Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2020 în toate secţiunile
-
5 points
-
3 points
-
Salutare, incep prin a va prezenta noua mea achizitie. Este vorba de noul Audi Q3 S-line 40 TFSI quattro, motor 2.0 TFSI ,190 CP, cutie S-tronic 7 trepte si cu ceva mai multe optionale ? Tapiterie scaune Negru/Negru - cusatura gri Fels Vopsea exterior Albastru Turbo Jante aliaj usor 7J x 18; Design S Roata de rezerva compacta si cric Volan sport multifunctional plus, padele Cheie confort cu senzor pentru portbagaj Airbag-uri pentru locurile din spate Bancheta spate Plus cu cotiera Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Cotiere usi din piele ecologica Park assist Climatizare automata confort cu 2 zone Audi virtual cockpit plus Garantie extinsa 1 an, maxim 150.000km Audi connect Navigation & Infotainment Camera video pentru mersul inapoi Tapiterie Stofa Puls / Piele ecologica Audi connect apel de urgenta si service Suspensie sport cu amortizoare reglabile Navigatie MMI® plus cu MMI Touch; Faruri Matrix LED si stopuri LED Optica interioara de aluminiu Pachet iluminare ambientala multicolora Audi Hold Assist Audi smartphone interface; S line - pachet interior sport : - Scaune sport - Elemente de decor din aluminiu mat inchis la culoare - Pedalier din inox - Embleme S line - Plafon in stofa neagra - Ornamente praguri cu insertii de aluminiu, iluminate cu inscriptionare S - Prag de incarcare portbagaj din inox Pachet sisteme de asistenta : - Asistent de viteza adaptiv ACC - Asistent pentru mentinerea benzii de rulare - Asistent situatii de urgenta - Front Assist cu functie de franare de urgenta respectiv recunoasterea pietonilor si a biciclistilor - Recunoasterea semnelor de circulatie cu ajutorul unei camere video - Asistent de parcare plus Pachet Comfort Selection : - Scaune fata incalzite - Oglinda interioara antiorbire - Pachet depozitare - Hayon cu actionare electrica Pachet Technology Selection : - Audi sound system Masina a fost livrata dupa fix 12 saptamani de catre Porsche Pipera pe data de 20.10.2020. Dupa aproximativ 1000km consumul in afara localitatii a fost de 7.9/100km pe traseul Bucuresti - Valenii de Munte - Intorsatura Buzaului - Brasov - Predeal - Sighisoara - Predeal - Bucuresti. In oras consumul este in jur de 14-17. Modificarile pe care le-am facut ulterior au fost : - montare folie ceramica Llumar gama Avantgarde pe geamurile spate + luneta - montare folie ceramica Llumar Air 80 pe geamurile fata Va las niste poze pe care am apucat sa le fac pana acum. Va las si niste randari din aplicatia myaudi cu interiorul2 points
-
A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am intrat in cautari de cauciucuri de iarna si sa vedem ce si cum deocamdata sunt 3 pretendenti Pirelli P Zero Winter, Michelin Pilot Alpin 5, Nokian WR A4 si s-a decis ca jantele rotor sa ramana pe vara si cele MTM pe iarna conform publicului Va las cu cateva poze de astazi cu tema de toamna si ne auzim dupa MTM2 points
-
Va salut ! Dupa aproximativ 7000 de km cu asa alintatul golfuletz , am revenit si ma declar mai mult decat multumit de achizitie. Asa cum a fost el invatat sa fie plimbat prin locuri frumoase, si-a facut primii 1000 de km de cand este la mine pe un drum Braila - Buzau - Intorsura Buzaului - Brasov - Zarnesti - Bran si imprejurimi iar intors Bran - Sinaia - Campina - Ploiesti - Buzau - Braila , 4 persoane , portbagaj plin. Mi s-a parut un traseu destul de ok pentru a ma acomoda cu masina din punct de vedere al stabilitatii si a puterii. Dupa plimbare, am atins cei 8000 de km de la ultimul schimb de filtre si ulei, asadar am facut revizia cu filtre MAN si ulei Liqui Moly Diesel Hightech 5w40 ( bidonul albastru inchis ), respectiv cu ceea ce a mers pana sa fie la mine. Dupa care, am schimbat si numerele, am trecut la BR 23 ZHP, ca sa fie in ton cu fisa dyno a masinii dar cu un cal mai putin, 232 HorsePower2 points
-
@OWLNu te grabi, noiembrie e o luna calda in Bucuresti, fara zapada si nici decembrie nu a mai avut deloc zapada in ultimii ani. In felul asta mai strangi bani pentru niste anvelope bune si ai sanse sa iei ceva mai recent produs. Tine cont ca le tii 4 ani pe masina.2 points
-
daca tot am intrat si eu in hora asta mai las un consum aici: 1. 450km dus DN, centuri, DJ si 60km autostrada...2 adulti+1 copil, bagaje normale, jante pe 20, cutia de viteze pe Sport(numai asa conduc extern), clima pornita a rezultat cam asa:media vitezei 76km/h combinata cu un consum de 8.5(pe bord) 2. acelasi drum si la intoarcere, cu exceptia climei care nu a fost necesara, conditiile au fost acelasi...rezultatul a fost asa:media vitezei 67km/h si un consum de 8.6 Nu am utilizat pilotul automat! La plecare dupa ce am facut plinul de combustibl imi arata un Range de 960, mai am o gradatie pana intra pe zona rosie, Range imi arata 180km. Bafta2 points
-
2 points
-
Asta cu apa de la robinet fiarta mi se pare o mare nebunie..Cum naiba sa iei apa de la robinet (care e plina de saruri de calciu,sodiu,potasiu,etc..)si sa o fierbi sa o concentrezi si mai tare in saruri..Se recomanda apa distilata tocmai pentru ca acea apa are un continut extrem de mic de saruri(minerale).Si procesul de oxidare,ruginire,e incetinit in lipsa sarurilor de Na.Sarurile se depun sub forma calcarului prin motor.Nu mai puneti apa de la robinet in motor!1 point
-
1 point
-
Daca ai 40g din 80g valoare maxima la 183k km e f bine Daca masina e intretinuta si nu sunt pb cu regenerarile se poate trece si de 80g incarcare fara nicio pb...1 point
-
1 point
-
Daca se monta cablajul original al mașinii, mergea si claxonul.....1 point
-
Eu pentru viitoarea masina Skodiaq am luat 235/55/18 Barum Polaris 5 noi noute(380 ron buc) freshly made dot 4020.La fosta masina Audi A6 am avut timp de 5 ani Barum de iarna cat si de vara si nu am avut o situatie in care sa zic ca m-au dezamagit aceste anvelope.Si cel putin ca si review-uri Barum nu sunt deloc Low-Cost.1 point
-
Tot pentru 215/55 R17 eu am in vedere BFGoodrich g‑Force Winter 2 si Vredestein Wintrac Pro. Vredstein par a avea cel mai bun raport calitate pret, iar BFGoodrich au iesit in unele teste mai bine decat Continental sau Michelin. Inca mai astept ceva reduceri de pret.1 point
-
Trenuie calc cu 3c0 ae,af,ac . Calc actual nu suporta volan multifuncțional. De aici toate problemele . Spira e ok1 point
-
S-a lansat si R-ul azi, a intarziat destul de mult oricum..mai ramane sa vedem pretul. Cu pachetul R performance va avea optiunea de drift. De asemnea frane mai mari, neclar daca din standard vor fi mai mari fata de mk7. GTI-ul Clubsport, desi nu este editie limitata, se lasa asteptat in tarile unde nu prea e apa calda. Posibil PoRo sa nu ia in considerare sa il aduca. Eu as fi dispus sa astept si peste 3 luni daca e, dar nah..nu o sa pot intelege politica importatorului ca nu fac nimanui o favoare daca aduc un model. La fel cum si T-roc R probabil nu va ajunge la noi.1 point
-
1 point
-
Kleber sau BF Goodrich sunt mult mai ok decat oricare din anvelopele mentionate ( Debica, Tigar, Kelly, Barum, Falken, etc... poate chiar si decat Nexen! ) Eu le-as alege fara sa stau pe ganduri daca se pot gasi la un pret ok.1 point
-
Cum a zis si colegul @Eto incearca la ei sa vezi cam cati bani iti estimeaza si iti dau pe reparatie. In cazul 2, cere lista cu service-urile partenere, poate gasesti unul mai rasarit intre ele. Ca idee finala, cu City Insurance, cat dai, atata face... o fi polita ieftina, dar si cand ai probleme... Nu mi-as face nici RCA la City, darmite casco1 point
-
@OWL Din marcile mentionate de tine, Debica Frigo si Viking WinTech ar fi anvelopele care s-ar incadra in buget; as mai adauga aici ca varianta si Barum Polaris. Pentru Vredestein, cred ca ar trebui sa mai plusezi la buget (Wintrac Pro, ~550 lei). Nu am avut niciuna din marcile astea, dar personal, as alege intre Debica si Vredestein. Vezi insa daca in CIV ai si alte dimensiuni trecute pt. anvelope, mai uzuale (un 205 55 R16) si te poti gandi la achizitionarea unor jante de otel SH originale, pe care sa pui niste anvelope dintr-o categorie mai buna. Oricum, un R16 te-ar salva pe viitor la costuri...1 point
-
@OWL asa cum a zis si @zidanne , daca circuli doar in Bucuresti, si nu faci km multi, ar fi bine sa te uiti si catre allseason. Varianta Premium - https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/CrossClimate.htm Varianta mai ieftina ( marca tot sub brandul Michelin ) - https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/BFGoodrich/g-Grip-All-Season-2.htm Daca vrei anvelope dedicate, dintre cele mentionate de tine as merge clar pe Vredestein ( Wintrac Pro ). Exact acelasi model il am si eu, si exact in aceeasi dimensiune 215/55/17. Sunt foarte multumit de ele. https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vredestein/Wintrac-Pro.htm Ca si varianta 2, as merge pe BF Goodridge sau Kleber. https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/BFGoodrich/gForce-Winter-2.htm https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kleber/Krisalp-HP3.htm1 point
-
@OWL in cazul tau m-aș uita la Michelin Latitude si as recupera din cost vânzând mai târziu anvelopele de vară. Cam asta plănuiesc să fac eu in viitor cu mașina care va sta mai mult in București si împrejurimi. @kata133 MICHELIN Alpin 6 215/55 R17 94 V e vreo 700 de lei.1 point
-
Indicele de viteza nu conteaza. Oricum, nu vei gasi de iarna cu V1 point
-
La ce reputatie are acest motor ...cam trebuie desfacut tot ,e riscant de omis verificarea pistoanelor si a segmentilor.1 point
-
Poate fi piston fisurat sau canale de segmenti din piston +segmenti rupti. A fost un episod pe YouTube coasta de est, au avut un vw golf 7 1,4tsi cu probleme de compresie la un piston și au găsit cauza Se da jos chiulasa și se analizează chiulasa, poate scapa cu o supapa arsa. Altfel trebuie sa demonteze pistonul și biela pe cilindrul care are compresie de 6 bar.1 point
-
Am vazut degradarea performantelor dupa prima iarna la Dunlop WinterResponse, Continental TS, Michelin Alpin astfel incat sunt sigur ca e o regula generala, indiferent de marca. De altfel, se vede daca apesi cu degetul pe ele cat de moi sunt la inceput si cum se intaresc dupa prima iarna. Am zapada in zona din noiembrie pana in aprilie, fiind zona de munte si merg relativ des pe drumuri acoperite cu zapada, intrucat ninge mult si traficul este scazut.1 point
-
Salut! Sunt proaspăt posesor (3luni)de passat gte și sunt foarte încântat. Am sărit de pe un golf 6 tdi 185cp (resoftat) la hybrid. E senzațională mașina, cel puțin în regim urban mergi aproape gratis , e foarte silentioasă iar la drum lung foarte comfortabilă și suficient de nervoasă la nevoie (mod GTE) care te cam dă pe spate. Autonomie oraș electric în jur de 30 km.Consum mediu hybrid în 2800km condus semisportiv 7,2l/100km. Kilometraj 40.000km. An fabricație 2017.1 point
-
F tare nr de inmatriculare, din nou . Usor, usor te ajung din urma la Km, sunt pe la 2600+ Legat de pompa de caldura (poate ar fi bun un topic...eu nu l-am gasit) tind sa cred ca e o investitie buna. Si in cazul meu a crescut nesemnificativ consumul. Da, iti taie intre 7-11 Km cand pornesti (Km ce se recupereaza ulterior, desi nu "ii pune" la loc la range, dar nu scade liniar range-ul, are momente cand sta pe loc dupa ce si-a facut pompa treaba), dar am vazut cel mai mult 2.3Kwh (0.3 sunt ai masinii oricum) pentru 2-5 min max, iar apoi scade in 0.4-0.3 Kwh. Am mers in weekend si la 2.5 grade afara si la potential de autonomie imi arata +3 Km deci consum f ok pt pompa. Eu sper sa ajungem la 100k fara probleme ca in ritmul asta de mers cu masina avem sanse in 3-4 ani Drumuri bune. Ma apuc sa sterg praful "pe la mine".1 point
-
@CristiALF @yeeeeman ieri am urcat pana la Piatra Arsa cu vechile (sunt in a 4-a iarna) Continental WinterContact 860TS (195 65 R15) ... La ce polei era si cati incercau sa coboare cu spatele (eu am ajus acolo pe la 11... eram aproape singuri pe tot platoul) in timp ce noi ne intorceam (deja se dezghetase, mai putin o zona cu brazi) ma declar multumit (a trebuit sa dezactivez TCS la o rampa de cateva sute de metri) ma declar multumit. Oricum e ultimul lor an. Pe cealalta masina am Nokian WRD4 (205 55 R16, fabrica din Finlanda) dar e inca n-am scos-o din service asa ca e inca pe rotile de vara. Sper sa n-am vreo surpriza iarna asta si sa ma plimb cu baba... Revin cu pareri in vreo luna LE starea drumului1 point
-
Deci ai comparat Primacy3 care are concurent direct de la Conti PremiumContact, cu ContiSport. Din start ai comparat mere cu pere. Comparatia trebuia facuta cu PS3/4. Iar referitor la TS830/850/860 sau ce model ai avut, poate ti s-au parut mai slabe decat GY UG9, poate chiar sunt mai slabe. Dar cred ca e greu de demonstrat asta ca utilizator normal. @yeeeeman asa cum spui si tu, n-ai cum sa dai gres cu anvelope premium. Eu am incercat cateva ierni Nokian (205/55/R16) si am fost dezamagit. Prima iarna au fost bune, pe zapada au fost extraordinare, dar dupa aceea s-au uzat extrem de repede si performantele au scazut dramatic, no more Nokian for me. Tinand cont ca mai am pe o alta masina tot Nokian, la fel de proasta este parerea despre ele. Dar poate altii sunt mai norocosi1 point
-
La mine eroarea e de 3-4% procentual vorbind. Eu fac plinul si merg in general pana mi se aprinde becul in bord de la motorina. Dupa asta preferabil alimentez la aceeasi pompa si dupa un calcul matematic simplu am valoarea consumului real. Ar fi bine sa verificati si cat de precis inregistreaza masina distanta parcura pentru ca puteti avea surprize si aici in funcite de jante/presiunea din cauciucuri. Eu de peste un an jumate am logat fiecare alimentare si de fiecare data am avut cam fix aceeasi diferenta, de ex. la un consum real de 6l/100km aveam un consum afisat de 5.8 l/100km. Dupa mai multe alimentari si observat diferenta se poate aplica un coeficient de corectie prin codare pe instrument cluster via VCDS. Si uite asa la ultima alimenatre consumul afisat in bord a fost de 6.1 l/100km si cel real calculat la pompa de 6.06 l/100 km. Cu cat mergi mai mult intre plinuri succesive cu atat reduci erorile de calcul, varianta cu mers 100 de km si realimentat nu e cea mai buna. Eu am mers chiar si 1300 km intre doua alimetari succesive.1 point
-
Este normal, interfețele și softurile aferente au mai evoluat, acum se pot face și la mașini la care nu se puteau face înainte. Cu și staging, acum se poate activa la mașini la care nu mergea....1 point
-
Avand in vedere ca dupa 5000km nu am fost multumit de placutele TRW montate pe spate si de niste neuniformitati aparute pe discuri (in comparatie cu cele de pe fata unde am pus placute OEM si discurile se prezinta foarte bine) am decis sa le inlocuiesc tot cu placute OEM. Initial codul meu oem a fost 3C0 615 415C. Am gasit ca si cod echivalent 3AA 698 451 pe varinta normala si JZW 698 451 G pe varianta economy. Am comandat ambele seturi urmand sa ma decid la livrare pe care il iau. Va atasez mai jos cum arata placutele si ce am gasit in cutii la livrare. Cutia cu 3AA ... avea in interior placute cu codul 3C0 615 415D fabricate in DE. (275 ron) Cutia cu JZW ... avea in interior placutele cu acelasi cod ca pe cutie dar fabricate in India. (205 ron) Vizual placutele cu 3C0 se prezinta net superior celor cu JZW din punct de vedere calitativ. Sunt finisate mai ok la capete, au acea taiatura pe diagonala iar tablitele acelea care vin pe etrier par dintr-un material mai sanatos.1 point
-
Una la mana: ECON inseamna compresor de A/C oprit, nu pe economic cum uni intuiesc; Doi la mana: Recircularea nu merge cu ECON deoarece s-ar aburii geamurile si de aia iese ECON, adica porneste compresorul.1 point
-
0 points
-
Asta nu stiu. Eu aveam numere definitive pe alt judet. Am fost nevoit sa le predau.0 points
-
E foarte bine si normal in conditiile data de tine Eu sambata am avut pana la Sibiu 100 km = 7.5 iar de la Sibiu la Valcea , mai la vale putin acelasi drum 6.0 Dar roti pe 17 , 2 persoane , fara bagaje , Drive , clima e pornit intotdeauna Nu am mai postat ptr ca un lucrator de la o benzinarie imi tot da Downvote la orice postare si m-am gandit sa nu il supun la efort0 points
-
atata timp cat aproximativ toate uleiurile sunt acolo ca si grad de uzura iar noi il schimbam la maxim 10k, nu vad de ce sa ne stresam sa cautam perfectiunea, cand nu exista. Eu nu m-am mai stresat, am pus castrol cumparat de la Metro, m-am gandit ca il aduc pe sursa sigura si sincer, dupa 2 schimburi cu el nu observ nimic anormal. sunet - pare la fie la fel de silentios ca si cu ravenol, motul... consum - acelasi ca si cu alte tipuri de uleiuri, cred ca aici conteaza mult stilul de mers. Oricum nu am de gand sa apuc pensia cu masina asta si a inceput sa rugineasca caroseria. Pana la urma e un fier.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00