Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.09.2020 în toate secţiunile

  1. Azi s au implinit 60k km de cand e la mine (din totalul de 80k) si ne suportam in continuare unul pe celalalt, eu cu figurile mele de "mai bine" sau "altceva", ea cu consumul decent, confortul acustic ridicat si prezența inca redusa pe strazi. Momentan e win-win dar samburele indoielii a fost plantat. Acum ramane de vazut cat de revede va "incolti".
    6 points
  2. Am pus si noi o folie pe farurile astea fara xenon
    3 points
  3. Salutare tuturor! Cea de-a treia masina a familiei este o Skoda Karoq 2019 cu motorizarea 1.5TSI DSG7. Numele (Young Padawan) - i l-am dat de curand cand a fost parcata langa masina lui Radu (kadettro), el avand un Kodiaq de aceeasi culoare. Am achizitionat bijuteria (culoare emerald green) in 2019. Este masina de test drive si avea aproximativ 2600km si 4 luni vechime. Ca dotari de fabrica (in mare) avem: Jante 18", faruri LED, proiectoare LED,stopuri LED, lumini interioare LED, lumini ambientale usi/bord, scaune PIELE, scaun sofer electric cu memorie, BOLERO MIB2.5,AID,senzori parcare fata-spate, camera marsarier lowline, scaune incalzite, volan incalzit, ACC 0-160, Front Assist, frana parcare electrica,parbriz incalzit,oglinzi rabatabile electric heliomate, portbagaj electric, KESSY,Drive MODE, etc Ce am schimbat/adaugat: parbriz incalzit cu Lane ASSIST / activare TSR,HBA,Emergency Assist,TJA camera marsarier HIGHLINE Navigatie MIB 2.5 Columbus cu display 9.2" BSD,RTA radare 2Q (Side Assist) amortizoare capota ornamente bara fata/spate aparatori noroi fata/spate jante 18" iarna (ambele seturi sunt OEM) ornamente pedale si footrest (OEM) diverse adaptari SW (gen lumina ambientala 30 culori, activare meniu personalizare..etc) Retrofituri in curs de realizare: predictive cruise control (pACC) si ACC 0-210km/h inlocuire oglinda retrovizoare cu oglinda frameless update SW motor si SW cutie update pompa ABS (la ultima versiune SW)
    2 points
  4. Si dupa 4+ ani de cand il am, am facut in sfarsit un drum serios cu Golful. Si anume Bucuresti Timisoara si retur, with a twist. La dus am luat-o pe transfagarasan. De ce? Pentru ca VR6 si 4motion. Dupa toti cei 1100 de km parcursi in doua zile, m-am reindragostit, daca se poate spune asta. Cuvintele cheie sunt "efortless" si "grip". Adica felul in care urca absolut relaxat orice serpentina, si felul in care intra discret haldexul. Felul in care accelereaza si "te ajuta" in orice depasire. Felul in care se aseaza la drum pe autostrada. Pe langa astea, neavand ocazia sa parcurg pana acum mai mult de 200km fara oprire, am avut unele indoieli ca Recaro-urile, ca fiind atat de ferme imi vor reactiva sciatica. Insa s-au dovedit extraordinar de comode. Si in ultimul rand, mergand chiar in ritm alert, cu motorul tot timpul in plaja de cuplu si sus in ture la nevoie, am obtinut un consum de doar 10.7 (pe bord am un 10.8, si credeam ca minte )
    2 points
  5. Trw discuri+plăcute am pus și eu pe fata și am peste 5000 km fara nici o problema.
    1 point
  6. #ViatzaLaTzara Incantat de comportamentul si consumul ei la drum lung, + o rezerva de putere decenta. Destul de echilibrat cotetul, oleaca rigid pt gustul meu fata de i40
    1 point
  7. ar trebui sa pui numai vw504. eu as zice mai bine shell sau mobil 1.
    1 point
  8. Bună, revin cu noutății. Nu am găsit rulment nicăieri, asa ca am cautat rulment cât mai apropiat ca și dimensiuni, și am găsit unul cu diametru exterioare la fel, și am tăiat niște distanțiere la laser, calculate sa arunce pinionul de atac în aceiași poziție. Cutia curățată și montata sus, și funcționează foarte bine, zgomotul a dispărut, urmează sa revin cu durata de viata, după 50000 km.
    1 point
  9. Am reusit sa mai rezolv cateva treburi la masina care imi stateau pe creier :)). Mai precis sa schimb mocheta care era tocita in zona footrest-ului si aveam eu impresia ca miroase a "caine" ( era din cauza plafonului pana la urma ) + ca mi se aduna apa sub presul din dreapta( trebuia sa vad pe unde curge). Am gasit o mocheta nou nouta pe ebay, asa ca am cumparat-o. Daca tot am dat tot interiorul jos, am profitat si l-am curatat ca la carte, cu APC si dressing pentru plastice. Initial, am zis ca nu-l mai curat daca trebuie sa-l retapitez, dar dupa acest detailing, nu mai am ganduri de retapitare :)). Apa de la locul din dreapta mi se aduna din cauza ca s-a adunat pamant langa aerisirea de la aeroterma si curgea apa prin ea... atat de multa mizerie era acolo. Mai am de cumparat un footrest de plastic pentru mocheta noua, retapitat volanul, mansonul de la schimbator si cam atat cu interiorul :)! A, si era sa uit, m-am mai pricopsit cu un set de jante de mult dorite, VMR V710 8,5 J ET 45. Cheers!
    1 point
  10. Salutare,am profitat ieri de putin timp liber si am fost la cabana sa imi iau revansa... Pe uscat traseul este cu totul altul...cu parti bune si rele... Partile bune....ai mai multa aderenta si urci fara prea multe probleme dar ca si parti rele,drumul nu mai este asa neted cum este cu zapada...Mai ales ultima portiune unde sunt dalele de beton. Nu stiu exact care este rolul lor dar dpmdv mai mult rau fac decat bine.... Ca idee,rampele nu au o inclinatie mai mare de 25grade. Din pacate am uitat sa dau drumu la camera de la inceput dar m-am prins cam pe unde am ramas in iarna... Enjoy...
    1 point
  11. 1 point
  12. este consumul pe toti cei 1100km, la pompa. Pe coborarea de pe Trans a mai scazut, insa "am recuperat" pana la Tm sus la Balea - de la Bucuresti (A1 - Curtea de Arges - Balea), aveam 11.7 pe bord, apoi coborare, pana la Tm, retur pe Valea oltului, Dealul Negru etc - a ajuns la valoarea pe care am mentionat-o. Ceea ce am inteles despre acest motor, aproape de la inceput, este ca nu ajuta la absolut nimic mersul "la consum" subturat. In orice caz, in aceasta "excursie" nu mi-am pus problema consumului, am condus Golful in plaja de turatie, si cu reprizele in care "se simtea bine". S-a dovedit ca a fost ok. Si bonus, se aude frumos tare evacuarea stock, si deloc deranjanta la viteza de croaziera pe autostrada.
    1 point
  13. Gata. Următoarea saptamana nu mai dați de mine pe 3.10 ne vedem la Ploiești cine vrea.
    1 point
  14. Salut, A trecut ceva vreme de la ultimul post si am zis hai sa fac un update pana nu vine iarna si intram la hibernat :). - Avand in vedere ca acum ceva vreme mi sa ars o bobina am zis sa nu mai astept sa pice si celelalte si am decis sa iau 4x NGK R8, alea clasice de culoare rosie. - Nu stiu daca e placebo, dar cand am pornit prima data dupa inlocuire nici nu auzeam motorul, mi se pare mult mai silentios chiar si acum dupa cateva luni. - Pentru ca tot doream un stage 1, a urmat si un soft facut la Kingpin Performance in Cluj Napoca. - Stage 1 A-Team motor si stage 2 Revo la cutia dsg. Nu e ca si cum inainte nu ii simteam puterea dar acuma o simt mai bine nu stiu cum sa explic. Tot ce pot spune e ca imi place mult cum trage, cel mai mult imi place cum schimba cutia, delir. Aveti si un graph mai jos. Rezultat 258.7 cp si 423 nm. Masina nu are nici o modificare mecanica, sunt foarte multumit cat a scos. - A urmat un detailing pentru interior si compartiment motor avand in vedere ca nu a fost curatat/a niciodata asa mai detaliat de fostul propietar. Las pozele sa vorbeasca. - Ca si incheiere am mai bifat si o revizie pe anul acesta dupa aprox 9K km. - Schimb ulei + toate filtrele + 2x furtun frana spate si bucse fata. Cam acesta a fost micul rezumat, o zi frumoasa tuturor. Merci!
    1 point
  15. Verifica cablajul microfonului daca are continuitate pina in modul.Il gasesti usor,e un cablu negru,ecranat.
    1 point
  16. Mda...la fel am primit si eu informatii legat de pret.. Intre timp am primit brosurile pe mail. Ca un rezumat avem asa: ID 3 1st 32.091 euro (fara tva) ID 3 1st Plus 36.892 euro (fara tva) ID 3 1st MAX 41.695 euro (fara tva) ID 3 Pure si ID 3 Pro S nu au inca pret stabilit.
    1 point
  17. Intrucat m'ati intrebat mai multi care este celalalt cotet, o sa las mai jos cateva poze si cu sora mai mare ( proaspat spalata in dimineata asta ), care nu te lasa niciodata la greu
    1 point
  18. Saptamana asta SOF'ica a stat prin servisuri..din fericire nu pentru ca a avut vreo problema, ci pt styling. - reconditionare roti ( dejantat, indreptat toate rotile, sablat, vopsit in camp electrostatic, montat ) - demontat bara spate, vopsit senzori de parcare si eleronul in culoarea caroseriei - reglat usi fata - schimbat lichid de frana Astea s'au intamplat in primele 3 zile ale saptamanii, iar ieri, am trecut pt a3a oara consecutiv pragul domnilor de la Racing code pt o resoftare profi. Ca si cifre, stock a scos ~ 140 cp si 329 nm, si dupa resoftare, 186 cp si 414 nm, prezenti la datorie atunci cand va fi nevoie. Diferenta se simte, si dupa cum am spus si altora, voi resofta orice masina cu turbo voi avea, pt o optimizare si un plus de putere la nevoie ( asta este a6a pe care o resoftez, iar cu unii vechi proprietari inca mai tin legatura si masinile nu au nicio problema atat timp cat nu abuzezi de ele ). Intre timp m'am hotarat sa imi achizitionez cele necesare pt a ma apuca de detailing, fiind una dintre pasiunile mele. Am acumulat cateva informatii de'a lungul anilor si ar fi pacat sa se iroseasca, si daca tot detin doua masini, imi micsorez si costurile asadar, aseara am spalat'o corespunzator si am decontaminat'o cu argila, urmand ca maine sa o polisez eu. Masina de polis o voi folosi si pt a imi aplica glaze / sealant la ambele masini, cat si pt a face mici lucrari unor cunostinte apropiate pt o suma modica. Ma pripisem oleaca cu revopsirea integrala, masina arata foarte ok, eram orbit de aspectul oribil al jantelor si a vopselei contaminate, dar maine ar trebui sa arate frumos.
    1 point
  19. Parca ziceai ca apreciezi criticile si orice fel de feedback !! Se pare ca nu prea este asa . ?
    1 point
  20. Sa ai parte de noul CC! Știi ce se întâmplă, uneori ne plictisim de mașinile fiabile, pai nu mai surubaresti tu nimic, nu mai desfaci tu una alta... ?
    1 point
  21. Salut, ba lucreaza..nu am vrut sa ma mai complic. Încet incet a jung la ei...de tot Autokino fiind reprezentanța Kia si Subaru in Brasov.
    1 point
  22. Am reusit sa inlocuiesc rama pentru suportul de lampa H7, faza scurta, care nu mai facea contact, din kitul de Hella cod 5M0998109, 5M0 998 109, eu avand faruri pe Valeo, fara a demonta farul de pe partea stanga sofer. Cele 3 suruburi de prindere iti cam mananca ficatul la montaj (torx 10 sau 15 nu mai retin-va trebuie lungi de 75mm eu am avut de 89mm, sunt mai mici in diametru fata de cele din kitul de Hella -eu tot pe ele le-am pus). Cel din dreapta este perfect si nu necesita inlocuire. Nu a necesitat inlocuire lamele de valeo ( doar curatare ), cele asemanatoare din poza 3 de la stanga la dreapta, de pe primul rand. Suportul pentru lampa H7 faza scurta vine cu acelasi cod ca si cel vechi cod 69946350 Valeo.
    1 point
  23. Indicii unei anvelope pot sa fie diferiti in functie de dimensiune. Nokian WR D4 205/55 R16 are A iar 215/55 R16 are B.
    1 point
  24. Si varianta KYB Excel pe care le-am pus pe Scirocco sunt fff rigide..
    1 point
  25. Daca aveti de gand sa va luati asa ceva, nu o faceti. Cutia vine si cu un cartonas in interior, pe care trebuie sa pulverizati cu spray ul, dar mirosul tine o zi, doua maxim.
    1 point
  26. Anvelope de iarna? La 210cp .
    1 point
  27. Daca n-ai banii astia nici nu inteleg cum te poti uita la clasa premium.Clasicul romanesc,masina premium care in 2-3 ajunge o epava din cauza lipsei banilor pentru intretinere!
    1 point
  28. Faza cu strugurii acrii nu mi se potriveste pentru simplul fapt ca detin ambele masini despre care am vorbit: E60 2008 si CC 2012. Cand spui ca nu sunt aceesi clasa ai dreptate, insa, eu nu am vrut sa la pun in aceesi clasa, spuneam doar ca intre astea 2 am facut eu comparatia. Poate ajuta pe cineva informatia respectiva. Scuza-ma daca te-am facut sa crezi altceva despre mine si intentiile mele.
    1 point
  29. Maxidot cred ca e cel de pe GTI , unde ai si indicator de temperatura antigel.
    1 point
  30. Salutare De cateva zile am inceput preagtirea activarii celor 2 sisteme pACC si ACC 0-210km/h Ca dotare de fabrica am avut ACC 0-160km/h. Ulterior am inlocuit parbrizul, am montat camera pt Lane Assist. Pana de curand nu a existat posibilitatea implementarii sistemului pe radarele 2Q. Skoda a anuntat introducerea predictive cruise control pe Kodiaq in 2021. Vorbim practic de acelasi radar 2Q0907572B. Acum 2 zile a fost implementat pe Kodiaq 2018 de catre un pasionat - este testat si functioneaza (atasat link) https://www.facebook.com/mqbcoding/ Activarea presupune update-uri de SW, coduri swap, dataseturi si codari. Maine voi posta poze din timpul activarii si impresii dupa test drive. Nu stiu ce o sa iasa - fiind primul Karoq pe care se testeaza asta.
    0 points
  31. Contiseal https://youtu.be/QJhF8hhxPfo
    0 points
  32. Are si philips asa ceva? Eu stiam de osram allseason, dar in brasov nu am gasit, si am pus valeo aquavision, Transparenta la folie este minima, adica sunt cele mai inchise din gama Lummar ATR. Si multumesc de urare. :)
    -1 points
  33. Eu citisem pe undeva ca are spatiu a la Passat cu dimensiuni exterioare de Golf, dar din imagini e clar ca e la fel ca un Golf, ceea ce e ciudat neavand motor termic, probabil arhitectura cu propulsie rapeste (ca de obicei) din spatiu. Materiale dezamagitoare, interiorul imi da un aer de Toyota Yaris, de la cotierele meschine la fetele de usi si consola centrala care arata rau de tot la banii ceruti. Tapiteria pe scaune e mov? Cu schimbatorul m-am adaptat imediat la i3, desi e pus ciudat, asta e copiat dupa BMW, deci nu va fi un capat de tara. Puteau face ceva mai aratos, cred ca vor fi depasiti usor de ceilalti producatori, daca vor mentine modelul tot 6-7 ani.
    -1 points
  34. Numai mie mi se pare aiurea zona pe care am incercuit-o in poza? Nu stiu ce rol are, dar nu arata bine deloc imbinarile in zona respectiva. Eu zic ca cei care si-au luat e-golf cu reducere de 4-7k euro nu ar trebui sa le para rau. Sincer cred ca dpdv al interiorului e mai fain de stat in e-golf decat in id.3.
    -1 points
  35. ti-am zis, ceva nu mi se pare OK. trebuie presat dealerul. masina mea deja a venit, nu am dat precomanda, nu am platit rezervare + avans asa devreme ca tine. abia cand s-au deschis comenzile pe 28 iulie am platit. mie mi-a dat dealerul VINul, (foarte ok dealerul in relatia asta, desi in trecut nu am luat masini de la el, desi l-am stresat cu intrebari si teste). masina a venit, acum urmeaza sa o ridic. am fost ieri sa vad masina. pozitia la volan este chiar ok fata de concurenta. spatiu in spate mi se pare mare (asa cum am eu scaunul pt sofer, mai raman cam 5cm la genunchi). interiorul mi se pare..decent. nu e premium, e clar, dar ma asteptam sa fie reduceri de cost la banii astia. si pot trai cu plasticul tare de pe usi. bordul f misto, usor de citit, iar softul din navigatie se misca surprinzator de bine, fara lag, fara nimic. nu era online inca. volanul chiar se simte bine.spatiul la portbagaj este f mare pt ce am vazut la alte masini. vizibilitatea este f mare iar stalpul A ajuta mult. nu am mers cu ea, o puneau la incarcat si se incarca cu 6km/min. jantele chiar sunt OK, ma asteptam sa fie mai urate. gumele sunt bridgestone turanza. butoanele de pe bord mi se par clicky si usor accesibile. spatiu sus la cap am mult si la sofer si la scaunul din spate. m-am uitat atent si la partea neagra de la capota unde arata @cj.Paul si sincer nu am vazut nimic cu luft sau care nu arata bine sau nu era aliniat. mi se pare ca arata ok albul masinii cu nuantele de negru de pe plafon si bucata aia de capota. f tare mi se pare IQ light la interior cand incarca, cum se misca bara verde. stie sa stinga bordul cand te dai jos de pa scaun. si sa aprinda cand te sui. pana acum, singurul regret este ca am facut alte investitii si nu am luat varianta PLUS pt matrix, keyless acces si alte mici chestii. stiu ca sunt subiectiv, si cand am ajuns acolo eram dezamagit de parerile de pe aici, dar imi place masina. looking back at "old":
    -1 points
  36. @Rave iti dau dreptate la calitatea materialelor. Mi se pare ca VW chiar s-a zgarcit la partea asta si ID3 trebuia sa fie ce este ID4, care din cate se pare este mult mai atent lucrat cu bord moale, usi cu material moale, samd. O diferenta mica probabil la cost dar care sincer face diferenta mare la feeling. Eu cred ca dintre toate electricele noi care urmeaza sa fie lansate de grupul VAG, Skoda Enyaq o sa fie bang 4 buck cu un interior calitativ (peste ID3), cu un design exterior clar de crossover, fata de ID3 care vrea sa fie un hatchback mai inaltat (ID3 tot mi se pare urat, ma duce cu gandul la mercedes benz A class din 2000 ), cu un pret sub ID4 si sa speram comparabil cu ID3. Cel putin asa sper, pentru ca de regula Skoda bifeaza ceea ce trebuie la masini, oferind un mix foarte bun de calitate, spatiu, tehnologie si pret.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!