Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.10.2020 în toate secţiunile

  1. Salutari tuturor?.am reusit sa cobor din nava?,glumesc...am mers destul de mult ce i drept vara asta,aprox 14.000km dar situatia generala m a facut sa fiu putin mai ocupat ca de obicei,avand in familie 3 membri in prima linie in lupta cu covid...vremuri grele si vin vremuri si mai grele asa ca paziti-va bine de tot.cat despre masina...pfff,e nebunie curata in cel mai mic detaliu,absolut nimic de reprosat.astazi mi au ajuns si rotile de iarna,astept sapt viitoare evacuarea de la milltek si mergem sa montam tot
    8 points
  2. Salutare tuturor. Azi l-am stresat pe @Aaron, cu ID3 PLUS, culoare verde si interior negru. Azi am primit si certificatul fiscal, pe care i l-am trimis sa ma inscrie in program. Sper sa prind un tichet RABLA PLUS si sa-mi gasesca masina dorita, chiar daca el nu o are la Valcea.
    5 points
  3. Mi-a venit volmetrul Bluetooth si l-am si instalat. Prima data l-am testat cu o sursa de laborator. Tensiunea indicata este cu 50 mV (0.05 V) mai mica decat cea masurata cu multimetrul meu de referinta (Fluke 87-V). Am masurat si curentul consumat. In regim stand-by, consumul fluctueaza intre 1.5 si 2.5 mA, media ponderata este 1.8 mA. In regim activ de comunicare cu telefonul, consuma destul de constant 2.5 mA. Deci consumul voltmetrului este infim. Pentru legatura la + am gasit un surub liber in distribuitorul de deasupra de baterie. Pentru legatura la - am folosit surubul de fixare al cutiei de sigurante de sub capota. L-am mai fixat cu o faseta, ca sa nu vibreze, sa nu troncane, dar faseta n-am mai pozat-o... Descuiat masina => incepe consum din bateria de 12V. Asezat pe scaun => incepe sa incarce, concomitent cu pornirea "navigatiei". Continua sa incarce si dupa ce am calcat frana ca sa trezesc "motorul". Dupa ce m-am ridicat de pe scaun, incarcarea s-a oprit si a inceput sa consume din bateria de 12V. Dupa ce am incuiat, a continuat sa consume din bateria de 12V pentru aproximativ 5 minute, apoi s-a stins totul. Incarcare AC => se activeaza convertorul DC-DC, dar la un nivel de tensiune (13.20V) la care bateria nu se incarca, doar se sustin consumatorii de 12V. Acuma nu stiu daca asta este regula generala sau este din cauza ca a considerat ca bateria mea de 12V era deja full. Dupa ce se termina incarcarea AC, chiar daca masina ramane conectata la priza, convertorul DC-DC se opreste. ===== Concluzia mea: ====== Logica de activare a incarcarii (a convertorului DC-DC) pare corecta. La cei la care se descarca bateria, acolo este un bug pe undeva care nu tine cont de logica asta.
    3 points
  4. Salut dinou. Inaintea acestui post am recitit regulamentul pentru ca nu as vrea sa il incalc si m-am oprit asupra acestei fraze: "Postează numai dacă ești sigur că informațiile interesează și sunt într-adevăr utile celorlalți membri." Bun, risc ca postez ceva ce probabil nu intereseaza pe prea multi dar daca cumva cineva are rabdare sa afle cateva lucruri despre cum e sa detii o astfel de masina second hand, am facut un clip. E filmat cu telefonul, in masina doar , ne editat pentru ca asa vorbesc eu, asta imi e botul, asta imi e parul actual si nu are sens sa le-nflorim ca pe instagram. daca asta e realitatea. E 20 de minute. Daca vocea, fata sau continutul nu sunt pe placul celor ce aleg sa il vada, va inteleg. VW Golf 5 R32 - la ce te poti astepta
    3 points
  5. A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic SAU acel pure pleasure ride planuit, asteptat cu sufletul la gura numai, numai sa vina mai repede si unde ai de gand sa profiti de tot ce poate (acum) sa ofere "lupul in straie de oaie" . Pentru ca feedback si franturi, din ce am observat in cele aproape 3 luni de cand am trecut prin aceasta transformare, au tot fost postate pe ici-colo, o sa incerc sa sumarizez punctual fiecare sectiune, cate putin din fiecare: - Confort Aici, multe nu ar fi de spus... In esenta, nu s-a schimbat mai nimic . Da, este mai joasa, dar oricum nu urcam borduri inalte si de Off-Road nici ca se punea problema vreodata (da, sunt unul dintre aceia care conduc SUV doar pe asfalt ). Si nu fiindca acum nu poate, ci fiindca prefer un asfalt impecabil si "serpuit", in detrimentul unui urcat pe munte in masina. Se simte masina mai inchegata, peste limitatoarele de viteza, dar nu-ti dizloca pietrele la rinichi (tot pe mana mediciilor voi intra - sper ca nu curand ). - Sunet Dupa downpipe, da, sunetul este mai pronuntat. Totusi, diferenta este aproape insesizabila, dupa montarea acestuia, pentru pasagerii obisnuiti deja cu finala de .:R. DSG fart-urile sunt, bineinteles, un deliciu, iar noile Pops&Bangs nu cred ca vor inceta vreodata sa imi provoace acel zambet in coltul gurii, cand cobori serpentine si retrogradezi pentru frana de motor. Ce a aparut nou, in schimb, este sunetul de turbo boost, accentuat atat de noua admisie, cat si de celalalte elemente aditionale ale acesteia. Si nu e un lucru deloc rau - contribuie decisiv la placerea condusului. Cand incepi sa-l auzi, stii ca urmeaza sa-si incordeze muschii imediat dupa . - Control Aici includem atat imbunatatirea substantiala a stabilitatii, dar si aderenta suplimentara data de noul combo de jante/anvelope. Poate ca ma contrazic, in contextul spuselor de mai sus despre confort, dar, prezenta clara a barelor se simte abia cand incepi sa o fortezi sa se aplece si ea spune: "What do we say in the face of body roll - not today!" (cu parafrazarea de rigoare ). Anvelopele sunt lipicoase fix cat trebuie si contribuie, evident, decisiv la cat de controlabila este chiar si in situatiile in care este dusa aproape de limita. Trecand peste acestea, ajungem la punctul cel mai important ? (<- opens pop-corn): - Sportivitate Un cuvant: Fast. Atat. Sau doar atat.... Joke (he he) ! Doar cu lungimea, nu si cu descrierea. Este absolut impresionanta diferenta fata de stock! Inca ma prinde "nepregatit" atunci cand uit ca este in S si ma angajez intr-o depasire. Simti efectiv cum masina vrea sa plece de sub tine. Diferenta in comparatie cu Stage 1 am scris-o in alta parte, dar o adaug si aici: Realist, in 95% din timp (sau din sosele ), nu ai nevoie de mai mult de 50% din cursa pedalei de acceleratie, pentru ca restul de 50% sunt ilegale inainte sa aiba pasagerul timp sa zica "wow". Recunosc, mai mult ca sigur acest capitol debordeaza cu entuziasmul meu, oricat incerc sa-l maschez . Pare ca a durat o vesnicie de cand am inceput pana cand am terminat, dar, totodata, rezultatele merita fiecare secunda petrecuta citind si documentandu-ma, iar acestea, nu in mica masura, se datoreaza lui @C Z R! Si acum, in incheiere, exact precum in referatele de la scoala, "coroborand cele prezentate mai sus...", putem spune ca masinuta este acum, fix, dar absolut fix, ce trebuie . Din pacate, nu am apucat sa vedem vreun Trans-ceva anul acesta, dar drumul Bucuresti-Ploiesti-Paulesti-Plopeni-Valenii de Munte-Cheia-Cabana Muntele Rosu-Brasov-Predeal-Bucuresti a fost o absoluta incantare, avand cate putin din toate, dar mai ales niste serpentine propice pentru a "scoate lupul din straiele sale de zi cu zi". In limitele sigurantei tot timpul, bineinteles. Ma rog... Aproape tot timpul . Mai detaliat nu cred ca imi permite Regulamentul asa ca nu voi intra in detalii, dar merita mentionat ca sunt destul de convins ca "100 dollar bill challenge" nu cred ca avea cineva cum sa o castige pe acest traseu . In orice caz, timp de poze nu prea a fost, dar am reusit sa-mi fac timp de un photoshoot ulterior, tot intr-o locatie draguta, ca sa aiba postarea aceasta si altceva in afara de randuri de entuziasm in alb si negru . Sper sa fie un ultim capitol pe masura celorlalte. #staytuned
    3 points
  6. Revin cu update, legat de farul dreapta. Am plecat miercurea trecuta la 07:45 spre PBV, la programarea de revizie, masina stand in parcarea subterana de la bloc peste noapte. Cand am ajuns la reprezentanta, dupa aprox 25 min, farul dreapta era nu doar aburit ci ud complet pe interior, se scurgeau picaturi pe sticla si asta doar din condens ceva pentru ca afara era uscat. I-am raportat problema consilierului PBV, a vazut si el cu ochii lui si a solicitat o verificare in service. Dupa verificare, m-a chemat la el si mi-a aratat in aplicatia lor un fel de procedura, cu poze (de la mai multe modele VW ) cu faruri halogen/xenon/led care se aburesc si/sau curge apa in interior. La cele care doar se aburesc, procedura prevede sa se monitorizeze pe o perioada de timp, in timp la cele care prezinta urme de picaturi in interior, necesita inlocuire. I-am trimis poza de mai sus consilierului pe mail si astazi m-a sunat sa imi confirme ca in baza ei mi s-a aprobat inlocuirea farului pe garantie. Acum astept sa il comande si sa ma programeze pentru inlocuire. Din interactiunea cu consilierul, nu sunt convins ca mi-ar fi schimbat farul doar pentru ingalbenirea DRL, dar in acelasi timp exista probabilitatea foarte mare ca degradarea benzii DRL sa fie o urmare a umiditatii din far.
    2 points
  7. Astia nu pot testa cum trebuie la ei acolo, prea multe lumini si semne. Pai sa vina nene acilisea la Romanica unde-i bezna de iti bagi destele-n ochi, sa vezi review serios si faruri puternice !
    2 points
  8. E un set de conditii care trebuie indeplinite ca sa porneasca functia start-stop, nu doar incarcarea bateriei: Important preconditions for automatic engine switch-off The driver is wearing their seat belt. The driver door is closed. The bonnet is closed. The factory-fitted towing bracket is not attached electrically to a trailer. A minimum engine temperature has been reached. The vehicle has been moved since the engine was last switched off. For vehicles with Climatronic: the temperature inside the vehicle is within the pre-set temperature range. The defrost function of the air conditioning system is not switched on. The charging state of the vehicle battery is sufficient. The temperature of the vehicle battery is not too low or too high. The vehicle is not on a steep incline. For vehicles with an automatic gearbox: the front wheels are not angled too sharply. The windscreen heating is not switched on. Reverse gear is not engaged. The park assist system (Park Assist) system is not active.
    2 points
  9. Urmeaza si jantele de vara?
    2 points
  10. Spui asta doar din punctul tau de vedere, corect? Altfel nu vad ce baza ai in cele spuse.. Continental ce-au? In functie de dimensiuni, la pret sunt clar sub Michelin si performantele sunt foarte bune... Hai sa nu inducem in eroare gratuit. LM005 pare o anvelopa foarte buna (din teste), fiind model nou. Colegul @acidone77 a subliniat foarte bine ideea de alegere a unei anvelope. In functie de stilul de mers/necesitati si de buget.
    1 point
  11. Deci nu ai umblat deloc la pistoane ? Din pacate nu va ramane asa mult timp, consumul de ulei o sa creasca usor dar sigur pana te vei trezi ca nu va mai porni. Daca schimbi si pistoanele nu ar mai trebui sa mai ai probleme cu ea, dar asta inseamna sa mai bagi niste mii de euro in ea. Legat de vanzare, nu mai e nici un secret faptul ca motorul 1.8 EA888 Gen 2 este cu probleme. Tu cand ai luat masina nu te-ai informat in legatura cu asta ?
    1 point
  12. Realitatea e că un sedan nu va fi niciodată la fel de practic ca un break oricât de mare ar fi portbagajul. Sedanurile liftback (Octavia,superb) aduc un plus considerabil la capacitatea de a introduce obiecte voluminoase in portbagaj, ne mai fiind limitate la deschiderea mica a sedanului pt că în realitate asta e problema mare la sedanuri, au portbagaje mari dar poți să le umpli doar cu lucruri de dimensiuni mici și medii. Însă nu te lovești de problema asta zilnic, dar cel puțin de 2-3 ori pe an tot te gândești că ce bun ar fi fost un break, un exemplu bun fiind la schimbul de anvelope vara-iarna. E bine totuși că producătorii oferă acum de toate pentru toți, de la sedanuri la mini suv-uri. ?
    1 point
  13. S`a redeschis cutia pandorei dupa 6 ani Cati oameni, atatea pareri...parca isi justifica fiecare cea mai buna alegere in postarile de mai sus ; intr`o lume ideala, fiecare cetatean isi cumpara masina dupa nevoile lui ; break`urile sunt versatile si practice ; am mutat 2 prieteni cu fostul i40 break..dar m`am mutat pe mine cu o ibiza cupra 6L coupe ; daca iti identifici nevoile, poti trai linistit cu orice masina ; poti merge tare si cu 1.6 TDI, sau incet cu A6 3.0 TDI quattro break..personal, nu am avut SUV pt ca nu imi place deloc pozitia inalta la volan ( desi am condus de multe ori ), insa am avut coupe, hatch, hot hatch, break, acum am berlina si cabrio..evident ca nu voi putea face o vacanta cu CC`ul in care sa bag atatea bagaje cate am bagat in break ( atasez poze din vacanta de anul asta din Arieseni in care a urcat la Vf Bihor cu 4 persoane si R18 fara probleme ) ; dar sunt break`uri din clasa mica ( renault clio ), medie ( golf break ) si mare ( passat / A6 break ) ; un clio break este mai mic decat un passat berlina, si poate fi de 5 ori mai practic datorita deschiderii mare a hayonului...piata auto a evoluat atat de mult incat are de toate pt oricine, iar acum eu observ ca se pune accentul pe crossovere tocmai pt faptul ca imbina aceste 2 aspecte ( spatiu + garda la sol inalta ) ; eu nu m`as chinui in viata asta sa conving pe cineva sa isi cumpere ce am eu doar ca sa ma bat cu pumnii in piept ca am facut cea mai buna alegere...pt ca evident, cel care si`a luat 1.6 TDI imi spune ca nu`i trebuie 2.0 TDI ca nu se duce la curse ( de parca cu 140 cp pe 1550 kg te duci la curse ), iar cel care si`a luat 3.0 TDI si respecta regulile de circulatie va fi criticat de loganisti cu 75 cai ca " incurca traficul si ca sta pe loc "...majoritatea ( si nu ma refer doar la domeniul auto ) cauta sa se critice unii pe altii si sa`si scoata in fata doar defectele, pacat.. p.s : cred ca este o problema cu forumul, nu pot uploada poze nici din telefon nici de pe desktop prin intermediul atasamentului.
    1 point
  14. ca tot vorbeam de optiunea de matrix:
    1 point
  15. si doar la benzinarie. Pe cand noi cu electricele incarcam si la Lidl, Kaufland, Dedeman, Penny, Ikea etc
    1 point
  16. De unde diferenta asta? In configurator 1.0 tsi dsg mild-hybrid e fix cu 100 euro mai scump decat 1.5 tsi. Eu merg contra curentului. Pt 90% oras eu as lua 1.0 tsi si dsg. Confortul unei cutii automate bate cu mult sunetul de 3 cilindri (care mai mult se aude la relanti decat in mers normal). Masina din semnatura e sedan compact si are 116 cai si dpmdv sunt suficienti pentru iesiri extraurbane ocazionale.
    1 point
  17. Are aprox aceeasi lungime cu berlina , diferenta de 1-2 cm acolo , ce relevanta are parcarea in orase ? Eu am avut numai break sau SUV , niciodata berlina Acum e tarziu dar daca stiam adevarul spus de tine , imi luam berlina ca nu am stat in chirie niciodata si nici nu m-am mutat destul de des Ce fain e sa nu prea ai idee despre ceva dar sa dai sfaturi la altii , e si asta o pasiune ..
    1 point
  18. Colegul @dercos cred ca se refera la autonomia REALA a masinii, in cazul unui mers normal, nu optimizat si setat pe consum cat mai mic. El se refera la un mers Bucuresti - Sibiu ( doar de dragul exemplului ) unde pe autostrada mergi 130kmh ( nu 90,100, sau 110kmh, cum merg multi colegi cu electrice, doar sa nu le creasca consumul - din ce am remarcat pe aria de e-golf, ceea ce mi se pare cam "airea" dar, asta e, fiecare alege cum merge ), iar pe DN, mai mergi cu traficul mai faci o depasire unde e loc, adica nu dormi dupa camioane, sa nu sara consumul din limite etc... Eu unul inca nu sunt pregatit psihic pentru pasul catre o electrica din 2 motive: 1) Timpul de incarcare 2) Autonomia
    1 point
  19. 50-55km/h nu este mers normal. Este o viteza medie mai mica decat a unui ansamblu cap tractor cu semiremorca. Adica tii camioanele dupa tine. Pana acum asta e regimul in care se merge cu masina asta si nu e relevant. Daca ai 200CP si stai dupa camioane, iarasi nu are sens. Ideea unei autonomii bune este sa incarci cat mai putin, asa la Golf-ul meu obtin 1000km autonomie in 3 minute la benzinarie, ceea ce o electrica nu va putea face niciodata. Eu cred ca ID3 are autonomie sub 300km la mers cu viteze medii de 70km/h pe distante mari si asta este inacceptabil. E posibil sa ma insel, evident si chiar vreau sa fiu contrazis.
    1 point
  20. Ieri am apucat sa scot quattro-ul la o plimbare prin natura, in ciuda vremii tomnatice. Am ales sa merg pe Transluncani si nu regret. Desi nu este o zona mare si are doar aprox. 700m altitudine, este o zona cu privelisti superbe, mai ales toamna. Din pacate pozele nu fac cinste realitatii din teren. Probabil atat ceata cat si ploaia marunta au adaugat un plus de valoare imaginilor vazute live. Recomand traseul de la Luncanii de sus catre Luncanii de jos. Mi s-a parut mai spectaculos decat traseul Transluncani pentru care am mers.
    1 point
  21. Frumos frumos! Totusi... tu iti platesti rovinieta. Nu ar fi normal ca ei sa iti plateasca tie jantele si 2 cauciucuri? Altfel - nu merita sa mai platesti rovinieta.
    1 point
  22. Se face o săptămână de când mașina a făcut al 9-lea ITP din viața ei. Toate testele au fost trecute cinstit, fără șpagă, ceea ce dovedește că se poate, cum ar fi zis Obama. În prezent are: al 3-lea ambreiaj, a 2-a evacuare (Milltek, inox), a 4-a distribuție, al 3-lea set de discuri de frână față, al 3-lea set de bielete + capete de bară față, al 2-lea set de discuri spate, a 3-a baterie, a 3-a pompă de servodirecție. Pivoții și rulmenții originali sunt încă în stare bună, n-au nicio urmă de joc, după 15 ani și 7 luni pe drumurile patriei. Turbina K03-052 e cea originală. Ambreiajul avea ~98000 km și nu patina, ar mai fi rezistat, probabil, cam un an, dar, fiindcă s-a lucrat la mașină cu puntea din față demontată, am profitat de ocazie ca să-l înlocuiesc.
    1 point
  23. Bun, una calda alta rece. Incepem cu cea calda. Farurile. Ca de obicei zic una, fac alta. Desi am zis ca merg pe lupe OEM si tot oem, Laurentiu (baiatul de la Carsx, ce se ocupa pe partea de faruri) a venit cu o alta idee care ulterior am si aplicat-o. Sa facem un upgrade la lupe, si becuri. Mi-a garantat ca vizibilitatea este mult mai buna fata de o lupa cu bec OEM. Zis si facut. Asa ca in loc de lupele OEM (Hella E55) am pus Hella Evo X-R 2.0 cu becuri d2h (d2s e oem) 55w si 5000k. Cei de la Hella sustin ca lupele sunt cu 6xx% mai eficiente ca cele E55. O cifra "trasa de par" dpmdv dar sa ii credem pe cuvant. Luasem un alt set de faruri pentru sticle, ale mele fiind putin crapate. S-a facut polish cu polimer lichid iar rezultatul e wow. Am atasat un before & after la sticle. Ornamentele le-am folosit tot din farurile donatoare. Curatat crom si revopsite. Cu ocazia asta, am facut si upgrade la leduri pentru semnalizarile fata - spate. Cu becurile normale era o diferenta de intensitate ce imi statea pe creier intre ledurile din oglinda si semnalizarile din far. Acum totul e pe aceeasi linie. Pe faza lunga si pozitie (dupa cum ziceam, am renuntat la US style), am pus niste becuri care sa fie aceeasi culoare ca si 5000k-ul de pe faza scurta. Rezultatul? Unul foarte foarte bun. Pot sa zic ca a meritat toata lucrarea (evident nu e gata, mai am de pus folie de protectie pe faruri). In primul rand, imi place mult ca delimitarea aia de la lupa este foarte clara, si o vezi si pe drum. Vizibilitatea nu se compara cu ce aveam inainte. O lumina foarte puternica. Eram asa de entuziasmat incat am si uitat sa folosesc faza lunga sa vad cum bate . Am mers o portiune buna cu masina si pe drum national, noaptea, multe masini pe contrasens, nici un flash deci, nu deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic. (Farurile au fost si reglate inainte). Avand si o masina de zi cu zi cu faruri full led (Kia Ceed) cu care pot compara, personal mi se pare ca bat o idee mai bine farurile de pe Skoda. Sau, sa zicem ca sunt cam la acelasi nivel. Delimitarea cel putin e mult mai accentuata la Skoda. Masina, pe exterior, pot sa zic ca e impecabila acum. Nu cred ca ii mai fac nimic la capitolul asta. - faza scurta, pe ploaie. O sa revin cu mai multe poze care nu am apucat sa le fac momentan. Semnalizarile led: https://www.youtube.com/watch?v=_Yp1gyLEbbA Bun, pe langa faruri, masina a primit si un update de soft, il am de ceva timp dar am uitat sa scriu despre el aici. Rezultatul e de 327cp si 626 nm. De la 301, si 587. Voi atasa si fisa dyno. Sa intru in posesia ei doar. Plaja de putere e la fel de mare ca inainte, nu avem un "spike" de putere doar. Cu aceasta ocazie, am zis sa fac un improvement la capitolul "intake". Asa ca impreuna cu un alt baiat din echipa, am facut un airbox pentru filtru de aer si traseu de inox de la filtru la turbo pentru a stopa toata caldura de la turbo, galerie admisie, evacuare sa ajunga la filtru. Ca si aspect mie imi place mult cum arata, dar sunt constient ca nu va fi pe placul tuturor. Cel mai mult conteaza eficienta care o vom testa la vara Bun, si acum cea rea. Pe drum inapoi, am luat un crater foarte urat, pe autostrada ceea ce a dus la o janta usor stramba, dar vizibil. Si buza unui distantier rupta. Si 2 cauciucuri sunt compromise. Sincer, la cat de urat a fost groapa respectiva, eu ma asteptam sa nu mai am jante. Big mark for BBS here. Asa ca obligat fortat, am trecut la setup-ul de iarna mai repede decat imi doream. Jantele vor fi duse toate la verificat, reparat, revospit daca e nevoie, 4 cauciucuri noi si aia e.
    1 point
  24. Cel mai important e faptul ca nu mai e stresul aferent. Ca altfel nu-ti imagina ca i-am pus la munca prea mult (pe caluti), am mers chiar foarte chill...pe A3 de ex cu 120 M-am intors acasa cu consum mediu de 8.7% in conditiile in care am mers vreo 12-13 Km pe drum de piatra, cu 20 la ora..Urasc drumurile acestea de munte cu piatra mare unde pur si simplu nu poti merge un pic mai tare ca rupi masina. Si mai intalnesti si cre#$% pe contrasens care trec cu viteza ca ei au o gioarsa de masina sau cine stie ce masina veche/capabila de teren, de mi-e frica mereu sa nu imi iau o piatra in parbriz. OK, am inteles ca te doare la banana de masina ta sau ca ea poate sustine un ritm alert pe un asa drum, dar macar cand te apropii de altii (masini, oameni, biciclisti), mergi naibii incet
    1 point
  25. Pana nu vad un consum la o medie de viteza de 65-70km/h la drum lung (200-300km), adică o valoare normala în condiții de trafic normale, eu nu pot sa cred ca masina are autonomie reala mai mare de 300km. De ce ar suferi o mașină dacă se descarca sub 40% bateria nu înțeleg. Chiar vreau sa știu cât consuma o astfel de mașină, în conditii reale, în România, fără mențiuni de genul ventilație, faruri aprinse sau alte lucruri care nu sunt relevante. Ceva de genul: am mers din București pana în Sibiu cu 120km/h pe autostrada, 100km/h pe drumul național și 50km/h în localitati, cu o medie de 70km/h. Asta e mers normal.
    1 point
  26. Ieri am facut o scurta plimbare prin Valea Doftanei, am prafuit putin masina si am reusit sa surprind si o imagine de sezon
    1 point
  27. @freerider: Eu am studiat problema mai mult de 2 ani, fix de când am luat maşina. Din păcate, rezultatul este dezamăgitor. ? După răsfoit documentaţie, corespondențe cu membrii de pe alte forumuri (germane şi englezeşti) preocupaţi de aceeiași problemă, furnizori de piese, etc, concluzia este una singură: șasiul pentru mizeria de punte fixă este diferit în acea zonă de prinderi decât șasiul pentru multilink.? Plus că intervin nişte modificări hardware foarte greu și costisitor de făcut: trasee senzori ABS, conducte hidraulice de frână, fixare puncte sprijin frână de mână, traseu evacuare/eşapament, discuri frânare diferite, arcuri spate complet altele, prinderile lor din caroserie, etc, toate m-au dus la o evidentă concluzie: singurul upgrade este să îmi iau altă maşină...? Îmi pare rău că nu am mai avut bani când am configurat-o să pun şi DCC, pentru că se comportă cu totul altfel (fix cu o lună înainte şi-a luat un vecin Octavia 3 FL şi are suspensia adaptivă, iar prin comparaţie, a mea este căruţă faţă de a lui). Marea păcăleală a VAG a fost constantă pentru toate mărcile din grup, inclusiv la Audi! Dacă poate fi asta o "consolare"...? Găsisem în DE, punte spate cu multilink la un preț foarte decent, într-atât am mers cu acestă idee a mea, dar...
    1 point
  28. @vladut50 daca e 220CP e EA888 GEN3. Consumuri pe sprintmonitor.
    1 point
  29. Mai sus gasesti raspunsul si link cu toate detaliile.
    1 point
  30. Final fericit: astazi mi-au fost returnate integral avansul + taxa prebooking de la Autoclub.
    1 point
  31. La mine problema cu acest scartait a fost din zona distributiei. A curs usor antigel pe la simeringul pompei de apa, antigel care a ajuns pe curea si implicit pe o rola. Dupa ce am schimbat distributia, a disparut si zgomotul si pierderea de antigel.
    1 point
  32. Multumesc @Eto ; astea nu`s probleme..astea sunt nimicuri, pe care oricum le`am vazut la fata locului inainte de achizitie, dar acum masina este intr`o stare perfecta. Imi alocasem ~ 1500e pt posibile reparatii, dar am scapat ieftin ca sa zic asa ; ambreiajul l`am schimbat deoarece am vrut eu pt ca tot desfacusem, ca puteam sa schimb doar cilindrul. ( restul pieselor erau in stare buna ) N`am mai apucat sa dau glaze pe troacele mele intrucat am avut alti clienti la infrumusetat sambata.. am pus aseara tipsurile de pe Ali ( calitate surprinzatoare de buna ) si am mai apucat sa pun decat 2 pedale...weekendul care vine sper eu ca e 100% aranjata.
    1 point
  33. Program de duminica, dis de dimineata: interior + exterior + covorase de cauciuc + cafea. Cred ca anul asta o sa fur startul grav cu montarea anvelopelor de iarna pentru ca nu previzionez km multi in urmatoarea perioada si oricum sunt in sezonul 3, deci ultimul de utilizare. Odo: aprox 81k km. Recunosc ca imi place faptul ca masina inca pare actuala, desi are 4.5 ani si au trecut 1.5 facelift-uri si 1 model nou peste ea. Classy design, nimic wow, doar atemporal.
    1 point
  34. Iarna electricele dau testul suprem ,am vazut asta in Norvegia-70km/h pe autostrada,ajungeau cetatenii la munca le bagau la incarcat,mai mult ca sigur le incarcau si acasa ,pe langa mall uri era bataie pe locurile de incarcare iar aia chiar au parcari de incarcare nu ca la noi.In zona unde locuiesc eu stiu doar doua locuri de incarcare la un kaufland,in NO locurile de incarcare erau zeci pe langa mall uri si benzinarii,am vazut statie Tesla de incarcare pe langa Moss cu 50 locuri de incarcare si era full .Parerea mea e ca suntem departe de adevar in ceea ce priveste solutiile de incarcare,eu locuind la bloc chiar nu am nici o solutie,cred ca am sa cumpar full electrica ultimul.
    1 point
  35. Eu sunt curios de autonomii in regim de stress pentru electrice si asta se va intampla in iarna ce urmeaza. Ma gandesc la temperaturi de -5..-10 grade cu toti consumatorii porniti si caldura la maximum, dar sunt curios si de cat de rau va fi cu tractiunea spate pe zapada, aici cuplul mare si cutia automata vor putea crea probleme. Imi aduc aminte de BMW-ul avut, care era destul de greu (118d nou si anvelope de iarna Continental) si cu care am ramas impotmolit in conditii banale si aveam nevoie de 3-4 oameni sa ma impinga serios, iar urcarile pe serpentine le faceam in forta, mai mult de-a latul, pentru ca altfel ramaneam impotmolit. Chiar voi urmari acest subiect si sper ca utilizatorii nu vor face frigul la iarna pentru a nu afecta autonomia.
    1 point
  36. Ceva funny: acel moment cand masina iti transmite mesaje subtile la ceas de noapte!
    1 point
  37. @C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final! M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru urmatoarea tona de tag-uri din postare . Chapter IV: "Look, Momma', I'm not driving fast. I'm flying low!" a.k.a Boost, Power & Go Fiindca in ultimele saptamani timpul a fost mai mult decat limitat, dar si, mai ales, fiindca prezentarea doar a unor piese, fara imaginea de ansamblu, m-am gandit ca nu o sa ajute prea mult, urmeaza cel mai lung, dar si cel mai fain capitol. Totul a pornit de aici, si tot ce s-a facut pana in punctul asta, a avut ca scop final, asta: Stage 3. Pentru acest obiectiv, am cautat sa alegem, si aici ii multumesc frumos din suflet lui @C Z R pentru toate sfaturile, rabdarea si tot timpul alocat, si sa construim lista tuturor componentelor, astfel incat sa fim cat se poate de "safe". Astfel, lista a aratat asa: 1) Incepand cu downpipe-ul, dupa un lung periplu in incercarea de a procura unul de la APR, preponderent fiindca catalizatorul este amplasat in mid-pipe si nu in compartimentul motor + faptul ca este singurul care are 300-cel, si, dupa ce m-am lovit de foarte multa neseriozitate in mai toate partile, m-am sucit si m-am hotarat pentru downpipe Milltek, Cast, cu catalizator "Race - 200cel". Spre surprinderea mea, am fost norocos sa prind (dupa o asteptare de cateva saptamani ), noul lot de downpipe-uri care beneficiaza si de "ceramic coating", lucru care ar trebui atat sa o protejeze de coroziune, cat si sa scada temperatura in compartimentul motor. Astfel, pachetul s-a prezentat asa: Spre comparatie fata de downpipe-ul stock: Diametru: OEM (65mm) vs. Milltek (76mm) Montajul final arata asa: 2) Urmatorul lucru pe lista a fost admisia. Si, cum alegerea, aici, era extrem de simpla, am optat pentru RacingLine R600 + Inlet Pipe + Turbo Elbow + Turbo Muffler, si, ca sa fie treaba completa, + Coolant Relocation Hose. Astfel, asiguram motorului cat se poate de mult aer, ca sa "se dezlantuie" . Ca diferente, cam aici se vad cel mai clar: - Turbo Elbow: - Turbo Muffler: Eliminandu-se acel decupaj, sunetul in admisie de turbo spool a devenit mai pronuntat si ma distreaza maxim atunci cand aud cum "fluiera" . Totusi, nu este deloc deranjant, ba chiar mi se pare "natural" . Montajul, in final, arata cam asa: 3) Additional, s-au schimbat bujiile cu NGK Racing R7438-9, care sunt cu 2 grade mai reci si au varf "racing" ce scade riscul ca acesta sa se sparga/rupa si sa facem cine stie ce "boacane". In plus, s-a instalat si un kit de upgrade HPFP Autotech, ca sa fim siguri ca primeste si suficienta benzina, odata cu aportul de aer. 4) Acestea fiind spuse, ajungem la "Bijuteria Coroanei": Perun IS38 Hybrid v3 turbo. Este vorba despre o turbina noua IS38, care a trecut printr-un proces de hibridizare pe mainile iscusite ale baietilor de la Perun, Polonia. Ca sa creez contextul, initial, ma uitam dupa un IS38 nou, fiindca toate marcile consacrate de turbo hibride depaseau cu mult bugetul. Cu mult... Asta, pana cand, intr-o seara, @C Z R imi trimite un grafic + un pret care, sincer, mi-au dat un pic acul peste cap . Full-boost aproape ca un IS38 stock, putere 450+, pret doar cu putin mai mare decat un IS38 nou. Trifecta! Sincer, recunosc ca nu imi mai amintesc exact cum a decurs conversatia, dar parca a fost "Call" instant . Evident, urmatoarea noapte nu prea am putut sa dorm fiindca numai turbo aveam in cap . Iar cum primisem si aveam incredere 100% in recomandare, n-a durat prea mult pana cand am primit mesajul de la @C Z R: Bineinteles, a mai durat MUUUULT mai mult timp si, probabil multe "ganduri de bine" de la @C Z R, fiindca ii ocupam balconul cu ea ( ), pana cand a ajuns pe masina. Spre comparatie cu turbo IS20 stock: Apoi, monstruletul arata asa, scos din mediul ei "de lucru": Si, iar, o comparatie cu ea montata vs. fosta: Per total, la finalul celor 4 zile de montaj, presarate cu munca asidua, multa magie, nervi, trezit de dimineata, multa cafea si, cel mai important, zambete atunci cand vezi cum, incetul cu incetul, proiectul prinde contur, rezultatul final arata asa: Efectiv, nu cred ca ii pot multumi suficient lui @Florin@Caractere si baietiilor pentru rabdarea pe care au avut-o, astfel incat sa iasa absolut totul fix cum trebuie! 5) Apoi, tiptil tiptil, masinuta a plecat pe drumul sau "catre scoala", unde avea sa invete, dupa alte multe calibrari, timp, nervi consumati si muuuuuulte figuri datorate interventiilor dubioase ale Haldex-ului, cum sa se joace cu noile jucarii si sa isi descopere potentialul ascuns! Soft-ul beneficiaza atat de optiunea "Multi-Map", cat si de Pops&Bangs (de care nu ma mai satur ). Hartile sunt configurate astfel: - Map1: (almost stock-ish) 251 cp & 306 Nm - Map2: (Stage 2-ish) 355 cp & 448 Nm - Map3: (Powaaaa') 444 cp & 556 Nm - Map4: (Immobilizer) Anti-theft (nu porneste nici cu cheia) De mentionat ca masuratorile au fost facute fix in cele mai calduroase zile ale lunii August, cand termperaturile sareau lejer de 30+ grade, chiar si seara. Odata ce temperaturile vor mai scadea si, in masura in care @C Z R ma mai tolereaza, o sa incerc sa revin pentru a o masura inca o data, in conditii atmosferice mai bune. Totodata, pentru a putea avea o minima sansa de a fi masurata corect, i-a fost activata si functia de ESC Off (complet): Totusi, rezultatele sunt incredibile, cel putin pentru mine. Este senzational ce poate face un astfel de motor, atunci cand primeste ce-i trebuie! Graficul arata asa: Iar, aceste rezultate se traduc in: Din pacate, alti timpi nu pot atasa, dar, trust me, ca sa citez un prieten (he know who ) : "Timpi extraordinari pentru o sufragerie pe roti!" Concluziile, simt nevoia sa le expun intr-o postare ulterioara, ce va si fi, probabil, ultimul capitol al epopeei incepute in primavara 2020, dar, in niciun caz nu va fi ultimul capitolul al Project Tig1. Teaser pentru urmatoarea data: am reusit intr-un final sa ajung pe un drum care sa ma unga pe suflet si care sa-mi permita "sa-i dau frau liber"... Daaaar, pana data viitoare, #staytuned! P.S: Cred ca este cel mai lung capitol posibil! Daca ai/ati citit pana aici, multumesc frumos pentru interes si atentie!
    1 point
  38. Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferite forumuri, mi-a fost re-confirmat faptul ca zgomotul pe care-l auzeam cateodata atunci cand treceam peste denivelari, mai ales limitatoare de viteza, avea sa fie rezolvat odata cu inlocuirea arcurilor. Asa ca nu am poposit prea mult cu acest gand si, odata ce masina oricum urma sa stea o perioada mai lunga pe elevator, cu o buna parte din trenul de rulare desfacut, a fost ocazia potrivita sa punem si arcuri noi . Astfel, am optat, din preferinta personala, pentru kit arcuri progresive de la H&R, cu drop de ~30mm, care, pe masina, s-a tradus in ~25mm fata si ~30mm spate. Este "aproape" la linie . Garda la sol: OEM (200mm) vs H&R (175mm) Si, daca tot demontam cadrul motor, si o anumita aplicatie de shopping ma spama cu fel de fel de oferte "tentante", mi-am primit si cadoul cu ocazia zilei de nastere sub forma unui kit fata-spate de bare stabilizatoare, tot de la H&R. Grosime fata: OEM (25mm) vs H&R (26mm) Grosime spate: OEM (21,7mm) vs H&R (24mm) Si, mergand pana la capat pe principiul "daca tot o demontam", am inlocuit si bucsele mari de la bratele fata cu unele pline de RS3 : Dupa chinuri indelungi si, iar, multa magie, a incaput la fix bara pe fata, cu spatiu "suficient" de 1mm intre ea si caseta de directie : La final, am optat sa folosim setarea "Comfort" a barei, in timp ce bara de spate nu este reglabila. Poate, la un moment dat, vor fi in discutie si bielete reglabile si, atunci, vom experimenta si cu setarea mai agresiva ("Sport") a barei fata... Dar pana atunci, ne obisnuim cu noul comportament . Rezultatele geometriei arata asa: Setup final: Impresiile, pana acum, sunt foarte pozitive! Masina este mult mai "inchegata" si pastreaza trasa mult mai bine. Acum, personal, mi se pare ca limitarile sunt de la scaune, fiindca alunec in ele . Balansul spre spate, la plecarea de pe loc cu LC, este mult diminuat, iar cel inspre fata la franarea de urgenta este aproape inexistent. Stanga-dreapta, ruliul estimez ca a disparut in proportie de cel putin 70% - sta aproape perfect dreapta, in situatii normale precum un sens giratoriu, la viteze legale. Din pacate, inca nu am avut ocazia de a ma bucura de un drum potrivit pentru a testa noul setup, dar sper sa ajung cat de curand si revin cu impresii . Totodata, partea de confort nu a fost absolut deloc afectata - de aceea am si cautat in mod special arcuri progresive. Atata timp cat nu este aplicata suficienta forta asupra lor, sunt chiar mai confortabile decat cele stock, iar masina inghite denivelarile fara balans, figuri sau sunete dubioase. All-in-all, fix ce trebuie! Pregatesc si urmatoarele capitole si le urc de indata ce sunt gata . Multumesc pentru rabdare si... #staytuned
    1 point
  39. @CristiALF merci frumos. @The_Ego, merci, intradevar nu isi arata varsta, cu mici chestii vizuale facute la ea o sa arate si mai bine curand (inclusiv un detailing). Martorul de uzura era aprins, dar nu e ca si cand placutele sunt pe duca cand se aprinde ala, ci mai ai 1-5k km de mers cu ele lejer, deci drumul pe serpentine a fost cat se poate de frumos, confortabil, pe alocuri sportiv Le-am schimbat oricum, odata cu revizia ulei si filtre, ca am avut si RAR-ul, pe care l-a trecut fara probleme Am instalat si modul Kufatec Sound Booster Pro (cu bluetooth app customizabil), more or less ca un Maxhaust, suna ok, cam ce imi doream Am achizitionat si duzele de parbriz incalzite, model nou updatat, cu perdea + un jet mic pe coltul parbrizului, ca sa nu ramana mizerie nicaieri. (cele de pe masina sunt clasice cu 3 jeturi penale, m-au terminat psihic la munte... cu mazga de pe jos si toate solutiile date pe carosabil). Efectuat revizia ulei, filtre, placute. Asteptam inmatricularea..
    1 point
  40. La mine consumul exclusiv oras este de 10l/100km... Drumul Taberei - centru zilnic. Dimineata la 07.00 si intoarcere la 17.00. Mers regulamentar in coloana... nu stiu cum scot altii 8l/100km dar nici nu mi bat capul.
    1 point
  41. Sal., Mai daca nu intrebati pe cine trebuie . Ia si descarca program-ul asta de aici : http://dfiles.eu/files/r3hm8b8rc Cu el poti formata partitia pentru harti (se numeste MAP PARTITION FORMAT) . Procedezi asa : Arzi program-ul LA CEA MAI MICA VITEZA POSIBILA pe un DVD . Deschizi masina si pornesti doar RNS-ul (NU BAGI CHEIA IN CONTACT) . Astepti sa porneasca RNS-ul complet (ADICA SA POTI ACCESA TOATE MENIURILE) . Bagi DVD-ul cu programel-ul si el va face singur toata treaba (daca REPORNESTE RNS-ul nu te speria ca asa trebuie) . Cand termina dai reset la RNS apasand butoanele din poza : Dupa repornirea RNS-ului poti porni motorul si baga DVD-ul cu harta si vezi daca cere sa o copie pe HDD . Ca sa vezi cat sa incarcat din HARTA pe HDD apesi O SINGURA DATA SCURT pe butonul de eject . Pe ecran va aperea un meniu cu o linie in partea de jos (NU STIU EXACT CUM SA-TI EXPLIC) . ATENTIE Daca acea linie se incarca pana la capat NU INSEAMNA CA HARTA SA TERMINAT DE COPIAT . Se poate ca acea linie sa o ia de la capat sa se incarce . Harta de termina de copiat DOAR ATUNCI CAND ESTE SCOS DVD-ul SINGUR DE CATRE UNITATE . ATENTIE Harta trebuie facuta pe un DVD cu + si arsa la cea mai mica viteza . Daca RNS-ul este versiune B (adica are un I in loc de acea STEA in partea dreapta langa butonul de EJECT) acesta nu va sti sa citeasca DVD-uri DOUBLE LAYER (CELE DE 8 Gb) . O zi buna .
    1 point
  42. Legat de cele 4 cabluri, e + si - si 2 de la can. Daca nu reusesti cu cablajul, roaga pe cineva de la un service cu etka.
    0 points
  43. Sa te bucuri de ea, frumoasa masinuta!
    0 points
  44. Chit ca nu se incarca toate pozele, cel putin la mine, tot am dat acea inima la ultima postare. Felicitari pentru masina inca o data si mai ales pentru faptul ca ai ales sa NU o lasi stock
    0 points
  45. Salutari! Mereu am confundat sistemul... unii spun ca este turbina + compresor, altii spun ca este doar turbocompresor! Da, sunt constient ca pe viitor sunt sanse destul de mari sa am probleme cu ea pe viitor... Daca ar ramane consumul acesta de ulei in permanenta, nu m-ar deranja chiar atat de tare, doar daca s-ar inrăutății situatia si mai rau, atunci ar fi deranjant... Deja am bagat niste bani pe care niciodata nu o sa-i mai scot, chiar daca as vrea la un moment dat sa vand masina, deoarece este plin olx-ul de cazane “full bos” “carte servis”, inclusiv la 6000-7000 de euro, iar bineinteles lumea le cumpara pe cele mai ieftine... Eu cand am cumparat-o de la HaverKamp, am cumparat-o 8000 + transportul + inmatriculatul, m-a dus aproape aproape de 9000 de euro... Daca as mai lua in prezent 8000 de euro pe ea, ar fi bine... Dupa parerea voastra, as mai scoate 8000 de euro pe ea, tinand cont de cati bani au fost investiti in ea?
    -1 points
  46. @adrian001 Nu am mai umblat deloc la pistoane, deoarece nu as mai fi avut bani de craciun! ??? Sunt constient ca cel mai probabil consumul de ulei o sa creasca, dar sunt in 2 dilmele... As intentiona sa vand masina, pentru un upgrade la un CLS... Daca as investii in ea 3-4000 de euro, cel mai probabil, nu as mai scoate nici macar 10% din investitia pe care am am facut-o in ea... Nici nu stiu cum sa procedez, daca sa vand masina asa cum este, sau in viitor sa ma ocup de motor, ca sa ii rezolv problema cu consumul de ulei. Mentionez ca in momentul de fata, masina merge impecabil, deocamdata, si sper sa ramana asa ceva. @yeeeeman Nu consider ca este chiar un pret de nimic, deoarece masina are totusi 240k km, si este vorba de un numar destul de mare de km, + ca nu se prezinta chiar cea mai impecabila pe caroserie, consider ca a fost un pret ok... @marin_titus Am ales sa ma duc intr-un loc sigur, unde stiu ca sunt profesionisti in ceea ce fac, si nu am vrut sa ma duc dupa auzite, dupa aceea sa dau in alte probleme. Consider ca pretul a fost unul corect, tinand cont de ce service este si de ce mecanici sunt acolo.
    -1 points
  47. Si cei de la Coasta De Est mi-au spus ca in viitor trebuie umblat la pistoane, sunt intr-o dilema totala, ori sa vand masina cum este in acest moment, pentru un upgrade, dar daca as face-o, chiar nu mai mi-ar venii sa o vand, sa o iau de la capat cu alte problemele la o alta masina...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!