Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.10.2020 în toate secţiunile

  1. Final fericit: astazi mi-au fost returnate integral avansul + taxa prebooking de la Autoclub.
    6 points
  2. De data asta detour "mai" urban. Un pic de Sibiu. Si doar o poza cu Golful. Dupa 2300km cu uleiul OE - parca se inegreste mai putin evacuarea decat cu Motul, sunetul e la fel, si nu a mancat deloc.
    4 points
  3. Lucru bun la 9 zile. Am ajuns sa schimb anvelopele, sa fac pregatirea pentru iadul alb care "vine" in fiecare an. Cu ocazia asta mi-am reamintit cat de silentioase sunt nexenurile de iarna. Ok, sunt mediocre pe zapada dar in toate celelalte conditii sunt absolut suficiente, exceland la capitolul confort (acustic si la rulare). Asa cum mai spuneam cu alte ocazii, la urmatorul schimb de placute voi schimba si discurile. Sunt comandate si ma asteapta la service.
    3 points
  4. Salut, am citit aprox. tot topicul fiind interesat de 1.8 tfsi, este exact ce mi-ar indeplini cerintele la performante,sportivitate,cmc,dar atat aici cat si pe alte forumuri le "lauda" posesorii cat de pacatoase sunt la consumul de ulei si in special ruperea lantului care trage dupa el 3 sferturi din motor dauna. Inclusiv pe mobile.de daca dai cautare masini accidentate sau cu probleme, apar 90% de 1.4 tfsi 1.8 tfsi cu "Motorschaden/Steuerkette ubersprungen/Motor lauft unrund/Hoher Olverbrauch/Motor Raucht" etc. traducere (Motor defect/Lant sarit sau rupt/Motorul merge sacadat/Consum mare ulei/Motorul fumega) practic marea majoritate a benzinarelor VAG tfsi pana in 2014 din cele care apar la vanzare in Germania sunt cu probleme la motor si toate legate de lant si ulei,indiferent ca vorbim de Passat/CC/Audi A3/A4/A5/Golf6/Skoda si pe ce a mai fost montat. Scria cineva mai sus ca este un motor performant si sportiv atata timp cat merge (si sunt de acord) ca dupa ce incepe buba lantului sau a bautului de ulei de pana la 1 litru la mia de km,deja da gaura serioasa la buzunar. Pana in 2009-2010 lumea isi facea probleme doar la diesel cu DPF-uri,volante proaste,injectoare,turbine,nimeni n-avea probleme la benzina,apoi a fost invers. Un mecanic foarte bun zicea ca VW nu a mai facut masini dupa 2010,cu care sa ai curaj sa pleci la drum cu incredere. Oricat de pasionati am fi,e totusi aberant sa stai mereu cu urechile ciulite la motor,cu nasul prin ele,sau cautand diverse probleme pe forumuri pana ne cad ochii in gura de somn. Eu am avut pana de curand un 1.6 FSI pe G5, practic primul motor VAG cu injectie directa si pe lant,dar era aspirat,fara turbina. Dupa el au venit cu tfsi-urile de 1.4 de 140cp si 170cp la care se rupea lantul intr-o veselie la 90-100 mii km,iar apoi dupa 2008 astea de 1.8tfsi. Personal nu am avut niciodata vreo problema cu motorul, a fost 10 ani la mine si vreo 130 mii km timp in care a vazut doar consumabile,un set de bujii si un set de bobine. Ulei anual doar Liqui Moly 5w30 TopTec 4600,singurul de care am fost mereu multumit. Dar,cum am citit mai sus,e nasol sa stai mereu cu incertitudinea ca nu stii cat tine distributia,mai ales cand vrei sa faci drumuri mai lungi. Oriunde intrebam,mi se raspundea ca la motorul ala,distributia e pe viata masinii,nu se umbla la ea,desi vedeam pe net motoare desfacute cu lanturi alungite,pinioane tocite,intinzatoare rupte etc. intinzatorul si variatorul care au fost folosite la primul 1.6 fsi, sunt aceleasi montate ulterior pe toate 1.8 tfsi. In ultimele 20-30 mii km pot spune ca aparuse zgomotul ala metalic de 3-4 secunde la prima pornire dimineata sau la 2-3 zile cu toate ca schimbam uleiul la fiecare 10 mii km. Atasez niste poze de la alte masini cu motor desfcaut cu uzura pe pinioane/lant alungit care sta atarnat si incercuit cu rosu sunt zgarieturi in capac de la lant care bate in el la prima pornire pana intinzatorul isi ia ulei. Deci da, distributia pe lant in grupul vag a fost un experiment prost, de-aia au si revenit la curea dupa 2014. N-au fost nici pe departe de unele motoare Mercedes benzinare pe lant care vedeau 600-800 mii km cu un lant,cadea tabla dupa ele,dar distributia mergea ceas neumblat la ele. Un alt aspect este service-ul LongLife implementat de multi,interval care este cu dus si intors. LongLife e extraordinar pt diesel-uri folosite de firme in flote care fac km fara numar si trebuie sa fie productive,nu sta nimeni sa se gandeasca la schimburi de ulei la 10-15 mii km. Doar ca diesel-urile alea de 2.0 2.5 etc tdi n-au lant,asadar n-au nevoie de ungere la distributie,nu fac uzura. Acelasi LongLife nu mai e asa extraordinar cand ai motoare de 1.2 1.4 1.8 tfsi pe lant care au mereu nevoie de ungere corespunzatoare si pelicula permanenta de ulei,iar posesorul il tine cu un schimb de ulei 30-40 de mii km cat zice producatorul,ca deh,e LongLife. 80% din tfsi-urile moderne care ajung la noi SH din DE. au de la 100 de mii km in sus si cel mult 2-3 schimburi de ulei facute pe longlife. Cand motorul ala si distributia lui pe lant au vazut doar 2-3 uleiuri proaspete in 8-10 ani si 100-120 mii km rulati,el deja are uzuri metalice interne semnificative,dar neamtul nu sta cu grijile astea,ca el scapa de ele cand au facut suta de mii si apoi le luam noi si ne plangem ca sunt motoare proaste si bagam bani in reparatii inca o data pe cat am dat pe masina in sine.
    2 points
  5. Cateva butoane in plus .
    2 points
  6. Ieri am facut aproape 400 Km cu un ID3 1St Edition, modelul de baza. Excelenta masina. Efectiv nu prea gasesc ce sa-i reprosez. Plusuri: Spatiul interior si senzatia de aerisit... Scaunele excelente, mi-am gasit imediat pozitie confortabila. Dimensiunea si pozitia volanului Vizibilitatea exterioara si oglinzile - nici o problema Portbagajul - excelent pentru o masina de 4.26 m Raza de bracaj (de intoarcere) Farurile Stergatoarele Antifonarea Demarajul motorului si "calibrarea", raspunsul pedalei de acceleratie Confortul suspensiei, echilibrul intre fermitate si absorbtia denivelarilor ... este ceva fantastic Consumul - 14.2 kWh/100 Km pe DN-uri si prin localitati, iar apoi 18 kWh/100 Km pe autostrada (temperaturi exterioare in jur de 10 gr C, temperatura interioara 22 C). Autonomia - ar duce cam 400 Km pe DN-uri si cam 300 Km pe autostrada. Ma declar foarte multumit. Minusuri: Interfata cu utilizatorul a sistemului multimedia este pe alocuri cam ciudata. Dupa ce a stat oprita mai mult timp, dureaza vreo 1 - 2 minute pana se poate accesa sistemul multimedia, pana porneste softul... Mie personal nu-mi place modul in care se porneste si se "opreste" masina...inca nu-s sigur ca am oprit tot, ca n-am uitat ceva pornit...mi-ar fi placut ceva mai "ferm", un buton OFF care sa fiu eu sigur ca stinge TOT. Softul inca ma "surprinde" cu tot felul de mesaje care ma cam enerveaza...daca o pui pe N, te tot bazaie ca ai dezactivat auto-hold si se ofera sa-l activeze pentru tine si alte asemenea...lasa-ma bre ca stiu eu mai bine ce vreau... Va spun sincer, din cauza sistemului multimedia care mi se pare imprevizibil, nu as avea curaj sa o las pe maica-mea (trecuta de 60 de ani) sa mearga singura cu masina asta. Pentru mine personal cel mai mult conteaza cum se conduce masina: suspensii, motor, directie, vizibilitate, scaune. Asa ca eu consider ca masina asta este Best Buy in aceasta clasa, efectiv n-aveam ce sa iau mai bun. Ah, sa zic si eu ceva de plasticele de la interior...da, nu-s ca pe Golf 7, dar nu ma deranjeaza. Sunt bine imbinate, linii drepte, imbinari mascate, etc. Singura chestie nasoala este plasticul lucios "piano black" de pe manerele de la usi. Asta chiar a fost o alegere gresita a celor de la VW.
    2 points
  7. Din păcate pentru toată lumea nu numai pentru posesori. Poluarea adițională ne afectează pe toți. Cumpărătorii sunt afectați și de o devalorizare accelerată cu toate că pe acest forum se practică rollback de la Dieselgate. Parca motorul este mai important ca plămânii noștrii. Sper sa se aplice și în RO o creștere a taxelor sau o interzicere a acestor mașini în cazul depășirii noxelor cum se aplica in toate tarile civilizate.
    1 point
  8. Mi-a confirmat si @Aaron ca nu mai sunt tichete Rabla Plus. Doar ca aparut o alta “problema”, sotia a vazut/auzit de ID4, dar asta e o discutie de versus.
    1 point
  9. Multumesc, Am descoperit si eu meniul. Am bifat si acum merge sa deschid-inchid geamurile din afara masinii din cheie (dar trebuie tinut cam 6 secunde). La seat se inchideau geamurile odata cu usile (adica apasam scurt armare - se inchideau usile si orice geam uitat deschis. Dar din ce tin eu minte din alarma se inchideau). Deschisul lor era identic (trebuia sa tin mai multe secunde). Am primit si presuri Petex (gata cu presurile care se plimbau peste tot ?) To do list: 1. Jante de aliaj pe 16" (OEM Adelaide 3C0601025B) cu anvelope de vara Michelin - rezolvat 2. Jante de aliaj pe 15" (OEM Ronal 8d0601025A) cu anvelope de iarna Nokian - rezolvat 3. Presuri Petex - rezolvat 4. Tempomat 5. Volan imbracat in piele + comenzi 6. upgrade navi + bluetooth + camera eventual 7. Cotiera 8. Tuning software
    1 point
  10. Este 5W40 - pentru motorul meu nu este recomandat decat 5w30 sau 5w40 - si am luat pe una din normele recomandate in carte - si anume 502.00 Ulei 0w nu m-as risca sa bag intr-un motor de aproape 190k km.
    1 point
  11. @andrei0241 nu ma deranjeaza pretul ci atitudinea omului. in fine, nu comentez, poate l-am prins intr-o zi naspa. cu totii avem. La alltrack masina vine cu roata + janta de dimensiuni normale. de aici dilema mea. trebuie sa cumpar 5 jante + 5 cauciucuri de vara. Acum am 4 de vara si inca 4 de iarna (un singur rand de jante) + 1 allseason cu aceasi janta ca cele 4. Multumesc de link-uri. ma apuc sa dau 2 telefoane. Fix modelul ala il am eu, la al doilea link. @stanciu marian o anvelopa de iarna a fost 750 lei. nu fac rabat la calitate cand e vorba de viata mea si a familiei. Multumesc mult de urari! O sa incerc sa fac niste poze zilele astea. @acidone77 nu sunt zgarcit..dar cum am zis.. m-a deranjat atitudinea omului. daca gasesc jante originale sh, le cumpar. nu stau la discutii.
    1 point
  12. Salut, Dupa aproape un an de urmarit in tacere toate discutiile voastre, a venit vremea sa va prezint noua mea jucarie, Skoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG. Povestea a inceput in luna ianuarie cand am decis sa inlocuim masina noastra, o Alfa Romeo Giulietta, care contrar tuturor parerilor, ne-a purtat 7 ani si 103.000 km fara nici cea mai mica problema. Nevoia a venit din lipsa de spatiu din Giulietta, asa ca era deja decis ca urmatoarea masina va fi una cu un portbagaj incapator. Initial am fost contra SUV-urilor, deoarece le gaseam inutil de mari pt o masina de zi cu zi, dar surprinzator, o Dacia Duster m-a facut sa prind gustul SUV-urilor. Mi-a placut foarte mult pozitia la volan si vizibilitatea sportita ce o ai intr-o astfel de masina. Dupa ceva cautari, configurari, review-uri, si analiza a preturilor in functie de buget, lista scurta a fost intre Tiguan, XC60, Stelvio si Kodiaq. In urma drive test-urilor si a tuturor listelor pro si contra, Kodiaq a iesit castigator la categoriile raport calitate/pret, dotari si spatiu interior. Acestea fiind spuse, am cerut oferte de pret la doi concesionari, cu toate ca 90% stiam ca o sa optez pt concesionarul ce se situeaza cel mai apropape de casa. S-a adeverit ca ofertele erau identice. Aici, in luna februarie este asa numitul 'Auto-Festival' unde toti vanzatorii de masini si bancile se bat in oferte care mai de care mai atractive. In concluzie, am beneficiat de un discount de 8.658 Euro. In plus fata de dotarile de baza ale modelului L&K, am mai adaugat: Culoare Magnetic Brown; Cui de remorcare - cel mai probabil in 90% din timp va fi folosit cu suportul pt bicilete; Suport pentru tablete/telefon pt locurile din spate; Isofix pt scaunul pasagerului; Podea dubla in portbagaj; Garantie extinsa pana la 5 ani sau 150.000 km; Family pack 2: - perdelute pt usile din spate; - fetele de usi imbracate in alcantara + cos de gunoi pt usa soferului (sincer nu mi se pare Alcantara materialul de pe usi ci mai mult o mocheta); - protectie cauciuc deschidere usi; - functia de blocare a usilor spate de la sofer; Night pack 2: - perdelute pt usile din spate; - geamuri laterale cu sticla izolatoare la zgomot + sunset; - tetiere spate cu suport lateral; Pack Luxe L&K: - perdelute pt usile din spate; - senzori de presiune roti; - plafon panoramic; - incalzire stationara (practic aceasta optine m-a facut sa aleg pachetul, deoarece diferenta de pret de la incalzirea stationara singura ca optiune si intreg pachetul era doar de cateva sute de euro, asa ca am decis sa ne bucuram si de restul optiunilor); - volan incalzit + padele; - parking assist; Anvelope AllSeason Michelin CrossClimat (avand in vedere ca iarna nu prea mai este iarna, iar eu nu sunt un pilot de raliu, de ceva ani buni folosesc pneuri allseason CrossClimat si sunt foarte multumit) Daca a fost un pret corect sau nu, e greu de spus, deoarece am facut diferite configurari in mai multe tari precum si in Romania si am putut observa ca optand pt aceeiasi varianta de echipare, dotarile de baza erau destul de diferite. Aici varianta de baza L&K era cea mai dotata. Daca sunteti curiosi, va pot atasa lista de preturi de aici (din pacate nu exista decat in franceza). In ceea ce priveste termenul de livrare, initial a fost de 5-6 luni. Masina a fost comandata pe 18 ianuarie. Prin martie am fost anuntat ca va fi produsa in aprilie, dar apoi a venit Covid..... De atunci, termenul de livare a tot fost amanat pana pe 07 octombrie cand, in final am primit Kodiaq-ul MY21, desi eu comandasem MY20. Daca am avut noroc sau nu este o chestiune foarte delicata, deoarece am 'castigat' cateva optiuni si am pierdut altele. Optiunile castigate banuiesc ca le cunoasteti deja. In ceea ce priveste optiunile pierdute, iata lista lor: - CD-ROM + HDD + cititor de carduri de memorie - inlocuit cu un frumos capac de protectie din plastic; - umbrela din usa dreapta - a ramas decat cea de la sofer, la pasager ramanand totusi locul; - protectiile din cauciuc la deschiderea usilor ( noroc ca acum sunt incluse in pachetul Family 2); - pachetul de noapte vine acum doar cu o paturica in loc de doua; - lanterna detasabila din portbagaj si ea inlocuita cu un frumos plastic; - logo L&K pe plansa de bord si pe scaunele din spate (lucru deloc deranjant pt mine); In concluzie, Skoda a facut 'mici' economii la ceea ce numeau Simply Cleaver..... Rusinica!!!! In ceea ce priveste experienta condusului, nu va pot spune prea multe deoarece am facut decat 340 km si acestia doar pe trasee foarte scurte. Pana acum pot spune ca sunt foarte multumit de cum se comporta pe autostrada. Sta foarte jos in ture la 140 km/h, aporx 2200 rpm si este foarte silentioasa. Drive testul l-am facut cu o varianta RS, deci nu incape discutie de silentiozitate. Farurile LED de asemenea m-au impresionat, astept cu interes o noapte ploioasa sa vad si atunci. Suspensia desi in modul confort, destul de rigida, dar poate este pretul platit pt rotile pe 19'. Va atasez cateva poze (scuzati masca din poze) si revin cu impresii pe masura ce ne cunoastem mai bine. O duminica placuta, Alin
    1 point
  13. Salutare. Cateva poze cu superbii munti ai patriei, intr-o tura scurta din apropierea complexului Piatra Arsa, unde se termina Transbucegiul, unde am si lasat masina, dupa care la pas spre Babe si Sfinx, si spre cruce, insa ne-am oprit inainte de ultima coborare spre cruce deoarece deja era prea tarziu. Desi am fost intr-o zi de luni, traseul spre Babe si Sfinx deosebit de aglomerat si ca de obicei, ca la noi, foarte foarte multe gunoaie aruncate in natura din pacate.
    1 point
  14. La mine problema cu acest scartait a fost din zona distributiei. A curs usor antigel pe la simeringul pompei de apa, antigel care a ajuns pe curea si implicit pe o rola. Dupa ce am schimbat distributia, a disparut si zgomotul si pierderea de antigel.
    1 point
  15. Salut, @drign Scaunele pana acum se simt bine. Ventilatia nu am avut ocazia sa o folosesc decat impreuna cu incalzirea deoarece aici este deja iarna (cam 8 grade). Imi da senzatia ca se incalzeste mai uniform daca folosesc incalzirea + ventilatia in acelasi timp. Sunt cam alunecoase fata de unele din material textil. Nu am vrut varianta bej pt ca stiu ca se murdaresc si in plus toate plasticele de protectie ale scaunelor raman tot negre si mi se pare foarte urat. Sincer nu am vrut niciodata piele, dar pt ca am vrut versiunea L&K am fost obligat. Sper sa fie ok in timp, mai ales vara. Iarna sunt foarte reci, dar trebuie sa ma obisnuiesc sa pornesc incalzirea cateva minute inainte de a ajunge la masina. Pana acum am tot uitat ? butonu de pe volan activeaza functia Travel Assist, cel putin asa spune manualul, nu am incercat inca live. pretul final a fost de 44.000 . in ceea ce priveste suspensia pare destul de dura si pe modul confort. Eu merg pe Normal si se simt destul de tare denivelarile, da cred ca pneurile au si ele rolul lor aici. In cateva mii de km, o sa incerc si modul sport, unde ma astept ca masina sa se incline mai putin pe viraje. Am reusit sa gasesc timp duminica sa fac un drum de 120 km. Sunt foarte multumit de comportament (a fost ceva mixt, autostrada + traseu de munte) iar consumul pt aceasta iesire a fost de 8,1. Sincer sunt impresionat de consum avand in vedere ca masina este noua iar eu nu sunt invatat cu ea, mai ales ca este prima mea cutie automata. Cred ca pe viitor o sa scada sub 8, ceea ce pt mine este foarte bine, avand in vedere ca Giulietta de 1.4 consuma 7.8 mixt. O zi buna, Alin
    1 point
  16. Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc bine aminte, ceea ce este foarte rar si de aici si pretul ridicat platit pe el, altfel gaseai manuale la 4000€ fara probleme, sau mai putin ), pe cand eu incerc sa fiu obiectiv, sa iau in calcul nevoile omului, nu sa compar alegerile mele si sa ii spun " du'te frate si ia'ti CC ca e za best, ca am si eu " ; in primul rand, cred ca am mentionat de cel putin doua ori ca nu cunosc piata auto SH din tara lui, dar el a spus si ca ar putea sa cumpere ceva din Timisoara...si da, dpmdv un golf 5 okeiutz 1.4 vechi de 13-14 ani merita ~ 2500€ ; am avut si eu 2 mk5'uri, la ambele am avut cheltuielu maricele desi am fost atent la achizitie, pt ca sunt masini vechi, si uzate ; 2.0 tdi'ul din 2005 l'am luat ( in 2017 parca ) cu 123.000 km reali, de la primul proprietar din RO, de aici de pe forum, si in 1 an de zile am schimbat la el distributia + kit ambreiaj complet + amortizoare, flanse si protectii fata spate + bucse bascula + bielete + revosit 4 elemente ca avea rugina + cand am facut stage 2 am vazut ca turbina era uzata desi fusese reconditionata in urma cu 2 ani, tot atunci am facut si EGR off pt ca era pe duca..dpmdv sunt consumabile normale la o masina veche, dar nu toti vad lucrurile ca mine, iar eu imi asum alegerile mele si cheltuielile ulterioare..pt ca am vandut un leon 1P din 2006 1.6 mpi 102 cp ( aceeasi platforma ca mk5 ) pe care il facusem tipla ( vopsit 2 elemente, schimbat amortizoare si un rulment, consuma ~ 1L ulei / 4000 km ), strict din dorinta de a avea cai si cuplu sub mine, iar tdi'ul l'am vandut sa'mi iau GTI pt ca trancanea PD'ul iarna si voiam o masina mai puternica..sunt nebuniile / placerile mele, cum vrei sa le spui, dar incerc sa vorbesc in cunostinta de cauza pt ca am detinut 3 masini pe aceasta platforma si alte 4 VAG'uri ( ibize ) cu motoare similare mk5 ( 1.4 75 cp & 1.4 86 cp ) Ideea este ca i'am recomandat megane, si o sa incerc sa argumentez mai bine de ce : Pro megane : - an mai nou - motorizare echilibrata 1.6 si fiabila specifica Renault - look mai demn de 2020 ( subiectivism ) - acelasi pret ca si golful Pro golf : - in functie de nivelul de echipare, poate avea scaune mai confortabile ( in niciun caz cele stock ) si dotari mai bune, dar nu ne'a spus nivelul deci e doar o presupunere contra golf : - motor anemic - consum mare ( ulei & benzina dupa caz ) - probleme specifice cu rugina - generatie aparuta in 2003, vs ~ 2009 un megane 3. Evident ca ar fi ok sa le conduca pt a se decide..dar daca alegi cu inima ( golf isi doreste in cazul lui ), ar fi ok sa iti asumi eventualele probleme ; nu prea intru in polemici sau postari asa lungi, insa el chiar a parut interesat sa afle cat mai multe si am incercat sa'l lamuresc ; masini sunt destule, faptul ca tu consideri un golf benzinar aspirat o masina buna si suprema in segmentul ei, este doar parerea ta, cu care eu nu sunt de acord. Faptul ca eu am cumparat un CC si bag bani in el, este strict problema mea ; am schimbat 3 masini anul asta ( 4 daca pun si achizitia cabrioletei ), deci permite'mi sa'ti spun ca nu ma intereseaza costurile de intretinere sau gandurile pe termen lung de genul imi iau X masina pt ca peste 2 ani poate voi face un copil...daca il voi face, voi avea timp 9 luni sa achizitionez altceva ; daca maine vreau sa'mi iau BMW, o voi face ; daca ar vinde lumea masini in starea in care le vand eu, ar fi lumea auto lipsita de probleme ; cred ca m'am intins cam mult si risc sanctiuni inutile pe forum..dar esenta in ceea ce am vrut sa spun este ca ar fi ok sa fim obiectivi si sa ne raportam la nevoile fiecaruia, nu sa discutam despre ograda altuia, pt ca nu are nicio legatura si nu ajuta pe nimeni in luarea unei decizii. Ca sa inchei, as sustine achizitia unei masini din alta tara, pt ca noi avem drumuri proaste si majoritatea proprietarilor nu isi ingrijesc masinile si le vand de obicei cand necesita investitii pe care acestia considera ca " nu merita ", si uita asa dam o epava de la unii la altii, indiferent de an / nr de km.
    1 point
  17. Final partial fericit: Am ridicat astazi masina alba. Am primit si un cadou, o cutie alba cu un cablu USB-C, sosete, carpa de sters ecranul si .... cardul We Charge cu 2000 kWh. Multumesc lui Aaron pentru amabilitate si pentru tot ajutorul. Am ajuns cu bine inapoi de la Rm Valcea la Timisoara. Am prins si oras, si drum national, si autostrada, in total aprox. 400 Km. Am facut o singura incarcare la Sebes, timp in care am mancat si eu un sandwich. Masina s-a comportat excelent. Deocamdata mi se pare "masina perfecta". Consum 14.2 kWh / 100 Km de la Rm. Valcea la Sebes (oras, DN - Valea Oltului) si apoi 18 kWh / 100 Km doar autostrada, de la Sebes la Timisoara. De ce zic "final partial"? Pentru ca inca astept returnarea avansului + taxa prebooking de la Autoclub Timisoara.
    1 point
  18. Aparent, motivul pentru care crapa pistoanele este un fenomen numit LSPI - Low Speed Pre-Ignition, este un fenonmen care apare la benizarele cu turbo impinse spre maxim in materie de performanta. Din pacate, se pare ca fenomenul nu este pe depin inteles, dar un rol clar il iau uleiul si carburantul. Puteti cauta pe internet si citi mai multe despre asta.
    1 point
  19. Ideea ta a fost una constructivă. De vreo 2 ani aveam în plan să găsim o posibilitate de a trece muntele dinspre drumul de LV direct peste versant către Tabla Buții. Stiam ca exista posibilitate pentru atv/enduro, mai stiam ca unii organizeaza pe bani mici caravane dar intr-o secretomanie totala (fara track-uri, fara video pe zonele de acces, fara drumuri pe harti)....si punând cap la cap informații adunate de-a lungul timpului aatazi reușirăm să facem cu succes tot traseul.
    1 point
  20. 2-ul este 100% in meniul masinii. Am dat eu peste el fara sa vreau mai demult. 1, nu stiu, e cv acolo cu geamuri confort, parca. Cred ca am bifat, dar nestiind ce face, nu am tinut niciodata mai mult de 2 sec pe buton. Voi testa. Mersi de pont. Cu oglinzile nu am gasit nimic in meniu. Si la mine sunt tot manuale
    1 point
  21. Acum ce vrei ? Cumperi masina de 15000eur ai preturi pe accesorii si consumabile pe masura ! Nu poti cumpara cauciucuri la 2-300 lei bucata si nici jante la 1000 lei perechea !Obrazul subtire cu bani se tine . Masina sa o stapanesti sanatos , multi km fara probleme . PS . Daca esti zgarcit la cuvinte , macar la poze fii mai darnic . Stii ca pozele fac mai mult decat o mie de cuvinte , iar forumistilor le plac pozele cum le plac copiiilor jucariile !
    1 point
  22. Ce simplu ar fi, dar din pacate nu poti rezolva o problema hardware doar din software. S-a mai scris in topicul asta ca DPF-ul infundat este aproape intotdeauna doar un simpton si nu o cauza, e un stimptom al altei probleme care genereaza o nefunctionare corespunzatoare a motorului.
    1 point
  23. colegul pierde putin timpul ca nu se adreseaza ANPC chiar AZI, se poate depunde online in 5 minute o plangere, atasa documentele doveditoare etc. ANPCul va discuta cu superiorii agentului. Agentul a schimbat in sistem niste alocari. Acest lucru a lasat urme in sistem si ele sint vizibile. Colegul isi va rezolva problema zic eu, destul de usor, si agentul ala va fi si sanctionat. Dar nu discutand cu el se rezolva, ci discutand cu ANPC implicat. Raspunsul de la ANPC vine uneori in ore, alteori in zile, alteori in saptamani. Sa speram ca ai noroc insa. Oricum, trebuie actionat, discutiile cu agentul sint inutile. Insa schimbarea alocarii fara a lasa o urma in sistem e imposibila.
    1 point
  24. Sa mai stergem putin praful. Ca update, la 34000 km avem asa: - efectuat revizia de 3 ani ( ulei, filtre si lichid de frana). Uleiul si filtrele le schimb anual / 10.000 km. Am colantat elementele cromate de la geamuri deoarece cele din din fata incepusera sa arate urat. Diferenta majora de calitate a materialelor intre partea din spate si cea din fata (vezi poza 3) Foarte multumit de cum a iesit lucrarea. In rest, masina merge bine, nicio problema tehnica pana acum. Comsumum pe termen lung 8.5%.
    1 point
  25. Pentru cine vrea sa cumpere masina din Danemarca, pe acest site poate afla gratuit Km: (este de ajuns sa bage VIN-ul in rubrica din dreapta). https://www.nummerplade.net/kilometertal-og-synsdato.html
    1 point
  26. Chiar asa da-i bataie, mai ales ca acest RNS 850 e specific Touareg-ului si nu pre sunt informatii pe forum. La mine nu am nici dvd player, nici tv tuner, chiar vazusem niste solutii after market mai ieftine pe aici: http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/c349_Touareg---7P.html . My phone
    1 point
  27. Da nu este de la switch. Jos yalele, refacute lipiturile pe placa electrica, curatat colector motoras...si schimbat si switch ul, ca tot demontezi yalele
    0 points
  28. Cablajul e destul de scump(separat), daca vrei sa mufezi pinii gasesti pe site-uri care se ocupa cu retrofit. Eu am mufat un cablaj, horror, dar macar a iesit ok. Mufa gasesti doar pe original, la reprezentanta. Parerea mea e ca nu merita sa cablezi, mai bine iei ceva ce sa fie plug & play.
    0 points
  29. Da, se gaseste si cablaj separat. Camera, modul, cablaj. Montaj si codare, atat si nevoie
    0 points
  30. Da are lipici pe spate. Sper sa NU incalc ceva...ai aici: https://www.be-loud.ro/produse/Insonorizare/CTK/LineFix-7/ Vezi ca gasesti mai multe feluri, depinde pt ce il folosesti, cauta la ei pe site!
    0 points
  31. Si am facut si o 'curatare' a climei si a interiorului cu ozon.
    -1 points
  32. Am fost in concediu, facut vreo 1000 de km, mers pe autostrazi constant intre xxx si xxx, masina se simte extraordinar la xxx-xxx, poti merge cu orele asa... sta pe la vreo 3500 rpm la xxx, poimaine vine revizia de 4 ani, maine itp-ul, in rest, toate bune si frumoase. Am uitat sa mentionez ca am facut cateva plinuri cu aditiv Millers, incercat si pe alte 2 masini, jos palaria, motorul merge mai bine cu el.
    -1 points
  33. M-am decis sa revopsesc jantele de iarna, culoarea as vrea sa fie asta, din poza de mai jos, lacul sa fie lucios sau semi mat?
    -1 points
  34. Rezervorul a fost plin, am mers 470 km și ăsta e range-ul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!