Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.10.2020 în toate secţiunile
-
5 points
-
Salutare tuturor, Imi prezint si eu masina mea, cumparata la mana a doua: VW Passat B8 Alltrack din 2016, 190 CP, 2.0 diesel, la momentul achizitiei (ianuarie 2020) 112108 km. Masina a fost adusa din Italia si pusa la vanzare de catre o reprezentanta auto din Bucuresti (nu stiam ca au obiceiul de a vinde masini rulate, altele fata de marca lor proprie). Acum am ajuns la 124195 km, in an de pandemie Optiuni active: Park view - camere 360 Ceasuri digitale Navigatie pe care nu o folosesc de cand am descoperit Android Auto (m-am prins destul de tarziu, cam la 4 luni dupa ce am cumparat-o) ACC si pilot automat - pot schimba intre ele, nu stiu cum se numesc exact Lane assist Am activat sa poti inchide masina cu cheia cand motorul este pornit.(sa iei cheia cu tine) Imi place totul la masina, ce mi-as dori sa aiba: 240 cai, volan/scaune si parbriz incalzit(e), inchidere haion din buton + carlig, masaj in scaun + incalzire auxiliara webasto si o mai buna antifonare( asa-i romanul, vrea shaorma cu de toate ). In rest sunt foarte multumit. Nu am ce sa reprosez. Nu sunt genul de om care sa se uite la consum, dar daca stai bara la bara, plangi, dar asta e valabil pentru orice masina. Daca stie cineva ce se mai poate activa pe masina, si cum, raman dator daca imi spuneti si mie. Daca aveti intrebari, va raspund cu placere. Multumesc.4 points
-
4 points
-
@MualeAi perfecta dreptate ! Omu" nu e de aceasi parere cu noi , si mai important nu-i pasa fiindca ca stie ( sau spera ) ca nu va fi sanctionat ! Sa nu uitam ca in primavara cand era situatia de urgenta , ordonante militare ...etc , si nu aveai voie sa te duci nici la wc-ul din curte fara declaratie , colegul zburda pe meleagurile patriei fara nici o frica ca va fi sanctionat ( nici chiar aici unde ti-o iei daca , pe buna dreptate , arati ca ai depasit viteza legala si ai incalcat legea .... dar esti lasat in pace cand faci .... ceea ce am scris mai sus ) ! Chiar daca urmaresc cu mare interes postarile colegului Yang ( in marea lor majoritate sunt 1-2 masini care nu fac mare "deranj " ) , nu pot fi de acord cand apare o turma bazandu-se pe principiul ... oricum era stricat , de ce sa am eu grija sa nu se mai intample ?!4 points
-
3 points
-
Protectia margini uși este în pachetul Family pe configuratorul din RO ”Family Pack contine: cos de gunoi parasolar geamuri spate sigurante copii usi spate actionabile electric protectie margini usi”2 points
-
2 points
-
Imi si imaginez oile pascand iarba din zona ... O1 : "hmmm ... jur ca miroase a 2.0 TDI .. cu DPF incarcat 80%" O2 : "deh ... ture mari, viteza mica ... in varf sigur i-a dat regenerare" O1 : "be-hehehehe"2 points
-
Salut. Am facut rost de un stop cu leduri care a fost afectat de apa. Apa a intrat prin partea de sus si a corodat placuta de "outline". Aici leduri si condensator/rezistenta au cazut efectiv de pe placa. Celelalte functii par ok. Problema apei am vazut-o si in alte cautari. Din cauza slabei lipiri( procesul de lipire cu ultrasunete) sunt sigur ca in viitor o sa apara astfel de probleme. "Sticla" exterioara s-a desprins fara probleme pe 75% din suprafata lipita - la rece. Aici gasiti cateva poze informative.1 point
-
Problema apei in stopuri vad ca devine o problema destul de urata. Exemplu : 2 stopuri - cele de pe haion - an fabricatie 2014; tot variant. Carcasele impecabile fara urme de lovire sau dezlipire. Cam asa arata placile: trasee "puscate" de oxid, componente cazute. Componentele se pot inlocui dar nu prea ai de ce sa le lipesti. Trist. Aici conectorul s-a dezlipit singur.1 point
-
1 point
-
Breaking News... La aprope 2 ani de cand am grilele de Skoda Superb 1 in bord am aflat ca pot face butonul de avarii fuctional extrem de simplu. Am dat clima jos, am scos butonul OEM, am scos capacul lui, am scos butonul de SS1, am scos capacul lui si l-am pus la butonul OEM, am tras mufa cu fire sus in spatele grilei si am conectat butonul. Butonului de SS1 i-am pus capacul de la butonul OEM si l-am pus in consola (momentan ca sa NU stau cu gaura, acolo va veni alt buton pt senzori de parcare), am motat clima la loc si gata, treaba de 5 minute...da NU am stiut ca pot face jonctiunea capacelor pana astazi. ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt perfect de acord cu @Rave ca si posesor de e-Golf, nu exista comparatie si daca as fi avut banii as fi luat categoric ID3. Singurul plus, pentru mine, la e-Golf e ca nu-ti dai seama ca e o masina electrica, daca nu esti cunoscator. Atat. In rest, nu are rost sa comentam1 point
-
Cred ca e foarte important cum s-a mers in acest nr de km. Daca s-au facut preponderent urban, cu siguranta cresterea oil ash va fi mai mare decat unul care a mers doar extraurban. @R Z F ca idee, nu iau partea nimanui, dar ce spune @detinator este relativ adevarat. Eu am 0.11 la 195k Dar masina a vazut doar drumuri extraurbane de cand am luat-o in proportie de 90% iar la nemti sigur a mers mult pe autostrazi. Asa cum am spus in primul paragraf, depinde in mare masura cum au fost facuti acei km, oil ash creste pe nr de regenerari. Daca se merge mult in oras, automat nr de regenerari este mai mare si in concluzie si oil ash este mai mare comparativ cu un motor care a facut acesti km in extraurban.1 point
-
720P ( HD ) are numele din faptul ca reprezinta 720 rezolutie pe verticala ( nr linii ) 720P are rezolutie 1280 x 720 si de asta e incompatibil cu unitatea ( 720 x 576 )1 point
-
@cj.Paul pana la ora asta, eu nu stiu ca o skoda sa aiba materiale mai bune la interior decat un VW daca vorbim de aceeasi clasa si nivel de echipare similar. nu mai zic ca octavia 2 avea componente de vw-uri mai vechi (in special la etrieri). iar enyaq nu concureaza cu id3, decat la buget. dar nu toi vor alege enyaq. nu tot ce e mai mare, e mai bun. golf inca se vinde, desi unul cu optionale bune e la pret de octavia. masinile din grup sunt gandite special la plaje diferite de pret si de calitate, tocmai pentru a nu concura intre ele. umreaza sa apara si SEAT EL-Born si probabil vor avea si ei ceva de marimea id4. asa cum si audi vine aici sa se "joace". nu cred ca departamentul de marketing doarme si lasa skoda sa fure clientii vw. @detinator incepi sa te duci inspre atacuri personale. eu voi ramane sa vorbesc cifre, nu pareri despre ce nu ma pricep. eu nu imi dau cu parerea despre masini pe care nu le cunosc. eu ma abtin sa comentez mai departe cat de odihniti sunt unii. eu postam aici si pt altii care pot citi si pot fi influentati. nu eu am de demonstrat ceva cu jantele. eu stiu ce scrie in acte si cine are sau vrea id3 se poate documenta inainte de a-si da cu parerea despre ce se poate si nu. nu am de ce sa pun poza TIE ca sa demontrez ceva ce eu stiu. o sa te las cu parerile tale, la "cred" , si la "mi se pare". oricum tu stii mai bine si mai multe despre id3 decat posesorii. bun, si atunci, nu te supara, ce cauti pe topicul asta? in afara de intentia de flame. daca nu te atrage id3, disuctia de id4 este in alta parte. poti citi oricand, dar atata timp cat doresti sa poluezi un topic de care nici nu esti interesat, nu ti se pare putin aiurea?1 point
-
Mersi @adidas00 , am probat si merge perfect.Am descarcat si varinta cu 720 dar nu functioneaza, conform manualului suporta 720 dar probabil trebuie convertite la valoarile de mai sus, nu am stat sa analizez sa vad sub ce format sunt direct descarcate de pe youtube. Oricum una este asta, este foarte comod sa descarci cu extensia respectiva.1 point
-
1 point
-
1 point
-
După înlocuirea sondei lambda mașina merge mult mai bine in sensul în care nu mai sunt nevoit să dau treaptă inferioară când o reduc, cel puțin până acum la treapta 5 dacă eram pe la 1900 nu mai trăgea, trebuia să dau 4. Acum de la 1900 pleacă bine, e o schimbare sesizabilă. Și la media consumului 2 a scăzut la 6.0, nu am mai avut până acum, era 6.3 - 6.7.1 point
-
Spun intotdeauna ca atv urile si masinile de teren trebuie folosite in scopul pentru care au fost construite........de padurari, de jandarmi, de ciobani cu stana in munte, de salvamontisti, de etc.......... in schimb ne excita si organizatorii de concursuri de enduro, etc.......daca ei pot, eu cu Kodiaq, de ce nu........Sau cu duster..........sau cu etc Oricum, la ce vedeti acolo, daca nu mai intra nimeni , iarba si pamantul respectiv se regenereaza intr un an. Hmm, ajungem sa spunem ca si oile distrug? Da, distrug, dar nu in aceeasi masura............si va mai place si branza maturata.............fara iarba oile nu dau lapte............ HAi, la mai multe pajisti distruse...........doar facem sport...........4x4sport1 point
-
Ieri , facand un drum du intors pana la Sibiu , am fost iar dezamagit de zecile de mii de gunoaie de pe Valea Oltului Nu exista turisti care merg pe jos , doar masini cu soferi care arunca totul in natura sa nu le stea gunoiul in masina Asa ca e greu de crezut ca cei cu masini sunt mai civilizati decat cei care merg pe jos , in privinta gunoaielor Nu arunci tu , ok , dar nu generaliza , ceilalti arunca1 point
-
Eu ii dau dreptate lui @emihai90si imi retrag afirmatiile cu imagini horror , nu m-am uitat atent , se vad si fire de iarba Pana la urma de aia ne-am luat suv-uri , sa evadam in natura ca sa scapam macar in weekend de stresul ratelor la masina Muntele sa puna mana sa se regenereze rapid si sa lasa ciocul mic , ca avem avocatul poporului si daca ne supara , il facem litoral , sa vedem daca ii convine Si @yanqdreptate , intotdeauna altii sunt de vina , noi nu facem niciodata decat bine Biciclistii sa nu mai transpire , se recomanda hainele bufante de la turul Frantei , sa ramana doar taranii transpirati in sacou prin orase Altii au facut rau , noi doar calcam pe urmele lor Sa fie clar si sa terminam odata cu acuzele We are the best ... the rest E bine ca suntem funny , macar atat1 point
-
Versiunile de Germania au pompa de caldura si insertii de piele sintetica pe usi, pe cand cele de Romania nu au mentionat lucrul asta. Insertia de piele sintetica s-ar putea sa fie doar o omisiune in lista pentru Romania, insa, deoarece celelalte item-uri din pachetul de design Interior sunt acolo (iluminare interioara in 30 culori, etc). 1st-ul pentru Germania are in plus fata de cel pentru Romania: - proiectie logo pe jos la usi - pedale Play & Pause (sunt pe Max in Romania) - carlig de remorcare - senzor de ploaie - incalzire pentru scaune fata (sunt pe Max in Romania) - pompa de caldura 1st Max-ul pentru Germania are in plus fata de cel pentru Romania: - proiectie logo pe jos la usi - carlig de remorcare - senzor de ploaie - pompa de caldura - illuminated strip between the headlights and door handle recesses - lowering of the passenger exterior mirror (sunt rabatabile si la noi, dar nu e precizata functia de "lowering" pt Romania) - luggage net - mesh partition - Side Assist Iar au pus incarcarea wireless pentru telefon doar pe Max! ID.4 1st din Germania e un ID.3 Plus fara blocuri optice LED matrix, dar cu sistem audio superior (cel de pe ID.3 Max). ID.4 1st din Romania mai are lipsa scaune fata incalzite si pedalierul Play/Pause fata de un ID.3 Plus. Preturi: - Pro 43 329.42 EUR, 1st 48 690.78 EUR, 1st Max 58 438.68 EUR (Germania) - Pro 44 119.25 EUR, 1st 45 478.23 EUR, 1st Max 54 960.15 EUR (Romania)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Well, cred ca e ok sa postez si aici ce e in thread-ul de noutati: - Enyaq iV 50: 55 kWh battery (52 kW net), 211 mi, 340 km of range, 109 kW 220 Nm, RWD, 0-100 km/h: 11.4s - Enyaq iV 60: 62 kWh battery (58.3 kW net), 242 mi, 390 km of range, 132 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.7s - Enyaq iV 80: 82 kWh battery (77.1 kW net), 316 mi, 510 km of range, 150 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.5s - Enyaq iV 80X: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 195 kW 425 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.9s - Enyaq iV RS: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 225 kW 460 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.2s - 55 kWh/50 kW DC charging, 62 kWh/optional 100 kW DC charging, 82 kWh/optional 125 kW DC charging - dimensiuni (L x l x h): 4649 x 1879 (fara oglinzi retrovizoare) x 1616 mm - latime interior (fata x spate x h fata x h spate x portbagaj): 1506 x 1488 x 1056 x 990 x 1001 mm - wheelbase: 2765 mm - unghi atac: 15.4 grade - unghi rampa: ? grade - unghi degajare: 16.7 grade - portbagaj: 585 / ? l Sursele sunt diverse: press release-ul oficial, articolul asta de pe Electrek, datele afisate in configuratoarele de pe site-urile Skoda din diferite tari, cum ar fi cel din Germania, etc.1 point
-
este un melc de plastic care se strica/rupe. Din pacate, nu mai ai ce sa ii faci cand cedeaza1 point
-
0 points
-
-1 points
-
Am comandat Millers Oils Petrol Power eco max, aditiv benzina, la mai folosit cineva? Pareri?-1 points
-
-1 points
-
Daca ai telefon cu android 10/11 nu ar trebui sa ai problema cu conectarea smartlink intrucat android auto vine integrat in android. Daca ai generatie mai veche de 10 si nu ai disponibil in magazin android auto atunci iei apk ul aplicatiei din alta sursa si il instalezi pe telefon.-1 points
-
@xez , da, pt unele sectoare asa este avand in vedere pandemia ; nu stiu sigur daca si pentru altele, insa daca este din sector 4, totul se face online ; eu, in sector 3, trebuie sa ma duc sa stau la coada, si il pot scoate in aceeasi zi ; am avut 13 masini, si nu am dat si nici nu am luat la vreuna fiscalul in aceeasi zi ; mai ales daca vorbim de cotete cu motoare pana in 2000 cmc care sunt si pe persoana fizica..nu te indemn sa faci la fel, este alegerea ta, astea sunt situatiile.-1 points
-
Eu am ramas uimit cand am configurat un Tucson 1.6 T-Gdi 177 cp ( turbo benzina ) cu 4wd si multe optionale la 22k...hyundai si kia vor rupe gura targului in curand, la ce preturi au ; deja se vand in draci kona si i20 si mai ales acum cand dacia va avea preturi si mai piperate...oamenii vor gasi alternative in renault / hyundai / kia. VAG`urile oricum la noi se cumpara intr`o proportie extrem de mare doar cele importate...-1 points
-
@Rave cand un grup de biciclisti sau persoane vor merge pe iarba folosind acelasi traseu, iarba va disparea din acel loc si poteca creata va arata la fel ca cele din imagini. Inseamna ca au avut intetia de a distruge iarba? De asemenea, e posibil sa ca si in acest caz, nimeni sa nu aiba chef sa o vada asa 6 luni. Deci, eu nu vad o distrugere intentionata.-1 points
-
Sincer, mi se par de-a dreptul funny unele impresii impartasite de colegii de forum. In golul alpin sunt multe stâne si chiar si cabane dosite prin padure....la care deținătorii/proprietarii trebuie sa ajunga indiferent ca e noroi sau uscat. Iar daca drumul clasic nu le permite urcarea in orice conditii si sunt nevoiti sa abordeze trasee alternative...ar trebui sanctionati? Nu exista temei nici legal si nici moral pentru astfel de supozitii. Iar daca ar fi sa exprimam doar ganduri personale despre anumite contexte pot spune ca nici eu nu suport pe munte mirosul de biciclist transpirat. Mai ales daca e imbracat in sintetice gen colanți!-1 points
-
Fină ironia. Doar că nu întotdeaua ceea ce considerăm fiecare în parte că e normal și ar trebui să se întâmple coincide si devine aplicabil locului si timpului...vedem iarbă smulsă si ne declarăm deranjați, ba mai mult se cer si sanctiuni fara temei... dar poate cineva sa-si susțină aprecierile cuantificând în mod obiectiv impactul real asupra mediului? Sau simplul "deranj" vizual se consideră în mod eronat că echivalează cu o asa zisă distrugere? Uneori personajul pozitiv este chiar lupul pentru asigurarea echilibrului ecosistemului. Iar noi urlăm sus și tare să cruțăm elanul pentru că el ar fi drăguț, erbivor și inofensiv. (A se vedea cazul Yellowstone daca nu se intelege la ce ma raportez). O rezervatie organizata cu servicii si taxe aferente si un drum amenajat de administratie si consolidat pentru a fi abordabil pe orice vreme este solutia, nu protestul impotriva celor care oricum vor urca daca isi doresc, indiferent de opiniile contrare exprimate. Ironia muntelui este ca 99% dintre gunoaiele de pe el sunt lasate de turistii care urca pe jos (pentru simplu motiv ca le e prea greu sa le care cu ei) si care de altfel se declara in mod ferm ecologisti in timp ce blameaza posesorii de motorizate ca fiind adevaratii poluatori si distrugatori de mediu. Noi avem tot timpul saci de gunoi in portbagaje si nu am facut niciodata grătare pe munte.-1 points
-
Jenă pentru ce? Nu îmi însușesc sub nicio formă astfel de reproșuri gratuite și tendențioase. Indiferent ca exista sau nu opinii contrare facem in continuare ce ne place in deplin acord cu toate reglementarile incidente locurilor in care mergem. Nu iti place ce vezi...treci mai departe fara galagie! intrucat in niciun caz nu reprezinti o autoritate de constatare si sanctionare (fie ea și morală).-1 points
-
Hyundai deja vinde, dovada faptului ca i20 si kona au fost in top 15 modele vandute in ultimele luni. Actualul Tucson mi se pare ca arata intr'un mare fel, si ca progresul tehnologic a fost impresionant pt coreeni in ultimul deceniu, ceea ce ii va ajuta sa vanda, pt ca acum le au pe toate ( design, fiabilitate, raport calitate / pret excelent ). Daca tot vorbim de aspectul modelelor de acum un deceniu, vw ce a facut ? Am simtit cum imbatranesc eu prematur doar uitandu'ma la ce au scos ei in perioada 2009-2014..octavia, passat, rapid, toledo, polo, jetta, golf toate semanau in proportie den80+% una cu alta..cand am luat Cc'ul acum 2 luni, ma uitam ca pur si simplu nu imi pot gasi un vag ( in afara de leon 5F care era prea mic ) care sa arate frumusel..nu avion, ci frumusel, care pt mine = passat B6 / CC FL, O2 FL vrs..gusturile sunt subiective intr'adevar, dar parca prea au dat cu fundu in balta odata cu venirea crizei economice din 2008, si nu numai ca aspect ci si ca probleme de fabricatie ; dupa 2015 au inceput sa se redreseze, dar acum, unele modele au preturi mult prea mari..tie ti se pare mult un tucson dotat bine la 33k, in conditiile in care un tiguan asemanator bate spre 40k..( si nu este model aparitie 2020 ).-1 points
-
Multumesc @Eto ; astea nu`s probleme..astea sunt nimicuri, pe care oricum le`am vazut la fata locului inainte de achizitie, dar acum masina este intr`o stare perfecta. Imi alocasem ~ 1500e pt posibile reparatii, dar am scapat ieftin ca sa zic asa ; ambreiajul l`am schimbat deoarece am vrut eu pt ca tot desfacusem, ca puteam sa schimb doar cilindrul. ( restul pieselor erau in stare buna ) N`am mai apucat sa dau glaze pe troacele mele intrucat am avut alti clienti la infrumusetat sambata.. am pus aseara tipsurile de pe Ali ( calitate surprinzatoare de buna ) si am mai apucat sa pun decat 2 pedale...weekendul care vine sper eu ca e 100% aranjata.-1 points
-
Da Muale, si eu sunt curios ; am cerut cateva pareri pe facebook pe clubul de CC si cativa le aveau de 1 an + asa ca am zis sa`mi incerc norocul..oricum, intotdeauna cand curat jantele cu sonax full effect curat si tipsurile ( 1 data pe luna ), deci sper as reziste-1 points
-
De cand am cumparat masina, daca mut comutatorul de lumini pe functia AUTO, faza scurta sta aprinsa indiferent de lumina de afara ( zi / noapte ) ; abia ieri mi`am facut timp sa ma uit cu vcds prin 09 centr electr si nu am gasit nimic care sa ma ajute..ma asteptam sa aiba ceva DRL activat / Scandinavian lights, etc, dar se pare ca nu ; a mai intalnit cineva aceasta situatie si ma poate indruma va rog ? Doresc sa tin comutatorul pe AUTO mereu si sa se aprinda farurile ( halogen ) cum este normal, in lumina slaba / intuneric.-1 points
-
graficul tau arata ca 0.14 se ating la peste 200.000km, tu ii ai la 160.000, cum spuneam, slabe sanse sa fie reali. daca deranjeaza cu ceva, ignora informatia.-1 points
-
Corneringul pe far merge 100%, l`am testat chiar si aseara ; nu mai retin daca am avut vreo situatie in care sa folosesc stergatoarele pe auto pt ca nu am mers prea mult cu ea..dar voi verifica si asta, multzam de info. p.s : mi`am adus aminte ca atunci cand am cumparat`o avea scandinavian lights activat, pt ca si pe pozitia 0 farurile stateau aprinse ( faza scurta ), si pe Auto..iar baiatul a mers 2-3 ani cu pozitiile aprinse din cauza asta Dar am dezactivat scandinavia si pe 0 stau stinse.-1 points
-
De ce neaparat lemn? Am grile maron, am consola bordului maron....ce Lexus LX (ca ex.) are ceva lemn in bord daca are volan de mahon!?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00