Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2020 în toate secţiunile
-
Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si mai ales in spatele lui spre habitaclu. Trepideaza destul de tare la relanti insa tampoanele isi fac bine treaba, caroserie nepreluand deloc vibratiile....deh 3 cilindri. Insonorizarea este bine facuta. Din interior aproape ca nu iti dai seama daca e motorul pornit sau nu.7 points
-
M-am gandit daca merita prezentare si noua membra a familiei...si am concluzionat că da ? Este vorba de noua Octavia 4 in echipare Ambition, motor 1.0 tsi 110 cp, cutie manuala 6 trepte si cu ceva optionale: - clever pack ambition: driving mode selection, senzori parcare fata/spate, tempomat cu limitator de viteza, priza 230 v si conectori usb-c: 2 fata, 1 langa oglinda retrovizoare si 2 spate. - light assistant si senzor de ploaie, - pachet depozitare: spatiu depozitare sub scaun pasager, plase de prindere in portbagaj, elemente cargo de fixare. - pachet simplu clever: suport tableta, suport telefon, cos gunoi in portiera, covoras portbagaj cu fata dubla, o cheie suplimentara. - culoare argintiu briliant, tapiterie stofa onyx - bonus am mai primit si setul de covorase din cauciuc. Sistemul multimedia este Swing, incarcare telefon prin inductie, are Android Auto functional, Dab, climatronic in 2 zone iar ca sisteme beneficiaza de front assist si lane assist. Inca nu m-am lamurit daca Swing stie sa faca update-ri online (din manual as deduce ca nu). Cu toate astea imi indica ca ar avea deja o aplicatie actualizata. Ceva cu wlan, desi masina teretic nu are wlan. Sim intregrat din fabrica are pentru ca sunt active unele servicii de baza din skoda connect si a sincronizat si profilul de utilizator. Care este enervant ca cere confirmare de profil (apasare ok pe display) la fiecare repornire. Inca nu am aflat daca se poate scapa de acea confirmare. Cateva poze cu exteriorul:6 points
-
Anul asta am iesit cu masina la mai multe evenimente. De regula cu surate de vârsta ei. (Motorpark Adancata, Raliul Memorial Giurgiu, evenimente private, etc). Masina s-a comportat exceptional - nici un eveniment tehnic nedorit pana acum.6 points
-
Masinuta de o saptamana sta cuminte pe dreapta si asteapta ziua cea mare de maine cand va primi ambreiaj nou. Cel vechi a inceput sa patineze tare in toate treptele superioare plus ceva zdranganit la relanti si am preferat sa o tin pe dreapta decat sa ma lase pe undeva in drum. Azi a primit o baita completa acasa plus presurile de cauciuc de iarna si bineinteles 2-3 poze. Va urma dupa ambreiaj pregatirea pt iarna cu decontaminat si ceara si cateva elemnte de polisat! Km 287.0005 points
-
Volanul e chestie de gust. Imi place mai mult cel in 3 spite de pe Kodiaq poate si pentru ca are mai putin crom si butoanele rotative negre. In rest sunt la fel de ergonomice si cu butoane la îndemână. Am studiat si eu Scala un pic. La cam aceleasi dotari o faci mai scumpă decat Octavia pentru ca trebuie sa bifezi mai multe optionale care pe Octavia sunt deja incluse in versiunea a doua de echipare.2 points
-
Am văzut că prin configuratoarele VAG cam bate vântul, cel mai probabil e de la noile norme. Mă gândeam că mai puteai aștepta. Mă uit și eu la Scala și Octavia ca mașini de serviciu, dar nu mai iau mașini cu manuală. Mi se pare interesant că Ambition de pe Octavia pare superior celui de pe Scala. Ar fi cam un fel de Style la Scala din ce văd în pozele tale. Nu am apucat să vedem O4 în showroom.2 points
-
Membru nou pe forum, incep cu prima postare despre noua mea achizitie: Kodiaq Ambition 1.4 TSI 110 kW DSG 6. Nu am fost multumit de culorile din showroom asa ca am asteptat 9 zile sa ajunga din Cehia la mine. Dotare standard + optionalele: 1.KODIAQ ADVENTURE Cruise control (tempomat) cu limitator de viteza Faruri FULL LED cu functie AFS si proiectoare de ceata cu functie Corner PARK DISTANCE CONTROL - senzori parcare fata / spate cu frinare auto Roata de rezerva de dimensiuni reduse Camera spate, incl stopuri LED Jante aliaj usor MITYKAS 7Jx17'' Pachet sumar piele, volan INCALZIT multifunctional (pentru radio si telefon) Vopsea metalizata Garantia extinsa 4 ani sau 100 000 km Trusa automobilistica Skoda Nu ma prind daca mai trebuia ceva, dar la 22.400 EURO cred ca e ok. Preconizez sa-i fac rodajul de 300 + 500 + 300 la drum ling inainte sa o bag in circulatia de oras cu semafoare si ambuteiaje. Daca aveti sfaturi, abia astept sa le citesc. Urmeaza poze, impresii, etc.1 point
-
Pentru astia mai batrani, ca mine, evolutia de la octavia 1 (verisoara saraca si usor retardata a golfului) la 4 (care, din punct de vedere al designului si al prezentei in unele echipari, bate pe var'su) este fantastica. Interiorul e foarte fain, iar alegerea cutiei manuale (chiar daca obligata) nu este chiar rea la un motor destul de micut. Astept impresii, despre cum se misca un 1.0 110cp (fie el si turbo) pe ditai caroseria. (serios, nu este o ironie)1 point
-
Cateva din pozele astea sunt de facut poster! (in fine, pentru cine isi mai aduce aminte ce este acela un poster) Selecta companie! In vreo 10 ani ma alatur si eu cu VR-ul1 point
-
Am depasit cu ultimul drum, din pacate, cei 10.000km intre schimburi, dar weekendul asta i-am facut "revizia", mai ales ca maine ma astern iar pe drumurile patriei. Prima data de cand merg cu VAG-uri incerc uleiul OE, norma corecta, non-longlife. Filtre Bosch si Mann, si cel de benzina OE. Ca si prima impresie, dupa 50km, bineinteles ca suna usor mai silentios, placebo + ulei curat... Sunt curios cat (nu) il va manca, pentru ca Motul nu manca absolut deloc, la 186k km... Si, am facut ceea ce unora poate li se va parea o blasfemie - am folosit pompa de extragere ulei - am folosit-o si data trecuta la dinozaur, si de fiecare data, cantitatea extrasa ma face sa cred ca este chiar ok. Mizerie incontetsabil mai putina, cu exceptia filtrului de ulei care la VR6 este pus invers fata de TDI sau MB, si la desfacere se scurge cam jumatate de litru de ulei, si trebuie sa fii pregatit pentru asta @oldtimercraiova - am vazut recent in rererereluare episodul de wheeler dealers cu corrado VR6... what a car...1 point
-
Ceva normal ,ventilatoarele pornesc pe AC si merg doar impreuna1 point
-
Nu cred ca va trece mult timp pana cand serviciile de incarcare non casnice se vor scumpi peste tot si incarcarile vor deveni echivalente sau mai scumpe in raport cu costul carburantilor fosili la o masina economica. Ma uit ca ID3, de pilda, cu consum real de 15-18kwh/100km in conditii de mers incet (automarket.ro) la 2 lei pentru 1kw/h are costuri de consum mult mai mari decat masina actuala. Nu exista nimic gratuit in lumea asta.1 point
-
Nu mai există conceptul de „rodaj”, în primii 3000 km sunt necesare unele precauții. De asemenea, nici ideea că „motorul se lasă” și scade consumul nu se întâmplă în realitate. Ceea ce se întâmplă este că șoferul se învață cu mașina și o conduce mai eficient, aceasta fiind cauza reală a scăderii consumurilor după un număr de kilometri. Dar consumurile nu sunt relevante, pentru că sunt foarte multe variabile. În general, consumurile date de producător pot fi scoase doar în exterior, unde nu ai atât de multe situații. Bucură-te de mașină1 point
-
Da, am mai spus si acum ceva timp, mie mi se pare o mare magarie. De fapt nu mai beneficiezi de cupoane. De ce nu au zis asa, faci cumparaturi de 500 de lei lunar in cate transe vrei si gata, era de bun simt, tot suma aia le intra in cont. Ma freci tu Kaufland sa vin de nu stiu cate ori, magarie, poate am ratat o singura saptamana si nu mai beneficiez de niciun cupon. Nu-i nimic, acum nu ma mai duc deloc la ei si ma indrept catre alte statii de incarcare sau acasa. Iar cei de la Renovatio, parerea mea este ca ar trebui sa reduca pretul. De curand am vazut la o statie de benzina, litrul de GPL cu 2.03Lei. Deci hai ca deja o dam de gard cu kwh la 1.95Lei. Eu de acum in colo voi alimenta la ei doar in caz de maxima necesitate. Sa speram ca vor construi si altii cat mai multe statii si la preturi de bun simt. Atata timp cat altii dau cu 1Leu/kwh eu cred ca toti ar putea acelasi lucru, dar ma rog, fiecare cu businesul lui.1 point
-
Felicitari! Multi km fara probleme. De asemenea, apreciez in mod special numarul generos de poze, mai ales pentru un model nou. Cum iti pare noul volan vs vechiul model, din perspectiva calitatii si a robustetii sale?1 point
-
Ce inseamna saptamanal oare? Luna urm va avea 6 saptamani. Acum de ex, luna asta, o saptamana s-a intins in ambele luni... Cumperi deci de 2 ori pe sapt?1 point
-
Cred ca este best answer. Cu aceste specificatii, cumparati o marca premium si nu aveti treaba cu uzura axei cu came și a tachetilor hidraulici. 2 exemple de ulei care au dovedit fiabilitatea la motorul 1.9 tdi PD: Fuchs Titan Gt1 xtl 5w40 si Valvoline Synpower Mst 5w40.1 point
-
Km mulți fără incidente! Constat că au eliminat capacul de la motor, care pe lângă faptul că acoperea aluminiul ăla, mai avea și rol de izolare fonică. Totuși, oricum, stă bine la capitolul ăsta noua Octavie. Cred ca mai rapid ai 2 antene decât un sim integrat. Cumva, datele se transmit către server și de acolo apoi pe telefon. Pe scurt, dacă descui mașina din telefon, durează cam 20 de secunde din momentul în care i-am dat comanda.1 point
-
1 point
-
am inteles , nu vreau sa acuz vanzatorul de lipsa credibilitatii dar , eu sunt obligat sa ii dau banii la intocmirea contractului , dupa care raman la mana lui riscand sa nu primesc fiscalul din cauza unor eventuale datorii pe care le-ar putea avea, de asta ma tem si cer fiscal la vanzare....1 point
-
Asa arata log-ul dupa scan OBDeleven data log Date: 2020-10-04 10:41 VIN: xxxxxxxxxxxxxxxxx Car: Skoda Octavia Year: 2021 Body type: Saloon Engine: DLAA Mileage: 217 KM --------------------------------------------------------------- 01 Engine System description: R3 1.0l TFS Software number: 05C906032E Software version: 1021 Hardware number: 05C907394C Hardware version: H03 ODX name: EV_ECM10TFS03005C906032E ODX version: 001006 Long coding: 0119001223240D0870000000000000000000000000000000 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 03 Brakes System description: ESC Software number: 5WA614517BE Software version: 0127 Hardware number: 5WA614517N Hardware version: H13 Serial number: 62090000001003 ODX name: EV_Brake1ESCEPBMQB37W ODX version: 013051 Long coding: 34072CA42222446D527B50010AC961862DB458F052D067C0019CA231018FF100002814 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 08 Air Conditioning System description: Climatronic Software number: 5WA907727N Software version: 0340 Hardware number: 5WA907727N Hardware version: H02 Serial number: -------------------- ODX name: EV_ACClimaBHBVW38X ODX version: 005067 Long coding: 101000019011120000100000111011110000112100100000000000000000 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 09 Central Electrics System description: BCM 37W BOSCH Software number: 5WA937086P Software version: 0137 Hardware number: 5WA937086H Hardware version: 016 Serial number: BXJ53F25072094062138 ODX name: EV_BCM37w ODX version: 005001 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 13 Adaptive Cruise Control System description: ACC Bosch MQB Software number: 5WA907572A Software version: 0246 Hardware number: 5WA907572 Hardware version: H10 ODX name: EV_FRONTRADARBOSCHVW380 ODX version: 003012 Long coding: 01020065400740451247400000000005AE4020000000000000000000000000 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 15 Airbag System description: VW40Airbag Software number: 1EA959655BH Software version: 0037 Hardware number: 1EA959655BH Hardware version: 009 Serial number: U198StE0A32 ODX name: EV_AirbaVW40ALVVW38X ODX version: 001012 Long coding: 98CC000000C0C000000000000000000050540000205400004000F68000120065 Trouble codes: U112300 - Databus error value received Intermittent Date: 2020-10-04 10:37:47 Mileage: 217 km Priority: 6 Malfunction frequency counter: 1 Unlearning counter: 40 Unknown ambient data: 00 --------------------------------------------------------------- 17 Dashboard System description: KOMBI Software number: 5E3920740A Software version: 4600 Hardware number: 5E3920740A Hardware version: 013 Serial number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ ODX name: EV_DashBoardVISMQB37W ODX version: 002017 Long coding: 04A4000063800008018022032000000800301400 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 19 Gateway System description: GW2020 Low Software number: 5WA907530D Software version: 7075 Hardware number: 5WA907530A Hardware version: 753 Serial number: 15014932033109631100 ODX name: EV_GatewMQB2020 ODX version: 004003 Long coding: 0000808D0B00000000000000010301305301600000000100030100000001010100000000000000000000000000000000 Trouble codes: B18D3F3 - Functions which can be activated faulty vehicle configuration static Date: 2020-10-04 10:38:03 Mileage: 217 km Priority: 3 Malfunction frequency counter: 1 Unlearning counter: 40 --------------------------------------------------------------- 23 Brake Boost System description: EBKV Software number: 5WA909059G Software version: 0111 Hardware number: 3Q0909059A Hardware version: H06 Serial number: BPA08524072001308103 ODX name: EV_BrakeBoostG2BoschVW37W ODX version: 013023 Long coding: 1002C540230000CE39E79C73000049922449922400 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 2B Steering Column Lock System description: ELV-MQBB Software number: 2Q0905861B Software version: 0040 Hardware number: 2Q0905861B Hardware version: H09 Serial number: 20000161100002 ODX name: EV_ELVMarqMQBA0 ODX version: 002004 Long coding: 0000000000000000 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 42 Driver Door System description: TSG FS Software number: 5Q4959393H Software version: 0691 Hardware number: 5Q4959393H Hardware version: 008 Serial number: 0000415282368 ODX name: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT ODX version: 001005 Long coding: 001001208000020000001100 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 44 Steering Assistance System description: BASGEN1MQB37 Software number: 5WA907146J Software version: 2032 Hardware number: 5WA907146A� Hardware version: 201 Serial number: 00218785������������ ODX name: EV_SteerAssisBASGEN1MQB37 ODX version: 006037 Long coding: 0000000000000001000002010100010000000101000101 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 52 Passenger Door System description: TSG BFS Software number: 5Q4959392H Software version: 0691 Hardware number: 5Q4959392H Hardware version: 008 Serial number: 0000415292271 ODX name: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT ODX version: 001005 Long coding: 001001208000020000001100 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 5F Multimedia System description: MU-E-D-ER Software number: 5E3035869 Software version: 0891 Hardware number: 5E3035869 Hardware version: 096 Serial number: CVRV49X9AEB0009724 ODX name: EV_MUEIMQB37w ODX version: 001003 Long coding: 33810000008000000000000000000000000000000000000000 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 75 Telematics System description: OCU3HMQB37W Software number: 5WA035284A Software version: 0067 Hardware number: 5WA035284A Hardware version: H12 Serial number: 0000000007VIGTB06551 ODX name: EV_OCU3HMQB37W ODX version: 001039 Long coding: 03381010906828818005460061012607 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------- 76 Parking Assistance System description: PDC 08 Kanal Software number: 5WA919294A Software version: 0026 Hardware number: 5WA919294 Hardware version: H04 Serial number: 00002907209463020235 ODX name: EV_EPHBO18VW3800000 ODX version: 002028 Long coding: 0040010001 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- A5 Driver Assistance System description: MQB MFK 3.0 Software number: 5WA980653A Software version: 3129 Hardware number: 5WA980653 Hardware version: H05 Serial number: E2673511220213003224 ODX name: EV_MFK3ValeoMQB ODX version: 005050 Long coding: 0002088800484040509E00001020002001018000000000000000000000000000 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- BB Rear Left Door Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- BC Rear Right Door Trouble codes: No trouble codes found1 point
-
Mase si autonomie pentru modelele de Norvegia (toate vin cu heat-pump): 1st 422 km, 18", 1840 kg 1st Plus 417 km, 19", 1860 kg 1st Max 408 km, 20", 1920 kg Jantele sunt de aceleasi dimensiuni pe toate pietele: 1st are 18", 1st Plus are 19", 1st Max are 20". Mai precis, ID.3 1st-urile au venit cu aceste pneuri de vara: Bridgestone Turanza Eco 215/55 R18, 215/50 R19, 215/45 R20. Au toate acelasi diametru exterior, doar grosimea balonului difera. Si ca alt fapt divers, cele de 18" sunt mai zgomotoase decat Michelin Primacy 4 215/55 R18, Bridgestone-urile au 71 dB rating, in timp ce Michelin-urile au 68 dB rating. Se pare insa ca unele ID3-uri au venit echipate cu Continental EcoContact 6, pt 18" si 19" ca penuri de vara (noise rating tot 71 dB), si s-ar putea sa vina cu Continental WinterContact TS 850 P ca pneuri de iarna (noise rating 72 dB).1 point
-
Mersi frumos! Sper sa o repetam cat mai des, ca a fost tare fain.1 point
-
Merge lipit pragul cu Bison Montage Kit, in câteva ore se întărește definitiv. Efectul maxim se obține in 24h. Este foarte rezistent. Este la tub lung. Culoarea este un muștar deschis. Ar mai fi o soluție bicomponenta Bison 5 minute, in doua seringi lungi. Efectul este imediat, culoarea este incolora.1 point
-
Mega like! A fost frumos. Ma bucur ca ne am vazut. To respectul pt efort cu masina, cu timpul depus si cu tot ce faci! Mi a parut rau ca am plecat devreme sambata, dar ploaia care se anunta imi dadea temeri pt semislicks pe atatia km.1 point
-
Banda dublu adeziva. Se vede si pe elementele pozate de tine ramasitele de la fosta banda dublu adeziva. Curata bine tot ce ai pe spatele aripioarelor si pune banda noua si ai rezolvat problema.1 point
-
Din pacate masina este "chela" cu motorul diesel cel mai slab. Este o masina de care romanii in general fug cat pot de tare. De aici probabil si pretul bun si stare buna in care se afla. Daca nu esti pretentios si vrei si iti minimizezi riscul mi se pare o achizite buna. Dar daca pornesti la drum cu faptul ca vrei sa faci retrofit la jumate de masina, nu mi se cea mai inteleapta achzitie... asta daca nu esti vreun pasionat care vrea sa isi vada masina bucacti si sa stie toate dedesubturile. Oricare ar fi situatia, iti urez multi kilometrii fara probleme.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, nu stiu ce are telefonul asta... daca filmez wide (definitie execrabila - oricum nu pot alege wide in Racechrono) nu vibreaza deloc. Asa, o ia EIS-ul razna cred.. naiba sa-l ia . La 2.20 se aude "Hai Porshulica" :). Incetinesc inainte de zona de franare, pentru ca nu eram la o distanta sigura. Noi nu ne intrecem, e mai mult un "follow" in care cel din fata trage cat poate, iar cel din spate incearca sa se tina aproape, dar nu un-safe de aproape1 point
-
Pentru neiubitorii de masini discutia nici n'are rost, multi nici n'ar intelege rostul unui 2.0 de 310 CP cand dieselul de 150CP "te baga'n scaun" si consuma putin Nu ma asteptam la o diferenta de design majora, insa ceva discret puteau face cu cheltuieli minime pentru a lasa o nota de exvlusivitate variantei de 310 cai LE: atata timp cat pe efectivii cumparatori ai modelului nu'i deranjeaza, mai putin conteaza ce cred eu (nu's pregatit sa dau peste 35k pe masini)1 point
-
5Q0 501 733 Si 5Q0 501 734 Dar ar fi utile si 4 clipsuri 8E0 825 267 si vei mai avea nevoie de 4 suruburi M6 cu piulita si saibe, recomand sa nu folosesti varianta cu piulita nituibila in brat, eu nu am reusit sa le intepenesc bine1 point
-
Designul, in special cel interior, e o schimbare radicala fata de era pana acum, de ce nu putem accepta ca unora nu le place?1 point
-
Nici pomeneala, am avut G5, G6, acum am G7 si cu putin noroc in decembrie imi vine si G8-ul GTI pe care l-am comandat. Masinile au fost cumparate noi si conduse timp de minim 4 ani deci cam am o idee, overall G7 e peste G6 care e peste G5. Acum cu G8, vad multa hatereala si nu prea inteleg de ce, l-am vazut live si mi se pare ca arata foarte bine, in stilul clasic Golf. Nu cred ca merita facuta comparatia cu A3 sau MB A-class si sa fim sinceri, notiunea de premium la alea e mai mult vizibila in diferenta imensa de pret daca vorbim de aceleasi dotari. Oricum am remarcat ca de cate ori iese un model nou de Golf, imediat tipa toata lumea ca cel dinainte a fost ultimul Golf adevarat, asa s-a intamplat la toate versiunile.1 point
-
Astazi am achitat avansul pentru e-up (rabla+ included) cu livrare la inceputul lui decembrie.1 point
-
Eram putin ironic. Cineva zicea ca nu-l deranjeaza ca masina nu mai trece testul elanului, ca el nu merge sportiv. Evident ca-i importanta legatura cu solul. Culmea este ca Golful a avut un comportament dinamic mai slab fata de alt competitor cu punte H. Vb. de echiparile sport ...1 point
-
Interesant cum nu au mai pus motoarele de 2.0T 190 pe leon, octavia si a3..sau se lasa foarte mult asteptate. Sa nu isi faca cineva iluzii cum ca tot ce e 1.0T, 2.0tdi 120 sau chiar si 1.5 130 nu are ca tinta flotele si atat. De asta aici sunt reduceri barbare de costuri, cateva extrapolate la toata gama. Mersul sportiv nu tine de putere, cat de trenul de rulare. Curba iti limiteaza viteza cu care intri in ea, nu motorul limiteaza asta. De asta un tren bun de rulare nu are de ce sa tina cont de numarul de cp.1 point
-
1. Turat cand este cald, pana la urma este un motor cu turbina, plus injectie directa. Trebuie dus periodic aproape de redline. 2. Din cate am inteles (si eu vreau sa il fac) rezolva comportamentul ezitant la incazirea de dimineata plus alte mici chichite. Nu stiu daca se face numai in reprezentanta, dar si eu sunt interesat. 3. Folosesti un VIN Decoder, iti da toate detaliile despre masina. Cu intinzatorul, mai bine il schimbi sa fii tu linistit. Costa pana in 400 de ron cel cu "K" in coada si se poate schimba usor. 4. Doar SafariHunter foloseste Castrol din cate am citit, eu ma feresc, din cauza ca nu stii cat de "original" este. Personal folosesc Ravenol USVO VMP 5w30 si sunt foarte multumit. In trecut am incercat Motul Specific 5w30, Shell Helix Ultra 5w30 si Liqui Moly Energy 0W40. Nici unul nu se compara cu Ravenol, poate doar Liqui Moly dar a fost foarte scump si nici nu este 504/507 deci, teoretic nu respecta 100% specificatiile date de producator. Ideea e sa il schimbi des, eu il schimb la maxim 8000 km. 5. Am auzit cuvinte de lauda, nu am folosit, sunt multumit cu Ravenol. 6. Cica ar ajuta la pastrarea supapelor curate, oprind recircularea vaporilor de ulei si impuritati inapoi in admisie. Alte detalii nu detin, rau, teoretic nu prea are ce sa faca. Mai bine intrebi un mecanic care stie TSI/TFSI.1 point
-
Stiti unde pot gasi un manual al Discover Pro MIB 1 ? Il am, dar este in germana..1 point
-
Ok, pana la urma problema a fost mult mai complicata. Comandat cilindrul de ambreiaj (5Q0 721 388 J), ajuns in service, inceput procedura inlocuire. Toate bune si frumoase pana la un punct. Ca sa dai cilindrul jos, trebuie sa scoti niste pini de plastic (mai exact fus de reazem 5Q0 721 152 x 1 si tija de siguranta 5Q0 721 845 x 2). Odata scosi lise rup clemele si sunt buni numai de aruncat. Iar de cumparat nu se gasesc (doar dezmembrari!), deoarece au fost scosi din productie. De aici rezulta ca daca vrei sa schimbi cilindrul (doar el) nu prea mai ai cum fara acei pini. Acum stau si ma gandesc, oare se pot scoate (cu atentie!) fara sa se rupa acele cleme? Sau asta e soarta tututor (conspiratie?)? Recomandarea celor de la reprezentanta, si implicit volkswagen, este sa se schimbe tot pedalierul de ambreiaj (1380 lei cu tva inclus si manopera). Stau si ma intreb, de ce se mai comercializeaza cilindrul de ambreiaj daca nu ai ce face cu el? Nu era mai simplu ca in cutie, langa cilindru, sa puna si acei 3 pini necesari la montare?! Eu am avut noroc ca i-am gasit undeva la Craiova, la un centru de dezmembrari, toti 3, cu tot cu transport, m-au dus la 230 lei. In conditiile in care noi m-ar fi dus undeva la 120 lei. Una peste alta toata distractia m-a costat 966,8 lei, cu un discount la fiecare reper din factura de 10%.1 point
-
0 points
-
VC este standard pe Style. De altfel, Style vine cam cu tot ce ai avea nevoie pe o mașină.0 points
-
Trebuia facut soft power dupa ceva km parcursi.. cu downgrade. Recomandarea asta am primit.o De la un tuner cu care am discutat inainte de a face downgrade.0 points
-
Da, se poate vorbi de tuning la orice fel de motor, diferenta intre motoarele de generatie mai noua, cu ECU si cele clasice cu carburator, este ca la cele controlate electronic este ceva mai usor sa modifici parametrii de injectie prin "rescrierea" programului calulatorului de injectie sau prin alterarea semnalelor senzorilor. Parametrii mecanici care pot fi modificati pentru performante mai bune sunt aceiasi pentru toate motoarele, adica o admisie directa, o evacuare cu o contrapresiune scazuta, supape marite, axe cu came sport, aprindere multiscanteie si un amestec bun cu un debit mai mare de benzina aduc oricarui motor (otto) plus de performante. Problema este ca un astfel de tuning este mult mai scump de realizat decat unul strict de "rescriere" al softului ECU.0 points
-
Salut, #adipavel90: detin si eu tot 1.0 TSI (Oct 2018) cu GPF si pana in prezent am facut deja 2 revizii la Metrotehnica Bucuresti. Masina o am de 16 luni, timp in care am facut aprox. 40.000 km, regula mea fiind, inca de la Octavia anterioara, sa fac reviziile la maxim 15.000 km sau 1 an, in cazul meu fiind atins numarul de km. Ambele rezivii au fost facute complet, in sensul ca au fost schimbate toate filtrele + uleiul. Filtrele au fost marca VAG iar uleiul marca Mobil 1 5W 30 (la butoi). Prima revizie m-a costat 710 lei iar cea de-a doua 800 lei. S-au folosit aceleasi materiale la amele interventii. Iar ca informatie de ordin general despre propulsorul 1.0 TSI, ma declar extrem de multumim. Consuma mai mult decat decent (5,2% Bucuresti-Istanbul, 3,9% Thasoss-Bucuresti, 5,5% Bucuresti-Viena, etc.), ruleaza foarte, foarte bine, inclusv in depasiri cu masina incarcata (5 persoane + bagaje), motorul este extrem de silentios, oferindu-mi la drum lung un conform deosebit. Apropo, nu mi-a consumat niciun pic de ulei in cei 40.000 km. Mentionez ca am incercat sa fac un rodaj ca la carte si cred ca acest lucru se observa. In Bucuresti, pentru drumuri scurte, stat la semafor, etc, consumul sta intre 7 si 8%. Masina in cauza, are echipare Style+, culoare Rosu Corrida si jante Trius Antracit pe 17", din profil multe persoane considerand ca detin vreun RS :)))) Drumuri bune tuturor, George,-1 points
-
tiguan1.5 tsi 130 manual km 4573 consumul mediu de când l-am ridicat de la Porsche chiajna este de 6.4% dar l-am ținut pornit pe loc foarte mult. consumul meu la Tiguan este identic cu Renault Captur 0.9 și duster 1.5 dci 4x2-1 points
-
-1 points
-
Salut, imi aduc aminte ca am avut cam aceleasi remarci cand am luat masina, venind de pe un diesel 1.9 tdi euro 4. De verificat, facut: - curatat de mizerie/pamant/bureti imbibati cu apa la carenajele fata spate (face rugina daca nu cureti). - tinut din scurt cu revizii la 10-12.000km daca se poate- foloseste un ulei mai accesibil si schimba mai des- decat un ulei mai scump si schimbat rar- - zgomot la suspensie de la bucsele mari fata- dimineata la rece, la denivelari sau balans se aude un scartait ca de arc, e de la bucsele mari fata- - indreptat jante si facut geometrie- mai ales daca nu a fost facut niciodata- eu la R18 am indreptat 3 din 4 dupa 4 ani de Buc - nu ii place presiune mare in roti, dar nici mica, de obicei puntea fata vrea mai mult decat spatele- eu sunt cu 2.3 fata si 2.2 spate la rece, sunt la limita inferioara insa nu circul cu mai mult de 2 persoane in masina, iar la presiune mai mare scutura. Presiunea la cald creste cu aprox 0.3 bar fata de cea la rece (deci la cald vara o sa fie 2.6 fata/2.5 spate, conform abtibildului de pe usita de la rezervor sunt ok). - pretentioasa la benzina, merge mai bine cu unii furnizori- - ce se strica: usita de la rezervor nu se deschide mereu, sfatul meu curata bine si da cu spray de curatat/gresat, la fel greseaza balamalele la usi. Stopurile spate se fisureaza la primele modele 2013-2015, la facelift nu, poate ale tale au fost deja schimbate. farurile sunt din material moale si se matuiesc de la pietre, polish+folie neaparat. - nu te apuca sa schimbi piese la masina ca asa zice mecanicul, schimba doar ce e nevoie si e stricat, pt ca piesele originale sunt mai bune decat cele aftermarket, mai ales ca exista multe fake-uri si mai ales pt ca mecanicii habar nu au de procedura corecta de inlocuire piese, de exemplu la schimbare rulmenti, sa-i stranga la cuplu, si sa curete suprafata de montaj. Cand ai ocazia, si iesi din oras, condu masina mai turat, (treapta 3 la 120km/h) pt 5-10 minute, o sa ai niste cox pe teava de esapament dupa, nu mult, ci doar o pelicula subtire- Puncte slabe: depuneri pe supape de la injectia directa, eu am 110.000km si inca nu sunt simptome de depuneri, nu scutura, nu da erori de missfire pe cilindri, nu are lipsa putere. Merg 90% pe autostrada mai turat.-1 points
-
Urca masina pe elevator, invarte de roti si asculta rulmentii, vezi daca ai ceva joc in roti. Am mai vazut ca a mai schimbat cineva rulmentii la 5f aici pe forum tot la 1.4 tsi 125 cp. Daca vrei sa vezi ca sunt rulmentii, cand urci o rampa pe drum, cand se lasa greutatea pe puntea spate, daca se schimba tonalitatea atunci sunt rulmentii, insa si pe elevator se poate afla.-1 points
-
De ce nu citeste nimeni cartea masinii ? Acolo scrie si norme si tot , cu explicatii ... Eu am folosit Motul X-Cess 8100 si nu am avut probleme majore, stiu ca imi pierde pe la niste garnituri dar nu e nimic grav . Acum am pus la ultimul schimb Mobil Super 3000 si nu am observat diferente majore ... la Motul parca se auzea un pic mai lin motorul sa zic ... Atata timp cat respecti normele si pui 5w-40 Vara si 5w-30 iarna din cauza diferentei de temperatura si ungere, cam toate sunt bune ... Dar depinde, am un prieten cu un e90 din 2006, a avut BMW LL nu stiu de care si la ultimul schimb el nestiind, mecanicul i-a pus Castrol si de atunci are toba neagra si masina o are de 2 ani ... Asa ca, daca e noua si scrie pe buson Castrol pui doar Castrol ... asta e parerea mea ... Fiecare masina difera, daca pui 10 masini diferite si le pui acelasi ulei, fiecare il va " manca " diferit sau deloc ... Sunt multi factori de luat in calcul !!!-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00