Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.09.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!
    14 points
  2. M-am intors scu bine si de la cele doua zile de distractie la Mures Ring, Track-day+Rotac, si pana apar pozele de la organizatori si povestesc mai multe, va las cate un video de la Track-day-ul de vineri unde ne-am strans mai multi ca in vremurile bune ( @fuscobal @Zyx @Bogdan_wrc @zGb @rex @cipsony) In primul clip sunt urmarit de Rex in Cayman. Enjoy.
    9 points
  3. Salutare colegi, Dupa aproximativ o luna in care am asteptat cu sufletul la gura aceasta masina , in sfarsit a ajuns si am intrat in posesia ei. ?? Vrea sa va spun ca in momentul in care am vazut-o a fost " dragoste la prima vedere "!!! Cei de la VW ne-au asteptat foarte frumos , punand si o fundita pe masina. Inainte a lua decizia de a achizitiona acest Tiguan , eram "fericitul" posesor al unui Opel Astra H din 2008 si o Dacia Logan din 2017 , care mi s-au parut ok , dar dupa ce am urcat mai exact de Vineri 25.09.2020 in aceasta masinuta , nu mai vroiam sa ma dau jos , ii spuneam sotiei ca eu o sa dorm in masina primele nopti. . Am facut de Vineri ( peste weekend ) aproape 500 km , mai exact 475 km , Cluj - Farcasa - Negresti Oas - Cluj. Din punctul meu de vedere , trecand de la masinile mentionate mai sus este ceva de vis , nu exista termeni de comparatie. Vreau sa spun ca in ziua cand am luat-o din reprezentanta, Vineri , "sclipea" si atat de suparat am fost cand Sambata toata ziua a plouat! ? Ce imi place : 1. Cum arata cu pachetul R-Line 2. Jantele Sebring de 19 3. Interior spatios ( eu cu sotia fiind mici de statura ) 4. Insonorizarea buna 5. Virtual cockpit , Front Assist si City Emergency Brake , Lane Assist , Light Assist , Faruri Led Top ( dynamic light assist ) , Scaunele Top Comfort , Camera Spate , Keyless Access , cam toate dotariile optionale 6. Motorul , care mie personal mi se pare foarte silentios 7. Intr-un cuvant : " Bestiala " ?? 8. Park Assist , ma incanta foarte tare sa vad cum se invarte volanul singur ? Ce mi-ar fi placut sa am : 1. Scaune fata cu memorie ( electrice ) 2. Incalzire stationara 3. Discover Pro ( sa vad si eu harta pe virtual cockpit ? ) 4. Trapa panoramica 5. R-Line interior Lasand la o parte ceea ce mi-ar fi placut sa mai aiba aceasta masinuta , sunt multumit de ceea ce am achizitonat , mi se pare o masina foarte frumoasa si stabila ( bine , in cei 475 km parcursi pana acum ) . Deocamdata nu am mers decat cu maxim 110 - 120 km / h , deoarece cei de la VW mi-au spus sa nu o fortez foarte tare pana iese din rodaj , adevarul ca nici nu am avut unde sa merg cu viteze mai mari din cauza "drumurilor foarte bune" pe aceasta ruta pe care am facut-o. Dupa ce ma mai obisnuiesc cu masina putin , o sa revin cu mai multe impresii ! Cateva poze cu " Frumoasa mea " ? , atasat . Va doresc o zi frumoasa! P.S. - Bineinteles ca am "udat" masina cu ceva sticle de sampanie ? ( poza atasata )
    4 points
  4. De plictiseala am cumparat un cot de admisie pt turbina cu diametru mai mare de la Racingline, pe care l-am completat de la acelasi producator cu un furtun siliconic cu diametru marit, intre cutia filtrului de aer si noua piesa de pe turbina. Am si un filtru panel de la MTM pe care ma gandesc sa il montez din primavara. Estimam la maxim o ora toata operatiunea, dar mi-a luat de 3 ori mai mult. Dupa ce am dat jos cutia filtrului de aer am mai gasit niste nuci, 11 intregi si cateva coji. Erau depozitate intr-un spatiu strans, intre electromotor si cutia de viteze. Cu greu le-am scos de acolo. Cel mai probabil sunt acolo de dinainte de a cumpara masina pt ca in curte am 5 jivine mature si 3 pui de pisici. Apoi am vazut ca furtunul prin care se aeriseste cutia de viteze este fisurat in dreptul cuplei cu aceasta si am zis sa il lipesc, dar dupa ce facusem ceva foarte reusit si dragut nu am mai reusit sa il clipsesez pe cutie, acum stand mai mult gravitational pana soseste piesa noua. Totodata teava de scurgere a apei din cutia filtrului de aer are o supapa de sens unic, care probabil de la spray-ul de frane cu care spalam pe acolo s-a deformat. Dupa toate astea am montat piesele de mai sus de la racingline, sincer furtunul nu mi se pare sa aiba o geometrie perfecta si sta cam tensionat, cel mai probabil ar mai trebui taiat din el. Ah, si lista de cumparaturi a inclus si o tava de cauciuc pt portbagaj, originala, pe care o voi folosi cand merg la cumparaturi sau cand car ceva mai murdar
    4 points
  5. Incepand de astazi incepe si pentru mine perioada dificila de asteptare. Mai jos configuratia care a fost comandata: Ce as mai fi dorit sa adaug : -Jante pe 19'' Sirius insa in acest moment crestea termenul de livrare cu inca 5-6 saptamani. Asadar ramane cu Elbrus care vor fii de iarna. Timp de livrare 15-20 saptamani,nsa recent a avut masina livrate pe comanda dupa 10 saptamani. Si incepam sa numaram zilele si speram sa fie un cadou de craciun frumos...:P
    3 points
  6. Arcuri sport Eibach Sportline E20-85-014-02-22 bucse bascule pline originale Audi RS3 8P - 8Z0407183A Suruburi bucse bascule noi - N10579702 N91039802 Ghiduri fixe 034motorsport pentru eliminarea zgomotelor si deplasarea cadrului motor/bucsilor Distantieri fata spate H&R 10mm + prezoane mai lungi. Am luat si bielete antiruliu, flanse si rulmenti fata noi. Am avut noroc ca bieletele s-au desfacut usor iar rulmentii si flansele le-am lasat pe cele originale ale masinii pt ca aratau foarte bine. Piesele care nu s-au schimbat le-am pastrat pt ca pe viitor va urma sa mai umblu acolo. Am facut geometria la Autosoft. Pe spate am facut camber sau inclinarea negativa a rotilor la -2.2* (la limita maxima pe verde) La sfarsit a iesit fitmentul pe care il doream fara sa atinga chiar daca sunt persoane in spate. Masina si-a schimbat tinuta de drum si este mai rigida fata de alte masini cu arcuri sport. Pe viitor urmeaza o suspensie reglabila serioasa, dar pana atunci nu imi place cum arata asa inalta.
    3 points
  7. au inceput sa imi soseasca pachetele stopuri FL / leduri semnalizare OSRAM, leduri marsarier OSRAM
    3 points
  8. A contat si faptul ca s-au achizitionat 3 masini identice. Altfel nici nu se punea problema de asemenea reduceri
    2 points
  9. Ceva funny: acel moment cand masina iti transmite mesaje subtile la ceas de noapte!
    2 points
  10. Salutare. Retrofitul este incheiat. Suportul si trimul sunt montate. (Pt priza 230 si prize USB) Referitor la wireless charger (a mers...5 minute si s-a oprit) - am tot citit bloguri, pe toate siteurile...desi exista pareri care spun ca chargerul poate functiona independent de amplificator eu sunt de alta parere. Este imposibil ca 4 incarcatoare sa fie defecte. Amplificatorul meu primeste semnal de la BCM (este model preFL). Chargerul s-a montat incepand cu 2017 (modelul facelift) - si pe atunci amplificatorul deja comunica pe LIN cu unitatea MIB (primea semnalul de acolo). Am comandat amplificator (de pe modelul facelift) 4M0035456A. Dupa ce soseste trag firele si testez. Vedem ce iese. Va anunt. cine are pe masina chargere wireless/cine a facut retrofit si are vreo idee il rog sa ma contacteze.
    1 point
  11. Pai la ultima revizie mi au dat 3 pagini cu verificari, printre care verificare sistem spalare faruri, desi eu le am dezactivat din soft. Cum le au verificat , nu stiu, dar nici nu mi au spus ca nu merge. Am trecut cu vederea. Iar cu intervalul fix, in bord apare tot interval flexibil ca inainte, desi pe eticheta este trecut interval fix. Pe bune ?
    1 point
  12. Am folosit MAK pe 18 pe un Leon ST, cu specificatii similare cu cele OEM, janta s-a comportat excelent, fiind folosita si cu o anvelopa de vara no name. Eu nu as ezita sa cumpar din nou MAK.
    1 point
  13. Toate jantele pt B9 sunt urate, cu exceptia a 2 modele pe 19. Revenind la dilema ta, ia janta care iti place tie si pe care nu vrei sa recuperezi ceva la o eventuala vanzare sh. Important e sa fie dedicate (cb 66.6) si et-ul bun. Altfel, 99% nu o sa ai probleme iar daca ele apar, beneficiezi de garantie.
    1 point
  14. OEM sunt OEM... daca arata bine, nu-s lovite, frecate, sudate, etc... parca sunt mai "tzapene" decat cele AM, si nici nu arata asa rau
    1 point
  15. Felicitari pentru achizitie, cu cat apar tot mai multe Tiguanuri pe forum cu R-line exterior si vad unul in trafic fara R-line pare tot mai hidos.
    1 point
  16. Doar niste jante sa intarzie livrarea cu 5-6 saptamani, mi se pare destul de "grav" ca organizare pt linia de "productie"... adica vorbim de niste jante, nu de niste sisteme sau subansambluri complicate
    1 point
  17. @emihai90Triglav nu genereaza intarzieri.Insa noua personal (mie si sotiei) nu ne-au placut si vroiam Sirius ,insa nu se justifica inca 5-6 saptamani extra doar pentru ele.Nu e problema Elbrus vor ramane de iarna si cautam ceva de 19 pentru sezonul cald. @yanqNu are sens sa ma invidiezi,motorul avand tot 400nm,ca si generatia anterioara. PS:"Putin OT,dar voi de unde ati luat covorase de cauciuc si pentru portbagaj?Reply va rog pe PM sa nu stricam topicul "
    1 point
  18. @b94uri sunt foarte curios cum va decurge situatia privind farul tau. PS: felicitari pentru masina, multi km fara evenimente ! In ceea ce priveste opinia lui @StefanSSD cred ca ar fi fost super util sa iti spui parerea si in topicul dedicat PBN. Topicul nu are un update de mai bine de 2 ani. Eu am cumparat o masina de la PBN, acum privind inapoi regret ca am comandat-o acolo, principalul motiv fiind aproprierea de birou, astfel incat pot ajunge repede la ei. Altfel, experienta pana in acest moment este indoielnica, am avut oarecum noroc ca din 3 consilieri, unul VW si 2 Skoda , unul din ei sa fie putin mai deschis si amabil, oferindu-mi o configuratie muult mai ok pentru masina mea. Totusi, in aceasi curte la Seat, consilierii sunt mult mai prietenosi si ofera informatii mai multe, fiind deschisi discutiei. Insa si in ziua de azi(cand informatile se pot gasii online) cred ca un consilier cat de putin orientat spre client este crucial in alegerea si configurarea "masinii perfecte". Rog, daca nu este cu suparare, un coleg sa mute opinia mea si colegului StefanSSD si pe topicul dedicat PBN.
    1 point
  19. Am ajuns si la 90.000 km si am facut anul trebuind sa schimb uleiul si filtrele. Masina merge si trage frumos, mereu zambesc cand o conduc. Mecanicu mi-a zis ca trebuie schimbati pivotii (nu am schimbat inca nimic la masina ce tine de pivoti, bucse, etc)ca are partea de cauciuc imbatranita insa nu se aude nici un zgomot de la ei. I-am cumparat pe original si cu prima ocazie o sa ii schimb.
    1 point
  20. ....poate stilul de mers. Nu am sacrificat nimic la drum pt ca e electrica. Orice s ar spune, mașina îmi place mult. Îmi place și linia.
    1 point
  21. @slnramai fara mufa din fata cea care e in locul brichetei deoarece tragand cablul de la mufa din cotiera ai eliminat distribuitoul hub. Instalatia cu doua USB are un distribuitor care alimenteaza cele doua usb-uri. Ca sa ai carplay pe amndoua usb schimbi doar distribuitorul care e de mai multe tipuri, de altfel ca toate componentele vag. Distribuitorul e compatibil sau nu carplay 5g0035953d asta e compatibile CarPlay
    1 point
  22. Hmm...s-a schimbat culoarea masinii de la Profil...nu mai e Makena Turquoise, e alba...
    1 point
  23. @acidone77 Nu , din pacate motorul e cel de 150 cp, as fi vrut eu motorul de 190 , dar nah , merge si asa..... , sper sa nu imi treaca repede entuziamul ! @b94uri Pretul a fost de : 36.025 Eur la care am mai adaugat un Tichet Rabla in valoare de 1500 Eur. Da , masina a fost in stocul extern al celor de la VW , nu am mai putut sa configurez eu un Tiguan de la 0 , dar trecand de la masinile anterioare pe care le am , ma multumesc si cu atat. O zi frumoasa,
    1 point
  24. evident, la orice masina pe orice tip de motor e el. altfel s-ar conduce pana la super viteza, am lasa sa scada, am reaccelera cat putem si tot asa. cat recuperezi prin regenerare e mult mai putin decat ce pierzi prin accelerare.
    1 point
  25. Va multumesc pt sfaturi. Am vazut masinile. Avand in vedere ca au fost conduse de "romani", starea optica era una mai precara... unele mai ciomagite, altele mai ok-ish, defecte optice ce se puteau remedia, dar totusi, tapiserie rupta la unele, arsa cu tigara pe alocuri, suport interior ochelari in plafon lipit cu guma de mestecat, stergator luneta rupt, si alte maruntisuri... Tehnic s-ar fi prezentat ok-ish, n-am intrat in detalii cand am vazut masinile. Fiecare ar fi necesitat ( ca parere personala - neavizata ce-i drept ) undeva pe la 2000-2500eur ( remediere stare optica ( una din ele era frecata pe toata partea dreapta de exemplu + o revizie generala motor+cutie+diferentiale+cutie transfer+discuri+placute+anvelope), si chiar si asa ar fi meritat luate teoretic, avand in vedere ca preturile unor modele similare sunt 15-17.000eur. Dar analizand mai bine situatia, banii de bagat in ele, si faptul ca urma sa le mai tinem un 3-4ani minim, am refuzat oferta, si am achizitionat pana la urma 3 buc Skoda Octavia 4 2.0TDI 115cp manuale, de pe stoc, dotate arhisuficient si cu dorati de bun simt pentru 2020 ( senzori parcare, scaune incalzite, tempomat, faruri led basic - gen, si alte dotari normale ). Oferta a fost best buy, si pentru ca a fost "flota", la pretul de 15.800eur+TVA/buc. Sunt totusi masini noi, cu garantie 4ani/120k km.
    1 point
  26. 150 mm garda la sol...destul de mare dupa parerea mea. Informatie scoasa din manualul on-line: https://userguide.volkswagen.de VIN cu care merge: WVWZZZE1ZMP013382
    1 point
  27. Programul Rabla NU are ca sursă bugetul de stat, ci Fondul pentru mediu. Banii la Fondul pentru mediu provin din diverse taxe - cea mai cunoscută este cea de 2 lei pentru ambalajele puse pe piață. Banii din acest fond se alocă pe diverse programe - Rabla, Rabla pentru electrocasnice, Casa verde... Deciziile de alocare/suplimentare fonduri sunt mai degrabă legate de sumele încasate. Taxa pentru fondul de mediu se plătește o dată pe an, pe 25 ianuarie, deci, undeva pe la mijlocul lui februarie se știu fondurile disponibile. Suplimentarea are legătură cu evoluția cheltuielilor pentru celelalte programe (+ ceva încasări suplimentare din alte taxe la fondul de mediu care se plătesc lunar/trimestrial). Din punctul acesta de vedere, nu cred că în viitorul foarte apropiat se va lua decizia de întrerupere. În momentul de față în toate țările există există forme de subvenție pentru mașinile electrice, nici măcar țările care au un parc electric avansat nu au renunțat încă la subvenții. În România s-au vândut vreo 4500 de electrice și hibride anul acesta, nu cred că există „riscul” să crească foarte mult numărul anul viitor.
    1 point
  28. Nu sar in sus, nu am motive, sunt in limita legala, si probabil vor fi si dupa ce se duc placutele acestea Ma repet : Comentatul aiurea doar dupa presupuneri nu este ok. Daca nu se preta rectificatul, nu se facea. Nu i-mi risc viata... Noi au 22 mm, se schimba la 19 mm, ale mele dupa rectificat au 20.4 mm, deci sigur un rand de placute mai duc. Exact cat doresc sa le si tin...
    1 point
  29. Multumesc! E pe lista, in momentul in care umblu acolo voi face si curatarea supapelor. Vreau sa ajung si pe circuit dar anul urmator. Intre timp m-am ocupat de mici detalii ce tin de aspect: 1. Embleme VW fata/spate glossy black, iar mijlocul celui din spate l-am vopsit in culoarea masinii. Le-am cumparat de pe ebay par destul de bine facute. 2. Extensii Padele Volan: 3. Insertii cu R la manerele de la scaune Am in plan zilele care urmeaza sa pun distantieri H&R de 10mm si un set de arcuri sport iar pe termen mai lung sa o pregatesc pt stage 2+.
    1 point
  30. Cand vine vorba de garantie, Porsche Romania intotdeauna va cauta varianta cea mai convenabila si ieftina pt ei. Iar legat de PBN eu nu mai calc pe acolo, chiar unul din consilierii de acolo mi-a zis senin in fata ca a uitat sa se ocupe de problema pe care o reclamasem (tinea tot de garantie) si pt care asteptam un raspuns de cateva zile bune. Deci dezinteres total fata de client, comunicarea cu clientul este aproape spre 0. Intotdeauna cand am avut ceva de reclamat pe garantie la ei am fost tratat ca principal suspect, am vazut consilieri stresati care refulau si injurau pe la birourile lor chiar daca erau clienti prezenti in sala de asteptare sau la birourile altor consilieri. Scuze daca sunt off-topic.
    1 point
  31. Am pus si noi o folie pe farurile astea fara xenon
    1 point
  32. @laduncaag nope si nici n-am zis asta. Discutia legata de un sedan, era pornita cu mult timp in urma. legat de afirmatia ca spatiul pe bancheta e net inferior, chiar as vrea sa stiu pe ce informatii de bazezi, in conditiile in care, seria 1 este mai lunga si mai lata. la cap, intr adevar pare cam jos, cel putin cu trapa. Iar pozitia la condus, iarasi, nu prea vad cum sa fie asa cum spui tu, tinand cont ca astazi am fost intr-una si nu e cazul absolut deloc, ba chiar ai si sezutul mai lung, suport mai bun, prin extensia de pe scaunele sport https://www.automobiledimension.com/model/bmw/serie-1 https://www.automobiledimension.com/model/volkswagen/golf
    1 point
  33. Buna ziua. Am ajuns destul de târziu pe vwForum cu toate că știam de multă vreme de el. Dacă nu existau anumiți prieteni care sunt deja aici și nu auzeam discuții în afara mediului online ( pe care le voi aborda la momentul potrivit și în topic-urile cu pricina ) probabil că în continuare nu îmi faceam un cont. Până atunci...ca orice nou membru al acestui forum, acesta este VAG-ul meu?: Volkswagen Golf 6 R 2012 2.0TFSI 4motion Achiziționat de la Porsche București Nord la vremea respectivă, iar în prezent tocmai a împlinit 53.000KM. Mașina a stat foarte mult în garaj și stock, dar în ultima vreme a avut parte de upgrade-uri de care mă bucur absolut în fiecare zi și seară, de fapt: de dimineață până...dimineață ? Pentru această primă postare mă voi rezuma doar la atât + două poze, urmând zilele acestea să adaug informații și „micile” plăceri vinovate pe care le am de gând cu ea. lol ? P.S Poză de la Midocar Vitan. SCUZE PNB ?
    1 point
  34. Pe Octavia 3 erau o dimensiune mai comuna anvelopele.
    1 point
  35. Da, columbus este unitatea cu diagonala de 10"si GPS, cea cu butoane este de 8,25". Am efectuat azi updateul 97EJ, ajuns acasa si pac eroare de park assist, de data asta nici camera nici senzorii nu mai mergeau, o sa le dau maine telefon. @icet am avut probleme cu camera(ecran negru), tempomatul de nenumarate ori(zicea ca este indisponibil), HU (mai ales cu apelurile), front assistul(mesaje false, interventii eronate).
    1 point
  36. Revin dupa o lunga perioada in care cred ca toti ne-am petrecut timpul in acelasi mod, in casa ?. A venit momentul cand " am scapat " si pe la sfarsitul lunii trecute am decis sa merg intr-un concediu. Toate bune si frumoase, am plecat cu destinatia Sibiu ( am petrecut 3 zile acolo ) dupa care am mers catre Turda ( inca 3 zile aici ), destinatia finala, Transfagarasan ? si intr-un final, acasa. Am avut ghinionul sa spun asa, ca la iesirea pe autostrada catre Turda sa am parte de un sunet metalic, bine-nteles ca am intrat in prima parcare si m-am oprit sa vad despre ce este vorba. In capul meu erau cele mai urate si negre scenarii dar am zis totusi sa nu intru in panica si sa urc masina pe o bordura sa vad despre ce este vorba. M-am chinuit sa fac 2-3 poze si sa vad despre ce este vorba si am constatat ca burduful a decis sa faca poc . Nu am avut alta varianta decat sa imi continui drumul pana la Turda, am mers la benzinarie, am cumparat una bucata WD-40 si am " spalat " pe acolo. Am ajuns in siguranta si fara nici un sunet dubios. Pe langa ca am plecat fara a avea cazare ? acum aveam si masina "stricata". M-am pus pe cautat si am gasit repejor un magazin de piese si pe cat de repede am gasit magazinul de piese am gasit si un service si a 2-a zi la ora 8 am mers sa schimb burduful. Cam asa arata cel nou, stiu nu sunt cele mai bune poze dar am facut un efort. De mentionat ca am schimbat si bieletele antiruliu...dupa 4 ani ? de aici voi trageti concluziile. Si ca sa nu va mai plictisesc va las si 2-3 poze cu peisaje mai frumoase decat cele de sus. P.S. Sarutmana
    1 point
  37. Mulțumesc tuturor pentru informațiile prezentate. În următoarele 2 săptămâni voi lua o decizie, iar pentru moment mașina lui Paul este pe lista priorităților.
    1 point
  38. Daca ai autohold activ, in momentul in care desfaci centura de siguranta sau deschizi usa, sau opresti motorul se cupleaza singura frana de mana. Colegul a intrebat daca o lasa fara frana de mana trasa, si din pacate se cam deterioreaza blocatorul. Mai bine folosesti frana de mana ca e mai ieftin sa repari un motoras decat sa dai jos cutia. Asta e pur parerea mea
    1 point
  39. update (lumini OEM cu logo S K O D A)
    1 point
  40. @C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final! M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru urmatoarea tona de tag-uri din postare . Chapter IV: "Look, Momma', I'm not driving fast. I'm flying low!" a.k.a Boost, Power & Go Fiindca in ultimele saptamani timpul a fost mai mult decat limitat, dar si, mai ales, fiindca prezentarea doar a unor piese, fara imaginea de ansamblu, m-am gandit ca nu o sa ajute prea mult, urmeaza cel mai lung, dar si cel mai fain capitol. Totul a pornit de aici, si tot ce s-a facut pana in punctul asta, a avut ca scop final, asta: Stage 3. Pentru acest obiectiv, am cautat sa alegem, si aici ii multumesc frumos din suflet lui @C Z R pentru toate sfaturile, rabdarea si tot timpul alocat, si sa construim lista tuturor componentelor, astfel incat sa fim cat se poate de "safe". Astfel, lista a aratat asa: 1) Incepand cu downpipe-ul, dupa un lung periplu in incercarea de a procura unul de la APR, preponderent fiindca catalizatorul este amplasat in mid-pipe si nu in compartimentul motor + faptul ca este singurul care are 300-cel, si, dupa ce m-am lovit de foarte multa neseriozitate in mai toate partile, m-am sucit si m-am hotarat pentru downpipe Milltek, Cast, cu catalizator "Race - 200cel". Spre surprinderea mea, am fost norocos sa prind (dupa o asteptare de cateva saptamani ), noul lot de downpipe-uri care beneficiaza si de "ceramic coating", lucru care ar trebui atat sa o protejeze de coroziune, cat si sa scada temperatura in compartimentul motor. Astfel, pachetul s-a prezentat asa: Spre comparatie fata de downpipe-ul stock: Diametru: OEM (65mm) vs. Milltek (76mm) Montajul final arata asa: 2) Urmatorul lucru pe lista a fost admisia. Si, cum alegerea, aici, era extrem de simpla, am optat pentru RacingLine R600 + Inlet Pipe + Turbo Elbow + Turbo Muffler, si, ca sa fie treaba completa, + Coolant Relocation Hose. Astfel, asiguram motorului cat se poate de mult aer, ca sa "se dezlantuie" . Ca diferente, cam aici se vad cel mai clar: - Turbo Elbow: - Turbo Muffler: Eliminandu-se acel decupaj, sunetul in admisie de turbo spool a devenit mai pronuntat si ma distreaza maxim atunci cand aud cum "fluiera" . Totusi, nu este deloc deranjant, ba chiar mi se pare "natural" . Montajul, in final, arata cam asa: 3) Additional, s-au schimbat bujiile cu NGK Racing R7438-9, care sunt cu 2 grade mai reci si au varf "racing" ce scade riscul ca acesta sa se sparga/rupa si sa facem cine stie ce "boacane". In plus, s-a instalat si un kit de upgrade HPFP Autotech, ca sa fim siguri ca primeste si suficienta benzina, odata cu aportul de aer. 4) Acestea fiind spuse, ajungem la "Bijuteria Coroanei": Perun IS38 Hybrid v3 turbo. Este vorba despre o turbina noua IS38, care a trecut printr-un proces de hibridizare pe mainile iscusite ale baietilor de la Perun, Polonia. Ca sa creez contextul, initial, ma uitam dupa un IS38 nou, fiindca toate marcile consacrate de turbo hibride depaseau cu mult bugetul. Cu mult... Asta, pana cand, intr-o seara, @C Z R imi trimite un grafic + un pret care, sincer, mi-au dat un pic acul peste cap . Full-boost aproape ca un IS38 stock, putere 450+, pret doar cu putin mai mare decat un IS38 nou. Trifecta! Sincer, recunosc ca nu imi mai amintesc exact cum a decurs conversatia, dar parca a fost "Call" instant . Evident, urmatoarea noapte nu prea am putut sa dorm fiindca numai turbo aveam in cap . Iar cum primisem si aveam incredere 100% in recomandare, n-a durat prea mult pana cand am primit mesajul de la @C Z R: Bineinteles, a mai durat MUUUULT mai mult timp si, probabil multe "ganduri de bine" de la @C Z R, fiindca ii ocupam balconul cu ea ( ), pana cand a ajuns pe masina. Spre comparatie cu turbo IS20 stock: Apoi, monstruletul arata asa, scos din mediul ei "de lucru": Si, iar, o comparatie cu ea montata vs. fosta: Per total, la finalul celor 4 zile de montaj, presarate cu munca asidua, multa magie, nervi, trezit de dimineata, multa cafea si, cel mai important, zambete atunci cand vezi cum, incetul cu incetul, proiectul prinde contur, rezultatul final arata asa: Efectiv, nu cred ca ii pot multumi suficient lui @Florin@Caractere si baietiilor pentru rabdarea pe care au avut-o, astfel incat sa iasa absolut totul fix cum trebuie! 5) Apoi, tiptil tiptil, masinuta a plecat pe drumul sau "catre scoala", unde avea sa invete, dupa alte multe calibrari, timp, nervi consumati si muuuuuulte figuri datorate interventiilor dubioase ale Haldex-ului, cum sa se joace cu noile jucarii si sa isi descopere potentialul ascuns! Soft-ul beneficiaza atat de optiunea "Multi-Map", cat si de Pops&Bangs (de care nu ma mai satur ). Hartile sunt configurate astfel: - Map1: (almost stock-ish) 251 cp & 306 Nm - Map2: (Stage 2-ish) 355 cp & 448 Nm - Map3: (Powaaaa') 444 cp & 556 Nm - Map4: (Immobilizer) Anti-theft (nu porneste nici cu cheia) De mentionat ca masuratorile au fost facute fix in cele mai calduroase zile ale lunii August, cand termperaturile sareau lejer de 30+ grade, chiar si seara. Odata ce temperaturile vor mai scadea si, in masura in care @C Z R ma mai tolereaza, o sa incerc sa revin pentru a o masura inca o data, in conditii atmosferice mai bune. Totodata, pentru a putea avea o minima sansa de a fi masurata corect, i-a fost activata si functia de ESC Off (complet): Totusi, rezultatele sunt incredibile, cel putin pentru mine. Este senzational ce poate face un astfel de motor, atunci cand primeste ce-i trebuie! Graficul arata asa: Iar, aceste rezultate se traduc in: Din pacate, alti timpi nu pot atasa, dar, trust me, ca sa citez un prieten (he know who ) : "Timpi extraordinari pentru o sufragerie pe roti!" Concluziile, simt nevoia sa le expun intr-o postare ulterioara, ce va si fi, probabil, ultimul capitol al epopeei incepute in primavara 2020, dar, in niciun caz nu va fi ultimul capitolul al Project Tig1. Teaser pentru urmatoarea data: am reusit intr-un final sa ajung pe un drum care sa ma unga pe suflet si care sa-mi permita "sa-i dau frau liber"... Daaaar, pana data viitoare, #staytuned! P.S: Cred ca este cel mai lung capitol posibil! Daca ai/ati citit pana aici, multumesc frumos pentru interes si atentie!
    1 point
  41. azi am montat panoul de karoq pe octavia. si capacelul cu VRS de pe schimbatorul dsg. maine sosesc si trimurile black glossy
    1 point
  42. astept trimurile black glossy si climatronicul de pe karoq. au intrat in tara. luni ridic coletul
    1 point
  43. Și logic sunt parcate la litera R (pe stâlp). Funny.
    1 point
  44. De prin Băile Herculane. Cu poliția nu am avut probleme că nu am fost oprit. Din cate am citit farurile sunt aprobate EU. Am schimbat pentru prima oară de când s-a născut plăcuțele fata, spate și cică ar mai fi ținut încă vreo 10mii km.
    1 point
  45. Bine ai revenit @Victor Lala! Superb pocket rocket si stiu sigur ca a intrat pe maini bune! Sa te poarte sanatos si numai cu zambete multi kilometri de acum incolo! Prin infoliere, te referi la folie transparenta de protectie sau vrei sa-i schimbi culoarea? Clar Follow la topic pentru o asemenea raritate!
    0 points
  46. 0 points
  47. Superba masina, asta da upgrade adevarat. Asteptam cat mai multe poze si detalii cu aceasta masina mai rara pe la noi.
    0 points
  48. Sa o stapanesti sanatos! Masina arata foarte bine si chiar are ft putini km pt anii ei. Sunt curios de motivul pt care ai ales MTM in materie de stage 1. Succes!
    0 points
  49. @acidone77 Bucsele cu codul 8Z0407183A se potrivesc pe platforma PQ35 adica Audi A3 8P, Golf 5/6, Leon 1P, Ibiza Cupra, Octavia 2 etc. Sunt solutii alternative pt MQB la Powerflex sau Whiteline etc De aici le-am luat. In cadrul motor si in bucsele mari de la bascule ghidul cadrului/bucsei este mai larg decat surubul pt a permite masinii sa aibe tolerante sau sa poata fi trasa la punct in caz de accident sau nealiniere sau in urma unui impact cu o groapa masina poate iesi din linie sau geometrie pt ca nu este 100% fixa. Aici intervine rolul acestor ghiduri umple acel loc si il face cat mai fix sa nu se miste. Se poate face acest upgrade si in spate, dar voi umbla acolo cand ajung sa schimb ceva.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!