Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.09.2020 în toate secţiunile
-
Salutare colegi, Dupa aproximativ o luna in care am asteptat cu sufletul la gura aceasta masina , in sfarsit a ajuns si am intrat in posesia ei. ?? Vrea sa va spun ca in momentul in care am vazut-o a fost " dragoste la prima vedere "!!! Cei de la VW ne-au asteptat foarte frumos , punand si o fundita pe masina. Inainte a lua decizia de a achizitiona acest Tiguan , eram "fericitul" posesor al unui Opel Astra H din 2008 si o Dacia Logan din 2017 , care mi s-au parut ok , dar dupa ce am urcat mai exact de Vineri 25.09.2020 in aceasta masinuta , nu mai vroiam sa ma dau jos , ii spuneam sotiei ca eu o sa dorm in masina primele nopti. . Am facut de Vineri ( peste weekend ) aproape 500 km , mai exact 475 km , Cluj - Farcasa - Negresti Oas - Cluj. Din punctul meu de vedere , trecand de la masinile mentionate mai sus este ceva de vis , nu exista termeni de comparatie. Vreau sa spun ca in ziua cand am luat-o din reprezentanta, Vineri , "sclipea" si atat de suparat am fost cand Sambata toata ziua a plouat! ? Ce imi place : 1. Cum arata cu pachetul R-Line 2. Jantele Sebring de 19 3. Interior spatios ( eu cu sotia fiind mici de statura ) 4. Insonorizarea buna 5. Virtual cockpit , Front Assist si City Emergency Brake , Lane Assist , Light Assist , Faruri Led Top ( dynamic light assist ) , Scaunele Top Comfort , Camera Spate , Keyless Access , cam toate dotariile optionale 6. Motorul , care mie personal mi se pare foarte silentios 7. Intr-un cuvant : " Bestiala " ?? 8. Park Assist , ma incanta foarte tare sa vad cum se invarte volanul singur ? Ce mi-ar fi placut sa am : 1. Scaune fata cu memorie ( electrice ) 2. Incalzire stationara 3. Discover Pro ( sa vad si eu harta pe virtual cockpit ? ) 4. Trapa panoramica 5. R-Line interior Lasand la o parte ceea ce mi-ar fi placut sa mai aiba aceasta masinuta , sunt multumit de ceea ce am achizitonat , mi se pare o masina foarte frumoasa si stabila ( bine , in cei 475 km parcursi pana acum ) . Deocamdata nu am mers decat cu maxim 110 - 120 km / h , deoarece cei de la VW mi-au spus sa nu o fortez foarte tare pana iese din rodaj , adevarul ca nici nu am avut unde sa merg cu viteze mai mari din cauza "drumurilor foarte bune" pe aceasta ruta pe care am facut-o. Dupa ce ma mai obisnuiesc cu masina putin , o sa revin cu mai multe impresii ! Cateva poze cu " Frumoasa mea " ? , atasat . Va doresc o zi frumoasa! P.S. - Bineinteles ca am "udat" masina cu ceva sticle de sampanie ? ( poza atasata )11 points
-
6 points
-
Primii >200km facuti. Încep cu autonomia ca sa scot elefantul din camera. Am încărcat la Ploiești 90%. Primii 33 in oras cu teste, plimbări, TD pasageri curioși. Dupa care 180km Ploiești Râmnicu Vâlcea. Mers relativ legal. 60 localitate și 90/ 100 DN. Dar mers apăsat. Depășiri normale. Autostrada de la Găești la Pitesti ACC la 130kmh. Am ajuns la Penny Pitesti cu 170km range. Deci mega mulțumit de range. Nu am salvat o de cum as fi mers cu fosila. ( nu cu lupo) . Deci iese undeva la 380 390 lejer range. Dacă îmi pun mintea cred ca scot 400. Nu sunt langa masina sa pun poze si nici nu am resetat ceva. Cost 0 pana aici. Masina este wow. Am condus ceva masini deci nu sunt chiar novice. Înainte de asta , vineri și sâmbătă, am făcut 400km cu o masina d curse si am fost pe circuit cu ea. Deci simt ceva in volan.. Accelerație f misto. Cam prea liniara in primii km si cam taie din senzația soc. Pana la 80 nici nu simti cand urca. La kona era mai brutala. Simțeai caii. Aici e mai.. lejera. Software-ul este mai..calm. Depășiri pana la viteza legala sunt joaca. Ies din localitate și de la 55 la 95-100 pe DN este extrem de facil. Pe curbe masina sta exemplar pt masina de serie fara pretentii sportive ( GTI, sau alte ediții sportive) . Se așează unde vrei. Desi suspensie este confortabilă. Pe gropi le înghite elegant. Urcări pe Dealu Negru sunt senzație. Cuplu de jos, răspunsul pedalei, lipsa de zgomot de motor, izolarea habitaclu o fac puțin periculoasa. Pt ca trebuie sa te uiti pe bord sa intelegi ca totuși ai o viteza si urmează curba.... Mi ar placea o suspensie sport. Niste scaune conturate. Si cauciucuri aderente. Vedem... Direcția f precisa si de la 70 80 in sus se simte putin greoaie sa ai feeling corect. Si acum partea buna. Masina este smart rau. Prea smart pt România. Nu doar ca nu te lasa sa mergi în fundul cuiva, ca apare pe bord avertizare, dar urla daca vrei sa depășești in scurt. Nu mi a frânat dar apare pe bord si iq light mult rosu. Daca schimbi banda sa depășești te anunță că iesi de pe banda si f usor te corectează in directie. Dar simti f lejer. Oricum eu tin ambele mâini pe volan deci nu ma incurca. La fel, dacă stai în spatele unui tir sa vezi dacă vine din fata. Sau depășești biciclete. Vrea sa te corecteze usor in volan sa te aducă pe banda centrat si iti spune in bord ca mergi peste banda. dacă semnalizezi se anulează orice control al ei. Plus e legal asa. Probabil mulți vor vrea anulată asta. Eu am simtit asta cand am semnalizat in ultimul moment ca depășesc pt ca atunci am avut liber in fata. Recunoște semne. Intersecții. Treceri pietoni. Limita de viteza in curbe. Te anunță că urmează curba cu limita 30 si ai 70. Asta pt ca la noi semnele de 30 sunt puse în curbe largi in camp.. Stie ca urmeaza localitate cu 2...3 km in fata si apare notificare pe display. Dacă ești pe ACC reduce ea cand te apropii de întrare în localitate. Ceea ce e prost ca idiotul din spate nu tine distanta si vine peste tine. Ca el franeaza la ieșire din localitate. pe drum liber este extraordinar de ușor de condus pe acc. Doar direcția o tii si esti mega relaxat. Legal. Safe. Tăcut. Muzica placuta. dacă vrei sa nu frâneze la 50 e suficient sa apeși usor accelerație la intrare in localitate si te lasa pe tine. Sunt f docile sistemele doar trebuie înțelese si mers cu ele nu împotriva lor. Stie intersectii si notifica pe bord. Si nu dupa semne. Imi stie un giratoriu din cartier si apare pe display dar nu ca semn de circulație. apar cam multe informări pe bord dar te obișnuiești. In curând cred ca vei putea conduce uitând pe display. Ceea ce e prost e cam stupid proof. Prea te anunta orice. Si sa ma duc la baie,/ sa fac pauza cred ca imi va spune. 159km de DN au fost o placere. Liniștită dar sportiva daca vrei. Boxele sunt decente. Nu simt nevoia de mai mult. meniu de navigație mers f bine. Nu are lag decat fff mic. Media player ia de pe telefon muzica f bine. Fie ca e aplicație de radio online pe telefon fie ca pornește singur spotify. Asta ce decide telefon ca vrei sa asculți. Line assist mai are nevoie de setări si finețe. Inca se plimba între benzi. Cred ca ia prea rar informații unde e și șosele noastre sunt mai late decat majoritatea Europei. Deci nu recomand inca folosirea lui deplina. Design este f placut. Pana acum nu am văzut sa zică nimeni ca nu ii place in afara de un proaspăt proprietar de e golf. interior este mediu. Da. Dar după prima zi simt asta doar cand ma uit la el sa vad ceva sau arat cuiva. Cum eu am luat masina pt condus..nu voi mai simti asta curând. încărcat la Pitești 90% range 360. mers sportiv unde am putut pe dealu negru dar recuperat mult pe coborâri ( gen mers in frana motor la combustie interna) am ajuns cu range 298 la valcea. Chiar nu pot cere mai mult. probleme? Da. M a facut sa vreau mai mult. Fie suspensie scaune si roti (poate frane) fie banii de taycan. Nu e ok asta. Abia ma linistisem cu investițiile in masini... Acum...AMA daca mai vreti detalii..3 points
-
Hmm...s-a schimbat culoarea masinii de la Profil...nu mai e Makena Turquoise, e alba...2 points
-
2 points
-
2 points
-
Pacat ca Tiguanul e tinut ca masina de rangul 2 la VW desi probabil Tiguan R va fi masina de 50k euro. Cheia pt MY2021 e aceeasi ca pt un g7 din 2013. Interiorul are un FL absolut minor. Piesa de rezistenta..este acel suport de numar de pe fata cu camera care pare de pe olx.2 points
-
@oldtimercraiova - te salut! Sunt constient de asta, si intentionez sa o tin. Vorbeam si cu fiica mea, azi in drum de la vot cand am vazut un Id3: "Tu asa ceva vei conduce, insa te voi invata pe masina neagra Si da, nu este cea mai ieftin si simplu de intretinut masina, insa este vreo clasica asa? nu. @cxr2test Clujul l-am batut prin 2014-2015 cu alta lucrare, la intrare, dupa coborarea Feleacului - cu Bora bateam tzara in acea perioada. Insa un citybreak ma tenteaza, mi-a placut mult la voi. Cand ajung dau un semn, pentru ca evident, cu Golful voi veni. Consumul l-am pus doar pentru ca mi s-a parut neverosimil de mic, raportat la cum am mers. Acest Golf nu este alegerea rationala, insa este alegerea care iti pune zambetul pe buze la orice drum. Si asta conteaza, cel putin pentru mine, mai mult.2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa si culoarea asta pe combinatia Tiguan cu R-Line, intr-adevar. Ce sa zic ca imi place? E evident. Doar am ales aceeasi masina... Sa aveti parte de multi km fara incidente. Pretul? Inteleg ca daca ai mentionat dotari pe care ti-ai fi dorit sa le ai, a fost o achizitie de pe stoc. Intr-adevar, virtual cockpit fara navigatie nu prea face sens, la fel cum si interior fara volanul R-Line nu e la fel. Spor la retrofit, gaseti destula inspiratie in pagina dedicata.1 point
-
Salut, Si ce sa investighez in legatura cu P0302? Astazi am ajuns la alt mecanic si lui i-a gasit "random misfire"...P0300... Sa verifice compresia motorului? Cam cat o sa o mai duca motorul asta asa şontâc-şontâc??? Sa ma pregatesc de un nou motor? Mersi fain ca incerci sa ajuti un necunoscator Cum ii zice exact la piesa aia care trebuie schimbată pentru eroarea P10A0 aşa mai ca pentru "tăntălăi" ca sa ştiu si la ce cost să mă aştept?...plus manopera... Sorry dar chiar aici lumea este super de treabă...incercați sa ne deschideți ochii la ăştia mai puțin cunoscători in tainele maşinilor...stiu că dacă nu incerci nu ai cum sa greşeşti si implicit să cunoşti mai multe....1 point
-
Regenerarea nu prea poate functiona daca bateria e prea plina sau prea rece sau prea calda. Probabil e limitata daca nu sunt indeplinite conditiile legate de starea bateriei.1 point
-
Cred ca mașinile din test nu aveau inca frânele rodate sau ceva. Da. Pe primii km e încă fara feeling exact. Trebuie putin obișnuință. mai testez. Pana acum am pus câteva frane dar nu puternice. Conduc destul de preventiv si poate nu am simțit. Am mers cu frane mai exacte și cu feeling mai bun dar cu mult mai mulți km. La masina de curse primii 200km nu prea simti frana. Desi fac bedding. Decat pe circuit începe sa prindă. Mai fac km si revin. Parca mai e loc de îmbunătățit la feeling. Pare ca prima parte prinde putin, gena mers f încet sau cere ajutorul regenerării. Dar de la 80 a prins ok. Dar repet..nu am testat special asta. Erau frane normale. Dar eu am mers doar pe B si frana regenerativa este destul de ok. E cam ca la zoe si 208. La kona nu am stat sa testez nivel de setare pt ca era din padele si oricum nu am mers mult. Mi s a părut pjtin ciudat. Sa ai padele doar pt asta. Coborârii pe dealul negru le am facut cu B si din acceleratie usor..doar sa o tin mai lung. Nu stiu daca se aprind stopurile. Dar uneori e destul de puternica. Dupa urcare in forta aveam range 290. Coborât câțiva km a urcat range la 298. Deci ajuta. Nu am măsurat distante. Nici nu m a interesat. In D pare ca nu frânează pe regenerare destul. Si pare ca primii km nu incarca. Ledul nu prea trece pe verde. Dar dupa aia fie învață, fie ceva si întra mai atent/ repede către verde. Mai urmăresc si revin. Nu. Nu cred ca are nivel diferit de regenerare dar parca invata cumva. La început când muti pe B parca e mai..lenta in întrat în funcție regenerare. Dupa câțiva km parca e mai sensibila și mai...pregătită. nu stiu cum sa explic.1 point
-
Eu ma plictisesc....daca e altcineva la volan,nu ma deranjeaza sa conduca incet. Important e sa conduci safe.1 point
-
1 point
-
Vali, faci niste afirmatii foarte subiective si duci lucrurile la extrem ( cum ar fi daca...) ; Verificarile sunt bine venite, si crede'ma ca niciun ochi format nu isi da seama de reparatii bine facute la caroserie ( altfel nu ar mai exista aparate pt masurat chitul si micronii si nuanta de culoare a vopselei ). Dar mai bine sa fim prudenti si sa ne nu umflam in pene cu sintagme de genul " eu mi'as fi dat seama si restul nu se pricep " ; in cazuri foarte rare se poate intampla si cum spui tu, sa fie luate lovite si reparate aici, dar ca si mentalitate generala, este bine sa se verifice istoricul pe cat mai multe cai posibile cand cumpari o masina mai " valoaroasa " ; eu nu am refuzat niciodata o masina la un pret corect care a suferit accidente si nu a fost afectata structura de rezistenta ; dar a fost si caz in care am cumparat masina care fusese dauna totala, am verificat'o in 2 servisuri diferite, si de fapt am aflat de la proprietarul din acte dupa ce am avut o discutie cu el pe facebook ( masina era vanduta de proprietar care nu era trecut pe carte, aka intermediar, cu 2 fiscale si 2 CV ) ; a functionat bine mersi, nu a creat nicio problema, doar ca..nu si'a dat nimeni seama ca fusese dauna ; unii nu sunt in stare sa aseze o aripa la linie, iar altii, fac arta din daune totale si nici nu'ti dai seama ca au fost lovite. Eu sunt contra 100% privind achizitia masinilor importate de samsari, mai ales neinscrise ( nr rosii / de import ) ; mi se pare ca ti'o cauti cu lamanarea, deoarece pt acesti intermediari, profitul conteaza, nu sa'ti vanda tie o masina buna ; si ca sa faci profit cat mai mare, trebuie sa le manaresti ; mai sunt firme cu recenzii bune, si cu capital, care isi permit sa achizitioneze loturi de masini de la licitatii sau firme ( unde de altfel ai si acte doveditoare si istoric la reprezentanta, fiind obligati contractual majoritatea in perioada leasingului ), la preturi rezonabile astfel incat sa faca si ei profit si sa iti vanda si tie o masina buna.1 point
-
se poate scrie, de la A3, TT etc.... dar atenție, exista riscul sa strici caseta, daca nu scrii ce trebuie.1 point
-
1 point
-
Si dupa 4+ ani de cand il am, am facut in sfarsit un drum serios cu Golful. Si anume Bucuresti Timisoara si retur, with a twist. La dus am luat-o pe transfagarasan. De ce? Pentru ca VR6 si 4motion. Dupa toti cei 1100 de km parcursi in doua zile, m-am reindragostit, daca se poate spune asta. Cuvintele cheie sunt "efortless" si "grip". Adica felul in care urca absolut relaxat orice serpentina, si felul in care intra discret haldexul. Felul in care accelereaza si "te ajuta" in orice depasire. Felul in care se aseaza la drum pe autostrada. Pe langa astea, neavand ocazia sa parcurg pana acum mai mult de 200km fara oprire, am avut unele indoieli ca Recaro-urile, ca fiind atat de ferme imi vor reactiva sciatica. Insa s-au dovedit extraordinar de comode. Si in ultimul rand, mergand chiar in ritm alert, cu motorul tot timpul in plaja de cuplu si sus in ture la nevoie, am obtinut un consum de doar 10.7 (pe bord am un 10.8, si credeam ca minte )1 point
-
În urmă cu mai multe mașini aveam 2 seturi de roți - jante + cauciucuri, dimensiuni diferite, dar conform CIV. Pe un set aveam o „bătaie” similară, pe celălalt era foarte aproape. În afară de situația asta, nu am mai avut diferențe semnificative. Cel mai probabil mașina a venit din fabrică cu alte jante, dimensiuni de cauciucuri. Atâta timp cât ce ai acum pe ea sunt în CIV, nu e o problemă.1 point
-
1 point
-
Buna ziua. Am ajuns destul de târziu pe vwForum cu toate că știam de multă vreme de el. Dacă nu existau anumiți prieteni care sunt deja aici și nu auzeam discuții în afara mediului online ( pe care le voi aborda la momentul potrivit și în topic-urile cu pricina ) probabil că în continuare nu îmi faceam un cont. Până atunci...ca orice nou membru al acestui forum, acesta este VAG-ul meu?: Volkswagen Golf 6 R 2012 2.0TFSI 4motion Achiziționat de la Porsche București Nord la vremea respectivă, iar în prezent tocmai a împlinit 53.000KM. Mașina a stat foarte mult în garaj și stock, dar în ultima vreme a avut parte de upgrade-uri de care mă bucur absolut în fiecare zi și seară, de fapt: de dimineață până...dimineață ? Pentru această primă postare mă voi rezuma doar la atât + două poze, urmând zilele acestea să adaug informații și „micile” plăceri vinovate pe care le am de gând cu ea. lol ? P.S Poză de la Midocar Vitan. SCUZE PNB ?1 point
-
Chiar nu imi bat capul cu cat a luat samsarul masina amintita de mine mai sus. Este logic si foarte probabil ca cele descrise de tine asa sa si fie, pentru ca in 99% din cazuri, cam asta se intampla. Eu am tinut doar sa vin cu o "nota informativa" legat de acea masina, mai ales ca in decursul anilor, de cand acest topic este activ, unii utilizatori au tot venit cu diferite linkuri la anunturi sa ceara pareri. In cazul de fata, poate oricine evita masina de mai sus, daca doreste normal, si poate prin prisma detalierilor mele sa fie un ajutor in plus.1 point
-
@LUFYHai sa o luam logic...daca masina costa pe olx 8000 euro, cu cat crezi ca a luat-o el ca sa isi scoata parleala si profitul? Sa spunem ca a luat-o cu 6500 euro. La 6500 euro, masina asta ori are un rulaj foarte mare, probleme mecanice sau a avut accident. Eu chiar nu inteleg de ce lumea isi mai pierde vremea cu masinile samsarite. Exista cateva Golfuri pe OLX de la proprietar, cumparate din Ro, cu istoric in reprezentanta cu kilometraj relativ mic si real la 8000-9000 euro. Ok, nu sunt la fel de bine echipate ca astea de Germania, dar macar ai mai multe informatii despre ea, o poti verifica pe RAROM (istoric km si daune). @stanciu marianpunte independenta ai doar pe 2.0 tdi sau pe 1.4 TSI 122 in sus.1 point
-
Multi dintre cei care posteaza aici au Golf 6, 5...Si nici macar nu au condus masina.Doar s-au urcat in ea prin showroom, sau au vazut filmulete .Am condus absolut toate modelele de Golf, de la 1 pana la 8.Nu spun ca 8 e mai bun ca 7, sau ca e Golful suprem...Dar e o masina corecta, cu un pret corect la ce dotari are.1 point
-
1 point
-
Nu mai folosi clona pentru modificari, te joci cu focul. Mergi la cineva care are interfata originala.0 points
-
nu are treaba 0w, e mai fluid doar la "rece", deci un lucru doar pozitiv pt orice motor. si deci, in loc de vapsoil putem lua acest ulei oem. totusi vad ca scrie made in france pe el, nu germania ca la vapsoil.0 points
-
@MyKe publicitate ?! am ceva scris pe ea si eu nu vad ? fac reclama la vreo firma ceva ? ( m-am prins si la ce te-ai referit cand ai spus publicitate, imi pare rau ca nu tin o masina 20 de ani ), sunt si alti utilizatori ai acestui forum care au masini mult mai " tari " si mai modificate decat mine ?. Daca lumea considera ca a spune cateva lucruri despre o masina si a pune cateva poze pe aici e publicitate, inseamna ca au ceva probleme. Multumesc mult pentru apreciere, observ ca si tu ai o masina destul de super, ca si km ~114 k avand in vedere ca este daily. O stapanesc sanatos de 4 ani fara 1 zi ? dar va veni si timpul cand va trebui sa ma despart de ea ? . Trecem la ceva 4x4 de baieti mari, aceasta fiind prima masina ?.-1 points
-
Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.-1 points
-
Nu sar in sus, nu am motive, sunt in limita legala, si probabil vor fi si dupa ce se duc placutele acestea Ma repet : Comentatul aiurea doar dupa presupuneri nu este ok. Daca nu se preta rectificatul, nu se facea. Nu i-mi risc viata... Noi au 22 mm, se schimba la 19 mm, ale mele dupa rectificat au 20.4 mm, deci sigur un rand de placute mai duc. Exact cat doresc sa le si tin...-1 points
-
Sa stii ca discurile se pot duce si la 30k si la 60k si la 120k, depinde de tipul placutei, de stilul de sofat, de tipul discului... Nu poti spune ca nu sunt ok dupa 60k... Nu ai de unde sa stii, doar te dai cu parerea ... In general orice disc duce minim 2 randuri de placute. Cele care duc doar un rand, de obicei pe la 90000 se duc... Dar depinde iar de multe... Eu am avut masina noua, la care la 90000 placutele originale inca mai erau ok, dar discurile nu... Si am schimbat tot... Aici nu era cazul.-1 points
-
Salutare, No hate!!! Dupa 5 ani de martor ESP aprins in freza din cauza erorii 01435 - G201 eram decis sa schimb pompa, pana am dat de postarea unui coleg care a schimbat pompa si dupa 1 zi aceeasi problema, iar acum circula tot fara ESP. Asa ca astazi am trecut peste toata constiinta de a repara si nu masca problemele si m-am transformat intr-un "samsar" iar cu o bucata de banda am mascat ledul minune in 20 min fara a fi nevoit sa demontez acele, se trage usor rama iar cu o penseta se plaseaza usor o bucata de banda adeziva neagra. Nu urmaresc sa vand masina asa ca din nou, nu sariti cu critici. Am lasat acest comment pt cei care au aceasta problema si se simt deranjati de "bec". Rog colegii moralisti sa se abtina, decat cu gandirea ca un ESP iti da aripi si te face invincibil mai bine preventiv stiind ca nu-l ai.-1 points
-
stiind ca nu-l ai e cand vezi becul....daca nu il vezi e posibil sa mai uiti ca n-ai-1 points
-
Salutare tuturor! Cea de-a treia masina a familiei este o Skoda Karoq 2019 cu motorizarea 1.5TSI DSG7. Numele (Young Padawan) - i l-am dat de curand cand a fost parcata langa masina lui Radu (kadettro), el avand un Kodiaq de aceeasi culoare. Am achizitionat bijuteria (culoare emerald green) in 2019. Este masina de test drive si avea aproximativ 2600km si 4 luni vechime. Ca dotari de fabrica (in mare) avem: Jante 18", faruri LED, proiectoare LED,stopuri LED, lumini interioare LED, lumini ambientale usi/bord, scaune PIELE, scaun sofer electric cu memorie, BOLERO MIB2.5,AID,senzori parcare fata-spate, camera marsarier lowline, scaune incalzite, volan incalzit, ACC 0-160, Front Assist, frana parcare electrica,parbriz incalzit,oglinzi rabatabile electric heliomate, portbagaj electric, KESSY,Drive MODE, etc Ce am schimbat/adaugat: parbriz incalzit cu Lane ASSIST / activare TSR,HBA,Emergency Assist,TJA camera marsarier HIGHLINE Navigatie MIB 2.5 Columbus cu display 9.2" BSD,RTA radare 2Q (Side Assist) amortizoare capota ornamente bara fata/spate aparatori noroi fata/spate jante 18" iarna (ambele seturi sunt OEM) ornamente pedale si footrest (OEM) diverse adaptari SW (gen lumina ambientala 30 culori, activare meniu personalizare..etc) Retrofituri in curs de realizare: predictive cruise control (pACC) si ACC 0-210km/h inlocuire oglinda retrovizoare cu oglinda frameless update SW motor si SW cutie update pompa ABS (la ultima versiune SW)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00