Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.11.2020 în toate secţiunile
-
Timpul trece si Km se aduna, 2670 mai exact. Masina e o incantare (mergea si incarcare). "Balaurul" range anxiety a fost rapus, am ajuns cu masina la Sibiu, cu o pauza de 40 de min pentru incarcat, dar se poate. In rest ZEN-ul e la locul lui, chiar ajuta la mersul cumpatat cu traficul (mai putin pe autostrada, dar exista variante si acolo, incarcare la Pitesti) Am lasat ceva consumui in aria dedicata. Incept sa sap dupa Rear View Camera, tare rau e cand ai avut si nu mai ai2 points
-
@CristiALF @yeeeeman ieri am urcat pana la Piatra Arsa cu vechile (sunt in a 4-a iarna) Continental WinterContact 860TS (195 65 R15) ... La ce polei era si cati incercau sa coboare cu spatele (eu am ajus acolo pe la 11... eram aproape singuri pe tot platoul) in timp ce noi ne intorceam (deja se dezghetase, mai putin o zona cu brazi) ma declar multumit (a trebuit sa dezactivez TCS la o rampa de cateva sute de metri) ma declar multumit. Oricum e ultimul lor an. Pe cealalta masina am Nokian WRD4 (205 55 R16, fabrica din Finlanda) dar e inca n-am scos-o din service asa ca e inca pe rotile de vara. Sper sa n-am vreo surpriza iarna asta si sa ma plimb cu baba... Revin cu pareri in vreo luna LE starea drumului2 points
-
Am zis ca nu mai merg cu masina pana nu vopsesc si montez ce trebuie. Dand de un pic de timp, cateva zile am lucrat la noua bara fata. Am dat gauri pentru spalatoare, cate putin cate putin. Avand spalatoare de golf si bara de bora, exista diferente si capacele nu se potrivesc nici unele, nici celelalte. Asadar am facut un model hibrid, cu picioruse de prindere pe spalator de golf si capacul care vine pe bara, de bora. Mai am doar sa lipesc cele 2 bucati, am probat si totul este cum trebuie (dupa lungi ajustari).2 points
-
Dupa ce am vandut Golf 7 1.6 tdi DSG, fabricatie 2014, ce aveam in familie de 1,5 ani, am dorit sa ne luam o masina mai noua, dar aproximativ cu aceleasi dimensiuni. Ne doream o masina cu interior cat mai spatios si portbagaj cat mai incapator (scaun copil +carucior sa incapa fara probleme+cumparaturi). Cautam doar benzina si doar cutie automata! Ca optionale ce trebuia sa aiba masina cea noua erau 4x geamuri electrice, incalzire scaune fata, aer conditionat automat climatronic. Criteriile acestea legate de cutie/motor+optionalele acestea absolut elementare in 2020 si un buget fix, m-au pus pe treaba mult mai serios decat credeam. Este tare greu sa gasesti la noi o masina cu aceste caracteristici....Daca era sh, neaparat nu vroiam mai veche de 2018 si doar din tara cumparata, de la reprezentanta cu istoric de service verificabil. In principiu oscilam intre Seat Leon si VW Golf, in teorie cel putin. Am si incercat un Leon cu motor 1.0 tsi 115 cp cu DSG de care am ramas fascinat. Bugetul ne era oarecum fixat, nu dorea sa urcam peste 15000 euro (initial pornisem cu buget maxim 13000 euro, dar am realizat foarte foarte repede ca ce ne dorim nu se incadreaza in acesti banuti). Dupa 2 luni de cautat si analizat optiuni de masini second hand /noi, am ales varianta mai sigura, adica o masina putin mai mica (o clasa sub golf), dar noua cu 4 ani de garantie, in detrimentul ramanerii in clasa golfului 7, cu cativa cm in plus in habitaclu, 29l in plus la portbagaj, dar cu costul a inca 3-4000 euro si lipsa garantiei. Unele modele analizate erau ori prea inghesuite, ori cu portbagaj prea mic, ori cu plastice care-ti dadeau impresia de prea ieftin. Pana la urma am cumparat, preponderent pentru deplasarile in oras, acest minunat VW Polo 1.0 tsi, 95 cp, DSG, model 2021. Tiguan Allspace BiTDi-ul ramane astfel mai mult pentru drumurile lungi. Masina am gasit-o pe siteul Volkswagen Romania, ca si pe stoc la D&C Oradea, am sunat, am aflat ca masina este in Curtici, inca nici nu a ajuns la dealer, in Oradea, dar cum bifa cele mai importante optionale ce ni le doream nu am stat 4-5 luni sa asteptam pana venea una pe comanda, si am si achitat un avans de 1500 euro ca sa fim siguri ca nu ne-o ia nimeni inainte si in 4 zile am si cumparat-o. Masinuta este alba, culoarea pure white uni, echiparea Comfortline, principalele dotari sunt: ACC-adaptive cruise control Pachet iarna-scaune fata incalzite Front assist si autonomous emergency braking Climatronic pe 2 zone Lumini de drum LED Radio "Ready 2 Discover",inclusiv Streaming & Internet App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay) Interfata telefonie cu incarcare wireless Park - Pilot Scaune fata cu reglaj pe inaltime Geamuri electrice fata-spate Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite Jante aliaj usor de 15" cu anvelope Continental EcoContact 6, 185/65/R15 Computer de bord "Plus" Volan multifunctional din piele Pretul de achizitie a fost de 16.200 euro. Mult/putin, totu-i relativ, dar in orice caz preturile au crescut foarte mult mai ales la masinile acestea mai noi, de dupa 2018... Ce nu are masina si mi-ar fi placut: suport lombar la scaunele fata (pentru sotia mai mult) care vine impreuna cu o alta tapiterie, cu ceva model, alb/negru/gri. Dar se poate rezolva cu suport lombar gen perna pentru scaun auto/birou. Primele impresii, dupa 1500 km: Fuge mai bine decat Golful 7 1,6 tdi DSG cu 105 cp, desi aceasta are doar 95 cp (175nm), dar este si mai usoara cu aproape 200 kg, fiind undeva la 1100 kg. Motorul este inca in rodaj, dar deja se simte mai vioi, desi este in 3 cilindri, masina se misca neasteptat de bine. Ca sa fiu sincer ne doream varianta de 110cp (115cp este pe seat ibiza), dar aceea era mai scumpa cu 1200 euro si venea doar pe comanda, iar cum am vandut golful destul de repede, in nici 2 luni, aveam nevoie de masina noua si nu puteam sa asteptam pana prin februarie-martie pana venea pe comanda. Si si bugetul trebuia crescut pana pe la 17.500 euro si nu doream sa dam aceasta suma pe o a doua masina. Nu am regretat, suntem foarte multumiti, 2 adulti + 1 copil mic + bagaje pentru un weekend incap lejer si motorul nu da semne de oboseala nici macar la deal Leonul ce am testat fiind cu motorul de 115 cp (de fap acelasi motor dar din soft "primeste" cu 20 cp in plus) deja avea o tenta sportiva care mi-a placut foarte mult si astfel am sunat la cei de la REVO Oradea (Ateam Performance) sa vad ce optiuni am daca cumva o sa fiu dezamagit de puterea disponibila pe Polo (din pacate nu am gasit niciunde un vw polo 1.0 tsi la teste, in zona noastra) Am primit o oferta de 400 euro pentru 130 cp si 230 nm. Deja era rachetuta DAR pa-pa garantie... Cum suntem multumiti de ce ofera si stiu ca dupa rodaj o sa mai prinda un pic putere si curaj motorul, nu am dat curs ofertei, a ramas acolo printre mailuri. Desi, recunosc, daca aveam optiunea de pastrare a garantiei sau daca aveam garantia ca nu se va strica nimic la masina dupa resoftare, o faceam dupa primii 3-4000 km parcursi. Asa, fricosul din mine, ma indeamna la precautie. Masina este silentioasa, chiar si la viteze de autostrada la 120-130 km/h nu se aude motorul, doar suieratul vantului si zgomotul de rulare. In oras, la accelerari pana pe la 1500rpm se aude ticaitul de benzinara turbo in 3 cilindri, dupa care liniste. Mai rafinat decat vechiul 1.6 tdi cu care tot compar. Interiorul este destul de calitativ, cu mult plastic (pe alocuri poate prea mult, dar vad ca asta este trendul si la modelele mai scumpe din grup, gen G8 sau ID3) Finisajele sunt de buna calitate, ergonomia este buna, in general pe unde pui mana si ce vezi mult/des, toate sunt bine facute si placute ochiului si mainilor . Ieri am cumparat anvelopele de iarna am gasit Michelin Alpin 6 la pret destul de bun (300 ron bucata cu montaj/echilibrat) + covorase de cauciuc +tavita de portbagaj. Poate sa vina iarna! Atasez cateva poze cu masinuta. Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ma intrebati! Drumuri bune tuturor!1 point
-
Pentru cei interesati de statii de incarcare, am gasit topicul acesta (sper ca e OK sa dau link-uri externe). Am urmat pasii de acolo si mi-am construit singur o statie trifazica, de 22 kW. Este cea sprijinita de teava de gaze . Are si WiFi, unde poti sa o controlezi si sa ii setezi curentul maxim pe care-l livreaza. Urmatorul proiect este un charging cannon, pe care sa-l tin in masina pentru urgente, cu adaptoare la toate felurile de prize.1 point
-
1 point
-
Da da da! Hai cu un DSG pe ea! Asta ma bate si pe mine gandul la Golf MK4 - Un DSG de pe MK5. Cred ca si la tine se poate face conversia.1 point
-
Salutare. Lista cu cat m-a costat revizia de 120K Km la un Passat B8 sedan 2.0 TDI 150CP DSG, piese cumparate de la AutoKarma si manopera la Avia Motors Militari. Ulei Motor Castrol 5w-30 LL03 4l+1l = 193 ron Filtru Ulei Mahle OX787D = 36 ron Buson baie de ulei + garnitura OEM = 13 ron Garnitura filtru de ulei OEM = 13 ron Ulei Cutie DSG OEM 6l = 618 ron Filtru Ulei Cutie DSG OEM= 71 ron Buson cutie (achizitionat de la Avia) = 24 ron Garnitura buson cutie (achizitionat de la Avia) = 8 ron Filtru motorina Mahle KX386 = 78 ron Filtru Admisie Mahle LX3502 = 61 ron Filtru Habitaclu Mann FP26009 = 57 ron Total piese/fluide = 1172 ron Manopera Avia Motors Militari = 511 ron Total revizie = 1683 ron Initial am cerut o oferta si de la PBV, ma asteptam sa fie mare dar trebuie sa recunosc ca m-a socat totusi putin pretul, si anume, 3420 ron pentru cele de mai sus + schimb lichid de frana pe care eu l-am omis acum dar il voi face la urmatoarea revizie de ulei la motor, de mentionat ca nu au acceptat sa vin eu cu piesele, bine, este de inteles de ce cand ei un 1l de ulei pt DSG il facturau la 148 ron fata de 103 la auto karma. L.E.: Cod Motor: CRLB Edit moderator: sa postezi cod motor1 point
-
F tare nr de inmatriculare, din nou . Usor, usor te ajung din urma la Km, sunt pe la 2600+ Legat de pompa de caldura (poate ar fi bun un topic...eu nu l-am gasit) tind sa cred ca e o investitie buna. Si in cazul meu a crescut nesemnificativ consumul. Da, iti taie intre 7-11 Km cand pornesti (Km ce se recupereaza ulterior, desi nu "ii pune" la loc la range, dar nu scade liniar range-ul, are momente cand sta pe loc dupa ce si-a facut pompa treaba), dar am vazut cel mai mult 2.3Kwh (0.3 sunt ai masinii oricum) pentru 2-5 min max, iar apoi scade in 0.4-0.3 Kwh. Am mers in weekend si la 2.5 grade afara si la potential de autonomie imi arata +3 Km deci consum f ok pt pompa. Eu sper sa ajungem la 100k fara probleme ca in ritmul asta de mers cu masina avem sanse in 3-4 ani Drumuri bune. Ma apuc sa sterg praful "pe la mine".1 point
-
Se poate activa cu obdeleven un fel de alarma spartană chiar daca nu exista. Reactioneaza insa doar la deschiderea fortata a portierelor/hayonului (fara partea de detectare miscare). In loc de goarna se foloseste de claxon. Am activat deja pe un t-roc si functioneaza.1 point
-
Salut, Dolfin. Eu am G7 2016 Break 1.6 Tdi 110 cp, 5 Trepte. Ce norma de ulei de CVM îmi trebui? Înțeleg ca întra maxim 2 L. Mulțumesc de info ??✌️1 point
-
dar 17-> 54 nu ai incarcat cam putin in 30min? ce statie era? pe FastCharge nu ar fi trebuit mai mult? pe viitor, daca nu vrei sa depinzi de Kaufland, este in Pitesti (zona de nord) un penny fast care este free, si in centru sunt 2 statii free ale primariei puse de renovatio, dar nu sunt fast. Asta ca ai zis ca te-ai plimbat prin Pitesti. iar pe drumul spre C-lung ai in mioveni (ocolesti cam 5km dus intors) un lidl free + 2 statii de la primarie. dar asta daca ai iesit la plimbare si nu te grabeai. On topic, Ploiesti-Cheia-Brasov, cu caldura pe 24, mers normal (nu economic, dar am dat de zapada pe vreo 30-40km) am avut 20kwh consum. mi se pare decent.1 point
-
Am facut in weekend un drum Bucuresti-Campulung, cu rezultate... interesante: - temperatura exterioara ~20˚C - plecat cu bateria la 100%, caldura setata pe 21˚C, dupa ce am pre-incalzit masina - mers pe autostrada cu 110 km/h, consum mediu 21.5 kWh/100 km; nivel baterie ~60% - plimbat nitel prin Pitesti - mers pe drumuri judetene catre Campulung (~55 km); nivel baterie la Campulung 33% - la intoarcere, am ajuns la Kaufland Pitesti cu 17% baterie; a consumat mai putin la intoarcere, fiind probabil preponderent in coborare - "pompa" era ocupata, dar am contactat persoana care incarca un Jaguar I-PACE de 1.5h deja, care a venit si m-a lasat si pe mine sa incarc; am incarcat 30 de minute pana la 54% - 110 km/h pe autostrada, 10% nivel baterie la Bucuresti Mi se pare destul de mare consumul, mai ales pentru drumurile judetene. Trebuie sa mai evaluez, sa o mai incarc la 100% de cateva ori, ca sa fiu sigur ca bateria este calibrata corect.1 point
-
Faina masina, am citit tot topicul tau, avem aceiasi culoare la masina, a mea are doar doua saptamani, am facut deja 2.300 km, sunt multumit de ea, venind de pe Octavia din 2012. Ma pregatesc de cateva update-uri, am furat ideile de la tine. Ne-am potrivit inclusiv la partea cu elementele cromate, am luat Ambition ca era la reducere + extraoptiuni ca sa o ridic putin. Ce nu am si regret este PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului. Asta e, nu le poti avea pe toate la 22.400 de euro.1 point
-
Ce stiu eu despre bateriile Li-Ion, lucru pe care l-am experimentat si pe telefon (desi bateria masinii are alta chimie fata de telefon, sfaturile raman in aceeasi tema), exasperat fiind ca se tot ducea bateria dupa 2 ani: nu trebuie incarcate peste 70%, maxim 80% in mod regulat; o data pe luna este recomandat, insa, pentru ca sistemul de control al bateriei sa se recalibreze legat de capacitatea maxima a bateriei nu trebuie supra-incalzite des la incarcare (fast-charge); o priza domestica sau prizele cu curent alternativ de 11 kW sunt perfecte nu trebuie descarcate des sub 30%, 20% minim; masina oricum nu raporteaza intreaga capacitate a bateriei așa ca e greu sa o distrugi complet, dar nu este optim tinute la incarcare de ~50% pe termen lung (gen daca pleci in concediu, lasi masina la 50%-60%) caldura excesiva dauneaza grav bateriei, cu atat mai mult cu cat e mai incarcata (100%, lasata in soare vara) nu trebuie descarcate rapid (mers constant cu viteza mare), desi la ID.3 ar trebui sa fie mitigata problema datorita sistemulul de gestiune a bateriei, care o raceste activ1 point
-
Am incheiat si saptamana aceasta cu o alta iesire in natura. In acelasi loc (deh, timpul scurt) dar am vizitat si alte drumuri din zona. Zona este foarte faina pentru plimbari in natura cu bicicleta sau pe jos. Pana la primavara/vara cred ca o sa montez si carlig la Audi ca sa pot lua bicicletele cu mine. Aici am dat de o rascruce de drum si cum semnalul GSM lipsea cu desavarsire, am fost nevoiti sa alegem oarecum orbeste Si rezultatul final: Apoi, bineinteles, dusul de seara1 point
-
Am luat goodyear pana la urma. Din experienta avuta cu michelin iarna anvelopele se strica dupa 2-3 ani in sensul ca se intaresc si au carne dar nu aderena, mult sub continental care aparent au dus pana la 4 ani, acum le pun pe octavia in al cincelea an. Poate s-au mai schimbat dar la mine nuprea au tinut bine.1 point
-
@Doomynu stiu daca ma repet, dar daca vreodata scrii o carte, ma abonez de pe acum.1 point
-
@bgd_b92 Multumim ?! Ai dreptate. Pe la 15.000 euro incep cele cu cutii automate + benzina . Folie o sa primeasca, ca si Golful, Llumar, cu tenta inchisa pe spate si lateral si cu protectie UV, dar fata tenta inchisa pe geamurile din fata. @Pasatescu Android Auto folosim ? @blordc Multumim frumos! Asa sa fie!1 point
-
1 point
-
Sa o stapaniti sanatosi si pe aceasta ; intr`adevar, daca vrei musai automata, preturile pt majoritatea modelelor incep de pe la 17k..cred ca pana si dacia va costa ~ 15k automata ; poate asezonezi exteriorul cu niste elemente infoliate negru lucios ( plafon, oglinzi, folie pe geaumri ). Drumuri bune.1 point
-
Zilele trecute am comandat un bidon de ulei Mobil1 0w20 X2 pentru completare de la un magazin online de prin Cluj, fiind un ulei care nu e pe rafturile magazinelor fizice. Dupa ce a ajuns coletul, la vreo 9 zile, descopar ca uleiul are si data de productie decembrie 2016. Acum, ca ulei de completare sa spun ca merge, dar cine vrea ulei pentru schimb, are toate sansele sa se pacaleasca, cu smecherii de 2 lei de la magazinul respectiv. Nu mai comand niciodata online ulei, decat cu livrare intr-un magazin fizic. Cine vrea detalii despre magazin, le spun in privat.1 point
-
Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am nimic cu oamenii care-si iau electrice...insa nu stiu cum dracu se face dar toate masinile astea mai noi arata ca niste pokemoni. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
1 point
-
Am făcut azi o tura pe Transbucegi, atât pana la Piatra Arsa și pe jos o plimbare la Babele cât și pana la Peștera, hotelul arată bine ma întreb cum o fi acolo de Revelion. La ducere in benzinăria Breaza nu mi-a venit sa cred când am dat sa plec .. așa ca am făcut poza de mai jos ? pe bune 4 Golfuri 7 diferite toate unul lângă altul intamplator? Fără gluma nu eram împreuna cu nici unul dintre ele. Era cineva de pe forum cumva?1 point
-
1 point
-
Ezitam, asa este, mai ales avand in vedere ca nu mai am acei ~40km/zi pe timp de WFH. Senzatia sa te urci in masina incalzita dupa ce am activat incalzirea cu cateva minute inainte, mai ales cand masina e in priza si nu pierzi din range e priceless.1 point
-
Ravenol e supraevaluat la pret pentru ce ofera. Exista alte uleiuri cu aprobari necesare VW, mai bune si mai ieftine. Ei practic au copiat ce facuse Liqui Moly in trecut, au tras la xerox partea cu ulei ieftin la inceput dupa care urcat pretul si retetele uleiurilor ramaneau vechi, fara imbunatatiri, ca si la Motul, de asemenea.1 point
-
Mi-a venit volmetrul Bluetooth si l-am si instalat. Prima data l-am testat cu o sursa de laborator. Tensiunea indicata este cu 50 mV (0.05 V) mai mica decat cea masurata cu multimetrul meu de referinta (Fluke 87-V). Am masurat si curentul consumat. In regim stand-by, consumul fluctueaza intre 1.5 si 2.5 mA, media ponderata este 1.8 mA. In regim activ de comunicare cu telefonul, consuma destul de constant 2.5 mA. Deci consumul voltmetrului este infim. Pentru legatura la + am gasit un surub liber in distribuitorul de deasupra de baterie. Pentru legatura la - am folosit surubul de fixare al cutiei de sigurante de sub capota. L-am mai fixat cu o faseta, ca sa nu vibreze, sa nu troncane, dar faseta n-am mai pozat-o... Descuiat masina => incepe consum din bateria de 12V. Asezat pe scaun => incepe sa incarce, concomitent cu pornirea "navigatiei". Continua sa incarce si dupa ce am calcat frana ca sa trezesc "motorul". Dupa ce m-am ridicat de pe scaun, incarcarea s-a oprit si a inceput sa consume din bateria de 12V. Dupa ce am incuiat, a continuat sa consume din bateria de 12V pentru aproximativ 5 minute, apoi s-a stins totul. Incarcare AC => se activeaza convertorul DC-DC, dar la un nivel de tensiune (13.20V) la care bateria nu se incarca, doar se sustin consumatorii de 12V. Acuma nu stiu daca asta este regula generala sau este din cauza ca a considerat ca bateria mea de 12V era deja full. Dupa ce se termina incarcarea AC, chiar daca masina ramane conectata la priza, convertorul DC-DC se opreste. ===== Concluzia mea: ====== Logica de activare a incarcarii (a convertorului DC-DC) pare corecta. La cei la care se descarca bateria, acolo este un bug pe undeva care nu tine cont de logica asta.1 point
-
Asta e sunetul normal din pct meu de vedere. Verificarea importanta se face cu motorul rece, la prima pornire. Daca atunci auzi zgomote metalice sau zornait excesiv, poti sa tragi o concluzie.1 point
-
Bun, una calda alta rece. Incepem cu cea calda. Farurile. Ca de obicei zic una, fac alta. Desi am zis ca merg pe lupe OEM si tot oem, Laurentiu (baiatul de la Carsx, ce se ocupa pe partea de faruri) a venit cu o alta idee care ulterior am si aplicat-o. Sa facem un upgrade la lupe, si becuri. Mi-a garantat ca vizibilitatea este mult mai buna fata de o lupa cu bec OEM. Zis si facut. Asa ca in loc de lupele OEM (Hella E55) am pus Hella Evo X-R 2.0 cu becuri d2h (d2s e oem) 55w si 5000k. Cei de la Hella sustin ca lupele sunt cu 6xx% mai eficiente ca cele E55. O cifra "trasa de par" dpmdv dar sa ii credem pe cuvant. Luasem un alt set de faruri pentru sticle, ale mele fiind putin crapate. S-a facut polish cu polimer lichid iar rezultatul e wow. Am atasat un before & after la sticle. Ornamentele le-am folosit tot din farurile donatoare. Curatat crom si revopsite. Cu ocazia asta, am facut si upgrade la leduri pentru semnalizarile fata - spate. Cu becurile normale era o diferenta de intensitate ce imi statea pe creier intre ledurile din oglinda si semnalizarile din far. Acum totul e pe aceeasi linie. Pe faza lunga si pozitie (dupa cum ziceam, am renuntat la US style), am pus niste becuri care sa fie aceeasi culoare ca si 5000k-ul de pe faza scurta. Rezultatul? Unul foarte foarte bun. Pot sa zic ca a meritat toata lucrarea (evident nu e gata, mai am de pus folie de protectie pe faruri). In primul rand, imi place mult ca delimitarea aia de la lupa este foarte clara, si o vezi si pe drum. Vizibilitatea nu se compara cu ce aveam inainte. O lumina foarte puternica. Eram asa de entuziasmat incat am si uitat sa folosesc faza lunga sa vad cum bate . Am mers o portiune buna cu masina si pe drum national, noaptea, multe masini pe contrasens, nici un flash deci, nu deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic. (Farurile au fost si reglate inainte). Avand si o masina de zi cu zi cu faruri full led (Kia Ceed) cu care pot compara, personal mi se pare ca bat o idee mai bine farurile de pe Skoda. Sau, sa zicem ca sunt cam la acelasi nivel. Delimitarea cel putin e mult mai accentuata la Skoda. Masina, pe exterior, pot sa zic ca e impecabila acum. Nu cred ca ii mai fac nimic la capitolul asta. - faza scurta, pe ploaie. O sa revin cu mai multe poze care nu am apucat sa le fac momentan. Semnalizarile led: https://www.youtube.com/watch?v=_Yp1gyLEbbA Bun, pe langa faruri, masina a primit si un update de soft, il am de ceva timp dar am uitat sa scriu despre el aici. Rezultatul e de 327cp si 626 nm. De la 301, si 587. Voi atasa si fisa dyno. Sa intru in posesia ei doar. Plaja de putere e la fel de mare ca inainte, nu avem un "spike" de putere doar. Cu aceasta ocazie, am zis sa fac un improvement la capitolul "intake". Asa ca impreuna cu un alt baiat din echipa, am facut un airbox pentru filtru de aer si traseu de inox de la filtru la turbo pentru a stopa toata caldura de la turbo, galerie admisie, evacuare sa ajunga la filtru. Ca si aspect mie imi place mult cum arata, dar sunt constient ca nu va fi pe placul tuturor. Cel mai mult conteaza eficienta care o vom testa la vara Bun, si acum cea rea. Pe drum inapoi, am luat un crater foarte urat, pe autostrada ceea ce a dus la o janta usor stramba, dar vizibil. Si buza unui distantier rupta. Si 2 cauciucuri sunt compromise. Sincer, la cat de urat a fost groapa respectiva, eu ma asteptam sa nu mai am jante. Big mark for BBS here. Asa ca obligat fortat, am trecut la setup-ul de iarna mai repede decat imi doream. Jantele vor fi duse toate la verificat, reparat, revospit daca e nevoie, 4 cauciucuri noi si aia e.1 point
-
Salutare, Mobil 1 ESP 5w30, noua formula din ce am citit pe topic vine ambalat in bidoane pe care nu scrie Formula, corect(atasat foto)? inca sunt putin indecis intre Mobil 1 ESP 5w30 si Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 sau Shell Helix Ultra ECT MULTI 5W-30. Folosesc Ravenol de cativa ani, in trecut am folosit si Valvoline si 1 singura data Mobil 1...toate niste uleiuri foarte bune(toate in 1.9 PD). Acuma in V6(masina din semnatura), am Ravenol SMP, stiu ca este varianta low budget a lor, pur si simplu am vrut sa "testez"...prima varinta a fost VMP dar am dat o sansa SMP-ului , este un ulei bun dar vreau sa incerc si altceva asa ca optez intre ce spuneam mai sus Mobil 1 sau Shell....schimburile le fac la 10k. Sa aleg Mobil sau Shell, o sursa de unde pot cumpara ceva sigur ? Mersi1 point
-
Recomand sa folositi ulei de origine la toate tipurile de cutie , 2 litri nu sunt o avere.0 points
-
Am zis sa vad un pic c-am care ar fi consumul cel mai mic posibil cu masina, dupa remapare. Din pacate testul a fost facut cu benzina cu co95, Sacele-Sf.ghe Mers un pic sub limita maxima legala, undeva intre 85 si 90 km/h singur, fara bagaje, am reusit sa scot la intrare in Sf Ghe 4.3 iar dupa mers prin oras un pic a urcat la 4.4 la destinatie. La intoarcere am resetat Cb, a fost trafic nasol, am mers ca o cizma, si am scos cel mai mare consum al meu de pana acum, 6.3 Sf Ghe-Brasov. Deci o medie de 5.35 si la intoarcere chiar am venit tare pe unde era posibil. Eu zic ca e bine-1 points
-
Acesta a fost un test, eu nu pot merge asa normal la drum lung inainte de remap, mergand dupa un amic cu logan 1.5 dci, am scos brasov- ungaria 4.7 Acum media e un 5-5.5 extern fara autostrada. Dupa concediu voi reveni cu consumuri mai reale , cu copii, bagaje, autostrada... Si recomand seat, primesti mai mult in aceiasi bani fata de skoda.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00