Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.10.2020 în toate secţiunile
-
A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic SAU acel pure pleasure ride planuit, asteptat cu sufletul la gura numai, numai sa vina mai repede si unde ai de gand sa profiti de tot ce poate (acum) sa ofere "lupul in straie de oaie" . Pentru ca feedback si franturi, din ce am observat in cele aproape 3 luni de cand am trecut prin aceasta transformare, au tot fost postate pe ici-colo, o sa incerc sa sumarizez punctual fiecare sectiune, cate putin din fiecare: - Confort Aici, multe nu ar fi de spus... In esenta, nu s-a schimbat mai nimic . Da, este mai joasa, dar oricum nu urcam borduri inalte si de Off-Road nici ca se punea problema vreodata (da, sunt unul dintre aceia care conduc SUV doar pe asfalt ). Si nu fiindca acum nu poate, ci fiindca prefer un asfalt impecabil si "serpuit", in detrimentul unui urcat pe munte in masina. Se simte masina mai inchegata, peste limitatoarele de viteza, dar nu-ti dizloca pietrele la rinichi (tot pe mana mediciilor voi intra - sper ca nu curand ). - Sunet Dupa downpipe, da, sunetul este mai pronuntat. Totusi, diferenta este aproape insesizabila, dupa montarea acestuia, pentru pasagerii obisnuiti deja cu finala de .:R. DSG fart-urile sunt, bineinteles, un deliciu, iar noile Pops&Bangs nu cred ca vor inceta vreodata sa imi provoace acel zambet in coltul gurii, cand cobori serpentine si retrogradezi pentru frana de motor. Ce a aparut nou, in schimb, este sunetul de turbo boost, accentuat atat de noua admisie, cat si de celalalte elemente aditionale ale acesteia. Si nu e un lucru deloc rau - contribuie decisiv la placerea condusului. Cand incepi sa-l auzi, stii ca urmeaza sa-si incordeze muschii imediat dupa . - Control Aici includem atat imbunatatirea substantiala a stabilitatii, dar si aderenta suplimentara data de noul combo de jante/anvelope. Poate ca ma contrazic, in contextul spuselor de mai sus despre confort, dar, prezenta clara a barelor se simte abia cand incepi sa o fortezi sa se aplece si ea spune: "What do we say in the face of body roll - not today!" (cu parafrazarea de rigoare ). Anvelopele sunt lipicoase fix cat trebuie si contribuie, evident, decisiv la cat de controlabila este chiar si in situatiile in care este dusa aproape de limita. Trecand peste acestea, ajungem la punctul cel mai important ? (<- opens pop-corn): - Sportivitate Un cuvant: Fast. Atat. Sau doar atat.... Joke (he he) ! Doar cu lungimea, nu si cu descrierea. Este absolut impresionanta diferenta fata de stock! Inca ma prinde "nepregatit" atunci cand uit ca este in S si ma angajez intr-o depasire. Simti efectiv cum masina vrea sa plece de sub tine. Diferenta in comparatie cu Stage 1 am scris-o in alta parte, dar o adaug si aici: Realist, in 95% din timp (sau din sosele ), nu ai nevoie de mai mult de 50% din cursa pedalei de acceleratie, pentru ca restul de 50% sunt ilegale inainte sa aiba pasagerul timp sa zica "wow". Recunosc, mai mult ca sigur acest capitol debordeaza cu entuziasmul meu, oricat incerc sa-l maschez . Pare ca a durat o vesnicie de cand am inceput pana cand am terminat, dar, totodata, rezultatele merita fiecare secunda petrecuta citind si documentandu-ma, iar acestea, nu in mica masura, se datoreaza lui @C Z R! Si acum, in incheiere, exact precum in referatele de la scoala, "coroborand cele prezentate mai sus...", putem spune ca masinuta este acum, fix, dar absolut fix, ce trebuie . Din pacate, nu am apucat sa vedem vreun Trans-ceva anul acesta, dar drumul Bucuresti-Ploiesti-Paulesti-Plopeni-Valenii de Munte-Cheia-Cabana Muntele Rosu-Brasov-Predeal-Bucuresti a fost o absoluta incantare, avand cate putin din toate, dar mai ales niste serpentine propice pentru a "scoate lupul din straiele sale de zi cu zi". In limitele sigurantei tot timpul, bineinteles. Ma rog... Aproape tot timpul . Mai detaliat nu cred ca imi permite Regulamentul asa ca nu voi intra in detalii, dar merita mentionat ca sunt destul de convins ca "100 dollar bill challenge" nu cred ca avea cineva cum sa o castige pe acest traseu . In orice caz, timp de poze nu prea a fost, dar am reusit sa-mi fac timp de un photoshoot ulterior, tot intr-o locatie draguta, ca sa aiba postarea aceasta si altceva in afara de randuri de entuziasm in alb si negru . Sper sa fie un ultim capitol pe masura celorlalte. #staytuned5 points
-
"Condusa de nevasta ca sa duca copii la scoala si cumparaturi pe partea cealalta a muntelui" ??4 points
-
Salutare, Am gasit un pic de timp sa urc cateva poze cu ce am mai reusit sa fac la masina. Inspirat de @mirceateodor, am antifonat portierele, si da! rezultatul este îmbucurător, mai ales la rulatul pe ploaie si la calitatea sunetului. Totodată, am facut si o conservare de toamna pe dedesubt cat si sub pasajele rotilor cu Sika 6250. Revin cu ceva poze.4 points
-
Am fost azi la PBN si am vazut, studiat, mirosit un ID3 PLUS, impreuna cu soata. Dupa vizita aceasta si-a schimbat parerea, doar botul masinii nu-i place ca e prea drept. Ca atare, astept suplimentarea tichetelor RABLA PLUS sa iau un ID3 PLUS.3 points
-
Din momentul in care am decis ca bbs urile nu au farmec fara buze, de atunci m-am convins si mai mult ca masina mea nu va fi niciodata oem 100% ci oem + . Pe langa faptul ca gusturile nu se discuta, acestea se mai si schimba. Alaturi de buze si trapa e oem + si cred ca mai sunt cateva :)....iar in zona de motor deja se poate spune ca am iesit si din OEM+ Cred ca mai inportantanta e pasiunea si nu stilul. Atasez cateva poze.3 points
-
Nici chiar, ma gandeam la niste simexuri si niste jante cu et negativ ? Sincer masina nu mi se pare făcută pentru asa ceva, din punctul meu de vedere e o masina de strada un pic mai înaltă but whatever floats your boat!3 points
-
2 points
-
Eu am inteles doar ca "la VW lumea crede ca problema ar putea fi rezolvata printr-un update de soft", dar nu as putea spune sigur ca exista deja disponibila o versiune actualizata de soft care include rezolvarea acestui defect. Masuratori pe masina mea: Ieri am condus 100 Km, apoi masina a fost lasata incuiata peste noapte. Dimineata tensiunea pe baterie 12.50 V. Am descuiat - a scazut la 12.20 V, deci se consuma din bateria de 12V. M-am asezat pe scaun. NU am apasat pedala de frana. A urcat la 14.80 V, deci s-a activat incarcarea imediat ce m-am asezat pe scaun. Am coborat de pe scaun si am inchis usa. A scazut la 12.40 V, deci se consuma din bateria de 12V. Dupa cateva minute, s-au auzit cateva click-uri de relee si apoi a crescut incetisor la 12.50 V. Deci acum a intrat totul in stand-by. Am pornit o incarcare AC. Initial a crescut la 14.80V, iar dupa cateva minute a scazut la 13.20V si acolo a ramas. Asta este o tensiune "de mentinere" a unei baterii de 12V. Se asigura alimentarea consumatorilor de 12V, se mentine starea de incarcare a bateriei, dar nu se incarca mare lucru. Completare ulterioara: masina are senzor de tensiune, curent si temperatura pe borna (-) a bateriei de 12V, deci, cel putin teoretic, ar putea cunoaste foarte in detaliu starea reala a bateriei.2 points
-
Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba asta o puteti experimenta si singuri in cazul in care aveti aceeasi motorizare si transmisie). Din punctul meu de vedere, ceea ce au incercat cei de la VAG, cu implementarea rapida a reglementarilor WLTP, si lansarea acestui motor pe piata, a fost un big fail. Eu inteleg ca ei vor astfel sa isi dea seama unde gresesc, prin "plangeri client", dar totusi nu e in regula... dam niste bani, pe o masina noua, ne asteptam sa fie totul ok, si din pacate aceasta merge mai prost decat o masina second-hand. Acum nu luati ca atare ceea ce zic.. pe forumurile din Anglia, update-ul a fost cu succes pentru unele masini (majoritatea DSG), iar pentru altele nu a fost (Manuale, inclusiv cateva DSG), probabil la fel in cazul unora dintre voi. Conform legii europene: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/romania/index_ro.htm , produsul trebuie sa fie lipsit de defecte, si sa functioneze ca atare. Daca producatorul nu este in stare sa repare defectul, produsul trebuie inlocuit sau sa ii se dea banii inapoi (integral) cumparatorului, prin faptul ca nu a fost posibila repararea acestuia, pana in 6 luni de la data ridicarii. Vreau sa va cunoasteti drepturile, iar cei care nu sunteti multumiti sa nu ramaneti dezamagiti, Volkswagen stie de problema, altfel nu ar fi scos acest update. Daca ea inca persista, aveti tot dreptul sa returnati masina sau sa cereti alta motorizare/transmisie cu aceleasi caracteristici in locul celei pe care o aveti. Eu unul personal o sa incep un proces de "predare a masinii" pe baza defectului inca persistent. De asemenea, daca au trecut cele 6 luni de cand ati luat masina, dar voi ati anuntat si ati cerut update in primele 6 luni, dar problema inca persista, la returnarea banilor, dealerul cel mai probabil va face o scadere infima din totalul sumei achitate pe masina in functie de rulajul de kilometri prezent. Toate cele bune va doresc!1 point
-
Revin cu un update asupra burdufului. A tinut. Intre timp tripodul a capatat joc, probabil avea un inceput de sfasit tripodul datorita acelei fisuri initiale in burduf. Simptome: Masina vibra la accelerare tot mai tare in ultimele 6 luni. Am cumparat saptamana trecuta, doua planetare complete second hand identice cu ale mele pe cod (8E0 407 272AT, 8E0 407 271AT) de la dezmembrari la incredibilul pret de 260 de lei cu tot cu transport. Am pus sus doar cea stanga (din poza) si suruburi noi originale (N90441103) cu 6 lei bucata si vibratia a disparut. Maisna merge superb acum, nu mai trepideaza. Manualele de reparatii recomanda ca suruburile sa fie inlouite. Nu mai are rost sa montez si planetara dreapta. PS1: O bucata! Una bucata planetara noua originala costa 3866 de lei. Una. O buc. Pe o parte.... Cat? 3866. Bine ati auzit. 3866. Aftermarket SKF sau Spidan am gasit de la 500 la respectiv 1500 bucata. Depinde daca e stanga sau draepta sunt diferente de pret. PS2: Pana sa scap de vibratia la accelerare am mai pus degeaba sus si o volant si un kit de ambreiaj nou LUK cu 1900 + manopera 300 pentru care imi vine acum sa urlu... tare. Deci burduful a tinut si inca e intact. Tripodul are joc. Pentru tripod nu exista sau cel putin in ETKA nu am gasit kit sau piese pentru un kit de reparatie la acest model.1 point
-
Eu am mers ceva pe ploaie și singura data când a întrat esp a fost când am forțat intenționat sa vad cum face. Si când am plecat tare de la un semafor. Dar nu mi a dat impresia de nesiguranta. Niște cauciucuri bune, desigur, sunt recomandate având în vedere puterea si cuplu. Mai periculos decât asfaltul umed este cel abia udat, unde inca este praful amestecat cu apa. Un fel de mâzgă dar mai subțire.1 point
-
1 point
-
Nu merita cearta ptr consum la masina asta Ca idee , azi am fost iar la Sibiu , tot 200 km dus intors Am prins si de 2 ori semafor de lucrari , asfaltari dupa Cozia , cam 20 min la relanti , in rest drum liber liber , am tras la maxim Si tot 7L/100 km a afisat consumul , judetul Sibiu ploaie torentiala , judetul Valcea nori si uscat si la dus si la intors Concluzia : oricum ai merge , tot acolo ajungi , cafeaua a fost insa mai naspa azi Hai sa fim sanatosi tot , nu mai puneti la suflet diferentele la pompa1 point
-
Generalizezi aiurea si oricum fara date soilde argumentele tale nu au nici o valoare, indiferent cat de in varsta esti. Sunt de acrod cu tine ca in tara asta majoritatea incearca sa te fure, mai mult sau mai putin, dar e mult drum pana la toti. Revenind la subiect, te-as intreba ce inseamna injectoare noi petntru tine ? in sensul de cat timp sunt noi 5, 10, 100 km ? Si vezi ca injetoarele au anumite toleratne chiar si cand sunt noi iar la 2000 de rpm, la injetoarele moderne cu injectii multiple/ciclu ai peste 200 de evenimente de injectie pe secunda. In contextul asta chiar si erori mici incep sa se adune. Evident ca CB-ul face o estimare, tinand cont ca nu exista nici un mecanism pe sistemul de alimentare care sa masoare direct cat carburant trece pe acolo. Daca ar exista, atunci ECU-ul ar putea determina usor cand injectorele incep sa o ia pe aratura. Inchei prin a spune ca sunt unii care simt ei ca Pamantul e plat (in legatura cu feeling-ul tau ca te fura pompa), dar fara date care se demonstreze asta sunt vorbe in vant. Nu incerc sa iti schimb gandirea in nici un fel, oricum esti foarte radical si cu varsta incepi sa devii mai inflexibil la idei noi. Argumentul asta cu sunt mai batran asa ca am dreptate e oricum pueril.1 point
-
Azi am încercat is I3. Masina costa normal 49k. Dar are o reducere peblanga tichete rabla de inca 9k euro. Deci ajunge spre 28k. Interiorul este wow. Dacă acum este asa imi dau seama cum era la lansare. Se vede ca ești premium. Materiale mișto rău si atent lucrata. Ceva cu bambus și lemn. Si aluminiu. Doar ca butoanele si senzația este de serie 5 din 2011. Se vede ca detaliile astea sunt depășite. La exterior arata f bine încă si culorile sunt f atrăgătoare. Linia si detaliile de îmbinări sunt perfecte. Iar anumite detalii de aluminiu fac nota f bună cu spiritul futurist al mașinii. Usa spate este aiurea rău. Acces f greoi în spate dar ușor de ieșit si destul de mult spațiu. Este f mica. Si portbagajul este mic rău. Poziția la volan destul de ok doar ca întreaga masina pare f sus. Comenzile f facile doar ca par mai intuitive la id3. De exemplu nu mișcă fără butonul de start stop. Când dai din D in R ea trece prin N. La id3 nu. Maneta se mișcă mai greu puțin Dar este f mișto la atingere. Senzația de condus este f bună. Tinuta de drum este puțin ciudata fata de id3 pt ca este mai sus. Pare centru de greutate mai sus. Este mai subțire și mai înaltă. Trage f bine si zgomotul motorului abia se aude. Spațiu interior mic între pasageri. Întreagă ergonomie se vede ca era gândită in 2012. Multe butoane. Multe rotite. Plus pe consola centrala. La fel și display. F bun dar își arata vârsta la animatii. Per total mi a plăcut. Este într-adevăr o masina premium. Pt cineva care o folosește în oraș și vrea ceva premium nu are concurent. As da 29k pe ea ? Nu. Vreau range. Putere. Spatiu. Mai mult decât interior premium si materiale rare. Când ma gândesc ca s au vândut si cu 49k..sunt uimit. Rotile subțiri arata ciudat si am înțeles ca sunt mărime rara si cam scumpe. Dar dacă nu era id3, atunci i3 era cea mai interesanta opțiune la banii ăștia. Chiar dacă Kona are range dublu, este departe de i3 în rest.1 point
-
Daca ai timp de explorat poti incerca si traseul catre Pestera Ghetarul Vartop... Pana acolo mai sunt obiective precum Izbucul Tauz , Pesterile Coiba Mare si Coiba Mica dar sa ajungi la ele presupune si mersul prin padure. Am facut traseul acu ceva timp...cu Bora...deci a implicat mai mult mers pe jos dar este un traseu frumos de strabatut cu un explorator Am prezentat si AICI obiectivele daca ai timp si de plimbare la pas prin padure.1 point
-
Multam fain pentru pont. Am dat fuga-n tarul Vitan si am gasit 2 benzi pentru bare (10 Lei buc.) care au intrat la fix pe canal, am mai taiat din ele ca erau prea lungi si acum este totul perfcet!1 point
-
1 point
-
Trebuie sa scoti de la modul frana mana, etc...o sa ai erori pe abs si esp, doar ca nu o sa mai piuie. Părerea mea, mai rau faci.... mai bine remediaza defectul.1 point
-
NU te contrazic, da stiam ca face si turcaletele de la autogara Filaret si ca ar fi cel mai bun pe Bucuresti...indiscutabil sunt buni si astia de la Maracineni, Buzau si ai avantajul ca testezi motorul pana acasa. Multi km fara probleme si #sanatatelamotoare1 point
-
Ți-a plăcut Transursoaia? Mie mi-a plăcut, chiar dacă nu e Transalpina sau Transfăgărășan, are un farmec aparte. Iar Apusenii toamna... distracție frumoasă și vreme bună!1 point
-
Sigur, spune-le asta si posesorilor de motoare mai mari, vezi daca sunt de acord Sigur, stilul de condus afecteaza foarte mult, dar cum tu scoti 4% mergand cu max 100-110km/h (probabil), la acelasi stil eu am 6.5-7%. Deci... Iar referitor la subturat, termenul este folosit mai degraba la accelerare. La mers constant, nu exista subturare. Exista mers in treapta superioara de viteza atunci cand viteza este constanta. @acidone77 impresionant consum pt 300+ cp. Chiar wow... ?1 point
-
Incarcarea bateriei de 12V se face printr-un convertor DC-DC folosind energie electrica din bateria de tractiune. Acest convertor are 3 kW pe ID3. Am o banuiala ca daca doar te asezi in masina si pornesti doar multimedia (navigatia) si butonezi, convertorul NU este activat si descarci bateria de 12V. Am o banuiala ca acest convertor DC-DC se activeaza doar dupa ce te asezi pe scaun si calci pedala de frana sa se activeze "drive unit" SAU apesi butonul "Engine On / Off" de pe volan. Pe baza unor masuratori preliminare cu multimetrul, pot sa va spun ca convertorul DC-DC devine activ si ramane activ chiar daca masina ramane in PARK dupa ce ai calcat pedala de frana pentru a activa drive unit. Voltmetrul Bluetooth: https://www.emag.ro/sistem-de-monitorizare-a-bateriei-auto-bottari-cu-aplicatie-pe-telefonul-mobil-12v-30230bt/pd/DDJK9YMBM/ Daca vezi peste 13V, e clar ca incarca. Daca vezi sub 13V, nu incarca. Bateria cu Pb nu sta peste 13V fara "ajutor". Bateria sanatoasa ar trebui sa aiba in jur de 12.5 V dupa o perioada de "odihna", la temperaturi in jur de 20 C.1 point
-
Eu am pus ravenol, am 4000, și ceva de km, mașina are dpf,.... Si sincer, e mai bun decât castrol, nu sa evaporat mai deloc.1 point
-
Pentru Bachus20: stiu ca e tarziu raspunsul, dar orice led vei pune cu timpul(sau din cand in cand) tot va aparea eroare de bec ars. Am incercat led si scumpe si ieftine = erori random. Acum intrebarea mea: a reusit cineva sa inlocuiasca cu succes lupe la faruri aftermarket?1 point
-
1 point
-
Program de duminica, dis de dimineata: interior + exterior + covorase de cauciuc + cafea. Cred ca anul asta o sa fur startul grav cu montarea anvelopelor de iarna pentru ca nu previzionez km multi in urmatoarea perioada si oricum sunt in sezonul 3, deci ultimul de utilizare. Odo: aprox 81k km. Recunosc ca imi place faptul ca masina inca pare actuala, desi are 4.5 ani si au trecut 1.5 facelift-uri si 1 model nou peste ea. Classy design, nimic wow, doar atemporal.1 point
-
draga Bogdan, prea esti agresiv cand se posteaza orice care nu pare a nu se mula perfect pe modul tau de a gandi. Sa admitem ca ai dreptate tu, dar chiar si asa, nu ar fi mai simplu/relevant sa postam autonomiile obtinute de la incarcare, adica km parcursi efectiv, decat autonomia previzionata de computer INAINTE de a parcurge efectiv macar 1 km? Si indiferent cum ar fi, de ce atata suparare... avem timp sa masuram autonomii luni de zile cat o sa tot detinem masinile si o sa ne tot plimbam cu ele, important e sa fim sanatosi si sa avem drumuri fara incidente neplacute de nici un fel.1 point
-
1 point
-
Se pregateste pt urmatoarea masina si vrea sa vada cum e sa ai range anxiety.1 point
-
1 point
-
Buna seara. Doresc sa impartasesc cu voi rezolvarea descarcarii bateriei din cauza navigatiei after market. Eu am rezolvat asa : Am scos siguranta f8 care alimenteaza radio.( Se afla in compartimentul motor linga baterie.) am luat +12 v de la siguranta f14 compartimentul motor si am tras un fir pe partea din stanga a sigurantei 8 cea care se ocupa de radio. Navigatia se opreste la aprox 30 sec de la oprirea contactului. Ca minusuri sunt : setarea ceasului. Cam asta ar fi . Sper ca am fost de ajutor cu o solutie ieftina si eficienta nemaifiind necesara schimbarea can bus de pe masina si adaptarea. Din pacate nu stiu sa pun poze dar gasiti si pe vortex explicatii si poze. E f simplu. Important e sa luati un plus 12v care se anuleaza cand opresti contactul. Sper ca am fost de folos, eu am patit-o si am vrut sa ajut. O seara faina si succes.1 point
-
Eu am scanat / sters erori cu vcds "el clon" 14.10 . Merge brici dar treaba e ca fiind prea veche nu prea pot face modificari pe anumite module asa ca acum este la olanesti la upgrade 16.8 . ce codari putem face ? gen 5 blink la semnalizare sau activare comenzi vocale ? PS am rezolvat pe partea de navi - discover media - in sensul de unlimited update si sdcard 32 gb ca sa stea mai lejer datele1 point
-
trebuie sa tragi si firele de la adaptoare in centrala electrica, codezi - ca sa iti mearga cum trebuie1 point
-
Da, așa a venit din fabrica. Dacă ai nevoie îți trimit adaptările și codarea.0 points
-
Eu am AID și ACC acestea sunt componentele: Part No SW: 3Q0 907 572 B HW: 3Q0 907 572 B Component: ACC BOSCH MQB H04 0194 Part No SW: 3G0 920 791 B HW: 3G0 920 791 B Component: KOMBI 404 2153 Part No SW: 3Q0 980 653 E HW: 3Q0 980 653 Component: MQB_B_MFK H11 01210 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00