Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.11.2020 în toate secţiunile
-
A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am intrat in cautari de cauciucuri de iarna si sa vedem ce si cum deocamdata sunt 3 pretendenti Pirelli P Zero Winter, Michelin Pilot Alpin 5, Nokian WR A4 si s-a decis ca jantele rotor sa ramana pe vara si cele MTM pe iarna conform publicului Va las cu cateva poze de astazi cu tema de toamna si ne auzim dupa MTM12 points
-
E timpul sa dau drumul la update-ul despre frâne, cu greu am gasit timp sa scriu după două luni de la montare si aproape 6000km, in sinteză: au plusuri, le-am gasit un oarecare minus, dar la cele stock nu mă mai întorc. Motivele inlocuirii au fost cumulate: discurile spate trebuiau înlocuite datorită defectului cunoscut in gama VAG (rugină pe suprafață), plăcuțele spate erau consumate, dar cele mai supărătoare erau vibrațiile mari pe frânare însoțite de zgomote de metal si senzația permanentă ca oprește prea lung, fading la a doua-treia frână mai consistentă iar mersul sportiv era exclus, in sensul ca daca unul din față frâna, chiar daca tineam o distanță normală, eu sigur intram in el. In plus, placutele față mai duceau un maxim de 6-10k km, dar deja nu mai aveam rabdare cu calitatea VW. In urma unei recomandări de la un pasionat care a avut EBC pe un golf de 400+ cai, am mers pe EBC, un kit complet de discuri BSD striate față si spate (ei le zic Blade Sport disc grooved), cu plăcuțe yellowstuff (fast street si SUV) tot de la EBC, dimensiunile discurilor pentru Allspace biturbo sunt exact cele de pe Golf 7R, 340x30 față si 310x22 spate, ambele ventilate, kitul este made in UK. Discurile vin vopsite negru, in câțiva km se duce mare parte din negreală, dar curățarea completă până la margini a durat 150-200km. Plăcuțele vin cu un strat superficial pentru maximizarea frecării în perioada de rodaj. Mare reducere de greutate nu este față de stock, nici nu m-a interesat, undeva la maxim 1kg per disc. Rodajul e dat la minim 350km in oras, a durat ceva până i-am făcut dar am menținut un mers ponderat până spre 2000km, sa se păsuiască bine. Discurile sunt marketate ca "high carbon discs" dar diferenta nu e chiar cum s-ar zice din nume, in loc de 1.6%, continutul de carbon e pe la 3% si inca ceva procent de silicon. In fine, nu intru in alte detalii, dar ceva din marketing se pupă momentan cu ce vad eu in utilizare, rămâne sa văd in timp cum se mențin. Cu ocazia asta am inlocuit si lichidul de frână cu un Motul Dot4 cu punct de fierbere ridicat (il folosesc si la motocicletă). Plusurile sunt suficient de multe - am scapat de vibratii si de zgomotul de huruit fier pe fier - masina franeaza mult mai bine si mai predictiv, probabil spatele nu mai avea niciun aport la frânare sau aportul era mult prea redus - la o frână de urgență automată am auzit cauciucurile scârțâind, ceea ce nu auzisem niciodată de cand am mașina si nu părea posibil - frânele pare ca se incing mai puțin si se racesc mai repede - am abuzat de frane kilometri in sir zilele trecute la mers sportiv si pentru prima dată am vazut ca fadingul a dispărut si mașina frânează bine - optică: zonele galbene de pe plăcuțe si modelul striațiilor de pe discuri atrag atenția celor cu ochi pentru detalii (am primit întrebări) Negativ: - franarea are un zgomot de fond la frânele agresive lungi, de la viteze mari până coboară spre 80-90 la ora, zgomotul e similar cu rularea anvelopelor pe un drum rașchetat (dar la jumatate din intensitate)... in oras nu se aude - plăcuțele lasă ceva mai mult praf, dar jantele le am în ritualul de mentenanță aproape săptămânal, nu deranjează prea mult. La inceput se vedea puțin praf pe muchia ușilor din spate, cu timpul s-a mai estompat. Concluzia: masina avea mare nevoie de frâne, nu ca moft ci in primul rând pentru siguranță.8 points
-
4 points
-
4 points
-
Va salut ! Dupa aproximativ 7000 de km cu asa alintatul golfuletz , am revenit si ma declar mai mult decat multumit de achizitie. Asa cum a fost el invatat sa fie plimbat prin locuri frumoase, si-a facut primii 1000 de km de cand este la mine pe un drum Braila - Buzau - Intorsura Buzaului - Brasov - Zarnesti - Bran si imprejurimi iar intors Bran - Sinaia - Campina - Ploiesti - Buzau - Braila , 4 persoane , portbagaj plin. Mi s-a parut un traseu destul de ok pentru a ma acomoda cu masina din punct de vedere al stabilitatii si a puterii. Dupa plimbare, am atins cei 8000 de km de la ultimul schimb de filtre si ulei, asadar am facut revizia cu filtre MAN si ulei Liqui Moly Diesel Hightech 5w40 ( bidonul albastru inchis ), respectiv cu ceea ce a mers pana sa fie la mine. Dupa care, am schimbat si numerele, am trecut la BR 23 ZHP, ca sa fie in ton cu fisa dyno a masinii dar cu un cal mai putin, 232 HorsePower3 points
-
Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!2 points
-
Revin cu mici update-uri pentru ce am mai facut intre timp ?. La 114900 km (acum vreo 2 luni) masina a primit urmatoarele: revizie motor, revizie haldex (din nou; prefer sa o fac la fiecare doua revizii ale motorului pt a fi extra safe ?), bucsele mici, cureaua de accesori si lichid de frana. Acum cateva zile am pus si rotile de iarna, cu mentiunea ca am schimbat Nokian-urile cu Conti WinterContact ts860 noi. Cel mai important, am schimbat navigatia; am trecut de la MIB1 la Composition Media (in sfarsit am CarPlay - o sa las vreo 2-3 poze mai jos) In prezent masina are ~120k km si merge blana ?2 points
-
Tocmai am incarcat vreo 30 kWh pe DC (CCS) la un Renovatio cu cardul WeCharge.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Dupa ce am vandut Golf 7 1.6 tdi DSG, fabricatie 2014, ce aveam in familie de 1,5 ani, am dorit sa ne luam o masina mai noua, dar aproximativ cu aceleasi dimensiuni. Ne doream o masina cu interior cat mai spatios si portbagaj cat mai incapator (scaun copil +carucior sa incapa fara probleme+cumparaturi). Cautam doar benzina si doar cutie automata! Ca optionale ce trebuia sa aiba masina cea noua erau 4x geamuri electrice, incalzire scaune fata, aer conditionat automat climatronic. Criteriile acestea legate de cutie/motor+optionalele acestea absolut elementare in 2020 si un buget fix, m-au pus pe treaba mult mai serios decat credeam. Este tare greu sa gasesti la noi o masina cu aceste caracteristici....Daca era sh, neaparat nu vroiam mai veche de 2018 si doar din tara cumparata, de la reprezentanta cu istoric de service verificabil. In principiu oscilam intre Seat Leon si VW Golf, in teorie cel putin. Am si incercat un Leon cu motor 1.0 tsi 115 cp cu DSG de care am ramas fascinat. Bugetul ne era oarecum fixat, nu dorea sa urcam peste 15000 euro (initial pornisem cu buget maxim 13000 euro, dar am realizat foarte foarte repede ca ce ne dorim nu se incadreaza in acesti banuti). Dupa 2 luni de cautat si analizat optiuni de masini second hand /noi, am ales varianta mai sigura, adica o masina putin mai mica (o clasa sub golf), dar noua cu 4 ani de garantie, in detrimentul ramanerii in clasa golfului 7, cu cativa cm in plus in habitaclu, 29l in plus la portbagaj, dar cu costul a inca 3-4000 euro si lipsa garantiei. Unele modele analizate erau ori prea inghesuite, ori cu portbagaj prea mic, ori cu plastice care-ti dadeau impresia de prea ieftin. Pana la urma am cumparat, preponderent pentru deplasarile in oras, acest minunat VW Polo 1.0 tsi, 95 cp, DSG, model 2021. Tiguan Allspace BiTDi-ul ramane astfel mai mult pentru drumurile lungi. Masina am gasit-o pe siteul Volkswagen Romania, ca si pe stoc la D&C Oradea, am sunat, am aflat ca masina este in Curtici, inca nici nu a ajuns la dealer, in Oradea, dar cum bifa cele mai importante optionale ce ni le doream nu am stat 4-5 luni sa asteptam pana venea una pe comanda, si am si achitat un avans de 1500 euro ca sa fim siguri ca nu ne-o ia nimeni inainte si in 4 zile am si cumparat-o. Masinuta este alba, culoarea pure white uni, echiparea Comfortline, principalele dotari sunt: ACC-adaptive cruise control Pachet iarna-scaune fata incalzite Front assist si autonomous emergency braking Climatronic pe 2 zone Lumini de drum LED Radio "Ready 2 Discover",inclusiv Streaming & Internet App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay) Interfata telefonie cu incarcare wireless Park - Pilot Scaune fata cu reglaj pe inaltime Geamuri electrice fata-spate Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite Jante aliaj usor de 15" cu anvelope Continental EcoContact 6, 185/65/R15 Computer de bord "Plus" Volan multifunctional din piele Pretul de achizitie a fost de 16.200 euro. Mult/putin, totu-i relativ, dar in orice caz preturile au crescut foarte mult mai ales la masinile acestea mai noi, de dupa 2018... Ce nu are masina si mi-ar fi placut: suport lombar la scaunele fata (pentru sotia mai mult) care vine impreuna cu o alta tapiterie, cu ceva model, alb/negru/gri. Dar se poate rezolva cu suport lombar gen perna pentru scaun auto/birou. Primele impresii, dupa 1500 km: Fuge mai bine decat Golful 7 1,6 tdi DSG cu 105 cp, desi aceasta are doar 95 cp (175nm), dar este si mai usoara cu aproape 200 kg, fiind undeva la 1100 kg. Motorul este inca in rodaj, dar deja se simte mai vioi, desi este in 3 cilindri, masina se misca neasteptat de bine. Ca sa fiu sincer ne doream varianta de 110cp (115cp este pe seat ibiza), dar aceea era mai scumpa cu 1200 euro si venea doar pe comanda, iar cum am vandut golful destul de repede, in nici 2 luni, aveam nevoie de masina noua si nu puteam sa asteptam pana prin februarie-martie pana venea pe comanda. Si si bugetul trebuia crescut pana pe la 17.500 euro si nu doream sa dam aceasta suma pe o a doua masina. Nu am regretat, suntem foarte multumiti, 2 adulti + 1 copil mic + bagaje pentru un weekend incap lejer si motorul nu da semne de oboseala nici macar la deal Leonul ce am testat fiind cu motorul de 115 cp (de fap acelasi motor dar din soft "primeste" cu 20 cp in plus) deja avea o tenta sportiva care mi-a placut foarte mult si astfel am sunat la cei de la REVO Oradea (Ateam Performance) sa vad ce optiuni am daca cumva o sa fiu dezamagit de puterea disponibila pe Polo (din pacate nu am gasit niciunde un vw polo 1.0 tsi la teste, in zona noastra) Am primit o oferta de 400 euro pentru 130 cp si 230 nm. Deja era rachetuta DAR pa-pa garantie... Cum suntem multumiti de ce ofera si stiu ca dupa rodaj o sa mai prinda un pic putere si curaj motorul, nu am dat curs ofertei, a ramas acolo printre mailuri. Desi, recunosc, daca aveam optiunea de pastrare a garantiei sau daca aveam garantia ca nu se va strica nimic la masina dupa resoftare, o faceam dupa primii 3-4000 km parcursi. Asa, fricosul din mine, ma indeamna la precautie. Masina este silentioasa, chiar si la viteze de autostrada la 120-130 km/h nu se aude motorul, doar suieratul vantului si zgomotul de rulare. In oras, la accelerari pana pe la 1500rpm se aude ticaitul de benzinara turbo in 3 cilindri, dupa care liniste. Mai rafinat decat vechiul 1.6 tdi cu care tot compar. Interiorul este destul de calitativ, cu mult plastic (pe alocuri poate prea mult, dar vad ca asta este trendul si la modelele mai scumpe din grup, gen G8 sau ID3) Finisajele sunt de buna calitate, ergonomia este buna, in general pe unde pui mana si ce vezi mult/des, toate sunt bine facute si placute ochiului si mainilor . Ieri am cumparat anvelopele de iarna am gasit Michelin Alpin 6 la pret destul de bun (300 ron bucata cu montaj/echilibrat) + covorase de cauciuc +tavita de portbagaj. Poate sa vina iarna! Atasez cateva poze cu masinuta. Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ma intrebati! Drumuri bune tuturor!1 point
-
Salutare, incep prin a va prezenta noua mea achizitie. Este vorba de noul Audi Q3 S-line 40 TFSI quattro, motor 2.0 TFSI ,190 CP, cutie S-tronic 7 trepte si cu ceva mai multe optionale ? Tapiterie scaune Negru/Negru - cusatura gri Fels Vopsea exterior Albastru Turbo Jante aliaj usor 7J x 18; Design S Roata de rezerva compacta si cric Volan sport multifunctional plus, padele Cheie confort cu senzor pentru portbagaj Airbag-uri pentru locurile din spate Bancheta spate Plus cu cotiera Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Cotiere usi din piele ecologica Park assist Climatizare automata confort cu 2 zone Audi virtual cockpit plus Garantie extinsa 1 an, maxim 150.000km Audi connect Navigation & Infotainment Camera video pentru mersul inapoi Tapiterie Stofa Puls / Piele ecologica Audi connect apel de urgenta si service Suspensie sport cu amortizoare reglabile Navigatie MMI® plus cu MMI Touch; Faruri Matrix LED si stopuri LED Optica interioara de aluminiu Pachet iluminare ambientala multicolora Audi Hold Assist Audi smartphone interface; S line - pachet interior sport : - Scaune sport - Elemente de decor din aluminiu mat inchis la culoare - Pedalier din inox - Embleme S line - Plafon in stofa neagra - Ornamente praguri cu insertii de aluminiu, iluminate cu inscriptionare S - Prag de incarcare portbagaj din inox Pachet sisteme de asistenta : - Asistent de viteza adaptiv ACC - Asistent pentru mentinerea benzii de rulare - Asistent situatii de urgenta - Front Assist cu functie de franare de urgenta respectiv recunoasterea pietonilor si a biciclistilor - Recunoasterea semnelor de circulatie cu ajutorul unei camere video - Asistent de parcare plus Pachet Comfort Selection : - Scaune fata incalzite - Oglinda interioara antiorbire - Pachet depozitare - Hayon cu actionare electrica Pachet Technology Selection : - Audi sound system Masina a fost livrata dupa fix 12 saptamani de catre Porsche Pipera pe data de 20.10.2020. Dupa aproximativ 1000km consumul in afara localitatii a fost de 7.9/100km pe traseul Bucuresti - Valenii de Munte - Intorsatura Buzaului - Brasov - Predeal - Sighisoara - Predeal - Bucuresti. In oras consumul este in jur de 14-17. Modificarile pe care le-am facut ulterior au fost : - montare folie ceramica Llumar gama Avantgarde pe geamurile spate + luneta - montare folie ceramica Llumar Air 80 pe geamurile fata Va las niste poze pe care am apucat sa le fac pana acum. Va las si niste randari din aplicatia myaudi cu interiorul1 point
-
As dori sa intreb un simplu lucru pe care nu l-a luat nimeni in calcul. Rulajul anual. Cred ca este un factor decisiv in alegerea unui anumit brand/model sau alegerea unui taxi. Daca faci sub 10.000 anual e mai ieftin taxi sau inchirierea unei masini/autorulote in perioadele de vacanta. Daca faci 10-20.000 pe an poti alege cu sufletul. Masina noua in 90% la rulajul asta nu iti va crea probleme in urmatorii 5 ani. Daca faci 30-50.000 pe an e alegerea ce mai grea(trebuie sa iei in calcul eventualele probleme, ce iti zice inima si consumul) Daca faci peste 50.000 pe an trebuie sa te simti perfect in scaun, sa te uiti la consum, la probleme ale modelului si la toate dotarile care iti fac viata usoara la volan. In aceasta categorie aspectul exterior e mai putin important deoarece e clar ca masina aia produce bani intr-un fel sau altul,nu consuma. Eu unul fara test drive cu pasager in spatele soferului nu iau nici o masina. 1. Trebuie sa ma simt eu bine. 2. Trebuie ca cel care sta in spatele unui sofer de 1.85 sa stea comod. Pana nu te dai cate o tura prelungita cu fiecare masina din lista restransa nu o sa iti faci nici o idee. Chiar daca pe hartie e perfect modelul x ajungi sa il conduci si nu iti place ti-ai batut capul degeaba. Personal sunt subiectiv si as alege leon in fata celorlalte. Dar cand te prinde microbul seat e cam greu sa renunti la brand. Mai ales cand ai avut masini care nu au creat probleme.1 point
-
Și ca o surpriza, nici măcar nu mi-am propus, pe drumurile noastre cu o bandă am descoperit recent și range-ul total de peste 1000km... curgeau râuri de mașini, așa că am mers cu coloana... iar cei 240 de bidivii cumințiți si educați de nevoie au livrat un consum de 4.9 l/100km, chiar coborâse la 4.8 pentru o scurta perioada de timp ceea ce pentru aproape 2 tone de fier este excelent.1 point
-
Da, acesta este problema, s-a rupt spira, necesita inlocuire1 point
-
Cand il vei monta pe cel nou, o sa ai de facut ce ti-am scris mai sus1 point
-
Am fost la midocar vitan, au deschis dosar cu necesar piese etc, asteapta acum acceptul de la city insurance ca sa dea drumul la comanda si ulterior sa ma cheme ca sa las masina Va tin la curent .. cat va dura :-s PS: am discutat cu domnul de la midocar, mi-a spus ca erau ok city, au fost la zi cu platile pana acum ceva timp de cand au ramas in urma..1 point
-
Here is the text from the ViBilägare magazine article, translated to English: Volkswagen to fix battery bug in ID 3 - may refuse to start. Volkswagen's new model has a bug that may mean that the car refuses to start. It will be fixed - but not until next year. Volkswagen has begun delivering the first copies of ID 3 , which is described as the brand's new "folk car". So far this year, 672 copies have been registered according to figures from Bil Sweden. But the roll-out of Volkswagen's new "people's car" ID 3 has not gone quite according to plan. The cars that are delivered now are not completely complete but will be updated with certain features afterwards, and in our latest test , a number of bugs and small errors in the software were revealed. Some owners have also noticed bugs in the car's 12-volt system, which in the worst case can mean that the car becomes completely without power and can not be driven. Read also: Kia builds the best people's car: "A given test winner" "Few" cases: Problems with the 12-volt battery are not uncommon in the automotive world, whether it is electric cars or cars with internal combustion engines. If the car is not driven for a period, the battery can be discharged and then the car may refuse to start. Therefore, it may be a good idea to use an external battery charger if the car is to stand still. But when it comes to the 12-volt problems in the Volkswagen ID 3, it does not have to do with the battery but with the car's software. Volkswagen in Sweden confirms to Vi Bilägare that "a few" cases have occurred where the owners had problems with the 12-volt battery being discharged. Now Volkswagen also states that the problems may have to do with the software. Important trick: Volkswagen ID 3 switches off the ignition when the parking brake is activated, the driver disengages the seat belt and the brake pedal is not held down. Then the car must turn off the ignition and the car's control units must stop communicating with each other. "But if for some reason the start / stop button is switched on again within ten seconds after the ignition is switched off, there is a possibility that individual control units do not end their communication, which can cause them to continue to draw power from the 12-volt battery," writes Marcus Thomasfolk, information manager at Volkswagen in Sweden, in an email response to Vi Bilägare. Volkswagen is now planning a software update to solve the problem and it will be sent out in the first quarter of 2021. Until then, ID owners are urged not to press the start button or brake pedal for the next ten seconds after the ignition is switched off.1 point
-
Da, codat cu volan multifuncțional si tempomat, daca ai. Facuta setarew de baza la G85, limita de forta servodirectie....ca o sa ramai fara, dupa inlocuire calc coloana1 point
-
Felicitari pentru pasiunea pe care ai avut-o pentru acest proiect. Am citit topicul cap-coada si mi-a placut foarte mult cum ai prezentat fiecare chestie in parte.1 point
-
Salutare, sunt posesor de Kona electric si ma interesa sa schimb ce-a de a doua masina cu ID.3 Singura nemultumire e cu autonomia care pare cam mica in unele prezentari raportat la bateria de 58kwh...vezi la min 0:43 la 97% autonomia era de 267km la 14 grade. Cat aveti de fapt autonomia acum ca a mai venit frigul? Si la Kona a scazut de la 500 km vara pe la 450km la 0 grade dar inca mi se pare decent sa pot face drumuri de 400km Insa sub 300 km la 14 grade hm...cred ca astept varianta de 77kwh.1 point
-
1 point
-
Cum a zis si colegul @Eto incearca la ei sa vezi cam cati bani iti estimeaza si iti dau pe reparatie. In cazul 2, cere lista cu service-urile partenere, poate gasesti unul mai rasarit intre ele. Ca idee finala, cu City Insurance, cat dai, atata face... o fi polita ieftina, dar si cand ai probleme... Nu mi-as face nici RCA la City, darmite casco1 point
-
1 point
-
Diferentele vin din configurarea importatorului, gen un Style are niste dotari in RO si alte dotari in CZ sau DE, in functie de cele cerute de piata. Diferente mai sunt din punct de vedere clima, zona calde/reci. Dar in rest, nu sta niciun operator sa puna sau nu piese (suruburi, subansambluri etc), pentru ca toti lucreaza dupa acelasi takt time (timp de ciclu), iar daca se adauga sau ia, s-ar modifica acesta blocandu-se linia. Ti-o spun din experienta, stand destul de mult in fabricile OEM si Tier 1 sau 21 point
-
Salutari tuturor?.am reusit sa cobor din nava?,glumesc...am mers destul de mult ce i drept vara asta,aprox 14.000km dar situatia generala m a facut sa fiu putin mai ocupat ca de obicei,avand in familie 3 membri in prima linie in lupta cu covid...vremuri grele si vin vremuri si mai grele asa ca paziti-va bine de tot.cat despre masina...pfff,e nebunie curata in cel mai mic detaliu,absolut nimic de reprosat.astazi mi au ajuns si rotile de iarna,astept sapt viitoare evacuarea de la milltek si mergem sa montam tot1 point
-
pai..5F este practic unitatea ta de navigatie...nu are cum sa iti mai mearga daca au tras de ea si au scos.o afara.. nu exista calculator separat. ala este modulul e ca la PC unitate plus display acum..sunt subiectiv...aliexpress??? e pacat de masina. puteai sa iei un MIB2 sau MIb2.5 care avea tot...1 point
-
@quze +1. Mie personal imi place mai mult cum sta masina cu Rotor 19" decat cele Mtm1 point
-
Salutare, sa o stapanesti sanatos si fara probleme! Nu mi se pare ca jantele MTM o pun in evidenta cum trebuie dar bineinteles, este vorba de gustul fiecaruia. Spor la tot ce vrei sa ii faci pe viitor!1 point
-
1 point
-
Garantia extinsa la masinile premium te scapa de cateva EKG-uri la vederea facturilor eventualelor reparatii pe viitor, macar pentru 5 ani.1 point
-
Q3 nu are ce cauta intr-o comparatie a spatiului interior cu superbul si kodiaq, si nu ma refer doar la portbagaj, ci si la spatiul pt pasageri. Calitatea este peste in audi, dar nu e diferenta de la cer la pamant pt ca q3 este un suv mic la audi si trebuie sa lase loc de mai bine in q5, q7, q8, pe cand kodiaq-ul este topul de la skoda. In schimb, ce castigi la spatiu pierzi la utilizarea zilnica in oras. Superbul e mare rau, iar daca nu ai un loc de parcare nu va fi o bucurie...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin cu vesti bune : aparent la ultima revizie haldex probabil nu a fost readaptata pompa(de mizerie fusese curatata). Am reusit sa fac reviziile la cutie, motor si haldex si totul merge brici ? (am facut si un lunch si pot sa zic ca masina asta e o arma pe 4 roti; modul in care urca acul de la vitezometru este incredibil) . Atasez si o poza mai buna cu noile roti ?1 point
-
Fara suparare sau sa aduc jigniri cuiva, dar mitul asta ca pt anumite piete produsele sunt mai nu stiu cum fata de altele mi se pare cam inexistent, in conditiile in care totul merge pe banda rulanta, cererea e foarte mare la orice, iar liniile de productie sunt care sunt, nu sta nimeni sa sorteze marfa produsa. Vad foarte des si ma amuz, anunturi cu Dacii aduse inapoi din Germania si samsarul baga texte de genu: "tip top, german edition, facuta pt vest etc etc". La unii poate prinde, dar repet, nu sta nimeni sa sorteze si Dorel din fabrica nu o sa stea el sa citeasca pe fisa de ansamblare ca masina X cu dotarile aferente merge in Germania sau e pt client din Romania si atunci hai ca la aia de Germania stau 3 ore sa o bibilesc brici si ii pun piese de calitate brici si aia pt fraieru de roman o lipesc cu poxipol si daca nu se imbina ceva ii dau doua ciocane ca doar merge si asa. Sunt niste standarde de productie peste tot, fabricile au furnizori de piese de regula dintr-un areal restrans, sa fie costuri mai mici cu livrarile de cele necesare si aia e. Spunea cineva mai sus un exemplu cu injectoare. Pai cazul celebru cu injectoarele cu bai prin anii 2006-2007 pe motorozarile 2.0 cunoscute, a avut "norocosi" peste tot. Si Germania si Austria si Romania. Deci halal atitudine partinitoare fata de vestici. PS: Cola are gust diferit in functie de tara deoarece produsul e adaptat la tipologia consumatorului din zona respectiva. E lucru stiut acest aspect. Dar asta nu inseamna ca nu sunt niste standarde de productie. In Romania ii poate mai dulce sau mai putin dulce fata de alta tara. In State de bei Cola dai in diabet. La aia le place sa fie cu mult zahar, pt ca asa sunt americanii ca si consumatori. In Italia zici ca bei detergent. In Romania e cum e. Tine de gusturi si de cum e acel produs mulat pe consumatorii dintr-un areal anume.1 point
-
eu zic ca cea mai buna metoda e sa le strangi cu mana ta...eu sunt patit cu vulcanizarile.... ai strans roata bine? daaaaa si dupa 2 km la 60km/h (norocul meu) roata a sarit din toate prezoanele...noroc ca era incarcata masina si nu a sarit compler din cauza aripii care trecea peste...am rulat 20-30m cu tamburul pe interiorul jentii...nu va imaginati cum aratau prezoanele(2buc cat am mai gasit in spate) si gaurile filetate din tambur... deci cu stransul prea usor nu e de jucat...nu se strang singure...ci doar daca sunt stranse ok de la inceput de la caldura degajata de franari se "lipesc" filetele... pt. cei ce nu reusesc sa desfaca vreun prezon (sau toate) cricul si cheia de roti sunt doua unelte foarte utile folosite cu bun simt. se pune cheia de roti pe prezon intr-o pozitie favorabila si se pune cricul sub cheie....se desface pt. ca forta din prezonul "blocat" nu se poate pune cu greutatea masinii...eu asa am facut de multe ori cand am ramas pe drum cu pana...ori asa ori dacia asistenta...ca in camp nu sunt vulcanizari... bafta1 point
-
Recitind ce am scris, imi dau seama ca poate ar trebui sa aduc 2 clarificari: 1. Cardul WeCharge este activat in aplicatia We Connect ID. 2. Sesiunea de incarcare se vede tot in aplicatia We Connect ID. NU am folosit deloc aplicatia celor de la Renovatio pe parcursul acestui experiment. Nu am avut nevoie nici de aplicatia Renovatio, nici de contul din aplicatie si nici de cardul Renovatio pentru acest experiment.0 points
-
M-am echipat cu masca si manusi nitril de unica folosinta. Am deschis portul de incarcare al masinii. Am luat cablul de la statie si l-am bagat in masina. S-a aprins LED-ul alb de la portul de incarcare al masinii. Am prezentat cardul WeCharge la cititorul RFID al statiei Statia m-a intrebat pe care cablu vreau curent (CCS / CHAdeMo / Type 2). Am apasat butonul pentru CCS. A pornit incarcarea. LED-ul de la portul de incarcare a inceput sa pulseze lent in culoarea verde, s-a aprins si ID Light pe verde. Am incuiat masina si am plecat la magazin. S-a oprit automat incarcarea la 80% (eu eram in magazin). Am scos cablul din portul masnii si l-am pus inapoi in suportul de pe corpul statiei. Am aruncat manusile si masca, m-am si dezinfectat pe maini si am plecat acasa. Am incarcat de la 55% la 80%. Sesiunea de incarcare se vede in aplicatie: data, ora, adresa, 0.00 L, 15 kWh, 28 min Aia cu 0.00 L presupun ca sunt LEI. Puterea medie de incarcare a fost cam mica (30 kW), dar bateria era rece. Afara erau 9 grade si am mers doar vreo 4 Km de acasa pana la statie, in trafic lent, viteza medie 12 Km/h. Aici am eu o mare nelamurire, cum convingem masina sa pre-incalzeasca putin bateria pentru o sesiune ulterioara de incarcare DC.0 points
-
Parerea mea este ca o sa te arzi sigur cu un VAG import Germania..mai ales una cu DSG din clasa ei nu ruleaza putin ; CC`ul mi se pare o masina overpriced pe piata SH fiind un B6 stilizat..mai este si euro4, care da, pe piata europeana au preturi si in functie de norma de poluare..dotarile nu sunt wow, probabil o sa simti lipsa incalzirii in scaune si a xenonului..nici nu mai are rost sa vorbim de devalorizare peste 5-6 ani, probabil vor ajunge la 3000e.Eu zic sa te mai gandesti sau sa cauti ceva mai corect pt ca tot vrei sa o tii mult. DPF`ul oricum este loterie la +200k km. La o masina de +12 ani si +200k km incep problemele tipice, aka degradarea vopselei, uzura ambreiaj, amortizoare, cauciucuri / furtune imbatranite, etc. p.s : daca iti iei 2.0 tdi sa il verifici de span. p.s2 : omu` mai are un 5er import BE la vanzare..la banii astia poti gasi un CC corect de la proprietar.0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00