Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.09.2020 în toate secţiunile
-
7 points
-
Nu vreau sa declansez polemici, dar consider rectificatul discurilor de frana, echivalent cu batutul pivotilor la Dacie, in urma cu 15-20 de ani. Important e ca voi sa fiti in siguranta, iar tu multumit de lucrare/economie.4 points
-
Degeaba sari in sus, rectificatul unor discuri care au deja 60 000km (probabil cu gandul ca le mai folosesti inca 40-60k) nu e normal. Ce grosime au acum discurile si cat e minimul recomandat? Si eu imi fac, pe cat posibil, reparatiile in regie proprie, dar nu inteleg economiile astea stupide la sisteme vitale (frane/ directie) folosind reconditionari sau piese de calitate indoielnica4 points
-
Salutare De cateva zile am inceput preagtirea activarii celor 2 sisteme pACC si ACC 0-210km/h Ca dotare de fabrica am avut ACC 0-160km/h. Ulterior am inlocuit parbrizul, am montat camera pt Lane Assist. Pana de curand nu a existat posibilitatea implementarii sistemului pe radarele 2Q. Skoda a anuntat introducerea predictive cruise control pe Kodiaq in 2021. Vorbim practic de acelasi radar 2Q0907572B. Acum 2 zile a fost implementat pe Kodiaq 2018 de catre un pasionat - este testat si functioneaza (atasat link) https://www.facebook.com/mqbcoding/ Activarea presupune update-uri de SW, coduri swap, dataseturi si codari. Maine voi posta poze din timpul activarii si impresii dupa test drive. Nu stiu ce o sa iasa - fiind primul Karoq pe care se testeaza asta.3 points
-
Tu te ocupi de masini Florine , mai mult ca sigur iti place sa simti ce poate masina tot timpul La cat e de mare masina asta consuma foarte putin , am pe paginile anterioare o coborare de la Sibiu La Valcea facuta noaptea cu 5.9% parca Tu probabil te-ai plictisi cu mine la volan , eu nu am piticul ala care sa ma faca sa fiu cu un loc mai in fata in trafic Acolo creste consumul mereu , la franari si accelerari Imi place sa merg repede dar pe drum liber , relaxat La aceeasi masina diferenta de consum reflecta cel mai probabil si felul de a fi al fiecaruia Unii sunt mai calmi la volan , si eu ma mai enervez dar nu transmit asa si pedalei de acceleratie , nu dau flash-uri si nu abuzez de claxon Merg la limita superioara a vitezei legale si urasc pe cei care merg cu aceeasi viteza si in si in afara localitatii = ma depasesc in localitate si apoi trebuie sa ii depasesc eu ca merg ca melcii in afara Daca vei sa conduci masina asta intuitiv si relaxat e foarte usor , pastrezi distanta fata de cel din fata si e de ajuns Daca vrei sa conduci super smecher cum faceau cei 6 bucuresteni probabil ajunge la 10% , eu nu vad rostul dar probabil ptr ei era extrem de important Chiar daca , in general vorbind , nu sunt respectat cum mi-as dori , incerc sa respect eu pe ceilalti Daca gresesc , asta sa fie pierderea mea3 points
-
Multumesc! E pe lista, in momentul in care umblu acolo voi face si curatarea supapelor. Vreau sa ajung si pe circuit dar anul urmator. Intre timp m-am ocupat de mici detalii ce tin de aspect: 1. Embleme VW fata/spate glossy black, iar mijlocul celui din spate l-am vopsit in culoarea masinii. Le-am cumparat de pe ebay par destul de bine facute. 2. Extensii Padele Volan: 3. Insertii cu R la manerele de la scaune Am in plan zilele care urmeaza sa pun distantieri H&R de 10mm si un set de arcuri sport iar pe termen mai lung sa o pregatesc pt stage 2+.3 points
-
Asta cu calitatea interiorului e o problema pentru multi. Adica daca vii de pe un G7 de ex, nu prea concepi sa scazi acea calitate dand si niste mii bune in plus. Mi-ar fi placut sa merg si eu la un td, dar mai e timp..3 points
-
Salutare tuturor! Cea de-a treia masina a familiei este o Skoda Karoq 2019 cu motorizarea 1.5TSI DSG7. Numele (Young Padawan) - i l-am dat de curand cand a fost parcata langa masina lui Radu (kadettro), el avand un Kodiaq de aceeasi culoare. Am achizitionat bijuteria (culoare emerald green) in 2019. Este masina de test drive si avea aproximativ 2600km si 4 luni vechime. Ca dotari de fabrica (in mare) avem: Jante 18", faruri LED, proiectoare LED,stopuri LED, lumini interioare LED, lumini ambientale usi/bord, scaune PIELE, scaun sofer electric cu memorie, BOLERO MIB2.5,AID,senzori parcare fata-spate, camera marsarier lowline, scaune incalzite, volan incalzit, ACC 0-160, Front Assist, frana parcare electrica,parbriz incalzit,oglinzi rabatabile electric heliomate, portbagaj electric, KESSY,Drive MODE, etc Ce am schimbat/adaugat: parbriz incalzit cu Lane ASSIST / activare TSR,HBA,Emergency Assist,TJA camera marsarier HIGHLINE Navigatie MIB 2.5 Columbus cu display 9.2" BSD,RTA radare 2Q (Side Assist) amortizoare capota ornamente bara fata/spate aparatori noroi fata/spate jante 18" iarna (ambele seturi sunt OEM) ornamente pedale si footrest (OEM) diverse adaptari SW (gen lumina ambientala 30 culori, activare meniu personalizare..etc) Retrofituri in curs de realizare: predictive cruise control (pACC) si ACC 0-210km/h inlocuire oglinda retrovizoare cu oglinda frameless update SW motor si SW cutie update pompa ABS (la ultima versiune SW)2 points
-
DSG-ul uscat are o uzura mai mare tocmai pt ca acele ambreiaje nu au ulei. Nu are treaba uleiul de la mecatronic cu uzura fizica a ambreiajelor. Daca masina a vazut doar autostrada atunci uzura e mai mica, insa daca a mers prin oras acolo patineaza intr-o veselie ambreiajele, unde mai pui ca sunt si uscate. Echivalent cu a da mereu a 2a la 5-10kmh la manuala, ca sa intelegeti ce inseamna patinat. Mai degraba as lua masina la care stiu ca s-au schimbat anumite consumabile decat sa fie toate din fabrica la peste 100k km.2 points
-
Programul Rabla NU are ca sursă bugetul de stat, ci Fondul pentru mediu. Banii la Fondul pentru mediu provin din diverse taxe - cea mai cunoscută este cea de 2 lei pentru ambalajele puse pe piață. Banii din acest fond se alocă pe diverse programe - Rabla, Rabla pentru electrocasnice, Casa verde... Deciziile de alocare/suplimentare fonduri sunt mai degrabă legate de sumele încasate. Taxa pentru fondul de mediu se plătește o dată pe an, pe 25 ianuarie, deci, undeva pe la mijlocul lui februarie se știu fondurile disponibile. Suplimentarea are legătură cu evoluția cheltuielilor pentru celelalte programe (+ ceva încasări suplimentare din alte taxe la fondul de mediu care se plătesc lunar/trimestrial). Din punctul acesta de vedere, nu cred că în viitorul foarte apropiat se va lua decizia de întrerupere. În momentul de față în toate țările există există forme de subvenție pentru mașinile electrice, nici măcar țările care au un parc electric avansat nu au renunțat încă la subvenții. În România s-au vândut vreo 4500 de electrice și hibride anul acesta, nu cred că există „riscul” să crească foarte mult numărul anul viitor.2 points
-
Saptamana asta am reusit sa fac revizia la motor si cutie, motiv pentru care am resetat si consumul pe BC2. De acum incolo va fi resetat o data la 10.000 km, cand se vor face reviziile la motor. Consumul a crescut pe BC2 (de la 5.9% la 6.6%) de cand a ajuns la mine, desi am mers cam 60-70% afara. Am observat o diferenta sesizabila intre motorina cu care a venit si cea premium de la noi. Atat la consum cat si la regenerari. Cu motorina cu care a venit, regenerarea s-a facut dupa aprox 650-700 km. Cu cea din Ro si-o face cam la 350-400 km. Aseara am facut o plimbare de relaxare pana la Timisoara si retur (mers in limita legala pe tot parcursul) si nu ma pot plange de consum (a fost tinuta pe Confort, nicidecum pe Efficiency). Acum urmeaza sa-mi caut jante de iarna (17" sau 18") si sa-mi fac programare la dechrome.2 points
-
Vali, faci niste afirmatii foarte subiective si duci lucrurile la extrem ( cum ar fi daca...) ; Verificarile sunt bine venite, si crede'ma ca niciun ochi format nu isi da seama de reparatii bine facute la caroserie ( altfel nu ar mai exista aparate pt masurat chitul si micronii si nuanta de culoare a vopselei ). Dar mai bine sa fim prudenti si sa ne nu umflam in pene cu sintagme de genul " eu mi'as fi dat seama si restul nu se pricep " ; in cazuri foarte rare se poate intampla si cum spui tu, sa fie luate lovite si reparate aici, dar ca si mentalitate generala, este bine sa se verifice istoricul pe cat mai multe cai posibile cand cumpari o masina mai " valoaroasa " ; eu nu am refuzat niciodata o masina la un pret corect care a suferit accidente si nu a fost afectata structura de rezistenta ; dar a fost si caz in care am cumparat masina care fusese dauna totala, am verificat'o in 2 servisuri diferite, si de fapt am aflat de la proprietarul din acte dupa ce am avut o discutie cu el pe facebook ( masina era vanduta de proprietar care nu era trecut pe carte, aka intermediar, cu 2 fiscale si 2 CV ) ; a functionat bine mersi, nu a creat nicio problema, doar ca..nu si'a dat nimeni seama ca fusese dauna ; unii nu sunt in stare sa aseze o aripa la linie, iar altii, fac arta din daune totale si nici nu'ti dai seama ca au fost lovite. Eu sunt contra 100% privind achizitia masinilor importate de samsari, mai ales neinscrise ( nr rosii / de import ) ; mi se pare ca ti'o cauti cu lamanarea, deoarece pt acesti intermediari, profitul conteaza, nu sa'ti vanda tie o masina buna ; si ca sa faci profit cat mai mare, trebuie sa le manaresti ; mai sunt firme cu recenzii bune, si cu capital, care isi permit sa achizitioneze loturi de masini de la licitatii sau firme ( unde de altfel ai si acte doveditoare si istoric la reprezentanta, fiind obligati contractual majoritatea in perioada leasingului ), la preturi rezonabile astfel incat sa faca si ei profit si sa iti vanda si tie o masina buna.1 point
-
Dar cum poate car vertical sau oricare alt site de verificari sa ne spuna ca masina a fost avariata daca ea spre exemplu e cumparata inainte sa ajunga la vanzare si reparata apoi in Romania fara sa se foloseasca asigurari?eu sunt de parere ca sunt bani aruncati pe fereastra cu verificarile astea,cel mai bine se vede masina la fata locului,un ochi format si ceva experienta fac toti banii.1 point
-
Fara acest program nu va mai lua nimeni masini electrice la preturile full, poate doar cei super pasionati. Banuiesc ca producatorii nici nu vor mai aduce modelele noi de EVs in tara in conditiile eliminarii ajutorului de stat. Sincer nu cred ca se va renunta prea curand la el, pana la urma avem tot felul de obligatii fata de EU pe partea de reducere a emisiilor incat sa se renunte complet la el. Poate se va reduce prima sau poate se va adopta o alta forma de compensare insa cu siguranta va continua si la anul.1 point
-
1 point
-
Nu putem compara 1.4 turbo cu 1.4 aspirat, 1.4 aspirat este ok pt fataiala prin oras si mers linistit pe autostrada. Golf 6 1.4 MPI este mai lent decat Logan 1.4...1 point
-
@fragrance 18 fiecare cu parerea lui. Totusi, lamureste-ma si pe mine cu un lucru. Cand spui ca iti faci treaba foarte bine cu masina te referi la cea din semnatura, adica 1.4 fsi de 90 cai? Nu de alta, dar pe golf 6 nu exista acest motor, ci doar 1.4 mpi de 80 de cai. Eu personal dupa un test drive cu un 1.4 aspirat de 100 de cai pe un hatchback rival golf am zis direct pas din prima la asemenea combinatie. Si veneam de pe un 1.9 tdi de 90 cp (alh), deci nu vreo racheta. 1.3 turbo pe care l-am ales in final e mult peste desi are doar 116 cai, deci 1.4 tsi 122 de cai va fi cel putin la fel de sprinten.1 point
-
@yanq unele update.uri le.am realizat singur, altele mai complexe cum a fost cel de astazi in care radarul a fost updatat la versiunea S (ultima posibila) au fost facute de catre prietenul meu Zhenya.1 point
-
ma refer la update.uri de fabrica. procedura este gata. nu a avut masina asta atata flashuri de la factory release si pana acum1 point
-
@Cristianda. Teoretic el tine seama pe baza datelor primite din MIB, de la A5 (camera frontala) de intersectii, treceri pietonale, limite de viteza. L-am implementat pe Octavia pe radar 5Q acum 3 luni. Daca merge la Karoq 100% merge si la Ateca. Rabdare. Vedem cum iese testul @Rave Da 100%. Difera codul SWAP pentru pACC functie de versiunea ACC-ului (low sau high)1 point
-
1 point
-
salut. Maine da-mi dump ul pe whatsapp direct, si ti-l modific.1 point
-
consum in oras 12,5 - 13 columbus - gasesti postarea mea completa la sectiunea Karoq. Cu piese NOI la momentul respectiv (au fost comandate inainte de pandemie) - 900 EUR. acum au mai crescut deoarece e lipsa pe piata. iar piesele noi...stoc 0. si crede.ma am cautat. dar alea sunt doar piesele. am facut full unlock, si component protection. de codare si instalare m.am ocupat singurel1 point
-
practic sunt 2 metode (obligatoriu este sa avem telefon cu ANDROID). 1. rootam telefonul (foarte multe tutoriale pe youtoube..google...etc 2. patchuim unitatea (MIB-ul) - MIB2 columbus sau MIB 2.5 Columbus1 point
-
@Rave iti dau dreptate la calitatea materialelor. Mi se pare ca VW chiar s-a zgarcit la partea asta si ID3 trebuia sa fie ce este ID4, care din cate se pare este mult mai atent lucrat cu bord moale, usi cu material moale, samd. O diferenta mica probabil la cost dar care sincer face diferenta mare la feeling. Eu cred ca dintre toate electricele noi care urmeaza sa fie lansate de grupul VAG, Skoda Enyaq o sa fie bang 4 buck cu un interior calitativ (peste ID3), cu un design exterior clar de crossover, fata de ID3 care vrea sa fie un hatchback mai inaltat (ID3 tot mi se pare urat, ma duce cu gandul la mercedes benz A class din 2000 ), cu un pret sub ID4 si sa speram comparabil cu ID3. Cel putin asa sper, pentru ca de regula Skoda bifeaza ceea ce trebuie la masini, oferind un mix foarte bun de calitate, spatiu, tehnologie si pret.1 point
-
Azi s au implinit 60k km de cand e la mine (din totalul de 80k) si ne suportam in continuare unul pe celalalt, eu cu figurile mele de "mai bine" sau "altceva", ea cu consumul decent, confortul acustic ridicat si prezența inca redusa pe strazi. Momentan e win-win dar samburele indoielii a fost plantat. Acum ramane de vazut cat de revede va "incolti".1 point
-
Am reusit sa mai rezolv cateva treburi la masina care imi stateau pe creier :)). Mai precis sa schimb mocheta care era tocita in zona footrest-ului si aveam eu impresia ca miroase a "caine" ( era din cauza plafonului pana la urma ) + ca mi se aduna apa sub presul din dreapta( trebuia sa vad pe unde curge). Am gasit o mocheta nou nouta pe ebay, asa ca am cumparat-o. Daca tot am dat tot interiorul jos, am profitat si l-am curatat ca la carte, cu APC si dressing pentru plastice. Initial, am zis ca nu-l mai curat daca trebuie sa-l retapitez, dar dupa acest detailing, nu mai am ganduri de retapitare :)). Apa de la locul din dreapta mi se aduna din cauza ca s-a adunat pamant langa aerisirea de la aeroterma si curgea apa prin ea... atat de multa mizerie era acolo. Mai am de cumparat un footrest de plastic pentru mocheta noua, retapitat volanul, mansonul de la schimbator si cam atat cu interiorul :)! A, si era sa uit, m-am mai pricopsit cu un set de jante de mult dorite, VMR V710 8,5 J ET 45. Cheers!1 point
-
Toata lumea mai greseste, e firesc si normal Intr-adevar, hardware se foloseste pentru calculatoare dar ai cum sa spui si la masini, pentru ca, cuvantul mecanic tine de motor si etc, si nu cred ca vrei sa creezi confuzii pe aici .1 point
-
Salut, A trecut ceva vreme de la ultimul post si am zis hai sa fac un update pana nu vine iarna si intram la hibernat :). - Avand in vedere ca acum ceva vreme mi sa ars o bobina am zis sa nu mai astept sa pice si celelalte si am decis sa iau 4x NGK R8, alea clasice de culoare rosie. - Nu stiu daca e placebo, dar cand am pornit prima data dupa inlocuire nici nu auzeam motorul, mi se pare mult mai silentios chiar si acum dupa cateva luni. - Pentru ca tot doream un stage 1, a urmat si un soft facut la Kingpin Performance in Cluj Napoca. - Stage 1 A-Team motor si stage 2 Revo la cutia dsg. Nu e ca si cum inainte nu ii simteam puterea dar acuma o simt mai bine nu stiu cum sa explic. Tot ce pot spune e ca imi place mult cum trage, cel mai mult imi place cum schimba cutia, delir. Aveti si un graph mai jos. Rezultat 258.7 cp si 423 nm. Masina nu are nici o modificare mecanica, sunt foarte multumit cat a scos. - A urmat un detailing pentru interior si compartiment motor avand in vedere ca nu a fost curatat/a niciodata asa mai detaliat de fostul propietar. Las pozele sa vorbeasca. - Ca si incheiere am mai bifat si o revizie pe anul acesta dupa aprox 9K km. - Schimb ulei + toate filtrele + 2x furtun frana spate si bucse fata. Cam acesta a fost micul rezumat, o zi frumoasa tuturor. Merci!1 point
-
Fara a parasi prea mult titlul...... pe GPL nu este chiar jumatate din pretul benzinei . Am masina pe gpl de aprox 4 ani si vb din experienta proprie . In final obtii cam 60-65% din pretul benzinei .1 point
-
Este ok, eu numai acest model mi-am luat la masinile mele.1 point
-
Toni.tm ...are rost sa iti spun ca .. cunosc persoana sofer de camion care duce Ravenol de la fabrica prin toata Europa ? Ulei si toate produsele ce le face fabrica. Asta e.. tu dai inainte cu cei 30 ani de Germania ... si tine uleiul in motor 30000km... ca ei tin filmarea.. pt tine.???.1 point
-
Nu am mai postat de ceva timp. Am trecut de 7000 km, toate bune. Mulțumit de achiziție, consumuri bune, probleme niciuna până acum. Filtrul de particule e curat la 19294 km (se pare ca obd afiseaza mai multi kilometri, cu 150 in plus - asa e si la voi?), mersul mai turat îi face bine Am curățat zonele de la uși, unde sunt chederele. A fost ceva murdărie, acum totul e clean. Am curățat zonele de la uși, unde sunt chederele. A fost ceva murdărie, acum totul e clean. Elementele piano black o minunăție estetică. Am rezolvat cu un polish, au mai rămas cele exterioare, de pe uși.1 point
-
Sa stii ca discurile se pot duce si la 30k si la 60k si la 120k, depinde de tipul placutei, de stilul de sofat, de tipul discului... Nu poti spune ca nu sunt ok dupa 60k... Nu ai de unde sa stii, doar te dai cu parerea ... In general orice disc duce minim 2 randuri de placute. Cele care duc doar un rand, de obicei pe la 90000 se duc... Dar depinde iar de multe... Eu am avut masina noua, la care la 90000 placutele originale inca mai erau ok, dar discurile nu... Si am schimbat tot... Aici nu era cazul.0 points
-
Nu sar in sus, nu am motive, sunt in limita legala, si probabil vor fi si dupa ce se duc placutele acestea Ma repet : Comentatul aiurea doar dupa presupuneri nu este ok. Daca nu se preta rectificatul, nu se facea. Nu i-mi risc viata... Noi au 22 mm, se schimba la 19 mm, ale mele dupa rectificat au 20.4 mm, deci sigur un rand de placute mai duc. Exact cat doresc sa le si tin...0 points
-
Gresit, totul este perfect. A revenit la normal. Rotile noi sunt mai grele, si sa amplificat bataia de la marimea rotii... Fizica... Da na... Nu mai bat nici la franare de urgenta... Uzura aveau ca dupa 60000 km, doar ca neuniforma! Placutele originale au sapat santuri... si pe spate este fix la fel, doar ca acolo nu simt nimic inca, (santurile inca nu sunt 'mari') cand le voi rectifica, pun si acolo alte placute... Si daca nu sunt obisnuit sa arunc banii pe geam degeaba, cum fac multi altii, care este problema??? Daca se rezolva o problema ieftin si bine, de ce sa o rezolv scump??? Sa iau niste porcarii de discuri si placute originale... Nu multumesc. Ptr ca este un forum, accept critici constructive fara probleme. Dar nu inseamna ca unii, mai precis unul... Trebuie mereu sa aveti un iz de mistocareala, mai ales ca mereu se dovedeste ca am procedat corect... Da na, Balci... Unii vad ca prefera doar mersul la reprezentanta si platit mult si munca este facuta des de practicanti, incepatori, sau Dorei... (Am avut ocazia sa vad in 5 ani destule... Si la alte masini la fel. In regie proprie am mai bine grija de ea. Sa nu mai zic ca unde mergeam eu la reprezentanta nu ma lasau sa stau langa masina, probabil deranja ca se vedea ca muncesc incepatori la masina... Sa nu stii ca mecanic sa raspunzi la intrebari simple... e grav. Concluzia mea: eu prezint aici ce am facut la masina, un jurnal... Va dati cu parerea, este normal, faceti misto... Este problema voastra...0 points
-
Sa o stapanesti sanatos ! Poate iti pui pe lista si curatare admisie / supape ?0 points
-
Discuri ovalizate..o, da daca fenomenul a aparut dupa ce ai schimbat rotile, " clar " e de la discuri...iar metoda cu strungul, era ok la dacii..pt 300 lei cat costa 2 discuri, mai bine le schimbai direct ( mai ales ca sunt tocite dupa cum ai descris ), daca tot ai desfacut ; cand o sa mai desfaci inca o data si o sa platesti manopera, o sa constati ca n`ai facut afacere. Succes-1 points
-
Si eu ii doresc acelasi lucru ; pacat ca o masina buna, tzipla, la un pret corect, se vinde asa greu ( am fost si eu in situatia asta de mai multe ori..)...dar astia suntem, cautam okazii si mokangeala, ne meritam soarta.-1 points
-
Din cate stiu eu, gtd'ul vine cu -15 mm garda la sol fata de cele stock ; am avut mk5 tdi sportline si mk5 gti, cu acelasi drop si pot spune ca este ideal ; a4 b8 cu s'line si R18/19 iti rupe ficatii..golfurile erau mai confortabile. Mi se pare compromisul ideal, o suspensie sport de fabrica ca pe GTD. Nu pierzi mult din confort, se aseaza bine la drum, si nu o face inaccesibila iarna. Golf 6 mai poate veni cu suspensie DCC reglabila pe 3 moduri ( sport / confort / dinamic-normal-individual, nu mai retin exact ). Dezavantejel unei suspensii dcc sunt costurile, ~ 700-1000 lei un amortizor. Ca si probleme generale, la orice 2.0 tdi euro 5 CR ar fi spanul. Sunt topic-uri dedicate de unde poti afla info. Succes-1 points
-
Ti'a raspuns myke referitor la dsg, subscriu. Totusi, as face o diagnoza la cutie inainte de achizitie. Au ~ 10 ani si probabil 200+k km daca nu iei una cu istoric.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00