Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.10.2020 în toate secţiunile
-
4 points
-
Cateva updateuri despre masina: - nicio problema mecanica pana acum, motorul merge uns, consum decent (8-9 Bucuresti, 6.5 mixt). - anul trecut in toamna am gasit masina lovita in parcare, probabil de la o duba cu ceva materiale in bena. Vizitat centrul de daune Generali de la Brady, in 3 zile aveam capota si bara fata noi, revopsite desigur. - in vara am schimbat un parbriz incalzit pe Casco. - acum o saptamana am observat ca farul stanga trage la umezeala mai ceva ca drojdierul la sucul de prune si am programat o vizita la Brady. La telefon imi spuneau ca ar fi o informare de la fabrica cum ca ar fi normala o usoara aburire la temperaturi scazute. Doar ca este prima oara dupa 3 ierni in care se intampla asta si oricum doar la un far aveam problema. La fata locului au constatat ca intra apa destula si nu se dezabureste nici de la mers nici de la caldura de afara. Dupa jumatate de ora de la trimiterea la fabrica a constatarii am primit acordul pentru inlocuire pe garantie, gratis pentru mine. Asa ca am far stanga nou. Interesanta aceasta procedura on-line de lucru cu fabrica si suprinzator ca cineva in Cehia chiar care raspunde acolo pana la ora 23. PS. Factura catre fabrica a fost 5000+ lei. - am ales ca montez si o camera de marsarier tot la Brady pentru a nu afecta garantia cat si pentru a adauga la Casco piesa montata in baza facturii de la service-ul oficial. - peste o luna ajung la 40.000 km si voi merge si la schimb de bujii preventiv. Cu aceasta ocazie trec si la uleiul nou 0W-30, cred ca original VAG in cazul in care nu aduc Mobil 1 la service. Pana acum am putut sa cer explicit ulei Mobil 1, care s-a comportat excelent. Per total: - este reconfortant sa ai garantie la masina cat mai mult timp. Merita si sa platesti suplimentar pentru asta daca mai pot extinde cu 2-3 ani. De asemenea, merita sa pastrezi masina fara modificari neautorizate pentru a beneficia de garantie cat si pentru eventualele kulante, daca este cazul. - Casco este obligatoriu (chiar si cu fransiza) pentru starea drumurile noastre dar mai ales ca masura de protectie pentru fauna ce le populeaza. De exemplu, bara si capota noua plus revopsire si manopera, peste 7000 lei era factura catre asigurator. - relatia cu asiguratorul - Generali si cu Brady este excelenta pana acum. M-am convins si de avantajele unui producator din Europa, ai piese pe stoc destule chiar la dealer si daca nu sunt in magazie, vin a doua zi la comanda. Ca idee, am avut programare la ora 19, la ora 20 ? a fost luata masina pe rampa la constatare, la 20:30 au primit acordul de la fabrica, la 22:30 plecam din service cu far nou. Si ca o constatare despre tehnologiile high-tech de pe masini. Iti fac viata la covrig mai usoara si chiar te ajuta. Totusi, cand garantia expira si trebuie sa schimbi piese, vei plange langa portofel. Asta este de luat in calcul mai ales cand cumperi o masina SH care are multe sisteme din acestea.3 points
-
3 points
-
2 points
-
Personal cred ca mi voi incepe experienta electrica fix cu Spring. Cu 295 km WLTP city si vreo 7-8k pret dupa Rabla este fix ce imi trebuie de luni pana vineri pentru naveta mea de 1-5 km zilnic. Daca ar fi sa dau 20-30-40k pe o electrica vreau sa nu pierd nimic vs o masina ICE. Iar cu ce e pe piata acum trebuie sa faci compromisuri pe care eu nu sunt dispus sa le accept. Iar ideea de a fi early adopter dar fara ca companiile auto sa imparta riscul si costurile cu mine nu imi surade. Edit: lucrand pentru Reno/Dacia pe fix proiectele de EV am o idee despre ce implica ele pt companie si unde o sa fie eventuale probleme pe viitor.2 points
-
După ce am stat în dubii citind topicul lui @Doomy, dacă să iau 235x60 sau 235x55, până la urmă rațiunea a învins și am luat talon normal. Parcă mi-ar fi plăcut acei 11mm în plus pentru iarnă, dar... în fine, nu mai e nimic de regretat, am mers pe Kleber 235x55x17, B la suprafețe umede și C la consum, 69dB. Sunt făcute în Romania în prima săptămână din octombrie Le-am montat azi pe jante și așteptăm cuminți vremea când le vom schimba pe mașină, să vedem cum se vor comporta.2 points
-
2 points
-
Mașina „depășește așteptările”. Cred că o să-i fac și jurnal. So far, doi norișori: 1) Senzorul de temperatură exterioară are o problemă. La un moment dat arăta 44 de grade la exterior. După ce am oprit la un moment dat și am pornit, a revenit la normal pentru ca la final să ajungă la 28 de grade când afară erau deja 18 (aveam Android Auto). 2) Nu reușesc să fac să meargă Skoda connect. Când îi dau să mă preia ca utilizator principal rămâne „agățat” la „se conectează”. Să vedem mâine, poate se conectează.2 points
-
Si pentru ca "Winter is coming" cu temperaturi maxime de 15-16 grade, am decis sa trec la bocancii de iarna. Oricum eram curios cum arata pe masina + poate dau o tura la zapada in weekendul ce urmeaza. Parerea mea e, meh..sunt mai ok decat cele OEM ca si aspect dar nu ceva care sa te dea pe spate. Pentru asa ceva trebuie de la 18" in sus.2 points
-
Salutare, timid si dupa multe lupte cu "piticii de gradina" din mansarda legat de subiectul " ce urmeaza dupa "fosta", ma alatur comunitatii electrice de pe forum. Trec direct la subiect si o prezint pe "Black-e" VW e-Golf, deep black pearlescent (am avut ceva emotii cu culoarea neagra, in realitate arata mai bine decat ma asteptam, dar trebuie tinuta curata) Pe lista de optionale ar fi: Active Info display App-Connect Keyless access Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric cu inclinare oglinda passager la cuplare marsarier Pachet de Iarna Park Pilot Pompa de incalize Priza combinata AC/DC sunet motor Lampi spate cu led rosu inchis si semnalizare dinamica Ce mi-ar fi placut sa mai aiba: rear view camera (stiu ca se poate pune, trebuie sa trec peste stresul demontatului de plastice pe o latura a masinii, sa adoarma piticul "masina noua" si ne apucam de treaba) privacy glass (nu ma incanta idea de folie) Primele impresii dupa 600 de Km parcursi: este extrem de ciudata senzatia de deplasare fara zgomotul unui motor, parca plutesti. Masina, asa cum au zis alti colegi contribuie la starea de Zen. In oras se deplaseaza cu o usurinta debordanta, de "vina" fiind cuplul disponibil instant cat si modul B. One pedal driving devine o joaca. Nici la drum intins nu se descurca rau, ba chiar pe anumite paliere de viteza, depasirile te fac sa zambesti. Masina asta iti dezmorteste creierul imbiind la calcule matematice simple pentru determinarea autonomiei si alegerea statiilor de alimentare. Simt ca ies putin din monotonia unei masini termice. La inceput e sursa de stres, apoi devine interesant jocul. Activeaza tehnici de condus dinamice/inertiale s.a.m.d. In inchereie le multumesc colegilor temerari (early adopters) de pe forum pentru ca au impartasit experientele lor cu noi, ajutand la decizia mea si in mod special lui @Rave si @Abu care au avut amabilitatea sa raspunda intrebarilor mele pe subiectul "electrice" Va las in compania pozelor.1 point
-
1 point
-
Unii prefera plierea oglinzilor la incuiere, asta fiind un indicativ ca masina este incuiata. Si eu am activat avertizare pe claxon (pentru ca nu am alarma) dar l-am gasit in scurt timp prea deranjant1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hai ca vine weekendul sper să scapăm de discuții și să mai vedem niște pajiști sau ceva vârfuri de munți. Zici ca a dat Corona in topic...1 point
-
@TheRipper sunt Continental de vara, 245/45 R18. Azi am trecut pe la Midocar Vitan sa intreb de jante, probabil nu le-a placut de fatza mea, ca omu de la piese a inceput sa-mi spuna ca e 2000 de lei UNA...si chiar nu avea nici un chef de munca. N-am mai apucat sa-i spun ca vreau 5.1 point
-
Subscriu la spusele colegului Zidanne. 2013-2016 DSG6 umed, 2017-2020 DSG7 umed.1 point
-
1 point
-
Surubul de prindere al capacului de burete de sub torpedou.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@traffictours Numar sasiu WVWZZZCDZMW016756 ModelGolf 1,5 BlueMotion Technology Data fabricatie 23.09.2020 An model 2021 Cod vanzare CD13GX Cod motor DPBA Cod cutie de viteze SEL Tip transmisie 6S WVWZZZCDZMW016756.rtf0 points
-
Daca simte.. cum zici tu ca motorul regenereaza .. exista o problema. In afara de turatia la relanti crescuta.. consum putin marit.. gaze f fierbinti la evacuare.. nu ar trebui sa simti nimic.0 points
-
-1 points
-
Nu cred ca vor fi diferente majore fata de 1.4 TSI. 7-10% in Bucuresti in trafic lejer, cu un maxim de 15% bara la bara. In afara intre 5.5% - 7.5% @maxim 130km/h. Vezi c-am postat in topic mai multe consumuri, in diferse situatii.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am mai bifat cate ceva din to do list si verificari service 42,000 2020.10am facut revizie cu toate filtrele, lichid de frana nou 43,000 2020.10 geometrie 3D (am vrut sa o verific de forma dar chiar au fost necesare mici ajustari) 43,000 2020.10 scos ulei si lichid refrigerare din AC si pus tot nou (avea doar 50g lipsa - deci nu era tocmai necesar). To do list: 1. Jante de aliaj pe 16" (OEM Adelaide 3C0601025B) cu anvelope de vara Michelin - rezolvat 2. Jante de aliaj pe 15" (OEM Ronal 8d0601025A) cu anvelope de iarna Nokian - rezolvat 3. Presuri OEM 4. Tempomat 5. Volan imbracat in piele + comenzi 6. upgrade navi + bluetooth + camera eventual 7. Cotiere 8. Tuning software Mai vedem ?-1 points
-
@yang , nu vreau sa transform intr-o polemica topicul tau , pe care repet il apreciez ( oricum este ultima mea interventie vsv de aceasta discutie ) , dar cand tu te plimbai vesel si fericit oriunde vroiai , nu aveai nici cea mai vaga idee ca amenzile ( nu ordonantele militare !!!) vor fi declarate neconstitutionale !!-1 points
-
Acum ce vrei ? Cumperi masina de 15000eur ai preturi pe accesorii si consumabile pe masura ! Nu poti cumpara cauciucuri la 2-300 lei bucata si nici jante la 1000 lei perechea !Obrazul subtire cu bani se tine . Masina sa o stapanesti sanatos , multi km fara probleme . PS . Daca esti zgarcit la cuvinte , macar la poze fii mai darnic . Stii ca pozele fac mai mult decat o mie de cuvinte , iar forumistilor le plac pozele cum le plac copiiilor jucariile !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00