Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.10.2020 în toate secţiunile
-
Dupa aproape 2 ani (si aproape 20000 km), am decis (si eu) sa-mi prezint masina. Este vorba despre un Golf 7.5 (facelift) Atlantic Blue Metallic, Comfortline, 1.5 TSI, 130 CP, manuala, 6 trepte, livrata in data de 08.11.2018 (comandata in 26.07.2018; da, am prins luna august de concediu la nemti...csf, n-ai csf?). Cateva dotari optionale: blind spot cu rear traffic alert; camera video rear assist; keyless go, entry; pachet iarna: scaune fata incalzite, instalatie spalare faruri, duze instalatie spalare parbriz incalzite, avertizor pentru scaderea nivelului lichidului de spalare parbriz; composition media; climatronic 2 zone; privacy glass; app connect; park pilot; parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii + aproape toate sistemele de asistenta posibile si imposibile in afara de Lane Assist si Pedestrian Monitoring. Ce mi-as fi dorit (si n-am bifat din neatentie sau mai degraba din nestiinta: oglinzi rabatabile electric; pentru cca 100 $ in plus nu era mare problema; am cochetat 1 an si ceva cu un retrofit, insa am auzit ca este prea complicat implicand achizitionarea oglinzilor cu blind spot si calculatoarele cu cablaje aferente ; daca aveti un sfat despre costuri si instalare, I would be grateful ) si, evident, DSG...dar bugetul, bugetul? Pana acum, am facut schimbul de ulei + filtru la reprezentanta Sandra Trading Iasi (ulei Long Life 3) la 11000 km. Dealerul s-a uitat ciudat la mine (masina avea doar 11 luni) ca cica:"Ati facut deja 30000 km?" Off nemtii si intervalele lor. Si inspectia de 2 ani (aproape) luna asta la 195000 cu schimbarea filtrului de habitaclu; bine, aici am vrut sa schimb si filtrul de aer, dar consilierul de la Open Service Iasi (fosta Skoda- nu mai calc p'acolo), a zis ca se face la peste 30000km ca doar ce., "Mergeti pe drumuri de tara?". In rest, a avut parte de un detailing exterior complet cu aplicarea unei protectii ceramice Nanolex la implinirea varstei de un an si inlocuirea becurilor pe halogen cu leduri la nr. de inmatriculare si in portbagaj (ma gandesc sa schimb toate becurile si din interior). La alte planuri de viitor, nu prea m-am gandit. Doar revizii (aici trebuie sa fiu mai incisiv cu consilierii) si intretinerea exteriorului ( ca interiorul e farmacie, vorba unor cunoscuti pe care ii pun sa-si puna botosei cand urca in masina). Daca aveti alte idei /cunoasteti persoane din Iasi care stiu sa faca retrofituri care nu bat la ochi (ca doar e inca in garantie), feel free to share with me. Las aici cateva poze in dulcele stil clasic al forumului.8 points
-
Duminică am fost până la un super market și când am închis ușa stânga spate s-a auzit un zgomot ascuțit de pe la geam După ce am pornit motorul, am coborât geamul spate puțin și s-a auzit iar un zgomot, dar de urcat nu a mai urcat. Am ajuns acasă și m-am apucat de desfăcut fața de ușă exterioară și cea interioară. La o primă vedere nimic ciudat sau ce ar putea încurca macaraua geamului. Scot și motorul de la acționarea geamului să îl testez și constat că este în regulă. Apoi mă uit la macara și văd șufa contorsionata. Bănuiam că nu trebuie să arate așa, (așa arată la cea pe care am cumpărat-o) o scot să o examinez și mai cade ceva din plastic. M-am prins acum: s-a rupt plasticul și capătul șufei nu mai avea ce să tragă în sus pentru că era ieșit. Mă duc în casă, mă uit pe net și până la urmă decid să iau o macara SH, nu doar acea clemă din plastic, pentru că șufa avea ambele capete contorsionate și sarmele nu mai stăteau cum ar fi trebuit. Ridic geamul, îl prind cu câteva bucăți de bandă de hârtie și las mașina acasa. Azi mi-au sosit mai multe piese: macaraua, plafonarea spate (al cărei buton nu mai mergea acționat) și becuri cu led de pe Aliexpress. Nerăbdător, am început cu macaraua. Am montat-o i-am prins geamul cu siguranța de plastic pe care am împins-o până la capăt, apoi am cuplat și motorul și am făcut proba: totul ok, se ridica și cobora normal. Apoi am curățat plafoniera, i-am dat gaura suplimentară de pe mijloc și am montat-o la loc Ocazie cu care mi-am adus aminte iar de pânza dezlipita de la plafon. O să caut un plafon sau o să mă apuc de bricolaj, dar mai încolo. Apoi am schimbat și becurile cu led De data asta nu mai dau eroare în bord, iar diferența dintre ele și un bec normal este enormă (in stânga bec normal, în dreapta becul cu led). Continuăm deplasarea, acum și mai luminoasă la semnalizare!2 points
-
2 points
-
M-am gandit daca merita prezentare si noua membra a familiei...si am concluzionat că da ? Este vorba de noua Octavia 4 in echipare Ambition, motor 1.0 tsi 110 cp, cutie manuala 6 trepte si cu ceva optionale: - clever pack ambition: driving mode selection, senzori parcare fata/spate, tempomat cu limitator de viteza, priza 230 v si conectori usb-c: 2 fata, 1 langa oglinda retrovizoare si 2 spate. - light assistant si senzor de ploaie, - pachet depozitare: spatiu depozitare sub scaun pasager, plase de prindere in portbagaj, elemente cargo de fixare. - pachet simplu clever: suport tableta, suport telefon, cos gunoi in portiera, covoras portbagaj cu fata dubla, o cheie suplimentara. - culoare argintiu briliant, tapiterie stofa onyx - bonus am mai primit si setul de covorase din cauciuc. Sistemul multimedia este Swing, incarcare telefon prin inductie, are Android Auto functional, Dab, climatronic in 2 zone iar ca sisteme beneficiaza de front assist si lane assist. Inca nu m-am lamurit daca Swing stie sa faca update-ri online (din manual as deduce ca nu). Cu toate astea imi indica ca ar avea deja o aplicatie actualizata. Ceva cu wlan, desi masina teretic nu are wlan. Sim intregrat din fabrica are pentru ca sunt active unele servicii de baza din skoda connect si a sincronizat si profilul de utilizator. Care este enervant ca cere confirmare de profil (apasare ok pe display) la fiecare repornire. Inca nu am aflat daca se poate scapa de acea confirmare. Cateva poze cu exteriorul:1 point
-
Salutare De cateva zile am inceput preagtirea activarii celor 2 sisteme pACC si ACC 0-210km/h Ca dotare de fabrica am avut ACC 0-160km/h. Ulterior am inlocuit parbrizul, am montat camera pt Lane Assist. Pana de curand nu a existat posibilitatea implementarii sistemului pe radarele 2Q. Skoda a anuntat introducerea predictive cruise control pe Kodiaq in 2021. Vorbim practic de acelasi radar 2Q0907572B. Acum 2 zile a fost implementat pe Kodiaq 2018 de catre un pasionat - este testat si functioneaza (atasat link) https://www.facebook.com/mqbcoding/ Activarea presupune update-uri de SW, coduri swap, dataseturi si codari. Maine voi posta poze din timpul activarii si impresii dupa test drive. Nu stiu ce o sa iasa - fiind primul Karoq pe care se testeaza asta.1 point
-
Categoric modificarile sunt datorate normelor de poluare. Citez din contractul semnat la final de august : " incepand cu 1 ianuarie 2021, potrivit reglementarilor legale, vehiculele noi din categoriile M si N1, trebuie sa respecte o noua norma de poluare, anume norme Euro 6d-ISC-FCM, care inlocuieste norma Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC " . Astfel toate autovechiculele vandute ca noi din norma Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC trebuie inmatriculate definitiv pana la 31. decembrie 2020. In perioada urmatoare, banuiesc ca acele masini cu mentiunea „INMATRICULARE DEFINITIVA < 31.12.2020”. Vor primi discounturi generoase, sau se vor vinde ca inamtriculate si rulate.1 point
-
1 point
-
Hyundai a creat anul asta un nou sub-brand pentru modelele sale electrice - Ioniq. Ioniq 5 este primul model, un SUV de dimensiuni medii (intre ID4 si Enyaq ca lungime), va fi disponibil la vanzare din aprilie 2021 in Coreea. Hyundai Ioniq 5 - release date: 2021 04 in Coreea - 2WD si AWD - baterie: 58 kWh si 72 kWh - range: 450-500 km - V2L: 24 kWh disponibili pentru a fi folositi pt camping sau altceva - 350 kW DC fast charger - dimensiuni (L x l x h): 4635 x ? (fara oglinzi retrovizoare) x ? mm - wheelbase: 3000 mm - preturi: 58 kWh 50 mil KRW ( ~36 600 EUR), 72 kWh 53 mil KRW (~39 000 EUR); in Coreea e doar cu 2000 - 5000 EUR mai scump decat Kona EV, si cu 7000 EUR mai ieftin decat ID.4 Sursa: ETNews1 point
-
1 point
-
Am depasit cu ultimul drum, din pacate, cei 10.000km intre schimburi, dar weekendul asta i-am facut "revizia", mai ales ca maine ma astern iar pe drumurile patriei. Prima data de cand merg cu VAG-uri incerc uleiul OE, norma corecta, non-longlife. Filtre Bosch si Mann, si cel de benzina OE. Ca si prima impresie, dupa 50km, bineinteles ca suna usor mai silentios, placebo + ulei curat... Sunt curios cat (nu) il va manca, pentru ca Motul nu manca absolut deloc, la 186k km... Si, am facut ceea ce unora poate li se va parea o blasfemie - am folosit pompa de extragere ulei - am folosit-o si data trecuta la dinozaur, si de fiecare data, cantitatea extrasa ma face sa cred ca este chiar ok. Mizerie incontetsabil mai putina, cu exceptia filtrului de ulei care la VR6 este pus invers fata de TDI sau MB, si la desfacere se scurge cam jumatate de litru de ulei, si trebuie sa fii pregatit pentru asta @oldtimercraiova - am vazut recent in rererereluare episodul de wheeler dealers cu corrado VR6... what a car...1 point
-
Masinuta de o saptamana sta cuminte pe dreapta si asteapta ziua cea mare de maine cand va primi ambreiaj nou. Cel vechi a inceput sa patineze tare in toate treptele superioare plus ceva zdranganit la relanti si am preferat sa o tin pe dreapta decat sa ma lase pe undeva in drum. Azi a primit o baita completa acasa plus presurile de cauciuc de iarna si bineinteles 2-3 poze. Va urma dupa ambreiaj pregatirea pt iarna cu decontaminat si ceara si cateva elemnte de polisat! Km 287.0001 point
-
Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si mai ales in spatele lui spre habitaclu. Trepideaza destul de tare la relanti insa tampoanele isi fac bine treaba, caroserie nepreluand deloc vibratiile....deh 3 cilindri. Insonorizarea este bine facuta. Din interior aproape ca nu iti dai seama daca e motorul pornit sau nu.1 point
-
Probabil ca săptămâna viitoare să vin cu anunțul în legătură cu achiziția pe care o voi face. Mulțumesc pentru recomandări.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iti ridica cuplul maxim limitat initial de cutie (in parametrii de siguranta, evident) si iti optimizeaza programale D si S pentru o performanta sporita. Ce-ar putea sa faca ? Clatite ? :coffee_lol:1 point
-
n-am inteles prea tare ce face acest upgrade...poate cineva mai priceput sa explice si pt intelesul meu?ms frumos.1 point
-
Andi stii bine ca nu am nimic cu tine, insa in locul tau as fi mai atent la exprimari de genul "nu se compara cu nimic altceva". Ai testat tu toate softurile DSG din lume sa poti compara? Din nou, nu mi-o lua in nume de rau. :))1 point
-
0 points
-
-1 points
-
incearca sa vorbesti cu un strungar sa iti faca o bucsa pe care sa o pui acolo astfel incat sa nu mai aiba joc, daca la asta te referi sau cauta prin dezmembrari.-1 points
-
multumesc de urari mai vedem cu prezentarea, ursul asta e mai introvertit (ca si proprietarul) cursul a fost cel de la Porsche (chiar daca nu-i luata de acolo), cam BNR+1% e inca la dealer, sa vedem cind am timp sa ma duc s-o ridic-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00