Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.09.2020 în toate secţiunile
-
Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!5 points
-
@sNaKeyy Multumesc. Avem si poza cu cele MTM @Zamoldac Multumesc! @keddy_net Multumesc! Da tocmai in ideea aceasta am luat-o deoarece avea putini km. MTM am ales deoarece este aprobat/partener VAG si obtin si garantie motor si cutie 2 ani deci orice se intampla sunt acoperit iar ca si performante sunt ce trebuie . @catalinmiti Multumesc! Promit sa postez cand mai intervin schimbari @bgd_b92 Multumesc! Da si eu ma jucam cu ea in NFS si Forza pana am luat-o @acidone77 Multumesc! @lambda_dryver Multumesc! Da am grija de ea ca de copilu meu ❤️. Da inca ma gandesc daca sa o infoliez toata sau doar fata. Deocamdata e infoliata pe bara fata, capota si plafon si mi-a zis ca au ceva vechime pe masina si incepe sa se zbarceasca lipiciul pe capota. Acum ramane de vazut ce si cum dar sigur plafonul tot negru il voi face ?5 points
-
Ieri a fost o conferinta de presa transmisa live via Ytube si Cupra Official, cu "inceperea" productiei la Formentor. Ca si informatii interesante pentru cei care sperau la variante mai micute de motorizare: in total 7 motorizari, nu il vor sub marca Seat, insa va aparea si 1.5tsi non hybrid pe langa 1.4tsi hybrid, cat posibil si cel putin o motorizare diesel. Ce are de a face Cupra cu 150ps sau diesel, ma depaseste, insa paltonul se va vinde. Inca spera la un motor mai mare decat cel actual de 310ps 2.0tsi, insa au confirmat ca este doar la stadiul de proiect. Cei interesati mai departe, feel free to surf the net ^^ Le: în Cluj(dealer, topcar) din 15.10 va ajunge un Formentor, pentru curioși, îs ferm convins că tot în jur de acea dată, vor fi și în București3 points
-
3 points
-
Rostul comparatiei este de a servi celor care se gandesc, ca mine, daca sa se orienteze acum spre un Plus sau Max, sau sa astepte pana anul viitor. Am folosit cateva ore din timpul meu pentru comparatie, si ofer informatia asta pentru a-i scuti pe altii sa foloseasca la fel de mult timp din timpul lor pentru a face ei comparatia. Cu exceptia heat-pump-ului de pe Max, echipamentele de pe 1st Edition din Germania sunt acelasi ca in Romania, iar VW a spus ca aceste versiuni pre-configurate sunt disponibile pentru livrare rapida, deci sunt mai mult ca sigur fix versiunile care vor fi disponibile si pentru Romania. Putem verifica chiar acum acest lucru, comparand configuratia acestor versiuni pentru Germania cu cele din celelalte tari vest europene in care e deschis configuratorul (sunt o multime deja). Marturisesc ca nu am verificat insa, dar exista deja posibilitatea de a verifica.2 points
-
mi se tot transmite ca am butoane lipsa :)). dar deocamdata e ok. am 2 fetite, si 2 scaune de copil. drept urmare degeaba pun incalzire in spate..pt urmatorii 2-3 ani. si nu sunt fanul butoanelor fara utilitate :)). da setup-ul este unic in RO.2 points
-
Cine are de gand sa isi monteze lumini de avertizare in usi si doreste achizitia de lampi + cablaj, sa se limiteze la a cumpara doar 1 pereche, doar pt usile fata. Pentru usile fata, montajul e simplu, lampile au loc in locul catadioptrilor, legatura se face simplu, descrisa in acest topic. Pentru usile spate, luati-va gandul, pentru ca va pierdeti timpul cu modificarile necesare si tiganelile care trebuie facute. Fix in spatele catadioptrului este acel "surub" de plastic ce face parte din prinderea fetei de usa. Automat nu este loc pentru lampa de avertizare si trebuie facute modificari. Trebuie renuntat la mufa pentru lampa si conectate direct firele, trebuie scurtat acel plastic/canal in care se introducea mufa, firele trebuie conectate cumva la ce este de gasit in mufa de pe usa(aspect detaliat si in acest topic) deoarece usile spate nu mai au calculatoare (cum regaseam de altfel pe G5 si G6). Iar cu timpul, riscati sa aveti probleme cu switch-urile usilor spate, pentru ca vor ceda datorita tensiunilor in plus create de aceste lumini de avertizare. Pe vwvortex multi se plang ca au ajuns sa aiba probleme mari la usile spate datorita improvizatiilor pentru aceste lumini de avertizare. Mai exact bordul nu mai recunoaste usa deschisa spate, plafoniera nu se mai aprinde, probleme cu inchiderea centralizata etc. Rezumati-va daca vreti neaparat asa ceva doar la usile fata, pentru ca acolo exista si codare pt treaba asta, mufa din calculator este prevazuta cu pin la care se poate atasa plusul lampii si totul este in regula.2 points
-
De plictiseala am cumparat un cot de admisie pt turbina cu diametru mai mare de la Racingline, pe care l-am completat de la acelasi producator cu un furtun siliconic cu diametru marit, intre cutia filtrului de aer si noua piesa de pe turbina. Am si un filtru panel de la MTM pe care ma gandesc sa il montez din primavara. Estimam la maxim o ora toata operatiunea, dar mi-a luat de 3 ori mai mult. Dupa ce am dat jos cutia filtrului de aer am mai gasit niste nuci, 11 intregi si cateva coji. Erau depozitate intr-un spatiu strans, intre electromotor si cutia de viteze. Cu greu le-am scos de acolo. Cel mai probabil sunt acolo de dinainte de a cumpara masina pt ca in curte am 5 jivine mature si 3 pui de pisici. Apoi am vazut ca furtunul prin care se aeriseste cutia de viteze este fisurat in dreptul cuplei cu aceasta si am zis sa il lipesc, dar dupa ce facusem ceva foarte reusit si dragut nu am mai reusit sa il clipsesez pe cutie, acum stand mai mult gravitational pana soseste piesa noua. Totodata teava de scurgere a apei din cutia filtrului de aer are o supapa de sens unic, care probabil de la spray-ul de frane cu care spalam pe acolo s-a deformat. Dupa toate astea am montat piesele de mai sus de la racingline, sincer furtunul nu mi se pare sa aiba o geometrie perfecta si sta cam tensionat, cel mai probabil ar mai trebui taiat din el. Ah, si lista de cumparaturi a inclus si o tava de cauciuc pt portbagaj, originala, pe care o voi folosi cand merg la cumparaturi sau cand car ceva mai murdar2 points
-
ok. mic update: am scos siguranta 2 min...am cuplat si merge... banuiesc ca desi MIB-ul ii da semnal de oprit pornit...el ramane cumva blocat. ce voi face maine: leg amplificatorul in MIB, apoi duc PIN5 (charger) in BCM / si trag un fir din klemme 15. Momentan chargerul este legat pe klemme 30 siguranta 16 (OEM). daca mai face figuri mut (astfel incat sa ii fac un hard reset la fiecare oprire/pornire motor). de cand am inceput sa scriu a incarcat de la 7 la 9% cine ar fi crezut ca 2% iti poate da atata satisfactie NOapte buna. LE: rezolvat!1 point
-
Si a trecut aproape un an de cand am masina. Km actuali 16600 Pe la 15000 s-a facut si prima revizie, solicitata de mine, cu schimb de ulei si toate filtrele. Totodata, s-a facut o demontare si curatare pe garantie a sistemului de franare fata, deoarece aparuse un zgomot ciudat la viteza mica la viraj stanga de frecare fier pe fier, care s-a rezolvat in urma acestei proceduri. Consum pe ultimii 3000 km neresetat 6.5 l/100 km, atat avea si pe inca 2000 de km anteriori. Vede mai mult extraurban, dar la viteze de autostrada ?. Am reinnoit Casco + RCA. Am luat si un OBDEleven ocazie cu care am facut: Staging la ceasurile de bord ( tura completa cu revenire cand pui contactul ) Afisare in meniul din bord a cantitatii de combustibil necesara pt plin la momentul respectiv Afisarea intensitatii ventilatorului cu clima pe auto Activare bifa in setarile masinii pt pornit/oprit DRL-uri fata Dezactivare piuit cand e contactul pus si deschizi usa soferului ( a ramas doar cel pt lumini aprinse, care e util ).1 point
-
1 point
-
Salutare. Astazi am tras fir din pinul 3 (amplificator) la MIB - urmeaza sa il leg la mufa gri - pin 5. Vedem ce iese maine (eu sper sa mearga) - este singurul lucru care dupa parerea mea care poate impiedica sistemul sa functioneze. Locatia amplificatorului este in spate (portbagaj - dreapta - sub geam)1 point
-
1 point
-
Totul e subiectiv cand e vorba de gusturi si de imagine... Daca vrei imagine, iei audi sau merc cu cat costa el, daca iti trebuie o masina doar pt nevoile tale, si ale tale nevoi sunt satisfacute de un golf, pai atunci iei golf... Niciodata nu vor fi toti pe aceeasi lungime de unda la capitole subiective si de imagine, insa de dragul discutiilor, analizelor, le facem.1 point
-
Breaking News... Am facut o escapada prin tara de vro 1.100km si am alimentat GPL de suma modica de 250Lei si NU am mers la consum, in aceste conditii sa tot mergi cu masina plina de bagaje si pasageri (cu o masina care cantareste 1,5 tone goala). Mi-am amintit ca NU aveam facuta revizia la GPL si am verificat de cand NU sa facut, aveam 15.500km (din iulie 2019)....astzai am facut revizia GPL in fata blocului in 15 minute, am schimbat cele 2 filtre cumparate cu 32Lei ... mi-au ramas mai multi bani de "uischean". Dreapta filtru nou, stanga filtru vechi...asta insemna sa alimentezi cu GPL bun...nema pilitura dupa 15.500Km.1 point
-
Eu cred ca e f util sa aflam ca sintem ofertati masini inferioare la preturi mai mari comparativ cu Germania. Chiar daca tehnic stim ca nu putem sa le cumparam de acolo ca nu putem lua subventia, iesirea asta de tipul "ia cine ii convine" mi se pare cam necolegiala si inutila. Chiar acum imi spunea un alt coleg cate diferente calitate/dotari a obervat la niste golfuri si passat intre cele pt Ro si cele pt Germ. Stama, nu stiu daca te ajuta, dar plafonul ala e groaznic vara, aduce si un pic de greutate in plus si modificari de setari pe partea de AC si incalzire (exista codari diferite pe modulele acestea la masinile cu plafon). Am avut passat cu trapa panoramica, si pot spune ca nu merita. Ce inseamna ca face interiorul mai luminos? Eu l-as taia de pe lista de dotati dorite si l-as pune la "de evitat" Pretul pt heatpump de 1234 e fara tva probabil?1 point
-
Astazi m-am trezit cu ideea sa achizitionez si eu un ID.3, adica un Plus (ca nu cred ca mai sunt disponibile base edition-uri). Mai ales dupa ce am citit ca Enyaq nu prea se va face anul viitor (cica 27 000 masini pentru tot anul, ca se asambleaza doar in uzina Skoda din Cehia unde fac in continuare si celelalte modele termice si au capacitate limitata pentru Enyaq). Iar despre ID.4 am citit la fel lucruri nu prea imbucuratoare privind disponibilitatea. Cica toate ID.4 pentru Europa si SUA se fac in fabrica de la Zwickau alaturi de ID3, si exista cote pe tari. Sincer nu stiu daca sa cred dar am citit de 30 000 bucati de ID4 pentru 2021 pentru toata Europa! Oare sa fie toate celelalte ID.4 fabricate acolo pentru SUA iar VW se asteapta sa vanda mult mai multe ID.3 decat ID.4 anul viitor? Dar inainte de a suna la dealer m-am uitat mai intai serios la versiunile de ID.3 pe configuratorul de Germania, si am facut comparatie cu cele 1st din Germania (si de la noi). Dupa comparatie, desi mi-ar placea sa am masina acum, nu imi convine ce obtin la un Plus comparativ cu ce as obtine din versiunile normale la acelasi pret sau un picut mai mult. Mai intai, ce e super suparator la Plus (si 1st base edition), e ca nu are incarcare wireless pentru telefonul mobil, desi asta vine la toate versiunile standard din configuratorul de Germania (mai putin la cele "chele"). Ca trebuie sa te duci la Max pentru a avea asta pe un 1st e ridicol. Alta surpriza neplacuta, este ca Max-ul in Germania vine cu pompa de caldura (!) pe cand pe Max-ul din Romania nu. Iar asta cand pe un neamt Max-ul il costa (48 734.62 EUR) mai putin decat pe un roman (49 617.05 EUR)! (preturile sunt fara nici un bonus pentru achizitia de EV, nici la noi, nici la ei; e drept ca TVA-ul e de 16% la ei fata de 19% la noi, insa). Pentru cine vrea un rezumat, iata cam care ar fi preturile si diferentele. Eu am luat in considerare turcoazul ca vopsea (740.85 EUR), si rotile de 18" (638.49 EUR) la optiuni. Nu am bifat pachetul Silver (e linia aia cromata de sub plafon si sticker-ul de pe pilonul din spate) (477 EUR), covorasele textile (107 EUR) sau incarcarea de la retea de 220V (170 EUR) care vin in standard pe 1st-uri (base edition-ul nu are pachetul Silver). Life-ul e un 1st base edition, fara pedale Play/Pause, covorase textile, incarcare de la retea de 220V, dar cu incarcare telefon wireless Business-ul e un 1st Plus, fara pachetul silver, covorase textile, incarcare de la retea de 220V, control bi-zonal al temperaturii, dar cu alarma, si incarcare wireless pentru telefon Family are in plus fata de Business controlul bi-zonal de pe Plus, compartimentul variabil din portbagaj si plafonul panoramic de pe Max Tech are in plus fata de Business plafonul panoramic, sistemul de sunet cu 6+1 difuzoare, HUD-ul si Travel Assist + celelalte sisteme de asistenta de pe Max 1st 38 986,72 EUR | 38 188.29 EUR Romania 1st Plus 44 835 EUR | 43 901.48 EUR Romania 1st Max 48 734.62 EUR | 49 617.05 EUR Romania Life (ACC, Infotainment, Comfort) 37 787 EUR + roti & vopsea 39 167 EUR Business (ACC, Infotainment, Comfort, Asistenta, Design, Stil interior) 41 287.22 EUR + roti & vopsea 42 666.13 EUR Family (ACC, Infotainment, Comfort Plus, Asistenta, Design Plus, Stil interior) 42 305.22 EUR + roti & vopsea 43 685.21 EUR Tech (ACC, Infotainment Plus, Comfort, Asistenta Plus, Design Plus, Stil interior) 43 680.32 EUR + roti & vopsea 45 059.66 EUR Ca optiuni disponibile pe toate (dar pe care eu nu le-am ales) avem: + stil exterior Silver (lina de crom si sticker-ul) 477 EUR + covorase textile fata si spate 107 EUR + cablu incarcator retea 220V 170 EUR + heat pump 1243 EUR Problema mea e ca Business are tot ce vreau din Plus dar e mai ieftin decat el, si are si rotile care le vreau, cele de 18". Family are si plafonul panoramic care mi-ar placea pentru ca face interiorul mai luminos, si tot e mai ieftin decat Plus! Iar Tech are tot ce vreau chiar din Max, si e doar cu 1200 EUR mai scump decat Plus-ul. Overall, cine a cumparat un 1st editie de baza a facut cea mai buna afacere, nu exista versiune pre-configurata care sa o bata la pret la aceleasi dotari, insa Plus-ul si Max-ul cer bani pentru elemente de design care nu conteaza deloc cand folosesti masina, poti alege o versiune pre-configurata cu feature-urile dorite la pret mai bun si au elementele de design disponibile ca optiuni extra daca chiar le vrei. Plus poti pune heat pump daca vrei.1 point
-
Am platit jantele de la MAK pana la urma. Astazi sau maine merg sa le ridic. Eram usor presat de timp pentru ca promotia este valabila pana astazi. Acum ramane sa ma decid asupra cauciucurilor de iarna dar si acolo cred ca am deja un castigator/preferat (Nokian WR Snowproof)1 point
-
Nici pomeneala, am avut G5, G6, acum am G7 si cu putin noroc in decembrie imi vine si G8-ul GTI pe care l-am comandat. Masinile au fost cumparate noi si conduse timp de minim 4 ani deci cam am o idee, overall G7 e peste G6 care e peste G5. Acum cu G8, vad multa hatereala si nu prea inteleg de ce, l-am vazut live si mi se pare ca arata foarte bine, in stilul clasic Golf. Nu cred ca merita facuta comparatia cu A3 sau MB A-class si sa fim sinceri, notiunea de premium la alea e mai mult vizibila in diferenta imensa de pret daca vorbim de aceleasi dotari. Oricum am remarcat ca de cate ori iese un model nou de Golf, imediat tipa toata lumea ca cel dinainte a fost ultimul Golf adevarat, asa s-a intamplat la toate versiunile.1 point
-
TS850 AO este cu indice de greutate 100, tu ai nevoie de 104. Exista si TS850 fara AO cu indice greutate 104 XL si viteza V. Eu nu prea dau mare importanta acelor indici, ma ghidez dupa teste foarte mult. Orice ai alege dintre Conti TS830, TS850 sau GY, va fi o anvelopa buna, mai mult ca sigur. Alegerea este a ta1 point
-
@Bogdan_wrc, multumiri pentru moose test, nu stiu dece ai primit dislike-uri (cel putin asa apare in momentul asta). Am dat un like ca sa compensez. M-ai facut sa ma duc pe un canal de youtube despre care stiam ca face genul asta de teste, dar se pare ca inca nu au testat ID.3-ul. Apar alte electrice si hibride insa, pe langa masinile termice. Desi se vorbeste in spaniola in video-uri, au subtitrari in engleza. Link: km77.1 point
-
1 point
-
@qwkEu am avut pe A6 C6 de iarna imitatii de Segment pe 18'' si chiar erau no name,in 4 ani cat am avut masina nu am avut nici cea mai mica problema cu ele si am mers 245/40/18 de iarna. Tinand cont ca esti mai castigat cu MAK-uri si estetic arata 1 idee mai bine decat OEM-urile,eu as merge pe MAK-uride 17'' in locul tau.1 point
-
Mai degraba apucaturi de luat la misto RSQ3 Ca a trecut de mult de nivelul de apucaturi de R. Sunt foarte curios sa citesc parerile acum dupa ce a trecut o perioada si poate fi totul obiectiv.1 point
-
1 point
-
Nu am acces sa iti verific la.ora asta diagrama, sa vad siguranta, dar daca nu iti e greu, te poti baga sub ea si ii scoti mufa1 point
-
Parerea mea este ca la masina mea nu a fost facuta revizia antigelului, sau s-a efectuat completare necorespunzatoare cu antigel diferit.1 point
-
@b94uri sunt foarte curios cum va decurge situatia privind farul tau. PS: felicitari pentru masina, multi km fara evenimente ! In ceea ce priveste opinia lui @StefanSSD cred ca ar fi fost super util sa iti spui parerea si in topicul dedicat PBN. Topicul nu are un update de mai bine de 2 ani. Eu am cumparat o masina de la PBN, acum privind inapoi regret ca am comandat-o acolo, principalul motiv fiind aproprierea de birou, astfel incat pot ajunge repede la ei. Altfel, experienta pana in acest moment este indoielnica, am avut oarecum noroc ca din 3 consilieri, unul VW si 2 Skoda , unul din ei sa fie putin mai deschis si amabil, oferindu-mi o configuratie muult mai ok pentru masina mea. Totusi, in aceasi curte la Seat, consilierii sunt mult mai prietenosi si ofera informatii mai multe, fiind deschisi discutiei. Insa si in ziua de azi(cand informatile se pot gasii online) cred ca un consilier cat de putin orientat spre client este crucial in alegerea si configurarea "masinii perfecte". Rog, daca nu este cu suparare, un coleg sa mute opinia mea si colegului StefanSSD si pe topicul dedicat PBN.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu vreau sa declansez polemici, dar consider rectificatul discurilor de frana, echivalent cu batutul pivotilor la Dacie, in urma cu 15-20 de ani. Important e ca voi sa fiti in siguranta, iar tu multumit de lucrare/economie.1 point
-
Degeaba sari in sus, rectificatul unor discuri care au deja 60 000km (probabil cu gandul ca le mai folosesti inca 40-60k) nu e normal. Ce grosime au acum discurile si cat e minimul recomandat? Si eu imi fac, pe cat posibil, reparatiile in regie proprie, dar nu inteleg economiile astea stupide la sisteme vitale (frane/ directie) folosind reconditionari sau piese de calitate indoielnica1 point
-
Eu am dat 17600 pe eGolf, deci diferenta ar fi de 10.000 euro pt o masina inferioara la unele capitole, superioara la altele. Pt mine nu ar merita sigur. Si intretinerea e de luat in calcul, preturi pt cauciucuri pt jante de 20 inch versus cele pt jante de 16, piese comune cu Golf 7 versus piese masina total noua etc. Sint curios cum va fi la iarna cu tractiunea spate. Dar nu se stie daca vom avea zapada.1 point
-
Discuri ovalizate..o, da daca fenomenul a aparut dupa ce ai schimbat rotile, " clar " e de la discuri...iar metoda cu strungul, era ok la dacii..pt 300 lei cat costa 2 discuri, mai bine le schimbai direct ( mai ales ca sunt tocite dupa cum ai descris ), daca tot ai desfacut ; cand o sa mai desfaci inca o data si o sa platesti manopera, o sa constati ca n`ai facut afacere. Succes1 point
-
Multi dintre cei care posteaza aici au Golf 6, 5...Si nici macar nu au condus masina.Doar s-au urcat in ea prin showroom, sau au vazut filmulete .Am condus absolut toate modelele de Golf, de la 1 pana la 8.Nu spun ca 8 e mai bun ca 7, sau ca e Golful suprem...Dar e o masina corecta, cu un pret corect la ce dotari are.1 point
-
Voi mai scrie o mica pagina din istoria mea cu acest Mk 7R la care tin foarte mult. Se apropia revizia ( schimb de ulei si filtre ) la aproape 10.000km de ultima. Si aproape un an de la ultima, cu toate ca acum cateva luni am aspirat vreo 4 litri de ulei din motor si am completat cu ulei nou, sa il mai intineresc putin. Si cum tot imi statea gandul la curatarea sitei de la pompa Haldex, am zis sa le comasez si sa le fac la Brady Militari. Desi parea ceva super simplu, nu a fost asa. Nici programarea, nici executia. Am ajuns acum vreo 2 saptamani la ei, cam tarziu, pe la 17:55 si nu mai era nimeni care sa imi poata programa revizia sau sa ma asculte ce as vrea sa fac. Am primit o carte de vizita a unei doamne care se ocupa de asa ceva. Ziua urmatoare am sunat-o si imi pare rau ca nu am instalata o aplicatie de inregistrare a convorbirilor telefonice, pt ca ma ajuta sa am dovezi clare a ceea ce povestesc. I-am explicat doamnei ce vreau sa fac, ca vreau schimbul de ulei si filtre, plus operatiunea de la pompa Haldex. Mi s-a oferit varianta de ulei Castrol sau original. Am ales original si sa fie 5W30 . Mi-a confirmat ca au si ca se poate asa. Bun pana aici....apoi mi-a spus ca trebuie sa merg cu masina pt o constatare inainte de a imi curata pompa Haldex. Dupa multe explicatii si discutii, am convins-o sa imi comande kit-ul de oring-uri si suruburi, plus uleiul pt Haldex. Pt asta m-a sunat cu video-call sa imi arate ecranul dumneaei, si zicand ce acele oringuri le vede pe o alta schema ( erau simeringurile de la planetare cele indicate ) . Bun, deci piese comandate, avans 1000lei oferit de mine si programarea pt luni la ora 14 facuta. Am ajuns la ora stabilita si sunt intampinat cu o foarte mare scarba de un inginer tanar si ma anunta ca ma va suna cand e gata. Bun, la ora estimata de el de dinainte ma suna sa iau masina. Urc in masina si vad bidonul de ulei 0W30 original cu ceva ulei ramas in el....mi-am zis sa nu ma supar, pana la urma era foarte probabil la asta sa se ajunga. Apoi la primele semafoare accelerez mai tare si surpriza, intra controlul tractiunii, si clar spatele nu cupla. Sun la baiatul care s-a ocupat de mine si imi zice foarte arogant ca e normal, ca masina limiteaza cuplul. Ii zic ca nu am masina de ieri si stiu foarte bine ce nu este okay. Si imi zice sa vin inapoi ca el nu imi repara masina prin telefon. Deja intorsesem. Ajungand acolo incepe circul, ca sa plec de acolo ca ma cheama el cand e gata masina. Cum vad ca baga masina inauntru am intrat peste ei sa vad ce se intampla. Apare un inginer inalt initial super hotarat ca era masina asa de cand am venit. Si l-a chemat pe mecanic sa discute intre 4 ochi. Le-am zis ca voi merge la protectia consumatorului si ca ma mint in fata. Plus pe hartia pe care mi-au dat-o au trecut la probleme stergatoare uzate si discuri spate ruginite. Fara nicio mentiune de haldex. S-au uitat pe diagnoza facuta la intrarea in service si imi zic ca ma absolv de orice vina, ca era okay masina la intrare. Apoi inignerul si-a dat tot interesul, a demontat pompa, si partea ei electrica, dar era moarta. Au zis ca s-a intamplat la ei si o vor schimba ei. Fiind luni seara a zis ca atunci comanda piesa si ca ma suna cum ajunge, sa ma bage printre programari sa monteze pompa. Din pacate am crezut asta si asa ca vineri m-au sunat sa ma programeze pt azi la 8:15 pt pompa. Cu toate discutiile cu ei nu m-au primit, si am mers azi. Ei au zis ca imi pun uleiul scurs din Haldex. Le-am explicat ca nu va fi suficient pt a face nivelul corect si ca sunt dispus sa iau ulei nou pe banii mei, macar sa fie treaba calumea. Au pus ulei nou si gata. Sincer, am plecat cu un gust amar, dar cumva am si avut noroc ca pompa a cedat acolo, probabil in ceva timp se defecta la mine. Gustul amar vine din interactiunea lor cu clientii care le dau atat de multi bani...din pacate nu am numele celor cu care am interactionat, sa va spun sa ii ocoliti. O impresie buna mi-a lasat inginerul de azi consilier, si cel care s-a ocupat luni de masina si azi, si a fost comunicativ ( dupa ce am fost putin agresiv la defectare, cand au incercat sa mi-o plaseze mie ). La plima plecare din service a intrat iara controlul tractiunii pe la 5000rpm, dupa care a mers totul ca inainte, si am impresia ca directia a devenit mai greoaie pe modul confort.1 point
-
Pai hatereala e pana isi cumpara G8u, dupaia devine brusc fff misto masina...0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Sa mai zic ca la dus nu m-a depasit nimeni, desi era vineri dupa-amiaza? Iar duminica, doar 5 au facut-o? Foarte multumit de consum! Da, prin cuplarea laptopului. Probabil VCDS-1 points
-
-1 points
-
Daca merita sau nu, doar tu poti decide asta ; altii si'au facut proiecte de 30k euro dintr'un cazan de 500€..daca ma intrebi pe mine, aceasta masina nu este o baza buna pentru nimic. Motorul, caroseria, lipsa dotarilor, nu o recomanda pt investitii. Eu zic sa iti faci treaba cu ea pt ceea ce ai nevoie, si sa investesti in altceva daca esti pasionat. B5.5 1.9 tdi 131 cp / 1.8T 150cp dotat gasesti la ~ 1500-2000€. Apoi, mai bagi inca pe atat si o aduci intr'o stare buna, iar dupa aceea, incepi sa cheltui bani cu adevarat in a o face speciala ( suspensie, roti, retrofituri, modificari performante, culoare, etc ).-1 points
-
Gresit, totul este perfect. A revenit la normal. Rotile noi sunt mai grele, si sa amplificat bataia de la marimea rotii... Fizica... Da na... Nu mai bat nici la franare de urgenta... Uzura aveau ca dupa 60000 km, doar ca neuniforma! Placutele originale au sapat santuri... si pe spate este fix la fel, doar ca acolo nu simt nimic inca, (santurile inca nu sunt 'mari') cand le voi rectifica, pun si acolo alte placute... Si daca nu sunt obisnuit sa arunc banii pe geam degeaba, cum fac multi altii, care este problema??? Daca se rezolva o problema ieftin si bine, de ce sa o rezolv scump??? Sa iau niste porcarii de discuri si placute originale... Nu multumesc. Ptr ca este un forum, accept critici constructive fara probleme. Dar nu inseamna ca unii, mai precis unul... Trebuie mereu sa aveti un iz de mistocareala, mai ales ca mereu se dovedeste ca am procedat corect... Da na, Balci... Unii vad ca prefera doar mersul la reprezentanta si platit mult si munca este facuta des de practicanti, incepatori, sau Dorei... (Am avut ocazia sa vad in 5 ani destule... Si la alte masini la fel. In regie proprie am mai bine grija de ea. Sa nu mai zic ca unde mergeam eu la reprezentanta nu ma lasau sa stau langa masina, probabil deranja ca se vedea ca muncesc incepatori la masina... Sa nu stii ca mecanic sa raspunzi la intrebari simple... e grav. Concluzia mea: eu prezint aici ce am facut la masina, un jurnal... Va dati cu parerea, este normal, faceti misto... Este problema voastra...-1 points
-
Vali, faci niste afirmatii foarte subiective si duci lucrurile la extrem ( cum ar fi daca...) ; Verificarile sunt bine venite, si crede'ma ca niciun ochi format nu isi da seama de reparatii bine facute la caroserie ( altfel nu ar mai exista aparate pt masurat chitul si micronii si nuanta de culoare a vopselei ). Dar mai bine sa fim prudenti si sa ne nu umflam in pene cu sintagme de genul " eu mi'as fi dat seama si restul nu se pricep " ; in cazuri foarte rare se poate intampla si cum spui tu, sa fie luate lovite si reparate aici, dar ca si mentalitate generala, este bine sa se verifice istoricul pe cat mai multe cai posibile cand cumpari o masina mai " valoaroasa " ; eu nu am refuzat niciodata o masina la un pret corect care a suferit accidente si nu a fost afectata structura de rezistenta ; dar a fost si caz in care am cumparat masina care fusese dauna totala, am verificat'o in 2 servisuri diferite, si de fapt am aflat de la proprietarul din acte dupa ce am avut o discutie cu el pe facebook ( masina era vanduta de proprietar care nu era trecut pe carte, aka intermediar, cu 2 fiscale si 2 CV ) ; a functionat bine mersi, nu a creat nicio problema, doar ca..nu si'a dat nimeni seama ca fusese dauna ; unii nu sunt in stare sa aseze o aripa la linie, iar altii, fac arta din daune totale si nici nu'ti dai seama ca au fost lovite. Eu sunt contra 100% privind achizitia masinilor importate de samsari, mai ales neinscrise ( nr rosii / de import ) ; mi se pare ca ti'o cauti cu lamanarea, deoarece pt acesti intermediari, profitul conteaza, nu sa'ti vanda tie o masina buna ; si ca sa faci profit cat mai mare, trebuie sa le manaresti ; mai sunt firme cu recenzii bune, si cu capital, care isi permit sa achizitioneze loturi de masini de la licitatii sau firme ( unde de altfel ai si acte doveditoare si istoric la reprezentanta, fiind obligati contractual majoritatea in perioada leasingului ), la preturi rezonabile astfel incat sa faca si ei profit si sa iti vanda si tie o masina buna.-1 points
-
Eu am folosit banda bison + cateva " boabe " din loc in loc de silicon de parbriz pt pragurile de GTI.-1 points
-
Totul se gaseste ; dar nu iti recomand sa iei ceva din dezmembrari ; turbina se reconditioneaza cu ~ 8-900 lei ( + manopera 2-300 lei ), egr`ul se curata in prima faza, injectoarele..nu ar trebui sa ai probleme cu ele, dar daca ai avea, merge intrerupt, scoate fum, tremura, porneste in 3 cilindrii, nu are putere cand accelereaza, ai check engine aprins..pt masini asa vechi diesel, totul este loterie si tine si de noroc ; acum, norocul ti`l mai faci si cu mana ta ; daca te duci sa`ti iei cel mai ieftin cazan ca are in bord 189.000 km in 18 ani si este " full cu numere rosii "...te cam arzi singur ; incearca sa cauti o masina de la proprietar, care a avut`o cat mai mult timp si poate are si niste facturi la ea cum ca a intretinut`o...oricum, kilometrate sunt destul de mult, mai ales daca o sa iei una care a fost importata cumva ; imi aduc aminte cand eu prin 2008 cautam un b5.5 si foarte rar gaseam una sub 200.000 km importate..ca si acum de altfel, daca te uiti chiar si la masini noi, din 2014-2016, majoritatea au 200-250.000 km ; deci ca si kilometraj real, posibil sa iei un cu 4-500.000+ ; mare atentie cand cauti..ca poate gasesti si masini cat de cat corecte, la preturi usor mai mari. Scump ar fi ambreaijul, ~ 1500 lei cu tot cu volant cu masa dubla cred, + inca 4-500 manopera ; ar mai fi si kit`ul de brate pe fata, de care cred ca stii daca spui ca ai tot b5.5, care pe lemforder cred ca te costa intre 1500-2000 lei fara manopera ; in cazul masinilor vechi, poti ajunge sa bagi si de doua ori pretul de achizitie in reparatii...de aici si pretul lor mic pe piata SH. SUcces-1 points
-
Exact, am mers cu b5.5 cu 460k reali si mergea impecabil ; si nu numai..a avut si varul meu una vreo 7 ani, nu a avut nicio problema ( luata in 2012 si vanduta anul trecut ), nu a schimbat absolut nimic, dar nu locuieste in capitala si nu a frecat`o prea mult prin oras ; carburant, eu bag de cand ma stiu de la petrom ; si intotdeauna sa bagi standard, nu extra, dpmdv, mai ales in PD, pt ca altfel este prea uscata ; eu am mai avut PD`uri, si bagam si clasicul ulei 2T cateodata..si voi baga si la CR`ul pe care il am, pt ca din cauza combustibilului uscat si a pompelor slabe calitativ fac span..acum, e decizia ta daca o sa bagi sau nu ; deja sunt offtopic, ai topic dedicat despre uleiul 2T in motorina aici pe forum ; rugina, da, e specifica VAG..si nu numai la b5.5, ci si la mk5, si la passat B6..-1 points
-
@kolfleading Da. Este. Manual. Dar este. Imi place avatarul:P Eu am cam 1.75 si loc destul sus. In jos ar mai merge câțiva cm dar e decent. @Aarondacă nu fac stanga la Sibiu ne auzim sigur. m au oprit vreo 4 prin valcea..interesați. sper sa vina la voi sa vadă live. Masina atrage privirile pe unde merge. Pana pe la Călimănești aveam 12.1 consum. Cu plimbat nurvil-nord valcea- retur și plecat. E asa...liniștită. iti da o senzație Zen pe drumuri aglomerate.. Setez acc... si stau liniștit. @Abu..da. Nu voi face jurnal. Am facut acum sa știu și eu ce și cum. Si sa postez aici. multumesc de urări. Oricum am incarcat iar la sibiu. ss fiu sigur. Plus ca am lăsat o parcata cat am mancat. Nu era pacat sa nu mănânce și ea daca tot statea langa priză? Ca mâine ajung la Timișoara și ma bucur de ea pe DN1 nu pe autostrada. Deja pana acum am economie 300 lei fata de mers cu Polo si cam 400 cu Lupo.-1 points
-
Eu chiar n-am o problema cu cei carora designul nu le place, in fond designul e o chestie de gusturi care dupa cum stim sunt personale si nu trebuie discutate. Totusi exprimarea multora nu e cea corecta. "E urat" suna diferit de "mie personal nu imi place". A doua varianta e acceptata. Oricum producatorii fac niste studii de piata, nu adopta un design diferit doar ca sa schimbe ceva doar de dragul schimbarii. Imi amintesc acum cativa ani cand aparuse digital cockpit pe modele premium toti erau "wow cum arataaaa!".. Acum cand le vad pe Golf urla ca vor ceasurile analogice inapoi. Standarde duble sau ce sa cred? E evident ca aici vorbim si de spiritul de turma pe care multi il au si isi schimba rapid parerile in functie de ce vad pe Youtube sau ce citesc de pe la altii. Absolut toti cunoscutii mi-au spus ca trebuie sa fiu nebun sa dau 37k pe un Golf, ca la banii aia te uiti la A3, A class etc. Pai nu e asa, la banii aia te uiti la un A3 chel si cu motor de 1.0l si 110 CP. Daca vrei ceva similar cu un GTI dai aproape dublu. Multumesc dar nu, multumesc! ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00