Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2020 în toate secţiunile

  1. Salut, Dupa aproape un an de urmarit in tacere toate discutiile voastre, a venit vremea sa va prezint noua mea jucarie, Skoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG. Povestea a inceput in luna ianuarie cand am decis sa inlocuim masina noastra, o Alfa Romeo Giulietta, care contrar tuturor parerilor, ne-a purtat 7 ani si 103.000 km fara nici cea mai mica problema. Nevoia a venit din lipsa de spatiu din Giulietta, asa ca era deja decis ca urmatoarea masina va fi una cu un portbagaj incapator. Initial am fost contra SUV-urilor, deoarece le gaseam inutil de mari pt o masina de zi cu zi, dar surprinzator, o Dacia Duster m-a facut sa prind gustul SUV-urilor. Mi-a placut foarte mult pozitia la volan si vizibilitatea sportita ce o ai intr-o astfel de masina. Dupa ceva cautari, configurari, review-uri, si analiza a preturilor in functie de buget, lista scurta a fost intre Tiguan, XC60, Stelvio si Kodiaq. In urma drive test-urilor si a tuturor listelor pro si contra, Kodiaq a iesit castigator la categoriile raport calitate/pret, dotari si spatiu interior. Acestea fiind spuse, am cerut oferte de pret la doi concesionari, cu toate ca 90% stiam ca o sa optez pt concesionarul ce se situeaza cel mai apropape de casa. S-a adeverit ca ofertele erau identice. Aici, in luna februarie este asa numitul 'Auto-Festival' unde toti vanzatorii de masini si bancile se bat in oferte care mai de care mai atractive. In concluzie, am beneficiat de un discount de 8.658 Euro. In plus fata de dotarile de baza ale modelului L&K, am mai adaugat: Culoare Magnetic Brown; Cui de remorcare - cel mai probabil in 90% din timp va fi folosit cu suportul pt bicilete; Suport pentru tablete/telefon pt locurile din spate; Isofix pt scaunul pasagerului; Podea dubla in portbagaj; Garantie extinsa pana la 5 ani sau 150.000 km; Family pack 2: - perdelute pt usile din spate; - fetele de usi imbracate in alcantara + cos de gunoi pt usa soferului (sincer nu mi se pare Alcantara materialul de pe usi ci mai mult o mocheta); - protectie cauciuc deschidere usi; - functia de blocare a usilor spate de la sofer; Night pack 2: - perdelute pt usile din spate; - geamuri laterale cu sticla izolatoare la zgomot + sunset; - tetiere spate cu suport lateral; Pack Luxe L&K: - perdelute pt usile din spate; - senzori de presiune roti; - plafon panoramic; - incalzire stationara (practic aceasta optine m-a facut sa aleg pachetul, deoarece diferenta de pret de la incalzirea stationara singura ca optiune si intreg pachetul era doar de cateva sute de euro, asa ca am decis sa ne bucuram si de restul optiunilor); - volan incalzit + padele; - parking assist; Anvelope AllSeason Michelin CrossClimat (avand in vedere ca iarna nu prea mai este iarna, iar eu nu sunt un pilot de raliu, de ceva ani buni folosesc pneuri allseason CrossClimat si sunt foarte multumit) Daca a fost un pret corect sau nu, e greu de spus, deoarece am facut diferite configurari in mai multe tari precum si in Romania si am putut observa ca optand pt aceeiasi varianta de echipare, dotarile de baza erau destul de diferite. Aici varianta de baza L&K era cea mai dotata. Daca sunteti curiosi, va pot atasa lista de preturi de aici (din pacate nu exista decat in franceza). In ceea ce priveste termenul de livrare, initial a fost de 5-6 luni. Masina a fost comandata pe 18 ianuarie. Prin martie am fost anuntat ca va fi produsa in aprilie, dar apoi a venit Covid..... De atunci, termenul de livare a tot fost amanat pana pe 07 octombrie cand, in final am primit Kodiaq-ul MY21, desi eu comandasem MY20. Daca am avut noroc sau nu este o chestiune foarte delicata, deoarece am 'castigat' cateva optiuni si am pierdut altele. Optiunile castigate banuiesc ca le cunoasteti deja. In ceea ce priveste optiunile pierdute, iata lista lor: - CD-ROM + HDD + cititor de carduri de memorie - inlocuit cu un frumos capac de protectie din plastic; - umbrela din usa dreapta - a ramas decat cea de la sofer, la pasager ramanand totusi locul; - protectiile din cauciuc la deschiderea usilor ( noroc ca acum sunt incluse in pachetul Family 2); - pachetul de noapte vine acum doar cu o paturica in loc de doua; - lanterna detasabila din portbagaj si ea inlocuita cu un frumos plastic; - logo L&K pe plansa de bord si pe scaunele din spate (lucru deloc deranjant pt mine); In concluzie, Skoda a facut 'mici' economii la ceea ce numeau Simply Cleaver..... Rusinica!!!! In ceea ce priveste experienta condusului, nu va pot spune prea multe deoarece am facut decat 340 km si acestia doar pe trasee foarte scurte. Pana acum pot spune ca sunt foarte multumit de cum se comporta pe autostrada. Sta foarte jos in ture la 140 km/h, aporx 2200 rpm si este foarte silentioasa. Drive testul l-am facut cu o varianta RS, deci nu incape discutie de silentiozitate. Farurile LED de asemenea m-au impresionat, astept cu interes o noapte ploioasa sa vad si atunci. Suspensia desi in modul confort, destul de rigida, dar poate este pretul platit pt rotile pe 19'. Va atasez cateva poze (scuzati masca din poze) si revin cu impresii pe masura ce ne cunoastem mai bine. O duminica placuta, Alin
    18 points
  2. Ideea ta a fost una constructivă. De vreo 2 ani aveam în plan să găsim o posibilitate de a trece muntele dinspre drumul de LV direct peste versant către Tabla Buții. Stiam ca exista posibilitate pentru atv/enduro, mai stiam ca unii organizeaza pe bani mici caravane dar intr-o secretomanie totala (fara track-uri, fara video pe zonele de acces, fara drumuri pe harti)....si punând cap la cap informații adunate de-a lungul timpului aatazi reușirăm să facem cu succes tot traseul.
    7 points
  3. 17 luni mai tarziu, 25k km adaugati, avem acum 185k. Am iesit la o plimbare de 600km, de placere. Manca bani, nu zic nu, dar si ofera placere in schimb.
    5 points
  4. Pentru ca jantele de 17" erau un pic strambe (vreo 2 mai serios, restul foarte putin), am decis sa le duc la indreptat inaintea noul sezon de iarna. Asa ca ieri am fost sa fac operatiunea, 60 lei / buc , dar inca nu le-am montat, am zis sa mai trag de anvelopele de vara cat se mai poate. Si pentru ca tot s-a ivit ocazia, am sters putin si jantele de 17" si le-am bagat in noile "hainute" (da stiu !.., dar sunt tot din grup ) pe care o sa le folosesc (si pe care le am de prin primavara ) de azi inainte pentru setul de roti care sta pe bara (in functie de sezon). Si to azi am facut si o baita
    2 points
  5. @DoomyIntradevar, pare anemica cu 16 inch, dar pentru 5 luni cat tine sezonul rece, eu unul suport cu stoicism ?. @grp imi placeau mai mult Portland-urile..dar, nah..gusturile nu se discuta.
    2 points
  6. Se inlocuiesc la fiecare aprox 100.000 km deoarece : -nu se ma incalzesc cat trebuie si cand trebuie -se rupe varful ,cade in motor si afecteaza supapele (am avut doua cazuri) -dupa multi ani se “sudeaza” in chiulasa.
    2 points
  7. Salutare, timid si dupa multe lupte cu "piticii de gradina" din mansarda legat de subiectul " ce urmeaza dupa "fosta", ma alatur comunitatii electrice de pe forum. Trec direct la subiect si o prezint pe "Black-e" VW e-Golf, deep black pearlescent (am avut ceva emotii cu culoarea neagra, in realitate arata mai bine decat ma asteptam, dar trebuie tinuta curata) Pe lista de optionale ar fi: Active Info display App-Connect Keyless access Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric cu inclinare oglinda passager la cuplare marsarier Pachet de Iarna Park Pilot Pompa de incalize Priza combinata AC/DC sunet motor Lampi spate cu led rosu inchis si semnalizare dinamica Ce mi-ar fi placut sa mai aiba: rear view camera (stiu ca se poate pune, trebuie sa trec peste stresul demontatului de plastice pe o latura a masinii, sa adoarma piticul "masina noua" si ne apucam de treaba) privacy glass (nu ma incanta idea de folie) Primele impresii dupa 600 de Km parcursi: este extrem de ciudata senzatia de deplasare fara zgomotul unui motor, parca plutesti. Masina, asa cum au zis alti colegi contribuie la starea de Zen. In oras se deplaseaza cu o usurinta debordanta, de "vina" fiind cuplul disponibil instant cat si modul B. One pedal driving devine o joaca. Nici la drum intins nu se descurca rau, ba chiar pe anumite paliere de viteza, depasirile te fac sa zambesti. Masina asta iti dezmorteste creierul imbiind la calcule matematice simple pentru determinarea autonomiei si alegerea statiilor de alimentare. Simt ca ies putin din monotonia unei masini termice. La inceput e sursa de stres, apoi devine interesant jocul. Activeaza tehnici de condus dinamice/inertiale s.a.m.d. In inchereie le multumesc colegilor temerari (early adopters) de pe forum pentru ca au impartasit experientele lor cu noi, ajutand la decizia mea si in mod special lui @Rave si @Abu care au avut amabilitatea sa raspunda intrebarilor mele pe subiectul "electrice" Va las in compania pozelor.
    1 point
  8. @mosnegutudaniel 1- VIN inseamna Vehicul Identification Number si se refera doar la seria masinii, tu ai nevoie de PN : Part Number. 2- In etka sunt 3 tipuri de parbrize: a-sticla verde b-sticla verde incalzit c-clear glass incalzit codul pt parbriz este 3G0 845 011 plus sufixul care depinde de multi factori ( PR code ) cu senzori ploaie sau fara, cu camera sau fara Cele cu sticla verde au codul PR 4GF ( sticla laminata calorifuga) care cred ca e ceea ce cauti tu, cu tenta de culoare. Cel cu sticla verde incalzit are sufixul AB ( e doar unul verde incalzit ) , colorat si incalzit.
    1 point
  9. Aveți puțintică răbdare domnilor să le montez pe mașină și o să vedeți că vă schimbați părerea. O să arate mai Tuareg-ish. În plus, chiar și alea 5 luni de iarnă îl vedeam tot eu . Cum spuneai și tu @Doomy, unii schimbă jantele, alți anvelopele. @pronet într-adevăr, Portland-urile au un design mai interesant decât Boston-urile, cu aceste 5 brațe simple în stea. Deși nu mă atrage modelul ăsta cu 5 brațe simple în general, la Boston mi-au adus aminte de jantele similare de pe Audi B7 S-line, și care la vremea aia mi-au plăcut. Cumva, am încredere că pe R-line cu distanțierele mele de 10mm o să arate foarte bine, iar dacă aș fi mers pe 235x60 ar fi fost mai spre alura lui Q5, care dacă nu mă înșel folosește 235x60 sau 235x65. Oricum, în aproximativ o lună o să le montez și voi face și atunci câteva fotografii. Și mai micșorăm și din lista celor ”făcute și de făcut”: Interior: înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat montat folie geamuri - rezolvat înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat montat footlights spate - rezolvat schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat ornamente praguri uși - rezolvat achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat înlocuit interior cu cel de R-line (scaune + fete de usi) - rezolvat montat lumini in portiere - rezolvat montat mânere uși față iluminate - rezolvat montat subwoofer custom in portbagaj - urmeaza efectuat insonorizare completa interior - rezolvat montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat Exterior: înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat adăugat eleronul R-line - rezolvat revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat achiziționat jante 18" Vancouver OEM vară - rezolvat montat tips-uri Inox - rezolvat montat ornament cromat hayon - rezolvat înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat montat leduri la număr fără eroare - rezolvat montat camera mers înapoi OEM - rezolvat înlocuit oglindă pasager - rezolvat înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie înca o ultimă codare la modulul AFS (pe care l-am cumpărat a 4-a oară montat stopuri LED - urmează clean look hayon - urmează aplicată folie neagră pe plafon + capace oglinzi + ornamente inox grile - urmează inlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat. La capitolul neprevăzute bifez ambreiajul ”dus” la aproximativ 145.000km. Împreună cu schimbarea recentă a distribuției și transmisiei, ar trebui să stau linistit pentru următorii 60-75.000km.
    1 point
  10. Cu o interfata dedicata.....Abrites, AVDI, VVDI, FVDI, etc...se poate copia si muta numai zona immo, si se rezolva astfel problema
    1 point
  11. Multumesc frumos pentru aprecieri. Adevaru-i ca modelul de jante imi place si seama foarte mult cu ce am pe Seat (OEM FR). Singura diferenta notabila de aspect este balonajul 215/40R17 vs 225/50R17 Daca le luam pe 18" sau 19" aratau spre "wow". Oricum nu ma plang deloc de aspectul lor. Sunt de iarna si sunt mai mult decat suficient. Acum urmeaza sa infoliez cromul + folie geamuri. Pe 27.10 sunt programat si pana atunci trebuie sa ma decid asupra transparentei. Probabil un 15-20% (cu tot cu transparenta geamului OEM). Pe Seat am o transparenta calculata de 21% dar parca la Audi as merge pe usor mai inchisa, dar nu cu mult. Si cam incep sa inchei lista de update-uri. Mai ramane softul la motor + cutie (dintre cele mai importante) si nu stiu cat o sa ma mai pot abtine sa nu-l fac
    1 point
  12. Pune jante Z-Performance si tot vor fi nemultumiti
    1 point
  13. Daca simte.. cum zici tu ca motorul regenereaza .. exista o problema. In afara de turatia la relanti crescuta.. consum putin marit.. gaze f fierbinti la evacuare.. nu ar trebui sa simti nimic.
    1 point
  14. @yang , nu vreau sa transform intr-o polemica topicul tau , pe care repet il apreciez ( oricum este ultima mea interventie vsv de aceasta discutie ) , dar cand tu te plimbai vesel si fericit oriunde vroiai , nu aveai nici cea mai vaga idee ca amenzile ( nu ordonantele militare !!!) vor fi declarate neconstitutionale !!
    1 point
  15. Si eu am trecut prin 5+, 6+ 2011, 6+ 2013 si acum 7 sportsvan. Am observat o diferenta notabila intre cele doua 6+, anume cel din 2010 mai bine antifonat (discutam de aceleasi motoare -2.0 TDI si aceiasi cutie DSG). Chiar am studiat foarte atent pasajele spate la ambele inclusiv carenajele de la roti. Totul era identic doar ca in cel din 2013 aveam senzatia ca este geamul deschis pe spate permanent. Una peste alta eu am fost si sunt foarte multumit de acest model de masina.
    1 point
  16. Pe Golf 7 2.0TDI, eu cred ca s-a pus doar DSG6, cel cu ambreiaje in ulei, care este ok.
    1 point
  17. Salut! 180.000 km, 2016, autonomie 35-42 km in conditii de bucuresti cu AC pornit si lumini de zi
    1 point
  18. La vanat de sapun si servetele de maini.
    1 point
  19. In afara de locațiile din orașe am avut câteva locuri de cazare pitorești în zona lacurilor din Finlanda - https://www.booking.com/hotel/fi/kuus-hukkala.en-gb.html?sid=e478291a3a15d51d162dd02df73b460c;dcid=2 Noi am ales optiunea de cabanuta (2adulti+2 copii - chiar daca era un singur copil ) cu toate facilitatile la dispozitie. Inital am crezut ca am gresit drumul... sau cazarea... Ne si vedeam dormind intr-o baraca ... Conditiile au fost insa excelente si locatia de vis. E un fe lde camping cu diverse solutii de cazare pentru toate buzunarele. In Finlanda nu lipseste sauna chiar si in aceasta zona.. Am mai vazut astfel de optiuni de cazare. 2. La Rovaniemi - pentru ca aveam varsta potrivita (cei mici si cei mari ...) am ales o noapte aici https://www.booking.com/hotel/fi/santa-claus-holiday-village.en-gb.html?sid=5f3016fa5286f5b3c3ebcf3dd386442a;dcid=2. Eu unul am profitat de sauna privata ... pe care o aveam in cabana. Am dat o tura sa vedem si crescatoria de caini Husky am vazut "unde ajung" scrisorile pentru Mos Craciun . 3. La Capul Nord asa cum am mai scris am ales https://www.booking.com/hotel/no/nordkapp-caravan-og-camping.en-gb.html?sid=e478291a3a15d51d162dd02df73b460c;dcid=2 Conditii foarte bune cu tot ce iti trebuie pentru o astfel de vacanta .
    1 point
  20. Pretul unei bujii este de aprox 40-50 lei / buc. Acum fiecare sa calculeze daca merita sa-si asume riscul de a strica supapele si/sau chiulasa.
    0 points
  21. WAUZZZF31M1030656.xps WAUZZZF31M1030656.1.xps WVGZZZ5NZDW067150.xps WVGZZZ5NZDW067150.1.xps WAUZZZF46JA209313.xps WAUZZZF46JA209313.1.xps
    0 points
  22. Jantele Stratos au ET40.
    0 points
  23. Piese necesare: Macarale spate complete, cu cablaje, nu le luați fără boxe că vă chinuiți, mare atenție calculatoarele să fie compatibile cu ce aveți pe față, eu am luat prima oară un set care nu erau compatibile. Apoi trebuie cablajul de pe ușa de la șofer și comenzile cu 4 butoane. Panourile la ușile din spate trebuie schimbate și ele. Mai aveți nevoie și de niște fire și papuci diferiți. Eu am luat de pe o mașină de la dezmembrări mufele de pe stâlpii din mijloc și cablurile necesare. Legăturile sunt următoarele, pentru tipul și generația mea de mașină: - mufa T28 pinul 21 firul maro e masă, aveți șurub de masă sub mochetă în spate, pinul 22 e alimentarea motorașului, eu am plecat cu fir direct din panoul de siguranțe, siguranța 35 iar pinul 3 e alimentarea calculatorului am plecat din siguranța 28. Pinii 23 și 24 sunt pentru boxe, sunt aceeași. Toate comenzile pentru ușa spate vin pe un singur fir, respectiv pinul 6 care vine conectat cu calculatorul de pe ușa față în pinul 6 din stâlpul din față. Până în stâlp eu am avut firul tras, acesta vine din pinul 15 din calculatorul de pe față. Conexiunile sunt identice pentru ambele uși. Urmează codările: Pe canalul 19 activați calculatoarele pentru ambele uși. Pe canalul 46 activați la fel calculatoarele pentru ambele uși și transmiterea comenzilor prin lin. Pe fiecare ușă din față activați calculatorul de pe ușa spate. La mine a fost greu la început pentru că nu știam cum se transmit comenzile, nu am avut diagramă, mai mult prin deducție și ce au mai spus colegii. Am avut și o mașină identică unde am făcut niște măsurători. Oricum cel mai greu e la demontat plasticele și fețele de uși. Din siguranțe am plecat cu firele pentru ambele uși prin partea stângă și le-am trecut în dreapta pe sub bancheta spate, a fost mai ușor. Pentru alimentarea motorașele am avut firul original scos din instalație, firul galben cu roșu , acesta se bifurcă în 2 fire. Firul pentru alimentarea calculatoarelor l-am prins cu conector rapid, a fost foarte ușor.
    0 points
  24. Deci, becurile sunt mai galbui putin fata de osram cool blue intense, dar lumineaza putin mai bine, putin... Pe fiat sunt mai impresionante. Inca nu am avut bec mai bun ca Valeo aquavision. Cand se ard, revin la ele.
    -1 points
  25. Revenind la aditiv, masina clar trage mai bine, a devenit mai silentioasa, dar la consum nu este nimic diferit.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!