Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.10.2020 în toate secţiunile
-
Final fericit: astazi mi-au fost returnate integral avansul + taxa prebooking de la Autoclub.4 points
-
Incarca bine ID3, nu am nimic de comentat. Am incarcat la un Renovatio de 50 kW cam de la 25% la 80% in aproape 40 minute. Puterea medie de incarcare (energie incarcata impartit la durata incarcare) a fost 48 kW, deci aproape de maxim cat poate da statia.3 points
-
Lucru bun la 9 zile. Am ajuns sa schimb anvelopele, sa fac pregatirea pentru iadul alb care "vine" in fiecare an. Cu ocazia asta mi-am reamintit cat de silentioase sunt nexenurile de iarna. Ok, sunt mediocre pe zapada dar in toate celelalte conditii sunt absolut suficiente, exceland la capitolul confort (acustic si la rulare). Asa cum mai spuneam cu alte ocazii, la urmatorul schimb de placute voi schimba si discurile. Sunt comandate si ma asteapta la service.3 points
-
@kolfleadingMa bucur ca totul s-a incheiat cu bine. Sa te bucuri de masina si sa ne tii la curent cu jurnalul ei.2 points
-
Problemele majore (distributie, consum ulei) de la EA888 gen 2 (si partial gen 1) au fost rezolvate pe generatia a3a (incepand cu 2013). Deci daca vrei 1.8TSI, te poti uita la Golf 7, Leon mk3, etc.2 points
-
Testarea si punere unui diagnostic corect in cazul tau .. necesira niste teste suplimentare. Nu e suficient vcds.1 point
-
1 point
-
Camera ar trebui sa fie pusa in piciorul oglinzii, nu pe ea. Cel de pe oglinda e pentru efectul electrocrom.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daunele mari care se vor ascunse, nu se vor repara la reprezentanta, ci din dezmembrari, la colt de bloc. Asa ca un raport cu dauna x suma..cel mult trebuie sa te faca atent asupra unei zone din masina unde trebuie atentie sporita.1 point
-
1 point
-
"Draft timeline" observat la englezi, eventual ajuta informal cei care asteapta modelul in motorizari mai docile https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-cupra-formentor-uk-prices-revealed-upcoming-suv A base 148bhp 1.5 TSI petrol, from £27,300, will then arrive early next year, as will a 1.4-litre plug-in hybrid with either 201bhp or 242bhp. A 187bhp 2.0 TSI petrol will also become available next month.1 point
-
In oferta oficiala pentru modelul de baza ID3 1St Edition apare o optiune "Parbriz incalzit". Presupun ca asta se refera la incalzirea si degivrarea electrica a parbrizului, o optiune care a existat si pe e-Golf si pe vechea mea masina. Dar inspectand cutia de sigurante a masinii, am constatat ca siguranta F17 pentru parbrizul incalzit electric nu este instalata, deci masina nu are aceasta dotare.1 point
-
Ieri am facut aproape 400 Km cu un ID3 1St Edition, modelul de baza. Excelenta masina. Efectiv nu prea gasesc ce sa-i reprosez. Plusuri: Spatiul interior si senzatia de aerisit... Scaunele excelente, mi-am gasit imediat pozitie confortabila. Dimensiunea si pozitia volanului Vizibilitatea exterioara si oglinzile - nici o problema Portbagajul - excelent pentru o masina de 4.26 m Raza de bracaj (de intoarcere) Farurile Stergatoarele Antifonarea Demarajul motorului si "calibrarea", raspunsul pedalei de acceleratie Confortul suspensiei, echilibrul intre fermitate si absorbtia denivelarilor ... este ceva fantastic Consumul - 14.2 kWh/100 Km pe DN-uri si prin localitati, iar apoi 18 kWh/100 Km pe autostrada (temperaturi exterioare in jur de 10 gr C, temperatura interioara 22 C). Autonomia - ar duce cam 400 Km pe DN-uri si cam 300 Km pe autostrada. Ma declar foarte multumit. Minusuri: Interfata cu utilizatorul a sistemului multimedia este pe alocuri cam ciudata. Dupa ce a stat oprita mai mult timp, dureaza vreo 1 - 2 minute pana se poate accesa sistemul multimedia, pana porneste softul... Mie personal nu-mi place modul in care se porneste si se "opreste" masina...inca nu-s sigur ca am oprit tot, ca n-am uitat ceva pornit...mi-ar fi placut ceva mai "ferm", un buton OFF care sa fiu eu sigur ca stinge TOT. Softul inca ma "surprinde" cu tot felul de mesaje care ma cam enerveaza...daca o pui pe N, te tot bazaie ca ai dezactivat auto-hold si se ofera sa-l activeze pentru tine si alte asemenea...lasa-ma bre ca stiu eu mai bine ce vreau... Va spun sincer, din cauza sistemului multimedia care mi se pare imprevizibil, nu as avea curaj sa o las pe maica-mea (trecuta de 60 de ani) sa mearga singura cu masina asta. Pentru mine personal cel mai mult conteaza cum se conduce masina: suspensii, motor, directie, vizibilitate, scaune. Asa ca eu consider ca masina asta este Best Buy in aceasta clasa, efectiv n-aveam ce sa iau mai bun. Ah, sa zic si eu ceva de plasticele de la interior...da, nu-s ca pe Golf 7, dar nu ma deranjeaza. Sunt bine imbinate, linii drepte, imbinari mascate, etc. Singura chestie nasoala este plasticul lucios "piano black" de pe manerele de la usi. Asta chiar a fost o alegere gresita a celor de la VW.1 point
-
Azi am fost la un dealer si am testat Octavia 2.0 TDI DSG. Vreau sa imi iau Octavia 4 si mi-am insuflat cat am putut de mult ca totul e ok, dar insonorizarea cam lasa de dorit si culmea masina era cea cu geamuri laterale cu protectie acustica. Am scos-o si pe autostrada si ff rau mi s-a parut, poate de la rotile de 18 cu Bridgestone, dar nu ma asteptam sa fie atat de ciudat. Mai ales ca am venit sa fac test drive ul intr-un Rapid de 1.0 TSI 110 CP masina de munca. Nu stiu daca era ceva not ok cu aceasta masina, desi nu cred ca am luat si un 1.5 TSI manual si tot asa se auzea rularea. Chiar ciudat, pacat pt ca imi place masina mult si chiar nu vreau sa ma duc spre Superb ca e prea mare si efectiv nu am nevoie de atata masina. Cei care aveti cum e cu insonorizarea ? repet chiar ma asteptam sa fie mai bine decat in rapid 1.0 TSI. (la care oricum uruie cei 3 cilindrii).1 point
-
Program de duminica, dis de dimineata: interior + exterior + covorase de cauciuc + cafea. Cred ca anul asta o sa fur startul grav cu montarea anvelopelor de iarna pentru ca nu previzionez km multi in urmatoarea perioada si oricum sunt in sezonul 3, deci ultimul de utilizare. Odo: aprox 81k km. Recunosc ca imi place faptul ca masina inca pare actuala, desi are 4.5 ani si au trecut 1.5 facelift-uri si 1 model nou peste ea. Classy design, nimic wow, doar atemporal.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Altfel...NU investeam in ISOFIX asa de dragul de al avea pe masina, m-ai ghicit banditule...baiatul e pe drum in doar 3 luni! ?☝️?1 point
-
Salut. Multumesc de apreciere. Ar fi fost ideal sa am si eu un beci, dar eu pe balcon le tin (de 4 ani) in husele lor de protectie si in saci peste care le invelesc cu un fel de patura....oricum eu fac testul anvelopelor vara-iarna si la demontare si la montare...la mine o anvelopa dupa 4 ani ii arat cosul de gunoi (NU le vand ca altii) ca NU mai are ce cauta pe maina mea chiar daca are carene in ea si 80%. Asa arata un test de anvelope. PS: Multi au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!1 point
-
1 point
-
Ce imi recomandati, cu ce pot curata coltul parbrizului unde este plin de pete/picaturi albe de la solutiile de spalat parbrizul, pe care nici macar cei de la spalatoriile locale nu le pot curata?? Ei spun ca solutia a intrat efectiv in sticla, de aceea picaturile albe nu se mai pot sterge...0 points
-
Am detaliat tot pe la pagina 5, 6 sau 7 parca. Ulei de calitate consider Ravenol USVO VMP 5w30, Liqui Moly sau Motul de fabricatie Franta (ca sunt si de Italia).0 points
-
Eu am schimbat piston cu totul. Isi fac treaba adica nu mai consuma. Cat timp nu o sa mai consume... aici e faza cu "isi fac treaba"; eu am peste 30000 km de la reparatie si nu a mai consumat, cat va tine... nu am de unde sa stiu. Ideea este sa faci schimbul de ulei mai des, sa nu apuce sa se depuna carbon pe fantele alea. si neaparat ulei de calitate. Oricum, trebuie verificat si blocul, am inteles ca au si probleme cu ovalizarea... etc.0 points
-
Sunt 3 designuri la segmenti: cu gaurele, cu fante si cu expander (cu arc de colo pana colo). Ultimele sunt cele mai bune, si asa cum zice si EEXCALADE, se potrivesc doar pe bielele noi. Insa cele cu fante sunt disponibile si pe bolt de 21 si de 23. Nu sunt ideale cu fante, dar ca si solutie de buget, fara schimbarea bielelor, isi fac treaba.0 points
-
Noii segmeti se potrivesc doar pe noile pistoane care se potrivesc doar pe noile bilele .0 points
-
0 points
-
Ok Lucios sa fie, ca oricum si masina e lucioasa, Ma tenta ideea de semimat, ca e ceva diferit fata de alte jante.-1 points
-
Si vor fi mate/semi mate, si usor alta nuanta :))) motivul: cica pe semi mate nu se vede jegul atat de usor, fiind de iarna rotile.-1 points
-
Toate motoarele cu turbina consuma ulei, mai mult sau mai putin. Si 1.2 TSI consuma ulei. Acum depinde si la cati km faci schimbul si cum il conduci. Daca faci schimbul la 30.000 km poate sa iti consume 0.5 L - 1 L de ulei daca motorul nu are uzura.-1 points
-
@lupo_bv sfatul tau depaseste nivelul meu de intelegere -faceai ceva cand ai scris? si ai aruncat ''ceva pe fuga''...nu? Pai, sa explic, (desi nu trebuie)- 1-NUUU se poate lasa spatiu DELOC tocmai din cauza aluia, ca s'ar da masinile prea in spate; 2-apoi aia din fata e o ''clasica'' fara alarma si asa se mai impiedica o ''anumita activitate'' la portbagaj. 3-Alt motiv ar fi ca in pozitia asta am masinile de vreo 25 de ani asa (minim) , inaintea astora erau fix acolo doua busuri T2- multi de la aircooled le stiu. Cum sa las spatiu in fata, adica sa o lipesc pe ailalta de suv'ul vecinului??? uite la asta nu m'am gandit Poi daca ASTA ESTE pozitia lor de parcare MEREU de ani de zile.... Aoleo.. cuget ca acum s'ar putea sa zici- da' de ce nu pui masina alaturi?sau in parcare la auchan?sau.. ceva de genul. Daca tot sunt ''raspunsuri'' la ce nu intreb eu.. Repet- eu intreb DACA STIE CINEVA ce se poate face LEGAL cand unu' iti blocheaza in felul ala masina (nu vreau raspunsuri pe lânga...) desi are loc de o masina in spate.-1 points
-
Tin minte ca am mai scris de asta dar nu mai gasesc unde. S'a trecut la ''nivelul urmator''- acelasi vecin care imi ridica stergatoarele la masina acu vre'un an a inceput sa lipeasca masina lui (fabia alba) de a mea (golftreiu') , de'al dracu', de nu mai pot iesi. In spate la a lui e loc de inca o masina dar EL NU VREA sa pastreze distanta. NU VREA. Am fost la sectorist- a scaldat'o ca... nu are ce sa ii faca. Mi'a atras chiar atentia ca nu cumva ala sa ma provoace sa ii...fac ''ceva'' si pe urma sa ma ia legal pe mine. M'a trimis la politia locala- surpriza!! (Oare ?? ) ei nu au articol de lege valabil decat daca blocheaza o iesire de rezidenta, garaj, etc. Ce imi recomandati sa fac?? Daca am nevoie sa ies urgent noaptea, ce naibii fac? Si...repet- a inceput ca sa imi ridice iar stergatoarele... Ăsta se crede sef al strazii, sa spuna el cine unde sa parcheze pe trotuar!!-1 points
-
Salut, am citit aprox. tot topicul fiind interesat de 1.8 tfsi, este exact ce mi-ar indeplini cerintele la performante,sportivitate,cmc,dar atat aici cat si pe alte forumuri le "lauda" posesorii cat de pacatoase sunt la consumul de ulei si in special ruperea lantului care trage dupa el 3 sferturi din motor dauna. Inclusiv pe mobile.de daca dai cautare masini accidentate sau cu probleme, apar 90% de 1.4 tfsi 1.8 tfsi cu "Motorschaden/Steuerkette ubersprungen/Motor lauft unrund/Hoher Olverbrauch/Motor Raucht" etc. traducere (Motor defect/Lant sarit sau rupt/Motorul merge sacadat/Consum mare ulei/Motorul fumega) practic marea majoritate a benzinarelor VAG tfsi pana in 2014 din cele care apar la vanzare in Germania sunt cu probleme la motor si toate legate de lant si ulei,indiferent ca vorbim de Passat/CC/Audi A3/A4/A5/Golf6/Skoda si pe ce a mai fost montat. Scria cineva mai sus ca este un motor performant si sportiv atata timp cat merge (si sunt de acord) ca dupa ce incepe buba lantului sau a bautului de ulei de pana la 1 litru la mia de km,deja da gaura serioasa la buzunar. Pana in 2009-2010 lumea isi facea probleme doar la diesel cu DPF-uri,volante proaste,injectoare,turbine,nimeni n-avea probleme la benzina,apoi a fost invers. Un mecanic foarte bun zicea ca VW nu a mai facut masini dupa 2010,cu care sa ai curaj sa pleci la drum cu incredere. Oricat de pasionati am fi,e totusi aberant sa stai mereu cu urechile ciulite la motor,cu nasul prin ele,sau cautand diverse probleme pe forumuri pana ne cad ochii in gura de somn. Eu am avut pana de curand un 1.6 FSI pe G5, practic primul motor VAG cu injectie directa si pe lant,dar era aspirat,fara turbina. Dupa el au venit cu tfsi-urile de 1.4 de 140cp si 170cp la care se rupea lantul intr-o veselie la 90-100 mii km,iar apoi dupa 2008 astea de 1.8tfsi. Personal nu am avut niciodata vreo problema cu motorul, a fost 10 ani la mine si vreo 130 mii km timp in care a vazut doar consumabile,un set de bujii si un set de bobine. Ulei anual doar Liqui Moly 5w30 TopTec 4600,singurul de care am fost mereu multumit. Dar,cum am citit mai sus,e nasol sa stai mereu cu incertitudinea ca nu stii cat tine distributia,mai ales cand vrei sa faci drumuri mai lungi. Oriunde intrebam,mi se raspundea ca la motorul ala,distributia e pe viata masinii,nu se umbla la ea,desi vedeam pe net motoare desfacute cu lanturi alungite,pinioane tocite,intinzatoare rupte etc. intinzatorul si variatorul care au fost folosite la primul 1.6 fsi, sunt aceleasi montate ulterior pe toate 1.8 tfsi. In ultimele 20-30 mii km pot spune ca aparuse zgomotul ala metalic de 3-4 secunde la prima pornire dimineata sau la 2-3 zile cu toate ca schimbam uleiul la fiecare 10 mii km. Atasez niste poze de la alte masini cu motor desfcaut cu uzura pe pinioane/lant alungit care sta atarnat si incercuit cu rosu sunt zgarieturi in capac de la lant care bate in el la prima pornire pana intinzatorul isi ia ulei. Deci da, distributia pe lant in grupul vag a fost un experiment prost, de-aia au si revenit la curea dupa 2014. N-au fost nici pe departe de unele motoare Mercedes benzinare pe lant care vedeau 600-800 mii km cu un lant,cadea tabla dupa ele,dar distributia mergea ceas neumblat la ele. Un alt aspect este service-ul LongLife implementat de multi,interval care este cu dus si intors. LongLife e extraordinar pt diesel-uri folosite de firme in flote care fac km fara numar si trebuie sa fie productive,nu sta nimeni sa se gandeasca la schimburi de ulei la 10-15 mii km. Doar ca diesel-urile alea de 2.0 2.5 etc tdi n-au lant,asadar n-au nevoie de ungere la distributie,nu fac uzura. Acelasi LongLife nu mai e asa extraordinar cand ai motoare de 1.2 1.4 1.8 tfsi pe lant care au mereu nevoie de ungere corespunzatoare si pelicula permanenta de ulei,iar posesorul il tine cu un schimb de ulei 30-40 de mii km cat zice producatorul,ca deh,e LongLife. 80% din tfsi-urile moderne care ajung la noi SH din DE. au de la 100 de mii km in sus si cel mult 2-3 schimburi de ulei facute pe longlife. Cand motorul ala si distributia lui pe lant au vazut doar 2-3 uleiuri proaspete in 8-10 ani si 100-120 mii km rulati,el deja are uzuri metalice interne semnificative,dar neamtul nu sta cu grijile astea,ca el scapa de ele cand au facut suta de mii si apoi le luam noi si ne plangem ca sunt motoare proaste si bagam bani in reparatii inca o data pe cat am dat pe masina in sine.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00