Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.10.2020 în toate secţiunile

  1. O seara frumoasa va doresc din nava?
    12 points
  2. Din seria detailiilor... De mult timp eram in cautare de covorase OEM de edition 100 / L&K, din pacate nu am gasit nimic si nici noi nu se mai puteau comanda. Asa ca am gasit un site interesant in tara unde iti poti configura covorasul, incepand de la margini pana la materialul din care sa fie facut. Am mers pe cel mai "pufos" din lista in ideea in care sa si fie calitative. Le-am configurat in asa fel incat sa arate exact ca si cele oem de Edition (material negru, margini gri deschis). Sunt foarte incantat de ele, mult peste cele normale dedicate ce le gasesti pe net. Am mai cumparat si un set de ornamente in stare impecabila, mai rare, ce s-au pus doar pe Superb facelift (era dotare optionala - Decor "Indiana summer" (numele optiunii din catalog, pret de lista 600euro). Ce e interesant, ca ornamentele nu sunt din plastic. Nu am de gand momentan sa le montez deoarece inca imi place piano black, dar e bine sa mai am un set pe stock oricand, poate candva voi vrea sa dau un contrast interiorului Am pus si folie pe faruri. Deci, am terminat si cu capitolul asta.
    5 points
  3. Am făcut azi o tura pe Transbucegi, atât pana la Piatra Arsa și pe jos o plimbare la Babele cât și pana la Peștera, hotelul arată bine ma întreb cum o fi acolo de Revelion. La ducere in benzinăria Breaza nu mi-a venit sa cred când am dat sa plec .. așa ca am făcut poza de mai jos ? pe bune 4 Golfuri 7 diferite toate unul lângă altul intamplator? Fără gluma nu eram împreuna cu nici unul dintre ele. Era cineva de pe forum cumva?
    4 points
  4. Winter mode activated?
    3 points
  5. pentru motorul tau conform manualului se recomanda niste norme nu niste vascozitati,adica nu doar 5w30 sau 5w40. un 0w este net superior unui 5w,pachet aditivare etc,rapiditate ungere la rece,cand sunt multi km trebuie tinut cont,eventual, de a doua cifra (30 sau 40),nu de prima.
    2 points
  6. Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am nimic cu oamenii care-si iau electrice...insa nu stiu cum dracu se face dar toate masinile astea mai noi arata ca niste pokemoni. Sa o stapanesti sanatos!
    2 points
  7. Asta e cu dedicatie : Pentru cea mai "eficienta " prefectura din tara : Prefectura Timis. Au nevoie de 4 zile pentru eliberarea numerelor de inmatriculare la "rand". In celalalt pol : la Prefectura Sibiu primesti numerele pe loc. Pana la finalizarea : masina alba de cocalar....fara numar.?
    2 points
  8. Salut, Am decis sa sparg gheata in materie de prezentari pentru ID.3 si astfel imi voi prezenta noua masina, un ID.3 1st Edition Max. Dupa aproximativ 4 ani de atentie acordata masinilor electrice, o tentativa in vara de a lua un i3s, am decis ca ID.3 bifeaza majoritatea cerintelor pentru o masina electrica, ce va fi folosita majoritar in oras. Asadar aceasta este masina, despre dotari, este pachetul Max, cel mai dotat dintre cele 3 oferite la lansare. Dupa peste 100 de km in Bucuresti si pe langa in prima zi, mi-am confirmat ca a meritat saltul de la Plus la Max astfel: Travel Assist e priceless, in trafic bara la bara, masina stie ce are de facut si soferul doar o supravegheaza. Daca se sta pe loc o periada mai mare, trebuie atinsa putin acceleratia ca sa plece. Side Assist, chiar semnalizeaza fara a exagera masinile din unghiul mort. Plafonul panoramic, este ceva nou pentru mine, dar ii ofera un sentiment de spatiu si lumina interiorului. Head Up display ofera toate informatiile necesare despre sistemele de asistenta, viteza, limita de viteza cat si navigatie incat nu mai ai nevoie sa te uiti in bord. In rest despre masina, conducand un Golf MK7 pentru ultimii 7 ani jumatate, cele mai mari diferente sunt: Este impresionant unghiul de bracaj si felul in care poti face o intoarcere completa intr-un spatiu foarte mic. Se misca foarte bine in trafic dar si pana la viteze de autostrada. Atrage atentia in trafic si am primit cuvinte de lauda pentru masina in parcari. Despre incarcare si autonomie, e putin cam devreme sa am o parere completa, acasa de la 220V se incarca cu ~11km/h iar de la statiile publice de 22kw din care poate sa traga 11kw se incarca cu ~61km/h. De exemplu la 65% baterie autonomia este de 263km. Cateva poze cu masina: Multumiri lui @mastermox si lui Catalin pentru tot procesul de vanzare. Dupa 7 ani jumatate revenind tot la PBV1 pentru masina, Bogdan fiind implicat si la achizitia mai sus amintitului Golf.
    1 point
  9. Dupa ce am vandut Golf 7 1.6 tdi DSG, fabricatie 2014, ce aveam in familie de 1,5 ani, am dorit sa ne luam o masina mai noua, dar aproximativ cu aceleasi dimensiuni. Ne doream o masina cu interior cat mai spatios si portbagaj cat mai incapator (scaun copil +carucior sa incapa fara probleme+cumparaturi). Cautam doar benzina si doar cutie automata! Ca optionale ce trebuia sa aiba masina cea noua erau 4x geamuri electrice, incalzire scaune fata, aer conditionat automat climatronic. Criteriile acestea legate de cutie/motor+optionalele acestea absolut elementare in 2020 si un buget fix, m-au pus pe treaba mult mai serios decat credeam. Este tare greu sa gasesti la noi o masina cu aceste caracteristici....Daca era sh, neaparat nu vroiam mai veche de 2018 si doar din tara cumparata, de la reprezentanta cu istoric de service verificabil. In principiu oscilam intre Seat Leon si VW Golf, in teorie cel putin. Am si incercat un Leon cu motor 1.0 tsi 115 cp cu DSG de care am ramas fascinat. Bugetul ne era oarecum fixat, nu dorea sa urcam peste 15000 euro (initial pornisem cu buget maxim 13000 euro, dar am realizat foarte foarte repede ca ce ne dorim nu se incadreaza in acesti banuti). Dupa 2 luni de cautat si analizat optiuni de masini second hand /noi, am ales varianta mai sigura, adica o masina putin mai mica (o clasa sub golf), dar noua cu 4 ani de garantie, in detrimentul ramanerii in clasa golfului 7, cu cativa cm in plus in habitaclu, 29l in plus la portbagaj, dar cu costul a inca 3-4000 euro si lipsa garantiei. Unele modele analizate erau ori prea inghesuite, ori cu portbagaj prea mic, ori cu plastice care-ti dadeau impresia de prea ieftin. Pana la urma am cumparat, preponderent pentru deplasarile in oras, acest minunat VW Polo 1.0 tsi, 95 cp, DSG, model 2021. Tiguan Allspace BiTDi-ul ramane astfel mai mult pentru drumurile lungi. Masina am gasit-o pe siteul Volkswagen Romania, ca si pe stoc la D&C Oradea, am sunat, am aflat ca masina este in Curtici, inca nici nu a ajuns la dealer, in Oradea, dar cum bifa cele mai importante optionale ce ni le doream nu am stat 4-5 luni sa asteptam pana venea una pe comanda, si am si achitat un avans de 1500 euro ca sa fim siguri ca nu ne-o ia nimeni inainte si in 4 zile am si cumparat-o. Masinuta este alba, culoarea pure white uni, echiparea Comfortline, principalele dotari sunt: ACC-adaptive cruise control Pachet iarna-scaune fata incalzite Front assist si autonomous emergency braking Climatronic pe 2 zone Lumini de drum LED Radio "Ready 2 Discover",inclusiv Streaming & Internet App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay) Interfata telefonie cu incarcare wireless Park - Pilot Scaune fata cu reglaj pe inaltime Geamuri electrice fata-spate Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite Jante aliaj usor de 15" cu anvelope Continental EcoContact 6, 185/65/R15 Computer de bord "Plus" Volan multifunctional din piele Pretul de achizitie a fost de 16.200 euro. Mult/putin, totu-i relativ, dar in orice caz preturile au crescut foarte mult mai ales la masinile acestea mai noi, de dupa 2018... Ce nu are masina si mi-ar fi placut: suport lombar la scaunele fata (pentru sotia mai mult) care vine impreuna cu o alta tapiterie, cu ceva model, alb/negru/gri. Dar se poate rezolva cu suport lombar gen perna pentru scaun auto/birou. Primele impresii, dupa 1500 km: Fuge mai bine decat Golful 7 1,6 tdi DSG cu 105 cp, desi aceasta are doar 95 cp (175nm), dar este si mai usoara cu aproape 200 kg, fiind undeva la 1100 kg. Motorul este inca in rodaj, dar deja se simte mai vioi, desi este in 3 cilindri, masina se misca neasteptat de bine. Ca sa fiu sincer ne doream varianta de 110cp (115cp este pe seat ibiza), dar aceea era mai scumpa cu 1200 euro si venea doar pe comanda, iar cum am vandut golful destul de repede, in nici 2 luni, aveam nevoie de masina noua si nu puteam sa asteptam pana prin februarie-martie pana venea pe comanda. Si si bugetul trebuia crescut pana pe la 17.500 euro si nu doream sa dam aceasta suma pe o a doua masina. Nu am regretat, suntem foarte multumiti, 2 adulti + 1 copil mic + bagaje pentru un weekend incap lejer si motorul nu da semne de oboseala nici macar la deal Leonul ce am testat fiind cu motorul de 115 cp (de fap acelasi motor dar din soft "primeste" cu 20 cp in plus) deja avea o tenta sportiva care mi-a placut foarte mult si astfel am sunat la cei de la REVO Oradea (Ateam Performance) sa vad ce optiuni am daca cumva o sa fiu dezamagit de puterea disponibila pe Polo (din pacate nu am gasit niciunde un vw polo 1.0 tsi la teste, in zona noastra) Am primit o oferta de 400 euro pentru 130 cp si 230 nm. Deja era rachetuta DAR pa-pa garantie... Cum suntem multumiti de ce ofera si stiu ca dupa rodaj o sa mai prinda un pic putere si curaj motorul, nu am dat curs ofertei, a ramas acolo printre mailuri. Desi, recunosc, daca aveam optiunea de pastrare a garantiei sau daca aveam garantia ca nu se va strica nimic la masina dupa resoftare, o faceam dupa primii 3-4000 km parcursi. Asa, fricosul din mine, ma indeamna la precautie. Masina este silentioasa, chiar si la viteze de autostrada la 120-130 km/h nu se aude motorul, doar suieratul vantului si zgomotul de rulare. In oras, la accelerari pana pe la 1500rpm se aude ticaitul de benzinara turbo in 3 cilindri, dupa care liniste. Mai rafinat decat vechiul 1.6 tdi cu care tot compar. Interiorul este destul de calitativ, cu mult plastic (pe alocuri poate prea mult, dar vad ca asta este trendul si la modelele mai scumpe din grup, gen G8 sau ID3) Finisajele sunt de buna calitate, ergonomia este buna, in general pe unde pui mana si ce vezi mult/des, toate sunt bine facute si placute ochiului si mainilor . Ieri am cumparat anvelopele de iarna am gasit Michelin Alpin 6 la pret destul de bun (300 ron bucata cu montaj/echilibrat) + covorase de cauciuc +tavita de portbagaj. Poate sa vina iarna! Atasez cateva poze cu masinuta. Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ma intrebati! Drumuri bune tuturor!
    1 point
  10. @bgd_b92 Multumim ?! Ai dreptate. Pe la 15.000 euro incep cele cu cutii automate + benzina . Folie o sa primeasca, ca si Golful, Llumar, cu tenta inchisa pe spate si lateral si cu protectie UV, dar fata tenta inchisa pe geamurile din fata. @Pasatescu Android Auto folosim ? @blordc Multumim frumos! Asa sa fie!
    1 point
  11. O motorina buna si de calitate, inseamna tuning adevarat pentru motoarele EURO 6. Va spun din experienta ca diferenta de putere si cuplu intre diferitele motorine utilizate pana acum, a fost enorma si asta chiar daca este vorba de un TDI mare de 3 litri, darmite la unul de 1,6. Pe langa faptul ca la motoarele acestea curate, dar foarte infundate de tot felul de device-uri filtrante, puterea si cuplul sunt mult mai slabe ca la un motor cu aceleasi caracteristici tehnice de acum 15-20 de ani, dar EURO 2-3, ele sunt si foarte pretentioase la combustibil. Din pacate un soft tuning le-ar duce poate putin mai sus, dar nesesizabil in treapta a 5-a/6-a din feedback-ul userilor, adica exact unde trebuie sa se simta puterea si cuplul. Combustibilul de f proasta calitate din RO, le va reduce mult din performante, in schimb va creste mult consumul, iar asta datorat in principal regenerarilor DPF mult mai dese.
    1 point
  12. Doar un DSG ii lipseste Iti zic de unde ?
    1 point
  13. Ai vazut jantele de otel si capacele astea?
    1 point
  14. E Up nu este pe site, pentru a nu creea confuzie, pentru ca nu poate fi configurat. Insa avem in stoc masini ce urmeaza sa vina anul acesta. Neoficial Rabla Plus PJ isi mareste parioada de depunere a dosarelor, la PF nu mai sunt fonduri,
    1 point
  15. Noi le zicem ciudatenii pt ca sunt, iar ei le numesc taieri de costuri. Intr-adevar lipsa butonului Mode din consola centrala arata ca ceva neterminat, eu as zice ca arata chiar oribil, insa na, oi fi eu mai pretentios, ar fi fost bine sa bage alta comanda acolo, dar taierile de costuri i-au impiedicat din nou, plus ca costa ff mult sa puna alta comanda acolo avand in vedere procesul de automatizare, nu mai are nimeni timp de arta vizuala decat pe bani foarte multi. La Life nu au bagat optiunea in mod intentionat ca sa te impinga inspre Style, adica sa cumperi mai scump. Compartimentul motor e vopsit in negru, o vopsea tip grund, lucioasa dar inchisa la culoare, ce era asa greu sa vopseasca integral, integral era pana si la vechea Dacia 1300. Singura scuza ar fi ca nu se mai vede asa pregnant praful in compartimentul motor. Motorul de 1,5 TSI e zgomotos, pompa de combustibil de inalta presiune face zgomot(consumul de combustibil foarte redus si puterea sporita are si efectele secundare inevitabile deocamdata), insa una peste alta pana si versiunea Life are destule optiuni pt un utilizator normal, care foloseste masina intr-un mod obisnuit sau ocazional. Daca vrei performante mai mari si confort suplimentar, atunci se merge pe versiunile superioare, insa si pretul creste pe masura.
    1 point
  16. Multumesc de urari. Va recomand sa faceti un test drive cu una. Sigur are @mastermox un Plus Makena de test. Dupa ce am mers cu masina m-am hotarat pe loc ca vreau una si in 6 zile lucratoare era a mea. Intradevar, dupa cum am si zis, bifeaza majoritatea cerintelor pentru mine acum. Dar iau in considerare ca in 2/3 ani, timp in care ma astept ca piata masinilor electrice sa creasca exponential, sa o schimb cu Q4 e-tron, iX3 sau un Model Y.
    1 point
  17. Dupa cum spuneam, visul este pe cale sa se indeplineasca.
    1 point
  18. Am zis ca nu mai merg cu masina pana nu vopsesc si montez ce trebuie. Dand de un pic de timp, cateva zile am lucrat la noua bara fata. Am dat gauri pentru spalatoare, cate putin cate putin. Avand spalatoare de golf si bara de bora, exista diferente si capacele nu se potrivesc nici unele, nici celelalte. Asadar am facut un model hibrid, cu picioruse de prindere pe spalator de golf si capacul care vine pe bara, de bora. Mai am doar sa lipesc cele 2 bucati, am probat si totul este cum trebuie (dupa lungi ajustari).
    1 point
  19. Seara buna capitane ?
    1 point
  20. Multumesc pentru urari. Cateva poze la ceas de seara. Un mare plus pentru farurile Matrix Led, chiar isi fac treaba.
    1 point
  21. Revin cu update, legat de farul dreapta. Am plecat miercurea trecuta la 07:45 spre PBV, la programarea de revizie, masina stand in parcarea subterana de la bloc peste noapte. Cand am ajuns la reprezentanta, dupa aprox 25 min, farul dreapta era nu doar aburit ci ud complet pe interior, se scurgeau picaturi pe sticla si asta doar din condens ceva pentru ca afara era uscat. I-am raportat problema consilierului PBV, a vazut si el cu ochii lui si a solicitat o verificare in service. Dupa verificare, m-a chemat la el si mi-a aratat in aplicatia lor un fel de procedura, cu poze (de la mai multe modele VW ) cu faruri halogen/xenon/led care se aburesc si/sau curge apa in interior. La cele care doar se aburesc, procedura prevede sa se monitorizeze pe o perioada de timp, in timp la cele care prezinta urme de picaturi in interior, necesita inlocuire. I-am trimis poza de mai sus consilierului pe mail si astazi m-a sunat sa imi confirme ca in baza ei mi s-a aprobat inlocuirea farului pe garantie. Acum astept sa il comande si sa ma programeze pentru inlocuire. Din interactiunea cu consilierul, nu sunt convins ca mi-ar fi schimbat farul doar pentru ingalbenirea DRL, dar in acelasi timp exista probabilitatea foarte mare ca degradarea benzii DRL sa fie o urmare a umiditatii din far.
    1 point
  22. @freerider: Eu am studiat problema mai mult de 2 ani, fix de când am luat maşina. Din păcate, rezultatul este dezamăgitor. ? După răsfoit documentaţie, corespondențe cu membrii de pe alte forumuri (germane şi englezeşti) preocupaţi de aceeiași problemă, furnizori de piese, etc, concluzia este una singură: șasiul pentru mizeria de punte fixă este diferit în acea zonă de prinderi decât șasiul pentru multilink.? Plus că intervin nişte modificări hardware foarte greu și costisitor de făcut: trasee senzori ABS, conducte hidraulice de frână, fixare puncte sprijin frână de mână, traseu evacuare/eşapament, discuri frânare diferite, arcuri spate complet altele, prinderile lor din caroserie, etc, toate m-au dus la o evidentă concluzie: singurul upgrade este să îmi iau altă maşină...? Îmi pare rău că nu am mai avut bani când am configurat-o să pun şi DCC, pentru că se comportă cu totul altfel (fix cu o lună înainte şi-a luat un vecin Octavia 3 FL şi are suspensia adaptivă, iar prin comparaţie, a mea este căruţă faţă de a lui). Marea păcăleală a VAG a fost constantă pentru toate mărcile din grup, inclusiv la Audi! Dacă poate fi asta o "consolare"...? Găsisem în DE, punte spate cu multilink la un preț foarte decent, într-atât am mers cu acestă idee a mea, dar...
    1 point
  23. De data asta detour "mai" urban. Un pic de Sibiu. Si doar o poza cu Golful. Dupa 2300km cu uleiul OE - parca se inegreste mai putin evacuarea decat cu Motul, sunetul e la fel, si nu a mancat deloc.
    1 point
  24. Asta cu "merita" sau nu, depinde de fiecare. As spune ca oferta de G7 poate fi o optiune pentru unii, T-Roc pe mine nu ma atrage oricum. Cu siguranta insa daca as avea salariu de 800-1000 EUR, nu as da rata de 270 pe o masina doar ca sa o inchiriez Oricum insa, nu este locul de discutat asa ceva pe acest topic, suntem offtopic.
    1 point
  25. Am un DSG7 din 2015 pe Octavia 1.4 150CP. Schimbatul des la viteze mici dintre treptele 1 și 2 nu mai există. A făcut un pic la început, dar s-a învățat repede și la viteză mică variabilă schimbă de 2, 3 ori și mai ales dacă e cald rămâne pe treapta 1 cu motorul la 1800 de ture și încearcă a 2-a după câteva secunde dacă mențin turația ridicată. Dacă nu obișnuiți să mergeți des pe drumuri pietruite cu viteză mică variabilă între 5-15 Km/h nici măcar asta nu mai este o problemă. Și cum nu am mai văzut pe alți să se plângă recent de DSG7, cred că ultima generație nu mai are probleme majore.
    1 point
  26. La mine, cele de pe spate au disparut cand le-am schimbat pe cele de pe fata...
    0 points
  27. Sa o stapaniti sanatosi si pe aceasta ; intr`adevar, daca vrei musai automata, preturile pt majoritatea modelelor incep de pe la 17k..cred ca pana si dacia va costa ~ 15k automata ; poate asezonezi exteriorul cu niste elemente infoliate negru lucios ( plafon, oglinzi, folie pe geaumri ). Drumuri bune.
    0 points
  28. Ai plus, minus si firele de can, le poti lega in spate la rns.
    0 points
  29. Cat crezi ca valoreaza?
    -1 points
  30. Asa este, 550 dau pe ele. Mi se pare un pret corect.
    -1 points
  31. Si mai caut, ca vanzatorul mi-a tras clapa.
    -1 points
  32. Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc bine aminte, ceea ce este foarte rar si de aici si pretul ridicat platit pe el, altfel gaseai manuale la 4000€ fara probleme, sau mai putin ), pe cand eu incerc sa fiu obiectiv, sa iau in calcul nevoile omului, nu sa compar alegerile mele si sa ii spun " du'te frate si ia'ti CC ca e za best, ca am si eu " ; in primul rand, cred ca am mentionat de cel putin doua ori ca nu cunosc piata auto SH din tara lui, dar el a spus si ca ar putea sa cumpere ceva din Timisoara...si da, dpmdv un golf 5 okeiutz 1.4 vechi de 13-14 ani merita ~ 2500€ ; am avut si eu 2 mk5'uri, la ambele am avut cheltuielu maricele desi am fost atent la achizitie, pt ca sunt masini vechi, si uzate ; 2.0 tdi'ul din 2005 l'am luat ( in 2017 parca ) cu 123.000 km reali, de la primul proprietar din RO, de aici de pe forum, si in 1 an de zile am schimbat la el distributia + kit ambreiaj complet + amortizoare, flanse si protectii fata spate + bucse bascula + bielete + revosit 4 elemente ca avea rugina + cand am facut stage 2 am vazut ca turbina era uzata desi fusese reconditionata in urma cu 2 ani, tot atunci am facut si EGR off pt ca era pe duca..dpmdv sunt consumabile normale la o masina veche, dar nu toti vad lucrurile ca mine, iar eu imi asum alegerile mele si cheltuielile ulterioare..pt ca am vandut un leon 1P din 2006 1.6 mpi 102 cp ( aceeasi platforma ca mk5 ) pe care il facusem tipla ( vopsit 2 elemente, schimbat amortizoare si un rulment, consuma ~ 1L ulei / 4000 km ), strict din dorinta de a avea cai si cuplu sub mine, iar tdi'ul l'am vandut sa'mi iau GTI pt ca trancanea PD'ul iarna si voiam o masina mai puternica..sunt nebuniile / placerile mele, cum vrei sa le spui, dar incerc sa vorbesc in cunostinta de cauza pt ca am detinut 3 masini pe aceasta platforma si alte 4 VAG'uri ( ibize ) cu motoare similare mk5 ( 1.4 75 cp & 1.4 86 cp ) Ideea este ca i'am recomandat megane, si o sa incerc sa argumentez mai bine de ce : Pro megane : - an mai nou - motorizare echilibrata 1.6 si fiabila specifica Renault - look mai demn de 2020 ( subiectivism ) - acelasi pret ca si golful Pro golf : - in functie de nivelul de echipare, poate avea scaune mai confortabile ( in niciun caz cele stock ) si dotari mai bune, dar nu ne'a spus nivelul deci e doar o presupunere contra golf : - motor anemic - consum mare ( ulei & benzina dupa caz ) - probleme specifice cu rugina - generatie aparuta in 2003, vs ~ 2009 un megane 3. Evident ca ar fi ok sa le conduca pt a se decide..dar daca alegi cu inima ( golf isi doreste in cazul lui ), ar fi ok sa iti asumi eventualele probleme ; nu prea intru in polemici sau postari asa lungi, insa el chiar a parut interesat sa afle cat mai multe si am incercat sa'l lamuresc ; masini sunt destule, faptul ca tu consideri un golf benzinar aspirat o masina buna si suprema in segmentul ei, este doar parerea ta, cu care eu nu sunt de acord. Faptul ca eu am cumparat un CC si bag bani in el, este strict problema mea ; am schimbat 3 masini anul asta ( 4 daca pun si achizitia cabrioletei ), deci permite'mi sa'ti spun ca nu ma intereseaza costurile de intretinere sau gandurile pe termen lung de genul imi iau X masina pt ca peste 2 ani poate voi face un copil...daca il voi face, voi avea timp 9 luni sa achizitionez altceva ; daca maine vreau sa'mi iau BMW, o voi face ; daca ar vinde lumea masini in starea in care le vand eu, ar fi lumea auto lipsita de probleme ; cred ca m'am intins cam mult si risc sanctiuni inutile pe forum..dar esenta in ceea ce am vrut sa spun este ca ar fi ok sa fim obiectivi si sa ne raportam la nevoile fiecaruia, nu sa discutam despre ograda altuia, pt ca nu are nicio legatura si nu ajuta pe nimeni in luarea unei decizii. Ca sa inchei, as sustine achizitia unei masini din alta tara, pt ca noi avem drumuri proaste si majoritatea proprietarilor nu isi ingrijesc masinile si le vand de obicei cand necesita investitii pe care acestia considera ca " nu merita ", si uita asa dam o epava de la unii la altii, indiferent de an / nr de km.
    -1 points
  33. Mai bag si eu o fisa, in speranta ca cineva ma poate ajuta totusi, deoarece tind sa cred ca este vorba despre o codare, chiar daca mi`a fost stearsa ultima postare, pe motiv ca ar fi defectiune tehnica a senzorului.. Jucandu`ma cu VCDS`ul mai mult timp, am selectat alt canal de codare din cele 3 disponibile si am vazut ca era o codare bifata de genul " rain sensor dezactivated ", asadar imi functioneaza senzorii de ploaie acum ; cu maneta pe prima treapta, daca torn apa pe senzor, pornesc stergatoarele, si isi reiau ciclul doar la nevoie. Functioneaza si coming & leaving home ; singura problema careia nu ii dau de cap este faptul ca faza scurta ramane aprinsa cand comutatorul este pe AUTO indiferent de lumina zilei ( nu este vorba despre DRL, pt ca indiferent ca am sau nu frana de mana trasa, indiferent ca sunt in mers sau stationare, stau aprinse farurile + stopurile + becurile de la numar ) ; coming home l`am testat si cu o jacheta pusa in parbriz...si ziua, daca pun jacheta pe senzor, farurile se aprind, daca iau jacheta, nu se mai aprind ; deci tind sa cred ca senzorul functioneaza si este vorba despre o codare, care face subiectul topicului ; problema este ca nu reusesc sa identific problema, si as fi profund recunoscator daca m`ar putea aujta cineva. Pot trimite poza pe p.m cu toate canalele din 09 cent electric la nevoie sau sa le uploadez aici. Multumesc anticipat.
    -1 points
  34. Pare ca nu am posibilitatea asta in byte 11. Atasez pozele de saptamana trecuta. Pana sambata nu voi avea ocazia sa incerc pt ca nu ma duc cu masina la job si acum se insereaza la ~ 17.
    -1 points
  35. S`a redeschis cutia pandorei dupa 6 ani Cati oameni, atatea pareri...parca isi justifica fiecare cea mai buna alegere in postarile de mai sus ; intr`o lume ideala, fiecare cetatean isi cumpara masina dupa nevoile lui ; break`urile sunt versatile si practice ; am mutat 2 prieteni cu fostul i40 break..dar m`am mutat pe mine cu o ibiza cupra 6L coupe ; daca iti identifici nevoile, poti trai linistit cu orice masina ; poti merge tare si cu 1.6 TDI, sau incet cu A6 3.0 TDI quattro break..personal, nu am avut SUV pt ca nu imi place deloc pozitia inalta la volan ( desi am condus de multe ori ), insa am avut coupe, hatch, hot hatch, break, acum am berlina si cabrio..evident ca nu voi putea face o vacanta cu CC`ul in care sa bag atatea bagaje cate am bagat in break ( atasez poze din vacanta de anul asta din Arieseni in care a urcat la Vf Bihor cu 4 persoane si R18 fara probleme ) ; dar sunt break`uri din clasa mica ( renault clio ), medie ( golf break ) si mare ( passat / A6 break ) ; un clio break este mai mic decat un passat berlina, si poate fi de 5 ori mai practic datorita deschiderii mare a hayonului...piata auto a evoluat atat de mult incat are de toate pt oricine, iar acum eu observ ca se pune accentul pe crossovere tocmai pt faptul ca imbina aceste 2 aspecte ( spatiu + garda la sol inalta ) ; eu nu m`as chinui in viata asta sa conving pe cineva sa isi cumpere ce am eu doar ca sa ma bat cu pumnii in piept ca am facut cea mai buna alegere...pt ca evident, cel care si`a luat 1.6 TDI imi spune ca nu`i trebuie 2.0 TDI ca nu se duce la curse ( de parca cu 140 cp pe 1550 kg te duci la curse ), iar cel care si`a luat 3.0 TDI si respecta regulile de circulatie va fi criticat de loganisti cu 75 cai ca " incurca traficul si ca sta pe loc "...majoritatea ( si nu ma refer doar la domeniul auto ) cauta sa se critice unii pe altii si sa`si scoata in fata doar defectele, pacat.. p.s : cred ca este o problema cu forumul, nu pot uploada poze nici din telefon nici de pe desktop prin intermediul atasamentului.
    -1 points
  36. Cum, nu ai table iarna ?!?! Respect pt cei care tin la aspectul masinii inclusiv iarna ? ; arata bestial !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!