Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.10.2020 în toate secţiunile
-
draga Bogdan, prea esti agresiv cand se posteaza orice care nu pare a nu se mula perfect pe modul tau de a gandi. Sa admitem ca ai dreptate tu, dar chiar si asa, nu ar fi mai simplu/relevant sa postam autonomiile obtinute de la incarcare, adica km parcursi efectiv, decat autonomia previzionata de computer INAINTE de a parcurge efectiv macar 1 km? Si indiferent cum ar fi, de ce atata suparare... avem timp sa masuram autonomii luni de zile cat o sa tot detinem masinile si o sa ne tot plimbam cu ele, important e sa fim sanatosi si sa avem drumuri fara incidente neplacute de nici un fel.3 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
La mine, daca circul doar la drum intins, imi arata range 1180-1240. LE: tare faza cu LED-urile1 point
-
Eu sunt curios de autonomii in regim de stress pentru electrice si asta se va intampla in iarna ce urmeaza. Ma gandesc la temperaturi de -5..-10 grade cu toti consumatorii porniti si caldura la maximum, dar sunt curios si de cat de rau va fi cu tractiunea spate pe zapada, aici cuplul mare si cutia automata vor putea crea probleme. Imi aduc aminte de BMW-ul avut, care era destul de greu (118d nou si anvelope de iarna Continental) si cu care am ramas impotmolit in conditii banale si aveam nevoie de 3-4 oameni sa ma impinga serios, iar urcarile pe serpentine le faceam in forta, mai mult de-a latul, pentru ca altfel ramaneam impotmolit. Chiar voi urmari acest subiect si sper ca utilizatorii nu vor face frigul la iarna pentru a nu afecta autonomia.1 point
-
Am ras cand mi-a aratat umbrela de sub scaunul pasagerului atunci cand am ridicat masina de la reprezentanta crezand ca e inutila(eu nu folosesc asa ceva niciodata). Eeee, azi am uitat la pensiune umbrela si ploua torential iar cu bebe nu am vrut sa merg prin ploaie daaaar, mi-am adus aminte ca am una sub scaun de la skoda, culmea e maricica si chiar e ok pentru situatii de genul asta. Simply clever!1 point
-
Conform legislatiei, orice produs comercializat in RO vine insotit de certificat de conformitate si provenienta ,traducere,omologare RAR ....trebuie doar sa-l soliciti de la vanzator.1 point
-
@EEXCALADE, certificat de conformitate si certificat de provenienta nu cred ca primesti nici daca cumperi injectoare noi, aftermarket VDO...1 point
-
am facut update de soft in luna iulie 2020 si s a rezolvat problema cu plecarea in suturi. golf 1.5tsi manuala 23000km1 point
-
Bancu de teste si meserias bun e sfant. Corectiile ce le vedem noi pe vcds... nu sint relevante. Am discutat asta cu meseriasi care le repara cu rezultate f bune.1 point
-
1 point
-
Eu am ramas uimit cand am configurat un Tucson 1.6 T-Gdi 177 cp ( turbo benzina ) cu 4wd si multe optionale la 22k...hyundai si kia vor rupe gura targului in curand, la ce preturi au ; deja se vand in draci kona si i20 si mai ales acum cand dacia va avea preturi si mai piperate...oamenii vor gasi alternative in renault / hyundai / kia. VAG`urile oricum la noi se cumpara intr`o proportie extrem de mare doar cele importate...1 point
-
Placut surprins de noul Tucson Rar imi mai place ceva in ziua de azi , dar masina asta arata foarte bine interior / exterior , ptr gustul meu In rest , din toate listele de mai sus , personal nu imi place niciuna - ori prea mici ori prea naspa1 point
-
In privinta curateniei , uneori sunt prea obsedat de acest aspect . Nu suport sa merg cu o masina neingrijita . Am un principiu .....cum casa este oglinda femeii asa masina este oglinda barbatului ! Urmeaza un set de grile model Bora ! Am avut montate si pe vechile mesini si am fost foarte multumit de ele din punct de vedere estetic .1 point
-
FR este un nivel de echipare, nu s-a substituit niciodata cuprei..sau echiparii cupra care la seat a fost mereu varianta sportiva si niciodata diesel in ultimii multi ani. cupra vrea acum sa fie brand dominat de 1.5TSI.1 point
-
1 point
-
Nu mai există conceptul de „rodaj”, în primii 3000 km sunt necesare unele precauții. De asemenea, nici ideea că „motorul se lasă” și scade consumul nu se întâmplă în realitate. Ceea ce se întâmplă este că șoferul se învață cu mașina și o conduce mai eficient, aceasta fiind cauza reală a scăderii consumurilor după un număr de kilometri. Dar consumurile nu sunt relevante, pentru că sunt foarte multe variabile. În general, consumurile date de producător pot fi scoase doar în exterior, unde nu ai atât de multe situații. Bucură-te de mașină1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nope, se refera la altceva. Situatiile tranzitorii in care ridicarea piciorului de pe accelareatie te franeaza prea mult si trebuie sa consumi sa ajungi la aceeasi viteza ca inainte. Nu este situatia aia in care accelerezi, mergi in inertie, accelerezi, mergi in inertie. Cand drumul are inclinatii, cand ai nevoie sa reduci si ai la dispozitie distanta. Atunci te folosesti foarte mult de inertie. Care per total consumi mai putin fata de franarea cu recuperarea de energie, pentru ca parcurgi o distanta mai mare fara sa consumi.1 point
-
Am revenit din concediu si am terminat cu rodajul . Revin cu detalii de condus dupa 2000 de km. E foarte misto de condus, recunosc. Am facut mai multe drumuri si am condus in mai multe moduri, diferite, dar care per total schimba consumul de la un stil la altul. Modul 1: Condus in modul Electric 30 de km, apoi trecut pe hibrid (B mode - mod de recuperare a energiei) si mers in principal in modul asta, apoi trecut pe Charging Battery, la viteze de 130++ pe autostrada. Cluj-Bucuresti - 6.5l/100 km. Am mers in principal constant, dar cea mai mare greseala a fost B mode ce nu cred ca trebuia tinut asa mult timp cum l-am tinut eu. Modul 2: Bucuresti - Sibiu - condus in mod hibrid in (D mode - driving mode) fara accelerari bruste ,fara depasiri de 110km/h chiar si pe autostrada - consum de 5.1l/100km. Modul 3: Sibiu - Cluj - condus mod hibrid, tot D mode, dar cu accelerari si viteze mai mari, consumul a sarit la 5.7l/100km. Sunt constient ca in timp consumul se va stabiliza mult mai mult. Oricum, mai e loc de a invata sa o conduc asa cum ar trebui. Inca sunt la faza de experimentare. Imi dau seama ca pe termen lung, masina economiseste combustibil in oras, iar in afara sa se comporta ca orice masina pe combustibil. Ce am observat e ca daca merg electric, orice consumator folosesc, papa din autonomie cu 2 pana la 4 km, asa ca trebuie sa fii foarte responsabil cu curentul. Cat e pe hibrid, nu ai de ce sa te stresezi. Am mers pe drum cu ACC si Lane Assist. Lane Assist merge in mare parte pe drumurile noastre europene, fara a provoca mari probleme. E necesara tinerea mainii pe volan in mare parte, altfel scoate diverse sunete de avertizare, iar Adaptive Cruise Control e pentru mine nemaipomenit. Nu imi vine nici acum sa cred ce fel se schimba stilul de condus si modul in care masina reactioneaza la celalte masini din jur. Masina se conduce foarte bine, foarte lejer si usor de controlat pe modul hibrid. Am folosit si modul GTE, care schimba destul de mult toata configuratia masinii. Se intaresc suspensiile, virajarea e mult mai rigida, iar cele 2 motoare te baga bine in scaun. Pedala de acceleratie are 2 stari, una normala si una "full pressed" in care ii da masinii tot boostul de care are nevoie in situatii limita. Senzatia e extraordinara. Nu mi se pare ca bateria si motorul electric ar pune probleme de greutate masinii, aceasta mergand extraordinar de bine chiar si cu kilogramele extra. Legat de spatiu in portbagaj, acesta e vizibil mai micut fata de suratele sale Golf. Imi intra totusi o valiza mare de 80cm + inca una de 50 perpendiculara pe aceasta. Avantajul e ca pot rabata ca la cele vechi portbagajul. Deci, nu ma pot plange chiar asa mult de 'inghesuiala' din portbagaj. Incarcarea bateriei se face la priza normala, 2 ore si 30 de minute, daca ai unde. Daca nu, modul Hibrid, D mode e cel mai practic si usor de folosit. Daca aveti intrebari, dati-mi de stire. Pe partea de exterior va pot spune ca am infoliat-o cu un Avery Pearl White. Revin cu foto si cu interior si exterior in cateva zile.1 point
-
In seara asta am terminat de montat turbo. Rezultat: Operatiune reusita :P , MERGE ACUMA DE RUPE!!! foarte bine si foarte fain.Multumesc celor care mi-au dat sfaturi mi-au fost de mare ajutor, in special topicul acesta a fost excelent si mi-a folosit foarte mult. Respect1 point
-
Passat B8 2.0TDI CUAA 2016 100k km Preturi FARA TVA: Ulei motor VW OE 0W30 - 5L - 208,40 lei Filtru Ulei VW OE - 54,62 lei Filtru Combustibil VW OE - 147,06 lei Filtru Aer VW OE - 99,16 lei Filtru Polen Carbon Activ VW OE - 101,68 lei Pompa apa cu senzor inclus VW OE - 503,36 lei Set curea distributie VW OE - 689,08 lei Volant masa dubla SACHS - 1663,87 lei Ulei DSG - 6L ( 131,09 lei/L ) - 786,55 lei Filtru ulei cutie DSG VW OE - 107,56 lei Ulei cuplaj haldex VW OE - 246,22 lei Set garnituri haldex - 124,37 lei Disc frana spate TRW Cotec ( 261,34 lei/buc ) - 522,69 lei Set placute frana spate - TRW - 181,51 lei Set placute frana fata - TRW - 273,11 lei Ulei diferential spate VW OE - 1L - 159,66 lei Ulei cutie transfer fata VW OE - 1L - 159,66 lei TOTAL PIESE - 6028,56 lei MANOPERA - PER ANSAMBLU - 3249,32 lei TOTAL - 9277,88 lei + TVA = 11040,68 lei E mult, e putin? ?0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
si eu am folosit ravenol, de cand a aparut cateva schimburi ca pe urma l-au scumpit foarte mult. In general, vinzi masina, rugineste caroseria dar motorul o duce indiferent de ulei.-1 points
-
Am terminat de montat geamurile electrice pe spate, a fost destul de muncă dar chiar sunt mulțumit de rezultat. Abia aștept să schimb și scaunul pe dreapta, am dat tapițeria la făcut dar durează , după 1 septembrie. Oricum pielea dă alt aspect la interior. Panourile de pe față le dau la îmbrăcat în piele, să fie totul frumos. Apoi vreau lumini în portiere și lumini la picioare.-1 points
-
pe un video am vazut ca 163 e viteza maxima pe care o prinde masina-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00