Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2020 în toate secţiunile

  1. Dupa ce am vandut Golf 7 1.6 tdi DSG, fabricatie 2014, ce aveam in familie de 1,5 ani, am dorit sa ne luam o masina mai noua, dar aproximativ cu aceleasi dimensiuni. Ne doream o masina cu interior cat mai spatios si portbagaj cat mai incapator (scaun copil +carucior sa incapa fara probleme+cumparaturi). Cautam doar benzina si doar cutie automata! Ca optionale ce trebuia sa aiba masina cea noua erau 4x geamuri electrice, incalzire scaune fata, aer conditionat automat climatronic. Criteriile acestea legate de cutie/motor+optionalele acestea absolut elementare in 2020 si un buget fix, m-au pus pe treaba mult mai serios decat credeam. Este tare greu sa gasesti la noi o masina cu aceste caracteristici....Daca era sh, neaparat nu vroiam mai veche de 2018 si doar din tara cumparata, de la reprezentanta cu istoric de service verificabil. In principiu oscilam intre Seat Leon si VW Golf, in teorie cel putin. Am si incercat un Leon cu motor 1.0 tsi 115 cp cu DSG de care am ramas fascinat. Bugetul ne era oarecum fixat, nu dorea sa urcam peste 15000 euro (initial pornisem cu buget maxim 13000 euro, dar am realizat foarte foarte repede ca ce ne dorim nu se incadreaza in acesti banuti). Dupa 2 luni de cautat si analizat optiuni de masini second hand /noi, am ales varianta mai sigura, adica o masina putin mai mica (o clasa sub golf), dar noua cu 4 ani de garantie, in detrimentul ramanerii in clasa golfului 7, cu cativa cm in plus in habitaclu, 29l in plus la portbagaj, dar cu costul a inca 3-4000 euro si lipsa garantiei. Unele modele analizate erau ori prea inghesuite, ori cu portbagaj prea mic, ori cu plastice care-ti dadeau impresia de prea ieftin. Pana la urma am cumparat, preponderent pentru deplasarile in oras, acest minunat VW Polo 1.0 tsi, 95 cp, DSG, model 2021. Tiguan Allspace BiTDi-ul ramane astfel mai mult pentru drumurile lungi. Masina am gasit-o pe siteul Volkswagen Romania, ca si pe stoc la D&C Oradea, am sunat, am aflat ca masina este in Curtici, inca nici nu a ajuns la dealer, in Oradea, dar cum bifa cele mai importante optionale ce ni le doream nu am stat 4-5 luni sa asteptam pana venea una pe comanda, si am si achitat un avans de 1500 euro ca sa fim siguri ca nu ne-o ia nimeni inainte si in 4 zile am si cumparat-o. Masinuta este alba, culoarea pure white uni, echiparea Comfortline, principalele dotari sunt: ACC-adaptive cruise control Pachet iarna-scaune fata incalzite Front assist si autonomous emergency braking Climatronic pe 2 zone Lumini de drum LED Radio "Ready 2 Discover",inclusiv Streaming & Internet App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay) Interfata telefonie cu incarcare wireless Park - Pilot Scaune fata cu reglaj pe inaltime Geamuri electrice fata-spate Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite Jante aliaj usor de 15" cu anvelope Continental EcoContact 6, 185/65/R15 Computer de bord "Plus" Volan multifunctional din piele Pretul de achizitie a fost de 16.200 euro. Mult/putin, totu-i relativ, dar in orice caz preturile au crescut foarte mult mai ales la masinile acestea mai noi, de dupa 2018... Ce nu are masina si mi-ar fi placut: suport lombar la scaunele fata (pentru sotia mai mult) care vine impreuna cu o alta tapiterie, cu ceva model, alb/negru/gri. Dar se poate rezolva cu suport lombar gen perna pentru scaun auto/birou. Primele impresii, dupa 1500 km: Fuge mai bine decat Golful 7 1,6 tdi DSG cu 105 cp, desi aceasta are doar 95 cp (175nm), dar este si mai usoara cu aproape 200 kg, fiind undeva la 1100 kg. Motorul este inca in rodaj, dar deja se simte mai vioi, desi este in 3 cilindri, masina se misca neasteptat de bine. Ca sa fiu sincer ne doream varianta de 110cp (115cp este pe seat ibiza), dar aceea era mai scumpa cu 1200 euro si venea doar pe comanda, iar cum am vandut golful destul de repede, in nici 2 luni, aveam nevoie de masina noua si nu puteam sa asteptam pana prin februarie-martie pana venea pe comanda. Si si bugetul trebuia crescut pana pe la 17.500 euro si nu doream sa dam aceasta suma pe o a doua masina. Nu am regretat, suntem foarte multumiti, 2 adulti + 1 copil mic + bagaje pentru un weekend incap lejer si motorul nu da semne de oboseala nici macar la deal Leonul ce am testat fiind cu motorul de 115 cp (de fap acelasi motor dar din soft "primeste" cu 20 cp in plus) deja avea o tenta sportiva care mi-a placut foarte mult si astfel am sunat la cei de la REVO Oradea (Ateam Performance) sa vad ce optiuni am daca cumva o sa fiu dezamagit de puterea disponibila pe Polo (din pacate nu am gasit niciunde un vw polo 1.0 tsi la teste, in zona noastra) Am primit o oferta de 400 euro pentru 130 cp si 230 nm. Deja era rachetuta DAR pa-pa garantie... Cum suntem multumiti de ce ofera si stiu ca dupa rodaj o sa mai prinda un pic putere si curaj motorul, nu am dat curs ofertei, a ramas acolo printre mailuri. Desi, recunosc, daca aveam optiunea de pastrare a garantiei sau daca aveam garantia ca nu se va strica nimic la masina dupa resoftare, o faceam dupa primii 3-4000 km parcursi. Asa, fricosul din mine, ma indeamna la precautie. Masina este silentioasa, chiar si la viteze de autostrada la 120-130 km/h nu se aude motorul, doar suieratul vantului si zgomotul de rulare. In oras, la accelerari pana pe la 1500rpm se aude ticaitul de benzinara turbo in 3 cilindri, dupa care liniste. Mai rafinat decat vechiul 1.6 tdi cu care tot compar. Interiorul este destul de calitativ, cu mult plastic (pe alocuri poate prea mult, dar vad ca asta este trendul si la modelele mai scumpe din grup, gen G8 sau ID3) Finisajele sunt de buna calitate, ergonomia este buna, in general pe unde pui mana si ce vezi mult/des, toate sunt bine facute si placute ochiului si mainilor . Ieri am cumparat anvelopele de iarna am gasit Michelin Alpin 6 la pret destul de bun (300 ron bucata cu montaj/echilibrat) + covorase de cauciuc +tavita de portbagaj. Poate sa vina iarna! Atasez cateva poze cu masinuta. Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ma intrebati! Drumuri bune tuturor!
    2 points
  2. @R Z F tocmai ca am luat norma corecta 502.00. Din cartea originala a masinii citit (tot in germana e si la mine) In alta ordine de idei, vineri noapte am ajuns la o cifra - urmatoarea poza la km va fi la 199999 (stiu ca sunt randurile de sus ale maxidotului stinse, insa prefer functionalitatea RCN-ului)
    2 points
  3. Am incheiat si saptamana aceasta cu o alta iesire in natura. In acelasi loc (deh, timpul scurt) dar am vizitat si alte drumuri din zona. Zona este foarte faina pentru plimbari in natura cu bicicleta sau pe jos. Pana la primavara/vara cred ca o sa montez si carlig la Audi ca sa pot lua bicicletele cu mine. Aici am dat de o rascruce de drum si cum semnalul GSM lipsea cu desavarsire, am fost nevoiti sa alegem oarecum orbeste Si rezultatul final: Apoi, bineinteles, dusul de seara
    1 point
  4. Hai sa fim seriosi! Ce treaba are ca virezi de la roata sau de la volan cand masina este suspendata pe elevator? Cum este posibil sa strici o caseta de directie asa? Am schimbat si eu amortizoare,am demontat bari de protectie,am schimbat capete de bara si bielete de directie,si am virat de roti de mi s-au deplasat vertebrele de la coloana,dar nu am stricat nici o caseta virand de roti. Parerea mea este ca ce s-a intamplat cu caseta colegului de mai sus,a fost o coincidenta nefericita ptr mecanic!
    1 point
  5. Stiu ca din multe puncte de vedere sunt legate, dar din altele nu programul Rabla e pe 5 ani 2020-2024, referitor la buget, vom afla. Dar nu este subiectul aici, sigur exista topic pentru asta. Cu siguranta daca iti doresti un ID 4 il contractezi si vei vedea ce se intampla cu rabla. Zi buna.
    1 point
  6. Multumesc pentru raspunsuri! @Andrei1980 @yeeeeman @Bogdan20cj @aurelian.paratu O programez pentru verificare + distributie. Revin cu eventuale concluzii.
    1 point
  7. Mergi la un stand de reglare geometrie auto, sa analizeze masina si sa găsească ce este deformat.
    1 point
  8. - Amortizoare Kyb, Bilstein, nu mizez pe Sachs, am pus Monroe si is praf. - Arcuri Sachs - Rulmenti flanse Sachs, nu pune Kyb mi-au mancat zilele rulmentii. - Restul daca vrei brate sau bucse, pivoti, bielete - Lemforder, nu fa greseala mea sa iei low cost.
    1 point
  9. Las un scurt review pentru uleiul Ravenol VMP 5w30 după schimbarea lui (interval de 10.000 km). L-am folosit pe 2.0 TDI 190 cp, motorul a devenit mai silențios după ce am pus Ravenol, comparativ cu uleiul pus de reprezentanță, nivelul a rămas neschimbat până la 8000 km, între 8000 și 10.000 km a scăzut puțin. Menționez că fac 70% km în exterior și 30% prin oraș, conduc mai sportiv, iar cutia o țin mereu în S. Fiind mulțumit de Ravenol, am pus acum noua formulă, VSW 0w30, după 2500 km parcurși, motorul este la fel de silențios și consumul de motorină neschimbat, revin cu o părere după schimb. Mulțumesc pentru timpul acordat, sper să îi ajute pe cei care caută ulei bun cu norma 504/507.
    1 point
  10. @bgd_b92 Multumim ?! Ai dreptate. Pe la 15.000 euro incep cele cu cutii automate + benzina . Folie o sa primeasca, ca si Golful, Llumar, cu tenta inchisa pe spate si lateral si cu protectie UV, dar fata tenta inchisa pe geamurile din fata. @Pasatescu Android Auto folosim ? @blordc Multumim frumos! Asa sa fie!
    1 point
  11. Din seria detailiilor... De mult timp eram in cautare de covorase OEM de edition 100 / L&K, din pacate nu am gasit nimic si nici noi nu se mai puteau comanda. Asa ca am gasit un site interesant in tara unde iti poti configura covorasul, incepand de la margini pana la materialul din care sa fie facut. Am mers pe cel mai "pufos" din lista in ideea in care sa si fie calitative. Le-am configurat in asa fel incat sa arate exact ca si cele oem de Edition (material negru, margini gri deschis). Sunt foarte incantat de ele, mult peste cele normale dedicate ce le gasesti pe net. Am mai cumparat si un set de ornamente in stare impecabila, mai rare, ce s-au pus doar pe Superb facelift (era dotare optionala - Decor "Indiana summer" (numele optiunii din catalog, pret de lista 600euro). Ce e interesant, ca ornamentele nu sunt din plastic. Nu am de gand momentan sa le montez deoarece inca imi place piano black, dar e bine sa mai am un set pe stock oricand, poate candva voi vrea sa dau un contrast interiorului Am pus si folie pe faruri. Deci, am terminat si cu capitolul asta.
    1 point
  12. pentru motorul tau conform manualului se recomanda niste norme nu niste vascozitati,adica nu doar 5w30 sau 5w40. un 0w este net superior unui 5w,pachet aditivare etc,rapiditate ungere la rece,cand sunt multi km trebuie tinut cont,eventual, de a doua cifra (30 sau 40),nu de prima.
    1 point
  13. Multumesc pentru urari. Cateva poze la ceas de seara. Un mare plus pentru farurile Matrix Led, chiar isi fac treaba.
    1 point
  14. @OviVal, Dumnezeu sa-ti dea sanatate! Ai facut un om fericit. Multumesc frumos.. era din codare. Undeva sigur este un bit in codare ACC care zice sau nu ca ai AID. Crede-ma ca aveam discutii interminabile si pe forum RossTech si vroiam sa rescriu si softul pe ACC. Mai vreau sa fac un ultim retrofit dar nu stiu daca e posibil. Am citit undeva ca trecerea de la camera din parbriz 3Q0 980 653 la 654H nu e posibila deoarece difera pinii (pinul de incalzire are o alta locatie?). Este cineva care imi poate confirma sau nu aceste informatii?
    1 point
  15. Nu am descoperit problema cand este cald peste vara nu a mai facut deloc . Acuma cum.a dat frigul la fel face . Cred ca ceva bucse de la brat fac zgomorul asta .
    1 point
  16. Revin cu Update ! Dupa schimbarea garniturii de chiulasa , masina incontinuare are problema cu apa ! Asa ca mare grija nu va luati dupa mecanicii vietii .... ! Dupa cum am zis pe logica : Daca masina are garnitura sau chiulasa cu probleme , ia apa dar ia continuu ,nu ia apa la drumul asta iar la urmatorul drum nu ia gram de apa , pai cand e garnitura ia apa continuu nu 1 drum da unul nu .
    1 point
  17. Becurile din porbagaj sant actionate de un switch din broasca /inchizatoare portbagaj . In broasca sant 2 switch-uri unul ptr becuri si unu care arata pe bord usa/haion deschis . Ai 2 variante 1 desfaci broasca si o repari 2 schimbi broasca Sau verifica firele de la haion dar mai mult ca sigur ii "broasca "
    1 point
  18. Nu te speria la diesel se innegreste uleiul imediat in cateva sute de km,nu asta este problema.Daca este nivelul bun merge fara probleme.Drumuri bune!
    1 point
  19. Caseta ar trebui sa o schimbe pe cheltuiala mecanicului care trage de roti in loc sa invarta de volan.
    -1 points
  20. Ce noroc trebuie sa ai sa gasesti o benzinarie fix dupa 100 km Dupa cum calculezi tu , la 100L - 1250 km pe autostrada rezulta 8L/100km Ai mers cu viteza mica - 100-110 , masina asta la viteza maxima legala are 10L/100km Si asta pe ce indica ... Dupa ce spun altii pe aici , la pompa ar fi peste 11L/100km Si uite asa , revenim la ce am spus , aici mentionam cat indica pe afisaj , restul sunt neinteresante , nu vor iesi niciodata calculele
    -1 points
  21. Esti pasionat de calcul la consum Oricum , un anumit procent , chiar daca nu e semnificativ , este influentat atat de dimetru si latime roti cat si de presiune in pneuri Restul = stilul de condus , zona unde conduci preponderent , traficul , gradul de incarcare al masinii , eventuale probleme masina Un sofer din Bucuresti va avea intotdeauna un consum long-term mai mare decat al meu si este absolut normal Fiecare posteaza aici experienta personala in conditii specifice la 7P
    -1 points
  22. In break principalul avantaj este faptul cararii mai mult. Este pentru cei cu chirie care se muta destul de des din apartamente sau pentru carat cand mergi la tara sau masina de concedii. In oras nu te avantajeaza, este o masina mare,greu de parcat in orasele mari si aglomerate.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!