Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2020 în toate secţiunile

  1. Am decis sa schimb Seatul Leon cu ceva mai nou (urmeaza sa dau cea mai longeviva masina de pe forum). Dupa multe masini revopsite si lovite cap-coada am gasit una cu kilometrii putini: 42.000 km, cu putine elemente revopsite (si alea fara kit) care la test drive se simtea ca o masina noua. Ce nu imi place la ea este echiparea Dar intetionez sa pun la foc molcom ce imi doresc pe masina. Masina este 1.6 TDI 90 CP 2015 - 42.000 km Nu stiu ce se poate tehnic si ce nu (nici costurile) dar la o prima vedere as inlocui urmatoarele: 1. Jantele de otel cu jante de aliaj (sa am 2 seturi de roti). 2. Cruise control 3. Volan piele multifunctional 4. Cu puterea nu stiu daca o sa ma obisnuiesc (e cam mica) - in caz contrar o resoftare la 110-120 CP Ma mai gandesc - abia azi am luat masina.?
    5 points
  2. 324 000 - km Schimbul de ulei + filtre făcut. Au trecut 3k km de la ultima revizie, dar s-a facut un an. Am facut si o inspectie mai amanuntita pe partea tehnica. Inafara de cureaua de accesorii, pe care am si schimbat-o, totul este check. Si pe partea de directie, frane, etc. Lucram, in continuare, la detalii, intr-un ritm mai incet. Avem un nou membru in familie ?‍♂️ si asta imi ocupa marea majoritatea a timpului Deci: - carenaje noi OEM fata - spate. - farurile: Am hotarat sa merg totusi pe reconditionarea farurilor actuale. Si cand zic reconditionare, ma refer la una completa. Desfacute farurile complet, lupe noi originale, balasti noi OEM, becuri noi, revopsit ornamentul din interior. Am facut rost si de sticle in stare foarte buna. Voi face un polish la ele + folie de protectie PPF sa fie ca noi. Pe semnalizari fata - spate, voi merge pe niste leduri ca sa fie acceasi luminozitate cu ledurile de la semnalizarea din oglinda. Renunt si la US style. In ultima vreme, nu prea imi mai place ideea, mai ales pe o masina care nu e US de fabrica (si cum Skoda nu exista in state...) Va iesi (sper eu) o lucrare foarte frumoasa, atat din punct de vedere al aspectului, cat si din punct de vedere al iluminatului. Din pacate, nu am apucat sa fac niste poze inainte de reconditionarea lor, pentru un before / after. Dar voi reveni cu feedback odata ce sunt sus pe masina.
    5 points
  3. Si eu am fost in aceeasi dilema, voiam neaparat un hot hatch si oscilam intre mk8 GTI, Megane RS, Focus ST si chiar Civic type R. Am facut TD cu toate (in afara de GTI ca nu am cum momentan) si concluziile au fost cam asa: - Megane RS: mi-a placut, manevrabilitate si putere ok dar interiorul mi -a parut cam meh, mai ales tableta aia pusa pe verticala nu imi place deloc si vizibilitatea in spate e varza; - Focus ST: sta foarte bine pe drum si in curbe, cutia aia automata nu m-a impresionat chiar deloc - Type R: un hot hatch excelent, singurele minusuri din punctul meu de vedere sunt ca vine doar cu cutie manuala, suspensia oricum o iei e foarte dura, arata prea a racheta pentru gustul meu si pretul pleaca de la 42k, bugetul l-am setat la 35k. Per ansamblu GTI e cea mai echilibrata din orice punct de vedere, desi nu are cel mai puternic motor in categoria sa, nu putem spune ca 245 CP sunt putini. E drept ca va fi prima masina ever pe care sa o cumpar fara un test drive dar am condus GTI Mk5, mk6 si mk7 PP si cam am idee despre ce e vorba. Am luat in considerare si viitorul R dar in afara de faptul ca inca nu s-a lansat (probabil doar in 2021) va fi sesizabil mai scump decat GTI iar pentru mine personal, plusurile nu justifica banii extra si asteptarea. SH am exclus din start, nimeni nu-si ia hot hatch ca mearga "la consum" cu el si nu am de unde sa stiu cum a tras fostul proprietar de el. In plus, Mk 8 SH inca nu exista Am destul de multa incredere ca dupa ce o sa ma plictisesc de GTI o sa il pot vinde la un pret decent, mai ales pentru ca cel mai probabil va fi ultimul GTI produs vreodata.
    3 points
  4. E cumva normal sa ofere mai multe motorizari, altfel isi restrangeau aria de posibili clienti. Frumos ar fi fost totusi ca versiunea de 310 sa aiba ceva deosebit, altfel isi pierde din farmec cand de'afara un 2.0 310 arata ca un 2.0 150
    3 points
  5. In continuarea discutiei care a fost ieri privind diferentele de configuratie posibile intre Germania si Romania la versiunile pre-configurate de ID3. Astazi a fost lansarea oficiala a configuratiilor normale de ID.3 si in Irlanda, si a devenit disponibila brosura care se poate descarca de aici, facand click pe "Download Product Guide": link (ignorati faptul ca scrie ID.3 1st pe pagina, ce se descarca acum din link-ul ala e brosura e pentru ID.3 non-1st). Configuratiile sunt exact aceleasi ca si pentru Germania. Cine nu vrea sa se chinuie cu tradusul de pe site-ul de Germania, poate acum vedea usor in brosura ce e pe fiecare nivel de echipare. Sunt frumos evidentiate si diferentele intre versiuni. As zice ca e o confirmare in plus ca modelele pre-configurate sunt aceleasi pentru toate tarile, VW face economie renuntand la variatie pe linia de productie. Preturile pentru Irlanda sunt mai mari decat in Germania, dar erau mai mari si pentru 1st, nu e ceva deosebit, ei platesc pentru ca au volan pe dreapta ca englezii si traiesc pe o insula. Daca va intrebati de ce tot postez chestii din Irlanda, e pentru ca ei publica in engleza, deci e usor de inteles pentru toti, folosesc km ca noi cei de pe continent, datele de viteza sunt tot 0-100 km/h si nu 0-60 mp/h, au preturi in EUR, si sunt in UE si anul viitor caci Irlanda nu e Anglia, nu au fost tratati in mod special anul asta ca englezii care nu au putut comanda toate versiunile de 1st.
    3 points
  6. Gata. Am facut-o si pe asta. Am cumparat trimuriile din bord cu lightguide-ul pentru luminiile ambientale. In felul asta completez setul. Trimuriile sunt noi ( probabil ca nu au trecut la controlul calitatii).
    2 points
  7. Urmatoarea filmare este tot o urmarire cu Rex, de data asta eu urmarind-ul pe el. Din fericire pentru noi, masinile sunt echilbrate ca performante pe circuit si ne putem distra in continuare cum am facut-o din 2010 pana acum . Raportul putere/greutate este similar; eu sunt avantajat de ruliu redus (suspensie mai rigida) si grip ceva mai bun (semislick, chiar si uzat, vs pilot sport 4S), el de tractiune pe iesirea din viraje si stabilitate mai buna pe frane.
    2 points
  8. Multe CR-uri EA189 sau 3.0 TDI generatie mai veche merg bine mersi cu C3 5w-40. E low ash si mult mai rezistent la motorina ajunsa in baie. Pe oil-club.de gasesti multi care merg de 100k cu 5w40 C3 si au si teste dupa 10-15k km la schimb. Se mai poate incerca si truck oil gen Ravenol NDT/ Mobil Delvac 5w40 cu TBN de 13.
    2 points
  9. Cu obdeleven nu stau mereu conectat dar cu data plug acolo ramane iar BT este nonstop deschis la mine pentru smartwatch si apoi cand urc in masina pentru functia de apel deci nu ma incomodeaza :).
    2 points
  10. Noua jucarie pentru Silver Arrow, noul "Data Plug" de la Skoda pentru aplicatia Skoda Connect Lite. Multe functii interesante, asemanatoare cu ce era in "one app by skoda" plus cateva in plus care sunt in curs de a le descoperi, si totul acum fara cabluri, totul prin BT. Buna treaba, Skoda!
    2 points
  11. Pentru neiubitorii de masini discutia nici n'are rost, multi nici n'ar intelege rostul unui 2.0 de 310 CP cand dieselul de 150CP "te baga'n scaun" si consuma putin Nu ma asteptam la o diferenta de design majora, insa ceva discret puteau face cu cheltuieli minime pentru a lasa o nota de exvlusivitate variantei de 310 cai LE: atata timp cat pe efectivii cumparatori ai modelului nu'i deranjeaza, mai putin conteaza ce cred eu (nu's pregatit sa dau peste 35k pe masini)
    2 points
  12. M-am intors scu bine si de la cele doua zile de distractie la Mures Ring, Track-day+Rotac, si pana apar pozele de la organizatori si povestesc mai multe, va las cate un video de la Track-day-ul de vineri unde ne-am strans mai multi ca in vremurile bune ( @fuscobal @Zyx @Bogdan_wrc @zGb @rex @cipsony) In primul clip sunt urmarit de Rex in Cayman. Enjoy.
    2 points
  13. Am reusit recent sa fac o mica sedinta foto, impreuna cu un prieten si al sau b5.5. Nimic nou de mentionat.. masina, anul asta, mai mult a stat. (am facut cam 800 de km in juma de an cu ea ). Inca nu au ajuns footrest-urile pentru pasagerii din spate. (astept sa vina un prieten din Germania sa intru in posesia lor).
    2 points
  14. Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!
    1 point
  15. In brosura de 1st, care nu mai e disponibila la descarcare, dar careia i-am facut upload aici, astea erau autonomiile pentru cele 3 versiuni, care fiecare vine cu jante de dimensiuni diferite (18, 19, 20), dar si echipamente diferite:
    1 point
  16. "Am intrebat la AVIA si mi-au confirmat 5x112 dar nu au stiut CB." Cam asta este nivelul de competenta al reprezentantelor/dealeri Un profesionist ar fi zis "stati putin, sau revenim cu un telefon" si ar fi intrebat un mecanic/inginer.
    1 point
  17. Cateva poze de locatia minune...Am ajuns aici cu alta treaba...dar am ceva timp sa explorez zona.. Intr-adevar...inafara de urcari/coborari nu prea ai ce face...si sunt destul agresive... Nu am urcat...doar am pus masina pe rampa sa o masor...
    1 point
  18. Da, si eu prefer sistemul pe ABS. Daca vrei neaparat sa stii tot timpul presiunea, la o adica poti lua asa ceva, eu am sistemul de 1.5 ani si merge fara probleme (montat pe un AWD, unde e important sa nu mergi mult cu presiuni diferite in roti)
    1 point
  19. @Doc Morelli curte/garaj/casa
    1 point
  20. Iti mai arata si alti parametrii din masina plus ca nu are treaba cu serverele care tot pica la skoda connect, iti face ruta, iti studiaza stilul de condus, arata costurile calatoriei, cati L exact mai ai de carburant(asta era chiar enervant ca nu arata masina), salveaza mereu locul de parcare etc. Iar la cat costa, eu am dat 55 lei pe el chiar merita.
    1 point
  21. Posibil sa scapi numai cu atat... Dar deobicei la drum lung, sau dupa mai mult timp de mers oras apare ceva...da eroare numai daca e sigur de ea...Sonda trebuie sa se incalzeasca etc... Nu dupa ce ai pornit, stat 1min si oprit
    1 point
  22. La eGolf se aprinde ceva pe curbe chiar si la varianta cu farurile fixe pe orizontala (adica nu LED TOP), insa destul de tarziu, e util mai mult pe serpentine. Are si spalator faruri in varianta cu pachet iarna, deci tot doar optional. Nu necesita spalator pt ca au un output mai mic (in lumeni) fata de xenon. Cam toti vad ca zicem ca farurile cu LED bat prea jos si ca vom merge la dealer pt reglaj... de ridicat se pot ridica sigur.
    1 point
  23. "vede pana si un ochi de cartita" - sau de liliac, ca sa fim in ton cu povestea anterioara felicitari, un upgrade absolut necesar! toti barbatii casatoriti confirma in fata sotiilor!
    1 point
  24. Fain , arata super Ai largit aria de pietre pe care le poti colecta ? Mi-am adus aminte cu placere prin 2015 cand am pus bocanci AT la Sorento Am oscilat intre BF , Cooper si Grabber Pana la urma am luat General Grabber AT2 si dupa 3 ani cand am dat masina , nu au mai fost mutate , nu se vedeau uzate deloc , au fost foarte confortabile Sa te poarte prin locuri minunate fara probleme
    1 point
  25. Setul de suruburi care fixeaza capitonajul usii ? Te referi la cele 2 suruburi, unul din maner si unul de sub zona cotierei ? Le poti desface si refolosi de 1 milion de ori. Probabil ca in reprezentanta, asa o fi regula, tot ce se da jos, trebuie inlocuit cu altceva nou, de N ori, nu conteaza :) Sa creasca devizul, ca leu cu leu se aduna. Nu ai treaba cu suruburile, le poti refolosi la nesfarsit. Cat timp lucrezi cu simt de raspundere, nu ai ce strica. Nici suruburile sa le infiletezi gresit si sa belesti filetu, nici cleme de plastic sa le rupi, nici nimic. Rabdare si un pic de indemanare. In rest, poti demonta fetele de usi non stop, ca nu patesc nimic.
    1 point
  26. "Cooper ATT 40% Offroad - 60% Onroad fata de Michelin care erau cu 20% Offroad - 80% Onroad" N-ai gasit niste anvelope mai "echilibrate", sa dea bine cu un 50/50?
    1 point
  27. Gata, dadut comanda. Timp de asteptare 15-20 saptamani. Doamne ajuta! LE: Am primit astăzi vesti bune: masina va ajunge in săptămâna 50
    1 point
  28. mie personal mi se par ciudate aprecierile: Golf4 a fost ultimul golf adevarat. eu zic ca astea sunt replici de filme sf. dupa ce te urci intr-o masina din asta de generatie noua cu un 1milion de setari si dotari in plus, care toate vin cu cate putin in plus si mibunatatesc ceva, nu te mai intorci la un golf4 nici batut. dupa ce vii de la halogen si mergi cu un matrix led eu cred ca nu te mai intorci. unele chestii sunt subiective, alea nu are sens sa le combati. dar partea de tehnica e clar mai buna si motoarele sunt mult mai rafinate. si mai scumpa, evident. dar toate se scumpesc. inflatie nu e numai in romania. interesant e ca mi-am configurat un g8 cu ce am eu la g6 si a iesit cam acelasi pret. motorul de 130 cp ca 122 nu mai e. asta in conditiile in care g8 vine cu multe dotari in plus fata de ce am eu la g6. e la fel de adevarat ca eu am luat g6 cand: euro era 4.1-4.2; era promotie ca venise criza si dadeau oficial 2500k euro reducere. am mai si negociat si per ansamblu de la 21k a cam ajuns 17.5k. deci daca compar si fac si conversia in lei asa clar iese g8 mai scump, dar promotiile si crizele nu sunt sub controlul nostru, logic ar fi sa compar pret de catalog vs pret de catalog ca asa poate si la g8 se poate negocia serios (nu am incercat inca, nu m-am hotarat ce si cum). pe de alta parte nici salariul nu il mai am ca acum 10 ani. a crescut mult mai tare ca preturile la masini; problema e ca mi-au crescut si pretentiile. acum vreau de exemplu neaparat dsg, vreau motorul mai puternic, vreau dotari de mers autonom, deci se adauga la pret si tot asa. pe de alta parte nici nu ma intereseaza sa imi iau aceeasi masina dupa 10+ ani doar ca e noua doar ca sa economisesc cateva mii de euro. ori imbunatatesc la ce capitole simt eu ca e nevoie, ori stau bine mersi cu asta ca merge impecabil.
    1 point
  29. Eu chiar n-am o problema cu cei carora designul nu le place, in fond designul e o chestie de gusturi care dupa cum stim sunt personale si nu trebuie discutate. Totusi exprimarea multora nu e cea corecta. "E urat" suna diferit de "mie personal nu imi place". A doua varianta e acceptata. Oricum producatorii fac niste studii de piata, nu adopta un design diferit doar ca sa schimbe ceva doar de dragul schimbarii. Imi amintesc acum cativa ani cand aparuse digital cockpit pe modele premium toti erau "wow cum arataaaa!".. Acum cand le vad pe Golf urla ca vor ceasurile analogice inapoi. Standarde duble sau ce sa cred? E evident ca aici vorbim si de spiritul de turma pe care multi il au si isi schimba rapid parerile in functie de ce vad pe Youtube sau ce citesc de pe la altii. Absolut toti cunoscutii mi-au spus ca trebuie sa fiu nebun sa dau 37k pe un Golf, ca la banii aia te uiti la A3, A class etc. Pai nu e asa, la banii aia te uiti la un A3 chel si cu motor de 1.0l si 110 CP. Daca vrei ceva similar cu un GTI dai aproape dublu. Multumesc dar nu, multumesc! ?
    1 point
  30. Nici pomeneala, am avut G5, G6, acum am G7 si cu putin noroc in decembrie imi vine si G8-ul GTI pe care l-am comandat. Masinile au fost cumparate noi si conduse timp de minim 4 ani deci cam am o idee, overall G7 e peste G6 care e peste G5. Acum cu G8, vad multa hatereala si nu prea inteleg de ce, l-am vazut live si mi se pare ca arata foarte bine, in stilul clasic Golf. Nu cred ca merita facuta comparatia cu A3 sau MB A-class si sa fim sinceri, notiunea de premium la alea e mai mult vizibila in diferenta imensa de pret daca vorbim de aceleasi dotari. Oricum am remarcat ca de cate ori iese un model nou de Golf, imediat tipa toata lumea ca cel dinainte a fost ultimul Golf adevarat, asa s-a intamplat la toate versiunile.
    1 point
  31. Si dupa 4+ ani de cand il am, am facut in sfarsit un drum serios cu Golful. Si anume Bucuresti Timisoara si retur, with a twist. La dus am luat-o pe transfagarasan. De ce? Pentru ca VR6 si 4motion. Dupa toti cei 1100 de km parcursi in doua zile, m-am reindragostit, daca se poate spune asta. Cuvintele cheie sunt "efortless" si "grip". Adica felul in care urca absolut relaxat orice serpentina, si felul in care intra discret haldexul. Felul in care accelereaza si "te ajuta" in orice depasire. Felul in care se aseaza la drum pe autostrada. Pe langa astea, neavand ocazia sa parcurg pana acum mai mult de 200km fara oprire, am avut unele indoieli ca Recaro-urile, ca fiind atat de ferme imi vor reactiva sciatica. Insa s-au dovedit extraordinar de comode. Si in ultimul rand, mergand chiar in ritm alert, cu motorul tot timpul in plaja de cuplu si sus in ture la nevoie, am obtinut un consum de doar 10.7 (pe bord am un 10.8, si credeam ca minte )
    1 point
  32. Prima data m-am gandit la ceva electric, pt stilul tau, dar nu am gasit multe variante. Apoi mi-am dat seama ca exista range anxiety si la 3000-4000cc benzina ?. Nu stiu daca producatorii pastreaza acelasi trend tampit si la masinile de cilindree mare, si anume sa puna un rezervor de doar 45 litri.
    1 point
  33. POV. Cam asa arata partea asta de interior in starea finala. Mai raman doar scaunele de retapitat sau schimbate cu unele de edition 100 daca gasesc ceva in stare buna.
    1 point
  34. Referitor la Traffic Jam Assist contează codul de la cameră, dacă ai cu 5Q... nu suportă această funcție trebuie cu 3Q..... sau echivalent. De asemenea trebuie să verifici si unitatea ABS care să suporte TJA. Apoi trebuie codată și calibrată
    1 point
  35. @BeciAcustic acela este prețul, 55 lei, unii dealeri încă nu știu despre ce este vorba... Mai jos aveți răspunsul de la Porsche România, ce nu înțeleg eu de ce cer 150 lei+tva dacă nu o instalezi la ei...
    0 points
  36. @awe parerile referitoare la celelalte masini au fost foarte obiective si ai descris frumos plusurile si minusurile ; ti`as sugera sa nu iei o masina fara sa o conduci...dar daca nu poti astepta, presupun ca iti asumi acest lucru ; de altlfe, te contrazic la treaba cu revanzarea...nu o sa iei o suma decenta pe ea ; cum gandesti tu acum, ca nimeni nu isi ia GTI sa mearga la consum, vor gandi si ceilalti potentiali cumparatori ai masinii tale ; dupa ~ 4 ani si indiferent de nr de km atat timp cat sunt decenti ( < 140k ), consider ca vei lua pe ea 1/2 din pretul de achizitie ; pretul masinilor samsarite te vor forta sa o dai ieftin, daca vrei sa o dai ; poti urmari si piata SH a mk7 gti`urilor ; un SH vechi de 2 ani si mai putin de 50k km ti`ar fi venit manusa, parerea mea, asta daca acceptai un golf, si nu orice golf, ci un mk7 R ; dar daca esti chitit pe mk8, succes
    0 points
  37. Asta i masina...........hai mai Asta i avion. Cum decoleaza?
    0 points
  38. Salutare, sa o stapanesti sanatos si fara probleme! Nu mi se pare ca jantele MTM o pun in evidenta cum trebuie dar bineinteles, este vorba de gustul fiecaruia. Spor la tot ce vrei sa ii faci pe viitor!
    0 points
  39. Gata! Arata bine. Multumit de rezultat.
    -1 points
  40. In realitate nu sunt chiar atat de disproportinate ca in poze, oricum, sunt culoarea jegului, ceea ce este bine in sezonul de iarna. Si arata mai bine decat ma asteptam. .si daca nu arata bine, tot aia e, ca altele nu am :l Probabil ar fi aratat mai bine pe argintiu, dar eu am vrut culoarea asta.
    -1 points
  41. Mai jucati-va in continuare cu clone.
    -1 points
  42. Misto. Ne-ai făcut apa in gura la toti astia cu 2.0Tsi ?
    -1 points
  43. @quze +1. Mie personal imi place mai mult cum sta masina cu Rotor 19" decat cele Mtm
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!