Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2020 în toate secţiunile

  1. Winter mode activated?
    17 points
  2. O seara frumoasa va doresc din nava?
    11 points
  3. Am făcut azi o tura pe Transbucegi, atât pana la Piatra Arsa și pe jos o plimbare la Babele cât și pana la Peștera, hotelul arată bine ma întreb cum o fi acolo de Revelion. La ducere in benzinăria Breaza nu mi-a venit sa cred când am dat sa plec .. așa ca am făcut poza de mai jos ? pe bune 4 Golfuri 7 diferite toate unul lângă altul intamplator? Fără gluma nu eram împreuna cu nici unul dintre ele. Era cineva de pe forum cumva?
    8 points
  4. Salut, Am decis sa sparg gheata in materie de prezentari pentru ID.3 si astfel imi voi prezenta noua masina, un ID.3 1st Edition Max. Dupa aproximativ 4 ani de atentie acordata masinilor electrice, o tentativa in vara de a lua un i3s, am decis ca ID.3 bifeaza majoritatea cerintelor pentru o masina electrica, ce va fi folosita majoritar in oras. Asadar aceasta este masina, despre dotari, este pachetul Max, cel mai dotat dintre cele 3 oferite la lansare. Dupa peste 100 de km in Bucuresti si pe langa in prima zi, mi-am confirmat ca a meritat saltul de la Plus la Max astfel: Travel Assist e priceless, in trafic bara la bara, masina stie ce are de facut si soferul doar o supravegheaza. Daca se sta pe loc o periada mai mare, trebuie atinsa putin acceleratia ca sa plece. Side Assist, chiar semnalizeaza fara a exagera masinile din unghiul mort. Plafonul panoramic, este ceva nou pentru mine, dar ii ofera un sentiment de spatiu si lumina interiorului. Head Up display ofera toate informatiile necesare despre sistemele de asistenta, viteza, limita de viteza cat si navigatie incat nu mai ai nevoie sa te uiti in bord. In rest despre masina, conducand un Golf MK7 pentru ultimii 7 ani jumatate, cele mai mari diferente sunt: Este impresionant unghiul de bracaj si felul in care poti face o intoarcere completa intr-un spatiu foarte mic. Se misca foarte bine in trafic dar si pana la viteze de autostrada. Atrage atentia in trafic si am primit cuvinte de lauda pentru masina in parcari. Despre incarcare si autonomie, e putin cam devreme sa am o parere completa, acasa de la 220V se incarca cu ~11km/h iar de la statiile publice de 22kw din care poate sa traga 11kw se incarca cu ~61km/h. De exemplu la 65% baterie autonomia este de 263km. Cateva poze cu masina: Multumiri lui @mastermox si lui Catalin pentru tot procesul de vanzare. Dupa 7 ani jumatate revenind tot la PBV1 pentru masina, Bogdan fiind implicat si la achizitia mai sus amintitului Golf.
    5 points
  5. Multumesc pentru urari. Cateva poze la ceas de seara. Un mare plus pentru farurile Matrix Led, chiar isi fac treaba.
    4 points
  6. Salutari! Am luat decizia sa va prezint si eu "batranica mea", deoarece totusi, are 10 ani, si nu o mai pot considera o masina chiar atat de tanara! Este vorba despre un Passat CC, din anul 2010, cu cel mai titrat motor, ci anume 1.8 TSI 160 CP cu 240.xxx km in crestere. La masina s-au schimbat cateva lucruri, axele cu came, distributia, si o revizie! Dotari optionale: Senzori parcare fata-spate Auto-hold Senzori presiune pneuri Comenzi pe volan Scaune din piele Dublu climatronic Incalzire scaune fata Priza 220V bancheta spate Proiectoare ceata ( Da, este o dotare optionala) Culoare destul de rara, moonlight blue. Planuri de viitor: Un polish pentru caroserie, un polish la faruri, navigatie RCD 330, folii pe geamurile din spate si pe luneta, revopsire jante deoarece sunt destul de zgariate, eliminarea cuiului de remorcare, iar in mare parte cam acestea sunt planurile pe care le am pentru masinuta.
    3 points
  7. Cum, nu ai table iarna ?!?! Respect pt cei care tin la aspectul masinii inclusiv iarna ? ; arata bestial !
    3 points
  8. Avem deja Arteon shooting brake, motor "TeDei" de 200cp, la 59300eur, livrare din stoc pentru cine se grăbește, poate lua chiar două dacă nu e hotărât la culoare. ?
    3 points
  9. Am zis ca nu mai merg cu masina pana nu vopsesc si montez ce trebuie. Dand de un pic de timp, cateva zile am lucrat la noua bara fata. Am dat gauri pentru spalatoare, cate putin cate putin. Avand spalatoare de golf si bara de bora, exista diferente si capacele nu se potrivesc nici unele, nici celelalte. Asadar am facut un model hibrid, cu picioruse de prindere pe spalator de golf si capacul care vine pe bara, de bora. Mai am doar sa lipesc cele 2 bucati, am probat si totul este cum trebuie (dupa lungi ajustari).
    2 points
  10. Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am nimic cu oamenii care-si iau electrice...insa nu stiu cum dracu se face dar toate masinile astea mai noi arata ca niste pokemoni. Sa o stapanesti sanatos!
    2 points
  11. Ok, mama ce confuzie... hai sa explic. Ce vedeti ca si optiuni la "Pro" se refera la optiunile de pe modelul "Pro" simplu, care nici nu se poate cumpara acum. Asta are incarcare doar la 50kW DC si 7.2 kW AC (adica doar curent alternativ monofazat). Side-note: nu e corect ca scrie doar "Pro" in configuratorul de Romania, ar trebuie sa scrie "Pro Performance", ca numai modelul "Performance" vine cu motorul de 150 kW. Apropo, "Pro" inseamna ca are bateria de 58 kWh (net). O versiune pre-configurata disponibila acum in configurator este o masina "Pro Performance" + unul din pachetele de optiuni "Life/Business/Family/Style/Tech/Max". Toate pachetele astea "Life/Business/Family/Style/Tech/Max" vin cu incarcare la 100 kW DC si 11 kW AC. Toate modelele "Performance" (deci toate masinile de acum din configurator) au aceeasi acceleratie de 7.ceva secunde (alea mai grele sunt un pic mai lente). De unde stiu? Pentru ca m-am uitat pe configuratorul de Germania care e foarte detaliat (dupa ce selectati Life, Business sau altceva, apasati pe "Konfigurieren" si apoi pe link-ul "Technische Daten" de deasupra imaginii masinii): https://www.volkswagen.de/de/modelle-und-konfigurator/id3.html Sunt doua versiuni de masina care se numesc "Max", 1st Max-ul si non-1st Max-ul (unde non-1st Max = masina "Pro Performance" cu pachetul de optiuni "Max"). Sunt unele diferente de dotari intre 1st Max si non-1st Max: - 1st Max-ul nu are DCC, in timp ce "Pro Performance" + Max are DCC Incarcarea wireless pentru telefon vine cu toate pachetele "Life/Business/Family/Style/Tech/Max", in timp ce ea era disponibila doar pe 1st Max. Alarma nu e disponibila pe nici un 1st (nici base, nici Plus, nici Max). Astia de la VW Romania ar trebuie sa ma angajeze sa le editez site-ul ca inteleg mai bine ce e cu masinile lor decat ei...
    2 points
  12. Salutari tuturor?.am reusit sa cobor din nava?,glumesc...am mers destul de mult ce i drept vara asta,aprox 14.000km dar situatia generala m a facut sa fiu putin mai ocupat ca de obicei,avand in familie 3 membri in prima linie in lupta cu covid...vremuri grele si vin vremuri si mai grele asa ca paziti-va bine de tot.cat despre masina...pfff,e nebunie curata in cel mai mic detaliu,absolut nimic de reprosat.astazi mi au ajuns si rotile de iarna,astept sapt viitoare evacuarea de la milltek si mergem sa montam tot
    2 points
  13. Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.
    1 point
  14. Multumesc de urari. Va recomand sa faceti un test drive cu una. Sigur are @mastermox un Plus Makena de test. Dupa ce am mers cu masina m-am hotarat pe loc ca vreau una si in 6 zile lucratoare era a mea. Intradevar, dupa cum am si zis, bifeaza majoritatea cerintelor pentru mine acum. Dar iau in considerare ca in 2/3 ani, timp in care ma astept ca piata masinilor electrice sa creasca exponential, sa o schimb cu Q4 e-tron, iX3 sau un Model Y.
    1 point
  15. Dupa cum spuneam, visul este pe cale sa se indeplineasca.
    1 point
  16. Seara buna capitane ?
    1 point
  17. Si la Iasi se elibereaza numerele nepreferentiale pe loc. Cele preferentiale in 2-3 zile.
    1 point
  18. Asta e cu dedicatie : Pentru cea mai "eficienta " prefectura din tara : Prefectura Timis. Au nevoie de 4 zile pentru eliberarea numerelor de inmatriculare la "rand". In celalalt pol : la Prefectura Sibiu primesti numerele pe loc. Pana la finalizarea : masina alba de cocalar....fara numar.?
    1 point
  19. 1 point
  20. Revin cu update dupa downgrade si ceva km facuti. Regeneratile in oras nu se mai fac la 200km sau sub 200km ca inaine, acum se fac la 400+ in acelasi regim de mers sportiv, probabil la un mers mai domol s-ar face mai tarziu. Motorina folosesc doar rompetrol efix 55. Cateva pareri personale: - inainte cand opream motorul, masina se scutura simtitor de cele mai multe ori, acum nu se mai scutura ( probabil si vreun tampon stricat ) - zgomotul de rontait s-a diminuat - trage mai bine sub 2000 rpm la consum nu am sesizat/urmarit sa vad daca exista o diferenta
    1 point
  21. Daca ventilatorul si conectica de la ECU pana la el sunt in regula, ECU trebuie verificat. Am vazut unul care fusese desfacut si nelipit corespunzator si in care intrase umezeala...se comporta la fel, nu mai comanda ventilatorul
    1 point
  22. Minusul nu e pe firul subtire ci pe cel maro gros. pe celelalte 3 trebuie plus.
    1 point
  23. La fel ca cele de vara,285/30/22
    1 point
  24. De dimineata am curatat putin interiorul, am utilizat produse de la ProX, niste solutii decente pentru pretul lor.
    1 point
  25. Am citit aproape intreg topicul insa nu am ajuns exact la o concluzie. Am un golf 5 plus iar usa din dreapta se deschide doar din interior. Dupa ce o deschid din interior, merge si de afara, insa apoi iar nu mai vrea dupa ceva timp. Ce se repara? Ce se schimbă? Cu ce costuri?
    1 point
  26. Ca de obicei , o placere sa-ti urmaresc topicul ! Transursoaia o am si eu plan pentru la anul . Banuiesc ca indiferent cat de ingust e drumul , 2 masini pot trece una pe langa alta pe tot traseul ?!
    1 point
  27. 1 point
  28. La versiunea Life nu este prezenta ca si optiune, deci nu ar trebui sa existe pe Life. Problema mea este ca am gasit-o imediat cand am inceput sa butonez masina, G8 Life 1,5, si nu eram familiarizat cu infotainmentul, era setata pe sport, am setat pe normal sa vad diferenta, si n-am mai gasit aceasta setare ulterior. Nu am butonul Mode, si nu mai stiu cum am ajuns la aceasta setare. Cel mai probabil ea nu exista hardware si softul s-o fi sters la prima accesare. Nu imi pot explica insa de ce a aparut pe partea software. Daca stie cineva despre ce este vorba sau macar despre ce ar putea fi vorba, il rog sa-mi explice.
    1 point
  29. Ezitam, asa este, mai ales avand in vedere ca nu mai am acei ~40km/zi pe timp de WFH. Senzatia sa te urci in masina incalzita dupa ce am activat incalzirea cu cateva minute inainte, mai ales cand masina e in priza si nu pierzi din range e priceless.
    1 point
  30. Raspund tot eu,poate cineva mai are nevoie de informatia asta..Cele 2 coduri de boxe sunt diferite doar la pozitionarea condensatorului pt tweeter.La 3C0..condensatorul e lipit pe pinii 3-4 a boxei,la 3C8..e lipit pe pinii 2-3.Asta inseamna ca daca pui una in locul celeilalte,boxa va functiona,dar nu si tweeterul de pe usa.Ca sa funtioneze si acesta,trebuie modificata pozitia firelor in mufa.Pe ambele modele,semnalul de la HU vine pe pinii 1-4.
    1 point
  31. Arata bine la km. efectuati, nu cred sa mai fie probleme de curea daca se respecta nr. de km. pentru schimbarea distributiei, mitul cu 4 ani e depasit.
    1 point
  32. Garda la sol tot nu am reusit sa o gasesc nicaieri.. Numa` nu apare si la noi in configurator Enyaq, asa ca de cateva saptamani tot ma joc cu configuratoarele de pe celelalte piete disponibile (GB, IT, ES). Ca fapt divers preturile in Italia sunt urmatoarele: 35.490 Euro - Baterie 51.7 kwh, autonomie 340 km, 0-100 11.4 s (jante otel 18 cu capace, display 10", DC 50kw incarcare, interior studio) - (doar pt IT e disponibila, pt GB si ES nu) 39.490 Euro - Baterie 58.3 kwh, autonomie 390 km, 0-100 8.9 s (jante aliaj 19, display 13", DC 50 kw incarcare, interior loft) 45.990 Euro - Baterie 77.1 kwh, autonomie 510 km, 0-100 7.7 s Partea buna e ca optionalele precum trapa panoramica, scaune incalzite spate, adaptive cruise control, side assistant, adaptive lane assistant se pot configura pe toate nivelurile de echipare. Cine cauta o masina electrica de familie cu +300km autonomie fara pretentii de accelerare sportiva, ar trebui sa aiba toate sansele sa scoata o masina ft bine configurata la 30k euro dupa toate discounturile aplicate.
    1 point
  33. Ravenol e supraevaluat la pret pentru ce ofera. Exista alte uleiuri cu aprobari necesare VW, mai bune si mai ieftine. Ei practic au copiat ce facuse Liqui Moly in trecut, au tras la xerox partea cu ulei ieftin la inceput dupa care urcat pretul si retetele uleiurilor ramaneau vechi, fara imbunatatiri, ca si la Motul, de asemenea.
    1 point
  34. Urmeaza si jantele de vara?
    1 point
  35. Pana nu vad un consum la o medie de viteza de 65-70km/h la drum lung (200-300km), adică o valoare normala în condiții de trafic normale, eu nu pot sa cred ca masina are autonomie reala mai mare de 300km. De ce ar suferi o mașină dacă se descarca sub 40% bateria nu înțeleg. Chiar vreau sa știu cât consuma o astfel de mașină, în conditii reale, în România, fără mențiuni de genul ventilație, faruri aprinse sau alte lucruri care nu sunt relevante. Ceva de genul: am mers din București pana în Sibiu cu 120km/h pe autostrada, 100km/h pe drumul național și 50km/h în localitati, cu o medie de 70km/h. Asta e mers normal.
    1 point
  36. 1 point
  37. orice credit are si dobanda, si comision. Toate adunate erau cu 100 euro mai mici decat reducerea facuta de dealer (este vorba de o Skoda Octavia III si am calculat totul cu scadentarul in fata). @Mandel: eu as lua break (adica Golf Variant). Are cam 4.6m lungime si spatiu la portbagaj mult mai mare decat la varianta clasica (hatcback). Daca ai si copii, mergi pe variant fara ezitare.
    1 point
  38. a aparut leon hybrid in configurator. cred ca o sa fie primul hybrid care consuma... ulei ?
    1 point
  39. Eu am observat la a mea ca oglinda din stânga ( șofer ) și cea interioară au de jur împrejur ca un fel de “margine”. Oglinda din dreapta nu are. Presupun ca aici e diferența dintre cele heliomate și cele nu. oglinda stanga oglinda centrală oglinda dreapta
    1 point
  40. Salutare, Am avut si eu aceasta problema (purtand centura incepea sa se aprinda martorul in bord si se auzea beep-ul sonor aferent), daca mai apasam pe "cheia" centurii se oprea, dar foarte probabil la urmatorul viraj sau cand tensionam putin centura incepea din nou. Avand in vedere ca port in permanenta centura nu ma interesa o rezolvare de genul dezactivare din vag-com sau demufarea senzorului, vroiam doar ca sistemul sa functioneze normal. Vazand ca beep-ul se oprea daca apasam mai bine centura, m-am gandit ca e un contact imperfect. (Probabil acest contact a devenit imperfect deoarece gaseam foarte confortabil sa imi sprijin cotul chiar pe centura). In consecinta am curatat capul/priza centurii cu un spray de contacte, am infasurat-o cu un prosop ca sa nu patez ceva si am udat destul de bine. Ca sa fiu sigur ca se curata bine am apasat cu o surubelnita subtire in capul de centura ca sa devena vizibil sistemul de inchidere (ca si cum ar fi introdusa centura). Operatia am facut-o acum 3 saptamani si problema nu s-a manifestat nici macar o data. Numai bine.
    1 point
  41. https://www.wheel-size.com/calc/
    0 points
  42. Bineinteles. E chiar recomandat sa pui jante cu ET48 sau 50, daca vrei sa montezi vreodata lanturi. La jantele cu ET46 nu se recomanda sa montezi lanturi.
    0 points
  43. Montat leduri si in marsarierre. Si ambele cu led
    -1 points
  44. Am igienizat instalatia de climatizare. Sa vina caldurile!
    -1 points
  45. Asa e, doar ca la mine nu functioneaza.
    -1 points
  46. Vreau sa fac schimbul de ulei la Skoda Superb 2 , TDI , 2010 . Am urmatoarele 2 uleiuri , intr-un bidon cca 1,5 L , in al doliea cca 2 L . Ar mai trebui 1 L , intentionez sa iau USVO . Ce parere aveti ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!