Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.10.2020 în toate secţiunile
-
4 points
-
Da, nu stiu ce are telefonul asta... daca filmez wide (definitie execrabila - oricum nu pot alege wide in Racechrono) nu vibreaza deloc. Asa, o ia EIS-ul razna cred.. naiba sa-l ia . La 2.20 se aude "Hai Porshulica" :). Incetinesc inainte de zona de franare, pentru ca nu eram la o distanta sigura. Noi nu ne intrecem, e mai mult un "follow" in care cel din fata trage cat poate, iar cel din spate incearca sa se tina aproape, dar nu un-safe de aproape3 points
-
Pentru neiubitorii de masini discutia nici n'are rost, multi nici n'ar intelege rostul unui 2.0 de 310 CP cand dieselul de 150CP "te baga'n scaun" si consuma putin Nu ma asteptam la o diferenta de design majora, insa ceva discret puteau face cu cheltuieli minime pentru a lasa o nota de exvlusivitate variantei de 310 cai LE: atata timp cat pe efectivii cumparatori ai modelului nu'i deranjeaza, mai putin conteaza ce cred eu (nu's pregatit sa dau peste 35k pe masini)2 points
-
Mă adaug si eu in lista posesorilor de Octavia 4 ? Pana la o prezentare detaliata va intreb aici daca se gasesc pe undeva surse de ceva codari/adaptari? E trist ca nici macar o singura aplicatie n-au integrat pana acum in Obdeleven....ma gandeam ca macar codari testate sa existe pe undeva...1 point
-
Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!1 point
-
Salutare De cateva zile am inceput preagtirea activarii celor 2 sisteme pACC si ACC 0-210km/h Ca dotare de fabrica am avut ACC 0-160km/h. Ulterior am inlocuit parbrizul, am montat camera pt Lane Assist. Pana de curand nu a existat posibilitatea implementarii sistemului pe radarele 2Q. Skoda a anuntat introducerea predictive cruise control pe Kodiaq in 2021. Vorbim practic de acelasi radar 2Q0907572B. Acum 2 zile a fost implementat pe Kodiaq 2018 de catre un pasionat - este testat si functioneaza (atasat link) https://www.facebook.com/mqbcoding/ Activarea presupune update-uri de SW, coduri swap, dataseturi si codari. Maine voi posta poze din timpul activarii si impresii dupa test drive. Nu stiu ce o sa iasa - fiind primul Karoq pe care se testeaza asta.1 point
-
Am decis sa schimb Seatul Leon cu ceva mai nou (urmeaza sa dau cea mai longeviva masina de pe forum). Dupa multe masini revopsite si lovite cap-coada am gasit una cu kilometrii putini: 42.000 km, cu putine elemente revopsite (si alea fara kit) care la test drive se simtea ca o masina noua. Ce nu imi place la ea este echiparea Dar intetionez sa pun la foc molcom ce imi doresc pe masina. Masina este 1.6 TDI 90 CP 2015 - 42.000 km Nu stiu ce se poate tehnic si ce nu (nici costurile) dar la o prima vedere as inlocui urmatoarele: 1. Jantele de otel cu jante de aliaj (sa am 2 seturi de roti). 2. Cruise control 3. Volan piele multifunctional 4. Cu puterea nu stiu daca o sa ma obisnuiesc (e cam mica) - in caz contrar o resoftare la 110-120 CP Ma mai gandesc - abia azi am luat masina.?1 point
-
se poate face. desi aM vb cu bogdan la tel frumos este sa raspund si aici. bogdan are lane assist, are radar si front assist. ce ii lipseste este: blocul de manete care difera (depinde de prinderea de pe coloana de directie) poate sa fie KOSTAL sau VALEO. trim.ul inferior (sub volan) cu decupatura extinsa pentru cea de.a treia maneta apoi codarea online - ACC 0-210, pACC (aici avem coduri swap), TJA emergency assist, HBA (daca nu este activat). update la radar - la ultima versiune (pt pACC)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Un 0w30 se va subtia teoretic mai repede decat un 5w30 din cauza motorinei de la regenerari, fiind un ulei mai putin vascos. Eu am bagat noul ulei VAG OE 0W30 iar dupa 1000km nu pot sa zic ca m a dat pe spate in vreun fel. Parca in plaja 1000-2000rpm, e ceva mai zgomotos motorul. Dupa 2000rpm se aude ok, si toarce frumos. Sunt cam 99% convis sa bag 5w30 la urmatorul schimb ( Total Ineo, Mobil 1 ESP, sau Motul Specific )1 point
-
In tabelul lui Bjorn, greutatea 1st-urilor pentru Norvegia (toate versiunile au heat-pump) este: 1st 1840 kg, 1st Plus 1860 kg, 1st Max 1920kg.1 point
-
"15. Does the performance of the battery decrease in cold weather? The performance of the battery is reduced in cold weather. The optimal operating range of the high-voltage battery is between 20 and 40 degrees celsius. To ensure this optimal efficiency, the battery provides a heating and a ventilation. The aim is to operate the battery at the optimum operating point by using suitable controls. In addition, customers can precondition the battery by programming the battery heating / ventilation (in accordance with the heating and ventilation of the passenger compartment)." Exista un grup Facebook al celor care sunt 1st Movers in Irlanda, si au un FAQ cu intrebari si raspunsuri de la VW. Accesul nu e posibil decat pentru cei care au primit prin email codul de acces insa. Asta este una din intrebarile raspunse acolo, si se refera la posibilitatea de a pre-incalzi bateria, pentru ca atunci cand incepi sa o incarci, sa se incarce cu viteza mare. Bateriile reci nu se pot incarca la viteza normala. Raspunsul sugereaza faptul ca exista un circuit de incalzire al bateriei, si acesta se porneste atunci cand pornesti incalzirea habitaclului. Later edit: ID.3 are un circuit separat de incalzire a bateriei, conform descrierii de aici.1 point
-
@yang, trebuie sa mai ai putina rabdare, nici pentru golf 8 nu sunt momentan dar am intrebat si vor aparea aplicatii care acum sunt in teste, probabil la fel si pentru Octavia 4. Sa o stapanesti sanatos si vezi ca nu o poti baga pe unde intra si Kodiaq1 point
-
Oricum, instalarea dureaza doar 5 minute. E o jucarioara. Daca nu tii localizarea activa la telefon, nu mai stie bine nici pe unde mergi, nici locul de parcare. Cat despre benzina din rezervor... ju stiu ce sa zic. Sesizează cand alimentezi, dar estimarea aplicatiei este departe de realitate. Mi-a aratat si cu 10 litri mai putin.1 point
-
Hai ca va zic eu care este ideea in sine. In momentul primei instalari de catre cineva de la service bifeaza prima activare in acea reprezentanta si apare activarea in baza de date Porche Romania si cel mai probabil sunt mai bine vazuti. Lucrul acesta ii ajuta pe ei si asa te rasplatesc si pe tine cu un pret mai mic. Tu nu ai nimic de pierdut, ba din contra, doar de castigat. Succes1 point
-
"Am intrebat la AVIA si mi-au confirmat 5x112 dar nu au stiut CB." Cam asta este nivelul de competenta al reprezentantelor/dealeri Un profesionist ar fi zis "stati putin, sau revenim cu un telefon" si ar fi intrebat un mecanic/inginer.1 point
-
@awe parerile referitoare la celelalte masini au fost foarte obiective si ai descris frumos plusurile si minusurile ; ti`as sugera sa nu iei o masina fara sa o conduci...dar daca nu poti astepta, presupun ca iti asumi acest lucru ; de altlfe, te contrazic la treaba cu revanzarea...nu o sa iei o suma decenta pe ea ; cum gandesti tu acum, ca nimeni nu isi ia GTI sa mearga la consum, vor gandi si ceilalti potentiali cumparatori ai masinii tale ; dupa ~ 4 ani si indiferent de nr de km atat timp cat sunt decenti ( < 140k ), consider ca vei lua pe ea 1/2 din pretul de achizitie ; pretul masinilor samsarite te vor forta sa o dai ieftin, daca vrei sa o dai ; poti urmari si piata SH a mk7 gti`urilor ; un SH vechi de 2 ani si mai putin de 50k km ti`ar fi venit manusa, parerea mea, asta daca acceptai un golf, si nu orice golf, ci un mk7 R ; dar daca esti chitit pe mk8, succes1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am folosit banda bison + cateva " boabe " din loc in loc de silicon de parbriz pt pragurile de GTI.1 point
-
Primii >200km facuti. Încep cu autonomia ca sa scot elefantul din camera. Am încărcat la Ploiești 90%. Primii 33 in oras cu teste, plimbări, TD pasageri curioși. Dupa care 180km Ploiești Râmnicu Vâlcea. Mers relativ legal. 60 localitate și 90/ 100 DN. Dar mers apăsat. Depășiri normale. Autostrada de la Găești la Pitesti ACC la 130kmh. Am ajuns la Penny Pitesti cu 170km range. Deci mega mulțumit de range. Nu am salvat o de cum as fi mers cu fosila. ( nu cu lupo) . Deci iese undeva la 380 390 lejer range. Dacă îmi pun mintea cred ca scot 400. Nu sunt langa masina sa pun poze si nici nu am resetat ceva. Cost 0 pana aici. Masina este wow. Am condus ceva masini deci nu sunt chiar novice. Înainte de asta , vineri și sâmbătă, am făcut 400km cu o masina d curse si am fost pe circuit cu ea. Deci simt ceva in volan.. Accelerație f misto. Cam prea liniara in primii km si cam taie din senzația soc. Pana la 80 nici nu simti cand urca. La kona era mai brutala. Simțeai caii. Aici e mai.. lejera. Software-ul este mai..calm. Depășiri pana la viteza legala sunt joaca. Ies din localitate și de la 55 la 95-100 pe DN este extrem de facil. Pe curbe masina sta exemplar pt masina de serie fara pretentii sportive ( GTI, sau alte ediții sportive) . Se așează unde vrei. Desi suspensie este confortabilă. Pe gropi le înghite elegant. Urcări pe Dealu Negru sunt senzație. Cuplu de jos, răspunsul pedalei, lipsa de zgomot de motor, izolarea habitaclu o fac puțin periculoasa. Pt ca trebuie sa te uiti pe bord sa intelegi ca totuși ai o viteza si urmează curba.... Mi ar placea o suspensie sport. Niste scaune conturate. Si cauciucuri aderente. Vedem... Direcția f precisa si de la 70 80 in sus se simte putin greoaie sa ai feeling corect. Si acum partea buna. Masina este smart rau. Prea smart pt România. Nu doar ca nu te lasa sa mergi în fundul cuiva, ca apare pe bord avertizare, dar urla daca vrei sa depășești in scurt. Nu mi a frânat dar apare pe bord si iq light mult rosu. Daca schimbi banda sa depășești te anunță că iesi de pe banda si f usor te corectează in directie. Dar simti f lejer. Oricum eu tin ambele mâini pe volan deci nu ma incurca. La fel, dacă stai în spatele unui tir sa vezi dacă vine din fata. Sau depășești biciclete. Vrea sa te corecteze usor in volan sa te aducă pe banda centrat si iti spune in bord ca mergi peste banda. dacă semnalizezi se anulează orice control al ei. Plus e legal asa. Probabil mulți vor vrea anulată asta. Eu am simtit asta cand am semnalizat in ultimul moment ca depășesc pt ca atunci am avut liber in fata. Recunoște semne. Intersecții. Treceri pietoni. Limita de viteza in curbe. Te anunță că urmează curba cu limita 30 si ai 70. Asta pt ca la noi semnele de 30 sunt puse în curbe largi in camp.. Stie ca urmeaza localitate cu 2...3 km in fata si apare notificare pe display. Dacă ești pe ACC reduce ea cand te apropii de întrare în localitate. Ceea ce e prost ca idiotul din spate nu tine distanta si vine peste tine. Ca el franeaza la ieșire din localitate. pe drum liber este extraordinar de ușor de condus pe acc. Doar direcția o tii si esti mega relaxat. Legal. Safe. Tăcut. Muzica placuta. dacă vrei sa nu frâneze la 50 e suficient sa apeși usor accelerație la intrare in localitate si te lasa pe tine. Sunt f docile sistemele doar trebuie înțelese si mers cu ele nu împotriva lor. Stie intersectii si notifica pe bord. Si nu dupa semne. Imi stie un giratoriu din cartier si apare pe display dar nu ca semn de circulație. apar cam multe informări pe bord dar te obișnuiești. In curând cred ca vei putea conduce uitând pe display. Ceea ce e prost e cam stupid proof. Prea te anunta orice. Si sa ma duc la baie,/ sa fac pauza cred ca imi va spune. 159km de DN au fost o placere. Liniștită dar sportiva daca vrei. Boxele sunt decente. Nu simt nevoia de mai mult. meniu de navigație mers f bine. Nu are lag decat fff mic. Media player ia de pe telefon muzica f bine. Fie ca e aplicație de radio online pe telefon fie ca pornește singur spotify. Asta ce decide telefon ca vrei sa asculți. Line assist mai are nevoie de setări si finețe. Inca se plimba între benzi. Cred ca ia prea rar informații unde e și șosele noastre sunt mai late decat majoritatea Europei. Deci nu recomand inca folosirea lui deplina. Design este f placut. Pana acum nu am văzut sa zică nimeni ca nu ii place in afara de un proaspăt proprietar de e golf. interior este mediu. Da. Dar după prima zi simt asta doar cand ma uit la el sa vad ceva sau arat cuiva. Cum eu am luat masina pt condus..nu voi mai simti asta curând. încărcat la Pitești 90% range 360. mers sportiv unde am putut pe dealu negru dar recuperat mult pe coborâri ( gen mers in frana motor la combustie interna) am ajuns cu range 298 la valcea. Chiar nu pot cere mai mult. probleme? Da. M a facut sa vreau mai mult. Fie suspensie scaune si roti (poate frane) fie banii de taycan. Nu e ok asta. Abia ma linistisem cu investițiile in masini... Acum...AMA daca mai vreti detalii..1 point
-
Normal as fi recomandat bison car tape pt că am folosit in trecut și a ținut fara probleme insa am cumpărat o rola săptămâna trecută (noua, sigilata) și efectiv nu e buna de nimic. Se simte la mana că nu mai e lipicios cum era înainte. Deci aveți grija.1 point
-
Se pare ca au inceput rechemarile oficiale in service pentru update de soft, in legatura cu pornirea sacadata/smucita de pe loc la 1.5TSI MT Am primit acum ceva timp un mail de la reprezentanta: "Buna ziua, Va rog frumos sa tineti cont de urmatoarele informari de fabrica-avem nevoie de masina 1,0 -1,5[h] in service. „La autovehicule cu motorizare 1,5 l TSI EVO 110 kW EU6AG - (cod motor: DADA) cu alternator de 140 A, dintr-un anumit interval de fabricație, există posibilitatea ca, la turații reduse, motorul să furnizeze un cuplu prea mic. Acest cuplu este consumat de accesorii (de ex. alternator, compresor de climatizare), astfel încât pentru accelerare rămâne disponibil un cuplu prea mic. Ca urmare, la plecarea de pe loc se poate întâmpla ca alimentarea cu combustibil a motorului să nu se efectueze corespunzător iar autovehiculul să accelereze cu întârziere. Solutie: La autovehiculele afectate se actualizează software-ul unității de comandă a motorului.” In acest sens pentru auto cu ss: WVW.................... si numar de inmatriculare: ............... am deschis un contract de service de garantie -lucrarea va fi binenteles gratuita pentru dumneavoastra." Mi-au facut resoftarea, problema s-a rezolvat...1 point
-
Cu Mamut am fixat și eu la una din mașinile de la serviciu 2 ornamente pe exterior. Rezistă OK la jetul de la spălătorie (cam la 2 săptămâni e spălată mașina). Adezivul original a rezistat vreo 3 luni1 point
-
Eu am lipit prinderile pentru praguri la masina anterioara (Leon 1M) cu Bison Power Adhesive (bi-component). Absolut nici un regret, a tinut perfect foarte multi ani. N-as folosi banda dublu adeziva.1 point
-
1 point
-
Pe schema ai 0w5 nicidecum 0w30 sau 5w30 ca sa le compari. Schema are uleiuri foarte diferite, pentru ca orice motor este proiectat si gandit sa lucreze cu anumite tolerante si uleiuri. De aici si normele impuse de producator care trebuie respectate. Nu poti sa mergi intr-un TSI 2015 cu 10w50 pentru ca motorul este gandit la tolerante mici si necesita un ulei fluid la rece/cald. Piesele sunt facute mai bine decat in 2000 dpdv tolerante interne. Un motor ALH nu are tolerantele la fel de bune ca un CBAB sau un Euro 6 diesel, ai vazut ce vibratii are unul vs celalat? In ALH poti sa bagi 5w50 ca nu are treaba, chiar si 10w40, fa asta in euro 6 diesel si vezi ce se intampla, ignorand incarcarea DPF. Toyota dar si motoarele noi (2019+) vin cu 0w20. Eu ma refeream strict la vascozitatea la 100C din fisa tehnica, unde motorul functioneaza 90% din viata lui, la cald. Sunt 0w30 mai groase decat 5w30, pt ca in fond diferenta intre ele nu este la 100C ci la temperatura de 40C, la pornirea la rece. Ca o concluzie, nu mai credeti galusca cum ca 0w30 este mai subtire, prea subtire, prea fluid, ca nu e deloc asa. Protejeaza la fel de bine ca 5w30. Daca in schimb se foloseste masina in regim draconic, cu mers turat/circuit/ red line, atunci 0w30/5w30 nu au ce cauta in motor, sau daca au ce cauta in motor, o fac pentru 2000-4000km. Vedeti pe cei care au masini puternice tunate (R 400CP+) cu ce uleiuri merg si cum le schimba. Un tdi/tsi din asta lesinat, cruiser nu are nevoie de asemenea protectie.1 point
-
1 point
-
Este posibil. În plus, în timp se murdăresc grupurile de leduri și luptele, ansamblul optic. Ce și cât o sa câștige, in lumeni, nu avem de unde sa știm. Oricum, in cazul lui, schimbat cu faruri noi, originale.... Vad singura soluție. Dacă prețul acestora nu e un impediment. La B8 cu faruri led hi, se poate schimba ansamblul cu leduri separat.... Lupa nu. Dacă/sigur și acesta e murdara... Nu o sa fie mare diferență, probabil... Sau nu cea scontata.1 point
-
@pronet: i-am mai spus și eu dar nu îl afectează acest lucru! @tavitara: eu cred că el își face o alee cu pietricele alea de tot le strânge @Doomy: ai cedat rapid anvelopelor, prea rapid... eu mă gândeam mai mult la jante sau stopuri led . Anyway să le învârți fără incidente și pe astea.0 points
-
Octavia 4 nu se poate coda decat cu parola de la fabrica deci iti cam poti lua gandul de activari si retrofituri fara suportul reprezentantelor. Nici macar scanarea completa cu vcds nu mai merge...0 points
-
0 points
-
Valorile alea nu arata doar starea injectoarelor, valorile alea sunt determinte de ECU ca si o corectie generala a procesului de combustie in fiecare cilindru. Orice variabila leagata direct de procesul de combustie (de ex. uzuri mecanice putin diferite de la un cilindru la altu) influenteaza valorile pe care le vezi ca si corectii.-1 points
-
Rotile trebuie sa se invarta perfect la fel ca masina sa nu traga intr-o parte. Rulmentii au o forta de frecare care creste odata cu imbatranirea/uzura lor. Imagineaza-ti ca invarti de o roata, un rulment nou premium invarte roata de 5-6 ori in gol, iar un rulment uzat o invarte de 3-4 ori. Acum imagineaza-ti ce frecare ai la 100km/h si ce diferente apar intre cele doua roti. O roata se va invarti mai usor, iar alta usor infranat, asta inseamna dezechilibru intre rotile aceleasi axe. De asta se recomanda schimbarea pieselor ce tin de chestia asta doar in pereche (rulmenti, amortizoare) si de asta se recomanda anvelope la fel.-1 points
-
Si eu am fost in aceeasi dilema, voiam neaparat un hot hatch si oscilam intre mk8 GTI, Megane RS, Focus ST si chiar Civic type R. Am facut TD cu toate (in afara de GTI ca nu am cum momentan) si concluziile au fost cam asa: - Megane RS: mi-a placut, manevrabilitate si putere ok dar interiorul mi -a parut cam meh, mai ales tableta aia pusa pe verticala nu imi place deloc si vizibilitatea in spate e varza; - Focus ST: sta foarte bine pe drum si in curbe, cutia aia automata nu m-a impresionat chiar deloc - Type R: un hot hatch excelent, singurele minusuri din punctul meu de vedere sunt ca vine doar cu cutie manuala, suspensia oricum o iei e foarte dura, arata prea a racheta pentru gustul meu si pretul pleaca de la 42k, bugetul l-am setat la 35k. Per ansamblu GTI e cea mai echilibrata din orice punct de vedere, desi nu are cel mai puternic motor in categoria sa, nu putem spune ca 245 CP sunt putini. E drept ca va fi prima masina ever pe care sa o cumpar fara un test drive dar am condus GTI Mk5, mk6 si mk7 PP si cam am idee despre ce e vorba. Am luat in considerare si viitorul R dar in afara de faptul ca inca nu s-a lansat (probabil doar in 2021) va fi sesizabil mai scump decat GTI iar pentru mine personal, plusurile nu justifica banii extra si asteptarea. SH am exclus din start, nimeni nu-si ia hot hatch ca mearga "la consum" cu el si nu am de unde sa stiu cum a tras fostul proprietar de el. In plus, Mk 8 SH inca nu exista Am destul de multa incredere ca dupa ce o sa ma plictisesc de GTI o sa il pot vinde la un pret decent, mai ales pentru ca cel mai probabil va fi ultimul GTI produs vreodata.-1 points
-
Chiar ma uitam adineauri pe anunturi de Germania, nu pot sa cred ce preturi se cer pe un 7.5R, 45-50k euro, e drept ca majoritatea au doar 20-30k kilometri facuti sau chiar sub. Ai zice ca sunt singurele masini din lume cu devalorizare zero-1 points
-
Urmatoarea filmare este tot o urmarire cu Rex, de data asta eu urmarind-ul pe el. Din fericire pentru noi, masinile sunt echilbrate ca performante pe circuit si ne putem distra in continuare cum am facut-o din 2010 pana acum . Raportul putere/greutate este similar; eu sunt avantajat de ruliu redus (suspensie mai rigida) si grip ceva mai bun (semislick, chiar si uzat, vs pilot sport 4S), el de tractiune pe iesirea din viraje si stabilitate mai buna pe frane.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00