Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2020 în toate secţiunile
-
A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic SAU acel pure pleasure ride planuit, asteptat cu sufletul la gura numai, numai sa vina mai repede si unde ai de gand sa profiti de tot ce poate (acum) sa ofere "lupul in straie de oaie" . Pentru ca feedback si franturi, din ce am observat in cele aproape 3 luni de cand am trecut prin aceasta transformare, au tot fost postate pe ici-colo, o sa incerc sa sumarizez punctual fiecare sectiune, cate putin din fiecare: - Confort Aici, multe nu ar fi de spus... In esenta, nu s-a schimbat mai nimic . Da, este mai joasa, dar oricum nu urcam borduri inalte si de Off-Road nici ca se punea problema vreodata (da, sunt unul dintre aceia care conduc SUV doar pe asfalt ). Si nu fiindca acum nu poate, ci fiindca prefer un asfalt impecabil si "serpuit", in detrimentul unui urcat pe munte in masina. Se simte masina mai inchegata, peste limitatoarele de viteza, dar nu-ti dizloca pietrele la rinichi (tot pe mana mediciilor voi intra - sper ca nu curand ). - Sunet Dupa downpipe, da, sunetul este mai pronuntat. Totusi, diferenta este aproape insesizabila, dupa montarea acestuia, pentru pasagerii obisnuiti deja cu finala de .:R. DSG fart-urile sunt, bineinteles, un deliciu, iar noile Pops&Bangs nu cred ca vor inceta vreodata sa imi provoace acel zambet in coltul gurii, cand cobori serpentine si retrogradezi pentru frana de motor. Ce a aparut nou, in schimb, este sunetul de turbo boost, accentuat atat de noua admisie, cat si de celalalte elemente aditionale ale acesteia. Si nu e un lucru deloc rau - contribuie decisiv la placerea condusului. Cand incepi sa-l auzi, stii ca urmeaza sa-si incordeze muschii imediat dupa . - Control Aici includem atat imbunatatirea substantiala a stabilitatii, dar si aderenta suplimentara data de noul combo de jante/anvelope. Poate ca ma contrazic, in contextul spuselor de mai sus despre confort, dar, prezenta clara a barelor se simte abia cand incepi sa o fortezi sa se aplece si ea spune: "What do we say in the face of body roll - not today!" (cu parafrazarea de rigoare ). Anvelopele sunt lipicoase fix cat trebuie si contribuie, evident, decisiv la cat de controlabila este chiar si in situatiile in care este dusa aproape de limita. Trecand peste acestea, ajungem la punctul cel mai important ? (<- opens pop-corn): - Sportivitate Un cuvant: Fast. Atat. Sau doar atat.... Joke (he he) ! Doar cu lungimea, nu si cu descrierea. Este absolut impresionanta diferenta fata de stock! Inca ma prinde "nepregatit" atunci cand uit ca este in S si ma angajez intr-o depasire. Simti efectiv cum masina vrea sa plece de sub tine. Diferenta in comparatie cu Stage 1 am scris-o in alta parte, dar o adaug si aici: Realist, in 95% din timp (sau din sosele ), nu ai nevoie de mai mult de 50% din cursa pedalei de acceleratie, pentru ca restul de 50% sunt ilegale inainte sa aiba pasagerul timp sa zica "wow". Recunosc, mai mult ca sigur acest capitol debordeaza cu entuziasmul meu, oricat incerc sa-l maschez . Pare ca a durat o vesnicie de cand am inceput pana cand am terminat, dar, totodata, rezultatele merita fiecare secunda petrecuta citind si documentandu-ma, iar acestea, nu in mica masura, se datoreaza lui @C Z R! Si acum, in incheiere, exact precum in referatele de la scoala, "coroborand cele prezentate mai sus...", putem spune ca masinuta este acum, fix, dar absolut fix, ce trebuie . Din pacate, nu am apucat sa vedem vreun Trans-ceva anul acesta, dar drumul Bucuresti-Ploiesti-Paulesti-Plopeni-Valenii de Munte-Cheia-Cabana Muntele Rosu-Brasov-Predeal-Bucuresti a fost o absoluta incantare, avand cate putin din toate, dar mai ales niste serpentine propice pentru a "scoate lupul din straiele sale de zi cu zi". In limitele sigurantei tot timpul, bineinteles. Ma rog... Aproape tot timpul . Mai detaliat nu cred ca imi permite Regulamentul asa ca nu voi intra in detalii, dar merita mentionat ca sunt destul de convins ca "100 dollar bill challenge" nu cred ca avea cineva cum sa o castige pe acest traseu . In orice caz, timp de poze nu prea a fost, dar am reusit sa-mi fac timp de un photoshoot ulterior, tot intr-o locatie draguta, ca sa aiba postarea aceasta si altceva in afara de randuri de entuziasm in alb si negru . Sper sa fie un ultim capitol pe masura celorlalte. #staytuned13 points
-
Sigur, spune-le asta si posesorilor de motoare mai mari, vezi daca sunt de acord Sigur, stilul de condus afecteaza foarte mult, dar cum tu scoti 4% mergand cu max 100-110km/h (probabil), la acelasi stil eu am 6.5-7%. Deci... Iar referitor la subturat, termenul este folosit mai degraba la accelerare. La mers constant, nu exista subturare. Exista mers in treapta superioara de viteza atunci cand viteza este constanta. @acidone77 impresionant consum pt 300+ cp. Chiar wow... ?2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
DPF-ul isi face treaba la fel de bine si pe motoarele afectate de dieselgate, nu e nimic fals. Problema cu eimisiile este legate de gazele de tip NOx (oxizi de azot) care nu se pot filtra cu DPF-ul. NOx este poate chiar mai periculos decat funiginea (soot-ul) si este complet invizibil, dar se distinge printr-un miros putin intepator. O masina in stare buna cu DPF are esapementul complet curat indiferent de generatie.1 point
-
Nici chiar, ma gandeam la niste simexuri si niste jante cu et negativ ? Sincer masina nu mi se pare făcută pentru asa ceva, din punctul meu de vedere e o masina de strada un pic mai înaltă but whatever floats your boat!1 point
-
de ce ar fi ca la orice masina, cand e o masina electrica si nu are alternator clasic ci un simplu transformator pt partea de 12v? Cum nu se incarca din bateria mare?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Voi nu glumiţi, nu? Cum să acceleraţi în treptele IV, V, VI, VII la 1000 rpm? Săracele maşini.1 point
-
Hai ca esti din nou pe val... Nu ca as vrea sa fac traseul...dar banuiesc ca la fel tii pentru tine trackul?Adica duci mai departe secretomania?1 point
-
1 point
-
Why the New Volkswagen ID.4 Electric Crossover Has Rear Drum Brakes stiu ca sunt multe discutii pe net despre rugina pe discurile spate la Tesla.1 point
-
Bicicleta o pun culcata, si carutul in masina sau cand e zi de shopping carutul pe masina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se poate pune pe golf 6 volan de polo 6R? Se potriveste airbagul? Va multumesc.1 point
-
am montat astazi un pilot automat pe un caddy 2007 totul a decurs in conditii perfecte . acum .. inca un caddy cu cruise control pe strazile romaniei1 point
-
Legal, nu poti face nimic, deoarece masina ta nu e blocata de Fabia. Asa se parcheaza in occident, la noi e moda cu 1 metru lasat liber intre masinile parcare.-1 points
-
Salut, - este lent, se preteaza pt deplasari normale, fara pretentii la o depasire mai din scurt ; consumul de carburant e maricel - 7-8 afara / 10-13 urban - nu cunosc piata din Austria, nu stiu ce alternative ai la banii aia..dar in Germania le gasesti cu km mai multi la 1500-2500€ - la absolut orice problema te poti astepta cand vorbim de un SH vechi de 10-15 ani ; importanta este starea masinii si cum a fost intretinuta. Problema specifica a acestor 1.4 ar fi consumul de ulei, depinde ce noroc ai, si caseta de directie ( cazuri nu foarte dese ), si bineinteles rugina mai ales la aripi, praguri si hayon - costurile sunt mici spre foarte mici, te poti uita pe un magazin de piese online la majoritatea componentelor sa'ti faci o idee - nu iti recomand FSI, pot fi foarte problematice, mergi pe motirizarea clasica MPI ( 75 / 80 cp ), desi iti recomand 1.6 mpi 102 cp ca sa fie decenta. Ia'ti masina care iti place, la noi in tara un golf 5 gti ok / leon 1p / audi a3 / octavia 1.6 mpi se invart pe la 2500-3500€ ; gasesti in 2 usi si sub 2000€..cele in 2 usi in principiu sunt mai ieftine si se vand mai greu pt ca sunt mai putin practice. Succes-1 points
-
Eu nu as da in veci banii astia pe un golf 5 1.4 mpi vechi de 13-14 ani..iti recomand o masina cat mai noua, benzinar aspirat, din clasa medie ; daca alea sunt singurele tale optiuni, m`as indrepta spre megane ; depinde si cu ce dotari le gasesti la banii astia..sau ce ai putea sa gasesti la 3500-4000 daca ar fi sa mai faci in efort astfel incat sa merita considerabil.-1 points
-
Si mie mi'a placut intotdeauna masina ( din pacate nu mi'o permit ) ; intretinerea este extrem de scumpa ; parerea mea este ca mai bine iti cumperi un A8..insa daca esti pasionat al modelului, restul e can can. Revanzarea va fi o mare problema in RO, precum si gasirea unui exemplar foarte bine intretinut la noi in tara.-1 points
-
@ekolyhttps://www.ravenol.de/en/ poti sa vezi direct pe site-ul Ravenol.-1 points
-
Prima evaluata intre 500-1500e este infima, tinichigerit + revopsit element, iar cea estimata intre 3000-5000 euro in spate stanga este mai serioasa, probabil inlocuire bara, stop, hayon, usa, aripa, janta..ramane sub semnul intrebarii cat de tare a fost lovita si daca a fost afectata puntea / roata..caci daca i`a fost data in roata, trebuie vazut / verificat ca sa poti trage o concluzie ; airbagurile clar nu au fost declansate la suma asta.-1 points
-
Daca e asa, nu mi'as face griji. E normal sa fie maricica dauna daca sunt cel putin 4 piese lovite, in conditiile in care pt una singura s'a decontat 500-1500€. Asa am luat si eu CC, cu o singura dauna raportata in Belgia pe partea dreapta la usile dreapta, evaluata intre 500-1500€..probabil zgarieturi / revopsire ; nu se observa nimic, din orice unghi te'ai uita..-1 points
-
-1 points
-
Eu am pus ravenol, am 4000, și ceva de km, mașina are dpf,.... Si sincer, e mai bun decât castrol, nu sa evaporat mai deloc.-1 points
-
Aceeasi masina, Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Oradea Bucuresti - Pitesti - mers in limitele legale Pitesti - Sibiu - mers odata cu traficul, aglomerat, aproape imposibil sa depasesti ceva... Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - autostrada aproape goala ( surprinzator! ), nu pot sa spun cum am mers dar se vede si pe consum... Arad - Oradea - mers alert, cum a permis drumul si traficul-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00