Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.10.2020 în toate secţiunile

  1. Din seria detailiilor... De mult timp eram in cautare de covorase OEM de edition 100 / L&K, din pacate nu am gasit nimic si nici noi nu se mai puteau comanda. Asa ca am gasit un site interesant in tara unde iti poti configura covorasul, incepand de la margini pana la materialul din care sa fie facut. Am mers pe cel mai "pufos" din lista in ideea in care sa si fie calitative. Le-am configurat in asa fel incat sa arate exact ca si cele oem de Edition (material negru, margini gri deschis). Sunt foarte incantat de ele, mult peste cele normale dedicate ce le gasesti pe net. Am mai cumparat si un set de ornamente in stare impecabila, mai rare, ce s-au pus doar pe Superb facelift (era dotare optionala - Decor "Indiana summer" (numele optiunii din catalog, pret de lista 600euro). Ce e interesant, ca ornamentele nu sunt din plastic. Nu am de gand momentan sa le montez deoarece inca imi place piano black, dar e bine sa mai am un set pe stock oricand, poate candva voi vrea sa dau un contrast interiorului Am pus si folie pe faruri. Deci, am terminat si cu capitolul asta.
    3 points
  2. Dupa ce am vandut Golf 7 1.6 tdi DSG, fabricatie 2014, ce aveam in familie de 1,5 ani, am dorit sa ne luam o masina mai noua, dar aproximativ cu aceleasi dimensiuni. Ne doream o masina cu interior cat mai spatios si portbagaj cat mai incapator (scaun copil +carucior sa incapa fara probleme+cumparaturi). Cautam doar benzina si doar cutie automata! Ca optionale ce trebuia sa aiba masina cea noua erau 4x geamuri electrice, incalzire scaune fata, aer conditionat automat climatronic. Criteriile acestea legate de cutie/motor+optionalele acestea absolut elementare in 2020 si un buget fix, m-au pus pe treaba mult mai serios decat credeam. Este tare greu sa gasesti la noi o masina cu aceste caracteristici....Daca era sh, neaparat nu vroiam mai veche de 2018 si doar din tara cumparata, de la reprezentanta cu istoric de service verificabil. In principiu oscilam intre Seat Leon si VW Golf, in teorie cel putin. Am si incercat un Leon cu motor 1.0 tsi 115 cp cu DSG de care am ramas fascinat. Bugetul ne era oarecum fixat, nu dorea sa urcam peste 15000 euro (initial pornisem cu buget maxim 13000 euro, dar am realizat foarte foarte repede ca ce ne dorim nu se incadreaza in acesti banuti). Dupa 2 luni de cautat si analizat optiuni de masini second hand /noi, am ales varianta mai sigura, adica o masina putin mai mica (o clasa sub golf), dar noua cu 4 ani de garantie, in detrimentul ramanerii in clasa golfului 7, cu cativa cm in plus in habitaclu, 29l in plus la portbagaj, dar cu costul a inca 3-4000 euro si lipsa garantiei. Unele modele analizate erau ori prea inghesuite, ori cu portbagaj prea mic, ori cu plastice care-ti dadeau impresia de prea ieftin. Pana la urma am cumparat, preponderent pentru deplasarile in oras, acest minunat VW Polo 1.0 tsi, 95 cp, DSG, model 2021. Tiguan Allspace BiTDi-ul ramane astfel mai mult pentru drumurile lungi. Masina am gasit-o pe siteul Volkswagen Romania, ca si pe stoc la D&C Oradea, am sunat, am aflat ca masina este in Curtici, inca nici nu a ajuns la dealer, in Oradea, dar cum bifa cele mai importante optionale ce ni le doream nu am stat 4-5 luni sa asteptam pana venea una pe comanda, si am si achitat un avans de 1500 euro ca sa fim siguri ca nu ne-o ia nimeni inainte si in 4 zile am si cumparat-o. Masinuta este alba, culoarea pure white uni, echiparea Comfortline, principalele dotari sunt: ACC-adaptive cruise control Pachet iarna-scaune fata incalzite Front assist si autonomous emergency braking Climatronic pe 2 zone Lumini de drum LED Radio "Ready 2 Discover",inclusiv Streaming & Internet App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay) Interfata telefonie cu incarcare wireless Park - Pilot Scaune fata cu reglaj pe inaltime Geamuri electrice fata-spate Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite Jante aliaj usor de 15" cu anvelope Continental EcoContact 6, 185/65/R15 Computer de bord "Plus" Volan multifunctional din piele Pretul de achizitie a fost de 16.200 euro. Mult/putin, totu-i relativ, dar in orice caz preturile au crescut foarte mult mai ales la masinile acestea mai noi, de dupa 2018... Ce nu are masina si mi-ar fi placut: suport lombar la scaunele fata (pentru sotia mai mult) care vine impreuna cu o alta tapiterie, cu ceva model, alb/negru/gri. Dar se poate rezolva cu suport lombar gen perna pentru scaun auto/birou. Primele impresii, dupa 1500 km: Fuge mai bine decat Golful 7 1,6 tdi DSG cu 105 cp, desi aceasta are doar 95 cp (175nm), dar este si mai usoara cu aproape 200 kg, fiind undeva la 1100 kg. Motorul este inca in rodaj, dar deja se simte mai vioi, desi este in 3 cilindri, masina se misca neasteptat de bine. Ca sa fiu sincer ne doream varianta de 110cp (115cp este pe seat ibiza), dar aceea era mai scumpa cu 1200 euro si venea doar pe comanda, iar cum am vandut golful destul de repede, in nici 2 luni, aveam nevoie de masina noua si nu puteam sa asteptam pana prin februarie-martie pana venea pe comanda. Si si bugetul trebuia crescut pana pe la 17.500 euro si nu doream sa dam aceasta suma pe o a doua masina. Nu am regretat, suntem foarte multumiti, 2 adulti + 1 copil mic + bagaje pentru un weekend incap lejer si motorul nu da semne de oboseala nici macar la deal Leonul ce am testat fiind cu motorul de 115 cp (de fap acelasi motor dar din soft "primeste" cu 20 cp in plus) deja avea o tenta sportiva care mi-a placut foarte mult si astfel am sunat la cei de la REVO Oradea (Ateam Performance) sa vad ce optiuni am daca cumva o sa fiu dezamagit de puterea disponibila pe Polo (din pacate nu am gasit niciunde un vw polo 1.0 tsi la teste, in zona noastra) Am primit o oferta de 400 euro pentru 130 cp si 230 nm. Deja era rachetuta DAR pa-pa garantie... Cum suntem multumiti de ce ofera si stiu ca dupa rodaj o sa mai prinda un pic putere si curaj motorul, nu am dat curs ofertei, a ramas acolo printre mailuri. Desi, recunosc, daca aveam optiunea de pastrare a garantiei sau daca aveam garantia ca nu se va strica nimic la masina dupa resoftare, o faceam dupa primii 3-4000 km parcursi. Asa, fricosul din mine, ma indeamna la precautie. Masina este silentioasa, chiar si la viteze de autostrada la 120-130 km/h nu se aude motorul, doar suieratul vantului si zgomotul de rulare. In oras, la accelerari pana pe la 1500rpm se aude ticaitul de benzinara turbo in 3 cilindri, dupa care liniste. Mai rafinat decat vechiul 1.6 tdi cu care tot compar. Interiorul este destul de calitativ, cu mult plastic (pe alocuri poate prea mult, dar vad ca asta este trendul si la modelele mai scumpe din grup, gen G8 sau ID3) Finisajele sunt de buna calitate, ergonomia este buna, in general pe unde pui mana si ce vezi mult/des, toate sunt bine facute si placute ochiului si mainilor . Ieri am cumparat anvelopele de iarna am gasit Michelin Alpin 6 la pret destul de bun (300 ron bucata cu montaj/echilibrat) + covorase de cauciuc +tavita de portbagaj. Poate sa vina iarna! Atasez cateva poze cu masinuta. Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ma intrebati! Drumuri bune tuturor!
    1 point
  3. pt chiulasa scrie pe garnitura ei,in rest surub injector 12nm+270 grade surub axa cu came 10 nm + 90gr surub culbutori 20nm+90gr
    1 point
  4. clar nu e o problema electrica ci mecanica,nu strange pt ca sunt stricati dintii la motoras sau la etrier....altceva nu are ce sa fie
    1 point
  5. nu prea se intelege, cum ai facut revenirea? retur sau cumva ai gasit o strapungere spre asfalt din acel loc?
    1 point
  6. @Doomynu stiu daca ma repet, dar daca vreodata scrii o carte, ma abonez de pe acum.
    1 point
  7. Las un scurt review pentru uleiul Ravenol VMP 5w30 după schimbarea lui (interval de 10.000 km). L-am folosit pe 2.0 TDI 190 cp, motorul a devenit mai silențios după ce am pus Ravenol, comparativ cu uleiul pus de reprezentanță, nivelul a rămas neschimbat până la 8000 km, între 8000 și 10.000 km a scăzut puțin. Menționez că fac 70% km în exterior și 30% prin oraș, conduc mai sportiv, iar cutia o țin mereu în S. Fiind mulțumit de Ravenol, am pus acum noua formulă, VSW 0w30, după 2500 km parcurși, motorul este la fel de silențios și consumul de motorină neschimbat, revin cu o părere după schimb. Mulțumesc pentru timpul acordat, sper să îi ajute pe cei care caută ulei bun cu norma 504/507.
    1 point
  8. Am ajuns sa astept postarile tale , mai ceva cum astept noutatile de pe Netflix ! Pacat ca moderatorii nu pot primi like-uri , ca ai avea valiza plina .
    1 point
  9. sa vina ... ❄️
    1 point
  10. Si cel mai important este sa nu uitam ca, de fapt, pentru Volkswagen, care este dintr-o tara civilizata, banii au fost mai importanti ca plamanii nostri.
    1 point
  11. Realitatea e că un sedan nu va fi niciodată la fel de practic ca un break oricât de mare ar fi portbagajul. Sedanurile liftback (Octavia,superb) aduc un plus considerabil la capacitatea de a introduce obiecte voluminoase in portbagaj, ne mai fiind limitate la deschiderea mica a sedanului pt că în realitate asta e problema mare la sedanuri, au portbagaje mari dar poți să le umpli doar cu lucruri de dimensiuni mici și medii. Însă nu te lovești de problema asta zilnic, dar cel puțin de 2-3 ori pe an tot te gândești că ce bun ar fi fost un break, un exemplu bun fiind la schimbul de anvelope vara-iarna. E bine totuși că producătorii oferă acum de toate pentru toți, de la sedanuri la mini suv-uri. ?
    1 point
  12. In break principalul avantaj este faptul cararii mai mult. Este pentru cei cu chirie care se muta destul de des din apartamente sau pentru carat cand mergi la tara sau masina de concedii. In oras nu te avantajeaza, este o masina mare,greu de parcat in orasele mari si aglomerate.
    1 point
  13. Daca te duci in vacanta sa dormi in masina ca un samsar pe drum, nu mai se numeste concediu. In vacanta mergi sa te relaxezi cu cazare, sa stai fara stres sa fii servit, nu in masina cu tuciul pe trepied, asta o faci la o iesire cu baietii la peste si alte nebunii.
    1 point
  14. @Yasmin VW are un design care nu imbatraneste niciodata, pentru ca e imbatranit din start are un design clasic, ca sa placa la toata lumea (ceea ce nu e neaparat un lucru rau). Exceptie face Arteon, care desi arata ft bine, la vanzari sta prost. Ca dovada faptul ca nu avem nici o masina pe forum in sectiunea "Masina mea" si nici interes ridicat pt model nu este..o fi de vina pretul. Deci nu design-ul vinde la VW. Ci alte lucruri, precum calitatea materialelor, ergonomia, renumele, valoarea de revanzare. Problema e ca acum vin din spate alti competitori care incep sa ofere toate astea, la un pret mult mai avantajos. E clar ca Tucson nu concureaza cu T-Roc, ci cu Tiguan (totusi are dimensiuni mai mari decat Tiguan, plus 620 L portbagaj). Dar la pret de T-Roc ofera foarte multe chiar si in variantele mai slab echipate. Daca te uiti pe specificatii, vei vedea ca nu sunt chiar slab echipate. La 32k nu primesti doar un Tucson benzinar (ala il primesti la 22k, varianta Style) ci un hybrid cu tehnologie actuala, model proaspat lansat cu toate dotarile ce ar trebui bifate in 2020.
    1 point
  15. În Norvegia s-a ajuns la 30% electrice și PHEV. Acolo clar nu mai e cazul de subvenții.
    1 point
  16. Daca te apuci sa cauti pe google defecte despre masini, vei gasi si la masinile foarte scumpe, top. Este clar ca de cativa ani masinile nu mai sunt facute ca sa reziste, asa cum se intampla acum 40-50 de ani. Producatorii investesc foarte mult in tehnologii noi, obligati fiind si de legislatia in continua miscare, concurenta, inasprirea anumitor norme de mediu etc etc. La fiecare 3 ani apare un model nou, motoare noi, care trebuie supuse acestor conditii. Nu mai au timp sa testeze 2 motoare deoarece au 20 in gama. Ei pun o durata medie de 5-7 ani de utilizare, daca in testele lor masina ajunge teoretic la acest termen, iar gradul de defecte majore se incadreaza in cota admisa, inseamna ca au facut un motor fiabil si bun de scos pe piata. De ce crezi ca toti producatorii fac rechemari in service? Pt ca nu au timp sa testeze complet o masina. Inainte o masina insemna 90% mecanica si 10% electrica. Acum procentajul tinde sa se inverseze. Asa ca tu si altii care au avut probleme se incadreaza in acel procent minim de defecte posibile pt acest motor. Nu poti sa i condamni ca au facut un lucru prost. Ei iti vor demonstra cu cifre ca nu este asa. Este pur si simplu ghinion pt ca s a intamplat la tine.
    1 point
  17. Nu merita cearta ptr consum la masina asta Ca idee , azi am fost iar la Sibiu , tot 200 km dus intors Am prins si de 2 ori semafor de lucrari , asfaltari dupa Cozia , cam 20 min la relanti , in rest drum liber liber , am tras la maxim Si tot 7L/100 km a afisat consumul , judetul Sibiu ploaie torentiala , judetul Valcea nori si uscat si la dus si la intors Concluzia : oricum ai merge , tot acolo ajungi , cafeaua a fost insa mai naspa azi Hai sa fim sanatosi tot , nu mai puneti la suflet diferentele la pompa
    -1 points
  18. Are aprox aceeasi lungime cu berlina , diferenta de 1-2 cm acolo , ce relevanta are parcarea in orase ? Eu am avut numai break sau SUV , niciodata berlina Acum e tarziu dar daca stiam adevarul spus de tine , imi luam berlina ca nu am stat in chirie niciodata si nici nu m-am mutat destul de des Ce fain e sa nu prea ai idee despre ceva dar sa dai sfaturi la altii , e si asta o pasiune ..
    -1 points
  19. Scuze , am crezut ca se face comparatie intre sedan si break , atat am inteles eu din titlu
    -1 points
  20. Nu mai devreme de vara anului viitor Asta daca grecii de la Aktor vor sa munceasca , altfel , pana nu vine alt constructor , pauza
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!