Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.10.2020 în toate secţiunile

  1. A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic SAU acel pure pleasure ride planuit, asteptat cu sufletul la gura numai, numai sa vina mai repede si unde ai de gand sa profiti de tot ce poate (acum) sa ofere "lupul in straie de oaie" . Pentru ca feedback si franturi, din ce am observat in cele aproape 3 luni de cand am trecut prin aceasta transformare, au tot fost postate pe ici-colo, o sa incerc sa sumarizez punctual fiecare sectiune, cate putin din fiecare: - Confort Aici, multe nu ar fi de spus... In esenta, nu s-a schimbat mai nimic . Da, este mai joasa, dar oricum nu urcam borduri inalte si de Off-Road nici ca se punea problema vreodata (da, sunt unul dintre aceia care conduc SUV doar pe asfalt ). Si nu fiindca acum nu poate, ci fiindca prefer un asfalt impecabil si "serpuit", in detrimentul unui urcat pe munte in masina. Se simte masina mai inchegata, peste limitatoarele de viteza, dar nu-ti dizloca pietrele la rinichi (tot pe mana mediciilor voi intra - sper ca nu curand ). - Sunet Dupa downpipe, da, sunetul este mai pronuntat. Totusi, diferenta este aproape insesizabila, dupa montarea acestuia, pentru pasagerii obisnuiti deja cu finala de .:R. DSG fart-urile sunt, bineinteles, un deliciu, iar noile Pops&Bangs nu cred ca vor inceta vreodata sa imi provoace acel zambet in coltul gurii, cand cobori serpentine si retrogradezi pentru frana de motor. Ce a aparut nou, in schimb, este sunetul de turbo boost, accentuat atat de noua admisie, cat si de celalalte elemente aditionale ale acesteia. Si nu e un lucru deloc rau - contribuie decisiv la placerea condusului. Cand incepi sa-l auzi, stii ca urmeaza sa-si incordeze muschii imediat dupa . - Control Aici includem atat imbunatatirea substantiala a stabilitatii, dar si aderenta suplimentara data de noul combo de jante/anvelope. Poate ca ma contrazic, in contextul spuselor de mai sus despre confort, dar, prezenta clara a barelor se simte abia cand incepi sa o fortezi sa se aplece si ea spune: "What do we say in the face of body roll - not today!" (cu parafrazarea de rigoare ). Anvelopele sunt lipicoase fix cat trebuie si contribuie, evident, decisiv la cat de controlabila este chiar si in situatiile in care este dusa aproape de limita. Trecand peste acestea, ajungem la punctul cel mai important ? (<- opens pop-corn): - Sportivitate Un cuvant: Fast. Atat. Sau doar atat.... Joke (he he) ! Doar cu lungimea, nu si cu descrierea. Este absolut impresionanta diferenta fata de stock! Inca ma prinde "nepregatit" atunci cand uit ca este in S si ma angajez intr-o depasire. Simti efectiv cum masina vrea sa plece de sub tine. Diferenta in comparatie cu Stage 1 am scris-o in alta parte, dar o adaug si aici: Realist, in 95% din timp (sau din sosele ), nu ai nevoie de mai mult de 50% din cursa pedalei de acceleratie, pentru ca restul de 50% sunt ilegale inainte sa aiba pasagerul timp sa zica "wow". Recunosc, mai mult ca sigur acest capitol debordeaza cu entuziasmul meu, oricat incerc sa-l maschez . Pare ca a durat o vesnicie de cand am inceput pana cand am terminat, dar, totodata, rezultatele merita fiecare secunda petrecuta citind si documentandu-ma, iar acestea, nu in mica masura, se datoreaza lui @C Z R! Si acum, in incheiere, exact precum in referatele de la scoala, "coroborand cele prezentate mai sus...", putem spune ca masinuta este acum, fix, dar absolut fix, ce trebuie . Din pacate, nu am apucat sa vedem vreun Trans-ceva anul acesta, dar drumul Bucuresti-Ploiesti-Paulesti-Plopeni-Valenii de Munte-Cheia-Cabana Muntele Rosu-Brasov-Predeal-Bucuresti a fost o absoluta incantare, avand cate putin din toate, dar mai ales niste serpentine propice pentru a "scoate lupul din straiele sale de zi cu zi". In limitele sigurantei tot timpul, bineinteles. Ma rog... Aproape tot timpul . Mai detaliat nu cred ca imi permite Regulamentul asa ca nu voi intra in detalii, dar merita mentionat ca sunt destul de convins ca "100 dollar bill challenge" nu cred ca avea cineva cum sa o castige pe acest traseu . In orice caz, timp de poze nu prea a fost, dar am reusit sa-mi fac timp de un photoshoot ulterior, tot intr-o locatie draguta, ca sa aiba postarea aceasta si altceva in afara de randuri de entuziasm in alb si negru . Sper sa fie un ultim capitol pe masura celorlalte. #staytuned
    5 points
  2. Ieri am facut o scurta plimbare prin Valea Doftanei, am prafuit putin masina si am reusit sa surprind si o imagine de sezon
    4 points
  3. O nouă aventura. De data asta Munții Baiului cu intrare (fara interdicții) prin Secăria si plan de ajuns la Lacul Orjogoaia. Insa cum planul de acasa nu se potriveste mereu, din motiv de prima pană experimentată aproape de popasul uriașilor(telegondolă), am fost nevoit să fac o coborâre horror în Azuga (roată îngustă+ploaie)...dar in final totul a iesit bine. Am bifat 3 vârfuri alpine, cel mai înalt Baiul Mare.
    3 points
  4. Salut dinou. Inaintea acestui post am recitit regulamentul pentru ca nu as vrea sa il incalc si m-am oprit asupra acestei fraze: "Postează numai dacă ești sigur că informațiile interesează și sunt într-adevăr utile celorlalți membri." Bun, risc ca postez ceva ce probabil nu intereseaza pe prea multi dar daca cumva cineva are rabdare sa afle cateva lucruri despre cum e sa detii o astfel de masina second hand, am facut un clip. E filmat cu telefonul, in masina doar , ne editat pentru ca asa vorbesc eu, asta imi e botul, asta imi e parul actual si nu are sens sa le-nflorim ca pe instagram. daca asta e realitatea. E 20 de minute. Daca vocea, fata sau continutul nu sunt pe placul celor ce aleg sa il vada, va inteleg. VW Golf 5 R32 - la ce te poti astepta
    2 points
  5. Revin cu informatii despre problema mea cu fisa de incarcare blocata in portul masinii. Dupa o vizita la service unde masina nu a facut figuri, am adus-o acasa. Am incarcat deja de 2 ori cu incarcatorul de 220v si nu mai patit nimic. Raspunsul de la dealer e ca la ei nu s-a manifestat asa ca nu au ce sa faca. Le-am trimis si lor log-ul cu erorile gasite cu OBDEleven dar..nici un raspuns. @Abupoti compara bateria cu un pahar cu bere care are si spuma. Tu consumi berea/bateria prin partea de jos, asa ca atunci cand scade nivelul si prinzi spuma, deja nu mai e aceeasi cantitate de bere/energie pentru volumul ocupat.
    2 points
  6. Stiu ca adrenalina si entuziasmul sunt mari dar ar trebui ca la fiecare iesire sa fiti cel putin doua trei masini. Poate aceasta prima patanie cu pana o sa-ti mai dea de gandit :). Urmaresc de ceva vreme niste baieti din RO care fac overlanding, cam ca tine dar o idee mai hard. Land Cruisere, Nissan Patrol, jeep, toate echipate cu 33"/35", simexuri sau alte variatii pentru astfel de teren, blocante spate/fata si tot intampina probleme dar se ajuta ... rezolva in teren dejantari, se trag cu troliile unul pe altul repara mici probleme mecanice aparute etc. Cand te vad singur pe coclaurile astea parca am o strangere de stomac :). Anyway, sper sa nu ai parte de incidente si sa te bucuri mai departe de pasiunea ta.
    1 point
  7. Pana nu vad un consum la o medie de viteza de 65-70km/h la drum lung (200-300km), adică o valoare normala în condiții de trafic normale, eu nu pot sa cred ca masina are autonomie reala mai mare de 300km. De ce ar suferi o mașină dacă se descarca sub 40% bateria nu înțeleg. Chiar vreau sa știu cât consuma o astfel de mașină, în conditii reale, în România, fără mențiuni de genul ventilație, faruri aprinse sau alte lucruri care nu sunt relevante. Ceva de genul: am mers din București pana în Sibiu cu 120km/h pe autostrada, 100km/h pe drumul național și 50km/h în localitati, cu o medie de 70km/h. Asta e mers normal.
    1 point
  8. uite schema. in 2 si 3 de la stergator trebuie sa ai plus si minus cind comanzi pompita, pe schema apare legata in paralel.
    1 point
  9. Desi am facut-o de multe ori pana acum urmarindu-ti topicul, tot continuati (tu si masina) sa ma surprindeti
    1 point
  10. Nu am descoperit problema cand este cald peste vara nu a mai facut deloc . Acuma cum.a dat frigul la fel face . Cred ca ceva bucse de la brat fac zgomorul asta .
    1 point
  11. Poate dupa contor... Dinainte de contor se fura curent care nu va fi inregistrat de contor...Tehnic sunt convins ca se poate si dinainte de contor, un meserias "dibaci" poate face legatura fara sa deranjeze vreun sigiliu, dar daca te prinde, se pedepseste cu inchisoare...
    1 point
  12. Facut test drive to Seat Leon FR... wow ce diferenta fata de noua Octavia... deci vreau sa conduc Seat, nu mai vreau sa ma sui in Octavia :)). Deci incomparabil. Mi-a placut masina, culmea cel mai mult cea cu directie progresiva + DCC si mai putin directie normala doar cu suspensie sport FR. Pt mine DCC-ul ala nu prea face nimic, dar pe Leon chiar am simtit diferenta iar directia aia progresiva chiar isi face banii. plus masina in interior mi-a placut mult. Putea fi si mai bine insonorizata dar okish. Pacat ca abia prin feb se va putea comanda 2.0 tsi 190, cel putin in cazul meu... mai atat de mult de asteptat pana o sa ma dau cu el... sanatosi sa fim.
    1 point
  13. "Condusa de nevasta ca sa duca copii la scoala si cumparaturi pe partea cealalta a muntelui" ??
    1 point
  14. Din momentul in care am decis ca bbs urile nu au farmec fara buze, de atunci m-am convins si mai mult ca masina mea nu va fi niciodata oem 100% ci oem + . Pe langa faptul ca gusturile nu se discuta, acestea se mai si schimba. Alaturi de buze si trapa e oem + si cred ca mai sunt cateva :)....iar in zona de motor deja se poate spune ca am iesit si din OEM+ Cred ca mai inportantanta e pasiunea si nu stilul. Atasez cateva poze.
    1 point
  15. Daca ai timp de explorat poti incerca si traseul catre Pestera Ghetarul Vartop... Pana acolo mai sunt obiective precum Izbucul Tauz , Pesterile Coiba Mare si Coiba Mica dar sa ajungi la ele presupune si mersul prin padure. Am facut traseul acu ceva timp...cu Bora...deci a implicat mai mult mers pe jos dar este un traseu frumos de strabatut cu un explorator Am prezentat si AICI obiectivele daca ai timp si de plimbare la pas prin padure.
    1 point
  16. Multam fain pentru pont. Am dat fuga-n tarul Vitan si am gasit 2 benzi pentru bare (10 Lei buc.) care au intrat la fix pe canal, am mai taiat din ele ca erau prea lungi si acum este totul perfcet!
    1 point
  17. O noua poza aleasa pentru pagina oficiala
    1 point
  18. Trebuie sa fii atent la prinderile airbag-ului. Sunt de doua tipuri: paralele si oblice
    1 point
  19. @vladut50 la 2.0 TSI păcătoasă e gen 2 (200 si 211CP in general). Bănuiesc (adica sigur) ca e CHHB
    1 point
  20. E Gen 3, toate 2.0-urile EU6 sunt Gen 3.
    1 point
  21. @vladut50 daca e 220CP e EA888 GEN3. Consumuri pe sprintmonitor.
    1 point
  22. Este total gresit sa comparati aceleasi modele de anvelope cu dimensiuni de 15/16 vs. 18/19. Profilul anvelopelor de dimensiuni mai mari difera fata de profilul celor de dimensiuni mai mici (cu cat diametrul este mai mare, si latimea anvelopei creste). Cu siguranta anvelopele de iarna dedicate au avantaje clare, insa eu consider ca este foarte important cum le utilizezi. Alta este sa stai la Brasov (ceva mai multa nevoie de aderenta pe zapada) si este diferit daca stai la Bucuresti (unde te-ar interesa mai mult aderenta pe uscat/ud). Sunt diferite comparatii disponibile (https://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-10811081.html#anchor_1) unde in functie de nevoie poti alege anvelopa potrivita.
    1 point
  23. Conform legislatiei, orice produs comercializat in RO vine insotit de certificat de conformitate si provenienta ,traducere,omologare RAR ....trebuie doar sa-l soliciti de la vanzator.
    1 point
  24. ..cu mentiunea ca performantele difera de la dimensiune la dimensiune.
    1 point
  25. Salut Maxx_SDK Ai rezolvat cu planetarele? Daca nu,urca masina pe elevator si cu o capra hidraulica simuleaza cursa suspensiei,piulita planetarei sa fie desfacuta si vezi la fiecare capat de cursa daca o poti impinge prin butuc spre cutie 5-10 mm.
    1 point
  26. Unic proprietar in ro, mama ce bine suna! Am bagat o gramada de bani in ea pentru upgrade.
    1 point
  27. Cu siguranța Florin, de aceea fac aceasta investiție și in plus mașina mea nu mai are nicio legătura cu ce a ieșit din fabrica, practic la toate capitolele este Facelift și mai mult...
    1 point
  28. Doritorii se pot servi de aici: https://mega.nz/#!RmoX0LaL!rmKTw39O5XKPXTTpNG2RAe64mU20bB7WoRtdFYACXkU P.S. Sper sa fie in regula
    1 point
  29. Mama ,mama ce e acolo!!! Asta datorita hotilor de la vag ,care nu mai stiu cum sa taie din costuri. Eu am facut o sita din plasa de tantari.
    1 point
  30. Climatronicul poate fi setat in 3 moduri(soft, mediu si hard). Poate la tine este pe soft. La mine apas butonul setup de pe climatronic si apoi de pe ecranul radioului selectez.
    1 point
  31. Eu am comandat masina in februarie si mi-a venit in mai. Drive mode selection nu a fost standard si nici acum nu pare sa fie. Pe standard sunt doar senzori de parcare spate. Daca vrei mai multa "protectie acustica" iti pui daca nu, nu. Din punctul meu de vedere este foarte multa liniste dar unii au alte pretentii. Faci un drive test si iei o decizie pe gustul tau si in cunostinta de cauza. Nici prea multa liniste nu e buna ca de aceea se face test audio la examenul medical, sa ai auzul bun ca sa auzi ce se intampla in jurul tau inclusiv pe afara, nu? Ref. la stergator luneta, daca ii strica aspectul nu-ti lua ca asta e pentru functionalitate si confort nu pentru design. Eu as spune ca e si pentru siguranta. Pe ploaie, fara stergator, nu mai vezi nimic prin luneta. Garantat. Setarea implicita este ca in caz de ploaie stergatorul sa pornesca automat o data la vreo 30 de secunde (nu mai tin minte exact).
    0 points
  32. Eu am 20.000 de km cu masina si nu am probleme de genul asta nu am schimbat nimica la masina . Raceste foarte bine este tinut climatronicul pe 22 de grade si mediu la setari daca pun pe strong devine deranjant . Revizie si schimb ulei arata peste 10.000 de km sau 260 de zile nu merg mai devreme sa fac revizia . Nu vad ce marketing ar face producatorul in conditiile in care ai garantie 4 ani sau 120 .000 de km . Mai toti producatorii seriosi au trecut la revizii de 2 ani ,marketing fac reprezentantele sa te duci mai des la ei . @ Eto ai schimbat filtru marge mai bine clima acuma ?
    -1 points
  33. Au sosit si ledurile de semnalizare portocalii, dar au pinii simetrici Sa le pun in loc de drl, sa fie drl US syle? Sau pe pozitiile spate in loc de becurile albe? Daca le pun pe pozitii poate sa iasa naspa ca am 2 pozitii pe fiecare parte, una in haion si una in stalpul din aripa... Fiind una langa alta pot avea culoribsi intensitati diferite. Daca fac drl portocaliu, se ia oare politia de mine?
    -1 points
  34. Le-am modificat sa se potriveasca si la semnalizare,dar din pacate am eroare de bec ars cu ele... dar doar pe semnalizare din fericire Ledurile sunt pe net la vanzare.
    -1 points
  35. Salut, Pentru cutie JHT la un g5 1.6MPI? Are băgat Motul mobilube SHC 75W90. Sa îl las pe acesta sau sa îl schimb?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!