Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2020 în toate secţiunile

  1. Hai ca vine weekendul sper să scapăm de discuții și să mai vedem niște pajiști sau ceva vârfuri de munți. Zici ca a dat Corona in topic...
    4 points
  2. In plus, Variant-ul are ampatament mai mare, similar cu Leon-ul, deci spatiu mai mult la picioare.
    4 points
  3. Intre timp am achitat integral masina alba de la Aaron (multumesc pentru amabilitate si promptitudine) si Luni o sa ma duc sa o ridic. Inca nu s-a returnat avansul de la Autoclub TM, dar suntem in termenul de 10 - 12 zile lucratoare.
    4 points
  4. @vwblabla Poti fi te rog mai explicit si sa detaliezi ce mesaj ai dorit sa transmiti prin afirmatia de mai sus? Poate nu cunosti faptul ca toate sanctiunile contraventionale aplicate intemeiate pe ordonantele militare pe care le-ai invocat au fost declarate neconstitutionale de cc in integralitatea lor si anulate pe banda rulanta de catre instantele judecatoresti competene. Pe buna dreptate, stie asta si un student la drept, nu trebuie sa fii specialist in domeniu. Cu alte cuvinte faptele respective nu au intrat sub incidenta niciunei legi, implicit nu pot fi sanctionate. La fel e si cu plimbarea pe care multi s-au grabit sa o condamne. Acolo este un drum facut din perioada ww (se numeste drumul nemților) si a fost pavat cu piatra tocmai pentru a duce artileria grea pe varfuri. Iar in prezent deserveste stane, cabane si calatori spre lac. Drumul exista inclusv pe harti pana la destinatie, nu a fost creat de catre noi.
    4 points
  5. Salutare, timid si dupa multe lupte cu "piticii de gradina" din mansarda legat de subiectul " ce urmeaza dupa "fosta", ma alatur comunitatii electrice de pe forum. Trec direct la subiect si o prezint pe "Black-e" VW e-Golf, deep black pearlescent (am avut ceva emotii cu culoarea neagra, in realitate arata mai bine decat ma asteptam, dar trebuie tinuta curata) Pe lista de optionale ar fi: Active Info display App-Connect Keyless access Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric cu inclinare oglinda passager la cuplare marsarier Pachet de Iarna Park Pilot Pompa de incalize Priza combinata AC/DC sunet motor Lampi spate cu led rosu inchis si semnalizare dinamica Ce mi-ar fi placut sa mai aiba: rear view camera (stiu ca se poate pune, trebuie sa trec peste stresul demontatului de plastice pe o latura a masinii, sa adoarma piticul "masina noua" si ne apucam de treaba) privacy glass (nu ma incanta idea de folie) Primele impresii dupa 600 de Km parcursi: este extrem de ciudata senzatia de deplasare fara zgomotul unui motor, parca plutesti. Masina, asa cum au zis alti colegi contribuie la starea de Zen. In oras se deplaseaza cu o usurinta debordanta, de "vina" fiind cuplul disponibil instant cat si modul B. One pedal driving devine o joaca. Nici la drum intins nu se descurca rau, ba chiar pe anumite paliere de viteza, depasirile te fac sa zambesti. Masina asta iti dezmorteste creierul imbiind la calcule matematice simple pentru determinarea autonomiei si alegerea statiilor de alimentare. Simt ca ies putin din monotonia unei masini termice. La inceput e sursa de stres, apoi devine interesant jocul. Activeaza tehnici de condus dinamice/inertiale s.a.m.d. In inchereie le multumesc colegilor temerari (early adopters) de pe forum pentru ca au impartasit experientele lor cu noi, ajutand la decizia mea si in mod special lui @Rave si @Abu care au avut amabilitatea sa raspunda intrebarilor mele pe subiectul "electrice" Va las in compania pozelor.
    3 points
  6. Ar fi fain dupa discutia de 2 pagini sa mai pui niste poze similare de pe alt versant. ?
    3 points
  7. Imi si imaginez oile pascand iarba din zona ... O1 : "hmmm ... jur ca miroase a 2.0 TDI .. cu DPF incarcat 80%" O2 : "deh ... ture mari, viteza mica ... in varf sigur i-a dat regenerare" O1 : "be-hehehehe"
    3 points
  8. Hai ca nu arata rau deloc. Pt iarna e f ok 17...
    2 points
  9. Si pentru ca "Winter is coming" cu temperaturi maxime de 15-16 grade, am decis sa trec la bocancii de iarna. Oricum eram curios cum arata pe masina + poate dau o tura la zapada in weekendul ce urmeaza. Parerea mea e, meh..sunt mai ok decat cele OEM ca si aspect dar nu ceva care sa te dea pe spate. Pentru asa ceva trebuie de la 18" in sus.
    2 points
  10. La PJ mai primești un 2% care cam acoperă Rabla de la PF. Dacă faci finanțare prin ei urcă la 4% discountul suplimentar dar finanțarea prin Porsche nu e totdeauna foarte avantajoasă.
    2 points
  11. Chiar este un craniu. Se disting in mod clar oasele frontal, parietal, temporal si occipital. Ceea ce nu am concluzionat inca este daca e de provenienta dinozaur sau predator2.
    1 point
  12. La nimeni nu merge copiat immo data sau eeprom cu vcds. Deci la tine, exclus. Vvdi2, avdi, etc
    1 point
  13. Frumosi Apusenii. Am facut pe jos Cetățile Ponorului, groapa ruginoasă, pestera ursilor, Pătrăhăițești...insa e cam departe de Buzau pentru iesiri de o zi in offroad.
    1 point
  14. Ce intelegi tu prin clonare? Copierea immo data, daca la asta te referi, nu este o clonare. Sunt mai multe proceduri care se pot utiliza....dar, in functie de scule, modele ceasuri, etc Putem face in functie de masina...acestea vechi, direct cu diverse interfate dedicate....sau modelele actuale, online, odis - geko.
    1 point
  15. ...asta dupa ce am rascolit și morții tura trecută ? Fain cand privesti pozele dupa ce ajungi acasa si descoperi lucruri prin ele
    1 point
  16. Adica salvezi codare abs inainte de a te apuca de orice. Florin, cred ca era corect sa spui ca se poate si cu adaptare ca o alternativa, clonarea fiind cea mai rapida solutie fara adaptari, rutine de key learning etc.
    1 point
  17. @medley, pai masina e VR6, nu R32. Sunt chestii diferite.
    1 point
  18. Da. Plus recodare abs, setare baza senzori esp, etc.
    1 point
  19. La 3.0tdi nu vezi crestere turație in timpul procesului de regenerare
    1 point
  20. Nu necesita clonare, se rezolva cu adaptare.
    1 point
  21. Am mai bifat cate ceva din to do list si verificari service 42,000 2020.10am facut revizie cu toate filtrele, lichid de frana nou 43,000 2020.10 geometrie 3D (am vrut sa o verific de forma dar chiar au fost necesare mici ajustari) 43,000 2020.10 scos ulei si lichid refrigerare din AC si pus tot nou (avea doar 50g lipsa - deci nu era tocmai necesar). To do list: 1. Jante de aliaj pe 16" (OEM Adelaide 3C0601025B) cu anvelope de vara Michelin - rezolvat 2. Jante de aliaj pe 15" (OEM Ronal 8d0601025A) cu anvelope de iarna Nokian - rezolvat 3. Presuri OEM 4. Tempomat 5. Volan imbracat in piele + comenzi 6. upgrade navi + bluetooth + camera eventual 7. Cotiere 8. Tuning software Mai vedem ?
    1 point
  22. Am si eu aceeasi problema (mult, mult mai usoara ca in video de mai sus). Practic trebuia sa apas de 2-3 ori si facea contact. Avand masina inca in garantie am dus-o la dealer. Mi-a confirmat problema si de 2 saptamani astept un buton nou; aparent VW nu are pe stoc niciunde in Europa si trebuie produs!?! Ma depaseste cum se poate asa ceva, dar am zis ca daca tot face figuri sa il schimbe pe garantie pana nu am nevoie sa fac singur curatarea lui.
    1 point
  23. Dupa montaj este nevoie de adaptarea ceasurilor pe masina ta, eventual sa clonezi softul ceasurior cel mai repede daca sunt aceeasi serie, sunt oameni care fac asta, gasesti usor in zona ta.
    1 point
  24. @MualeAi perfecta dreptate ! Omu" nu e de aceasi parere cu noi , si mai important nu-i pasa fiindca ca stie ( sau spera ) ca nu va fi sanctionat ! Sa nu uitam ca in primavara cand era situatia de urgenta , ordonante militare ...etc , si nu aveai voie sa te duci nici la wc-ul din curte fara declaratie , colegul zburda pe meleagurile patriei fara nici o frica ca va fi sanctionat ( nici chiar aici unde ti-o iei daca , pe buna dreptate , arati ca ai depasit viteza legala si ai incalcat legea .... dar esti lasat in pace cand faci .... ceea ce am scris mai sus ) ! Chiar daca urmaresc cu mare interes postarile colegului Yang ( in marea lor majoritate sunt 1-2 masini care nu fac mare "deranj " ) , nu pot fi de acord cand apare o turma bazandu-se pe principiul ... oricum era stricat , de ce sa am eu grija sa nu se mai intample ?!
    1 point
  25. graficul tau arata ca 0.14 se ating la peste 200.000km, tu ii ai la 160.000, cum spuneam, slabe sanse sa fie reali. daca deranjeaza cu ceva, ignora informatia.
    1 point
  26. Eu ii dau dreptate lui @emihai90si imi retrag afirmatiile cu imagini horror , nu m-am uitat atent , se vad si fire de iarba Pana la urma de aia ne-am luat suv-uri , sa evadam in natura ca sa scapam macar in weekend de stresul ratelor la masina Muntele sa puna mana sa se regenereze rapid si sa lasa ciocul mic , ca avem avocatul poporului si daca ne supara , il facem litoral , sa vedem daca ii convine Si @yanqdreptate , intotdeauna altii sunt de vina , noi nu facem niciodata decat bine Biciclistii sa nu mai transpire , se recomanda hainele bufante de la turul Frantei , sa ramana doar taranii transpirati in sacou prin orase Altii au facut rau , noi doar calcam pe urmele lor Sa fie clar si sa terminam odata cu acuzele We are the best ... the rest E bine ca suntem funny , macar atat
    1 point
  27. Cum ziceam ,se carpesc cu piese sh ... Cutia din imagine e de la un injector vdo. Pentru autenticitatea pieselor ,cere certificat conformitate si certificat de provenienta ,apoi mai discutam.
    1 point
  28. Compensatiile se verifica in momentul cand sunt simptome (la cald sau la rece). Majoritatea injectoarelor nu se pot repara ,se pot doar carpi ,deoarece producatorul nu vinde piese de schimb.
    1 point
  29. Cred ca este best answer. Cu aceste specificatii, cumparati o marca premium si nu aveti treaba cu uzura axei cu came și a tachetilor hidraulici. 2 exemple de ulei care au dovedit fiabilitatea la motorul 1.9 tdi PD: Fuchs Titan Gt1 xtl 5w40 si Valvoline Synpower Mst 5w40.
    1 point
  30. @kolfleading Da. Este. Manual. Dar este. Imi place avatarul:P Eu am cam 1.75 si loc destul sus. In jos ar mai merge câțiva cm dar e decent. @Aarondacă nu fac stanga la Sibiu ne auzim sigur. m au oprit vreo 4 prin valcea..interesați. sper sa vina la voi sa vadă live. Masina atrage privirile pe unde merge. Pana pe la Călimănești aveam 12.1 consum. Cu plimbat nurvil-nord valcea- retur și plecat. E asa...liniștită. iti da o senzație Zen pe drumuri aglomerate.. Setez acc... si stau liniștit. @Abu..da. Nu voi face jurnal. Am facut acum sa știu și eu ce și cum. Si sa postez aici. multumesc de urări. Oricum am incarcat iar la sibiu. ss fiu sigur. Plus ca am lăsat o parcata cat am mancat. Nu era pacat sa nu mănânce și ea daca tot statea langa priză? Ca mâine ajung la Timișoara și ma bucur de ea pe DN1 nu pe autostrada. Deja pana acum am economie 300 lei fata de mers cu Polo si cam 400 cu Lupo.
    1 point
  31. DSG-ul uscat are o uzura mai mare tocmai pt ca acele ambreiaje nu au ulei. Nu are treaba uleiul de la mecatronic cu uzura fizica a ambreiajelor. Daca masina a vazut doar autostrada atunci uzura e mai mica, insa daca a mers prin oras acolo patineaza intr-o veselie ambreiajele, unde mai pui ca sunt si uscate. Echivalent cu a da mereu a 2a la 5-10kmh la manuala, ca sa intelegeti ce inseamna patinat. Mai degraba as lua masina la care stiu ca s-au schimbat anumite consumabile decat sa fie toate din fabrica la peste 100k km.
    1 point
  32. Salut! La masina personala incepea sa faca figuri butonul de pornit motorul, trebuie sa apas pe cateo margine, sau sa ma urc cu picioarele pe el. Asa ca m-am hotarat sa-l desfac sa vad ce are. Am ales sa-l scot pe la mansonul de la schimbator, pe youtube sunt si metode mai ortodoxe. Am scos mansonul, am scos mufa - mufa are o clema care trebuie ridicata conform pozitiei normale a butonului. Dupa ce am scos mufa, l-am impins in sus - el este tinut de 2 cleme metalice, una din cleme a cazut iar a 2-a ramas, si a iesit cu tot cu buton. Dupa inlaturarea de pe masina, se desfac cele 4 cleme din splastic, una este ascunsa sub eticheta cu codul produsului si se extrage partea de dedesupt, cea in care intra mufa. Am curatat cu alcool izopropilic si l-am pus inapoi, dar fara cele 2 cleme metalice, Si sta bine-merci! Atentie la asamblare: mufa de conectare la masina trebuie sa fie pe partea dreapta cum privesti butonul de sus! Am facut si cateva poze!
    1 point
  33. Da, pompa de apa a inceput sa piarda antigel
    0 points
  34. Trece maneta de ACC pe off si iti apare kilometrajul in locul vitezei setate pt acc.
    0 points
  35. Frumos! Am deja-vu, doar ce am trecut și noi pe acolo, doar că am avut o zi de toamnă frumoasă până la capăt, de la Sebeș până la Tg. Jiu.
    0 points
  36. Un link cu valori reale adunate de la utilizatori despre incarcare DPF per mile parcurse: https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/clean-diesel-dpf-data-collection-thread.324067/ Raportul incarcare/distanta variaza functie de consum si de oil quality ales. Toata lumea are dreptate, inclusiv R Z F.
    0 points
  37. Subscriu la spusele colegului Zidanne. 2013-2016 DSG6 umed, 2017-2020 DSG7 umed.
    0 points
  38. In realitate atat pozitia cat si faza scurta, sunt la fel de galbui, nu asa albe ca in poza... Dar sunt identice, asta ma bucura. Becurile parca sunt osram blue nustiucum.
    -1 points
  39. Am prins o oferta buna, seatul o sa aibe cred ca de luni sau marti OSRAM H7 Night Breaker Unlimited +110% 55W 12V , stiu ca sunt bune, ca la masina sotiei din chioara a devenit lumina aproape decenta. Nu am vrut sa iau varianta laser, ca multi se plang ca se ard intre 2 saptamani si 2 luni...
    -1 points
  40. Pana la urma, am decis sa rezolv problema mea cu injectoarele, si pentru asta am ales reconditionarea acestora. Injectoarele au fost trimise prin curier la un service specializat din Buzau (nu facem reclama aici pe forum, pot da detalii in privat). A doua zi, am fost sunat si mi s-a spus ca au fost testate preliminar si prezinta uzura avansata a diuzelor. Din punct de vedere electric (capsula piezo, actionare, etc) erau ok. Mi s-au prezentat variantele de reparare, prin inlocuirea cu duze de provenienta sh (cost total reconditionare / injector 450 lei), sau prin inlocuirea cu duze noi, VDO (cost total per injector 600 lei). Am optat, bineinteles, pentru varianta duze noi, injectoarele au fost reconditionate, testate pe banc autorizat VDO, si le-am primit, tot prin curier, ambalate fiecare in cutii purtand mentiunea Genuine VDO repaired diesel injector, insotite de raport de incercare si cod nou generat. Au fost montate pe masina, dupa curatarea scaunelor injectoarelor, au fost inlocuite saibele, oringurile si suruburile de fixare, filtrul de combustibil, au fost introduse noile coduri. Ca impresii, ce sa zic: nu mai recunosc motorul. Acesta e muuult mai silentios, consumul a scazut, nu mai am nici un fel de variatii ale turatiei la rece sau relanti, comportamentul masinii e semnificativ schimbat. Acum...sper sa tina cat mai tin eu masina!. Nu am verificat ce valori au corectiile injectoarelor dupa inlocuire, dar nici nu mai conteaza acum. Garantia injectoarelor reconditionate este de 6 luni.
    -1 points
  41. Păi toată lumea bună de pe forum susține să măsori corecțiile la temperatura de lucru, numai tu spui să le măsori la rece. Cum trebuie și de ce trebuie dacă toate sunt bune?
    -1 points
  42. Bancu de teste si meserias bun e sfant. Corectiile ce le vedem noi pe vcds... nu sint relevante. Am discutat asta cu meseriasi care le repara cu rezultate f bune.
    -1 points
  43. Interesele sint mari .. bla.. bla e mult. Se repata 100 la 100. Am vazut .. testat.. Acuma.. e un forum.. fiecare crede ce vrea. La multe injectoare .. reparatia lor consta in curatarea cu ultrasunete. .. dar firmele trebuie sa vanda.. comertul.. economia de piata e totul. Traim vremuri extreme.
    -1 points
  44. Sterge erorile vezi ce reapare ....vezi distribuitorul de vacuum furtunase sau chiar el ca ai eroare si pe galeria de admisie 21.7 e putin fata de km pe care ii are incearca sa pui 60 g La carbon mass ma refer
    -1 points
  45. @TheRipper sunt Continental de vara, 245/45 R18. Azi am trecut pe la Midocar Vitan sa intreb de jante, probabil nu le-a placut de fatza mea, ca omu de la piese a inceput sa-mi spuna ca e 2000 de lei UNA...si chiar nu avea nici un chef de munca. N-am mai apucat sa-i spun ca vreau 5.
    -1 points
  46. @yang , nu vreau sa transform intr-o polemica topicul tau , pe care repet il apreciez ( oricum este ultima mea interventie vsv de aceasta discutie ) , dar cand tu te plimbai vesel si fericit oriunde vroiai , nu aveai nici cea mai vaga idee ca amenzile ( nu ordonantele militare !!!) vor fi declarate neconstitutionale !!
    -2 points
  47. Pai la acelasi lucru m-am referit si eu. Si anume la sanctiunile stabilite prin ordonante militare ca nefiind constitutionale, nu la ordonante in sine. Si ca sa iti raspund punctual: Da, stiam. La fel de bine cum stia si guvernul care a emis ordonantele respective ca vor fi atacabile si anulabile. (insa nu sunt de condamnat intrucat nu le puteau promova prin lege neavand majoritate parlamentara).
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!