Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.10.2020 în toate secţiunile
-
Salut, @drign Scaunele pana acum se simt bine. Ventilatia nu am avut ocazia sa o folosesc decat impreuna cu incalzirea deoarece aici este deja iarna (cam 8 grade). Imi da senzatia ca se incalzeste mai uniform daca folosesc incalzirea + ventilatia in acelasi timp. Sunt cam alunecoase fata de unele din material textil. Nu am vrut varianta bej pt ca stiu ca se murdaresc si in plus toate plasticele de protectie ale scaunelor raman tot negre si mi se pare foarte urat. Sincer nu am vrut niciodata piele, dar pt ca am vrut versiunea L&K am fost obligat. Sper sa fie ok in timp, mai ales vara. Iarna sunt foarte reci, dar trebuie sa ma obisnuiesc sa pornesc incalzirea cateva minute inainte de a ajunge la masina. Pana acum am tot uitat ? butonu de pe volan activeaza functia Travel Assist, cel putin asa spune manualul, nu am incercat inca live. pretul final a fost de 44.000 . in ceea ce priveste suspensia pare destul de dura si pe modul confort. Eu merg pe Normal si se simt destul de tare denivelarile, da cred ca pneurile au si ele rolul lor aici. In cateva mii de km, o sa incerc si modul sport, unde ma astept ca masina sa se incline mai putin pe viraje. Am reusit sa gasesc timp duminica sa fac un drum de 120 km. Sunt foarte multumit de comportament (a fost ceva mixt, autostrada + traseu de munte) iar consumul pt aceasta iesire a fost de 8,1. Sincer sunt impresionat de consum avand in vedere ca masina este noua iar eu nu sunt invatat cu ea, mai ales ca este prima mea cutie automata. Cred ca pe viitor o sa scada sub 8, ceea ce pt mine este foarte bine, avand in vedere ca Giulietta de 1.4 consuma 7.8 mixt. O zi buna, Alin4 points
-
Salut, Dupa aproape un an de urmarit in tacere toate discutiile voastre, a venit vremea sa va prezint noua mea jucarie, Skoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG. Povestea a inceput in luna ianuarie cand am decis sa inlocuim masina noastra, o Alfa Romeo Giulietta, care contrar tuturor parerilor, ne-a purtat 7 ani si 103.000 km fara nici cea mai mica problema. Nevoia a venit din lipsa de spatiu din Giulietta, asa ca era deja decis ca urmatoarea masina va fi una cu un portbagaj incapator. Initial am fost contra SUV-urilor, deoarece le gaseam inutil de mari pt o masina de zi cu zi, dar surprinzator, o Dacia Duster m-a facut sa prind gustul SUV-urilor. Mi-a placut foarte mult pozitia la volan si vizibilitatea sportita ce o ai intr-o astfel de masina. Dupa ceva cautari, configurari, review-uri, si analiza a preturilor in functie de buget, lista scurta a fost intre Tiguan, XC60, Stelvio si Kodiaq. In urma drive test-urilor si a tuturor listelor pro si contra, Kodiaq a iesit castigator la categoriile raport calitate/pret, dotari si spatiu interior. Acestea fiind spuse, am cerut oferte de pret la doi concesionari, cu toate ca 90% stiam ca o sa optez pt concesionarul ce se situeaza cel mai apropape de casa. S-a adeverit ca ofertele erau identice. Aici, in luna februarie este asa numitul 'Auto-Festival' unde toti vanzatorii de masini si bancile se bat in oferte care mai de care mai atractive. In concluzie, am beneficiat de un discount de 8.658 Euro. In plus fata de dotarile de baza ale modelului L&K, am mai adaugat: Culoare Magnetic Brown; Cui de remorcare - cel mai probabil in 90% din timp va fi folosit cu suportul pt bicilete; Suport pentru tablete/telefon pt locurile din spate; Isofix pt scaunul pasagerului; Podea dubla in portbagaj; Garantie extinsa pana la 5 ani sau 150.000 km; Family pack 2: - perdelute pt usile din spate; - fetele de usi imbracate in alcantara + cos de gunoi pt usa soferului (sincer nu mi se pare Alcantara materialul de pe usi ci mai mult o mocheta); - protectie cauciuc deschidere usi; - functia de blocare a usilor spate de la sofer; Night pack 2: - perdelute pt usile din spate; - geamuri laterale cu sticla izolatoare la zgomot + sunset; - tetiere spate cu suport lateral; Pack Luxe L&K: - perdelute pt usile din spate; - senzori de presiune roti; - plafon panoramic; - incalzire stationara (practic aceasta optine m-a facut sa aleg pachetul, deoarece diferenta de pret de la incalzirea stationara singura ca optiune si intreg pachetul era doar de cateva sute de euro, asa ca am decis sa ne bucuram si de restul optiunilor); - volan incalzit + padele; - parking assist; Anvelope AllSeason Michelin CrossClimat (avand in vedere ca iarna nu prea mai este iarna, iar eu nu sunt un pilot de raliu, de ceva ani buni folosesc pneuri allseason CrossClimat si sunt foarte multumit) Daca a fost un pret corect sau nu, e greu de spus, deoarece am facut diferite configurari in mai multe tari precum si in Romania si am putut observa ca optand pt aceeiasi varianta de echipare, dotarile de baza erau destul de diferite. Aici varianta de baza L&K era cea mai dotata. Daca sunteti curiosi, va pot atasa lista de preturi de aici (din pacate nu exista decat in franceza). In ceea ce priveste termenul de livrare, initial a fost de 5-6 luni. Masina a fost comandata pe 18 ianuarie. Prin martie am fost anuntat ca va fi produsa in aprilie, dar apoi a venit Covid..... De atunci, termenul de livare a tot fost amanat pana pe 07 octombrie cand, in final am primit Kodiaq-ul MY21, desi eu comandasem MY20. Daca am avut noroc sau nu este o chestiune foarte delicata, deoarece am 'castigat' cateva optiuni si am pierdut altele. Optiunile castigate banuiesc ca le cunoasteti deja. In ceea ce priveste optiunile pierdute, iata lista lor: - CD-ROM + HDD + cititor de carduri de memorie - inlocuit cu un frumos capac de protectie din plastic; - umbrela din usa dreapta - a ramas decat cea de la sofer, la pasager ramanand totusi locul; - protectiile din cauciuc la deschiderea usilor ( noroc ca acum sunt incluse in pachetul Family 2); - pachetul de noapte vine acum doar cu o paturica in loc de doua; - lanterna detasabila din portbagaj si ea inlocuita cu un frumos plastic; - logo L&K pe plansa de bord si pe scaunele din spate (lucru deloc deranjant pt mine); In concluzie, Skoda a facut 'mici' economii la ceea ce numeau Simply Cleaver..... Rusinica!!!! In ceea ce priveste experienta condusului, nu va pot spune prea multe deoarece am facut decat 340 km si acestia doar pe trasee foarte scurte. Pana acum pot spune ca sunt foarte multumit de cum se comporta pe autostrada. Sta foarte jos in ture la 140 km/h, aporx 2200 rpm si este foarte silentioasa. Drive testul l-am facut cu o varianta RS, deci nu incape discutie de silentiozitate. Farurile LED de asemenea m-au impresionat, astept cu interes o noapte ploioasa sa vad si atunci. Suspensia desi in modul confort, destul de rigida, dar poate este pretul platit pt rotile pe 19'. Va atasez cateva poze (scuzati masca din poze) si revin cu impresii pe masura ce ne cunoastem mai bine. O duminica placuta, Alin2 points
-
Ieri am facut aproape 400 Km cu un ID3 1St Edition, modelul de baza. Excelenta masina. Efectiv nu prea gasesc ce sa-i reprosez. Plusuri: Spatiul interior si senzatia de aerisit... Scaunele excelente, mi-am gasit imediat pozitie confortabila. Dimensiunea si pozitia volanului Vizibilitatea exterioara si oglinzile - nici o problema Portbagajul - excelent pentru o masina de 4.26 m Raza de bracaj (de intoarcere) Farurile Stergatoarele Antifonarea Demarajul motorului si "calibrarea", raspunsul pedalei de acceleratie Confortul suspensiei, echilibrul intre fermitate si absorbtia denivelarilor ... este ceva fantastic Consumul - 14.2 kWh/100 Km pe DN-uri si prin localitati, iar apoi 18 kWh/100 Km pe autostrada (temperaturi exterioare in jur de 10 gr C, temperatura interioara 22 C). Autonomia - ar duce cam 400 Km pe DN-uri si cam 300 Km pe autostrada. Ma declar foarte multumit. Minusuri: Interfata cu utilizatorul a sistemului multimedia este pe alocuri cam ciudata. Dupa ce a stat oprita mai mult timp, dureaza vreo 1 - 2 minute pana se poate accesa sistemul multimedia, pana porneste softul... Mie personal nu-mi place modul in care se porneste si se "opreste" masina...inca nu-s sigur ca am oprit tot, ca n-am uitat ceva pornit...mi-ar fi placut ceva mai "ferm", un buton OFF care sa fiu eu sigur ca stinge TOT. Softul inca ma "surprinde" cu tot felul de mesaje care ma cam enerveaza...daca o pui pe N, te tot bazaie ca ai dezactivat auto-hold si se ofera sa-l activeze pentru tine si alte asemenea...lasa-ma bre ca stiu eu mai bine ce vreau... Va spun sincer, din cauza sistemului multimedia care mi se pare imprevizibil, nu as avea curaj sa o las pe maica-mea (trecuta de 60 de ani) sa mearga singura cu masina asta. Pentru mine personal cel mai mult conteaza cum se conduce masina: suspensii, motor, directie, vizibilitate, scaune. Asa ca eu consider ca masina asta este Best Buy in aceasta clasa, efectiv n-aveam ce sa iau mai bun. Ah, sa zic si eu ceva de plasticele de la interior...da, nu-s ca pe Golf 7, dar nu ma deranjeaza. Sunt bine imbinate, linii drepte, imbinari mascate, etc. Singura chestie nasoala este plasticul lucios "piano black" de pe manerele de la usi. Asta chiar a fost o alegere gresita a celor de la VW.2 points
-
La 1.6 cay porneste pompa din rezervor la punerea contactului (ca la PD-uri)2 points
-
Final partial fericit: Am ridicat astazi masina alba. Am primit si un cadou, o cutie alba cu un cablu USB-C, sosete, carpa de sters ecranul si .... cardul We Charge cu 2000 kWh. Multumesc lui Aaron pentru amabilitate si pentru tot ajutorul. Am ajuns cu bine inapoi de la Rm Valcea la Timisoara. Am prins si oras, si drum national, si autostrada, in total aprox. 400 Km. Am facut o singura incarcare la Sebes, timp in care am mancat si eu un sandwich. Masina s-a comportat excelent. Deocamdata mi se pare "masina perfecta". Consum 14.2 kWh / 100 Km de la Rm. Valcea la Sebes (oras, DN - Valea Oltului) si apoi 18 kWh / 100 Km doar autostrada, de la Sebes la Timisoara. De ce zic "final partial"? Pentru ca inca astept returnarea avansului + taxa prebooking de la Autoclub Timisoara.2 points
-
2 points
-
hai sa nu mai dam quote, ca ne cearta moderatorii am luat deja aliaj. am spus mai sus ce. nu am gasit tabla pe 18" si oricum aratau urat rau. nu prea ma uit asa atent la aerodinamica iarna incat sa faca diferenta dintre designul jantei. nu merg asa mult sa conteze.1 point
-
A nu se ingelege ca un CR porneste mult mai greu, ambele motoare pornesc in sub 1 sec, dar PD-ul e o idee mai rapid si diferenta este sesizabila. Asta e experinta mea persoanala.1 point
-
eu am dat comanda deja. trebuie sa vina zilele astea. WINTER Kumho WS71 undeva la 485 de lei. DEZENT TZ la cam 650 lei. sunt si optiuni mai bune dar eu pe astea le-am gasit repede si ok la bani. erau putine cu 5 x112, 57.1 (nu vreau inele centrare), 7J, Et 50 disponibile repede. teoretic merg si 7.5J, dar nu erau diferente mari pe modele. 8J erau la limita ca latime pentru 215. iar sa iau SH jante mi-a fost frica.1 point
-
Noi avem in Tiguan Allspace https://www.emag.ro/scaun-auto-i-size-britax-romer-dualfix-blue-marble-40-105-cm-rotativ-cu-reductor-albastru-negru-2000026909/pd/D5J7Y0BBM/?cmpid=86913&gclid=CjwKCAjwlbr8BRA0EiwAnt4MTqZRNoRRUKjU4ymSzEruMqIKjFlgJQkwXHGhDD_iopGkrBHDJFqtPxoCyC8QAvD_BwE Si in Golf 7 avem https://www.emag.ro/scaun-auto-i-size-britax-romer-dualfix-storm-grey-40-105-cm-gri-2000026907/pd/DZJ7Y0BBM/?ref=graph_profiled_similar_a_1_6&provider=rec&recid=rec_49_16_c379769_2833_A_97012c980f6c074a0f8445e808ef2894fd92cac4ab7e44543c5641da57a805be_1603178701&scenario_ID=49 Sunt doua scaune identice, doar culoarea difera, teoretic...practic, materialul de pe cel albastru este mult mai rezistent, ceva gen denim (blug), pe cand cel gri pare mult mai subtire si mai putin rezistent in timp. Avem ambele scaune de aprox.1,5 ani si deocamdata suntem foarte multumiti de confortul oferit pentru cel mic si usurinta de manevrare ce ofera functia de rotire 360 grade. Am citit multe teste inainte sa cumpar si sunt in toate topurile printre cele mai bune/sigure/confortabile scaune, din gama premium. Singurul minus (pe langa pretul ridicat) este dimensiunea mare a scaunului si greutatea mare, de aceea nu se prea preteaza sa fie mutat dintr-o masina in alta, prea des. Dar cu greutatea mai mare vine si stabilitatea mai mare cu care se aseaza pe bancheta, un real plus. Si dimensiunea mai mare este un avantaj pentru cei cu copil/copii mai mari, cum este al nostru, care sta superconfortabil si cate 3 ore de mers fara oprire. Suntem foarte multumiti! Recomand!1 point
-
Eu am vrut jante de tabla. Am cerut oferta la reprezentanta si mi-au dat cu jante alcar. Am luat seria din oferta lor si le-am cautat pe net. Concluzia: la 4 jante si 4 anvelope, acelasi tip cu ce primeam de la reprezentanta, am scutit 700 lei. Deci, nu recomand reprezentanta!1 point
-
Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc bine aminte, ceea ce este foarte rar si de aici si pretul ridicat platit pe el, altfel gaseai manuale la 4000€ fara probleme, sau mai putin ), pe cand eu incerc sa fiu obiectiv, sa iau in calcul nevoile omului, nu sa compar alegerile mele si sa ii spun " du'te frate si ia'ti CC ca e za best, ca am si eu " ; in primul rand, cred ca am mentionat de cel putin doua ori ca nu cunosc piata auto SH din tara lui, dar el a spus si ca ar putea sa cumpere ceva din Timisoara...si da, dpmdv un golf 5 okeiutz 1.4 vechi de 13-14 ani merita ~ 2500€ ; am avut si eu 2 mk5'uri, la ambele am avut cheltuielu maricele desi am fost atent la achizitie, pt ca sunt masini vechi, si uzate ; 2.0 tdi'ul din 2005 l'am luat ( in 2017 parca ) cu 123.000 km reali, de la primul proprietar din RO, de aici de pe forum, si in 1 an de zile am schimbat la el distributia + kit ambreiaj complet + amortizoare, flanse si protectii fata spate + bucse bascula + bielete + revosit 4 elemente ca avea rugina + cand am facut stage 2 am vazut ca turbina era uzata desi fusese reconditionata in urma cu 2 ani, tot atunci am facut si EGR off pt ca era pe duca..dpmdv sunt consumabile normale la o masina veche, dar nu toti vad lucrurile ca mine, iar eu imi asum alegerile mele si cheltuielile ulterioare..pt ca am vandut un leon 1P din 2006 1.6 mpi 102 cp ( aceeasi platforma ca mk5 ) pe care il facusem tipla ( vopsit 2 elemente, schimbat amortizoare si un rulment, consuma ~ 1L ulei / 4000 km ), strict din dorinta de a avea cai si cuplu sub mine, iar tdi'ul l'am vandut sa'mi iau GTI pt ca trancanea PD'ul iarna si voiam o masina mai puternica..sunt nebuniile / placerile mele, cum vrei sa le spui, dar incerc sa vorbesc in cunostinta de cauza pt ca am detinut 3 masini pe aceasta platforma si alte 4 VAG'uri ( ibize ) cu motoare similare mk5 ( 1.4 75 cp & 1.4 86 cp ) Ideea este ca i'am recomandat megane, si o sa incerc sa argumentez mai bine de ce : Pro megane : - an mai nou - motorizare echilibrata 1.6 si fiabila specifica Renault - look mai demn de 2020 ( subiectivism ) - acelasi pret ca si golful Pro golf : - in functie de nivelul de echipare, poate avea scaune mai confortabile ( in niciun caz cele stock ) si dotari mai bune, dar nu ne'a spus nivelul deci e doar o presupunere contra golf : - motor anemic - consum mare ( ulei & benzina dupa caz ) - probleme specifice cu rugina - generatie aparuta in 2003, vs ~ 2009 un megane 3. Evident ca ar fi ok sa le conduca pt a se decide..dar daca alegi cu inima ( golf isi doreste in cazul lui ), ar fi ok sa iti asumi eventualele probleme ; nu prea intru in polemici sau postari asa lungi, insa el chiar a parut interesat sa afle cat mai multe si am incercat sa'l lamuresc ; masini sunt destule, faptul ca tu consideri un golf benzinar aspirat o masina buna si suprema in segmentul ei, este doar parerea ta, cu care eu nu sunt de acord. Faptul ca eu am cumparat un CC si bag bani in el, este strict problema mea ; am schimbat 3 masini anul asta ( 4 daca pun si achizitia cabrioletei ), deci permite'mi sa'ti spun ca nu ma intereseaza costurile de intretinere sau gandurile pe termen lung de genul imi iau X masina pt ca peste 2 ani poate voi face un copil...daca il voi face, voi avea timp 9 luni sa achizitionez altceva ; daca maine vreau sa'mi iau BMW, o voi face ; daca ar vinde lumea masini in starea in care le vand eu, ar fi lumea auto lipsita de probleme ; cred ca m'am intins cam mult si risc sanctiuni inutile pe forum..dar esenta in ceea ce am vrut sa spun este ca ar fi ok sa fim obiectivi si sa ne raportam la nevoile fiecaruia, nu sa discutam despre ograda altuia, pt ca nu are nicio legatura si nu ajuta pe nimeni in luarea unei decizii. Ca sa inchei, as sustine achizitia unei masini din alta tara, pt ca noi avem drumuri proaste si majoritatea proprietarilor nu isi ingrijesc masinile si le vand de obicei cand necesita investitii pe care acestia considera ca " nu merita ", si uita asa dam o epava de la unii la altii, indiferent de an / nr de km.1 point
-
1 point
-
@Muale in primul rând mi-a fost lene să curăț adezivul din al doilea rând trebuia să comand o roată din gumă/radierea. . Jantele le-am curățat cu Sonax și cu Mafrasol diluat plus perie. Trei treceri au fost necesare, una cu Mafrasol (dilutie 1:10) plus frecat cu peria și apoi două cu Sonax plus agitat cu peria. Dar... la cele vară (atât la Golf cât și la Tiguan) înainte de a le vopsi, în afară de curățare, le-am scos adezivul de la plumbi, chiar dacă am revopdit doar fața jantelor. Cum? Cu acea gumă sau radierea care se pune la bormașină și se razuie, pe care a postat-o intre timp și @kadettro și @kkhheelloo. Are rezultate foarte bune, se consumă, dar te scapă de mult frecat manual. În plus, este moale și nu riști să zgârai jantele sau tabla. Pentru că poate fi folosit la îndepărtat adezivul rămas în urmă unui debage/clean look.1 point
-
1 point
-
Au trecut 8 luni de la achizitia din februarie, foarte multumit de masina, am parcurs pana acum cu ea undeva la 9000km desi am zis ca nu o sa faca foarte multi km masina. In afara de revizia de ulei si filtre plus uleiul la cutie nu a mai necesitat nimic masina, doar un tester de vreo 2 ori, s-a aprins odata check engine dupa ce am alimentat de la lukoil si odata senzorul de airbag dupa ce am facut curat in ea si am miscat scaunul soferului. In rest foarte confortabila si placuta la condus , amortizeaza foarte ok drumurile mai rele se simte suspensia independenta pe spate ca lucreaza mult mai rafinat fata de seatul meu unde am fixa. Pe viitor voi schimbat protectiile de praf de la amortizoarele spate, este unul rupt si cred si amortizoarele deoarece cand este incarcata rau are un zgomot pe partea dreapta la diferite denivelari. Pe partea de consum nu este cea mai performanta dar media este undeva la 7.8% pe bord de cand o am, in vara asta am avut un proiect mai mare unde am parcurs 1000km aproape pana la geoagiu bai si inapoi, plina cu echipamente undeva la 150kg plus 2 trolere decente pt 10 zile si 2 adulti, mers cu aer non-stop pe drum si fara menajamente deoarece benzina era decontata pe proiect si a iesit 7.3 la dus si 7.2 la intors cu drumul facut pe brasov-sibiu plus autostrada sibiu-orastie la 130km/h pe pilot. Ce am reusit sa ii fac si ma bucur ca se vedeau foarte urat(patate), chederele de aluminiu sau din ce sunt ele, am reusit sa le curat cu solutia de la autosol (pro detailing) foarte usor se aplica cu o manusa si se maseaza cu degetul ca sa zic asa. Spor.1 point
-
Poti incerca cu Triumf pentru cuptoare. Nu stiu cum reactioneaza aluminiul la aceasta solutie.1 point
-
Era cazul din pacate. Desi am folosit vopsea Foliatec, cumva s-a topic si a "curs", astfel ca in partea de sus etrierii se albisera (se vedea stratul alb de primer de sub vopsea), asa ca le-am facut un refresh. Am vrut initial sa le fac electrostatic dar nu m-a incantat teribil partea cu demontatul, inlocuit toate garniturile originale cu altele aftermarket etc, am zis sa nu-mi dau batai de cap aiurea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Muale: exista solutii "mecanice" pentru a usura inlaturarea adezivului de la plumbi? Stiu ca Nextzett Acrysol ajuta, inmoaie adezivul, dar tot trebuie munca pentru a il inlatura1 point
-
Nici daca le luai din fabrica nu le montai la cateva zile dupa productie. Saptamana 37 e septembrie Sa le invarti fara probleme!1 point
-
Sunt super ok. Folosesc un set similar pe 16 si nu am intampinat probleme in sezonul rece. Se comporta f bine pe zapada...iar in combinatie cu 4x4 sunt demne de incredere ?.1 point
-
1 point
-
Eu am schimbat distributia la Autohut si au fost ok, stiu ca fac si schimburi de ulei cutie DSG. Nu e in sectoarele mentionate, dar sunt ok ca raport calitate pret.1 point
-
Sterge erorile vezi ce reapare ....vezi distribuitorul de vacuum furtunase sau chiar el ca ai eroare si pe galeria de admisie 21.7 e putin fata de km pe care ii are incearca sa pui 60 g La carbon mass ma refer1 point
-
Peisajul a ramas exact asa cum l-am gasit! Te-ai pronuntat in necunostinta de cauza daca ai considerat ca acele urme de trasee alternative pe pajiste ne apartin sau au fost facute de grupul nostru! Nu a abordat nimeni alt traseu in afara rutelor deja facute!1 point
-
Salut, De la ultimul post am schimbat puțin mașinile și acum am și un golf plus. Am pus astăzi Can 7N0... K și clima de g6 cu Ea în coada. Am modificat pinout ul bine cunoscut, dar rămân cu eroare pe motorașul de recirculare. eroarea de senzor de calitate și function restricted sunt documentate. Potențiometrele sunt noi, (este modelul cu 2 motorașe) basic settings termina cu succes calibrarea dar eroarea rămâne. C Connector Pin 7 scos lipit pe Pin 10, Pin 8 scos și lipit pe Pin 9 B Connector : Pin 6 lipit pe Pin 7 Ma ajutați și pe mine cu o idee? L.e. am scos pinul 6 din și l-am lăsat în aer și a mers calibrarea.1 point
-
Ceasurile de Tiguan....cine ti-a montat, trebuia sa modifice eepromul ceasurilor. 1. Trebuie modificata frana de mana din electrica in manuala 2. Trebuie modificat cu un singur litrometru....nu doua cum avea Tiguanul 4motion1 point
-
1 point
-
Azi am profitat de vremea frumoasa si i-am facut prima spalare acasa pe meleaguri romanesti. Am curatat carenajele la roti, cel de pe stanga se mai umblase pe acolo nu era mare lucru dar pe dreapta un ghiveci de pamant am scos nu cred ca se umblase vreodata pe acolo, ma bucur ca nu a luat rugina aripa si pragul. Jantele le-am facut cu sonax extreme dar tot au mai ramas ceva depuneri pe ele, o sa insist data viitoare si cu o perie. A primit rapid si o mana de ceara Finish Kare 1000P, am folosit-o si la leon, foarte multumit de ea.1 point
-
Se poate monta... Fizic....dar nu va functiona, decât când sunt toți senzorii functionali1 point
-
Daca are 8 canale nu poti avea functionale doar 4, trebuie montati toti senzorii si ambele buzere.1 point
-
La un golf 5 2006 motor 1.9 tdi Am schimbat rcd 300 cu un RCD 310 la care am atasat si mufa si cablu de auxiliar jack3.5 Totul a fost aproape perfect adica se aprindeau butoanele odata cu pozitia displayul la culoare adica bleu ,310 provine de pe un golf 6, auxiliaul functiona. Probleme au aparut a doua zi cand nu a mai pornit masina. Ca o solutie temporara seara scoteam siguranta Radio de 15 A aflata langa acumulator la pozitia F8, Solutia definitiva luat + de la F14 partea dinspre aripa, trecut printr un soclu cu sig de 15 A si conectat la iesirea F8 partea dinspre acumulator. In aceasta situatie radioul functioneaza cat e contactul pus sau motorul pornit fara alta upgraduri sau schimbari de can .1 point
-
DA, dar trebuie facut update de soft la can sa nu descarce bateria daca se pune un RCD310.1 point
-
La mersul inapoi porneste recircularea. Apoi soferul opreste motorul, sau o mai fataie putin fata spate. Chestia e ca acea clapeta de recirculare nu mai revbine la pozitia initiala. Calculatorul de HVAC este ceva mai prostut din fire si la repornire nu mai stie exact pe unde ii stau clapetele. La axctivarea recircularii, incep sa se miste, ajung la un capat de cursa pe undeva si se dezactiveaza, pentru a nu "crapa" motorasele. multa lume opreste motorul cu recircularea pornita...iar HVAC nu mai stie pozitia initiala a lor! Trebuie facuta o scanare si repozitionare.Si alta data cand dati cu spatele(si vreti sa opriti motorul) mai bine o lasati pe liber cateva secunde sa-si revina clapetele,sau daca mergeti cu rec pornit il opriti inainte sa opriti motorul! Numai bine!1 point
-
Nu este niciun secret traseul. Însă eu nu memorez track-uri. Nu folosesc vreo aplicatie in acest sens. Doar Google Maps (si offline) cu diverse repere memorate in prealabil. Acum a fost haios ca reperul pe unde credeam noi ca este drumul era memorat eronat la aprox 1 km in amonte. Si la trecerea initiala pe langa cel pe care trebuia sa o luam am afirmat "bine că nu e ăsta ca nu pare chiar abordabil" ?0 points
-
Am inteles, este ca la ''service position'' de la stergatoare, doar ca in cazul asta implica oarece riscuri. Acum ca mi-ai explicat despre ce este vorba, nu-mi mai bat capul, oricum, asa cum spuneam, accidental am adus trapa in acea pozitie. Bine ca am lamurit problema si o pot sterge de la capitolul ''semne de intrebare''?. Multumesc Doomy pentru informatii. O zi buna.0 points
-
@geopsi pe fosta masina am avut si eu tot jante Dezent ( nu mai tin minte ce model erau exact ) tot pe 17. Nu am avut nicio pb cu ele in 3 ani de zile. Din experienta personala, pot sa le recomand.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
@Aaron, nu asta era cea pe care o rezervasem - aia nu avea stopurile astea faine dar avea in schimb camera Stopurile le am acum, dar camera... urmeaza, sper. @gigelm5m3, masina are numere de Ilfov, cum de ai mai gasit pe stoc ca nu mai erau de cateva saptamani bune?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00