Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.10.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare, timid si dupa multe lupte cu "piticii de gradina" din mansarda legat de subiectul " ce urmeaza dupa "fosta", ma alatur comunitatii electrice de pe forum. Trec direct la subiect si o prezint pe "Black-e" VW e-Golf, deep black pearlescent (am avut ceva emotii cu culoarea neagra, in realitate arata mai bine decat ma asteptam, dar trebuie tinuta curata) Pe lista de optionale ar fi: Active Info display App-Connect Keyless access Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric cu inclinare oglinda passager la cuplare marsarier Pachet de Iarna Park Pilot Pompa de incalize Priza combinata AC/DC sunet motor Lampi spate cu led rosu inchis si semnalizare dinamica Ce mi-ar fi placut sa mai aiba: rear view camera (stiu ca se poate pune, trebuie sa trec peste stresul demontatului de plastice pe o latura a masinii, sa adoarma piticul "masina noua" si ne apucam de treaba) privacy glass (nu ma incanta idea de folie) Primele impresii dupa 600 de Km parcursi: este extrem de ciudata senzatia de deplasare fara zgomotul unui motor, parca plutesti. Masina, asa cum au zis alti colegi contribuie la starea de Zen. In oras se deplaseaza cu o usurinta debordanta, de "vina" fiind cuplul disponibil instant cat si modul B. One pedal driving devine o joaca. Nici la drum intins nu se descurca rau, ba chiar pe anumite paliere de viteza, depasirile te fac sa zambesti. Masina asta iti dezmorteste creierul imbiind la calcule matematice simple pentru determinarea autonomiei si alegerea statiilor de alimentare. Simt ca ies putin din monotonia unei masini termice. La inceput e sursa de stres, apoi devine interesant jocul. Activeaza tehnici de condus dinamice/inertiale s.a.m.d. In inchereie le multumesc colegilor temerari (early adopters) de pe forum pentru ca au impartasit experientele lor cu noi, ajutand la decizia mea si in mod special lui @Rave si @Abu care au avut amabilitatea sa raspunda intrebarilor mele pe subiectul "electrice" Va las in compania pozelor.
    10 points
  2. Salutare tuturor! Dupa 1 an si 2 luni , am decis sa deschid acest therd si sa impartasesc experienta mea cu Skoda Rapid, iar pentru a raspunde la cat mai multe intrebari/curiozitati voi incepe asa. In experienta mea in calitate de sofer Rapid-ul este a 5 –a masina: - Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita (sunt o persoana corpolenta); - Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul (in final eliminat si soft la 131 cp), dar am decis sa incerc o berlina compacta; - VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era redus, m-am ales cu o masina cu probleme ascunse(initial) la motor si o avarie ne depistata la inceput; am strans din dinti, am reparat pe cat de mult posibil masina pentru a fi ok mecanic, apoi am vandut-o, dezamagit de experienta VW; - Chevrolet Cruze (2010 - 1.6.-113CP); acesta a fost probabil una din cele mai bune alegeri pana la momentul acela (fiabil, robust, desing pe gustul meu, costuri minime de intretinere, dar fara multe pretentii la dotari si finisari). - Skoda Rapid, ce ofera cate putin din fiecare cele de mai sus. In 18.07.2017, la fix 31.047km a inceput povestea mea si a Rapid-ului meu. Masina este fabricata 11.2014 si livrata 12.2014 (VIN 2015) model AMBITION - cu garantie 11.2018 Motor 1.2 TSI – 63KW / 86 CP- 5 trepte , fara dotari spectaculoase, insa a primit urmatoarele ca upgrade de la primul proprietar : -cotiera centrala fata (Armster) -ornament bara fata cromat (OEM) -ornamente praguri (OEM) -mud flaps (OEM) -folie cu protectie termica (fata+spate+ luneta) Dupa scurta vreme, in 10.2017 la 34.079 km a venit upgrade-ul cel mai important pentru masina, soft stage 1(aprox 125cp si 210NM) la TCM. Masina avea clar nevoie de acest boost pentru a putea oferi siguranta in orice situatie. (masina merge bine in aceasta perioada) Intre timp am cumparat 4 jante de otel R15 pentru echiparea de iarna (am primit 4 anvelope de iarna cu masina, Dunlop Winter Sport relativ noi). Am decis ca nu voi folosii capace in prima iarna (m-am razgandit si voi folosii in acest nou sezon), asa ca am curatat / degresat jantele (nu aveau multa rugina) cu decizia sa le fac rosu/ visiuiu. Am folosit un primer, apoi vopsea aplicata cu un pistol electric. Rezultatul nu este comparabil cu cel oferit de un atelier specializat, dar decent zic eu (necesita o pregatiere mai buna a suprafetelor si vopsire in mediu inchis). In noiembrie 2017 si 34.896 km a venit timpul si primei revizii pentru mine la aceata masina. Mers la AVIA, cu piesele mele pentru revizie si verificare de rampa. Revizia a constat in - Ulei VW LL III (achizitie proprie) - Filtru ulei VW (achizitie proprie) - Filtru aer, polen si combustibl PURFLUX (achizitie proprie) - Lichid frana DOT 4 (OEM) (AVIA) - Manopera montaj avelope iarna Total piese 475 lei manopera 464 lei In aceeasi perioada am decis sa inlocuiesc placutele de frana(toate 4) desii mai mergeau cam 5-10k km. Am cumparat placute TRW - 127 lei fata - 58 lei spate. Manopera 150 lei la un service decent, ce a inclus curatare si gresate portetrieri. Altfel spus, am pregatit masina pentru iarna. Anotimp ce a adus primul drum notabil pentru masina : Bucuresti – Viena aproximativ 11 h de condus 1100km si un consum de 6.5% . Toate acesta pe o temperatura intre 0 - 5 grade, fara ploi sau zapada, cu 4 persoane si bagajele aferente, in timp ce la retur aceleasi conditii (+ 15/20 kg de cumparaturi) , dar un consum putin crescut (am condus 2 persoane). (masina incontinuare functioneaza bine) La iesirea din iarna (40.420 km) a aparut un zgomot foarte urat pe puntea fata (scartaiala), ce se manifesta la trecerea peste speed bump-uri, cu ambele roti o data. Zgomotul disparea daca speed bump-ul era traversat cu fiecare roata pe rand (in unghi). Am estimat ca ar fi bucsele de la bara stabilizatoare, totusi inainte de comanda ceva am ajuns la service (cel de la placutele de frana). Asteptarile au fost confirmate. In plus, am inlocuit si bieletele antirului era necesara demontarea partiala a lor, am decis ca e mai bine acum, decat sa revin peste ceva vreme la ele. Total : 119 lei bucse , bride, prezoane (bara stabilizatoare) + bielete antiruliu (Sachs) + 150 lei manopera (pare ca la acest service totul costa 150 lei ). Iarna a trecut fara alte evenimente notabile, a venit primavara, am revenit la jantele de OEM. (masina functioneaza din nou bine) Dar cum vara nu e ca iarna si nici o problema nu vine singura. Pe 10.04.2018 la 40.716 km am mers la AVIA pentru o verificare a distributiei, masina incepe sa prezinte zgomote metalice la pornire. Zgomotele se manifesta fara un tipar anume. Dupa investigatii, masuratori si 158 lei factura, cei de la AVIA concluzioneaza ca masina nu are nimic, “cam asa fac toate”. Intinderea latului este de 71.87mm, distributia este OK. Accept varianta aceasta si merg pe principiul: “Nu are cum sa pice la km astia”. (masina merge ok, dar imi da emotii dristibutia) La finalul lunii mai plec in concediu. Un drum lung, dar vesel si gandit din dorinta de plimbare : Bucuresti – Viena – Milano ; 2 zile , 11-12h de condus pe zi, 2008 km, 2 persoane si bagaje, acelasi consum de 6.5% temperatura intre 15 – 30 grade , conditii meteo optime. Experiente noi, locuri, peisaje, civilizatie.... totul la superlativ. In jur de 600 de km facuti in Italia – zona lacurilor Como si Maggiore (localitatea Arona). Revin la Bucuresti cu un total de peste 4600km in 11 zile . Masina a mers impecabil, unele porniri cu zgomote dar totul a fost ok. (sufleteste ma pregateam de schimbul distributiei) Vara trece doar cu iesiri scurte si trafic lejer in Bucuresti, totusi zgomotele incep treptat sa fie mai dese si mai puternice si de lunga durata. Toamna este plina de evenimente (nunti, botezuri, curmetrii.... ), insa ii pun gand rau distributiei. Pe 01.10 o schimb, dar unde…? Caut, verific,solicit preturi, primesc diverse recomandari…. ajung la Mecanero, un service in zona Basarab, Streetmaniacs approved (se poate sterge daca este considerat reclama). Sun, explic, primesc cotatie si le fac o vizita pentru o constatare generala a masinii. La consatatare distributia se dovedeste a necesita schimbarea, dar si pompa de apa este umezita, (nu curge); toate….. cele 4 amortizoare sunt umezite/curse, cu precadere partea drepata si mai ales dreapta fata. In urma discutiei cu mecaniul, hotarasc ca voi ataca problema cu amortizoarele in primavara si fac programare pentru revizie si distritubutie. Pe 01.10.2018 la 51.174 km ajung la programare si inlocuiesc urmatoarele : - Ulei VW LL III (achizitie proprie) - Filtru ulei VW (achizitie proprie) - Filtru aer, polen si combustibl PURFLUX (achizitie proprie) - Buji NGK (achizitie proprie) - Kit distributie (lant, patine, intinzator, pinioane si cateva prezoane) OEM (achizitie service) - Pompa apa HEPU (achizitie service) - Antigel (achizitie service) - Pasta etansate (achizitie service) - Revizie AC (reciclare freon si inlocuire ulei compresor) Total : 523 lei piesele mele, 1349 lei piesele cumparate de la service si revizia AC, manopera 535 lei Finalul (6 ore mai tarziu) a fost cel asteptat, masina merge bine, sunt multumit de abordarea mecanicului, a lucrat curat. Acum la 1000 de km mai tarziu masina se comporta normal. Dupa schimbarea bujiilor (e prima inlocuire) motorul e mai putin zgomotos atat la relanti cat si in accelerare. Concluziile povestii mele : CONTRA - Este o masina low cost (mult plastic, componente ce se uzeaza repede : bucse la 40k km) - Se simt limitarire tehnice ale platformei impartite cu Fabia (instabila la vant puternic, trebuie sa corectezi trasa, la viteze de autostrada) - Slab insonorizata (zgomotul de rulaj acopera motorul la viteze de autostrada) - Exemplarul meu e slabut dotat (fara Bluetooth, fara aux, fara tempomat) PRO - Usor de condus si nu te oboseste la drum lung (pozitie buna la volan) - Spatioasa - Foarte practica si usor de parcat in oras - Cutia este ideala (perceptie personala) - Ieftina de intretinut (fac referire la reviziile din planul de service) Poate mai trageti voi si alte concluzii din povestea mea. Relatarile trebuie luate ca atare, nu reprezinta recomandari, ele reflecta experienta proprie. PS : Scuze pentru lungimea textului si a modului de exprimare. PSS: Alegerile de piese, service-uri si chiar culoarea jantelor de iarna sunt personale si nu obligatoriu cele corecte.
    2 points
  3. Au aparut 96 ID.3-uri in stoc pe configuratorul Volkswagen. 1 ID.3 la 38188 euro (1st) 16 ID.3-uri la 43901 euro (1st Plus) 79 ID.3-uri la 49617 euro (1st Max)
    2 points
  4. Salut, Ma intereseaza un magazin online din Bucuresti cu accesorii originale pt Golf 8. Livrarea si eventual returul sa fie din/in Bucuresti.
    1 point
  5. Este total gresit sa comparati aceleasi modele de anvelope cu dimensiuni de 15/16 vs. 18/19. Profilul anvelopelor de dimensiuni mai mari difera fata de profilul celor de dimensiuni mai mici (cu cat diametrul este mai mare, si latimea anvelopei creste). Cu siguranta anvelopele de iarna dedicate au avantaje clare, insa eu consider ca este foarte important cum le utilizezi. Alta este sa stai la Brasov (ceva mai multa nevoie de aderenta pe zapada) si este diferit daca stai la Bucuresti (unde te-ar interesa mai mult aderenta pe uscat/ud). Sunt diferite comparatii disponibile (https://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-10811081.html#anchor_1) unde in functie de nevoie poti alege anvelopa potrivita.
    1 point
  6. pai cam asta e discountul maximal la Volkswagen: 3% la dealer, si 4.5% daca iti face directorul de vanzari o reducere suplimentara. daca se da 6% la Golf VIII, deja e vis frumos!! Sa vedem cand o sa apara face-liftul, atunci e posibil sa lase mai mult la pret.
    1 point
  7. Referitor la pompa de apa, nu merge montat senzorul de la pompa veche pe pompa noua, deoarece chiar daca sunt identice pompa fara senzor nu are gaura (lacașul) unde vine montat senzorul. Pompa fara senzor este doar pt modelele echipate cu acest tip de pompa. Rolul senzorului (care de fapt este o parghie comandata electric in functie de temperatura lichidului de racirei) este de a comanda acoperirea paletilor pompei de apa pana ce motorul ajunge la temperatura de lucru. Abia atunci paletii sunt descoperiti si pompa functioneaza ca una clasica. Avantajele sunt ca motorul ajunge la temperatura de lucru mult mai repede cea ce determina consum mai mic de combustibil, uzura prematura a pieselor, incalzirea in habitaclu mult mai rapida.
    1 point
  8. Cureaua la pompa de ulei costa 60 lei Continental si 150 lei VW original. Se schimba si capacul nr 2 ce tine semeringul care costa 250 lei (din pacate semeringul vine cu tot cu capac) Nu am gasit nimic relevant referitor la intervalul de schimb al curelei. La schimbarea curelei pt pompa de ulei este necesara demontarea curelei de transmisie si de distributie, de aceea este recomandat sa se schimbe odata cu distributia pt mai putina manopera. Garantia data pt curele este de 5 ani sau 60.000 km ( dupa aceasta perioada apare uzura si imbatranirea materialului ce poate duce la ruperea curelei), deci teoretic se schimba si cea de la pompa de ulei. Exceptie fac masinile noi unde prima schimbare a distributiei se face la 200.000km sau 5 ani, si apoi din 60 in 60.000 km.
    1 point
  9. @l3moN pana la 250Nm ai DQ200 (DSG7, ambreiaj uscat). Motorizari: 1.0/1.2/1.4/1.5 TSI (nu am vazut 1.8 TSI in ro) si 1.6 TDI Peste 250Nm, in functie de an ai DQ250 (DSG6) sau DQ380/381 (DSG7). Cu ambreiaje umede. Motorizari: 2.0TDI/2.0TSI (GTI)
    1 point
  10. Am spus ca acolo va veni buton, de senzori de parcare!
    1 point
  11. Bolero nu a avut niciodata navigatia inclusa.
    1 point
  12. Da, se rezolva. Oricum, daca nu iti scoate camera din mufa, nu se pierde calibrarea. In plus, la multe modele, chiar daca se deconecteaza, tot nu se pierde calibrarea. Niste poze mai vechi la calibrare camera lane assist si rear
    1 point
  13. salut. recalibrarea acc nu pp conectarea la server, nici lane assist. acc se calibreaza f usor. am facut asta de cateva ori pana acum. pt lane assist inca prefer mersul la reprezentanta desi am plansa de calibrare acasa
    1 point
  14. @sNaKeyy Salut. Multumesc pentru mesaj si pentru urare. Am fost la @F l o r i n, el mi-a montat camera pentru filmat in trafic si mi-a activat si optiunea cu inchis masina cu motorul pornit. Din pacate nu prea am poze multe.
    1 point
  15. 1 point
  16. @MualeAi perfecta dreptate ! Omu" nu e de aceasi parere cu noi , si mai important nu-i pasa fiindca ca stie ( sau spera ) ca nu va fi sanctionat ! Sa nu uitam ca in primavara cand era situatia de urgenta , ordonante militare ...etc , si nu aveai voie sa te duci nici la wc-ul din curte fara declaratie , colegul zburda pe meleagurile patriei fara nici o frica ca va fi sanctionat ( nici chiar aici unde ti-o iei daca , pe buna dreptate , arati ca ai depasit viteza legala si ai incalcat legea .... dar esti lasat in pace cand faci .... ceea ce am scris mai sus ) ! Chiar daca urmaresc cu mare interes postarile colegului Yang ( in marea lor majoritate sunt 1-2 masini care nu fac mare "deranj " ) , nu pot fi de acord cand apare o turma bazandu-se pe principiul ... oricum era stricat , de ce sa am eu grija sa nu se mai intample ?!
    1 point
  17. Breaking News... In viata e bine sa NU renuti si sa ai multa rabdare pentru a achizitiona ceva la pretul corect! Astazi am achizitionat un volan de piele cu mahon pe care l-am cautat mai bine de 5 ani...l-am luat la pretul corect de 500Lei impecabil cu airbag si contragreutate (multe NU au asta).
    1 point
  18. Totusi cum arata interiorul de DS vs cel de Citroen? Eu vad o diferenta. E greu sa vinzi un interior de masina de 20k la un pret de 40k..
    1 point
  19. Duminică am fost până la un super market și când am închis ușa stânga spate s-a auzit un zgomot ascuțit de pe la geam După ce am pornit motorul, am coborât geamul spate puțin și s-a auzit iar un zgomot, dar de urcat nu a mai urcat. Am ajuns acasă și m-am apucat de desfăcut fața de ușă exterioară și cea interioară. La o primă vedere nimic ciudat sau ce ar putea încurca macaraua geamului. Scot și motorul de la acționarea geamului să îl testez și constat că este în regulă. Apoi mă uit la macara și văd șufa contorsionata. Bănuiam că nu trebuie să arate așa, (așa arată la cea pe care am cumpărat-o) o scot să o examinez și mai cade ceva din plastic. M-am prins acum: s-a rupt plasticul și capătul șufei nu mai avea ce să tragă în sus pentru că era ieșit. Mă duc în casă, mă uit pe net și până la urmă decid să iau o macara SH, nu doar acea clemă din plastic, pentru că șufa avea ambele capete contorsionate și sarmele nu mai stăteau cum ar fi trebuit. Ridic geamul, îl prind cu câteva bucăți de bandă de hârtie și las mașina acasa. Azi mi-au sosit mai multe piese: macaraua, plafonarea spate (al cărei buton nu mai mergea acționat) și becuri cu led de pe Aliexpress. Nerăbdător, am început cu macaraua. Am montat-o i-am prins geamul cu siguranța de plastic pe care am împins-o până la capăt, apoi am cuplat și motorul și am făcut proba: totul ok, se ridica și cobora normal. Apoi am curățat plafoniera, i-am dat gaura suplimentară de pe mijloc și am montat-o la loc Ocazie cu care mi-am adus aminte iar de pânza dezlipita de la plafon. O să caut un plafon sau o să mă apuc de bricolaj, dar mai încolo. Apoi am schimbat și becurile cu led De data asta nu mai dau eroare în bord, iar diferența dintre ele și un bec normal este enormă (in stânga bec normal, în dreapta becul cu led). Continuăm deplasarea, acum și mai luminoasă la semnalizare!
    1 point
  20. Bogdan, locul ala de sub cupholder e pentru a putea porni masina cand moare bateria de la cheie. Daca bateria e moarta, masina nu mai "simte" cheia in interior si nu porneste, iti spune ca nu poate detecta cheia. Poti deschide usa, dar masina nu porneste. Daca pui cheia insa in locasul ala, masina va porni. Probabil e o zona cu un cititor NFC sau RFID.
    1 point
  21. Toată unitatea = ecran + mib. Trebuie schimbat mib ul, altfel nu ai cum Sau treci la mib 2.5 si ecran full
    1 point
  22. Caseta ar trebui sa o schimbe pe cheltuiala mecanicului care trage de roti in loc sa invarta de volan.
    1 point
  23. Caseta de directie? Sub masina....poze, gasesti pe google. Coduri...compatibile. Da, le repara cei care se ocupa cu reconditionat/reparații casete
    1 point
  24. Fluiera degeaba la esapamentul fake, este regula de mult timp la poluare ca evacuarea sa se faca catre pamant astfel incat particulele sa nu ajunga toate in aer. Pare ca a aflat si de batul de la capota.
    1 point
  25. interesant, au marit ampatamentul fata de g8 hatch.
    1 point
  26. Motor PD fara DPF, norma 501 cu 5w40 daca tii la axul cu came.
    1 point
  27. Buna ziua. Am revenit cu aceasta postare pentru a oferi informatii in cazul in care o sa mai fie cineva care sa aiba aceiasi problema pe care am avut-o eu. Vreau doar sa precizez ca problema a fost rezolvata fara inlocuirea casetei de directie! Un update de soft la dealerul VW a rezolvat foarte simplu si ieftin problema. Multumesc.
    1 point
  28. Sa inteleg ca in cazul in care se defecteaza G85 in mers trebuie sa inlocuiesc si caseta de directie? E cam aceiasi situatie. Mi se pare absurd... Trebuie sa existe o metoda sa se poata sterge memoria de defecte la fel cum se poate sterge si in cazul erorilor de accident. Daca are cineva idee cum as putea sa gasesc fisierul pentru update as fi extrem de recunoscator.
    1 point
  29. nu pare prea ieftina la intretinut in 40000 de km.
    1 point
  30. Intr-adevar a fost geometria murdara. Am facut o tura de 1800km cu ea si turbo si-a revenit dupa 750km. Acum merge foarte bine. O folosesc mult in oras pe distante scurte. 7-8km in trafic foarte light. In lunile reci, abia ajunge la 90 de grade cand opresc motorul si probabil turbo nu reuseste sa arda depunerile din el...
    1 point
  31. Cum din tester? Ce pasi trebuie urmati?
    1 point
  32. De umblat, sigur a umblat cineva in bord. Becul de la ulei nu Se aprinde niciodata nici macar la pornire iar becul rosu si indicatorul de la apa Se aprinde si respectiv arata maxim si daca dau cu masina peste o groapa, desi Motorul nu fierbe. Bordul Este cu turometru in dreapta si mai am primit cand am cumparat masina un bord cu ceas in dreapta, care era in plus odata cu alte piese. Am incercat sa il Montez pe acesta , m-am gandit ca poate asta a fost original pe masina ca daca tot nu merge turometru poate va merge acel ceas, dar cand am pus priza mare din spatele indicatoarelor din dreapta (ceas, temp apa, Nivel rezervor), am constatat ca s-au aprons farurile si am renuntat la a le mai schimba. Stiu cumva cu ce bord s-a fabricat modelul din 87?
    1 point
  33. Asta e o tampenie! M-am ingrozit cand am citit acest topic, pentru ca aveam deja celebrul zgomot cand treceam peste sine de tramvai sau mergeam pe piatra cubica, plus un uruit in mers, cand viram stanga maxim. Eram aproape convins ca e problema la caseta de directie. Vinovate s-au dovedit a fi, de fapt, bieletele anti-ruliu de pe puntea fata. Cost total reparatie 150 RON, in loc de minimum 3000 RON cat costa o caseta de directie noua + manopera. Nu va mai incredeti in ceea ce spun unii mecanici. Mergeti la mai multi, cereti mai multe pareri. Abia atunci puteti lua o decizie corecta. Si, mai ales, incercati sa nu va incredeti in ceea ce cititi pe internet. L-am intrebat oe mecanic daca caseta de directie de la B6 e din plastic, si de aceea e foarte senibila. Mi-a spus ca vorbesc prostii. Are intr-adevar unele componente din plastic dar acelea nu au rol vital in functionarea casetei, si nici nu sunt primele care ar avea de suferit datorita drumurilor proaste din RO. In consecinta caseta de directie de pe B6 nu e chiar atat de sensibila, asa cum se zvoneste. A mai adaugat: dc tu, ca mecanic, vrei sa incasezi niste bani in plus, poti spune orice despre orice piesa si cel care te va crede se va grabi sa accepte inlocuirea cu una noua.
    1 point
  34. Dragi posesori de Passat.... :icon_cheesygrin: nu ati gasit nici un mecanic mai dezghetat sa va arate ca in capul amortizoarelor fata, in partea de sus - sunt doi asa-zisi rulmenti? Spun eu rulmenti pentru ca sunt doua coliere cu bile intre ele, cu rolul clar de a face miscarea rotilor mult mai lina. Prima data cand am auzit zgomotul m-am panicat si eu...nu se aude decat in stationare si la miscarea stanga-dreapta a volanului. I-am schimbat pe "vinovati" si totul e ok. Schimbati intai acei rulmenti si apoi bagati bani in alte "defecte"... :icon_thumleft:
    1 point
  35. Salut. Te rog sa imi aduci aminte maine, cand ajung la service. L.E...hai ca ti_am scos acum, de pe telefon......
    0 points
  36. Nu stiu daca mai conteaza sau nu raspunsul meu, dar DA, s-a rezolvat problema. Poate nu crede nimeni dar era de la cauciucuri/anvelope care aratau bine, se echilibrau perfect, dar degeaba. Cel mai frustrant pentru mine a fost faptul ca si cu cele de iarna si de vara aveam probleme. Cumparat 4 cauciucuri noi, scapat de problema!
    0 points
  37. A urmat apoi ziua cea mai buna, vineri. Am planuit sa prindem cea mai buna vreme posibila pe Grossglockner si aveam cam 3 zile la dispozitie sa-l facem. Am pornit din Salzburg dimineata iar pe la ora 9:30+ eram deja la Zell Am See. Traficul nu a fost cel mai light, dar nici aglomeratie. Nu am stat aproape deloc in blocaje, s-a mers constant cu a2a/a3a. Bineinteles ca existau si soferit de weekend, mai fara experienta, sau oameni care mergeau cu 20km/h ca sa vada peisajele dar asta nu ne-a suparat. Cateva informatii, drumul facut dinspre Zell Am See (N) la sud este mai relaxat, si cel mai abordat, invers e mai liber. Franele sunt mai solicitate daca il faci de la S la N (da era miros de placute incinse si ambreiaje patinate in aer). Taxa de acces pe drum este 32 euro pt masini, si primesti o harta mare cu toate atractiile locale. Ajunsi la parcarea Kaiser Frans Josef (care e gratis) lasi masina si pornesti spre ghetarul si lacul glaciar de la poalele muntelui. Poti sa cobori pe jos pana la lac si sa urci inapoi (3-5 ore) ori poti sa iei funicularul jos-sus care costa daca bine retin 15-16 euro dus intors. Acest funicular te duce pana la mijlocul drumului, mai ai de mers pana jos la lac (30-60 minute) si daca vrei sa ajungi la ghetar (cateva ore). Ai ocazia sa vezi marmote (si sa-ti cumperi crema facuta din grasime de marmota - dont ask), capre negre, si evident oameni multi.
    0 points
  38. A venit si momentul pregatirilor de iarna. Asa ca sambata trecuta etuziast si inarmat cu cele necesare (chei, cric, prezoane, perie de sarma, vasilina siliconica…inclusiv pastile pentru durerile de dupa ) am demarat inlocuirea rotilor de vara cu cele de iarna la cele 2 masinii ale familiei, intre care si Skoda mea. Dupa efortul depus si schimbarea de look, am mers pentru a egaliza presiunea in roti (peste sezon le tin la 1.5-1.6 bari, am inteles ca ar fi presiunea optima de pastrare). Duminica masina a facut o vizita la spalatorie. Vara sau atunci cand temperaturile o permit, spal masina saptamanal. Acasa, in mod clasic, fara spuma activa doar manusa si detergent auto. LE: Inca nu sunt hotarat daca sau ce model de capace sa aleg, cele OE fiind scumpe.
    -1 points
  39. Pentru cine doreste am in format electronic schemele electronice :ABS, airbag,aer conditionat,cruise-control,scaune incalzite,geamuri electrice,pozitionarea mufelor pe placa cu relee, etc.
    -1 points
  40. Asa s-a zis si de FR ... si e plin de 1.5 -uri FR Chiar asa low cost ti se pare interiorul de la mk4? mhm
    -1 points
  41. Chiar daca nu am mai mers aproape deloc cu masina, ieri am schimbat kit`ul de ambreiaj ; povestea pe scurt : cand am luat masina, imi ramanea pedala de ambreiaj blocata la jumatate si in mers..asadar am schimbat pompa ; s`a rezolvat 95% ; singurul simptom mai ramasese doar cateodata, inainte sa o pornesc, cand calcam prima pedala, ramanea la jumate ; apoi daca o ridicam si porneam nu mai facea figura si mergea perfect ; intrucat ambreiajul mi se parea foarte ok ( cupla unde trebuie, pedala nu era tare, volant nu batea deloc ), am purces spre schimbarea arcului si a unor plastice din pedala de ambreiaj ; fara succes ; apoi am schimbat si pedala cu totul, iar situatia era aceeasi ; probabil ar fi mers asa mult si bine...nu stiu, dar am preferat sa schimb tot kit`ul ; volant nu batea deloc si nu are joc, deci a ramas pe masina ; kit`ul era cel original si era intr`o stare foarte buna...cred ca doar cilindrul care este in rulment era bagabont urmeaza luna viitoare o plecare la munte si am zis sa stau linistit ; evident, am optat tot pentru LUK ( 1200 kit`ul complet + 450 manopera ). Mi`au sosit si chinezariile ( pedalele de aluminiu si tipsurile pt toba ), pe care le voi pune in weekend ; voi aplica si glaze ma`fra splendida cu masina de polis pe ambele cotete, pt luciu si protectie, si voi reveni cu poze.
    -1 points
  42. Felicitari pt upgrade`uri ! Subscriu la spusele lui Catalin..altfel te ramolesti
    -1 points
  43. La PJ mai primești un 2% care cam acoperă Rabla de la PF. Dacă faci finanțare prin ei urcă la 4% discountul suplimentar dar finanțarea prin Porsche nu e totdeauna foarte avantajoasă.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!