Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.10.2020 în toate secţiunile

  1. @rudiRUD la dieselele vag din dotare nu as schimba motul-ul, insa la VR nu m-a incantat peste masura, doar ca la km pe care ii are, nu l-a mancat deloc. Sunt chiar curios cum se comporta long time cu uleiul oe, norma din carte. Rau nu ar avea ce ii face. @Muale asta, plus ca am uitat sa imi iau garnitura de buson baie, si a doua zi plecam iar la drum, nu voiam sa plec fara ulei proaspat. Iar treaba cu corect este cu dus si intors - furtunul intra pana in fundul baii, unde sta joja, si dupa cantitatea de ulei extrasa, si contaminarea (culoarea) uleiului dupa +1000km, se pare ca am facut o treaba cel putin decenta Si sa revenim, am profitat de vremea inca buna de luni (ca azi a fost jale pe traseul pe care l-am parcurs ieri) si in drum spre (din nou) TM, am ales Transalpina. Mi-o aduceam aminte de acum 8 ani de zile, intr-un hyundai diesel, in care fiecare ac de par abrupt (si sunt destule) era o experienta destul de neplacuta. Peisajele dupa cum le stiam, superbe, insa experienta cu Golful a depasit orice asteptare. Cuplul "de jos" al VR-ului, combinat cu tractiunea si supensia, "insurubeaza" masina pe viraje intr-un mod care te face sa ranjesti continuu. Iar bucata (mai usoara) superb virajata, si cu asfalt perfect dintre Obarsia Lotrului si Sebes, in zi de lucru, cu trafic redus, este o experienta deosebita. Cu aceste doua drumuri pot completa "review-ul" chinezismelor allseason, care implinesc in curand 2 ani la mine: Pe uscat sunt decente, un pic zgomotoase la viteza si in viraje luate (foarte) tare, aderenta un pic sub cauciucuri dedicate de vara, insa in limite mai mult decat ok in utilizare normala; Surpiza a venit pe ud, inclusiv pe drumul de intoarcere in noaptea asta, cand am parcurs Dealul Negru si A1 pe torentiala - profilul "V" se pare ca a fost copiat ok de fratii chinezi, evacueaza foarte bine apa, reducand acvaplanarea aproape la nivelul Uniroyalurilor. Iar faptul ca sunt XL (extra load) ajuta mult in precizia schimbarilor de directie. Per ansamblu nu sunt deloc rele.
    9 points
  2. Nu inteleg acum pozitionarea noului Leon Cupra..daca formentor vrea sa fie alternativa la un hatch compact. Oricum e alternativa cum banuiam pt pasionatii marcii. Se poate configura Audi S3 cu ceva dotari discount ajunge la 47-48K, R-ul probabil cand se va lansa va fi pe la 40-42k cu dotari. Ca dinamica Cupra Formentor o sa plateasca tribut caroseriei comparativ cu hatch-urile clasice, dovada sunt si cele 100-150kg in plus, garda la sol mai mare. Cupra si motor de 1.5TSI sau 2.0TDI nu au ce cauta in aceeasi fraza.
    3 points
  3. Duminică am fost până la un super market și când am închis ușa stânga spate s-a auzit un zgomot ascuțit de pe la geam După ce am pornit motorul, am coborât geamul spate puțin și s-a auzit iar un zgomot, dar de urcat nu a mai urcat. Am ajuns acasă și m-am apucat de desfăcut fața de ușă exterioară și cea interioară. La o primă vedere nimic ciudat sau ce ar putea încurca macaraua geamului. Scot și motorul de la acționarea geamului să îl testez și constat că este în regulă. Apoi mă uit la macara și văd șufa contorsionata. Bănuiam că nu trebuie să arate așa, (așa arată la cea pe care am cumpărat-o) o scot să o examinez și mai cade ceva din plastic. M-am prins acum: s-a rupt plasticul și capătul șufei nu mai avea ce să tragă în sus pentru că era ieșit. Mă duc în casă, mă uit pe net și până la urmă decid să iau o macara SH, nu doar acea clemă din plastic, pentru că șufa avea ambele capete contorsionate și sarmele nu mai stăteau cum ar fi trebuit. Ridic geamul, îl prind cu câteva bucăți de bandă de hârtie și las mașina acasa. Azi mi-au sosit mai multe piese: macaraua, plafonarea spate (al cărei buton nu mai mergea acționat) și becuri cu led de pe Aliexpress. Nerăbdător, am început cu macaraua. Am montat-o i-am prins geamul cu siguranța de plastic pe care am împins-o până la capăt, apoi am cuplat și motorul și am făcut proba: totul ok, se ridica și cobora normal. Apoi am curățat plafoniera, i-am dat gaura suplimentară de pe mijloc și am montat-o la loc Ocazie cu care mi-am adus aminte iar de pânza dezlipita de la plafon. O să caut un plafon sau o să mă apuc de bricolaj, dar mai încolo. Apoi am schimbat și becurile cu led De data asta nu mai dau eroare în bord, iar diferența dintre ele și un bec normal este enormă (in stânga bec normal, în dreapta becul cu led). Continuăm deplasarea, acum și mai luminoasă la semnalizare!
    2 points
  4. am luat ursul, ora cam tirzie pentru poze din ce am apucat sa butonez pe drumul de intoarcere (mers calm 95-110km/h pe E85, la intrare in Bucuresti aveam 6.6%), o chestie interesanta: de cite ori vroiam sa activez ACC-ul, pentru citeva secunde afisa 'predictive ACC is unavailable in your country' si wireless charging-ul ori incarca f.lent, ori uneori nu incarca deloc, in 1h30 mi-a incarcat noul SE de la ~20% la doar 51% ... poate asa e normal, n-am facut niste calcule, pina acum nu l-am mai incarcat prin Qi Skoda Connect n-a vrut sa se activeze inca, mai e si miine o zi
    1 point
  5. Am rezolvat problema, cel puțin momentan, am fost la un service pentru parbrize și din acea fisură a rămas una aproape insesizabila. Sper să fie ok.
    1 point
  6. La Karoq esti inca in perioada de garantie. Daca nu ai urme de daune externe ti-l vor schimba pe garantie ( teoretic, depinde de competenta angajatilor ). Mie , pentru exfoliere, mi l-au schimbat fara sa zica ceva. Daca nu ai fi in perioada de garantie eu as combina raspunsurile colegilor : parbriz cu lane assist la service-ul mentionat mai sus sau la altul competent.
    1 point
  7. Da, lumea se plange de interior. Da, incercam sa cautam puncte slabe. Cel putin asta fac reviewer-ii. Pentru unii cumparatori conteaza mai mult, pentru unii mai putin. Da, lumea compara id.3-ul cu un Golf, pentru ca insusi VW pozitioneaza id.3-ul ca fiind ''Golful electricelor''. O masina electrica pentru mase. Insa cand ajungi sa compari interioarele celor doua masini, vezi ca sunt foarte diferite. Si aici VW s-a faultat putin, deoarece ei au ridicat stacheta si si-au obisnuit clientii cu materiale bune. Este altceva mai calitativ din aceeasi clasa la aceeasi bani? Evident nu. La 27k euro e best buy pentru o electrica. Dar asta nu inseamna ca trecem cu vederea punctele slabe ale masinii. Putea la fel de bine sa fie cu 1k euro mai scumpa, dar cu un interior mai calitativ si tot best buy era, cu mai putine plangeri. Cei ce vor o masina electrica sunt dispusi sa accepte minusuri. Si eu sunt. Problema apare atunci cand vrei sa vinzi id.3-ul celor care nu intentioneaza sa isi cumpere o electrica, si fac comparatia cu ICE.
    1 point
  8. toata lumea se plange de interior. Ok, nu este premium. dupa 1500km, deja nu il observ decat cand arat masina cuiva. volanul si ce vede soferul este f ok. mi sa intampla des la masinile care au 4 butoane de geam pe usa, sa deschid alea din spate daca ma grabesc, fiind mai aproape de mana. am mers si 4h in masina si nu am simtit disconfort. cred ca incercam sa cautam puncte slabe... si mie imi plac mai mult materialele de la e-golf, nimic de zis. dar e-golf era la acelasi pret (nu vorbesc de ofertele actuale la masinile pe stoc), desi mai mica, mai slaba ca range si putere. la aceeasi bani (27k) si-ar lua cineva e-golf si nu id3? pt materialul de interior? Dar, sunt curios ce masina comparabila putem gasi, cu interior premium, ~27k euro, rwd, 204 cai, full electrica, 58kw, optionale mai mult decat decente. si mai ales clasa asta de spatiu. eu nu am gasit. Kona ar fi singura apropiata, dar mult mai mica, design discutabil. si stim diferenta de pret/valoare in cativa ani hyundai/VW. id3 este doar o idee mai scumpa decat e208. dar nu putem compara multe aspecte. In topicul de versus putem continua disuctia....
    1 point
  9. Am citit articolul, am cautat si ceva informatii. Se pare ca varianta de 310 cp bate spre 1700 kg asa ca tare mi e ca variantele hibride se vor juca in zona de 1750-1800 kg. De asemenea, faptul ca subit avem 7 motorizari imi spune ca modelul se vrea unul de masa, cu de toate pentru toata lumea (care nu vrea o ateca) si se dilueaza ideea initiala a brandului Cupra. Personal imi place, mi a placut inca de cand au lansat conceptul 2020, dar politica de preturi mi se pare ca este total in afara a ceea ce ar trebui sa fie. Sunt curios in continuare de preturile din Ro. Pe Mobile.de avem deja cateva Formentor la vanzare, masini de showroom.
    1 point
  10. salut. este doar o parere: daca tot il schimbi pune unul si cu suport pt lane assist. Asta este momentul potrivit! Bafta! cod parbriz incalzit + bracket pentru camera: 57A845011F NVB Trim.uri negre (pentru camera frontala): 575868437A 9B9 3g0858633 82V 3g0858634 82V
    1 point
  11. Mai multe detalii, poze etc, în engleză https://www.carscoops.com/2020/10/the-2021-cupra-formentor-stars-in-97-new-photos-as-engine-lineup-detailed/
    1 point
  12. A, scuze, nu am văzut unde se termină ghilimele. Am crezut că face parte din contractul tău. O să fie interesant de văzut cu ce normă de înmatriculare vine. Momentan, nici o veste de la dealer, teoretic ar trebui fabricată săptămâna asta.
    1 point
  13. Masinuta de o saptamana sta cuminte pe dreapta si asteapta ziua cea mare de maine cand va primi ambreiaj nou. Cel vechi a inceput sa patineze tare in toate treptele superioare plus ceva zdranganit la relanti si am preferat sa o tin pe dreapta decat sa ma lase pe undeva in drum. Azi a primit o baita completa acasa plus presurile de cauciuc de iarna si bineinteles 2-3 poze. Va urma dupa ambreiaj pregatirea pt iarna cu decontaminat si ceara si cateva elemnte de polisat! Km 287.000
    1 point
  14. Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si mai ales in spatele lui spre habitaclu. Trepideaza destul de tare la relanti insa tampoanele isi fac bine treaba, caroserie nepreluand deloc vibratiile....deh 3 cilindri. Insonorizarea este bine facuta. Din interior aproape ca nu iti dai seama daca e motorul pornit sau nu.
    1 point
  15. Cine are de gand sa isi monteze lumini de avertizare in usi si doreste achizitia de lampi + cablaj, sa se limiteze la a cumpara doar 1 pereche, doar pt usile fata. Pentru usile fata, montajul e simplu, lampile au loc in locul catadioptrilor, legatura se face simplu, descrisa in acest topic. Pentru usile spate, luati-va gandul, pentru ca va pierdeti timpul cu modificarile necesare si tiganelile care trebuie facute. Fix in spatele catadioptrului este acel "surub" de plastic ce face parte din prinderea fetei de usa. Automat nu este loc pentru lampa de avertizare si trebuie facute modificari. Trebuie renuntat la mufa pentru lampa si conectate direct firele, trebuie scurtat acel plastic/canal in care se introducea mufa, firele trebuie conectate cumva la ce este de gasit in mufa de pe usa(aspect detaliat si in acest topic) deoarece usile spate nu mai au calculatoare (cum regaseam de altfel pe G5 si G6). Iar cu timpul, riscati sa aveti probleme cu switch-urile usilor spate, pentru ca vor ceda datorita tensiunilor in plus create de aceste lumini de avertizare. Pe vwvortex multi se plang ca au ajuns sa aiba probleme mari la usile spate datorita improvizatiilor pentru aceste lumini de avertizare. Mai exact bordul nu mai recunoaste usa deschisa spate, plafoniera nu se mai aprinde, probleme cu inchiderea centralizata etc. Rezumati-va daca vreti neaparat asa ceva doar la usile fata, pentru ca acolo exista si codare pt treaba asta, mufa din calculator este prevazuta cu pin la care se poate atasa plusul lampii si totul este in regula.
    1 point
  16. Am rezolvat cu trepidatiile, intr-adevar saibele si O-ringurile!
    1 point
  17. Nu da importanta, e din diferential.in mers nu o sa auzi zgomotul.La multe masini se aude, mai ales cand sunt suspendate.
    1 point
  18. Daca ai vreodata drum prin cluj si vrei sa vezi cum merge un agx resoftat lasa-mi in mesaj.
    1 point
  19. Eu am cumparat ravenol vmo cand bidonul de 5L costa 115-120 lei. Acum pretul lui a crescut semnificativ. Am renuntat de mult sa mai urmaresc in detaliu acest topic dupa ce mi-am dat seama ca orice ulei care respecta norma rezista 10 k km in conditii normale de mers si dupa ce a inceput sa-mi rugineasca masina. Asemanator si Fuchs. La inceput bidonul era destul de ieftin pe urma au scumpit in draci desi calitatea cred ca e aceeasi.
    -1 points
  20. Salutare. Am făcut și eu rost de o statie Hoffman h115. Nu am mai avut până acum o statie și nu știu exact cum sa o setez și dacă contează așa mult. AQ se tine pe on sau pe off? SQ pe unde se menține între min și maxim și ce înseamnă în funcție de gradație ? Am văzut că pe AQ on nu am zgomot de fundal oriunde l-aș seta. Dacă mai e ceva de menționat, mai exact ce înseamnă -5khz și dacă trebuie activat. Mulțumesc
    -1 points
  21. Nu le-am înlocuit pentru ca nu aveam altele, eu le-am scos sa le verific!
    -1 points
  22. depinde ce piese ai pus cand ai schimbat ax cu came si tacheti. Poti sa desfaci iar sa te uiti sa vezi ce uzura au.
    -1 points
  23. Tu te ocupi de masini Florine , mai mult ca sigur iti place sa simti ce poate masina tot timpul La cat e de mare masina asta consuma foarte putin , am pe paginile anterioare o coborare de la Sibiu La Valcea facuta noaptea cu 5.9% parca Tu probabil te-ai plictisi cu mine la volan , eu nu am piticul ala care sa ma faca sa fiu cu un loc mai in fata in trafic Acolo creste consumul mereu , la franari si accelerari Imi place sa merg repede dar pe drum liber , relaxat La aceeasi masina diferenta de consum reflecta cel mai probabil si felul de a fi al fiecaruia Unii sunt mai calmi la volan , si eu ma mai enervez dar nu transmit asa si pedalei de acceleratie , nu dau flash-uri si nu abuzez de claxon Merg la limita superioara a vitezei legale si urasc pe cei care merg cu aceeasi viteza si in si in afara localitatii = ma depasesc in localitate si apoi trebuie sa ii depasesc eu ca merg ca melcii in afara Daca vei sa conduci masina asta intuitiv si relaxat e foarte usor , pastrezi distanta fata de cel din fata si e de ajuns Daca vrei sa conduci super smecher cum faceau cei 6 bucuresteni probabil ajunge la 10% , eu nu vad rostul dar probabil ptr ei era extrem de important Chiar daca , in general vorbind , nu sunt respectat cum mi-as dori , incerc sa respect eu pe ceilalti Daca gresesc , asta sa fie pierderea mea
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!