Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2020 în toate secţiunile

  1. M-am gandit daca merita prezentare si noua membra a familiei...si am concluzionat că da ? Este vorba de noua Octavia 4 in echipare Ambition, motor 1.0 tsi 110 cp, cutie manuala 6 trepte si cu ceva optionale: - clever pack ambition: driving mode selection, senzori parcare fata/spate, tempomat cu limitator de viteza, priza 230 v si conectori usb-c: 2 fata, 1 langa oglinda retrovizoare si 2 spate. - light assistant si senzor de ploaie, - pachet depozitare: spatiu depozitare sub scaun pasager, plase de prindere in portbagaj, elemente cargo de fixare. - pachet simplu clever: suport tableta, suport telefon, cos gunoi in portiera, covoras portbagaj cu fata dubla, o cheie suplimentara. - culoare argintiu briliant, tapiterie stofa onyx - bonus am mai primit si setul de covorase din cauciuc. Sistemul multimedia este Swing, incarcare telefon prin inductie, are Android Auto functional, Dab, climatronic in 2 zone iar ca sisteme beneficiaza de front assist si lane assist. Inca nu m-am lamurit daca Swing stie sa faca update-ri online (din manual as deduce ca nu). Cu toate astea imi indica ca ar avea deja o aplicatie actualizata. Ceva cu wlan, desi masina teretic nu are wlan. Sim intregrat din fabrica are pentru ca sunt active unele servicii de baza din skoda connect si a sincronizat si profilul de utilizator. Care este enervant ca cere confirmare de profil (apasare ok pe display) la fiecare repornire. Inca nu am aflat daca se poate scapa de acea confirmare. Cateva poze cu exteriorul:
    5 points
  2. Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si mai ales in spatele lui spre habitaclu. Trepideaza destul de tare la relanti insa tampoanele isi fac bine treaba, caroserie nepreluand deloc vibratiile....deh 3 cilindri. Insonorizarea este bine facuta. Din interior aproape ca nu iti dai seama daca e motorul pornit sau nu.
    4 points
  3. Crede-ma ca iti merge peste tot....sim-ul integrat in masina functioneaza ca un roaming permanent indiferent de reteaua disponibila (are ledul verde in plafoniera si acolo unde nu are semnal vdf si acolo unde nu are semnal orange). Iar in cazul meu concret a functionat in toata Turcia pana la granita cu Iranul si Siria precum si in toata Georgia pana la granita caucaziana cu Ingușetia/Cecenia....practic nu am intalnit loc unde sa nu functioneze. In special in Georgia in fiecare seara verificam in aplicatie daca imi afiseaza locatia masinii si setam si perimetru de alarma daca iese din zona selectata.
    3 points
  4. mi-a venit ursul (cu noul volanul 'sport'cu tot) ~2 luni de la comanda deci
    2 points
  5. Pentru astia mai batrani, ca mine, evolutia de la octavia 1 (verisoara saraca si usor retardata a golfului) la 4 (care, din punct de vedere al designului si al prezentei in unele echipari, bate pe var'su) este fantastica. Interiorul e foarte fain, iar alegerea cutiei manuale (chiar daca obligata) nu este chiar rea la un motor destul de micut. Astept impresii, despre cum se misca un 1.0 110cp (fie el si turbo) pe ditai caroseria. (serios, nu este o ironie)
    2 points
  6. Am depasit cu ultimul drum, din pacate, cei 10.000km intre schimburi, dar weekendul asta i-am facut "revizia", mai ales ca maine ma astern iar pe drumurile patriei. Prima data de cand merg cu VAG-uri incerc uleiul OE, norma corecta, non-longlife. Filtre Bosch si Mann, si cel de benzina OE. Ca si prima impresie, dupa 50km, bineinteles ca suna usor mai silentios, placebo + ulei curat... Sunt curios cat (nu) il va manca, pentru ca Motul nu manca absolut deloc, la 186k km... Si, am facut ceea ce unora poate li se va parea o blasfemie - am folosit pompa de extragere ulei - am folosit-o si data trecuta la dinozaur, si de fiecare data, cantitatea extrasa ma face sa cred ca este chiar ok. Mizerie incontetsabil mai putina, cu exceptia filtrului de ulei care la VR6 este pus invers fata de TDI sau MB, si la desfacere se scurge cam jumatate de litru de ulei, si trebuie sa fii pregatit pentru asta @oldtimercraiova - am vazut recent in rererereluare episodul de wheeler dealers cu corrado VR6... what a car...
    2 points
  7. felicitari! acum sa le vedem montate si aprinse
    2 points
  8. Am decis sa schimb Seatul Leon cu ceva mai nou (urmeaza sa dau cea mai longeviva masina de pe forum). Dupa multe masini revopsite si lovite cap-coada am gasit una cu kilometrii putini: 42.000 km, cu putine elemente revopsite (si alea fara kit) care la test drive se simtea ca o masina noua. Ce nu imi place la ea este echiparea Dar intetionez sa pun la foc molcom ce imi doresc pe masina. Masina este 1.6 TDI 90 CP 2015 - 42.000 km Nu stiu ce se poate tehnic si ce nu (nici costurile) dar la o prima vedere as inlocui urmatoarele: 1. Jantele de otel cu jante de aliaj (sa am 2 seturi de roti). 2. Cruise control 3. Volan piele multifunctional 4. Cu puterea nu stiu daca o sa ma obisnuiesc (e cam mica) - in caz contrar o resoftare la 110-120 CP Ma mai gandesc - abia azi am luat masina.?
    1 point
  9. Haideti sa nu intram in polemici. Si de ar fi sa fie asa virtual cockpit-ul ar costa probabil 1/3 din acea reducere. Informatii concrete despre costul achizitiei nu pot furniza, e lezne de inteles, insa a fost un deal foarte bun consider eu.
    1 point
  10. Daca il schimbi la 10k mers mixt, aproape orice ulei va fi bun. Eu am ales sa merg anul acesta (tot pe un V6) pe mobil1 noua formula. Nu am facut prea multi km deocamdata sa pot veni cu niste impresii... doar am observat ca sta putin mai sus in temperaturile din oras fata de vechiul ulei (Audi OE 5W-30). In rest la viteze de croaziera are temperatura buna, sunetul la pornire pare la fel. Dar cum spuneam in primul paragraf, un Oil Change Interval mic ajuta mai mult decat un ulei ultra performant.
    1 point
  11. @FylEu nu cred ca voi avea rabdarea ta.Cand aflu ziua ca trebuie sa ajunga masina mea cred ca ma plantez de dimineata in curte la dealer sa o astept....:P
    1 point
  12. Volanul e chestie de gust. Imi place mai mult cel in 3 spite de pe Kodiaq poate si pentru ca are mai putin crom si butoanele rotative negre. In rest sunt la fel de ergonomice si cu butoane la îndemână. Am studiat si eu Scala un pic. La cam aceleasi dotari o faci mai scumpă decat Octavia pentru ca trebuie sa bifezi mai multe optionale care pe Octavia sunt deja incluse in versiunea a doua de echipare.
    1 point
  13. Este foarte posibil că vibrațiile sa provină de la volant.
    1 point
  14. Anul asta am iesit cu masina la mai multe evenimente. De regula cu surate de vârsta ei. (Motorpark Adancata, Raliul Memorial Giurgiu, evenimente private, etc). Masina s-a comportat exceptional - nici un eveniment tehnic nedorit pana acum.
    1 point
  15. @quze +1. Mie personal imi place mai mult cum sta masina cu Rotor 19" decat cele Mtm
    1 point
  16. In perioada urmatoare ar trebui sa schimb si numerele ( schimbare domiciliu). Printre ultimele poze cu numere de SB.
    1 point
  17. M-am tot uitat pe topicul tau si de curiozitate am aruncat un ochi pe ebay uk sa vad cat e un S4 Cabrio si nu pot sa inteleg de ce ai munci atat sa faci o masina din bucati care nu va fi niciodata un S4 sau RS4. Inteleg pasiunea si placerea de surubareala prin parcari dar din punctul meu de vedere nu merita. Genul asta de masina niciodata nu va fi "gata" si cred ca iti ingropi banii fara un rezultat pozitiv. Spor in continuare! Imi asum downvote-urile puteti da cu pietre.
    1 point
  18. Pai e diesel in 4 cilindrii, niste vibratii sunt normale mai ales ca 1.6 TDI nu are nici arbori de balansare. Eventual, compara cu alta in stare buna, nu te lua dupa cum iti imaginezi tu ca ar trebui sa mearga masina.
    1 point
  19. Eu le-as face unora si permis de mers pe strada.
    1 point
  20. Frumoase stopurile (nasol telefonul cu care ai facut poza ?) . Si..parca cere niste tipsuri cu un diametru mai mare..my 2 cents.
    1 point
  21. pai de ce spui ca e best answer daca norma pe care trebuie sa o respecte motorul PD este 505.01 ?
    0 points
  22. 0 points
  23. 500 ron, in Sacele, il gasesti pe facebook: vopsit jante brasov. Sablat, grunduit, vopsit, lacuit.
    -1 points
  24. Nu am idee, cert e ca deabea astept sa le pun pe masina, si in primavara le voi vopsi si pe actualele, tot la acest baiat, dar vor fi un gunmetal grey mult mai deschis. si intr-o singura culoare.
    -1 points
  25. De ce nu citeste nimeni cartea masinii ? Acolo scrie si norme si tot , cu explicatii ... Eu am folosit Motul X-Cess 8100 si nu am avut probleme majore, stiu ca imi pierde pe la niste garnituri dar nu e nimic grav . Acum am pus la ultimul schimb Mobil Super 3000 si nu am observat diferente majore ... la Motul parca se auzea un pic mai lin motorul sa zic ... Atata timp cat respecti normele si pui 5w-40 Vara si 5w-30 iarna din cauza diferentei de temperatura si ungere, cam toate sunt bune ... Dar depinde, am un prieten cu un e90 din 2006, a avut BMW LL nu stiu de care si la ultimul schimb el nestiind, mecanicul i-a pus Castrol si de atunci are toba neagra si masina o are de 2 ani ... Asa ca, daca e noua si scrie pe buson Castrol pui doar Castrol ... asta e parerea mea ... Fiecare masina difera, daca pui 10 masini diferite si le pui acelasi ulei, fiecare il va " manca " diferit sau deloc ... Sunt multi factori de luat in calcul !!!
    -1 points
  26. Cred ca este best answer. Cu aceste specificatii, cumparati o marca premium si nu aveti treaba cu uzura axei cu came și a tachetilor hidraulici. 2 exemple de ulei care au dovedit fiabilitatea la motorul 1.9 tdi PD: Fuchs Titan Gt1 xtl 5w40 si Valvoline Synpower Mst 5w40.
    -1 points
  27. multumesc de urari mai vedem cu prezentarea, ursul asta e mai introvertit (ca si proprietarul) cursul a fost cel de la Porsche (chiar daca nu-i luata de acolo), cam BNR+1% e inca la dealer, sa vedem cind am timp sa ma duc s-o ridic
    -1 points
  28. Si eu tot sonax cu ph neutru, cel portocaliu, de vreo 3 ani, dar folosesc si sonax brilliant shine QD la 3-4 spalari ; mi se pare o combinatie foarte buna in raport calitate / pret. + ca de multe ori inainte sa scot cotetele la plimbare ma opresc si dau doar un jet de apa si zboara toata mizeria
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!