Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.10.2020 în toate secţiunile

  1. V ati $%&# pe el de peisaj. Ce sa zic, ASA NU!
    15 points
  2. Eu ii dau dreptate lui @emihai90si imi retrag afirmatiile cu imagini horror , nu m-am uitat atent , se vad si fire de iarba Pana la urma de aia ne-am luat suv-uri , sa evadam in natura ca sa scapam macar in weekend de stresul ratelor la masina Muntele sa puna mana sa se regenereze rapid si sa lasa ciocul mic , ca avem avocatul poporului si daca ne supara , il facem litoral , sa vedem daca ii convine Si @yanqdreptate , intotdeauna altii sunt de vina , noi nu facem niciodata decat bine Biciclistii sa nu mai transpire , se recomanda hainele bufante de la turul Frantei , sa ramana doar taranii transpirati in sacou prin orase Altii au facut rau , noi doar calcam pe urmele lor Sa fie clar si sa terminam odata cu acuzele We are the best ... the rest E bine ca suntem funny , macar atat
    13 points
  3. Program de duminica, dis de dimineata: interior + exterior + covorase de cauciuc + cafea. Cred ca anul asta o sa fur startul grav cu montarea anvelopelor de iarna pentru ca nu previzionez km multi in urmatoarea perioada si oricum sunt in sezonul 3, deci ultimul de utilizare. Odo: aprox 81k km. Recunosc ca imi place faptul ca masina inca pare actuala, desi are 4.5 ani si au trecut 1.5 facelift-uri si 1 model nou peste ea. Classy design, nimic wow, doar atemporal.
    8 points
  4. Ne batem joc de natură și ne doare în dos de alții. Cine vrea să mai meargă pe jos sau cu bicicleta pe acolo, mai poate? Dar țipăm sus și tare că vrem o țară ca afară!
    7 points
  5. Meri fain @sabinx. Gata. In cele din urma am reusit sa schimb ghidul de lumina si sa le aprind. Set complet ! ? Mi-au placut tare mult modelul trimuriilor de Arteon. Foarte fain design-ul. Pe lumina se vad excelent. ( poze inainte de modificare).
    5 points
  6. Spun intotdeauna ca atv urile si masinile de teren trebuie folosite in scopul pentru care au fost construite........de padurari, de jandarmi, de ciobani cu stana in munte, de salvamontisti, de etc.......... in schimb ne excita si organizatorii de concursuri de enduro, etc.......daca ei pot, eu cu Kodiaq, de ce nu........Sau cu duster..........sau cu etc Oricum, la ce vedeti acolo, daca nu mai intra nimeni , iarba si pamantul respectiv se regenereaza intr un an. Hmm, ajungem sa spunem ca si oile distrug? Da, distrug, dar nu in aceeasi masura............si va mai place si branza maturata.............fara iarba oile nu dau lapte............ HAi, la mai multe pajisti distruse...........doar facem sport...........4x4sport
    4 points
  7. Felicitari pentru plimbare Unele imagini sunt horror , dar daca legea va da voie , nu va obliga nimeni sa va comportati altfel Tot inainte , inca mai sunt locuri neatinse de cutezatorii care iubesc natura dar au uitat ca au si picioare in loc de masini
    4 points
  8. Nu tin nici o parte, eu de fel nu imi bag masina pe nicaieri (si acum mai am murdarie in compartimentul motor de la o iesire soft cu @voinea acum cativa ani ), dar desi inteleg punctele de vedere ale celor suparati, mi se pare totusi ca se exagereaza cu reactiile. Totusi nu a defrisat nimeni 1Ha de padure si nici nu a dinamitat muntele. Inteleg motivatia din spatele reactiilor, dar totusi..vorbim de niste iarba. Care iarba va creste la loc la primavara (ca vine iarna, altfel crestea la loc foarte repede).
    3 points
  9. Asa da performanta ,ati ajuns tocmai unde a ajuns si o Volga probabil cu motor de Brasov
    3 points
  10. @loghy tinand cont de zicala "Libertarea mea se sfarseste in locul in care incepe libertatea ta", lucru cu care sper ca suntem toti de acord. Nu vad motivul pentru care folosim cuvinte ca cele scrise mai sus (ulterior editate). De asemenea, in pozele urcate nu vad imagini horror, unele dintre ele chiar arata mai bine ca afara. Nu vad ca cei din poze sa fi facut gratare, sa fi lasat gunoaie in urma sau distrugeri intentionate. DA sunt bucati de iarba smulse si zone cu pamant, dar nu vad transee sau gropi. Sunt sigur ca acele petice de iarba vor incoltii la primavara.
    2 points
  11. "Spionul" de pe bancheta din spate si un nou prag, 17000km. Pozele sunt facute pe DN1 asa cum arata si waze, mentionez pentru a nu fi sterse iar poze pentru "viteza".
    2 points
  12. Eu am schimbat-o singur la golful meu de 1.6, care este la fel dacă nu mă înșel, ca la 2.0. A fost prima distribuție pe care am schimbat-o și singura până acum. Este ușor dacă ești îndemânatic (și cred că ești deoarece ai mai schimbat) și atent. Am urmărit înainte ore de înregistrări de pe YT, unde sunt foarte bine prezentate. Cureaua este Dayco, role Ina și pompă Hepu. Nu am avut probleme în aproape 3 ani și aproape 50k km. Succes!
    2 points
  13. ID3 Interior components and connections. 4 things we learned by looking at the schematics: The little bump below the center console is a temperature sensor. I always wondered what this was and initially thought that this was some form of motion sensor. However looking at the schematics we can see that the interior motion sensor is overhead and that the little bump is in fact a temperature sensor. The schematics show that the ID3 has a chip card reader in the second cup holder (component #2 in front center console). If this hardware is in the 1st edition cars then it infers that VW will push an update some time in the future that will allow you to start the car using a RFID card instead of having the key with you all the time. If this hardware is not in the 1st edition perhaps this is something VW will look to offer in future editions of the ID3. The front camera and sensor cluster on the windscreen has its own little windscreen heating system. This should prevent any snow or ice blocking the view from the camera. While there is not official support for retrofitting the inductive phone charger, the part is orderable and I think lots of people will mod their ID3 to add in support for the inductive charger. (Only a matter of time before there are 3rd party versions)
    2 points
  14. poze cu noul volan si ‘imprejurimile’ ?
    2 points
  15. Un vanzator serios, nu are interes sa vanda masina dar sa o pastreze la fiscal. Pentru ce sa plateasca el impozit si eventuale amenzi, cand tu vei folosii masina?
    2 points
  16. Din postarile de mai sus, se vede clar si concis motivul pentru care grupul VAG si nu numai se concentreaza mai nou pe brizbrizuri si fac downgrade la orice altceva mai tehnic, mai ales daca nici nu prea se vad acestea. Sa aiba lumini de mii de euro, ecrane mari si in rest aia e...sa nu se strice in primii 2-3 ani. Acum incep sa-mi dau seama ca noi dinozaurii, soferii de moda veche care ne-am petrecut copilaria cu Dacii 1310 cu motoare de 54-64CP si trenuri de rulare vai si amar... ne dorim masini bine motorizate in primul rand si cu trenuri de rulare mai complexe care stau bine pe drum si nici nu te zdruncina si brizbrizurile sunt doar pe planul al doilea daca sunt bifate primele (de fapt noi suntem ciudatii si relicviile). Dar asta e, nu suntem toti la fel si se pare ca pentru generatia urmatoare prioritatile s-au schimbat si marii constructori stiu cel mai bine treaba asta. Bravo lor... Astea sunt cerintele, astea le primesc(primim), minoritatea n-are decat sa-si puna pofta in cui sau sa-si deschida mult mai mult portmoneul. Pe mine ma supara faptul ca in 2016 puteam sa-mi cumpar cu 22 000 euro o masina bine motorizata sau (cu 1500 euro in plus puteam sa optez pentru 1.8TSI 180CP sau 2.0TDI 184CP amandoua modele cu suspensii multilink pe spate), iar acum din cauza brizbrizurilor incorporate si a anumitor politici din UE, preturile s-au marit exagerat de mult. Iar sa umblu cu o masina submotorizata cerintelor personale, inseamna moartea pasiunii si plictiseala maxima in cazul meu (indiferent de numarul brizbrizurilor din interior si a asa numitelor pachete de siguranta, care iti dau un sentiment de siguranta bazata pe crezul tau ca tehnica te va ajuta daca ai comis greseli grosolane in ale condusului)... si asa pe o piata foarte sensibila la pret, o parte dintre noi carora fix aceasta diferenta de pret conteaza, o sa fim directionati spre piata second hand. Desi ar fi de dorit micsorarea acesteia!!! Scuze de offtopic dar nu m-am putut abtine!
    2 points
  17. M-am gandit daca merita prezentare si noua membra a familiei...si am concluzionat că da ? Este vorba de noua Octavia 4 in echipare Ambition, motor 1.0 tsi 110 cp, cutie manuala 6 trepte si cu ceva optionale: - clever pack ambition: driving mode selection, senzori parcare fata/spate, tempomat cu limitator de viteza, priza 230 v si conectori usb-c: 2 fata, 1 langa oglinda retrovizoare si 2 spate. - light assistant si senzor de ploaie, - pachet depozitare: spatiu depozitare sub scaun pasager, plase de prindere in portbagaj, elemente cargo de fixare. - pachet simplu clever: suport tableta, suport telefon, cos gunoi in portiera, covoras portbagaj cu fata dubla, o cheie suplimentara. - culoare argintiu briliant, tapiterie stofa onyx - bonus am mai primit si setul de covorase din cauciuc. Sistemul multimedia este Swing, incarcare telefon prin inductie, are Android Auto functional, Dab, climatronic in 2 zone iar ca sisteme beneficiaza de front assist si lane assist. Inca nu m-am lamurit daca Swing stie sa faca update-ri online (din manual as deduce ca nu). Cu toate astea imi indica ca ar avea deja o aplicatie actualizata. Ceva cu wlan, desi masina teretic nu are wlan. Sim intregrat din fabrica are pentru ca sunt active unele servicii de baza din skoda connect si a sincronizat si profilul de utilizator. Care este enervant ca cere confirmare de profil (apasare ok pe display) la fiecare repornire. Inca nu am aflat daca se poate scapa de acea confirmare. Cateva poze cu exteriorul:
    1 point
  18. Mulțumesc frumos. Cu cine am mai vorbit m-a indus în eroare. Cu factura în mana m-a făcut sa cred ca acea curea este foarte uzată. Ea având exteriorul din poliamidă este lucioasă și la prima vedere pare crăpata,fata de una de cauciuc. Dar bănuiesc ca dacă nu era schimbata niciodată în 250 mii de km nu se mai vedea scrisul pe ea.
    1 point
  19. @Rave cand un grup de biciclisti sau persoane vor merge pe iarba folosind acelasi traseu, iarba va disparea din acel loc si poteca creata va arata la fel ca cele din imagini. Inseamna ca au avut intetia de a distruge iarba? De asemenea, e posibil sa ca si in acest caz, nimeni sa nu aiba chef sa o vada asa 6 luni. Deci, eu nu vad o distrugere intentionata.
    1 point
  20. Consum pe 30 km de mers legal.
    1 point
  21. Pentru cabluri și aranjat în portbagaj am luat plasa asta. Vine super bine si are buzunarul ala superior unde întra f bine doar cablu type2 pe care îl folosesc frecvent. https://myauto.pro/plasa-ancorare-bagaje-originala-volkswagen-5n?search=Plasa &description=true
    1 point
  22. covorasele au fost bonus de la dealer, incep sa caut pt. portbagaj sint 2 USB-C-uri linga bricheta, n-am inca nici un stick USB-C sa le incerc si nici vreun Android prin preajma am facut Skoda Connect-ul sa mearga
    1 point
  23. Preturile pe care le-a afisat @CristiALF sunt pentru modelul nou lansat, iar varianta 1.6 230cp Hybrid, 4wd Style, AT 6 e foarte foarte bine echipata la pretul de 29k euro. Cand te gandesti ca un T-roc ajunge la pretul asta...da cu virgula. Ma uitam zilele trecute la mai multe reviewuri si in afara de faptul ca botul masinii aduce a Mercedes EQC nu prea ai ce sa ii reprosezi. https://www.hyundai-motor.ro/noultucson Ca si dimensiuni Tucson e in clasa cu Tiguan/Ateca T-roc: 4.23/1.81/1.57 Tiguan: 4.51/1.84/1.67 Tucson: 4.50/1.86/1.65
    1 point
  24. Chiar daca nu am mai mers aproape deloc cu masina, ieri am schimbat kit`ul de ambreiaj ; povestea pe scurt : cand am luat masina, imi ramanea pedala de ambreiaj blocata la jumatate si in mers..asadar am schimbat pompa ; s`a rezolvat 95% ; singurul simptom mai ramasese doar cateodata, inainte sa o pornesc, cand calcam prima pedala, ramanea la jumate ; apoi daca o ridicam si porneam nu mai facea figura si mergea perfect ; intrucat ambreiajul mi se parea foarte ok ( cupla unde trebuie, pedala nu era tare, volant nu batea deloc ), am purces spre schimbarea arcului si a unor plastice din pedala de ambreiaj ; fara succes ; apoi am schimbat si pedala cu totul, iar situatia era aceeasi ; probabil ar fi mers asa mult si bine...nu stiu, dar am preferat sa schimb tot kit`ul ; volant nu batea deloc si nu are joc, deci a ramas pe masina ; kit`ul era cel original si era intr`o stare foarte buna...cred ca doar cilindrul care este in rulment era bagabont urmeaza luna viitoare o plecare la munte si am zis sa stau linistit ; evident, am optat tot pentru LUK ( 1200 kit`ul complet + 450 manopera ). Mi`au sosit si chinezariile ( pedalele de aluminiu si tipsurile pt toba ), pe care le voi pune in weekend ; voi aplica si glaze ma`fra splendida cu masina de polis pe ambele cotete, pt luciu si protectie, si voi reveni cu poze.
    1 point
  25. 2.0 tdi 150cp extraurban, 3.6-3.7. Nu am mers subturat.
    1 point
  26. Anul asta am iesit cu masina la mai multe evenimente. De regula cu surate de vârsta ei. (Motorpark Adancata, Raliul Memorial Giurgiu, evenimente private, etc). Masina s-a comportat exceptional - nici un eveniment tehnic nedorit pana acum.
    1 point
  27. Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si mai ales in spatele lui spre habitaclu. Trepideaza destul de tare la relanti insa tampoanele isi fac bine treaba, caroserie nepreluand deloc vibratiile....deh 3 cilindri. Insonorizarea este bine facuta. Din interior aproape ca nu iti dai seama daca e motorul pornit sau nu.
    1 point
  28. 2.0 TDI 150cp DSG 7 (DQ500) 2 pers in masina cluj - pitesti Consum 5.3
    1 point
  29. Am pus si noi o folie pe farurile astea fara xenon
    1 point
  30. Masivul Iezer - ascensiune pe roți pănă la 2364 m. Cea mai mare altitudine atinsă de Kodița mea în țară.
    1 point
  31. Să-ți identifice tipul de motor, doar nu ai km in talon?
    1 point
  32. Pauză publicitară la Innsbruck ? Am oprit la un OMV pe autostrada, spălat frumos la self wash. 5Eur bine cheltuiți. Sters geamurile cu laveta mea, ca sa crizez austriecii ?
    1 point
  33. Dupa mine, ai urmatoarele optiuni: 1. daca ai android auto pe unitatea multimedia, atunci folosesti waze/gmaps proiectate pe display-ul masinii. Waze/gmaps sunt mult mai actuale decat ultima versiune de harta pt navi (care la momentul aparitiei are deja cel putin cateva luni vechime). In plus waze are toate camerele de viteza si radarele etc. De asemenea, gmaps setat in modul satelit view arata spectaculos pe ecranul masinii. 2. daca vrei neaparat sa folosesti hartile navi actualizate, atunci poti descarca inainte sa pleci cele 2-3 module care cuprind traseul tau si le copiezi succesiv pe cardul de navi atunci cand faci pauza. 3. poti folosi harta integrala a Europei de pe site, chiar daca este la penultima versiune. Nu s-au construit asa de multe autostrazi de la o versiune la alta a a hartilor incat sa nu te descurci . Probabil ca intotdeauna ultima versiune aduce ceva noutati ref. la sensuri unice, giratorii, eventuale segmente noi de drum, POI-uri etc. Eu toate vacantele le-am facut cu waze/gmaps, ambele functioneaza impecabil. Navigatia masinii o folosesc doar pentru vizualizarea hartilor pe AID, deoarece harta navi arata foarte frumos in bordul masinii.
    1 point
  34. @dumix in cutia de original gasesti tot BERU ,sa te feresti de Bosch sunt gunoaie la bujii cu incandescenta
    1 point
  35. pentru ce masina, ce an, cu sau fara ESP. O sa iti zic de unde, precum si un pret estimativ..... si renunt si la recompensa.... :icon_geek:
    1 point
  36. Claxonul este in fata masinii. Spira este chiar sub volan. Trebuie dat jos volanul si airbagul si plasticele de sub volan.
    1 point
  37. Ieri , facand un drum du intors pana la Sibiu , am fost iar dezamagit de zecile de mii de gunoaie de pe Valea Oltului Nu exista turisti care merg pe jos , doar masini cu soferi care arunca totul in natura sa nu le stea gunoiul in masina Asa ca e greu de crezut ca cei cu masini sunt mai civilizati decat cei care merg pe jos , in privinta gunoaielor Nu arunci tu , ok , dar nu generaliza , ceilalti arunca
    0 points
  38. Peisajul a ramas exact asa cum l-am gasit! Te-ai pronuntat in necunostinta de cauza daca ai considerat ca acele urme de trasee alternative pe pajiste ne apartin sau au fost facute de grupul nostru! Nu a abordat nimeni alt traseu in afara rutelor deja facute!
    0 points
  39. Anvelopele de pe Kodiaq sunt AT sau model pentru offroad? Daca a reusit sa parcurga traseul acela cu anvelope de strada este wow, tinand cont si de gabaritul sau. Plimbari placute in continuare!! PS: Pe ecologistii inraiti ii rog sa folosesca toaleta pentru orice nevoie ar avea si nu forumul.
    0 points
  40. Salut, Ia in calcul un aspect: masinile astea au 1550 kile, crezi ca e fezabil pt traficul din Bucuresti ? Cat crezi c-o sa te tina un ambreiaj ? Daca scoti din calcul acest aspect, da-i inainte, masina asta face toti banii. Si, parerea mea, ramai la 1.4 TSI cu 122 cp, celelalte sunt la noroc.
    0 points
  41. foarte bun site-ul, utilsi recomand ca nu stiam de el, m-a scutit de niste framantari cand am luat jantele
    0 points
  42. am intrat eu si vad ca ravenol vmo si vpd nu mai apar ca aprobate 505.01 in fisierul step_502_505_505.01. Ele apar doar in fisierul step_r. Lista este actualizata in 7.3.19
    -1 points
  43. Montat și scaunul la pasager!
    -1 points
  44. draga Bogdan, prea esti agresiv cand se posteaza orice care nu pare a nu se mula perfect pe modul tau de a gandi. Sa admitem ca ai dreptate tu, dar chiar si asa, nu ar fi mai simplu/relevant sa postam autonomiile obtinute de la incarcare, adica km parcursi efectiv, decat autonomia previzionata de computer INAINTE de a parcurge efectiv macar 1 km? Si indiferent cum ar fi, de ce atata suparare... avem timp sa masuram autonomii luni de zile cat o sa tot detinem masinile si o sa ne tot plimbam cu ele, important e sa fim sanatosi si sa avem drumuri fara incidente neplacute de nici un fel.
    -1 points
  45. @bgd_b92 Hyundai si Kia nu vor rupe niciodata gura targului in RO,datorita lipsei de flexibilitate in configurarea masinilor.Si nu te supara insa actualul Tucson cu dotari de bun simt (keyless entry,tempomat activ....etc) are pret de lista 33k eur din care poate ajungi la 32k dupa negocieri dure.Apoi nu te supara pe mine insa 32k pe un Tucson BENZINAR nu v-a da lumea ever ever...... Just my 2 cents. Opinia mea este ca lumea cumpara VAG datorita designului care nu imbatraneste niciodata. Cum e cand vezi pe strada 1 Tiguan din 2009 vs 1 Tucson(Ix35) din 2009. Stiu ca asta cu gusturile tine de fiecare, insa am zis ca e doar opinia mea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!