Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.11.2020 în toate secţiunile
-
Salutare, incep prin a va prezenta noua mea achizitie. Este vorba de noul Audi Q3 S-line 40 TFSI quattro, motor 2.0 TFSI ,190 CP, cutie S-tronic 7 trepte si cu ceva mai multe optionale ? Tapiterie scaune Negru/Negru - cusatura gri Fels Vopsea exterior Albastru Turbo Jante aliaj usor 7J x 18; Design S Roata de rezerva compacta si cric Volan sport multifunctional plus, padele Cheie confort cu senzor pentru portbagaj Airbag-uri pentru locurile din spate Bancheta spate Plus cu cotiera Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Cotiere usi din piele ecologica Park assist Climatizare automata confort cu 2 zone Audi virtual cockpit plus Garantie extinsa 1 an, maxim 150.000km Audi connect Navigation & Infotainment Camera video pentru mersul inapoi Tapiterie Stofa Puls / Piele ecologica Audi connect apel de urgenta si service Suspensie sport cu amortizoare reglabile Navigatie MMI® plus cu MMI Touch; Faruri Matrix LED si stopuri LED Optica interioara de aluminiu Pachet iluminare ambientala multicolora Audi Hold Assist Audi smartphone interface; S line - pachet interior sport : - Scaune sport - Elemente de decor din aluminiu mat inchis la culoare - Pedalier din inox - Embleme S line - Plafon in stofa neagra - Ornamente praguri cu insertii de aluminiu, iluminate cu inscriptionare S - Prag de incarcare portbagaj din inox Pachet sisteme de asistenta : - Asistent de viteza adaptiv ACC - Asistent pentru mentinerea benzii de rulare - Asistent situatii de urgenta - Front Assist cu functie de franare de urgenta respectiv recunoasterea pietonilor si a biciclistilor - Recunoasterea semnelor de circulatie cu ajutorul unei camere video - Asistent de parcare plus Pachet Comfort Selection : - Scaune fata incalzite - Oglinda interioara antiorbire - Pachet depozitare - Hayon cu actionare electrica Pachet Technology Selection : - Audi sound system Masina a fost livrata dupa fix 12 saptamani de catre Porsche Pipera pe data de 20.10.2020. Dupa aproximativ 1000km consumul in afara localitatii a fost de 7.9/100km pe traseul Bucuresti - Valenii de Munte - Intorsatura Buzaului - Brasov - Predeal - Sighisoara - Predeal - Bucuresti. In oras consumul este in jur de 14-17. Modificarile pe care le-am facut ulterior au fost : - montare folie ceramica Llumar gama Avantgarde pe geamurile spate + luneta - montare folie ceramica Llumar Air 80 pe geamurile fata Va las niste poze pe care am apucat sa le fac pana acum. Va las si niste randari din aplicatia myaudi cu interiorul11 points
-
Dupa prima dragoste, Octavia 2 Elegance - my2008, care inca merge, am trecut la ceea ce devine, incetisor, a doua dragoste... Kodiaq Style 2020 luat la insistentele nevestei pentru ca nu mai voia sa mergem ca toti "saracii" cu O2 veche Dupa lupte seculare ce au durat cam 2 ani am cedat si pentru linistea din familie am luat "duba" cum zice un prieten: Kodiaq Style 4x4, sunset, camera spate, carlig, asistent la parcare, parbriz incalzit 2020 6km achizitie 200km finalizat colantare folie transparenta + folie geamuri 1500km trecut pe anvelope de iarna Din procesul de colantare .. stanga are folie, dreapta nu Cei doi prieteni care mi-au imbracat "pisica". Andrei & Elena +trecut la anvelope de iarna Nokian WR4 + jante DEZENT TZ GRAPHITE 17" +adaugare grile de ventilatie la picioare pentru imbunatatirea aspectului8 points
-
atata timp cat aproximativ toate uleiurile sunt acolo ca si grad de uzura iar noi il schimbam la maxim 10k, nu vad de ce sa ne stresam sa cautam perfectiunea, cand nu exista. Eu nu m-am mai stresat, am pus castrol cumparat de la Metro, m-am gandit ca il aduc pe sursa sigura si sincer, dupa 2 schimburi cu el nu observ nimic anormal. sunet - pare la fie la fel de silentios ca si cu ravenol, motul... consum - acelasi ca si cu alte tipuri de uleiuri, cred ca aici conteaza mult stilul de mers. Oricum nu am de gand sa apuc pensia cu masina asta si a inceput sa rugineasca caroseria. Pana la urma e un fier.3 points
-
Trebuie sa selectezi accelerator travel nu position si inainte sa dai log selectectezi group UDS si turbo, altfel logul e irelevant.2 points
-
@mihai.onu94, foarte greu. Motoarele la generatiile de A4/A6 cu S-Tronic vin mai in spate fata de cum e pozitionat motorul la Skoda. (Cu aprox. 20cm daca nu ma insel). Si din cauza asta, risc sa dau de alte belele. Incepand de la pozitia planetarelor, pana la cutie care s-ar putea sa nu incapa fizic. Si asta ar duce la modificari ale caroseriei pe care nu vreau sa le fac. Acelasi motiv pentru care nu vreau sa o fac 4x4. Sa tai din caroserie sau alte nebunii de genu as face strict la o masina de drag racing. Nu la o masina de strada. PLUS ca nu stiu daca tin ambreiajele 600+nm la un S tronic.. iar niste ambreiaje custom costa destul de mult. Deci, nu. Superbul nu va avea niciodata o transmisie automata si nici 4x4 din pacate. Poate un LSD in cutie.2 points
-
Trebuie să recunosc, când am citit prima postare (eu la malul mării) mă si gândeam "cine bate atâta drum până la oradea sa ia un polo?", apoi mi-am adus aminte ca esti din Aiud/Alba. Acum iar... cu Târgu-Mureș, Cluj... până acolo fac o zi întreagă si cu luptă pe stradă :) funny thing Imi place Polo ca a mai crescut in dimensiuni, nu mai pare asa înghesuit, masina noua are avantajele ei, poate ar fi mers un GTI, asta ca sa bat obrazul piticului.2 points
-
Salut! Sper ca postez pe topicul corect(daca nu, rog un moderator sa mute postarea pe un topic dedicat). Doresc sa achizitionez 2 statii de incarcare electrica auto pentru o pensiune agro-turistica situata in zona Barlad pe e581 si avand in vedere ca nu detin momentan o electrica si nu m-am interesat foarte mult pe subiect as dori sa ma sfatuiesc cu voi. Mentionez ca in zona nu exista nici un punct public de incarcare. Practic am nevoie de un sfat in alegerea furnizorului si ce tip de statie e mai ok(ma intereseaza statii cu posibilitate de fast -charge . vine clientul mananca si isi incarca masina, apoi pleaca,bifeaza doua lucruri odata; obligatoriu cu inregistrare in aplicatiile de smartphone). Nu cunosc exact care sunt costurile legate de alimentare si cum functioneaza exact sistemul.Nu ma intereseaza profitul de pe urma statiilor; doresc sa cresc numarul de clienti in zona de restaurant-cazare si sa ofer o facilitate pentru cei cu EV(practic e Win-Win). Astazi am trimis 4 solicitari de oferta la furnizori diferiti. Astept raspunsul. Daca aveti o recomandare de consultant/firma ce se ocupa cu asa ceva/ cea mai buna statiei astept raspunsul vostru.2 points
-
Dupa ce am vandut Golf 7 1.6 tdi DSG, fabricatie 2014, ce aveam in familie de 1,5 ani, am dorit sa ne luam o masina mai noua, dar aproximativ cu aceleasi dimensiuni. Ne doream o masina cu interior cat mai spatios si portbagaj cat mai incapator (scaun copil +carucior sa incapa fara probleme+cumparaturi). Cautam doar benzina si doar cutie automata! Ca optionale ce trebuia sa aiba masina cea noua erau 4x geamuri electrice, incalzire scaune fata, aer conditionat automat climatronic. Criteriile acestea legate de cutie/motor+optionalele acestea absolut elementare in 2020 si un buget fix, m-au pus pe treaba mult mai serios decat credeam. Este tare greu sa gasesti la noi o masina cu aceste caracteristici....Daca era sh, neaparat nu vroiam mai veche de 2018 si doar din tara cumparata, de la reprezentanta cu istoric de service verificabil. In principiu oscilam intre Seat Leon si VW Golf, in teorie cel putin. Am si incercat un Leon cu motor 1.0 tsi 115 cp cu DSG de care am ramas fascinat. Bugetul ne era oarecum fixat, nu dorea sa urcam peste 15000 euro (initial pornisem cu buget maxim 13000 euro, dar am realizat foarte foarte repede ca ce ne dorim nu se incadreaza in acesti banuti). Dupa 2 luni de cautat si analizat optiuni de masini second hand /noi, am ales varianta mai sigura, adica o masina putin mai mica (o clasa sub golf), dar noua cu 4 ani de garantie, in detrimentul ramanerii in clasa golfului 7, cu cativa cm in plus in habitaclu, 29l in plus la portbagaj, dar cu costul a inca 3-4000 euro si lipsa garantiei. Unele modele analizate erau ori prea inghesuite, ori cu portbagaj prea mic, ori cu plastice care-ti dadeau impresia de prea ieftin. Pana la urma am cumparat, preponderent pentru deplasarile in oras, acest minunat VW Polo 1.0 tsi, 95 cp, DSG, model 2021. Tiguan Allspace BiTDi-ul ramane astfel mai mult pentru drumurile lungi. Masina am gasit-o pe siteul Volkswagen Romania, ca si pe stoc la D&C Oradea, am sunat, am aflat ca masina este in Curtici, inca nici nu a ajuns la dealer, in Oradea, dar cum bifa cele mai importante optionale ce ni le doream nu am stat 4-5 luni sa asteptam pana venea una pe comanda, si am si achitat un avans de 1500 euro ca sa fim siguri ca nu ne-o ia nimeni inainte si in 4 zile am si cumparat-o. Masinuta este alba, culoarea pure white uni, echiparea Comfortline, principalele dotari sunt: ACC-adaptive cruise control Pachet iarna-scaune fata incalzite Front assist si autonomous emergency braking Climatronic pe 2 zone Lumini de drum LED Radio "Ready 2 Discover",inclusiv Streaming & Internet App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay) Interfata telefonie cu incarcare wireless Park - Pilot Scaune fata cu reglaj pe inaltime Geamuri electrice fata-spate Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite Jante aliaj usor de 15" cu anvelope Continental EcoContact 6, 185/65/R15 Computer de bord "Plus" Volan multifunctional din piele Pretul de achizitie a fost de 16.200 euro. Mult/putin, totu-i relativ, dar in orice caz preturile au crescut foarte mult mai ales la masinile acestea mai noi, de dupa 2018... Ce nu are masina si mi-ar fi placut: suport lombar la scaunele fata (pentru sotia mai mult) care vine impreuna cu o alta tapiterie, cu ceva model, alb/negru/gri. Dar se poate rezolva cu suport lombar gen perna pentru scaun auto/birou. Primele impresii, dupa 1500 km: Fuge mai bine decat Golful 7 1,6 tdi DSG cu 105 cp, desi aceasta are doar 95 cp (175nm), dar este si mai usoara cu aproape 200 kg, fiind undeva la 1100 kg. Motorul este inca in rodaj, dar deja se simte mai vioi, desi este in 3 cilindri, masina se misca neasteptat de bine. Ca sa fiu sincer ne doream varianta de 110cp (115cp este pe seat ibiza), dar aceea era mai scumpa cu 1200 euro si venea doar pe comanda, iar cum am vandut golful destul de repede, in nici 2 luni, aveam nevoie de masina noua si nu puteam sa asteptam pana prin februarie-martie pana venea pe comanda. Si si bugetul trebuia crescut pana pe la 17.500 euro si nu doream sa dam aceasta suma pe o a doua masina. Nu am regretat, suntem foarte multumiti, 2 adulti + 1 copil mic + bagaje pentru un weekend incap lejer si motorul nu da semne de oboseala nici macar la deal Leonul ce am testat fiind cu motorul de 115 cp (de fap acelasi motor dar din soft "primeste" cu 20 cp in plus) deja avea o tenta sportiva care mi-a placut foarte mult si astfel am sunat la cei de la REVO Oradea (Ateam Performance) sa vad ce optiuni am daca cumva o sa fiu dezamagit de puterea disponibila pe Polo (din pacate nu am gasit niciunde un vw polo 1.0 tsi la teste, in zona noastra) Am primit o oferta de 400 euro pentru 130 cp si 230 nm. Deja era rachetuta DAR pa-pa garantie... Cum suntem multumiti de ce ofera si stiu ca dupa rodaj o sa mai prinda un pic putere si curaj motorul, nu am dat curs ofertei, a ramas acolo printre mailuri. Desi, recunosc, daca aveam optiunea de pastrare a garantiei sau daca aveam garantia ca nu se va strica nimic la masina dupa resoftare, o faceam dupa primii 3-4000 km parcursi. Asa, fricosul din mine, ma indeamna la precautie. Masina este silentioasa, chiar si la viteze de autostrada la 120-130 km/h nu se aude motorul, doar suieratul vantului si zgomotul de rulare. In oras, la accelerari pana pe la 1500rpm se aude ticaitul de benzinara turbo in 3 cilindri, dupa care liniste. Mai rafinat decat vechiul 1.6 tdi cu care tot compar. Interiorul este destul de calitativ, cu mult plastic (pe alocuri poate prea mult, dar vad ca asta este trendul si la modelele mai scumpe din grup, gen G8 sau ID3) Finisajele sunt de buna calitate, ergonomia este buna, in general pe unde pui mana si ce vezi mult/des, toate sunt bine facute si placute ochiului si mainilor . Ieri am cumparat anvelopele de iarna am gasit Michelin Alpin 6 la pret destul de bun (300 ron bucata cu montaj/echilibrat) + covorase de cauciuc +tavita de portbagaj. Poate sa vina iarna! Atasez cateva poze cu masinuta. Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ma intrebati! Drumuri bune tuturor!1 point
-
Foarte misto masina.. si motorizarea + cutia ar trebui sa fie un deliciu (nu mai vbesc daca le vei resofta.. merita din plin). Peste ce nu as putea sa trec eu este acel schimbator in forma de dildau pe cat de hi-tech etc e interiorul.. pe atat de banal si vechi este schimbatorul. Un joystick cum au mai toate audi 2020+ ar fi fost perfect fit, tind sa cred ca este mai mult o treaba de marketing, sa nu o faca prea luxoasa/aratoasa. Sa o stapanesti sanatos, asteptam mai multe impresii si povesti1 point
-
Le vinzi, mai pui ceva si cumperi ce trebuie pt kodiaq. Ar fi pacat sa fi dat atatia bani pe masina si sa te ineci la anvelopele...1 point
-
Cam asa pare si din datele puse de tine, ca e limitat din soft. Pierzi un pic la consum dar castigi mult pe partea de performanta, mai ales ca ai si dq500.1 point
-
Am 1.6 tdi din 2016. In primii 3 ani am avut un rulaj de aprox 25.000 km/an - dpmdv dieselul s-a justificat, atunci. In anul 4 am avut exact 15.000km si cred ca un 1.4 TSI ar fi fost mai ok. Eu recomand 1.4TSI sau chiar 1.5 TSI care (cred) ca a aparut prin 2017 odata cu faceliftu. Cam atat ca o dam in versus si nu e locul. Dar tot nu m-am prins ce vrei sa intrebi. Vrei sa iti recomandam noi masini SH sau care e intrebarea de fapt?1 point
-
@bubu182, sigur, iti trimit. Cum ziceam mai sus, G5 sau Octavia au motoarele amplasate transversal. La mine e longitudinal . Daca era transversal, masina avea de mult DSG sus .1 point
-
@Emy D au fost functionale de cand am cumparat masina si probabil ca inca din fabrica ?1 point
-
NU exista pompa cu senzor si pompa clasica . Exista DOAR pompa care rezulta din seria VIN si alta pompa de la alt cod de motor . Sigur o sa ai probleme .1 point
-
De unde ai scos aberatia asta ? Lasa prostiile si pune pompa care rezulta din seria VIN .1 point
-
@Clauds pana la urma care e configuratia finala? Daca ai bifat parbriz incalzit si volan incalzit iti recomand din partea mea sa renunti la ele si sa pui incalzire stationara. Pe langa uzura mai mica a motorului la pornire vei beneficia de mai multe avantaje decat parbrizul si volanul incalzit. Vreau sa zic ca nici macar incalzirea in scaune nu o folosesti cand ai webasto.1 point
-
Salut! Sunt proaspăt posesor (3luni)de passat gte și sunt foarte încântat. Am sărit de pe un golf 6 tdi 185cp (resoftat) la hybrid. E senzațională mașina, cel puțin în regim urban mergi aproape gratis , e foarte silentioasă iar la drum lung foarte comfortabilă și suficient de nervoasă la nevoie (mod GTE) care te cam dă pe spate. Autonomie oraș electric în jur de 30 km.Consum mediu hybrid în 2800km condus semisportiv 7,2l/100km. Kilometraj 40.000km. An fabricație 2017.1 point
-
De aceeasi parere sunt si eu. La inceput aveau preturi decente si o publicitate agresiva pe forumuri. Dupa ce si-au atins target-ul au pus 150-200% la pret. Uleiul nu e prost insa e nejustificat de scump.1 point
-
Salutare. Lista cu cat m-a costat revizia de 120K Km la un Passat B8 sedan 2.0 TDI 150CP DSG, piese cumparate de la AutoKarma si manopera la Avia Motors Militari. Ulei Motor Castrol 5w-30 LL03 4l+1l = 193 ron Filtru Ulei Mahle OX787D = 36 ron Buson baie de ulei + garnitura OEM = 13 ron Garnitura filtru de ulei OEM = 13 ron Ulei Cutie DSG OEM 6l = 618 ron Filtru Ulei Cutie DSG OEM= 71 ron Buson cutie (achizitionat de la Avia) = 24 ron Garnitura buson cutie (achizitionat de la Avia) = 8 ron Filtru motorina Mahle KX386 = 78 ron Filtru Admisie Mahle LX3502 = 61 ron Filtru Habitaclu Mann FP26009 = 57 ron Total piese/fluide = 1172 ron Manopera Avia Motors Militari = 511 ron Total revizie = 1683 ron Initial am cerut o oferta si de la PBV, ma asteptam sa fie mare dar trebuie sa recunosc ca m-a socat totusi putin pretul, si anume, 3420 ron pentru cele de mai sus + schimb lichid de frana pe care eu l-am omis acum dar il voi face la urmatoarea revizie de ulei la motor, de mentionat ca nu au acceptat sa vin eu cu piesele, bine, este de inteles de ce cand ei un 1l de ulei pt DSG il facturau la 148 ron fata de 103 la auto karma. L.E.: Cod Motor: CRLB Edit moderator: sa postezi cod motor1 point
-
Salutare, Pun si eu niste consumuri, avand in vedere ca am reusit sa adun Km: un long term, cu mai mult de 60% din Km facuti in afara Bucurestiului: Si ceva consumuri prin tara. Bucuresti-Moieciu (cu oprire de incarcare de 45 de min. Este cuprinsa in Driving time si contribuie negativ la viteza medie) Moieciu-Brasov-Cheia-Ploiesti-Bucuresti + vreo 12 Km prin Bucuresti: Bucuresti-Rm. Valcea Sibiu (include o incarcare de 40 de min, iesirea din Buc intr-o dupa amiaza de vineri... si 10 Km prin SIbiu): Sibiu-Brasov-Bucuresti (contine o incarcare de 45 de min): la toate drumurile climatizarea a fost pe auto la 22.5-23 grade.1 point
-
Tocmai am facut cateva drumuri cu noile anvelope Alpin 6. Ca si confort mi se par similare cu TS860 de pe Bora, chiar daca au balon mai mic (55 vs 65). Am prins cateva zile mai ploioase si reci, iar aderenta mi se pare destul de buna, dar e prea devreme sa ma pronunt. Oricum, nu prea ai cum sa dai gres cu o anvelopa premium. Discutiile detaliate se pot purta mai mult despre anvelopele budget/midrange, care sa zicem sunt mai rasarite si in unele situatii chiar bat spre premium ca si calitate, cu toate ca pretul e mai mic.1 point
-
Se poate activa cu obdeleven un fel de alarma spartană chiar daca nu exista. Reactioneaza insa doar la deschiderea fortata a portierelor/hayonului (fara partea de detectare miscare). In loc de goarna se foloseste de claxon. Am activat deja pe un t-roc si functioneaza.1 point
-
Se poate activa Driving Mode Selection. Ai nevoie de grupul de taste + 2 fire trase in BCM + coduri Swap1 point
-
Am zis ca nu mai merg cu masina pana nu vopsesc si montez ce trebuie. Dand de un pic de timp, cateva zile am lucrat la noua bara fata. Am dat gauri pentru spalatoare, cate putin cate putin. Avand spalatoare de golf si bara de bora, exista diferente si capacele nu se potrivesc nici unele, nici celelalte. Asadar am facut un model hibrid, cu picioruse de prindere pe spalator de golf si capacul care vine pe bara, de bora. Mai am doar sa lipesc cele 2 bucati, am probat si totul este cum trebuie (dupa lungi ajustari).1 point
-
1 point
-
Ravenol e supraevaluat la pret pentru ce ofera. Exista alte uleiuri cu aprobari necesare VW, mai bune si mai ieftine. Ei practic au copiat ce facuse Liqui Moly in trecut, au tras la xerox partea cu ulei ieftin la inceput dupa care urcat pretul si retetele uleiurilor ramaneau vechi, fara imbunatatiri, ca si la Motul, de asemenea.1 point
-
Salut dinou. Inaintea acestui post am recitit regulamentul pentru ca nu as vrea sa il incalc si m-am oprit asupra acestei fraze: "Postează numai dacă ești sigur că informațiile interesează și sunt într-adevăr utile celorlalți membri." Bun, risc ca postez ceva ce probabil nu intereseaza pe prea multi dar daca cumva cineva are rabdare sa afle cateva lucruri despre cum e sa detii o astfel de masina second hand, am facut un clip. E filmat cu telefonul, in masina doar , ne editat pentru ca asa vorbesc eu, asta imi e botul, asta imi e parul actual si nu are sens sa le-nflorim ca pe instagram. daca asta e realitatea. E 20 de minute. Daca vocea, fata sau continutul nu sunt pe placul celor ce aleg sa il vada, va inteleg. VW Golf 5 R32 - la ce te poti astepta1 point
-
Passat B8 2.0TDI CUAA 2016 100k km Preturi FARA TVA: Ulei motor VW OE 0W30 - 5L - 208,40 lei Filtru Ulei VW OE - 54,62 lei Filtru Combustibil VW OE - 147,06 lei Filtru Aer VW OE - 99,16 lei Filtru Polen Carbon Activ VW OE - 101,68 lei Pompa apa cu senzor inclus VW OE - 503,36 lei Set curea distributie VW OE - 689,08 lei Volant masa dubla SACHS - 1663,87 lei Ulei DSG - 6L ( 131,09 lei/L ) - 786,55 lei Filtru ulei cutie DSG VW OE - 107,56 lei Ulei cuplaj haldex VW OE - 246,22 lei Set garnituri haldex - 124,37 lei Disc frana spate TRW Cotec ( 261,34 lei/buc ) - 522,69 lei Set placute frana spate - TRW - 181,51 lei Set placute frana fata - TRW - 273,11 lei Ulei diferential spate VW OE - 1L - 159,66 lei Ulei cutie transfer fata VW OE - 1L - 159,66 lei TOTAL PIESE - 6028,56 lei MANOPERA - PER ANSAMBLU - 3249,32 lei TOTAL - 9277,88 lei + TVA = 11040,68 lei E mult, e putin? ?1 point
-
MINIM- amundsen (daca nu ai net te scoate din belea- si crede-ma gasesti zone fara net) OPTIM Columbus (ecran 9.2", timp de raspuns f. bun, se misca foarte bine pe Android Auto Carplay fata de Bolero Amundsen) referitor la sistemul Canton (OEM - este de K K O) - dar am parametrizarea speciala de sunet. Daca il iei contacteaza-ma - iti garantez 100% ca vei fi uimit. Pe acest forum sunt 2 persoane care au aceasta parametrizare. Side Assist , si RTA : foarte utile, mai ales ca acum vine cu sistem de radare 2Q -raza de detectie mult mai mare si indicatoare in carcasa oglinzii, RTA te scapa de mullte belele mai ales cand dai cu spatele. Lane assist...hmmm nici eu nu sunt f . multumit... daaaar vei avea TSR (traffic sign recognition) si HBA (high beam assist) ambele foarte utile. AID este MUST HAVE, apoi parbriz incalzit!!!!!! si volan incalzit!!!!!1 point
-
Acel cedeaza e valabil pentru sensul din care vin masinile. Practic e cam acelasi lucru cand intri pe o strada cu sens unic si te loveste unul care vine din sens opus. Acolo tot culpa comuna? Eu stiam ca semnul de cedeaza se traduce in "cedeaza trecerea autovehiculelor care au acest drept". El nu avea niciun drept.1 point
-
Salut , am demontat scaunul de pe Passat care nu sunt rabatabile ca sa nu fie nici o eroare,ele sunt normale . Voi incepe cu inceputul si anume fiecare etapa pentru demontare scaun, poate fi de folos cuiva pe viitor. Parcati masina unde nu incurcati pe nimeni ,ca sa evitati pornirea masinii si sa va apara martor eroare in bord. Prima data demontam plasticele de pe sine , in spatele scaunului. Cu lama unui cuter am scos dopurile si cu o surubelnita stea am desfacut suruburile. Cu o cheie cric cu tubulara de 13 desfaceti suruburile din fata scaunului.Dupa care impingeti scaunul in spate pana ies rolele de pe sina. Acum ridicati scaunul si dati-l pe spate, si scoateti mufa de la airbag. Astea sunt bucsele "minune" , ele alcatuiesc un brat si se afla pe sina de culisare .Am introdus un prezon M8 de lungime 120mm cu piulite la capete si am strans . Si ca sa evitati eventualele neplaceri pe viitor schimbati si rola mare care culiseaza pe sina centrala ,la golf are joc vertical si orizontal :vaidecapulmeu: iar la passat nu are un pic de joc ! deci e clar ca rola sa micsorat de la uzura si apare pocnetul ce ne incanta zi de zi. Si sa nu uitam de rolele mici . Daca este sa mai faca vreun zgomot ,atunci nu mai ramane decat la boltul ce imbina sezutul cu spatarul . Sper ca pozele va sunt utile , eu voi continua cu un tutorial si pentru cei ce au scaune rabatabile ,asta cand voi avea timp. :icon_thumright:1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00