Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.10.2020 în toate secţiunile

  1. Cateva poze din concediu, zona Moeciu de sus - Pestera
    7 points
  2. Nu fi suparat, ai facut rost din timp de cadou de 1 Martie pentru sotie.
    2 points
  3. Id.3 va fi accesibil pentru 'toata lumea' in momentul care nu se va mai putea comanda varianta 1st edition si vor aparea in configurator celelalte variante de echipare. Un exemplu ar fi ID.3 Pure care e comparabil dpdv al performantelor cu e-golf, dar primesti o masina mai noua, cu design futurist, cu o autonomie mai mare. ID.3 Pure 126 CP, 225 NM 0-100 kmh in 10 sec (versus 9.6 e-golf) viteza maxima 160 kmh Baterie 48 kw Autonomie maxima 330 km Charger AC 7.2 KW Charger DC 50 KW Eu cred ca echiparea asta o sa se vanda cu adevarat bine si o sa duca electrificarea la un alt nivel, pentru ca e o varianta de masina 'normala' cu autonomie declarata de peste 300 km, iar pretul ar trebui sa fie in jurul sumei de 20k cu toate reducerile aplicate, fiind un Id.3 'normal'. Dar asta e parerea mea, si sper sa se intample asta. Oricum, mai avem de asteptat pana atunci. Nu cred ca vom avea configurator de Id.3, nici de Enyaq pana in primavara anului viitor cand vom stii valoarea ecobonusului. Preturile probabil vor fi influentate de acesta. In plus, nu prea are sens sa apara configuratorul daca masinile oricum nu vor ajunge la timp pentru a putea beneficia de ajutorul de la stat pe anul 2020.
    2 points
  4. Ah. Nu. Nu ai masina. Ai masini. Ai doua. Ma scuzi.
    1 point
  5. Recomandarea este să nu faci credit pentru o mașină SH, în perioada asta. 4000 este o sumă mică pentru o mașină compactă decentă. Poate găsești o Kia Ceed/I30 în firea ei, 2010, cu noroc poate de la primul proprietar. https://www.autovit.ro/anunt/kia-ceed-ceed-ID7GEbkA.html#38247eafc8 https://www.autovit.ro/anunt/kia-ceed-ceed-ID7GBZuZ.html#38247eafc8
    1 point
  6. Pe de alta parte, ce te face sa crezi ca vei primi cei 3900 de euro in cazul in care renunti la masina alba de pe stoc de la al doilea dealer? Ai vreo clauza prin care poti primi banii inapoi? Macar dincolo ai confirmare verbala si 2 cereri scrise la activ cu numar de inregistrare. Sfatul meu...mergi pana la capat si renunta la contractul initial ca sa iti recuperezi banii in intregime, chiar daca ai fi vrut culoarea turcoaz.
    1 point
  7. Sotia nu are carnet de conducere din motive medicale, nu am bani sa le platesc pe amandoua si daca iei masina prin Programul Rabla Plus nu o poti vinde timp de 12 luni. Ambele masini au aceeasi echipare, ID.3 1St Edition, varianta de baza. Difera doar culoarea (turcoaz vs. alb) Si eu as vrea sa cumpar masina alba de la cei care au dat dovada de omenie. Deocamdata pentru asta ma zbat. Problema este ca cei care au fost ne-omenosi au banii mei la ei in conturi...aproape 5000 EUR...si tot "uita" ca le-am cerut sa-mi returneze banii...
    1 point
  8. @mihai.onu94Da, mă refer la mașina din semnătură Golf 5 1.4 90 hp (alta nu am) dar după cum spuneam am condus și Golf-ul 6 1.4 80 hp și nu se simte prea mare diferența. Este normal să zici pas deoarece alh-ul este de 1.9 și a fost și este un motor deosebit de fiabil dar totuși nu este corect să comparăm un benzinar aspirat cu unul pe motorină mai ales că are si turbină si are altă capacitate cilindrică...? Eu sunt mulțumit de mașina pe care o am pentru că nu mi-a creat nici o problemă(apropo nu este de vânzare să consideri că-mi laud mașina pentru a o vinde), dar dacă ar fi să-mi mai cumpăr încă una mai nouă, Golf 6 1.4 mpi sau 1.6 mpi ar fi alegerea ideală pentru mine. Știu ce spun și mă repet este doar parerea mea si fiecare alege ce consideră ca este mai bine pentru el. O zi frumoasă tuturor!
    1 point
  9. Ok, scuze. Inca nu am masina.
    1 point
  10. Da, e continua. In primele 2 dati, dupa engine off/on eroarea disparea, a treia oara nu a mai vrut. 29 grade erau afara , eu merg cu 22 in masina acum.
    1 point
  11. am luat ursul, ora cam tirzie pentru poze din ce am apucat sa butonez pe drumul de intoarcere (mers calm 95-110km/h pe E85, la intrare in Bucuresti aveam 6.6%), o chestie interesanta: de cite ori vroiam sa activez ACC-ul, pentru citeva secunde afisa 'predictive ACC is unavailable in your country' si wireless charging-ul ori incarca f.lent, ori uneori nu incarca deloc, in 1h30 mi-a incarcat noul SE de la ~20% la doar 51% ... poate asa e normal, n-am facut niste calcule, pina acum nu l-am mai incarcat prin Qi Skoda Connect n-a vrut sa se activeze inca, mai e si miine o zi
    1 point
  12. Eu cu siguranta nu Mie imi place foarte mult ID3-ul, atat cat am avut ocazia sa-l studiez, si daca as fi avut bugetul necesar nu as fi stat pe ganduri, la ora actuala mi se pare cea mai faina electrica pe care o poti comanda la banii care se cer pe ea. Interiorul e chiar OK, nu stiu cati oameni stau sa pipaie toata ziua materialele din masina, atata vreme cat combinatia de culori si ergonomia sunt bune nu vad de ce m-as plange. de asemenea, sunt de acord cu @Bogdan_wrc ca de multe ori deschid geamul din spate din greseala iar solutia cu doar doua butoane mi se pare chiar misto. Cati oameni suntem, atatea pareri
    1 point
  13. Da, lumea se plange de interior. Da, incercam sa cautam puncte slabe. Cel putin asta fac reviewer-ii. Pentru unii cumparatori conteaza mai mult, pentru unii mai putin. Da, lumea compara id.3-ul cu un Golf, pentru ca insusi VW pozitioneaza id.3-ul ca fiind ''Golful electricelor''. O masina electrica pentru mase. Insa cand ajungi sa compari interioarele celor doua masini, vezi ca sunt foarte diferite. Si aici VW s-a faultat putin, deoarece ei au ridicat stacheta si si-au obisnuit clientii cu materiale bune. Este altceva mai calitativ din aceeasi clasa la aceeasi bani? Evident nu. La 27k euro e best buy pentru o electrica. Dar asta nu inseamna ca trecem cu vederea punctele slabe ale masinii. Putea la fel de bine sa fie cu 1k euro mai scumpa, dar cu un interior mai calitativ si tot best buy era, cu mai putine plangeri. Cei ce vor o masina electrica sunt dispusi sa accepte minusuri. Si eu sunt. Problema apare atunci cand vrei sa vinzi id.3-ul celor care nu intentioneaza sa isi cumpere o electrica, si fac comparatia cu ICE.
    1 point
  14. toata lumea se plange de interior. Ok, nu este premium. dupa 1500km, deja nu il observ decat cand arat masina cuiva. volanul si ce vede soferul este f ok. mi sa intampla des la masinile care au 4 butoane de geam pe usa, sa deschid alea din spate daca ma grabesc, fiind mai aproape de mana. am mers si 4h in masina si nu am simtit disconfort. cred ca incercam sa cautam puncte slabe... si mie imi plac mai mult materialele de la e-golf, nimic de zis. dar e-golf era la acelasi pret (nu vorbesc de ofertele actuale la masinile pe stoc), desi mai mica, mai slaba ca range si putere. la aceeasi bani (27k) si-ar lua cineva e-golf si nu id3? pt materialul de interior? Dar, sunt curios ce masina comparabila putem gasi, cu interior premium, ~27k euro, rwd, 204 cai, full electrica, 58kw, optionale mai mult decat decente. si mai ales clasa asta de spatiu. eu nu am gasit. Kona ar fi singura apropiata, dar mult mai mica, design discutabil. si stim diferenta de pret/valoare in cativa ani hyundai/VW. id3 este doar o idee mai scumpa decat e208. dar nu putem compara multe aspecte. In topicul de versus putem continua disuctia....
    1 point
  15. Se vad taierile de costuri, din pacate, chiar Matt spune ca e un interior inferior modelelor anterioare. Ideea cu 4 geamuri electrice si 2 comutatoare la sofer e elocventa. In plus, nici ergonomia pentru care era recunoscuta marca nu mai e ce-a fost. Daca nu apare ceva notabil in urmatorii ani, voi schimba marca pentru o alta, deja nu mai vad o diferenta de calitate fata de alte marci mai ieftine la achizitie.
    1 point
  16. Duminică am fost până la un super market și când am închis ușa stânga spate s-a auzit un zgomot ascuțit de pe la geam După ce am pornit motorul, am coborât geamul spate puțin și s-a auzit iar un zgomot, dar de urcat nu a mai urcat. Am ajuns acasă și m-am apucat de desfăcut fața de ușă exterioară și cea interioară. La o primă vedere nimic ciudat sau ce ar putea încurca macaraua geamului. Scot și motorul de la acționarea geamului să îl testez și constat că este în regulă. Apoi mă uit la macara și văd șufa contorsionata. Bănuiam că nu trebuie să arate așa, (așa arată la cea pe care am cumpărat-o) o scot să o examinez și mai cade ceva din plastic. M-am prins acum: s-a rupt plasticul și capătul șufei nu mai avea ce să tragă în sus pentru că era ieșit. Mă duc în casă, mă uit pe net și până la urmă decid să iau o macara SH, nu doar acea clemă din plastic, pentru că șufa avea ambele capete contorsionate și sarmele nu mai stăteau cum ar fi trebuit. Ridic geamul, îl prind cu câteva bucăți de bandă de hârtie și las mașina acasa. Azi mi-au sosit mai multe piese: macaraua, plafonarea spate (al cărei buton nu mai mergea acționat) și becuri cu led de pe Aliexpress. Nerăbdător, am început cu macaraua. Am montat-o i-am prins geamul cu siguranța de plastic pe care am împins-o până la capăt, apoi am cuplat și motorul și am făcut proba: totul ok, se ridica și cobora normal. Apoi am curățat plafoniera, i-am dat gaura suplimentară de pe mijloc și am montat-o la loc Ocazie cu care mi-am adus aminte iar de pânza dezlipita de la plafon. O să caut un plafon sau o să mă apuc de bricolaj, dar mai încolo. Apoi am schimbat și becurile cu led De data asta nu mai dau eroare în bord, iar diferența dintre ele și un bec normal este enormă (in stânga bec normal, în dreapta becul cu led). Continuăm deplasarea, acum și mai luminoasă la semnalizare!
    1 point
  17. Cateva din pozele astea sunt de facut poster! (in fine, pentru cine isi mai aduce aminte ce este acela un poster) Selecta companie! In vreo 10 ani ma alatur si eu cu VR-ul
    1 point
  18. Anul asta am iesit cu masina la mai multe evenimente. De regula cu surate de vârsta ei. (Motorpark Adancata, Raliul Memorial Giurgiu, evenimente private, etc). Masina s-a comportat exceptional - nici un eveniment tehnic nedorit pana acum.
    1 point
  19. azi am.inlocuit si amplificatorul gsm cu modelul 4M0035456A. procedura a durat 10 minute. semnalul pare la fel...dar mai studieZ
    1 point
  20. Ne pregatim pt stage 2+. Admisie 'cold air intake' Ramair Oversized
    1 point
  21. S-a montat subwooferul, este plug and play, iar sunetul este bestial. Recomand tuturor deținătorilor de Golf 7 sau passat b8, nu veți regreta. Acest woofer are stație cu DSP, și amplifica tot sistemul audio al mașinii, 4x50 watt Rms și woofer ul 160 de watt. Chiar și la maxim sunetul este foarte clar.
    1 point
  22. Am luat jantele, acuma astept cauciucurile de iarna (inca nu m-am decis), implicit iarna.
    1 point
  23. Multumesc! E pe lista, in momentul in care umblu acolo voi face si curatarea supapelor. Vreau sa ajung si pe circuit dar anul urmator. Intre timp m-am ocupat de mici detalii ce tin de aspect: 1. Embleme VW fata/spate glossy black, iar mijlocul celui din spate l-am vopsit in culoarea masinii. Le-am cumparat de pe ebay par destul de bine facute. 2. Extensii Padele Volan: 3. Insertii cu R la manerele de la scaune Am in plan zilele care urmeaza sa pun distantieri H&R de 10mm si un set de arcuri sport iar pe termen mai lung sa o pregatesc pt stage 2+.
    1 point
  24. Multumesc celor care m-au ajutat!Am comandat carligul.Saptamana viitorte,daca am timp,voi cauta pe cineva sa mi-l monteze.Voi reveni cu informatii.
    1 point
  25. Am vazut si eu masina expusa aici in centru pe la un mall Personal nu imi place nimic la ea ... nimic nu se leaga sa ii dea cea aparte , parca e facuta din alte modele amestecate : - aduce la spate cu xxx , la fata cu xxx , seamana din lateral cu xxx , in trafic pare xxx , etc Imi aduce aminte cand am vazut in spatele meu pe Valea Oltului un Kona ... m-am tot uitat in oglinda , semana cu Tucson , era mai urata , mai mica , etc Pana la un blocaj cu un accident cand m-am dat jos din masina si am vazut cat de urata e cu adevarat Dar totul e subiectiv Ursul de la Skoda are linia lui , il recunosti indiferent de padurea de masini in care se ascunde si ori iti place ori nu La Tarraco ( pana si numele e naspa , mai avea putin si il anagramai Tractor ) nu stii sigur daca iti place sau nu , parca da , parca nu ... pret mic cu spatiu mare ... dar .... e ceva acolo care zice NU
    1 point
  26. Am obtinut atestatul de vehicul istoric, iesit azi am fost cu masina la RAR (sa scrie in CIV ca este vehicul istoric). Am profitat de vremea buna sa fac si 2-3 poze.
    1 point
  27. Trebuie sa recunosc ca a frost cringe maxim sa ma uit la clipul ala. Esti sigur ca ai achizitionat masina potrivita pentru caracterul si nevoile tale ? PS : Franele alea scartaie pentru ca plang sa fie folosite, nu mangaiata frana
    1 point
  28. diagrama, ti-o scot eu, daca ai nevoie. Dupa ce il cumperi, ma anunti
    0 points
  29. le-am atasat pe ambele step_50200_50500_50501.pdf step_r.pdf
    -1 points
  30. salut. Am schimbat si eu discurile de frana cu tot cu placute pe spate iar pistonasul de pe partea stanga a intrat greu in etrier. Dupa un drum de 100 km, la destinatie am observat ca janta era destul de calda in comparatie cu celelalte. In mers am observat doar ca masina trage putin mai greu, pe liber abia scadea viteza si din acest motiv nu am oprit. Ma gandesc ca nu mai lucreaza acel pistonas. Ce imi recomandati, sa il reconditionez cu un kit sau sa schimb etrierul cu totul ? Nou este 200 lei iar sh 100 - 150lei. Am gasit aici un DIY despre reconditionare dar pe spate am vazut ca este mai complicat decat pe fata. Multumesc
    -1 points
  31. in 24k km s-a schimbat ceva legat de autonomie ? Poti sa vezi cat % din capacitate au bateriile?
    -1 points
  32. Am si eu nevoie de o recomandare de service pentru distributii in Bucuresti. Am un Seat Altea 1,4 TSI 125cp 92kw din 2010
    -1 points
  33. Si eu folosesc de câteva schimburi ravenol ssl 0w40 usvo. Foarte bun. Nu am observat consum de ulei deloc.
    -1 points
  34. Merge lipit pragul cu Bison Montage Kit, in câteva ore se întărește definitiv. Efectul maxim se obține in 24h. Este foarte rezistent. Este la tub lung. Culoarea este un muștar deschis. Ar mai fi o soluție bicomponenta Bison 5 minute, in doua seringi lungi. Efectul este imediat, culoarea este incolora.
    -1 points
  35. foloseste doar ulei OE. Nu strica cutia de viteze. 2 litri de ulei OE nu costa o avere. Trebuia sa intrebi pe topic înainte sa cumperi ulei .
    -1 points
  36. 2.0 tdi 150cp extraurban, 3.6-3.7. Nu am mers subturat.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!