva poze de astazi cu tema de toamna si ne auzim dupa MTM3 points
-
Salutare, incep prin a va prezenta noua mea achizitie. Este vorba de noul Audi Q3 S-line 40 TFSI quattro, motor 2.0 TFSI ,190 CP, cutie S-tronic 7 trepte si cu ceva mai multe optionale ? Tapiterie scaune Negru/Negru - cusatura gri Fels Vopsea exterior Albastru Turbo Jante aliaj usor 7J x 18; Design S Roata de rezerva compacta si cric Volan sport multifunctional plus, padele Cheie confort cu senzor pentru portbagaj Airbag-uri pentru locurile din spate Bancheta spate Plus cu cotiera Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Cotiere usi din piele ecologica Park assist Climatizare automata confort cu 2 zone Audi virtual cockpit plus Garantie extinsa 1 an, maxim 150.000km Audi connect Navigation & Infotainment Camera video pentru mersul inapoi Tapiterie Stofa Puls / Piele ecologica Audi connect apel de urgenta si service Suspensie sport cu amortizoare reglabile Navigatie MMI® plus cu MMI Touch; Faruri Matrix LED si stopuri LED Optica interioara de aluminiu Pachet iluminare ambientala multicolora Audi Hold Assist Audi smartphone interface; S line - pachet interior sport : - Scaune sport - Elemente de decor din aluminiu mat inchis la culoare - Pedalier din inox - Embleme S line - Plafon in stofa neagra - Ornamente praguri cu insertii de aluminiu, iluminate cu inscriptionare S - Prag de incarcare portbagaj din inox Pachet sisteme de asistenta : - Asistent de viteza adaptiv ACC - Asistent pentru mentinerea benzii de rulare - Asistent situatii de urgenta - Front Assist cu functie de franare de urgenta respectiv recunoasterea pietonilor si a biciclistilor - Recunoasterea semnelor de circulatie cu ajutorul unei camere video - Asistent de parcare plus Pachet Comfort Selection : - Scaune fata incalzite - Oglinda interioara antiorbire - Pachet depozitare - Hayon cu actionare electrica Pachet Technology Selection : - Audi sound system Masina a fost livrata dupa fix 12 saptamani de catre Porsche Pipera pe data de 20.10.2020. Dupa aproximativ 1000km consumul in afara localitatii a fost de 7.9/100km pe traseul Bucuresti - Valenii de Munte - Intorsatura Buzaului - Brasov - Predeal - Sighisoara - Predeal - Bucuresti. In oras consumul este in jur de 14-17. Modificarile pe care le-am facut ulterior au fost : - montare folie ceramica Llumar gama Avantgarde pe geamurile spate + luneta - montare folie ceramica Llumar Air 80 pe geamurile fata Va las niste poze pe care am apucat sa le fac pana acum. Va las si niste randari din aplicatia myaudi cu interiorul2 points
-
M-a tinut pe loc garnitura de chiulasa custom... ca urmare o data cu aceasta, planarea blocului si a chiulasei, raportul compresiei ajunge undeva la 8,4/1. O data cu alinierea axei, capitolul motor poate fi inchis. Deoarece nu mai avem activitate aici, rog un moderator sa puna in discutie mutarea topicului in aria generala a vwforum ,,Masina mea,,2 points
-
Echipari standard diferite nu inseamna calitate diferita pentru aceleasi componente, din aceeasi fabrica. Doua modele identice produse in acelasi loc vor avea aceeasi calitate, indiferent unde vor fi vandute. Doua modele identice produse in locuri diferite, pot avea diferente la nivelul calitatii, in conditiile in care furnizorii pot fi diferiti. Dar tineti cont ca fabricile fac asamblare, nu productie, ca atare, cu aceiasi furnizori si aceleasi piese, masinile vor fi identice, oriunde se vor produce.2 points
-
As dori sa intreb un simplu lucru pe care nu l-a luat nimeni in calcul. Rulajul anual. Cred ca este un factor decisiv in alegerea unui anumit brand/model sau alegerea unui taxi. Daca faci sub 10.000 anual e mai ieftin taxi sau inchirierea unei masini/autorulote in perioadele de vacanta. Daca faci 10-20.000 pe an poti alege cu sufletul. Masina noua in 90% la rulajul asta nu iti va crea probleme in urmatorii 5 ani. Daca faci 30-50.000 pe an e alegerea ce mai grea(trebuie sa iei in calcul eventualele probleme, ce iti zice inima si consumul) Daca faci peste 50.000 pe an trebuie sa te simti perfect in scaun, sa te uiti la consum, la probleme ale modelului si la toate dotarile care iti fac viata usoara la volan. In aceasta categorie aspectul exterior e mai putin important deoarece e clar ca masina aia produce bani intr-un fel sau altul,nu consuma. Eu unul fara test drive cu pasager in spatele soferului nu iau nici o masina. 1. Trebuie sa ma simt eu bine. 2. Trebuie ca cel care sta in spatele unui sofer de 1.85 sa stea comod. Pana nu te dai cate o tura prelungita cu fiecare masina din lista restransa nu o sa iti faci nici o idee. Chiar daca pe hartie e perfect modelul x ajungi sa il conduci si nu iti place ti-ai batut capul degeaba. Personal sunt subiectiv si as alege leon in fata celorlalte. Dar cand te prinde microbul seat e cam greu sa renunti la brand. Mai ales cand ai avut masini care nu au creat probleme.2 points
-
2 points
-
Revin cu mici update-uri pentru ce am mai facut intre timp ?. La 114900 km (acum vreo 2 luni) masina a primit urmatoarele: revizie motor, revizie haldex (din nou; prefer sa o fac la fiecare doua revizii ale motorului pt a fi extra safe ?), bucsele mici, cureaua de accesori si lichid de frana. Acum cateva zile am pus si rotile de iarna, cu mentiunea ca am schimbat Nokian-urile cu Conti WinterContact ts860 noi. Cel mai important, am schimbat navigatia; am trecut de la MIB1 la Composition Media (in sfarsit am CarPlay - o sa las vreo 2-3 poze mai jos) In prezent masina are ~120k km si merge blana ?2 points
-
1 point
-
1 point
-
Iesi din masina, lasa usa deschisa, dar fara sa stai asezat pe scaun. Apasa butonul Engine Start / Stop de pe cochilia volanului. Se activeaza incarcarea pentru 30 de minute. Poti stinge farurile, poti opri clima sa nu consume degeaba. Poti inchide usa, fara sa incui masina. Daca ai un voltmetru, pune-l pe bateria de 12V....ar trebui sa vezi peste 14 V, dar valoarea exacta depinde de temperatura. Alta varianta de a verifica daca merge incarcarea: baga un consumator la priza tip "bricheta" de 12V din portbagaj (pe partea dreapta). Ex. un incarcator de telefon, un compresor, o lanterna, ceva... Daca ai curent la priza de 12V, ai si incarcare.1 point
-
Rulajul mare nu e problema dar nu sa platesti prețul pe 150k de km. Eu am adus-o din DE la 2 ani si 8 luni vechime cu 165k de km.1 point
-
Este ca vorbesti din povesti si credinte personale? Intru in a 4a iarna cu nexen pe 2 masini si pana acum sunt inca viu si nevatamat. Dpdv confort acustic nimic nu se compara cu ele, dpdv al performantelor la temp scazute sunt exact cum trebuie, dpdv al comportamentului pe mazga/zapada uda sunt decente si atat iar cand vine vb de zapada normala/mare iti cauzeaza 0 emotii. Ps: vorbesc de 2 modele diferite de anvelope ce echipează 2 masini total diferite.1 point
-
1 point
-
De ce sa nu fie volanul ei? Eu nu'mi dau seama cum pare revopsita din niste poze de la distanta. E greu sa iti dai cu parerea pe forumuri din cateva poze. Dar cum a spus si excalade, pe langa uzura banchetei este foarte pronuntata si aripioara soferului ; a mea are 235k din 2011 si interiorul e impecabil ; la fel mai am un tovaras cu 270k si e impecabil ; sunt destul de rezistente in timp. Nu inteleg de ce va complicati cu samsarituri ieftine aduse de afara ; pretul de achizitie a fost probabil ~ 8500€, adusul 5-600€, profitul 7-800€. Evident ca asa chilipir este greu de gasit afara..una cu 150k km in Germania e mai scumpa decat la noi..CC'ul este cred ca printre cele mai samsarite modele. Succes in a gasi una buna la pret mic.1 point
-
1 point
-
Am fost la midocar vitan, au deschis dosar cu necesar piese etc, asteapta acum acceptul de la city insurance ca sa dea drumul la comanda si ulterior sa ma cheme ca sa las masina Va tin la curent .. cat va dura :-s PS: am discutat cu domnul de la midocar, mi-a spus ca erau ok city, au fost la zi cu platile pana acum ceva timp de cand au ramas in urma..1 point
-
Va salut ! Dupa aproximativ 7000 de km cu asa alintatul golfuletz , am revenit si ma declar mai mult decat multumit de achizitie. Asa cum a fost el invatat sa fie plimbat prin locuri frumoase, si-a facut primii 1000 de km de cand este la mine pe un drum Braila - Buzau - Intorsura Buzaului - Brasov - Zarnesti - Bran si imprejurimi iar intors Bran - Sinaia - Campina - Ploiesti - Buzau - Braila , 4 persoane , portbagaj plin. Mi s-a parut un traseu destul de ok pentru a ma acomoda cu masina din punct de vedere al stabilitatii si a puterii. Dupa plimbare, am atins cei 8000 de km de la ultimul schimb de filtre si ulei, asadar am facut revizia cu filtre MAN si ulei Liqui Moly Diesel Hightech 5w40 ( bidonul albastru inchis ), respectiv cu ceea ce a mers pana sa fie la mine. Dupa care, am schimbat si numerele, am trecut la BR 23 ZHP, ca sa fie in ton cu fisa dyno a masinii dar cu un cal mai putin, 232 HorsePower1 point
-
E greu sa vinzi anvelopele de vara la un pret decent. Cele mai bune aprecieri pe allseason le are Goodyear Vector 4seasons. La 400 de lei/anvelopa pe 17" iti cumperi cauciucuri de iarna doar ca sa respecti legea, Debica, Tigar, Kelly, cel mult un Barum Polaris. Macar Kleber, BF Goodrich, desi si cu astea nu esti cu mult deasupra nivelului de respectare a legii. Pe la 450 de lei gasesti si Falken EuroWinter.1 point
-
1 point
-
Garda la sol tot nu am reusit sa o gasesc nicaieri.. Numa` nu apare si la noi in configurator Enyaq, asa ca de cateva saptamani tot ma joc cu configuratoarele de pe celelalte piete disponibile (GB, IT, ES). Ca fapt divers preturile in Italia sunt urmatoarele: 35.490 Euro - Baterie 51.7 kwh, autonomie 340 km, 0-100 11.4 s (jante otel 18 cu capace, display 10", DC 50kw incarcare, interior studio) - (doar pt IT e disponibila, pt GB si ES nu) 39.490 Euro - Baterie 58.3 kwh, autonomie 390 km, 0-100 8.9 s (jante aliaj 19, display 13", DC 50 kw incarcare, interior loft) 45.990 Euro - Baterie 77.1 kwh, autonomie 510 km, 0-100 7.7 s Partea buna e ca optionalele precum trapa panoramica, scaune incalzite spate, adaptive cruise control, side assistant, adaptive lane assistant se pot configura pe toate nivelurile de echipare. Cine cauta o masina electrica de familie cu +300km autonomie fara pretentii de accelerare sportiva, ar trebui sa aiba toate sansele sa scoata o masina ft bine configurata la 30k euro dupa toate discounturile aplicate.1 point
-
Revin cu update, legat de farul dreapta. Am plecat miercurea trecuta la 07:45 spre PBV, la programarea de revizie, masina stand in parcarea subterana de la bloc peste noapte. Cand am ajuns la reprezentanta, dupa aprox 25 min, farul dreapta era nu doar aburit ci ud complet pe interior, se scurgeau picaturi pe sticla si asta doar din condens ceva pentru ca afara era uscat. I-am raportat problema consilierului PBV, a vazut si el cu ochii lui si a solicitat o verificare in service. Dupa verificare, m-a chemat la el si mi-a aratat in aplicatia lor un fel de procedura, cu poze (de la mai multe modele VW ) cu faruri halogen/xenon/led care se aburesc si/sau curge apa in interior. La cele care doar se aburesc, procedura prevede sa se monitorizeze pe o perioada de timp, in timp la cele care prezinta urme de picaturi in interior, necesita inlocuire. I-am trimis poza de mai sus consilierului pe mail si astazi m-a sunat sa imi confirme ca in baza ei mi s-a aprobat inlocuirea farului pe garantie. Acum astept sa il comande si sa ma programeze pentru inlocuire. Din interactiunea cu consilierul, nu sunt convins ca mi-ar fi schimbat farul doar pentru ingalbenirea DRL, dar in acelasi timp exista probabilitatea foarte mare ca degradarea benzii DRL sa fie o urmare a umiditatii din far.1 point
-
Bun, una calda alta rece. Incepem cu cea calda. Farurile. Ca de obicei zic una, fac alta. Desi am zis ca merg pe lupe OEM si tot oem, Laurentiu (baiatul de la Carsx, ce se ocupa pe partea de faruri) a venit cu o alta idee care ulterior am si aplicat-o. Sa facem un upgrade la lupe, si becuri. Mi-a garantat ca vizibilitatea este mult mai buna fata de o lupa cu bec OEM. Zis si facut. Asa ca in loc de lupele OEM (Hella E55) am pus Hella Evo X-R 2.0 cu becuri d2h (d2s e oem) 55w si 5000k. Cei de la Hella sustin ca lupele sunt cu 6xx% mai eficiente ca cele E55. O cifra "trasa de par" dpmdv dar sa ii credem pe cuvant. Luasem un alt set de faruri pentru sticle, ale mele fiind putin crapate. S-a facut polish cu polimer lichid iar rezultatul e wow. Am atasat un before & after la sticle. Ornamentele le-am folosit tot din farurile donatoare. Curatat crom si revopsite. Cu ocazia asta, am facut si upgrade la leduri pentru semnalizarile fata - spate. Cu becurile normale era o diferenta de intensitate ce imi statea pe creier intre ledurile din oglinda si semnalizarile din far. Acum totul e pe aceeasi linie. Pe faza lunga si pozitie (dupa cum ziceam, am renuntat la US style), am pus niste becuri care sa fie aceeasi culoare ca si 5000k-ul de pe faza scurta. Rezultatul? Unul foarte foarte bun. Pot sa zic ca a meritat toata lucrarea (evident nu e gata, mai am de pus folie de protectie pe faruri). In primul rand, imi place mult ca delimitarea aia de la lupa este foarte clara, si o vezi si pe drum. Vizibilitatea nu se compara cu ce aveam inainte. O lumina foarte puternica. Eram asa de entuziasmat incat am si uitat sa folosesc faza lunga sa vad cum bate . Am mers o portiune buna cu masina si pe drum national, noaptea, multe masini pe contrasens, nici un flash deci, nu deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic. (Farurile au fost si reglate inainte). Avand si o masina de zi cu zi cu faruri full led (Kia Ceed) cu care pot compara, personal mi se pare ca bat o idee mai bine farurile de pe Skoda. Sau, sa zicem ca sunt cam la acelasi nivel. Delimitarea cel putin e mult mai accentuata la Skoda. Masina, pe exterior, pot sa zic ca e impecabila acum. Nu cred ca ii mai fac nimic la capitolul asta. - faza scurta, pe ploaie. O sa revin cu mai multe poze care nu am apucat sa le fac momentan. Semnalizarile led: https://www.youtube.com/watch?v=_Yp1gyLEbbA Bun, pe langa faruri, masina a primit si un update de soft, il am de ceva timp dar am uitat sa scriu despre el aici. Rezultatul e de 327cp si 626 nm. De la 301, si 587. Voi atasa si fisa dyno. Sa intru in posesia ei doar. Plaja de putere e la fel de mare ca inainte, nu avem un "spike" de putere doar. Cu aceasta ocazie, am zis sa fac un improvement la capitolul "intake". Asa ca impreuna cu un alt baiat din echipa, am facut un airbox pentru filtru de aer si traseu de inox de la filtru la turbo pentru a stopa toata caldura de la turbo, galerie admisie, evacuare sa ajunga la filtru. Ca si aspect mie imi place mult cum arata, dar sunt constient ca nu va fi pe placul tuturor. Cel mai mult conteaza eficienta care o vom testa la vara Bun, si acum cea rea. Pe drum inapoi, am luat un crater foarte urat, pe autostrada ceea ce a dus la o janta usor stramba, dar vizibil. Si buza unui distantier rupta. Si 2 cauciucuri sunt compromise. Sincer, la cat de urat a fost groapa respectiva, eu ma asteptam sa nu mai am jante. Big mark for BBS here. Asa ca obligat fortat, am trecut la setup-ul de iarna mai repede decat imi doream. Jantele vor fi duse toate la verificat, reparat, revospit daca e nevoie, 4 cauciucuri noi si aia e.1 point
-
@sNaKeyy Multumesc. Avem si poza cu cele MTM @Zamoldac Multumesc! @keddy_net Multumesc! Da tocmai in ideea aceasta am luat-o deoarece avea putini km. MTM am ales deoarece este aprobat/partener VAG si obtin si garantie motor si cutie 2 ani deci orice se intampla sunt acoperit iar ca si performante sunt ce trebuie . @catalinmiti Multumesc! Promit sa postez cand mai intervin schimbari @bgd_b92 Multumesc! Da si eu ma jucam cu ea in NFS si Forza pana am luat-o @acidone77 Multumesc! @lambda_dryver Multumesc! Da am grija de ea ca de copilu meu ❤️. Da inca ma gandesc daca sa o infoliez toata sau doar fata. Deocamdata e infoliata pe bara fata, capota si plafon si mi-a zis ca au ceva vechime pe masina si incepe sa se zbarceasca lipiciul pe capota. Acum ramane de vazut ce si cum dar sigur plafonul tot negru il voi face ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am condus toate motorizarile de la Ford, inclusiv noul 1.5 3 cilindrii dar si 1.5 4 cilindrii de la VAG. Iti recomand sa incerci motorul de la Ford si vei avea o surpriza placuta. Faptul ca este in 3 cilindrii si pe mine m-a deranjat lainceput, dar dupa ce l-am condus mi-am dat seama ca nu simti diferenta. Este un motor conceput de la 0, iar daca in urma extensiei garantiei poti avea garantie de 200.000 km, inseamna ca au incredere in produsul creat. La fel si 1.0 ecoboost, nici in prezent nu are un concurent direct in clasa, a castigat 7 ani la rand motorul anului in clasa. Primele loturi au fost cu ceva probleme, lucru pana la urma obisnuit la fiecare producator, dar in cele mai multe situatii s-a rezolvat pe garantie. Referitor la anumite excluderi ale garantiei, precum e la VAG sau Renault (nu stiam ca si aici se practica acest lucru), personal am ajuns la concluzia ca producatorii introduc aceste excluderi pe componentele la care fac rabat de calitate si nu vor sa-si asume. Cum se poate ca Ford, KIA, Honda (la acestia stiu sigur), si cu siguranta sunt si alti producatori, sa nu aiba astfel de excluderi? Faptul ca nu au vanzari si sa atraga cumparatorii este o aberatie de raspuns, deoarece peste 90% din clienti nu cunosc exact termenii contractuali ai garantiei. Cand iti iei o masina din VAG nu iti spune nimeni ce excluderi are garantia, doar te "linistesc" ca 4 ani nu ai griji, doar cand ajungi in service cu o anumita problema afli de aceste mizerii. Doar un exemplu va dau, in 2009 in familie am cumparat un Mondeo nou pe care il avem si astazi, iar trenul de rulare este in continuare cel original, nu a fost schimbata nicio bucsa, bieleta, amortizor, etc1 point
-
Continuam cu "detaliile". Saptamana trecuta am revopsit pragurile. Aveau punctulete de la pietricele ce s-au facut in timp. Ca sa evit pe viitor acest aspect, am fost la un atelier de detailing unde am montat si folie de protectie pe ele. (Partea de jos si pragurile de pe usi). Am mai cumparat si un set de footrest noi si OEM de pe ebay pentru pasagerii din spate. Cred ca pot sa numar pe degete datile, in 5 ani, cand am dus pe cineva in spate, dar trebuie linistiti si piticii de pe creier.. In iulie, vor ajunge in posesia mea. Vopseaua pe exterior pot sa zic ca e impecabila acum. (2 ani de la revopsire integrala) Rugina 0 ceea ce e un lucru important pentru varsta masinii Singurul aspect ce imi sta pe creier sunt farurile. Arata bine, dar nu ca noi. Si parca nu se pupa cu restul masinii ca si stare. Vor veni si alte faruri curand.1 point
-
Ieri am inlocuit franele fata. Desi multa vreme cochetam cu ideea de a merge pe EBC (canelate+yellow stuff), am renuntat in favoarea unei combinatii de discuri Zimmerman SportZ(perforate) si placute Ate ceramic. Motivul ar fi ca nu cred ca ajung prea curand pe circuit (unde EBC-ul cu siguranta este mai performant) si combinatia asta mi s-a parut mai adecvata pt o masina daily(fac totusi cam 25 de mii pe an)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astazi am montat amortizoarele de fabia. Mi-am comandat si tumburusii de seat dar dupa ce i-am pus am descoperit ca haionul sta ridicat f jos, eu am 1,73 si trebuia sa aplec capul. 1 Initial am facut instalatia standard cu intors suporti caroserie, amortizoare fabia si tumburusi de seat: 2 Dar haionul deschis venea prea jos si m-am gandit sa incerc amortizoarele oem fara sa mai schimb ceva, haionul abia s-a deschis cu o intarziere sensibila: 3 Asa ca am remontat tamburusii oem si am remontat amortizoarele de fabia: Instalarea e f usoara dureaza cca 10 min eu am facut-o in parcarea Hornbach, pt ca am vrut sa-mi iau un cleste care se blocheaza, cum e in filmul apr. Amortizoarele sunt practic rigide, m-am lasat cu toata greutatea (cca 63kg) pe unu si nu s-a clintit... asa ca nu e usor sa le scoti pe cele scurte de fabia si sa le remontezi pe cele oem. :banghead: Din punctul meu de vedere tumburusii de seat nu sunt necesari coboara prea mult haionul si merge f bine si cu cei oem. Haionul se inchide sensibil mai greu si cam trebuie apasat pe el, e posibil sa te obisnuiesti cu timpul si sa nu te mai deranjeze, pt mine nu e o problema. Nu functioneaza cand temp scade sub 5-6 grade. Asta e cel mai mare dezavantaj. :( Costul a fost de aprox 250lei dar eu am luat si tuburusii aia nenorociti, amortizoarele sunt cam 90lei bucata. Si cam atat deocamdata sa vad cum se comporta in timp.1 point
-
Buna ziua, In primul rand salut pe toata lumea, fiind primul meu post pe acest forum (pe care il "observ" de multa vreme). Despre inaltarea masinii: am cumparat de la dealer-ul VW din Cluj niste piese metalice (ca niste inele), care au costat doar 8 euro bucata. Culmea e ca atunci cand au cautat in catalog mi-au indicat unele de 1 cm inaltime pentru Golf, dar intreband mai mult am gasit altele de 2 cm inaltime, care spuneau ca sunt doar pentru Bora. Am mizat pe similitudinea acestor masini si am castigat. Piesele montate nu aduc cine stie ce modificari vizuale sau de comportament, sunt insa 2 cm acolo pe care poti conta. Parca de atunci nu am mai lovit-o asa de des. Gasind inca pe cineva preocupat de inaltarea masinii (toti pareau preocupati doar de coborarea ei), mai impartasesc o idee: ma gandesc sa trec la primul schimb de cauciucuri de la 205/55 R16 la 205/60 R16. Ar mai fi si acolo un pic de gastig. Cu respect, Cristian1 point
-
Salutare, timid si dupa multe lupte cu "piticii de gradina" din mansarda legat de subiectul " ce urmeaza dupa "fosta", ma alatur comunitatii electrice de pe forum. Trec direct la subiect si o prezint pe "Black-e" VW e-Golf, deep black pearlescent (am avut ceva emotii cu culoarea neagra, in realitate arata mai bine decat ma asteptam, dar trebuie tinuta curata) Pe lista de optionale ar fi: Active Info display App-Connect Keyless access Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric cu inclinare oglinda passager la cuplare marsarier Pachet de Iarna Park Pilot Pompa de incalize Priza combinata AC/DC sunet motor Lampi spate cu led rosu inchis si semnalizare dinamica Ce mi-ar fi placut sa mai aiba: rear view camera (stiu ca se poate pune, trebuie sa trec peste stresul demontatului de plastice pe o latura a masinii, sa adoarma piticul "masina noua" si ne apucam de treaba) privacy glass (nu ma incanta idea de folie) Primele impresii dupa 600 de Km parcursi: este extrem de ciudata senzatia de deplasare fara zgomotul unui motor, parca plutesti. Masina, asa cum au zis alti colegi contribuie la starea de Zen. In oras se deplaseaza cu o usurinta debordanta, de "vina" fiind cuplul disponibil instant cat si modul B. One pedal driving devine o joaca. Nici la drum intins nu se descurca rau, ba chiar pe anumite paliere de viteza, depasirile te fac sa zambesti. Masina asta iti dezmorteste creierul imbiind la calcule matematice simple pentru determinarea autonomiei si alegerea statiilor de alimentare. Simt ca ies putin din monotonia unei masini termice. La inceput e sursa de stres, apoi devine interesant jocul. Activeaza tehnici de condus dinamice/inertiale s.a.m.d. In inchereie le multumesc colegilor temerari (early adopters) de pe forum pentru ca au impartasit experientele lor cu noi, ajutand la decizia mea si in mod special lui @Rave si @Abu care au avut amabilitatea sa raspunda intrebarilor mele pe subiectul "electrice" Va las in compania pozelor.0 points
-
Oferta la CASCO Porsche Asigurari cu reducere 50% este doar la masini cumparate CASH. La cele finantate prin Porsche Bank/Leasing sunt exceptate masinile electrice.0 points
-
Salutare Alex, Vechea pompa avea un coding pe 16 bytes daca nu ma insel iar cea noua are pe 17 bytes. Dupa ce copiezi codul vechi mai adauga un 00 la final. Ar trebuie sa mearga. Astept feedback. Maine schimb fix aceeasi pompa(AE) cu una tot BJ. 113B401C0A2A00FC880B02ED501F0042690000 Cea veche era pe 18 bytes iar cea noua este pe 19(imi amintisem gresit). Incearca te rog codul de mai sus. Spor!0 points
-
Am patit si eu la un golf 4 de mi s-a blocat usa de la sofer si nu se deschidea in niciun fel. Totul parea functional la deschiderea din telecomanda, din cheie, din manerele usilor si interior si exterior, functiona si butonul de blocare numai ca usa nu voia sa se deschida. Am rezolvat simplu. Am tras de manerul exterior pana aproape de refuz apoi cu o surubelnita subtire am desfacut cablul care vine din broasca prins pe maner. Cu grija si fara sa fortez nimic a mers destul de usor. Apoi am incercat sa deschid usa din interior si surpriza, a mers. Apoi am desfacut yala, din surubul de pe cantul usii (un torx, atentie ca daca se desface de tot si cade surubul in interiorul usii e nasol), am prins inapoi cablul de la broasca pe maner, am pus yala inapoi si apoi am reglat un pic broasca din cele doua suruburi de pe cantul usii pana a functionat totul normal. sper sa fie de ajutor si pentru altii carora li s-a intamplat sa li se blocheze usa astfel.0 points
-
Here is the text from the ViBilägare magazine article, translated to English: Volkswagen to fix battery bug in ID 3 - may refuse to start. Volkswagen's new model has a bug that may mean that the car refuses to start. It will be fixed - but not until next year. Volkswagen has begun delivering the first copies of ID 3 , which is described as the brand's new "folk car". So far this year, 672 copies have been registered according to figures from Bil Sweden. But the roll-out of Volkswagen's new "people's car" ID 3 has not gone quite according to plan. The cars that are delivered now are not completely complete but will be updated with certain features afterwards, and in our latest test , a number of bugs and small errors in the software were revealed. Some owners have also noticed bugs in the car's 12-volt system, which in the worst case can mean that the car becomes completely without power and can not be driven. Read also: Kia builds the best people's car: "A given test winner" "Few" cases: Problems with the 12-volt battery are not uncommon in the automotive world, whether it is electric cars or cars with internal combustion engines. If the car is not driven for a period, the battery can be discharged and then the car may refuse to start. Therefore, it may be a good idea to use an external battery charger if the car is to stand still. But when it comes to the 12-volt problems in the Volkswagen ID 3, it does not have to do with the battery but with the car's software. Volkswagen in Sweden confirms to Vi Bilägare that "a few" cases have occurred where the owners had problems with the 12-volt battery being discharged. Now Volkswagen also states that the problems may have to do with the software. Important trick: Volkswagen ID 3 switches off the ignition when the parking brake is activated, the driver disengages the seat belt and the brake pedal is not held down. Then the car must turn off the ignition and the car's control units must stop communicating with each other. "But if for some reason the start / stop button is switched on again within ten seconds after the ignition is switched off, there is a possibility that individual control units do not end their communication, which can cause them to continue to draw power from the 12-volt battery," writes Marcus Thomasfolk, information manager at Volkswagen in Sweden, in an email response to Vi Bilägare. Volkswagen is now planning a software update to solve the problem and it will be sent out in the first quarter of 2021. Until then, ID owners are urged not to press the start button or brake pedal for the next ten seconds after the ignition is switched off.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00