Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2020 în toate secţiunile
-
Am confirmare scrisa pe e-mail de la primul dealer ca o sa-mi returneze avansul in 10 - 12 zile lucratoare. Am confirmare scrisa pe e-mail de la al doilea dealer ca Luni se radiaza rabla. Merg la al doilea dealer. Al doilea dealer este la vreo 500 Km de mine. M-am apucat sa-mi fac conturi pe e-charge si plugshare.5 points
-
Am vandut masina. A ajuns la un cunoscut deci o sa mai o vad. 152.000 km Am facut cateva poze inainte sa o dau. Pentru o masina de 14 ani vechime eu zic ca arata bine. Masina nu e polishata - doar am spalat-o sa fie curata.3 points
-
Pana la urma, am decis sa rezolv problema mea cu injectoarele, si pentru asta am ales reconditionarea acestora. Injectoarele au fost trimise prin curier la un service specializat din Buzau (nu facem reclama aici pe forum, pot da detalii in privat). A doua zi, am fost sunat si mi s-a spus ca au fost testate preliminar si prezinta uzura avansata a diuzelor. Din punct de vedere electric (capsula piezo, actionare, etc) erau ok. Mi s-au prezentat variantele de reparare, prin inlocuirea cu duze de provenienta sh (cost total reconditionare / injector 450 lei), sau prin inlocuirea cu duze noi, VDO (cost total per injector 600 lei). Am optat, bineinteles, pentru varianta duze noi, injectoarele au fost reconditionate, testate pe banc autorizat VDO, si le-am primit, tot prin curier, ambalate fiecare in cutii purtand mentiunea Genuine VDO repaired diesel injector, insotite de raport de incercare si cod nou generat. Au fost montate pe masina, dupa curatarea scaunelor injectoarelor, au fost inlocuite saibele, oringurile si suruburile de fixare, filtrul de combustibil, au fost introduse noile coduri. Ca impresii, ce sa zic: nu mai recunosc motorul. Acesta e muuult mai silentios, consumul a scazut, nu mai am nici un fel de variatii ale turatiei la rece sau relanti, comportamentul masinii e semnificativ schimbat. Acum...sper sa tina cat mai tin eu masina!. Nu am verificat ce valori au corectiile injectoarelor dupa inlocuire, dar nici nu mai conteaza acum. Garantia injectoarelor reconditionate este de 6 luni.3 points
-
@Aaronmulțumesc de oferta. Nu cred ca ajung până la 12. E sambata. Sunt leneș ;). Plus ca opresc la Pitești sa incarc si sa fac niște cumpărături. Lasa sa nu se chinuie cu range. I am explicat unde sa încarce pe drum. Sa facă pauza. E mișto masina de condus nu de protejat. Are sibiu si deva. Eu m am bucurat enorm de masina pe traseul ala. Si fara autostrada. Ca e mult mai interactiv. @kolfleadingmâine sunt în vâlcea 100%. Dar cred ca închid până ajung eu. Pe la 15... Dacă vrei îți pot lăsa la valcea un cablu original Samsung usb c usb c. De ala sa ai. Dar cred ca vei primi unu cu soseta? Dar ești curajos sa încarci telefon de la masina. sigur nu vrej invers?!2 points
-
Am sunat azi să văd dacă mașina s-a produs și am fost anunțat că este deja în țară, la Curtici Deci, săptămâna viitoare e în curte la dealer și dacă finalizez birocrația cu cei de la leasing, săptămâna viitoare aș avea-o.2 points
-
Deja la banii astia nu mai conteaza ce masina iti iei..mai ales ca vrei benzinara aspirata, ci sa alegi o masina cat mai bine intretinuta ; eu am avut leon 1P 1.6mpi 102 cp..daca faci abstractie de motorul lesinat ( din punctul meu de vedere, ca la cum se exprima altii pe aici, sunt " avioane daca stii sa le turezi ", desi a mea nu se tura mai mult de 6800 rpm....) si de consumul de combustibil mare + posibil consum de ulei, este o masina corecta ; directia si cutia sunt foarte smooth, se misca frumos, suspensia este ok, nici prea rigida dar nici barca, scaunele super confortabile, plansa de bord urata, antifonarea ok, piese foarte ieftine..am avut si 2x mk5 ; au probleme cu rugina..si personal imi place mai mult 1P ; e doar o chestie de gusturi..iar directia si cutia sunt mai misto la leon ; ar mai fi mazda 3 sau civic cum spun si colegii..despre civic, mai documenteaza`te, are cateva problemute pe partea de electrica ; 1.8 140 cp e un motor super ok, cu raporate bune, 6 trepte, consum bun, daca exista motorul asta la VAG aveau si ei masini ideale.. p.s : unii o sa`mi sara in cap, dar poate o sa mergi si cu un golf 5 / leon 1.9 tdi si o sa`ti placa ; ma refer la codurile clasice, gen BKC, care au fost foarte fiabile, nu au DPF si nu prea are ce sa se strice..cu un soft stage1 se misca foarte bine, si au si un consum mult mai bun fata de 1.6 mpi ; fiabilitatea pt troace asa vechi consta in modul in care a fost intretinuta in toti acesti ani..mai bine te hotaresti singur ce vrei..ca lumea o sa`ti insire toate masinile posibile in bugetul ala, iar tu poti sa alegi " cea mai safe " din recomandarile noastre in teorie, dar sa cumperi un cazan care te seaca de bani..2 points
-
Nu asa se procedeaza. Ci se cumpara pinii mama si tata, de la mufele de stalpi, se sertizeaza si se introduc in mufele existente. Asta daca vrei lucrare de fabrica2 points
-
Se pare ca sunt oleaca masochist, ca nu am suportat prea mult timp o masina corecta si fiabila ( aka hyundai i40 2013 ) din simplu motiv ca era varianta de 116 cp stock ( pe care am softat'o la 136 cp si 323 nm pe dyno ), asa ca sambata dimineata si'a gasit client ( primul telefon in 1 luna, venit, vazut, placut, cumparat ) masina mea impecabila din toate pdv. Aveam salvate deja cateva e90 corecte 320D 2010+, dar si una dintre singurele masini pe care mi'o doream demult din grupul vag ( si ma jurasem ca nu mai iau una < 2015 ). Era singurul CC 2010+ vanduta de proprietar din Bucuresti sub 8000€, fabricatie 2011, in anunt 234.000 km. Am vorbit cu omul dupa o ora dupa ce am vandut i40'ul, mi s'a parut un tip f ok inca de la telefon, motivul vanzarii fiind acela ca deja isi cumparase un frumos B8 din 2016 dsg, dotat bine. I'am facut o oferta telefonica, mi'a zis ca a avut grija de masina, ca era in posesia ei din 05.2017 cand a adus'o din Olanda la 165.xxx km si a a intretinut'o corespunzator cum s'a priceput si el in ultimul an a schimbat distributia completa, kit'ul de accesorii, amortizoare + flanse + protectii fata + spate si bateria. Am vazut'o, am acceptat lucrurile bune si defectele ( mici imperfectiuni la caroserie specifice varstei, insa interiorul intr'o stare f buna, probleme la pompa de ambreiaj sau cilindru, ramane pedala la jumate si trebuie sa o ridic eu cand schimb vitezele - poate ma ajuta cineva pe p.m sa imi confirme daca la pompa de ambreiaj ai acces prin spatele pedalei si la cilindru pe la baterie, adica sa nu fie nevoie sa se dea jos cutia si umblat la ambreiaj -, avea un zgomot ciudat tare pe fata dreapta la bumpere, dar am rezolvat'o azi, era carenajul pus prost, si un zgomot ca de rulment dus pe spate / huruit, dar azi am luat de la baiat rotile interlagos cu cauciucuri ca noi de iarna - jantele le voi reconditiona - si i'am dat inapoi R17'le dezent si vad ca nu se mai aude ). Am testat cu vcds, facut log in mers, nu face overboost, egr, dpf, injectoare, totul ok. Pana la urma am luat'o ca deja incepusera banii sa faca pui in 2 ore de la vanzarea i40'ului si ma speriasem Seara am desfacut senzorul de la pompa de inalte sa vad daca face span, si era curat, avea 2 mici puncte negre f putin vizibile cred ca era murdarie de pe langa senzor cel mai probabil. Am pus'o la loc, nu am mai pornit masina, nu am amorsat cu vcds. Dimineata a fost misto rau, aveam niste drumuri de facut, bagaje in masina, ziua aranjata, ma urc in ea la 8'30, dau la cheie, porneste si dupa 5-10 secunde se opreste. Am crezut initial ca e ceva de la ambreiaj ca ramanea pedala jos...am mai dat la automat..nu a mai pornit..deja imi crescuse tensiunea..l'am sunat pe baiat, se jura ca nu stie nimic si ca nu i s'a mai intamplat..zic ok..am scos borna, nimic. Ma gandeam la senzor de la pedala, sau volant..ceva..scanat, 0 erori ; hai ca e frumos..fix de asta mi'a fost dor, de prb tipice vagului si joaca cu vcds. Am sunat un prieten bun sa ma sfatuiesc cu el, mi'a zis sa vad presiunea la pompa de inalte cand dau la automat pe canalul 20, era 8 bari..clar de acolo era problema, nu se alimenta. Trebuia sa fie 150+ daca nu ma insel. Am amorsat din vcds de 3x, nimic..am mai desfacut o data, tot nimic..pana la urma a venit tovarasul care si'a lasat toata treaba sa ma ajute ( asa oameni mai rar, ii sunt pe deplin recunoscator ) si dupa vreo 2-3 ore de umblat la pompa, scos furtune, verificat alimentare, a demontat pompa ca un puzzle si in capul ei am gasit o bucata mare de span ( cred ), care bloca functionarea acolo..imi pierdusem oricum orice speranta ca va mai porni ( dupa vreo 20 de amorsari si multe incercari, ma mir ca a tinut bateria ), dar cand am pus'o inapoi curatata, minunea s'a intamplat si a pornit. Cam asta a fost povestea ei..am inceput " bine " ca sa zic asa..noroc ca s'a rezolvat in fata blocului si nu cu platforma la vreun mecanic / servis schimbatori de piese.. Si ca sa prezint si masina, este un CC 2011 2.0 tdi 140 cp, 236.000 km reali ( am cumparat raport carvertical ), iar ca si dotari din ce am remarcat eu are interiorul cu alcantara, incalzire in scaune, start&stop, comenzi volan, pilot, rns 315 ( sau 310, nu sunt sigur ), panoramic, si cam atat dintre cele mai importante. Maine ii voi face o verificare pe elevatorn si o voi lasa in servis pt schimb ulei + filtre, lichid de frana, pompa sau cilindru ambreiaj, + ce s'o mai gasi. Ca si planuri de viitor : - revizie panoramic - vopsit senzori ca s'a decojit vopseaua si acum sunt negri - soft stage 1 - reconditionat jante - revopsire integrala la anu' Doamne ajuta la toata lumea1 point
-
Cum ziceam ,se carpesc cu piese sh ... Cutia din imagine e de la un injector vdo. Pentru autenticitatea pieselor ,cere certificat conformitate si certificat de provenienta ,apoi mai discutam.1 point
-
Compensatiile se verifica in momentul cand sunt simptome (la cald sau la rece). Majoritatea injectoarelor nu se pot repara ,se pot doar carpi ,deoarece producatorul nu vinde piese de schimb.1 point
-
Facelift-ul ar trebuii sa apara lansat final de 2021. Deci porbabil primele comenzi livrate la inceput de 2022. Totusi pandemia poate influenta calendarul lansarilor.1 point
-
Eu am ramas uimit cand am configurat un Tucson 1.6 T-Gdi 177 cp ( turbo benzina ) cu 4wd si multe optionale la 22k...hyundai si kia vor rupe gura targului in curand, la ce preturi au ; deja se vand in draci kona si i20 si mai ales acum cand dacia va avea preturi si mai piperate...oamenii vor gasi alternative in renault / hyundai / kia. VAG`urile oricum la noi se cumpara intr`o proportie extrem de mare doar cele importate...1 point
-
1 point
-
@zabossSa speram ca trag mai tare pentru toate....:P nu doar 2.0 TSI sa am parte si eu si @emihai90 de aceeasi tip de surpriza :P:P1 point
-
Nu cred ca e cazul sa intram in discutii de cauciucuri, insa aceeasi socoteala mi-am facut-o si eu - cea cu 20k pe an si doua randuri de cauciucuri - isa are o mica problema: chiar fara uzura un cauciuc nu "tine" 8 ani, imbatraneste materialul...1 point
-
Salut. După 30k km cu e-golf ul am 6%degradarea bateriei(după testul din reprezentanta când am făcut revizia). Am încărcat destul de mult pe Ccs pana la 100%.totusi mi se pare o degradare f mare în 10luni1 point
-
A aparut ID.4 in configurator, incepand cu 44.119 Euro. https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW/V/drive/193?GrossNetSwitch=GROSS1 point
-
Chiar daca nu am mai mers aproape deloc cu masina, ieri am schimbat kit`ul de ambreiaj ; povestea pe scurt : cand am luat masina, imi ramanea pedala de ambreiaj blocata la jumatate si in mers..asadar am schimbat pompa ; s`a rezolvat 95% ; singurul simptom mai ramasese doar cateodata, inainte sa o pornesc, cand calcam prima pedala, ramanea la jumate ; apoi daca o ridicam si porneam nu mai facea figura si mergea perfect ; intrucat ambreiajul mi se parea foarte ok ( cupla unde trebuie, pedala nu era tare, volant nu batea deloc ), am purces spre schimbarea arcului si a unor plastice din pedala de ambreiaj ; fara succes ; apoi am schimbat si pedala cu totul, iar situatia era aceeasi ; probabil ar fi mers asa mult si bine...nu stiu, dar am preferat sa schimb tot kit`ul ; volant nu batea deloc si nu are joc, deci a ramas pe masina ; kit`ul era cel original si era intr`o stare foarte buna...cred ca doar cilindrul care este in rulment era bagabont urmeaza luna viitoare o plecare la munte si am zis sa stau linistit ; evident, am optat tot pentru LUK ( 1200 kit`ul complet + 450 manopera ). Mi`au sosit si chinezariile ( pedalele de aluminiu si tipsurile pt toba ), pe care le voi pune in weekend ; voi aplica si glaze ma`fra splendida cu masina de polis pe ambele cotete, pt luciu si protectie, si voi reveni cu poze.1 point
-
In privinta curateniei , uneori sunt prea obsedat de acest aspect . Nu suport sa merg cu o masina neingrijita . Am un principiu .....cum casa este oglinda femeii asa masina este oglinda barbatului ! Urmeaza un set de grile model Bora ! Am avut montate si pe vechile mesini si am fost foarte multumit de ele din punct de vedere estetic .1 point
-
Nu este nevoie de nici o "atentie" sa iti omologheze jantele si anvelopele recomandate de producator pe tipul respectiv de masina, "atentia" se da atunci cand vrei ceva ce nu apare in C.O.C. spui ca: "235/45/17 au niste scoruri wau"....scuza-ma dar la ce te astepti cand iti iei o masina premium,relativ noua ?? Rulez de ani de zile aceste anvelope, vara-iarna....pt. vara ti le recomand cu drag, pt. iarna totul depinde unde folosesti masina, daca mergi preponderent in oras, zapada putina si doresti si un aspect placut al masinii se preteaza sa le folosesti, daca mergi la munte sau in zone cu zapada eu as zice sa le eviti. Pt. sezonul rece iti recomand sa alegi jante pe 15/16".Atata timp cat faci o comparatie intre Tigar si Nokian wr4 este clar ca ai citit dar nu ai inteles mai nimic despre anvelope, iti recomand sa citesti pareri avizate aici : https://www.tyrereviews.co.uk/ sau pe topicul dedicat pt anvelope de iarna. Sfatul meu este sa cauti niste jante SH OEM...sunt destul modele frumoase la preturi decente. Legat de ET47...este normal sa vina mai inauntru si evident ca nu arata frumos...vrei aspect folosesti o janta cu ET cat mai mic, cu cat ET este mai mic cu atata iasa mai mult in afara. Bafta1 point
-
Totusi cum arata interiorul de DS vs cel de Citroen? Eu vad o diferenta. E greu sa vinzi un interior de masina de 20k la un pret de 40k..1 point
-
Eu as proceda asa: Pasul nr. 1 - Vorbeste cu al doilea dealer, intreaba-l de statia de incarcare si de incarcarile gratuite si verifica posibilitatea de a primi inapoi avansul in eventualitatea in care te razgandesti din motivul acesta (totusi sunt ~1500 de euro aici doar din beneficiile 1st Movers Club). Din cate ziceai, par a fi intelegatori cu situatia ta. Pasul nr. 2 - Daca nu sunt incluse beneficiile si iti poti recupera avansul, vorbeste cu primul dealer. Sfatul meu in cazul in care la primul dealer primesti statia de incarcare si incarcarile gratis, e sa continui cu comanda pentru masina pe care ti-ai dorit-o din prima (turcoaz). In plus, nu mai trebuie sa cheltui inca 2000 de lei pentru o alta rabla (tin minte ca ai deja un tichet rabla valabil pentru masina pe care ai casat-o). Din pacate nu e fain sa 'castige' dealer-ul neserios, dar pana la urma e important sa castigi tu. Bafta!1 point
-
1 point
-
Gresit, ciclul nu trebuie repetat, bujiile se activeaza la primul contact sub 4 secunde, oricum raman active o perioada dupa pornire.1 point
-
Si eu tot Honda Civic Hatchback 1.8 i-vtec 140 cp recomand in zona asta de pret. Poate chiar 1.4 i-vtec. Cel de 1.4 are 90 cp, dar vtec-ul e facut sa fie turat si nu se misca rau. Desi suspensia raportata la Golf e destul de dura, motoarele sunt renumite pentru fiabilitate, masina (inca) are un look modern, e foarte placuta la condus, scaunele 'magic seats' sunt foarte practice pentru ca se pot rabata pentru a crea mai mult loc de bagaje in caz de nevoie si portbagajul e ft mare pt un hatchback. Alte sugestii: Golf 5 1.4/1.6 mpi Golf 5 Plus 1.6 mpi/Skoda Octavia 2 1.6 mpi/Seat Leon 1P 1.6 mpi (Leon-ul fiind alternativa ft buna la Civic) Ford Focus Mk2 1.6 ti-vct Mazda 3 1.6i / Toyota Avensis 1.8i Daca bugetul e de 4000 euro, lasa cateva sute de euro pentru revizie/transcriere just in case.1 point
-
In mod sigur scade. Nimeni nu a dat un feedback exact ca sa vedem, dar este total logic atata timp cat noxele cresc datorita amestecului mai bogat. Este un lucru foarte important ca sa masurati aceste intervale inainte si dupa resoftare. DPF-ul este o piesa extrem de scumpa. Cat despre colegul de la Iasi cu Octavia neagra, il intreb cum a testat in regim dinamic ca sa ne spuna impresiile: singur in masina, sau cu 5 persoane si bagaje full?1 point
-
Am rezolvat problema, cel puțin momentan, am fost la un service pentru parbrize și din acea fisură a rămas una aproape insesizabila. Sper să fie ok.1 point
-
Se vad taierile de costuri, din pacate, chiar Matt spune ca e un interior inferior modelelor anterioare. Ideea cu 4 geamuri electrice si 2 comutatoare la sofer e elocventa. In plus, nici ergonomia pentru care era recunoscuta marca nu mai e ce-a fost. Daca nu apare ceva notabil in urmatorii ani, voi schimba marca pentru o alta, deja nu mai vad o diferenta de calitate fata de alte marci mai ieftine la achizitie.1 point
-
@rudiRUD la dieselele vag din dotare nu as schimba motul-ul, insa la VR nu m-a incantat peste masura, doar ca la km pe care ii are, nu l-a mancat deloc. Sunt chiar curios cum se comporta long time cu uleiul oe, norma din carte. Rau nu ar avea ce ii face. @Muale asta, plus ca am uitat sa imi iau garnitura de buson baie, si a doua zi plecam iar la drum, nu voiam sa plec fara ulei proaspat. Iar treaba cu corect este cu dus si intors - furtunul intra pana in fundul baii, unde sta joja, si dupa cantitatea de ulei extrasa, si contaminarea (culoarea) uleiului dupa +1000km, se pare ca am facut o treaba cel putin decenta Si sa revenim, am profitat de vremea inca buna de luni (ca azi a fost jale pe traseul pe care l-am parcurs ieri) si in drum spre (din nou) TM, am ales Transalpina. Mi-o aduceam aminte de acum 8 ani de zile, intr-un hyundai diesel, in care fiecare ac de par abrupt (si sunt destule) era o experienta destul de neplacuta. Peisajele dupa cum le stiam, superbe, insa experienta cu Golful a depasit orice asteptare. Cuplul "de jos" al VR-ului, combinat cu tractiunea si supensia, "insurubeaza" masina pe viraje intr-un mod care te face sa ranjesti continuu. Iar bucata (mai usoara) superb virajata, si cu asfalt perfect dintre Obarsia Lotrului si Sebes, in zi de lucru, cu trafic redus, este o experienta deosebita. Cu aceste doua drumuri pot completa "review-ul" chinezismelor allseason, care implinesc in curand 2 ani la mine: Pe uscat sunt decente, un pic zgomotoase la viteza si in viraje luate (foarte) tare, aderenta un pic sub cauciucuri dedicate de vara, insa in limite mai mult decat ok in utilizare normala; Surpiza a venit pe ud, inclusiv pe drumul de intoarcere in noaptea asta, cand am parcurs Dealul Negru si A1 pe torentiala - profilul "V" se pare ca a fost copiat ok de fratii chinezi, evacueaza foarte bine apa, reducand acvaplanarea aproape la nivelul Uniroyalurilor. Iar faptul ca sunt XL (extra load) ajuta mult in precizia schimbarilor de directie. Per ansamblu nu sunt deloc rele.1 point
-
Inlocuieste egr-ul ...la modelul tau este chiar ieftin,nu inteleg de ce sa faci off?! Daca ai dpf activ si vrei egr off trebuie sa faci si dpf off,altfel colmatezi rapid dpf,vad ca ai tobele curate,crezi ca merita?!. Eu as verifica si cablajul de la egr la ecm! Fa un outupt test pe egr...verifica si daca tine vaccum,sau mai simplu faci un BS cu un log pe 03.1 point
-
2006 - cumparat masina 07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie 03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul) 05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate). 07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat). 06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T) 09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei 09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei 2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula. 2018 135.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta) 2018 135.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda). 2018 138.000 schimbat: articulația cu bila de lângă caseta de direcție stânga + cap bara dr (burduf spart) 2019 144.000 schimbat: flanse amortizoare fata, intrerupator-contact frana (al II-lea), Acumulator 77 Ah Varta (al II-lea) 2020 Reconditionare turbo garantie 12 luni pana in Ianuarie 2021. (turbo KP39)1 point
-
comanda-ti doar ce este stricat la electromotorul tau cf codului inscriptionat pe carcasa lui!... cauza fiind bendixul cu ambreiajul rupt, obligatoriu tot il desfaci i pui si un platou cu carbuni noi si un set de bucse, gresat si curatat va functiona mult si bine. (sa cumperi un gunoi de piesa sh in care sa investesti fix acceiasi bani ca in al tau cine deconteaaz toata distractia?)1 point
-
uite ca am 40 .000 cu sckout si m-am obisnuit si cu suspensia moale. in rest nici un fel de probleme exceptand un panou de usa fata care vibreaza desi am schimbat cleme si ce se mai putea schimba, revin cu intrebarea daca a incercat cineva sa schimbe suspensia de la scout cu ceva mai rigid.1 point
-
1 point
-
Pentru problema specifica cu pornirea grea la rece/dupa un timp sau aleatoriu + eroare start stop va expun mai jos rezolvarea (strans informatii de pe mai multe forumuri inainte de schimbare, las un ghid complet aici). Asa cum este descris si in video-ul celebru: https://youtu.be/DXvHdmq0reA (de la min 12) am schimbat exact ca in video si deja am suficiente porniri la rece/dupa un timp, sa pot confirma ca aceasta pare sa fie rezolvarea. (Bateria era noua - deci mitul cu bateria ....pica oricum) Am pus poze mai jos cu piesa veche/noua (revizuita VW) si codul pieselor. Cost distractie: aprox. 1500ron (NU la reprezentanta) In cazul meu: B8 2015, CRLB, se manifesta din ce in ce mai des problema cu pornirea grea, dupa schimbare este ok. Video (min 12) problema pornire1 point
-
1 point
-
daca schimbi spira la B6-le tau, nu ai de ce sa faci adaptarea la G85 - doar initializarea, care se face singura, in 50m. una SH am luat ieri pentru o masina cu aceeasi problema ca a ta - 100 lei, una aftermarket noua - parca in jurul la 300 lei.... pana la 900 lei, e cale lunga.1 point
-
Se da volanul jos si carcasa de sub volan si apoi se inlocuieste spira si se face adaptarea lui g85.1 point
-
OK Hai ca il pun aici : Dupa cum stii de ceva vreme am montat la masina mea volanul de MKVI GTI dar am o problema la el care nu a stiut sa o remedieze electricianul ce mi-a montat IC-ul Color . Problema este ca nu-mi functioneaza clacsonul desi cu volanul de MKV GTI ce-l aveam inaine acesta functiona foarte bine . Cu placere ! Impusca-l pe electrician.....1 point
-
e na ca te inseli... nici nu am blocat, nici nu e plina, nici nu l-am primit.... :lol: Se mai intampla sa primesc mesajele dupa zile... asta-i tehnica... trimite iar.1 point
-
NU prea se duce releul. Si afirmatia aluia ca ajunge curent la claxon dar ca e releul dus nu tine. Schimba persoana.1 point
-
pe blocurile de masura de la adresa 16 se vede cand apesi clacsonul ? posibil spira airbag rupta.1 point
-
1 point
-
Interesele sint mari .. bla.. bla e mult. Se repata 100 la 100. Am vazut .. testat.. Acuma.. e un forum.. fiecare crede ce vrea. La multe injectoare .. reparatia lor consta in curatarea cu ultrasunete. .. dar firmele trebuie sa vanda.. comertul.. economia de piata e totul. Traim vremuri extreme.0 points
-
pune din nou de la mol si apoi vezi care sunt diferentele. Eventual poate ne postezi si noua aici :).-1 points
-
cred ca depinde de gradul de uzura al motorului. Spre exemplu, la un suzuki vitara 1.6 benzina, cand am bagat 5w40 conform sfaturilor de aici l-a pierdut mai repede decat pe 10w40. Care este explicatia ?-1 points
-
Nu mai există conceptul de „rodaj”, în primii 3000 km sunt necesare unele precauții. De asemenea, nici ideea că „motorul se lasă” și scade consumul nu se întâmplă în realitate. Ceea ce se întâmplă este că șoferul se învață cu mașina și o conduce mai eficient, aceasta fiind cauza reală a scăderii consumurilor după un număr de kilometri. Dar consumurile nu sunt relevante, pentru că sunt foarte multe variabile. În general, consumurile date de producător pot fi scoase doar în exterior, unde nu ai atât de multe situații. Bucură-te de mașină-1 points
-
toata lumea se plange de interior. Ok, nu este premium. dupa 1500km, deja nu il observ decat cand arat masina cuiva. volanul si ce vede soferul este f ok. mi sa intampla des la masinile care au 4 butoane de geam pe usa, sa deschid alea din spate daca ma grabesc, fiind mai aproape de mana. am mers si 4h in masina si nu am simtit disconfort. cred ca incercam sa cautam puncte slabe... si mie imi plac mai mult materialele de la e-golf, nimic de zis. dar e-golf era la acelasi pret (nu vorbesc de ofertele actuale la masinile pe stoc), desi mai mica, mai slaba ca range si putere. la aceeasi bani (27k) si-ar lua cineva e-golf si nu id3? pt materialul de interior? Dar, sunt curios ce masina comparabila putem gasi, cu interior premium, ~27k euro, rwd, 204 cai, full electrica, 58kw, optionale mai mult decat decente. si mai ales clasa asta de spatiu. eu nu am gasit. Kona ar fi singura apropiata, dar mult mai mica, design discutabil. si stim diferenta de pret/valoare in cativa ani hyundai/VW. id3 este doar o idee mai scumpa decat e208. dar nu putem compara multe aspecte. In topicul de versus putem continua disuctia....-1 points
-
Eu cu siguranta nu Mie imi place foarte mult ID3-ul, atat cat am avut ocazia sa-l studiez, si daca as fi avut bugetul necesar nu as fi stat pe ganduri, la ora actuala mi se pare cea mai faina electrica pe care o poti comanda la banii care se cer pe ea. Interiorul e chiar OK, nu stiu cati oameni stau sa pipaie toata ziua materialele din masina, atata vreme cat combinatia de culori si ergonomia sunt bune nu vad de ce m-as plange. de asemenea, sunt de acord cu @Bogdan_wrc ca de multe ori deschid geamul din spate din greseala iar solutia cu doar doua butoane mi se pare chiar misto. Cati oameni suntem, atatea pareri-1 points
-
@cj.Paul de acord, nu cauta nimeni sa ascunda punctele slabe, doar ca daca te uiti pe posturi, sunt prezentate doar punctele slabe, adica... interiorul. un interior premium, nu adauga doar 1k la pret. plus ca de asta va veni Audi in gama, de asta probabil va fi id3.r, etc. @Dolfin lucrand in domeniu, iti garantez ca ala e cost productie la logan. chiar sunt curios unde ai gasit cost productie la Golf 5 cu 5k... @detinator eu nu vorbesc de oferta cu -4k sau -7k. eu compar pretul masinii, normale. fie cu sau fara Rabla. un e-golf cu optionale similare este cam la acelasi pret cu id3. cel putin e-golful pe care am vrut eu sa il iau, care avea cam tot (putin chiar si peste id3, gen incarcare wireless, share wireless la ecran telefon, etc) costa pret de lista 39k euro. id3 este 38k. dar stim cu totii diferentele intre e golf si id3. deci hai sa vedem cat ar costa e-golf fara cei 4-7k euro redusi. este comparabil cu id3 la pret? ti ai mai lua e-golf fara cei 4-7k e redusi? de ce crezi ca au fost reducerile alea? care majoritatea? pe forum, poate acum. dar cred ca sunt sanse ca id3 sa bata e-golf la vanzari. uita te cate e-golf erau pe forum pana acum 9 luni. cate e-golf sunt? 4? deja sunt 2 id3. daca nu erau reducerile de 4/7k mai luati toti/majoritatea e-golf? da, 27 si putin am dat pe id3, cu statia inclusa (tot repet asta, pt ca m-a scutit de 1k cat dadeam pe statie daca luam e-golf) si cei 600e incarcari. deci sa zicem un 25k, rotund. nu neg, la 17-19-20 e golf este best buy, si eu am stat mult in dubii. dar asta pt ca sunt mii de euro diferenta fata de id3, iar banii astia se vad in altel pt ca interiorul la id3 este sub e-golf. eu am preferat altceva de la masina, constient ca interioru va fi inferior. nu aveam cum scoate aceeasi masina, dar mai mare, mai puternica, baterie mai mare, la aceeasi bani. daca vorbesti de zoe, vezi interior la locurile spate, vezi ca abia varianta de 22k are geamuri electrice pe spate, vezi pozitie la volan, etc. si vezi ca zoe este la pret de e-golf cu reduceri. incepe de pe la 18k si ajunge pe la 22k-23k. @Abu, multumesc, asta incerc si eu sa zic. e golf este super masina, cu interior peste id3. dar la bani mai putini, ceea ce e logic.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00