Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 29 Noiembrie 2024
-
Anual
30 Noiembrie 2023 - 29 Noiembrie 2024
-
Lunar
30 Octombrie 2024 - 29 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
23 Noiembrie 2024 - 29 Noiembrie 2024
-
Astăzi
30 Noiembrie 2024 - 29 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
28.10.2020 - 28.10.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2020 în toate secţiunile
-
Salut, Am decis sa sparg gheata in materie de prezentari pentru ID.3 si astfel imi voi prezenta noua masina, un ID.3 1st Edition Max. Dupa aproximativ 4 ani de atentie acordata masinilor electrice, o tentativa in vara de a lua un i3s, am decis ca ID.3 bifeaza majoritatea cerintelor pentru o masina electrica, ce va fi folosita majoritar in oras. Asadar aceasta este masina, despre dotari, este pachetul Max, cel mai dotat dintre cele 3 oferite la lansare. Dupa peste 100 de km in Bucuresti si pe langa in prima zi, mi-am confirmat ca a meritat saltul de la Plus la Max astfel: Travel Assist e priceless, in trafic bara la bara, masina stie ce are de facut si soferul doar o supravegheaza. Daca se sta pe loc o periada mai mare, trebuie atinsa putin acceleratia ca sa plece. Side Assist, chiar semnalizeaza fara a exagera masinile din unghiul mort. Plafonul panoramic, este ceva nou pentru mine, dar ii ofera un sentiment de spatiu si lumina interiorului. Head Up display ofera toate informatiile necesare despre sistemele de asistenta, viteza, limita de viteza cat si navigatie incat nu mai ai nevoie sa te uiti in bord. In rest despre masina, conducand un Golf MK7 pentru ultimii 7 ani jumatate, cele mai mari diferente sunt: Este impresionant unghiul de bracaj si felul in care poti face o intoarcere completa intr-un spatiu foarte mic. Se misca foarte bine in trafic dar si pana la viteze de autostrada. Atrage atentia in trafic si am primit cuvinte de lauda pentru masina in parcari. Despre incarcare si autonomie, e putin cam devreme sa am o parere completa, acasa de la 220V se incarca cu ~11km/h iar de la statiile publice de 22kw din care poate sa traga 11kw se incarca cu ~61km/h. De exemplu la 65% baterie autonomia este de 263km. Cateva poze cu masina: Multumiri lui @mastermox si lui Catalin pentru tot procesul de vanzare. Dupa 7 ani jumatate revenind tot la PBV1 pentru masina, Bogdan fiind implicat si la achizitia mai sus amintitului Golf.18 points
-
Multumesc pentru urari. Cateva poze la ceas de seara. Un mare plus pentru farurile Matrix Led, chiar isi fac treaba.2 points
-
@DolfinAi partial dreptate. Adica exista configuratii, pachete si reduceri Cleverpack specifice unei tari / piete dar in niciun caz nu "Se renunta de la bucati de pasla prin anumite locuri pana la bureti absorbanti din caroserie, trecand prin renuntare la anumite suruburi (fata portiera), scuturi deflectoare de sub masina (de ex. cel de la rezervor la O3, prezent doar pe masinile de afara), si tot asa..." Antifonarea caroseriei, usilor, etc este identica pe toate pietele. Iar scutul la care faci referire este optional pe Octavia de cand ma stiu. Si asa este si pe configuratorul de Cehia sau De. De asemenea, afirmatia "Daca cineva doreste o masina ca-n Germania n-o poate cumpara din Romania, pentru ca insasi standardul de tara pentru modelul respectiv este downgraded." este complet nefundamentata. Nicio fabrica din Europa nu are linii si componente separate, acesta este doar un mit romanesc. Tot grupul VAG lucreaza in sistemul "Just in time" cu componente comune, majoritatea venind din Romania.2 points
-
Vechile Continentaluri Sport Contact 2 si 3 au fost intr adevar anvelope f grele, zgomotoase si dure/tari. De la Sport Contact 5 in sus au schimbat placa. Moi, aderente, dar de uzau f repede. Cu cele de iarna n am avut contact din pacate. Michelin sunt cunoscute pt faptul ca tin destul de mult, dar parca nu e asa important daca dupa 2 3 ani isi pierd din proprietati Toti testeaza anvelope noi, unde e si normal ca performantele sunt brici. Dar cum stau anvelopele dupa 1 sezon, dupa 2? Chiar as fi curios de asemenea teste2 points
-
2 points
-
Salutari tuturor?.am reusit sa cobor din nava?,glumesc...am mers destul de mult ce i drept vara asta,aprox 14.000km dar situatia generala m a facut sa fiu putin mai ocupat ca de obicei,avand in familie 3 membri in prima linie in lupta cu covid...vremuri grele si vin vremuri si mai grele asa ca paziti-va bine de tot.cat despre masina...pfff,e nebunie curata in cel mai mic detaliu,absolut nimic de reprosat.astazi mi au ajuns si rotile de iarna,astept sapt viitoare evacuarea de la milltek si mergem sa montam tot2 points
-
Poate m-am grabit putin cu jurnalul, dar am zis ca daca tot se implinesc 3 ani de cand am comandat-o.. Pentru mine masina asta este perfect definita de nume.. o iguana polivalenta cu ambitii de tigrisor. Pentru versatilitate am luat-o si nu m-a dezamagit deloc pana acum, ramanand cu siguranta prima mea optiune in segmentul asta. Inainte sa insir dotarile si experientele cu ea, sa va spun cum am ajuns impreuna Prima masina am cumparat-o cu sufletul, fara analize, comparative, etc.. cumva grabit si de circumstante - am luat o Mazda CX-5 (primul model). A fost o experienta faina, masina era placuta la condus desi fara prea multa putere, insa m-am lovit de cateva probleme neluate in calcul, cum ar fi o fiabilitate groaznica si niste scaune teribil de incomode la drum lung. Colac peste pupaza, am schimbat jobul si petreceam mult mai mult timp in traficul din Bucuresti, ceea ce a facut sa-mi treaca definitiv pasiunea pentru schimbat vitezele manual. Urmatoarea masina trebuia in mod sigur sa fie o alegere rationala asa ca mi-am facut o lista lunga de cerinte si preferinte cu care am plecat la colindat forumuri, showroom-uri si drive-teste. Asta a durat cam 9 luni, timp in care m-am urcat in toate SUV-urile si crossoverele ce imi ieseau in cale, am facut drive-teste cu finalistele si am asteptat cu sufletul la gura lansarile de modele noi pentru ca sa fiu dezamagit in final de toate.. VW nu a fost pe lista pana cand am cam ramas fara optiuni si am aflat ca exista un model nou de Tiguan care de fapt nu arata chiar asa rau + VW incepuse sa ofere 4 ani garantie. Faza cu garantia a fost hotaratoare, pentru ca aveam o impresie foarte proasta fata de fiabilitatea lor si cu asta m-a convins. Plus ca veneam de pe o marca teoretic foarte fiabila dar care ma exasperase. In final, decizia a fost destul de usoara pentru ca Tiguanul bifa atat de multe de pe lista incat am trecut peste faptul ca nu ma atragea designul teutonic pe alocuri si ma simteam deconectat de drum la volan. Alternativa cea mai buna <40k EUR era un BMW X3 SH cu putini km, dar fiindca era un model la final de generatie pur si simplu nu se compara cu Tiguan la capitolul tehnologie si dotari. Si ca sa mai recuperez la capitolul "fun to drive", m-am hotarat sa iau cel mai mare motor pe benzina cu DSG si suspensia adaptiva la pachet. Fiind deja vorba de un Highline, restul optionalelor au fost adaugate strict pe raportul functionalitate/cost: - faruri Led top (excelente daca mergi noaptea in afara localitatii) - keyless access + easy open (portbagajul electric cu deschidere/inchidere automata face toti banii) - scaune ergoactive (merita daca ai un spate mai 'sensibil' la pozitia in scaun) - side assist, lane assist, jam assist, rear assist, etc (pachetul de asistenta activa a fost unul din argumentele principale pt masina fata de Q5 si X3 care erau atunci de generatie veche si nu aveau) - discover media pentru ca tot ce vroiam era sa mearga navigatia de pe telefon - area view + park assist (area view merita, park assist era inclus altfel nu dadeam 2 bani) Si alte cateva mai ieftine dar foarte utile si ele: - parbriz incalzit cu reflexie radiatii solare (priceless) - spalatoare faruri (in mod ciudat optional) - oglinzi rabatabile electric (iarasi in mod ciudat optional) - interfata telefon comfort +wireless charging - pachet offroad (spoiler fata, praguri, scut) - airbaguri laterale spate (pentru ca nu stii niciodata) - sistem proactiv protectie - culoare indium grey (pt intretinere usoara) - volan incalzit (nu suport manusile) - directie progresiva (geniala, am fost norocos ca s-a lansat chiar inainte sa intre in productie masina si am reusit sa modific comanda) Nu as schimba nimic din alegerea de mai sus acum, dar evident mi-as mai fi dorit cateva lucruri in plus: - incalzirea in bancheta spate costa mai mult decat in fata (500 EUR) si daca ai copii in scaun nu ai ce face cu ea oricum - head-up display 500 EUR si nici macar nu era direct pe parbriz - R-line interior era conditionat de exterior, nu aducea mare lucru si nu avea incalzire in volan - scaune electrice cu memorie.. dar se putea numai cu piele, aveau mai putine reglaje decat ergoactive, fara ventilatie - daca bugetul era nelimitat as mai fi adaugat probabil si trapa, dynaudio, pachet r-line exterior, discover pro.. erau peste 5k EUR impreuna si nu merita pt mine. 2 poze din primele zile:1 point
-
Avem deja Arteon shooting brake, motor "TeDei" de 200cp, la 59300eur, livrare din stoc pentru cine se grăbește, poate lua chiar două dacă nu e hotărât la culoare. ?1 point
-
Raspund tot eu,poate cineva mai are nevoie de informatia asta..Cele 2 coduri de boxe sunt diferite doar la pozitionarea condensatorului pt tweeter.La 3C0..condensatorul e lipit pe pinii 3-4 a boxei,la 3C8..e lipit pe pinii 2-3.Asta inseamna ca daca pui una in locul celeilalte,boxa va functiona,dar nu si tweeterul de pe usa.Ca sa funtioneze si acesta,trebuie modificata pozitia firelor in mufa.Pe ambele modele,semnalul de la HU vine pe pinii 1-4.1 point
-
1 point
-
Astept cu bucurie si ziua cand o sa introduca Enyaq in configurator si o sa constatam ca o varianta decenta va sari de 60.000 Euro. Fara AWD si rachete RS.1 point
-
Nu reusesc sa-mi inregistrez masina in We Connect ID pana la pasul final. Am reusit doar sa introduc seria de sasiu in aplicatia de pe telefon si apoi am putut activa cardul We Charge cu 2000 kWh. Acum ar trebui sa apara un cod QR pe ecranul masinii, pe care sa-l scanez cu telefonul. Dar masina imi da eroare. Am auzit ca se recomanda un "Reset to Factory Defaults" in masina, dar astazi nu mai am timp. O sa incerc maine...1 point
-
Woah, au aparut modelele non 1st in configurator! https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW/V/drive/101?GrossNetSwitch=GROSS Preturi: 38 470 EUR, ID3 Life makena turquois metallic + "East Derry" 7.5J x 18" + gri 41 953 EUR, ID3 Business makena turquois metallic + "East Derry" 7.5J x 18" + gri dar volan negru 42 968 EUR, ID3 Family makena turquois metallic + "East Derry" 7.5J x 18" + gri dar volan negru 44 647 EUR, ID3 Tech makena turquois metallic + "East Derry" 7.5J x 18" + gri dar volan negru 45 881 EUR, ID3 Tech makena turquois metallic + "East Derry" 7.5J x 18" + gri dar volan negru + Pompa de incalzire (1237 EUR) 46 876 EUR, ID3 Max makena turquois metallic + "East Derry" 7.5J x 18" + gri dar volan negru 48 114 EUR, ID3 Max makena turquois metallic + "East Derry" 7.5J x 18" + gri dar volan negru + Pompa de incalzire (1237 EUR) 38 188 EUR, ID3 1st 43 901 EUR, ID3 1st Plus 49 617 EUR, ID3 1st Max Masina in echipare Tech, cum vreau eu (cod configuratie WBGF4S), e la 44.647,61 €. Iar pompa de caldura e 1.237,60 €, pentru un total de 45.885,21 €. Edit: cele doua postari de mai sus le-am facut azi, dar nu se vedeau ca sunt postate. Se pot sterge.1 point
-
Garda la sol tot nu am reusit sa o gasesc nicaieri.. Numa` nu apare si la noi in configurator Enyaq, asa ca de cateva saptamani tot ma joc cu configuratoarele de pe celelalte piete disponibile (GB, IT, ES). Ca fapt divers preturile in Italia sunt urmatoarele: 35.490 Euro - Baterie 51.7 kwh, autonomie 340 km, 0-100 11.4 s (jante otel 18 cu capace, display 10", DC 50kw incarcare, interior studio) - (doar pt IT e disponibila, pt GB si ES nu) 39.490 Euro - Baterie 58.3 kwh, autonomie 390 km, 0-100 8.9 s (jante aliaj 19, display 13", DC 50 kw incarcare, interior loft) 45.990 Euro - Baterie 77.1 kwh, autonomie 510 km, 0-100 7.7 s Partea buna e ca optionalele precum trapa panoramica, scaune incalzite spate, adaptive cruise control, side assistant, adaptive lane assistant se pot configura pe toate nivelurile de echipare. Cine cauta o masina electrica de familie cu +300km autonomie fara pretentii de accelerare sportiva, ar trebui sa aiba toate sansele sa scoata o masina ft bine configurata la 30k euro dupa toate discounturile aplicate.1 point
-
Am stat si am citit toate cele 36 de pagini din acest topic. Ce pot sa spun, jos palaria @Doomy am crezut ca eu sunt obsedat de curatenie si cu pitici, dar tu m-ai depasit. Te urmaresc de ceva timp si pe youtube. Si eu sunt posesor de Tiguan 5N, 2.0 TDi, 2009, 136CP, Sport&Style. Admir cata pasiune pui in ceea ce faci. Ce pot sa spun, drumuri bune. Daca te simti vreodata privit/urmarit, sunt eu, pe forum si YouTube ?.1 point
-
Am gasit in catalogul - https://www.volkswagen.ro/service-piese-si-accesorii/service/actiuni-si-oferte/oferta-accesorii-id3 preturile pentru roti.1 point
-
Salutare, @yeeeemanJantele o sa fie cu 2mm mai in interior decat cele actuale.In teorie poti sa le pui.1 point
-
1 point
-
si altii au doar electrica, eu am doar e-golful. Si daca mai vreau o termica, mai dau 10-12000 pe un suv pt iarna sau un passat diesel 4motion si ies tot in banii de ID3, daca voi simti nevoia de inca o masina. Dar am mers cu eGolful pana in Dej si inapoi, 1200km si a fost ok. Cu ID3 era si mai ok. Sigur, daca esti genul care merge cu masina in Grecia si Turcia si din diferite motive nu a descoperit avionul, ok, sint cazuri si cazuri. Nu merita discutate fiecare separat. Cine vrea electrica isi ia, isi face calculele. Daca calculele nu ies, nu merita postat repetat ca nu merita ba fratilor...1 point
-
Undeva in vreo 2 saptamani se pot lansa comenzile Sunt ceva informatii disponibile. Livrarea va fi in martie- aprilie 2021, la fix pentru programul Rabla Plus 20211 point
-
Ma bucur ca știi tu ca niciodată o masina nu va incarca in 3 min. Nu de altceva dar știi cu cât încărca Taycan ? Ia vezi și afla deja în cat timp face un plin. Ai sa ramai surprins unde ne aflam deja. Iar ...never say never.. e o vorba.. Si cum știi tu ca pe DN 55 e viteza sub un camion. Wow. Ia cauta si vezi ce medie scoate un camion pe DN. https://www.google.com/amp/s/m.zf.ro/amp/zf-24/camioanele-merg-cu-40-45-km-h-in-romania-transportul-rutier-este-cenusareasa-economiei-11054311 In rest...discuția e prea...sub nivelul meu de intervenție. Tu crezi ca noi ne am luat mașini ca sa îți demonstrăm tie ca greșești in ce crezi ? Adică noi știm...tu crezi..si totuși noi avem de demonstrat. Am pus consum pe 2400km. E destul demonstrat cu ala. Ploiești- Vâlcea- Timișoara și retur face parte din traseu. Sibiu Sebeș mers pe curbe sportiv. In rest...spor.1 point
-
Eu am scos o medie de 51 Km/h pe un traseu pe DN care trece prin localitati si am mers tot drumul in ritm cu traficul. In nici un caz nu am tinut camioane dupa mine si nu am stat dupa camioane cand s-a putut depasi in siguranta. Tine cont ca la noi limita de viteza prin localitati este 50 Km/h...si se cam respecta...din motive evidente. Fac pariu ca un ansamblu cap tractor cu semiremorca scoate o medie si mai mica decat mine, pentru ca le-am depasit pe toate care mi-au iesit in cale.1 point
-
Se face o săptămână de când mașina a făcut al 9-lea ITP din viața ei. Toate testele au fost trecute cinstit, fără șpagă, ceea ce dovedește că se poate, cum ar fi zis Obama. În prezent are: al 3-lea ambreiaj, a 2-a evacuare (Milltek, inox), a 4-a distribuție, al 3-lea set de discuri de frână față, al 3-lea set de bielete + capete de bară față, al 2-lea set de discuri spate, a 3-a baterie, a 3-a pompă de servodirecție. Pivoții și rulmenții originali sunt încă în stare bună, n-au nicio urmă de joc, după 15 ani și 7 luni pe drumurile patriei. Turbina K03-052 e cea originală. Ambreiajul avea ~98000 km și nu patina, ar mai fi rezistat, probabil, cam un an, dar, fiindcă s-a lucrat la mașină cu puntea din față demontată, am profitat de ocazie ca să-l înlocuiesc.1 point
-
Cel mai important e faptul ca nu mai e stresul aferent. Ca altfel nu-ti imagina ca i-am pus la munca prea mult (pe caluti), am mers chiar foarte chill...pe A3 de ex cu 120 M-am intors acasa cu consum mediu de 8.7% in conditiile in care am mers vreo 12-13 Km pe drum de piatra, cu 20 la ora..Urasc drumurile acestea de munte cu piatra mare unde pur si simplu nu poti merge un pic mai tare ca rupi masina. Si mai intalnesti si cre#$% pe contrasens care trec cu viteza ca ei au o gioarsa de masina sau cine stie ce masina veche/capabila de teren, de mi-e frica mereu sa nu imi iau o piatra in parbriz. OK, am inteles ca te doare la banana de masina ta sau ca ea poate sustine un ritm alert pe un asa drum, dar macar cand te apropii de altii (masini, oameni, biciclisti), mergi naibii incet1 point
-
Am incarcat-o azi la 100%, imi arata pe GoM 337Km. Incepem testul sa vedem ce si cum Voi merge cu AC pornit la 22 de grade si pe modul Normal, asa cum am de gand sa exploatez masina si in viitor. Nu am de gand sa merg la consum, asa ca testul asta vreau sa fie relevant mine ca sa stiu pe ce ma pot baza in viitor. Revin cu impresii pe parcurs.1 point
-
Nu-ti trebuie nu stiu ce mare mecanic daca ai senzorul, doar o cheie de 10. Daca totusi nu reusesti sa procuri senzorul, poti incerca cu suspensia pe manual, dar nu e chiar comfortabil sa mergi asa cu masina, plus ca ai si 2 erori urate pe display. Ai si un pm.1 point
-
intai verifica valorile afisate de senzori, temperaturi calculate, etc1 point
-
Nu. Cand ai setat 18, 22, 26, V68 trebuie sa se roteasca pana la pozitia setata de tine.1 point
-
Clapeta de acceleratie si EGR-ul. Probabil tija din interiorul EGR-ului este blocata . Dupa curatare, verificare/setarea de baza pe clapeta si EGR cu vcds-ul. Citeste aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16786/P0402/0010261 point
-
1 point
-
La 5 ani si 160.000 km distributia si rolele intinzatoare erau destul de uzate. Pompa de apa isi traia ultimele momente. Sunt multe chestii facute din materiale care imbatranesc. Nu as trece niciodata de 5 ani, indiferent de kilometri.1 point
-
Alimentarea cu aer. Din compresor spre amortizoarele pneumatice.1 point
-
Am folosit un taietor de pizza si am lucrat f f incet nu am fortat sa nu se crape plasticul transparent. Poti cumpara un semnalizator AM ieftin pe care sa faci experienta, e vreo 30-40 lei.Plasticul transparent are o buza care intra intr-un canal micut la plasticul gri. Nu e mai mare canalul de 1mm, dar totusi trebuie lucrat cu grija. Mai poti folosi caldura ca sa nu crape si sa se inmoaie adezivul...1 point
-
Buna, Am intrebat cu cateva pagini in urma legat de modificarea semnalizari din oglinda. Iata ce am reusit sa fac: Semnalizatorul intreg fara modificari: Semnalizatorul desfacut: Marcajul si gaurirea plasticului cromat sa corespunda benzi de led: Montarea benzi de led pe plastic: Montarea elementului cromat pe corpul semnalizari: Montarea plasticului transparent: Testul semnalizarii inainte de montare pe masina: Inca nu am montat pe masina pentru ca nu am avut timp, si vremea nu prea tine cu mine :) Am sa revin eventual cu poze de pe masina. Nu stiu daca se vad pozele, e primul meu post de genul asta cu imagini, am incercat sa le fac mai mici sa ma lase sa le adaug.... Sper sa se vada.1 point
-
Cum sa nu aiba? Se va rupe ornamentul usii inspre fata masinii, fiindca acolo nu are cum.....dar pe cantul dinspre stalpul masinii, daca va demonta scaunul cu un pic de chinuiala va reusi.....scaunul va trebui demontat altfel nicio sansa...fiindca nu ai spatiu nici macar pe varianta distrugere, pe spate mai merge ....la usile fata e nebunie.1 point
-
Reformulez: a mai incercat cineva uleiul de la Ravenol (AWD-H) pentru Haldex?0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Nu merita cearta ptr consum la masina asta Ca idee , azi am fost iar la Sibiu , tot 200 km dus intors Am prins si de 2 ori semafor de lucrari , asfaltari dupa Cozia , cam 20 min la relanti , in rest drum liber liber , am tras la maxim Si tot 7L/100 km a afisat consumul , judetul Sibiu ploaie torentiala , judetul Valcea nori si uscat si la dus si la intors Concluzia : oricum ai merge , tot acolo ajungi , cafeaua a fost insa mai naspa azi Hai sa fim sanatosi tot , nu mai puneti la suflet diferentele la pompa-1 points
-
@adrian001 Nu am mai umblat deloc la pistoane, deoarece nu as mai fi avut bani de craciun! ??? Sunt constient ca cel mai probabil consumul de ulei o sa creasca, dar sunt in 2 dilmele... As intentiona sa vand masina, pentru un upgrade la un CLS... Daca as investii in ea 3-4000 de euro, cel mai probabil, nu as mai scoate nici macar 10% din investitia pe care am am facut-o in ea... Nici nu stiu cum sa procedez, daca sa vand masina asa cum este, sau in viitor sa ma ocup de motor, ca sa ii rezolv problema cu consumul de ulei. Mentionez ca in momentul de fata, masina merge impecabil, deocamdata, si sper sa ramana asa ceva. @yeeeeman Nu consider ca este chiar un pret de nimic, deoarece masina are totusi 240k km, si este vorba de un numar destul de mare de km, + ca nu se prezinta chiar cea mai impecabila pe caroserie, consider ca a fost un pret ok... @marin_titus Am ales sa ma duc intr-un loc sigur, unde stiu ca sunt profesionisti in ceea ce fac, si nu am vrut sa ma duc dupa auzite, dupa aceea sa dau in alte probleme. Consider ca pretul a fost unul corect, tinand cont de ce service este si de ce mecanici sunt acolo.-1 points