Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.10.2020 în toate secţiunile
-
Salutari tuturor?.am reusit sa cobor din nava?,glumesc...am mers destul de mult ce i drept vara asta,aprox 14.000km dar situatia generala m a facut sa fiu putin mai ocupat ca de obicei,avand in familie 3 membri in prima linie in lupta cu covid...vremuri grele si vin vremuri si mai grele asa ca paziti-va bine de tot.cat despre masina...pfff,e nebunie curata in cel mai mic detaliu,absolut nimic de reprosat.astazi mi au ajuns si rotile de iarna,astept sapt viitoare evacuarea de la milltek si mergem sa montam tot9 points
-
Bun, una calda alta rece. Incepem cu cea calda. Farurile. Ca de obicei zic una, fac alta. Desi am zis ca merg pe lupe OEM si tot oem, Laurentiu (baiatul de la Carsx, ce se ocupa pe partea de faruri) a venit cu o alta idee care ulterior am si aplicat-o. Sa facem un upgrade la lupe, si becuri. Mi-a garantat ca vizibilitatea este mult mai buna fata de o lupa cu bec OEM. Zis si facut. Asa ca in loc de lupele OEM (Hella E55) am pus Hella Evo X-R 2.0 cu becuri d2h (d2s e oem) 55w si 5000k. Cei de la Hella sustin ca lupele sunt cu 6xx% mai eficiente ca cele E55. O cifra "trasa de par" dpmdv dar sa ii credem pe cuvant. Luasem un alt set de faruri pentru sticle, ale mele fiind putin crapate. S-a facut polish cu polimer lichid iar rezultatul e wow. Am atasat un before & after la sticle. Ornamentele le-am folosit tot din farurile donatoare. Curatat crom si revopsite. Cu ocazia asta, am facut si upgrade la leduri pentru semnalizarile fata - spate. Cu becurile normale era o diferenta de intensitate ce imi statea pe creier intre ledurile din oglinda si semnalizarile din far. Acum totul e pe aceeasi linie. Pe faza lunga si pozitie (dupa cum ziceam, am renuntat la US style), am pus niste becuri care sa fie aceeasi culoare ca si 5000k-ul de pe faza scurta. Rezultatul? Unul foarte foarte bun. Pot sa zic ca a meritat toata lucrarea (evident nu e gata, mai am de pus folie de protectie pe faruri). In primul rand, imi place mult ca delimitarea aia de la lupa este foarte clara, si o vezi si pe drum. Vizibilitatea nu se compara cu ce aveam inainte. O lumina foarte puternica. Eram asa de entuziasmat incat am si uitat sa folosesc faza lunga sa vad cum bate . Am mers o portiune buna cu masina si pe drum national, noaptea, multe masini pe contrasens, nici un flash deci, nu deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic. (Farurile au fost si reglate inainte). Avand si o masina de zi cu zi cu faruri full led (Kia Ceed) cu care pot compara, personal mi se pare ca bat o idee mai bine farurile de pe Skoda. Sau, sa zicem ca sunt cam la acelasi nivel. Delimitarea cel putin e mult mai accentuata la Skoda. Masina, pe exterior, pot sa zic ca e impecabila acum. Nu cred ca ii mai fac nimic la capitolul asta. - faza scurta, pe ploaie. O sa revin cu mai multe poze care nu am apucat sa le fac momentan. Semnalizarile led: https://www.youtube.com/watch?v=_Yp1gyLEbbA Bun, pe langa faruri, masina a primit si un update de soft, il am de ceva timp dar am uitat sa scriu despre el aici. Rezultatul e de 327cp si 626 nm. De la 301, si 587. Voi atasa si fisa dyno. Sa intru in posesia ei doar. Plaja de putere e la fel de mare ca inainte, nu avem un "spike" de putere doar. Cu aceasta ocazie, am zis sa fac un improvement la capitolul "intake". Asa ca impreuna cu un alt baiat din echipa, am facut un airbox pentru filtru de aer si traseu de inox de la filtru la turbo pentru a stopa toata caldura de la turbo, galerie admisie, evacuare sa ajunga la filtru. Ca si aspect mie imi place mult cum arata, dar sunt constient ca nu va fi pe placul tuturor. Cel mai mult conteaza eficienta care o vom testa la vara Bun, si acum cea rea. Pe drum inapoi, am luat un crater foarte urat, pe autostrada ceea ce a dus la o janta usor stramba, dar vizibil. Si buza unui distantier rupta. Si 2 cauciucuri sunt compromise. Sincer, la cat de urat a fost groapa respectiva, eu ma asteptam sa nu mai am jante. Big mark for BBS here. Asa ca obligat fortat, am trecut la setup-ul de iarna mai repede decat imi doream. Jantele vor fi duse toate la verificat, reparat, revospit daca e nevoie, 4 cauciucuri noi si aia e.6 points
-
Cel mai important e faptul ca nu mai e stresul aferent. Ca altfel nu-ti imagina ca i-am pus la munca prea mult (pe caluti), am mers chiar foarte chill...pe A3 de ex cu 120 M-am intors acasa cu consum mediu de 8.7% in conditiile in care am mers vreo 12-13 Km pe drum de piatra, cu 20 la ora..Urasc drumurile acestea de munte cu piatra mare unde pur si simplu nu poti merge un pic mai tare ca rupi masina. Si mai intalnesti si cre#$% pe contrasens care trec cu viteza ca ei au o gioarsa de masina sau cine stie ce masina veche/capabila de teren, de mi-e frica mereu sa nu imi iau o piatra in parbriz. OK, am inteles ca te doare la banana de masina ta sau ca ea poate sustine un ritm alert pe un asa drum, dar macar cand te apropii de altii (masini, oameni, biciclisti), mergi naibii incet6 points
-
A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic SAU acel pure pleasure ride planuit, asteptat cu sufletul la gura numai, numai sa vina mai repede si unde ai de gand sa profiti de tot ce poate (acum) sa ofere "lupul in straie de oaie" . Pentru ca feedback si franturi, din ce am observat in cele aproape 3 luni de cand am trecut prin aceasta transformare, au tot fost postate pe ici-colo, o sa incerc sa sumarizez punctual fiecare sectiune, cate putin din fiecare: - Confort Aici, multe nu ar fi de spus... In esenta, nu s-a schimbat mai nimic . Da, este mai joasa, dar oricum nu urcam borduri inalte si de Off-Road nici ca se punea problema vreodata (da, sunt unul dintre aceia care conduc SUV doar pe asfalt ). Si nu fiindca acum nu poate, ci fiindca prefer un asfalt impecabil si "serpuit", in detrimentul unui urcat pe munte in masina. Se simte masina mai inchegata, peste limitatoarele de viteza, dar nu-ti dizloca pietrele la rinichi (tot pe mana mediciilor voi intra - sper ca nu curand ). - Sunet Dupa downpipe, da, sunetul este mai pronuntat. Totusi, diferenta este aproape insesizabila, dupa montarea acestuia, pentru pasagerii obisnuiti deja cu finala de .:R. DSG fart-urile sunt, bineinteles, un deliciu, iar noile Pops&Bangs nu cred ca vor inceta vreodata sa imi provoace acel zambet in coltul gurii, cand cobori serpentine si retrogradezi pentru frana de motor. Ce a aparut nou, in schimb, este sunetul de turbo boost, accentuat atat de noua admisie, cat si de celalalte elemente aditionale ale acesteia. Si nu e un lucru deloc rau - contribuie decisiv la placerea condusului. Cand incepi sa-l auzi, stii ca urmeaza sa-si incordeze muschii imediat dupa . - Control Aici includem atat imbunatatirea substantiala a stabilitatii, dar si aderenta suplimentara data de noul combo de jante/anvelope. Poate ca ma contrazic, in contextul spuselor de mai sus despre confort, dar, prezenta clara a barelor se simte abia cand incepi sa o fortezi sa se aplece si ea spune: "What do we say in the face of body roll - not today!" (cu parafrazarea de rigoare ). Anvelopele sunt lipicoase fix cat trebuie si contribuie, evident, decisiv la cat de controlabila este chiar si in situatiile in care este dusa aproape de limita. Trecand peste acestea, ajungem la punctul cel mai important ? (<- opens pop-corn): - Sportivitate Un cuvant: Fast. Atat. Sau doar atat.... Joke (he he) ! Doar cu lungimea, nu si cu descrierea. Este absolut impresionanta diferenta fata de stock! Inca ma prinde "nepregatit" atunci cand uit ca este in S si ma angajez intr-o depasire. Simti efectiv cum masina vrea sa plece de sub tine. Diferenta in comparatie cu Stage 1 am scris-o in alta parte, dar o adaug si aici: Realist, in 95% din timp (sau din sosele ), nu ai nevoie de mai mult de 50% din cursa pedalei de acceleratie, pentru ca restul de 50% sunt ilegale inainte sa aiba pasagerul timp sa zica "wow". Recunosc, mai mult ca sigur acest capitol debordeaza cu entuziasmul meu, oricat incerc sa-l maschez . Pare ca a durat o vesnicie de cand am inceput pana cand am terminat, dar, totodata, rezultatele merita fiecare secunda petrecuta citind si documentandu-ma, iar acestea, nu in mica masura, se datoreaza lui @C Z R! Si acum, in incheiere, exact precum in referatele de la scoala, "coroborand cele prezentate mai sus...", putem spune ca masinuta este acum, fix, dar absolut fix, ce trebuie . Din pacate, nu am apucat sa vedem vreun Trans-ceva anul acesta, dar drumul Bucuresti-Ploiesti-Paulesti-Plopeni-Valenii de Munte-Cheia-Cabana Muntele Rosu-Brasov-Predeal-Bucuresti a fost o absoluta incantare, avand cate putin din toate, dar mai ales niste serpentine propice pentru a "scoate lupul din straiele sale de zi cu zi". In limitele sigurantei tot timpul, bineinteles. Ma rog... Aproape tot timpul . Mai detaliat nu cred ca imi permite Regulamentul asa ca nu voi intra in detalii, dar merita mentionat ca sunt destul de convins ca "100 dollar bill challenge" nu cred ca avea cineva cum sa o castige pe acest traseu . In orice caz, timp de poze nu prea a fost, dar am reusit sa-mi fac timp de un photoshoot ulterior, tot intr-o locatie draguta, ca sa aiba postarea aceasta si altceva in afara de randuri de entuziasm in alb si negru . Sper sa fie un ultim capitol pe masura celorlalte. #staytuned5 points
-
Ieri am apucat sa scot quattro-ul la o plimbare prin natura, in ciuda vremii tomnatice. Am ales sa merg pe Transluncani si nu regret. Desi nu este o zona mare si are doar aprox. 700m altitudine, este o zona cu privelisti superbe, mai ales toamna. Din pacate pozele nu fac cinste realitatii din teren. Probabil atat ceata cat si ploaia marunta au adaugat un plus de valoare imaginilor vazute live. Recomand traseul de la Luncanii de sus catre Luncanii de jos. Mi s-a parut mai spectaculos decat traseul Transluncani pentru care am mers.4 points
-
Frumos frumos! Totusi... tu iti platesti rovinieta. Nu ar fi normal ca ei sa iti plateasca tie jantele si 2 cauciucuri? Altfel - nu merita sa mai platesti rovinieta.4 points
-
Se face o săptămână de când mașina a făcut al 9-lea ITP din viața ei. Toate testele au fost trecute cinstit, fără șpagă, ceea ce dovedește că se poate, cum ar fi zis Obama. În prezent are: al 3-lea ambreiaj, a 2-a evacuare (Milltek, inox), a 4-a distribuție, al 3-lea set de discuri de frână față, al 3-lea set de bielete + capete de bară față, al 2-lea set de discuri spate, a 3-a baterie, a 3-a pompă de servodirecție. Pivoții și rulmenții originali sunt încă în stare bună, n-au nicio urmă de joc, după 15 ani și 7 luni pe drumurile patriei. Turbina K03-052 e cea originală. Ambreiajul avea ~98000 km și nu patina, ar mai fi rezistat, probabil, cam un an, dar, fiindcă s-a lucrat la mașină cu puntea din față demontată, am profitat de ocazie ca să-l înlocuiesc.3 points
-
Asta e sunetul normal din pct meu de vedere. Verificarea importanta se face cu motorul rece, la prima pornire. Daca atunci auzi zgomote metalice sau zornait excesiv, poti sa tragi o concluzie.2 points
-
Foarte buna alegerea cu lupele evo fx-r 2.0, sunt mult peste cele oem!??2 points
-
Stiu ca adrenalina si entuziasmul sunt mari dar ar trebui ca la fiecare iesire sa fiti cel putin doua trei masini. Poate aceasta prima patanie cu pana o sa-ti mai dea de gandit :). Urmaresc de ceva vreme niste baieti din RO care fac overlanding, cam ca tine dar o idee mai hard. Land Cruisere, Nissan Patrol, jeep, toate echipate cu 33"/35", simexuri sau alte variatii pentru astfel de teren, blocante spate/fata si tot intampina probleme dar se ajuta ... rezolva in teren dejantari, se trag cu troliile unul pe altul repara mici probleme mecanice aparute etc. Cand te vad singur pe coclaurile astea parca am o strangere de stomac :). Anyway, sper sa nu ai parte de incidente si sa te bucuri mai departe de pasiunea ta.2 points
-
2 points
-
Având în vedere ca în aria de discuție dedicata modelului Passat nu avem B8.5, m-am gândit ca un topic dedicat îmbunătățirilor si noutăților cu care vine B8.5 ar fi bine venit, curioși si pasionați ca mine cred ca mai sunt pe aici.? Iar unele noutăți pot fi implementate ca și retro-fitinguri. Încep cu partea dedicata luminilor ( față și spate ), când mai gasesc ceva timp, mai adaug. Cine mai are, să mai pună.1 point
-
Chit ca nu se incarca toate pozele, cel putin la mine, tot am dat acea inima la ultima postare. Felicitari pentru masina inca o data si mai ales pentru faptul ca ai ales sa NU o lasi stock1 point
-
Am primit si eu serie de caroserie si timp de livrare updatat saptamana 47. @yanq Am DQ381 pt cei 10HP in plus :)))) @zabossAm baterie de 380A (68Ah) ceea ce mi se pare extrem de minuscula. Pe A6 am avut de 110Ah ,tot 2.0 tdi cu mai putine dotari!1 point
-
1 point
-
Baieti haideti sa ne bucuram de masini, consumul este cel mai putin important cand vine vorba de o masina, pana la urma fiecare baga combustibil pt el Bafta si drumuri bune1 point
-
Salut dinou. Inaintea acestui post am recitit regulamentul pentru ca nu as vrea sa il incalc si m-am oprit asupra acestei fraze: "Postează numai dacă ești sigur că informațiile interesează și sunt într-adevăr utile celorlalți membri." Bun, risc ca postez ceva ce probabil nu intereseaza pe prea multi dar daca cumva cineva are rabdare sa afle cateva lucruri despre cum e sa detii o astfel de masina second hand, am facut un clip. E filmat cu telefonul, in masina doar , ne editat pentru ca asa vorbesc eu, asta imi e botul, asta imi e parul actual si nu are sens sa le-nflorim ca pe instagram. daca asta e realitatea. E 20 de minute. Daca vocea, fata sau continutul nu sunt pe placul celor ce aleg sa il vada, va inteleg. VW Golf 5 R32 - la ce te poti astepta1 point
-
Revin cu o completare şi rog moderatorii să o șteargă dacă se consideră off-topic. În postul meu anterior îi rog pe cei care îl citesc să nu confunde suspensia multilink cu cea adaptivă DCC tot pe punte rigidă , de la Octavia 3. Poate că nu am fost eu foarte explicit, ideea este că măcar suspensie adaptivă pe puntea semi-independenta de aş fi bifat la momentul configurării, altfel vorbeam despre confort şi nu se mai punea problemă de a încerca să schimb puntea spate (Standard rear axle (0N1) în ideea unui retrofit... La Golf 8, lucrurile stau puțin altfel câteodată:1 point
-
1 point
-
Facut test drive to Seat Leon FR... wow ce diferenta fata de noua Octavia... deci vreau sa conduc Seat, nu mai vreau sa ma sui in Octavia :)). Deci incomparabil. Mi-a placut masina, culmea cel mai mult cea cu directie progresiva + DCC si mai putin directie normala doar cu suspensie sport FR. Pt mine DCC-ul ala nu prea face nimic, dar pe Leon chiar am simtit diferenta iar directia aia progresiva chiar isi face banii. plus masina in interior mi-a placut mult. Putea fi si mai bine insonorizata dar okish. Pacat ca abia prin feb se va putea comanda 2.0 tsi 190, cel putin in cazul meu... mai atat de mult de asteptat pana o sa ma dau cu el... sanatosi sa fim.1 point
-
Ți-a plăcut Transursoaia? Mie mi-a plăcut, chiar dacă nu e Transalpina sau Transfăgărășan, are un farmec aparte. Iar Apusenii toamna... distracție frumoasă și vreme bună!1 point
-
1 point
-
Eu ii dau dreptate lui @emihai90si imi retrag afirmatiile cu imagini horror , nu m-am uitat atent , se vad si fire de iarba Pana la urma de aia ne-am luat suv-uri , sa evadam in natura ca sa scapam macar in weekend de stresul ratelor la masina Muntele sa puna mana sa se regenereze rapid si sa lasa ciocul mic , ca avem avocatul poporului si daca ne supara , il facem litoral , sa vedem daca ii convine Si @yanqdreptate , intotdeauna altii sunt de vina , noi nu facem niciodata decat bine Biciclistii sa nu mai transpire , se recomanda hainele bufante de la turul Frantei , sa ramana doar taranii transpirati in sacou prin orase Altii au facut rau , noi doar calcam pe urmele lor Sa fie clar si sa terminam odata cu acuzele We are the best ... the rest E bine ca suntem funny , macar atat1 point
-
Ne batem joc de natură și ne doare în dos de alții. Cine vrea să mai meargă pe jos sau cu bicicleta pe acolo, mai poate? Dar țipăm sus și tare că vrem o țară ca afară!1 point
-
1 point
-
Păi toată lumea bună de pe forum susține să măsori corecțiile la temperatura de lucru, numai tu spui să le măsori la rece. Cum trebuie și de ce trebuie dacă toate sunt bune?1 point
-
Are loc in portbagaj un generator pe benzina? Cum ii zice "la oras"? Range extender?1 point
-
Din postarile de mai sus, se vede clar si concis motivul pentru care grupul VAG si nu numai se concentreaza mai nou pe brizbrizuri si fac downgrade la orice altceva mai tehnic, mai ales daca nici nu prea se vad acestea. Sa aiba lumini de mii de euro, ecrane mari si in rest aia e...sa nu se strice in primii 2-3 ani. Acum incep sa-mi dau seama ca noi dinozaurii, soferii de moda veche care ne-am petrecut copilaria cu Dacii 1310 cu motoare de 54-64CP si trenuri de rulare vai si amar... ne dorim masini bine motorizate in primul rand si cu trenuri de rulare mai complexe care stau bine pe drum si nici nu te zdruncina si brizbrizurile sunt doar pe planul al doilea daca sunt bifate primele (de fapt noi suntem ciudatii si relicviile). Dar asta e, nu suntem toti la fel si se pare ca pentru generatia urmatoare prioritatile s-au schimbat si marii constructori stiu cel mai bine treaba asta. Bravo lor... Astea sunt cerintele, astea le primesc(primim), minoritatea n-are decat sa-si puna pofta in cui sau sa-si deschida mult mai mult portmoneul. Pe mine ma supara faptul ca in 2016 puteam sa-mi cumpar cu 22 000 euro o masina bine motorizata sau (cu 1500 euro in plus puteam sa optez pentru 1.8TSI 180CP sau 2.0TDI 184CP amandoua modele cu suspensii multilink pe spate), iar acum din cauza brizbrizurilor incorporate si a anumitor politici din UE, preturile s-au marit exagerat de mult. Iar sa umblu cu o masina submotorizata cerintelor personale, inseamna moartea pasiunii si plictiseala maxima in cazul meu (indiferent de numarul brizbrizurilor din interior si a asa numitelor pachete de siguranta, care iti dau un sentiment de siguranta bazata pe crezul tau ca tehnica te va ajuta daca ai comis greseli grosolane in ale condusului)... si asa pe o piata foarte sensibila la pret, o parte dintre noi carora fix aceasta diferenta de pret conteaza, o sa fim directionati spre piata second hand. Desi ar fi de dorit micsorarea acesteia!!! Scuze de offtopic dar nu m-am putut abtine!1 point
-
toni tm esti naiv rau de tot !sunt nspe mi de cazuri cand masinii nu ii face nimic nici macar nu schimba uleiul tu crezi ca esti in germania?iti ia talonul sa vada codul la piesele care ti se potrivesc si norma!1 point
-
Nu e chiar usor sa alegi si depinde de fiecare ce isi doreste. Eu ca posesor de Octavia II FL 1.4 TSI din 2012 atunci cand am vazut pretul Octaviei iV am zis ca e prea scump, nu face, etc. Apoi am inceput sa studiez piata. Primul pas a fost sa stabilesc bugetul. Buget nu inseamna daca ai bani sau nu ci cat esti dispus sa platesti. Dupa acest pas am pus conditiile nenegociabile: clasa compact, sedan (sau apropiat: liftback, fastback), benzina, turbo, acceleratie, cuplu, putere sa fie comparabile cu ce aveam deja. Apoi am fixat alte "dorinte": culoare, ampatament, marime portbagaj, dimensiuni, cilindree minima, fabricant, etc. A rezultat un tabel in care Octavia iV nu intra in clasament din cauza bugetului. Dupa ce am facut doua drive-test cu primele doua clasate, m-am mai interesat si de probleme specifice, am marit bugetul si m-am dus la Skoda. Recunosc ca si experienta personala pozitiva cu O II a cantarit mult in luarea deciziei. Va prezint o poza cu o parte din studiul meu (sper ca nu incalc regulamentul).1 point
-
1 point
-
Bre, io is de la tara, unde se vorbeste mai colorat :D. Ma adaptez. Si tot la tara mai ai de carat cate ceva pentru casa sau cand faci cumparaturile din oras, nu vrei sa chemi pe altcineva sa te ajute cu restul de bagaje. Pui totul in masina, inchizi hayonul si ai plecat. Am bagat vreo 8 saci de graunte (250 kg), tras ruloul si mers acasa (cota de la asociatie, o parte din ea). Asta e asa, ca fapt divers. Hai ca m-ati starnit, o sa pun niste poze mai... personale, sa zicem, cu "autorulota mea".1 point
-
Are aprox aceeasi lungime cu berlina , diferenta de 1-2 cm acolo , ce relevanta are parcarea in orase ? Eu am avut numai break sau SUV , niciodata berlina Acum e tarziu dar daca stiam adevarul spus de tine , imi luam berlina ca nu am stat in chirie niciodata si nici nu m-am mutat destul de des Ce fain e sa nu prea ai idee despre ceva dar sa dai sfaturi la altii , e si asta o pasiune ..0 points
-
O nouă aventura. De data asta Munții Baiului cu intrare (fara interdicții) prin Secăria si plan de ajuns la Lacul Orjogoaia. Insa cum planul de acasa nu se potriveste mereu, din motiv de prima pană experimentată aproape de popasul uriașilor(telegondolă), am fost nevoit să fac o coborâre horror în Azuga (roată îngustă+ploaie)...dar in final totul a iesit bine. Am bifat 3 vârfuri alpine, cel mai înalt Baiul Mare.0 points
-
Test de frane, placutele sa nu fie sudate pe discuri, pistonasele din etriere sa nu fie gripate, neaparat, eventual si un schimb de lichid de frana. Sa speram ca nu s-au deformat si cauciucurile daca masina chiar nu a fost miscata deloc. In rest doar cele uzuale la care se uita oricine cand isi cumpara o masina second hand.0 points
-
Da, si eu prefer sistemul pe ABS. Daca vrei neaparat sa stii tot timpul presiunea, la o adica poti lua asa ceva, eu am sistemul de 1.5 ani si merge fara probleme (montat pe un AWD, unde e important sa nu mergi mult cu presiuni diferite in roti)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu nu am de gând sa chinui masina, baterie și timpul meu pentru a demonstra ceva. Sunt alții mai experți care o fac. Eu o încarc la 80% si pe la 40% iar. Asa mi am sync timpul liber. Pot spune ca ieri pe aproximativ 400 km am avut consum 13. Si am mers și pe autostrada vreo 60km. Si mers sportiv pe curbe si legal pe DNuri. Si fără sa protejez cu ceva fata de cum as fi mers normal cu o masina termica. Si cu faruri (jumate a fost făcut noaptea), si cu ventilație pe 24 grade si tot ON. Si încălzire in scaun când a fost nevoie. Dupa cum vezi în urma pe 2000km am consum 13. Si a văzut de toate. Deci nu vad cum nu am scoate măcar 350 sau 380 range. Sa nu zic 400, matematic.-1 points
-
Desi am facut-o de multe ori pana acum urmarindu-ti topicul, tot continuati (tu si masina) sa ma surprindeti-1 points
-
Eu la reprezentanta pun doar original ptr masina asta : Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00-1 points
-
Daca te duci in vacanta sa dormi in masina ca un samsar pe drum, nu mai se numeste concediu. In vacanta mergi sa te relaxezi cu cazare, sa stai fara stres sa fii servit, nu in masina cu tuciul pe trepied, asta o faci la o iesire cu baietii la peste si alte nebunii.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00