Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2020 în toate secţiunile

  1. Imi si imaginez oile pascand iarba din zona ... O1 : "hmmm ... jur ca miroase a 2.0 TDI .. cu DPF incarcat 80%" O2 : "deh ... ture mari, viteza mica ... in varf sigur i-a dat regenerare" O1 : "be-hehehehe"
    11 points
  2. Eu ii dau dreptate lui @emihai90si imi retrag afirmatiile cu imagini horror , nu m-am uitat atent , se vad si fire de iarba Pana la urma de aia ne-am luat suv-uri , sa evadam in natura ca sa scapam macar in weekend de stresul ratelor la masina Muntele sa puna mana sa se regenereze rapid si sa lasa ciocul mic , ca avem avocatul poporului si daca ne supara , il facem litoral , sa vedem daca ii convine Si @yanqdreptate , intotdeauna altii sunt de vina , noi nu facem niciodata decat bine Biciclistii sa nu mai transpire , se recomanda hainele bufante de la turul Frantei , sa ramana doar taranii transpirati in sacou prin orase Altii au facut rau , noi doar calcam pe urmele lor Sa fie clar si sa terminam odata cu acuzele We are the best ... the rest E bine ca suntem funny , macar atat
    6 points
  3. new upgrade: bara fata noua OEM grila negru lucios trim grila negru RS capace oglinzi negru lucios
    5 points
  4. Ne batem joc de natură și ne doare în dos de alții. Cine vrea să mai meargă pe jos sau cu bicicleta pe acolo, mai poate? Dar țipăm sus și tare că vrem o țară ca afară!
    5 points
  5. Felicitari pentru plimbare Unele imagini sunt horror , dar daca legea va da voie , nu va obliga nimeni sa va comportati altfel Tot inainte , inca mai sunt locuri neatinse de cutezatorii care iubesc natura dar au uitat ca au si picioare in loc de masini
    4 points
  6. @Yasmin VW are un design care nu imbatraneste niciodata, pentru ca e imbatranit din start are un design clasic, ca sa placa la toata lumea (ceea ce nu e neaparat un lucru rau). Exceptie face Arteon, care desi arata ft bine, la vanzari sta prost. Ca dovada faptul ca nu avem nici o masina pe forum in sectiunea "Masina mea" si nici interes ridicat pt model nu este..o fi de vina pretul. Deci nu design-ul vinde la VW. Ci alte lucruri, precum calitatea materialelor, ergonomia, renumele, valoarea de revanzare. Problema e ca acum vin din spate alti competitori care incep sa ofere toate astea, la un pret mult mai avantajos. E clar ca Tucson nu concureaza cu T-Roc, ci cu Tiguan (totusi are dimensiuni mai mari decat Tiguan, plus 620 L portbagaj). Dar la pret de T-Roc ofera foarte multe chiar si in variantele mai slab echipate. Daca te uiti pe specificatii, vei vedea ca nu sunt chiar slab echipate. La 32k nu primesti doar un Tucson benzinar (ala il primesti la 22k, varianta Style) ci un hybrid cu tehnologie actuala, model proaspat lansat cu toate dotarile ce ar trebui bifate in 2020.
    3 points
  7. Nu tin nici o parte, eu de fel nu imi bag masina pe nicaieri (si acum mai am murdarie in compartimentul motor de la o iesire soft cu @voinea acum cativa ani ), dar desi inteleg punctele de vedere ale celor suparati, mi se pare totusi ca se exagereaza cu reactiile. Totusi nu a defrisat nimeni 1Ha de padure si nici nu a dinamitat muntele. Inteleg motivatia din spatele reactiilor, dar totusi..vorbim de niste iarba. Care iarba va creste la loc la primavara (ca vine iarna, altfel crestea la loc foarte repede).
    3 points
  8. Meri fain @sabinx. Gata. In cele din urma am reusit sa schimb ghidul de lumina si sa le aprind. Set complet ! ? Mi-au placut tare mult modelul trimuriilor de Arteon. Foarte fain design-ul. Pe lumina se vad excelent. ( poze inainte de modificare).
    3 points
  9. V ati $%&# pe el de peisaj. Ce sa zic, ASA NU!
    3 points
  10. Reperele 9 + 10 conform seriei vin
    2 points
  11. Multumesc @Eto ; astea nu`s probleme..astea sunt nimicuri, pe care oricum le`am vazut la fata locului inainte de achizitie, dar acum masina este intr`o stare perfecta. Imi alocasem ~ 1500e pt posibile reparatii, dar am scapat ieftin ca sa zic asa ; ambreiajul l`am schimbat deoarece am vrut eu pt ca tot desfacusem, ca puteam sa schimb doar cilindrul. ( restul pieselor erau in stare buna ) N`am mai apucat sa dau glaze pe troacele mele intrucat am avut alti clienti la infrumusetat sambata.. am pus aseara tipsurile de pe Ali ( calitate surprinzatoare de buna ) si am mai apucat sa pun decat 2 pedale...weekendul care vine sper eu ca e 100% aranjata.
    2 points
  12. Aș pune la dezavantaje faptul ca o sa inhalezi tu și cei dragi ție cu mult mai multe gaze cancerigene; iar dacă te gândești "intelighent" ca nu te interesează tu fiind în mașină și fumul în spate, considera ce se întâmplă când mai multi ca tine se apuca sa dezactiveze prostia asta de adblue. La avantaje...salvezi niște bani după ce ți ai cumpărat MASINA....
    2 points
  13. Program de duminica, dis de dimineata: interior + exterior + covorase de cauciuc + cafea. Cred ca anul asta o sa fur startul grav cu montarea anvelopelor de iarna pentru ca nu previzionez km multi in urmatoarea perioada si oricum sunt in sezonul 3, deci ultimul de utilizare. Odo: aprox 81k km. Recunosc ca imi place faptul ca masina inca pare actuala, desi are 4.5 ani si au trecut 1.5 facelift-uri si 1 model nou peste ea. Classy design, nimic wow, doar atemporal.
    2 points
  14. Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)
    1 point
  15. Gata si concediul, aici este un consum din fata blocului inapoi in fata blocului. Multe ore deoarece am stat cu motorul pornit pentru a incalzi masina, opriri dese pemtru a dezmorti bebe(nu este indicat mai mult de 30-60minute sa stea in scoica) + serpentinele aferente. Oricum, masina se comporta ideal iar la capitolul bagaje nu stiu ce ma faceam fara octavia
    1 point
  16. În plus față de cele de mai sus, sistemul Adblue funcționează impecabil, nu m-a deranjat niciodată cu nimic, iar rostul lui e cel pe care presupun că-l știi. Filtrul dpf îl mai ai? Lasă sistemele astea să lucreze așa cum le-a gândit constructorul, că nu sunt puse degeaba acolo.
    1 point
  17. După înlocuirea sondei lambda mașina merge mult mai bine in sensul în care nu mai sunt nevoit să dau treaptă inferioară când o reduc, cel puțin până acum la treapta 5 dacă eram pe la 1900 nu mai trăgea, trebuia să dau 4. Acum de la 1900 pleacă bine, e o schimbare sesizabilă. Și la media consumului 2 a scăzut la 6.0, nu am mai avut până acum, era 6.3 - 6.7.
    1 point
  18. Este foarte bun uleiul acela Mobil1 ESP 5w30 in cazul tau. Foloseste-l cu încredere.
    1 point
  19. Azi am montat si capacul galeriei de admisie, pus la inceputul perioadei de fabricatie.
    1 point
  20. Breaking News... Vineri cum stateam eu asa linistit stiind ca luna ce vine trebuie sa fac ITP, "feisbuciuc" imi reaminteste printr-o poastare cu masina ca au trecut 5 ani. Am coborat la masina si stupoare, ITP expirat de pe data de 3 octombrie, am luat cartea masinii din casa si am plecat sa caut o statie service sa ii fac ITP...l-a trecut cu brio si mi-am trecut in "notes" in telefon sa ma anunte anul ce vine ca imi expira ITP. Acum suntem inregula si in legalitate pentru 1 an...
    1 point
  21. Hyundai deja vinde, dovada faptului ca i20 si kona au fost in top 15 modele vandute in ultimele luni. Actualul Tucson mi se pare ca arata intr'un mare fel, si ca progresul tehnologic a fost impresionant pt coreeni in ultimul deceniu, ceea ce ii va ajuta sa vanda, pt ca acum le au pe toate ( design, fiabilitate, raport calitate / pret excelent ). Daca tot vorbim de aspectul modelelor de acum un deceniu, vw ce a facut ? Am simtit cum imbatranesc eu prematur doar uitandu'ma la ce au scos ei in perioada 2009-2014..octavia, passat, rapid, toledo, polo, jetta, golf toate semanau in proportie den80+% una cu alta..cand am luat Cc'ul acum 2 luni, ma uitam ca pur si simplu nu imi pot gasi un vag ( in afara de leon 5F care era prea mic ) care sa arate frumusel..nu avion, ci frumusel, care pt mine = passat B6 / CC FL, O2 FL vrs..gusturile sunt subiective intr'adevar, dar parca prea au dat cu fundu in balta odata cu venirea crizei economice din 2008, si nu numai ca aspect ci si ca probleme de fabricatie ; dupa 2015 au inceput sa se redreseze, dar acum, unele modele au preturi mult prea mari..tie ti se pare mult un tucson dotat bine la 33k, in conditiile in care un tiguan asemanator bate spre 40k..( si nu este model aparitie 2020 ).
    1 point
  22. In calitate de posesor de 4x4 si iubitor de natura, merg in camping iar de acolo pe jos sau cu bicicleta. Asa se vor putea bucura de natura si generatiile urmatoare. Daca distrugem/stricam pe premiza „se reface intr-un an“, cat de departe se va ajunge? Natura se reface, dar nu asa curand si usor cat ne dorim sa credem.
    1 point
  23. Spun intotdeauna ca atv urile si masinile de teren trebuie folosite in scopul pentru care au fost construite........de padurari, de jandarmi, de ciobani cu stana in munte, de salvamontisti, de etc.......... in schimb ne excita si organizatorii de concursuri de enduro, etc.......daca ei pot, eu cu Kodiaq, de ce nu........Sau cu duster..........sau cu etc Oricum, la ce vedeti acolo, daca nu mai intra nimeni , iarba si pamantul respectiv se regenereaza intr un an. Hmm, ajungem sa spunem ca si oile distrug? Da, distrug, dar nu in aceeasi masura............si va mai place si branza maturata.............fara iarba oile nu dau lapte............ HAi, la mai multe pajisti distruse...........doar facem sport...........4x4sport
    1 point
  24. Asa da performanta ,ati ajuns tocmai unde a ajuns si o Volga probabil cu motor de Brasov
    1 point
  25. Daca ai factura, nu trebuie decat sa respecti intervalul de schimb si sa faci cate o inspectie viziala la fiecare 30.000 km
    1 point
  26. Ieri , facand un drum du intors pana la Sibiu , am fost iar dezamagit de zecile de mii de gunoaie de pe Valea Oltului Nu exista turisti care merg pe jos , doar masini cu soferi care arunca totul in natura sa nu le stea gunoiul in masina Asa ca e greu de crezut ca cei cu masini sunt mai civilizati decat cei care merg pe jos , in privinta gunoaielor Nu arunci tu , ok , dar nu generaliza , ceilalti arunca
    1 point
  27. Consum pe 30 km de mers legal.
    1 point
  28. Vezi raspunsul lui @ovioneb pentru care ii multumim.
    1 point
  29. @rudiRUD la dieselele vag din dotare nu as schimba motul-ul, insa la VR nu m-a incantat peste masura, doar ca la km pe care ii are, nu l-a mancat deloc. Sunt chiar curios cum se comporta long time cu uleiul oe, norma din carte. Rau nu ar avea ce ii face. @Muale asta, plus ca am uitat sa imi iau garnitura de buson baie, si a doua zi plecam iar la drum, nu voiam sa plec fara ulei proaspat. Iar treaba cu corect este cu dus si intors - furtunul intra pana in fundul baii, unde sta joja, si dupa cantitatea de ulei extrasa, si contaminarea (culoarea) uleiului dupa +1000km, se pare ca am facut o treaba cel putin decenta Si sa revenim, am profitat de vremea inca buna de luni (ca azi a fost jale pe traseul pe care l-am parcurs ieri) si in drum spre (din nou) TM, am ales Transalpina. Mi-o aduceam aminte de acum 8 ani de zile, intr-un hyundai diesel, in care fiecare ac de par abrupt (si sunt destule) era o experienta destul de neplacuta. Peisajele dupa cum le stiam, superbe, insa experienta cu Golful a depasit orice asteptare. Cuplul "de jos" al VR-ului, combinat cu tractiunea si supensia, "insurubeaza" masina pe viraje intr-un mod care te face sa ranjesti continuu. Iar bucata (mai usoara) superb virajata, si cu asfalt perfect dintre Obarsia Lotrului si Sebes, in zi de lucru, cu trafic redus, este o experienta deosebita. Cu aceste doua drumuri pot completa "review-ul" chinezismelor allseason, care implinesc in curand 2 ani la mine: Pe uscat sunt decente, un pic zgomotoase la viteza si in viraje luate (foarte) tare, aderenta un pic sub cauciucuri dedicate de vara, insa in limite mai mult decat ok in utilizare normala; Surpiza a venit pe ud, inclusiv pe drumul de intoarcere in noaptea asta, cand am parcurs Dealul Negru si A1 pe torentiala - profilul "V" se pare ca a fost copiat ok de fratii chinezi, evacueaza foarte bine apa, reducand acvaplanarea aproape la nivelul Uniroyalurilor. Iar faptul ca sunt XL (extra load) ajuta mult in precizia schimbarilor de directie. Per ansamblu nu sunt deloc rele.
    1 point
  30. Sunt curios de ce ai schimbat uleiul desi inainte cu Motul nu aveai nicio problema ?.
    1 point
  31. Din postarile de mai sus, se vede clar si concis motivul pentru care grupul VAG si nu numai se concentreaza mai nou pe brizbrizuri si fac downgrade la orice altceva mai tehnic, mai ales daca nici nu prea se vad acestea. Sa aiba lumini de mii de euro, ecrane mari si in rest aia e...sa nu se strice in primii 2-3 ani. Acum incep sa-mi dau seama ca noi dinozaurii, soferii de moda veche care ne-am petrecut copilaria cu Dacii 1310 cu motoare de 54-64CP si trenuri de rulare vai si amar... ne dorim masini bine motorizate in primul rand si cu trenuri de rulare mai complexe care stau bine pe drum si nici nu te zdruncina si brizbrizurile sunt doar pe planul al doilea daca sunt bifate primele (de fapt noi suntem ciudatii si relicviile). Dar asta e, nu suntem toti la fel si se pare ca pentru generatia urmatoare prioritatile s-au schimbat si marii constructori stiu cel mai bine treaba asta. Bravo lor... Astea sunt cerintele, astea le primesc(primim), minoritatea n-are decat sa-si puna pofta in cui sau sa-si deschida mult mai mult portmoneul. Pe mine ma supara faptul ca in 2016 puteam sa-mi cumpar cu 22 000 euro o masina bine motorizata sau (cu 1500 euro in plus puteam sa optez pentru 1.8TSI 180CP sau 2.0TDI 184CP amandoua modele cu suspensii multilink pe spate), iar acum din cauza brizbrizurilor incorporate si a anumitor politici din UE, preturile s-au marit exagerat de mult. Iar sa umblu cu o masina submotorizata cerintelor personale, inseamna moartea pasiunii si plictiseala maxima in cazul meu (indiferent de numarul brizbrizurilor din interior si a asa numitelor pachete de siguranta, care iti dau un sentiment de siguranta bazata pe crezul tau ca tehnica te va ajuta daca ai comis greseli grosolane in ale condusului)... si asa pe o piata foarte sensibila la pret, o parte dintre noi carora fix aceasta diferenta de pret conteaza, o sa fim directionati spre piata second hand. Desi ar fi de dorit micsorarea acesteia!!! Scuze de offtopic dar nu m-am putut abtine!
    1 point
  32. @BeciAcustic @bagaje luai un superb ;)) break ;))
    0 points
  33. Cumperi la mana a doua...primesti ce cumperi. Nu iti da si antena, cumperi o antena gps cu mufa fakra. Faci codare de navigatie pe can, in lista instalari, cu 37 navigation. In rest o sa iti mearga tot. Hartile daca nu le are, le instalezi
    0 points
  34. Acea Volga e o atracție a locului de foarte mulți ani. Nu cred sa existe cineva care sa fi trecut pe acolo si sa nu faca poze cu ea! Din pacate pe masura ce trece timpul tot dispar componente de pe ea. Eu o stiam aproape completă in trecut.
    0 points
  35. Fină ironia. Doar că nu întotdeaua ceea ce considerăm fiecare în parte că e normal și ar trebui să se întâmple coincide si devine aplicabil locului si timpului...vedem iarbă smulsă si ne declarăm deranjați, ba mai mult se cer si sanctiuni fara temei... dar poate cineva sa-si susțină aprecierile cuantificând în mod obiectiv impactul real asupra mediului? Sau simplul "deranj" vizual se consideră în mod eronat că echivalează cu o asa zisă distrugere? Uneori personajul pozitiv este chiar lupul pentru asigurarea echilibrului ecosistemului. Iar noi urlăm sus și tare să cruțăm elanul pentru că el ar fi drăguț, erbivor și inofensiv. (A se vedea cazul Yellowstone daca nu se intelege la ce ma raportez). O rezervatie organizata cu servicii si taxe aferente si un drum amenajat de administratie si consolidat pentru a fi abordabil pe orice vreme este solutia, nu protestul impotriva celor care oricum vor urca daca isi doresc, indiferent de opiniile contrare exprimate. Ironia muntelui este ca 99% dintre gunoaiele de pe el sunt lasate de turistii care urca pe jos (pentru simplu motiv ca le e prea greu sa le care cu ei) si care de altfel se declara in mod ferm ecologisti in timp ce blameaza posesorii de motorizate ca fiind adevaratii poluatori si distrugatori de mediu. Noi avem tot timpul saci de gunoi in portbagaje si nu am facut niciodata grătare pe munte.
    0 points
  36. @loghy tinand cont de zicala "Libertarea mea se sfarseste in locul in care incepe libertatea ta", lucru cu care sper ca suntem toti de acord. Nu vad motivul pentru care folosim cuvinte ca cele scrise mai sus (ulterior editate). De asemenea, in pozele urcate nu vad imagini horror, unele dintre ele chiar arata mai bine ca afara. Nu vad ca cei din poze sa fi facut gratare, sa fi lasat gunoaie in urma sau distrugeri intentionate. DA sunt bucati de iarba smulse si zone cu pamant, dar nu vad transee sau gropi. Sunt sigur ca acele petice de iarba vor incoltii la primavara.
    -1 points
  37. Jenă pentru ce? Nu îmi însușesc sub nicio formă astfel de reproșuri gratuite și tendențioase. Indiferent ca exista sau nu opinii contrare facem in continuare ce ne place in deplin acord cu toate reglementarile incidente locurilor in care mergem. Nu iti place ce vezi...treci mai departe fara galagie! intrucat in niciun caz nu reprezinti o autoritate de constatare si sanctionare (fie ea și morală).
    -1 points
  38. @lupo_bv sfatul tau depaseste nivelul meu de intelegere -faceai ceva cand ai scris? si ai aruncat ''ceva pe fuga''...nu? Pai, sa explic, (desi nu trebuie)- 1-NUUU se poate lasa spatiu DELOC tocmai din cauza aluia, ca s'ar da masinile prea in spate; 2-apoi aia din fata e o ''clasica'' fara alarma si asa se mai impiedica o ''anumita activitate'' la portbagaj. 3-Alt motiv ar fi ca in pozitia asta am masinile de vreo 25 de ani asa (minim) , inaintea astora erau fix acolo doua busuri T2- multi de la aircooled le stiu. Cum sa las spatiu in fata, adica sa o lipesc pe ailalta de suv'ul vecinului??? uite la asta nu m'am gandit Poi daca ASTA ESTE pozitia lor de parcare MEREU de ani de zile.... Aoleo.. cuget ca acum s'ar putea sa zici- da' de ce nu pui masina alaturi?sau in parcare la auchan?sau.. ceva de genul. Daca tot sunt ''raspunsuri'' la ce nu intreb eu.. Repet- eu intreb DACA STIE CINEVA ce se poate face LEGAL cand unu' iti blocheaza in felul ala masina (nu vreau raspunsuri pe lânga...) desi are loc de o masina in spate.
    -1 points
  39. Tin minte ca am mai scris de asta dar nu mai gasesc unde. S'a trecut la ''nivelul urmator''- acelasi vecin care imi ridica stergatoarele la masina acu vre'un an a inceput sa lipeasca masina lui (fabia alba) de a mea (golftreiu') , de'al dracu', de nu mai pot iesi. In spate la a lui e loc de inca o masina dar EL NU VREA sa pastreze distanta. NU VREA. Am fost la sectorist- a scaldat'o ca... nu are ce sa ii faca. Mi'a atras chiar atentia ca nu cumva ala sa ma provoace sa ii...fac ''ceva'' si pe urma sa ma ia legal pe mine. M'a trimis la politia locala- surpriza!! (Oare ?? ) ei nu au articol de lege valabil decat daca blocheaza o iesire de rezidenta, garaj, etc. Ce imi recomandati sa fac?? Daca am nevoie sa ies urgent noaptea, ce naibii fac? Si...repet- a inceput ca sa imi ridice iar stergatoarele... Ăsta se crede sef al strazii, sa spuna el cine unde sa parcheze pe trotuar!!
    -1 points
  40. @Rave cand un grup de biciclisti sau persoane vor merge pe iarba folosind acelasi traseu, iarba va disparea din acel loc si poteca creata va arata la fel ca cele din imagini. Inseamna ca au avut intetia de a distruge iarba? De asemenea, e posibil sa ca si in acest caz, nimeni sa nu aiba chef sa o vada asa 6 luni. Deci, eu nu vad o distrugere intentionata.
    -2 points
  41. @bgd_b92 Hyundai si Kia nu vor rupe niciodata gura targului in RO,datorita lipsei de flexibilitate in configurarea masinilor.Si nu te supara insa actualul Tucson cu dotari de bun simt (keyless entry,tempomat activ....etc) are pret de lista 33k eur din care poate ajungi la 32k dupa negocieri dure.Apoi nu te supara pe mine insa 32k pe un Tucson BENZINAR nu v-a da lumea ever ever...... Just my 2 cents. Opinia mea este ca lumea cumpara VAG datorita designului care nu imbatraneste niciodata. Cum e cand vezi pe strada 1 Tiguan din 2009 vs 1 Tucson(Ix35) din 2009. Stiu ca asta cu gusturile tine de fiecare, insa am zis ca e doar opinia mea.
    -2 points
  42. Ce poți face după 3 zile consecutive de ploaie de toamnă? ...o urcare la Lacul Vulturilor ?
    -3 points
  43. Anvelopele de pe Kodiaq sunt AT sau model pentru offroad? Daca a reusit sa parcurga traseul acela cu anvelope de strada este wow, tinand cont si de gabaritul sau. Plimbari placute in continuare!! PS: Pe ecologistii inraiti ii rog sa folosesca toaleta pentru orice nevoie ar avea si nu forumul.
    -3 points
  44. Anvelopele sunt acestea: https://www.cauciucuridirect.ro/product/Continental/CrossContact-ATR/R-320144 Fiecare are dreptul la opinie. Că alege sa o exprime aici sau nu e discutabil....noi facem în continuare ceea ce ne place atat timp cât nu este interzis în mod expres conform exigențelor legale.
    -3 points
  45. Sincer, mi se par de-a dreptul funny unele impresii impartasite de colegii de forum. In golul alpin sunt multe stâne si chiar si cabane dosite prin padure....la care deținătorii/proprietarii trebuie sa ajunga indiferent ca e noroi sau uscat. Iar daca drumul clasic nu le permite urcarea in orice conditii si sunt nevoiti sa abordeze trasee alternative...ar trebui sanctionati? Nu exista temei nici legal si nici moral pentru astfel de supozitii. Iar daca ar fi sa exprimam doar ganduri personale despre anumite contexte pot spune ca nici eu nu suport pe munte mirosul de biciclist transpirat. Mai ales daca e imbracat in sintetice gen colanți!
    -3 points
  46. Peisajul a ramas exact asa cum l-am gasit! Te-ai pronuntat in necunostinta de cauza daca ai considerat ca acele urme de trasee alternative pe pajiste ne apartin sau au fost facute de grupul nostru! Nu a abordat nimeni alt traseu in afara rutelor deja facute!
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!