Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2020 în toate secţiunile

  1. Am compilat si un video pe fugă.
    8 points
  2. Salut, Dupa aproape un an de urmarit in tacere toate discutiile voastre, a venit vremea sa va prezint noua mea jucarie, Skoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG. Povestea a inceput in luna ianuarie cand am decis sa inlocuim masina noastra, o Alfa Romeo Giulietta, care contrar tuturor parerilor, ne-a purtat 7 ani si 103.000 km fara nici cea mai mica problema. Nevoia a venit din lipsa de spatiu din Giulietta, asa ca era deja decis ca urmatoarea masina va fi una cu un portbagaj incapator. Initial am fost contra SUV-urilor, deoarece le gaseam inutil de mari pt o masina de zi cu zi, dar surprinzator, o Dacia Duster m-a facut sa prind gustul SUV-urilor. Mi-a placut foarte mult pozitia la volan si vizibilitatea sportita ce o ai intr-o astfel de masina. Dupa ceva cautari, configurari, review-uri, si analiza a preturilor in functie de buget, lista scurta a fost intre Tiguan, XC60, Stelvio si Kodiaq. In urma drive test-urilor si a tuturor listelor pro si contra, Kodiaq a iesit castigator la categoriile raport calitate/pret, dotari si spatiu interior. Acestea fiind spuse, am cerut oferte de pret la doi concesionari, cu toate ca 90% stiam ca o sa optez pt concesionarul ce se situeaza cel mai apropape de casa. S-a adeverit ca ofertele erau identice. Aici, in luna februarie este asa numitul 'Auto-Festival' unde toti vanzatorii de masini si bancile se bat in oferte care mai de care mai atractive. In concluzie, am beneficiat de un discount de 8.658 Euro. In plus fata de dotarile de baza ale modelului L&K, am mai adaugat: Culoare Magnetic Brown; Cui de remorcare - cel mai probabil in 90% din timp va fi folosit cu suportul pt bicilete; Suport pentru tablete/telefon pt locurile din spate; Isofix pt scaunul pasagerului; Podea dubla in portbagaj; Garantie extinsa pana la 5 ani sau 150.000 km; Family pack 2: - perdelute pt usile din spate; - fetele de usi imbracate in alcantara + cos de gunoi pt usa soferului (sincer nu mi se pare Alcantara materialul de pe usi ci mai mult o mocheta); - protectie cauciuc deschidere usi; - functia de blocare a usilor spate de la sofer; Night pack 2: - perdelute pt usile din spate; - geamuri laterale cu sticla izolatoare la zgomot + sunset; - tetiere spate cu suport lateral; Pack Luxe L&K: - perdelute pt usile din spate; - senzori de presiune roti; - plafon panoramic; - incalzire stationara (practic aceasta optine m-a facut sa aleg pachetul, deoarece diferenta de pret de la incalzirea stationara singura ca optiune si intreg pachetul era doar de cateva sute de euro, asa ca am decis sa ne bucuram si de restul optiunilor); - volan incalzit + padele; - parking assist; Anvelope AllSeason Michelin CrossClimat (avand in vedere ca iarna nu prea mai este iarna, iar eu nu sunt un pilot de raliu, de ceva ani buni folosesc pneuri allseason CrossClimat si sunt foarte multumit) Daca a fost un pret corect sau nu, e greu de spus, deoarece am facut diferite configurari in mai multe tari precum si in Romania si am putut observa ca optand pt aceeiasi varianta de echipare, dotarile de baza erau destul de diferite. Aici varianta de baza L&K era cea mai dotata. Daca sunteti curiosi, va pot atasa lista de preturi de aici (din pacate nu exista decat in franceza). In ceea ce priveste termenul de livrare, initial a fost de 5-6 luni. Masina a fost comandata pe 18 ianuarie. Prin martie am fost anuntat ca va fi produsa in aprilie, dar apoi a venit Covid..... De atunci, termenul de livare a tot fost amanat pana pe 07 octombrie cand, in final am primit Kodiaq-ul MY21, desi eu comandasem MY20. Daca am avut noroc sau nu este o chestiune foarte delicata, deoarece am 'castigat' cateva optiuni si am pierdut altele. Optiunile castigate banuiesc ca le cunoasteti deja. In ceea ce priveste optiunile pierdute, iata lista lor: - CD-ROM + HDD + cititor de carduri de memorie - inlocuit cu un frumos capac de protectie din plastic; - umbrela din usa dreapta - a ramas decat cea de la sofer, la pasager ramanand totusi locul; - protectiile din cauciuc la deschiderea usilor ( noroc ca acum sunt incluse in pachetul Family 2); - pachetul de noapte vine acum doar cu o paturica in loc de doua; - lanterna detasabila din portbagaj si ea inlocuita cu un frumos plastic; - logo L&K pe plansa de bord si pe scaunele din spate (lucru deloc deranjant pt mine); In concluzie, Skoda a facut 'mici' economii la ceea ce numeau Simply Cleaver..... Rusinica!!!! In ceea ce priveste experienta condusului, nu va pot spune prea multe deoarece am facut decat 340 km si acestia doar pe trasee foarte scurte. Pana acum pot spune ca sunt foarte multumit de cum se comporta pe autostrada. Sta foarte jos in ture la 140 km/h, aporx 2200 rpm si este foarte silentioasa. Drive testul l-am facut cu o varianta RS, deci nu incape discutie de silentiozitate. Farurile LED de asemenea m-au impresionat, astept cu interes o noapte ploioasa sa vad si atunci. Suspensia desi in modul confort, destul de rigida, dar poate este pretul platit pt rotile pe 19'. Va atasez cateva poze (scuzati masca din poze) si revin cu impresii pe masura ce ne cunoastem mai bine. O duminica placuta, Alin
    6 points
  3. Final partial fericit: Am ridicat astazi masina alba. Am primit si un cadou, o cutie alba cu un cablu USB-C, sosete, carpa de sters ecranul si .... cardul We Charge cu 2000 kWh. Multumesc lui Aaron pentru amabilitate si pentru tot ajutorul. Am ajuns cu bine inapoi de la Rm Valcea la Timisoara. Am prins si oras, si drum national, si autostrada, in total aprox. 400 Km. Am facut o singura incarcare la Sebes, timp in care am mancat si eu un sandwich. Masina s-a comportat excelent. Deocamdata mi se pare "masina perfecta". Consum 14.2 kWh / 100 Km de la Rm. Valcea la Sebes (oras, DN - Valea Oltului) si apoi 18 kWh / 100 Km doar autostrada, de la Sebes la Timisoara. De ce zic "final partial"? Pentru ca inca astept returnarea avansului + taxa prebooking de la Autoclub Timisoara.
    4 points
  4. 4 points
  5. Ideea ta a fost una constructivă. De vreo 2 ani aveam în plan să găsim o posibilitate de a trece muntele dinspre drumul de LV direct peste versant către Tabla Buții. Stiam ca exista posibilitate pentru atv/enduro, mai stiam ca unii organizeaza pe bani mici caravane dar intr-o secretomanie totala (fara track-uri, fara video pe zonele de acces, fara drumuri pe harti)....si punând cap la cap informații adunate de-a lungul timpului aatazi reușirăm să facem cu succes tot traseul.
    3 points
  6. Si-am ajuns la majorat... Sper inca pe atatia fara probleme majore !
    2 points
  7. Mașina „depășește așteptările”. Cred că o să-i fac și jurnal. So far, doi norișori: 1) Senzorul de temperatură exterioară are o problemă. La un moment dat arăta 44 de grade la exterior. După ce am oprit la un moment dat și am pornit, a revenit la normal pentru ca la final să ajungă la 28 de grade când afară erau deja 18 (aveam Android Auto). 2) Nu reușesc să fac să meargă Skoda connect. Când îi dau să mă preia ca utilizator principal rămâne „agățat” la „se conectează”. Să vedem mâine, poate se conectează.
    2 points
  8. Roata de cauciuc sau radiera autocolante poate fi folosita pentru indepartarea urmelor de adezivi. La noi vad ca Foerch comercializeaza asa ceva.
    1 point
  9. 1 point
  10. Era cazul din pacate. Desi am folosit vopsea Foliatec, cumva s-a topic si a "curs", astfel ca in partea de sus etrierii se albisera (se vedea stratul alb de primer de sub vopsea), asa ca le-am facut un refresh. Am vrut initial sa le fac electrostatic dar nu m-a incantat teribil partea cu demontatul, inlocuit toate garniturile originale cu altele aftermarket etc, am zis sa nu-mi dau batai de cap aiurea.
    1 point
  11. Asa e consumul indicat la masina asta Am mai verificat si ieri dupa un drum dus intors pana la Sibiu si la fel arata Apoi nu am mers nici incet nici nu am zburat , mers civilizat cum au mers 99% din cei care au fost in trafic ieri Un singur F-Pace alb de AB m-a depasit ieri de doua ori ptr ca s-a oprit sa isi faca nevoile la marginea drumului ca sa nu ude scaunul in depasiri , in rest , oameni civilizati in trafic Cand cobori de la Sibiu la Valcea e mai la vale cumva si consumul e mai mic putin , acum 1 saptamana am avut 6.5 pe coborare Pe Dealul Negru consumul e mai mare ptr ca sunt urcari si ace de par Daca nu prea merg in oras decat la cumparaturi si Long Term scade Ptr o masina cu 250k la bord se comporta bine
    1 point
  12. 1 point
  13. Cum te uiti la.ventilator, pe partea cu bateria, ai mufa mare, jos.
    1 point
  14. Iti pot sugera o codare care sa iti deplieze oglinzile la contact in loc de descuiere. Impreuna cu atentionarea alamei este vis.
    1 point
  15. 17 luni mai tarziu, 25k km adaugati, avem acum 185k. Am iesit la o plimbare de 600km, de placere. Manca bani, nu zic nu, dar si ofera placere in schimb.
    1 point
  16. Schimbarea bucsiilor a fost de bun augur. A disparut complet zgomotul la treceare peste bump-uri sau gropi. Am ramas doar cu sunetul de "tractor" care e surprinzator la un GTe. ??
    1 point
  17. @yang , nu vreau sa transform intr-o polemica topicul tau , pe care repet il apreciez ( oricum este ultima mea interventie vsv de aceasta discutie ) , dar cand tu te plimbai vesel si fericit oriunde vroiai , nu aveai nici cea mai vaga idee ca amenzile ( nu ordonantele militare !!!) vor fi declarate neconstitutionale !!
    1 point
  18. Intre timp am achitat integral masina alba de la Aaron (multumesc pentru amabilitate si promptitudine) si Luni o sa ma duc sa o ridic. Inca nu s-a returnat avansul de la Autoclub TM, dar suntem in termenul de 10 - 12 zile lucratoare.
    1 point
  19. Pretul pe care l-am primit eu a fost cu ~2000 de euro mai mic: ~32000 pentru Plus si ~37000 pentru Max.
    1 point
  20. Si eu ii doresc acelasi lucru ; pacat ca o masina buna, tzipla, la un pret corect, se vinde asa greu ( am fost si eu in situatia asta de mai multe ori..)...dar astia suntem, cautam okazii si mokangeala, ne meritam soarta.
    1 point
  21. ODO: 37 000 km Azi, timp de 3 ore, am facut curatenia de toamna. Spalat exterior si aplicat ceara FK 1000p, iar pe plastice/cauciucuri FK 108, aspirat interior si curatat presuri (am aplicat si pe ele dressing). Singurul "esec" raman geamurile, indiferent ce folosesc ca solutie/ lavete, tot raman unele urme Am reusit sa activez semnalizarea confort cu 5 repetari din OBD Eleven. Tot din el am vazut din nou voltaj scazut pe una din bateriile cheilor, dar aparent cheile inca fct ok, mai astept
    1 point
  22. Roata aia gen radiera am folosit si eu si cu rezultate foarte bune. https://m.emag.ro/radiera-curatare-bandouri-soll-001/pd/DTC8J0BBM/?cmpid=87042&gclid=Cj0KCQjw8rT8BRCbARIsALWiOvSzoEQxvfTQZpIbZ3PyvW8fbfzEK7Y6d0oCDOwdyLP8K5DNenzDXVIaApfuEALw_wcB
    0 points
  23. Poti incerca cu Triumf pentru cuptoare. Nu stiu cum reactioneaza aluminiul la aceasta solutie.
    0 points
  24. Am de 2 ani si nu a picat nimic, am si arcuri eibach pro kit si nu sunt probleme si nu o menajez deloc pe viraje, prefer sa ma bucur de masina decat sa stau cu frica ca pica ceva
    0 points
  25. Poate nu a fost clar. Prima e poza cu km parcurși. 471. Alt user. 275km parcurși. Range 235. Baterie undeva la 50% Oricum ai da o, range tot se apropie de estimat 420, chiar și când ești...negativist. dacă si astea sunt teorii fanteziste...
    -1 points
  26. Pune si ai sa vezi ....tu nu ai amortizoare de r32 tu nu ai arcuri de r32 tu nu ai bara torsiune de r32 Nu zic ca nu merge ....merge si inca cat dar cad mai repede celalalte componente
    -1 points
  27. @vwblabla Poti fi te rog mai explicit si sa detaliezi ce mesaj ai dorit sa transmiti prin afirmatia de mai sus? Poate nu cunosti faptul ca toate sanctiunile contraventionale aplicate intemeiate pe ordonantele militare pe care le-ai invocat au fost declarate neconstitutionale de cc in integralitatea lor si anulate pe banda rulanta de catre instantele judecatoresti competene. Pe buna dreptate, stie asta si un student la drept, nu trebuie sa fii specialist in domeniu. Cu alte cuvinte faptele respective nu au intrat sub incidenta niciunei legi, implicit nu pot fi sanctionate. La fel e si cu plimbarea pe care multi s-au grabit sa o condamne. Acolo este un drum facut din perioada ww (se numeste drumul nemților) si a fost pavat cu piatra tocmai pentru a duce artileria grea pe varfuri. Iar in prezent deserveste stane, cabane si calatori spre lac. Drumul exista inclusv pe harti pana la destinatie, nu a fost creat de catre noi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!