Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.10.2020 în toate secţiunile
-
Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!5 points
-
324 000 - km Schimbul de ulei + filtre făcut. Au trecut 3k km de la ultima revizie, dar s-a facut un an. Am facut si o inspectie mai amanuntita pe partea tehnica. Inafara de cureaua de accesorii, pe care am si schimbat-o, totul este check. Si pe partea de directie, frane, etc. Lucram, in continuare, la detalii, intr-un ritm mai incet. Avem un nou membru in familie ?♂️ si asta imi ocupa marea majoritatea a timpului Deci: - carenaje noi OEM fata - spate. - farurile: Am hotarat sa merg totusi pe reconditionarea farurilor actuale. Si cand zic reconditionare, ma refer la una completa. Desfacute farurile complet, lupe noi originale, balasti noi OEM, becuri noi, revopsit ornamentul din interior. Am facut rost si de sticle in stare foarte buna. Voi face un polish la ele + folie de protectie PPF sa fie ca noi. Pe semnalizari fata - spate, voi merge pe niste leduri ca sa fie acceasi luminozitate cu ledurile de la semnalizarea din oglinda. Renunt si la US style. In ultima vreme, nu prea imi mai place ideea, mai ales pe o masina care nu e US de fabrica (si cum Skoda nu exista in state...) Va iesi (sper eu) o lucrare foarte frumoasa, atat din punct de vedere al aspectului, cat si din punct de vedere al iluminatului. Din pacate, nu am apucat sa fac niste poze inainte de reconditionarea lor, pentru un before / after. Dar voi reveni cu feedback odata ce sunt sus pe masina.5 points
-
Si a trecut aproape un an de cand am masina. Km actuali 16600 Pe la 15000 s-a facut si prima revizie, solicitata de mine, cu schimb de ulei si toate filtrele. Totodata, s-a facut o demontare si curatare pe garantie a sistemului de franare fata, deoarece aparuse un zgomot ciudat la viteza mica la viraj stanga de frecare fier pe fier, care s-a rezolvat in urma acestei proceduri. Consum pe ultimii 3000 km neresetat 6.5 l/100 km, atat avea si pe inca 2000 de km anteriori. Vede mai mult extraurban, dar la viteze de autostrada ?. Am reinnoit Casco + RCA. Am luat si un OBDEleven ocazie cu care am facut: Staging la ceasurile de bord ( tura completa cu revenire cand pui contactul ) Afisare in meniul din bord a cantitatii de combustibil necesara pt plin la momentul respectiv Afisarea intensitatii ventilatorului cu clima pe auto Activare bifa in setarile masinii pt pornit/oprit DRL-uri fata Dezactivare piuit cand e contactul pus si deschizi usa soferului ( a ramas doar cel pt lumini aprinse, care e util ).5 points
-
La "insistentele" voastre - am adaugat in configuratie "9S0 Virtual Cockpit" ... fie4 points
-
De plictiseala am cumparat un cot de admisie pt turbina cu diametru mai mare de la Racingline, pe care l-am completat de la acelasi producator cu un furtun siliconic cu diametru marit, intre cutia filtrului de aer si noua piesa de pe turbina. Am si un filtru panel de la MTM pe care ma gandesc sa il montez din primavara. Estimam la maxim o ora toata operatiunea, dar mi-a luat de 3 ori mai mult. Dupa ce am dat jos cutia filtrului de aer am mai gasit niste nuci, 11 intregi si cateva coji. Erau depozitate intr-un spatiu strans, intre electromotor si cutia de viteze. Cu greu le-am scos de acolo. Cel mai probabil sunt acolo de dinainte de a cumpara masina pt ca in curte am 5 jivine mature si 3 pui de pisici. Apoi am vazut ca furtunul prin care se aeriseste cutia de viteze este fisurat in dreptul cuplei cu aceasta si am zis sa il lipesc, dar dupa ce facusem ceva foarte reusit si dragut nu am mai reusit sa il clipsesez pe cutie, acum stand mai mult gravitational pana soseste piesa noua. Totodata teava de scurgere a apei din cutia filtrului de aer are o supapa de sens unic, care probabil de la spray-ul de frane cu care spalam pe acolo s-a deformat. Dupa toate astea am montat piesele de mai sus de la racingline, sincer furtunul nu mi se pare sa aiba o geometrie perfecta si sta cam tensionat, cel mai probabil ar mai trebui taiat din el. Ah, si lista de cumparaturi a inclus si o tava de cauciuc pt portbagaj, originala, pe care o voi folosi cand merg la cumparaturi sau cand car ceva mai murdar4 points
-
@quze +1. Mie personal imi place mai mult cum sta masina cu Rotor 19" decat cele Mtm3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
"Cooper ATT 40% Offroad - 60% Onroad fata de Michelin care erau cu 20% Offroad - 80% Onroad" N-ai gasit niste anvelope mai "echilibrate", sa dea bine cu un 50/50?2 points
-
Bogdan, locul ala de sub cupholder e pentru a putea porni masina cand moare bateria de la cheie. Daca bateria e moarta, masina nu mai "simte" cheia in interior si nu porneste, iti spune ca nu poate detecta cheia. Poti deschide usa, dar masina nu porneste. Daca pui cheia insa in locasul ala, masina va porni. Probabil e o zona cu un cititor NFC sau RFID.2 points
-
https://www.carthrottle.com/post/love-to-hate-or-hate-to-love-the-golf-gti-why-its-still-an-icon/ Un articol foarte corect scris, pt ca sunt oameni vesnic nemultumiti de VW Golf, dar daca ar fi sa aiba unul, nu cred ca ar refuza.2 points
-
Nici pomeneala, am avut G5, G6, acum am G7 si cu putin noroc in decembrie imi vine si G8-ul GTI pe care l-am comandat. Masinile au fost cumparate noi si conduse timp de minim 4 ani deci cam am o idee, overall G7 e peste G6 care e peste G5. Acum cu G8, vad multa hatereala si nu prea inteleg de ce, l-am vazut live si mi se pare ca arata foarte bine, in stilul clasic Golf. Nu cred ca merita facuta comparatia cu A3 sau MB A-class si sa fim sinceri, notiunea de premium la alea e mai mult vizibila in diferenta imensa de pret daca vorbim de aceleasi dotari. Oricum am remarcat ca de cate ori iese un model nou de Golf, imediat tipa toata lumea ca cel dinainte a fost ultimul Golf adevarat, asa s-a intamplat la toate versiunile.2 points
-
@sNaKeyy Multumesc. Avem si poza cu cele MTM @Zamoldac Multumesc! @keddy_net Multumesc! Da tocmai in ideea aceasta am luat-o deoarece avea putini km. MTM am ales deoarece este aprobat/partener VAG si obtin si garantie motor si cutie 2 ani deci orice se intampla sunt acoperit iar ca si performante sunt ce trebuie . @catalinmiti Multumesc! Promit sa postez cand mai intervin schimbari @bgd_b92 Multumesc! Da si eu ma jucam cu ea in NFS si Forza pana am luat-o @acidone77 Multumesc! @lambda_dryver Multumesc! Da am grija de ea ca de copilu meu ❤️. Da inca ma gandesc daca sa o infoliez toata sau doar fata. Deocamdata e infoliata pe bara fata, capota si plafon si mi-a zis ca au ceva vechime pe masina si incepe sa se zbarceasca lipiciul pe capota. Acum ramane de vazut ce si cum dar sigur plafonul tot negru il voi face ?2 points
-
Da, să o stăpâneşti sănătos! Şi pe mine mă depăşesc mulţi dar nu mă supăr. Şi nici nu-i număr.2 points
-
In continuarea discutiei care a fost ieri privind diferentele de configuratie posibile intre Germania si Romania la versiunile pre-configurate de ID3. Astazi a fost lansarea oficiala a configuratiilor normale de ID.3 si in Irlanda, si a devenit disponibila brosura care se poate descarca de aici, facand click pe "Download Product Guide": link (ignorati faptul ca scrie ID.3 1st pe pagina, ce se descarca acum din link-ul ala e brosura e pentru ID.3 non-1st). Configuratiile sunt exact aceleasi ca si pentru Germania. Cine nu vrea sa se chinuie cu tradusul de pe site-ul de Germania, poate acum vedea usor in brosura ce e pe fiecare nivel de echipare. Sunt frumos evidentiate si diferentele intre versiuni. As zice ca e o confirmare in plus ca modelele pre-configurate sunt aceleasi pentru toate tarile, VW face economie renuntand la variatie pe linia de productie. Preturile pentru Irlanda sunt mai mari decat in Germania, dar erau mai mari si pentru 1st, nu e ceva deosebit, ei platesc pentru ca au volan pe dreapta ca englezii si traiesc pe o insula. Daca va intrebati de ce tot postez chestii din Irlanda, e pentru ca ei publica in engleza, deci e usor de inteles pentru toti, folosesc km ca noi cei de pe continent, datele de viteza sunt tot 0-100 km/h si nu 0-60 mp/h, au preturi in EUR, si sunt in UE si anul viitor caci Irlanda nu e Anglia, nu au fost tratati in mod special anul asta ca englezii care nu au putut comanda toate versiunile de 1st.1 point
-
1 point
-
Arata foarte bine. Mult mai bine decat acel model pe 17 oem. Acum asteptam sa le vedem pe masina1 point
-
Gata, dadut comanda. Timp de asteptare 15-20 saptamani. Doamne ajuta! LE: Am primit astăzi vesti bune: masina va ajunge in săptămâna 501 point
-
1 point
-
E clar. O sa iau atunci jante de 17 si anvelope pentru acelea. (cred ca chiar cele standard Triton 7J x 17) Sa vad ce e trecut in cartea masinii despre ce cauciucuri pot sa pun pe jantele acelea. Legat de phone-box-ul ala ma deranjeaza ca elimina cele 2 usb-c. Chiar am nevoie mai mult de cele 2 mufe. Dilema: acel standard "wireless smartlink compatibil doar cu apple carplay" sper ca functioneaza si fara acesta optiune suplimentara "PT1 Pregatire telefon cu Bluetooth" ?!1 point
-
AID= Active info display= Virtual cockpit Daca masina se livreaza cu anvelope 225/45R19 nu vei putea sa utilizezi anvelope 225/55R19. Diferenta 45 si 55 reprezinta defapt intaltimea % raportat la latimea anvelopei, 45% din 225, respectiv 55% din 225. Poti compara dimensiunile noilor anvelope folosind calculatoarele dedicate, din online. Diferenta in circumferinta totala a noilor anevelope fiind cu 6.5% mai mare. Maxim acceptat este 3%1 point
-
1 point
-
E marca separata acum, ca sa isi permita sa puna asa preturi, desi tot Seat ramane in foarte mare masura. Oricum pozitionarea formentor este ca un SUV coupe? Sau ce se vrea de fapt? E mai joasa decat Ateca, ceva mai lunga si ingusta. Pretul de peste 50k e la nivel de S3 (pret de Germania, in Ro probabil va fi mai ieftin) si sigur peste Golf R. Compar desi e alta caroserie pt ca e acelasi motor, aceeasi transmisie, aceeasi cutie de viteze. E o masina pt cineva ce vrea Cupra, ca altfel nu pot sa ii vad logica la ce alternative sunt la nivelul acesta de pret...alternative noi.1 point
-
Revizia 2 - 42.227 Km, (deci vreo 26.000 km de la revizia anterioară) - schimb ulei, filtru aer, filtru polen, și restul operațiunilor implicite - manoperă - 255.26 RON - materiale - 866.30 RON ulei ... același ca la prima revizie ? Mobil 1 ESP x2 0W-20 - 5L - 421.78 RON filtru ulei - 70.21 RON filtru aer - 155.89 RON filtru polen - 169.58 RON altele (bușon, garnitură, materiale "mici" ?) - 48.84 RON un pic off topic.... nu vreau să deschid discuția pentru că există topic pe subiect de consum ulei la 1.5 TSI, dar am rămas restant de la postul anterior... De la revizia anterioară unde nivelul a fost la maxim, am completat 250 ml acum vreo 3 luni și asta doar pentru că mă apropiam de minim, aveam un drum mai lung de făcut, la volan era co-pilotul, eu trebuia să fiu online vreo 4 ore și am zis să nu cumva să se apuce să facă scandal "bordul" ... La 40.000 Km am schimbat și lamele ștergătoarelor față și spate - 380 RON setul complet.1 point
-
ok. mic update: am scos siguranta 2 min...am cuplat si merge... banuiesc ca desi MIB-ul ii da semnal de oprit pornit...el ramane cumva blocat. ce voi face maine: leg amplificatorul in MIB, apoi duc PIN5 (charger) in BCM / si trag un fir din klemme 15. Momentan chargerul este legat pe klemme 30 siguranta 16 (OEM). daca mai face figuri mut (astfel incat sa ii fac un hard reset la fiecare oprire/pornire motor). de cand am inceput sa scriu a incarcat de la 7 la 9% cine ar fi crezut ca 2% iti poate da atata satisfactie NOapte buna. LE: rezolvat!1 point
-
Pana la urma trebuie sa comparam preturile de achizitie si nu preturile de configurator.1 point
-
mie personal mi se par ciudate aprecierile: Golf4 a fost ultimul golf adevarat. eu zic ca astea sunt replici de filme sf. dupa ce te urci intr-o masina din asta de generatie noua cu un 1milion de setari si dotari in plus, care toate vin cu cate putin in plus si mibunatatesc ceva, nu te mai intorci la un golf4 nici batut. dupa ce vii de la halogen si mergi cu un matrix led eu cred ca nu te mai intorci. unele chestii sunt subiective, alea nu are sens sa le combati. dar partea de tehnica e clar mai buna si motoarele sunt mult mai rafinate. si mai scumpa, evident. dar toate se scumpesc. inflatie nu e numai in romania. interesant e ca mi-am configurat un g8 cu ce am eu la g6 si a iesit cam acelasi pret. motorul de 130 cp ca 122 nu mai e. asta in conditiile in care g8 vine cu multe dotari in plus fata de ce am eu la g6. e la fel de adevarat ca eu am luat g6 cand: euro era 4.1-4.2; era promotie ca venise criza si dadeau oficial 2500k euro reducere. am mai si negociat si per ansamblu de la 21k a cam ajuns 17.5k. deci daca compar si fac si conversia in lei asa clar iese g8 mai scump, dar promotiile si crizele nu sunt sub controlul nostru, logic ar fi sa compar pret de catalog vs pret de catalog ca asa poate si la g8 se poate negocia serios (nu am incercat inca, nu m-am hotarat ce si cum). pe de alta parte nici salariul nu il mai am ca acum 10 ani. a crescut mult mai tare ca preturile la masini; problema e ca mi-au crescut si pretentiile. acum vreau de exemplu neaparat dsg, vreau motorul mai puternic, vreau dotari de mers autonom, deci se adauga la pret si tot asa. pe de alta parte nici nu ma intereseaza sa imi iau aceeasi masina dupa 10+ ani doar ca e noua doar ca sa economisesc cateva mii de euro. ori imbunatatesc la ce capitole simt eu ca e nevoie, ori stau bine mersi cu asta ca merge impecabil.1 point
-
Rezolvat, am înlocuit termostatele, primul set de termostate nu a fost ok și mai pierdeam și antigel..1 point
-
1 point
-
Am platit jantele de la MAK pana la urma. Astazi sau maine merg sa le ridic. Eram usor presat de timp pentru ca promotia este valabila pana astazi. Acum ramane sa ma decid asupra cauciucurilor de iarna dar si acolo cred ca am deja un castigator/preferat (Nokian WR Snowproof)1 point
-
mi se tot transmite ca am butoane lipsa :)). dar deocamdata e ok. am 2 fetite, si 2 scaune de copil. drept urmare degeaba pun incalzire in spate..pt urmatorii 2-3 ani. si nu sunt fanul butoanelor fara utilitate :)). da setup-ul este unic in RO.1 point
-
Mai degraba apucaturi de luat la misto RSQ3 Ca a trecut de mult de nivelul de apucaturi de R. Sunt foarte curios sa citesc parerile acum dupa ce a trecut o perioada si poate fi totul obiectiv.1 point
-
@oldtimercraiova - te salut! Sunt constient de asta, si intentionez sa o tin. Vorbeam si cu fiica mea, azi in drum de la vot cand am vazut un Id3: "Tu asa ceva vei conduce, insa te voi invata pe masina neagra Si da, nu este cea mai ieftin si simplu de intretinut masina, insa este vreo clasica asa? nu. @cxr2test Clujul l-am batut prin 2014-2015 cu alta lucrare, la intrare, dupa coborarea Feleacului - cu Bora bateam tzara in acea perioada. Insa un citybreak ma tenteaza, mi-a placut mult la voi. Cand ajung dau un semn, pentru ca evident, cu Golful voi veni. Consumul l-am pus doar pentru ca mi s-a parut neverosimil de mic, raportat la cum am mers. Acest Golf nu este alegerea rationala, insa este alegerea care iti pune zambetul pe buze la orice drum. Si asta conteaza, cel putin pentru mine, mai mult.1 point
-
1 point
-
Din cate stiu eu, gtd'ul vine cu -15 mm garda la sol fata de cele stock ; am avut mk5 tdi sportline si mk5 gti, cu acelasi drop si pot spune ca este ideal ; a4 b8 cu s'line si R18/19 iti rupe ficatii..golfurile erau mai confortabile. Mi se pare compromisul ideal, o suspensie sport de fabrica ca pe GTD. Nu pierzi mult din confort, se aseaza bine la drum, si nu o face inaccesibila iarna. Golf 6 mai poate veni cu suspensie DCC reglabila pe 3 moduri ( sport / confort / dinamic-normal-individual, nu mai retin exact ). Dezavantejel unei suspensii dcc sunt costurile, ~ 700-1000 lei un amortizor. Ca si probleme generale, la orice 2.0 tdi euro 5 CR ar fi spanul. Sunt topic-uri dedicate de unde poti afla info. Succes1 point
-
@acidone77 Multumesc. Calutii sunt cam la limita din punctul meu de vedere dar se va rezolva cu resoftarea. Nu ma pot plange dar nici nu pot avea pretentii de masina sportiva. Exista altele pentru asa ceva Legat de spatiu, comparativ cu G7, sigur a comparat A4 B9 ? Detin si G7 Variant 2015, iar spatiul interior la B9 este cu siguranta mai mare decat la G7. Doar la portbagaj sta usor mai prost ca si G7 (ca si lungime, nu stiu daca sunt diferente ca si volum). Ambele sunt DSG (deci pozitia relativ asemanatoare) si am facut testul "locului din spate soferului". La Golf VII ramane mai putin loc decat ramane la A4, desi la a4 bancheta este mai mare (lunga/adanca) decat la golf.1 point
-
@Bebe, multumesc ! Cu siguranta nu va primi mai mult decat un soft la motor + cutie. Pentru nebunii exista Ibiza 6J SC (Cu care oricum n-am terminat. Probabil urmeaza DSG + inca vreo 50 CP minim)1 point
-
@bgd_b92 Exact asta este si in mintea mea, pe langa costurile aferente. Cel mai probabil nu o sa fac acest pas pentru ca nici kit-ul FR de pe Ibiza, care este tot neagra, nu prea iese in evidenta. @sNaKeyy Cei din Arad obisnuiesc sa dea fetele de usi jos + geamurile pentru a le putea pune pana sus, la buza geamului. In cazul asta nici nu se observa ca ar fi folie pe geam. Am trecut prin procedeul asta la 3 masini. Singura solutie (pentru psihicul meu) ar fi sa dau eu fetele de usa jos, sa duc masina la infoliat (geamuri + crom) si apoi sa mi le montez din nou cu mai mult grija. Ramane de vazut deocamdata. Urmatorii pasi sunt inmatricularea + revizie motor/cutie. P.S.: Nici eu n-am resetat "long term-ul" deocamdata. Am in plan sa-l resetez intre revizii (deci cam o data la 10.000 km)1 point
-
@Eto / @cristi511 - Multumesc frumos pentru urari ! Am uitat sa precizez la capitolul lipsuri: scaunul electric dar senil (adica fara memorii). Mi-ar fi placut, dar retrofitul implica mai multe modificari si nu consider ca merita Inca cateva poze cu prima baita, plasticele de la motor (pe aripi) si consumul reusit de neamt in 117 400 km (nu l-a resetat niciodata)1 point
-
sa testezi cu ochelari polarizati insa. Oricum Air90 e intr-adevar mult mai transparenta, poate prea transparenta, si de aici problemele, majoritatea montatorilor nici nu o au pe stoc "ca nu se cere"... Fara ochelari nu sint prea deranjante, dar daca un politisc mai are si ochelari de soare si el, chiar si din exterior, aberatiile cromatice apar si mai vizibil si sigur stiu si eu asta, dar nu se obosesc deocamdata. Probabil vor face candva o "actiune" sau cum zic ei cand se apuca brusc sa se concentreze pe o problema cateva zile.1 point
-
5W-30 si 5W-40 nu reprezinta norme. Tu ai trecut de la 504 (long life) la 501 (short drain). Ai nevoie de ulei de completare? Sau vrei doar sa fie? Eu nu cred ca am avut vreo masina la care sa completez vreodata (a se citi, completarea se face doar la cerere in bord, nu ca observam noi ca a scazut nivelul putin pe joja). Iar ca sa iti raspund la intrebare, pe siteul oricarui producator de ulei preferat de tine (Castrol, Mobil, Ravenol, etc) intri si pui masina ta si iti va da variante atat pentru interval fix cat si pt interval extins. Si asa stii ce sa cumperi Castrol de exemplu ai urmatoarele variante pt 502/502: Castrol EDGE 0W-40 with TITANIUM FST™ sau Castrol EDGE 5W-40 with Fluid TITANIUM Bafta! @io_tomcat e cam greu de crezut. Poate influenteaza consumul, dar nu cu 1L in 2000km. Diferenta e datorata altor factori externi, cum ziceau si alti colegi mai sus: jante, felul in care accelerezi, mers constant, frana de motor etc. VW se lauda ca au trecut la noua norma pt a scadea consumul si a trece normele de poluare, dar nici chiar asa Stim ca nici consumurile date de producatori nu se regasesc in realitate, cred ca nici aici. Dar daca este adevarat, atunci e wow1 point
-
Ma ghidez in functie de ce am citit, in functie de cum arata uleiul la 10 000-11 000 km, in functie de drumurile parcurse (oras, extra-urban), in functie de temperaturiele exterioare. Mai ales ca a fost masina de test drive, nu am cum sa stiu cam cum s-a mers cu ea. Dupa mine, la 10 000 km l-as schimba. Sau la an.1 point
-
1 cm nu il vezi dar il simti...pun intended! Spor la "tocit" noile "anvelopuri".0 points
-
Like pentru masina, like si pentru "nebunie" P.S.: sa le invarti sanatos !0 points
-
-USB are 4 fire plus ecranaj, indiferent dacă are sau nu conexiune CarPlay. -HUB-urile USB (R293) sunt de 3 tipuri (INFO ETKA) cel cu terminație D este ultima versiune care suporta si CarPlay. -Pt. a avea certitudinea dacă ai sau nu activat CarPlay, intri in menu service (apăsat pe tasta menu pana se activează menu service, in coduri FEC controlezi in lista coduri activate, 00060800 este codul CarPlay). -Unde nu este instalat HUB (care dacă este instalat, este și interfața CarPlay) USB-ul din cotiera poate fi CarPlay sau nu, cele CarPlay au și AUX-in. In practica diferența sta in hardware (priza usb). -Schema electrică zice așa: Din J794(MIB)- conector T5ai avem out usb și T12i avem out aux Daca avem doar usb cu aux in cotiera vom avea cablul cu conector T7c Daca avem Hub (R293) avem cablu cu conector T5am in HUB și T5ap / T5ao cele doua usb plus T5ci cititor carduri ( doar pt Japonia ) aux vine direct din T12i.0 points
-
Ohoo, Victor, long time no see ! Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos! E superba!0 points
-
Începe să-mi fie clar ca au făcut o bulibășeala, ceea ce bănuiam de când inițial în documentația de promovare/ vânzare opțiune appconnect scria 2x mufe usb compatibile AA& CarPlay dar în realitate merge doar una. Asadar, eu zic ca: cine are 2xusb sigur are hub-ul ce conține acel cip de autentificare pentru CarPlay. "Deștepții" de VW însă, au tras un cablu mai ieftin cu mufa aferentă la cotiera (acel fir în minus din ansamblul cablului) ceea ce duce la funcționarea doar AA în cotiera.0 points
-
superba jucaria si foarte fun de condus asa ceva, am avut ocazia sa ma joc cu una si mi-a placut enorm, e foarte tare masinuta! Motorul e demential si ca potential si ca sound si ca tot...Sa te bucuri de ea cat mai mult!0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00