Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.09.2020 în toate secţiunile

  1. Si dupa 4+ ani de cand il am, am facut in sfarsit un drum serios cu Golful. Si anume Bucuresti Timisoara si retur, with a twist. La dus am luat-o pe transfagarasan. De ce? Pentru ca VR6 si 4motion. Dupa toti cei 1100 de km parcursi in doua zile, m-am reindragostit, daca se poate spune asta. Cuvintele cheie sunt "efortless" si "grip". Adica felul in care urca absolut relaxat orice serpentina, si felul in care intra discret haldexul. Felul in care accelereaza si "te ajuta" in orice depasire. Felul in care se aseaza la drum pe autostrada. Pe langa astea, neavand ocazia sa parcurg pana acum mai mult de 200km fara oprire, am avut unele indoieli ca Recaro-urile, ca fiind atat de ferme imi vor reactiva sciatica. Insa s-au dovedit extraordinar de comode. Si in ultimul rand, mergand chiar in ritm alert, cu motorul tot timpul in plaja de cuplu si sus in ture la nevoie, am obtinut un consum de doar 10.7 (pe bord am un 10.8, si credeam ca minte )
    6 points
  2. e spam ce am scris mai sus? intreb sa stiu pe viitor. Omul a spus ca se incarca greu la priza si i-am dat o solutie pt cresterea cu 60% a vitezei de incarcare ( de la 10 la 16). Scuze... ma retrag atunci.
    3 points
  3. Salut, A trecut ceva vreme de la ultimul post si am zis hai sa fac un update pana nu vine iarna si intram la hibernat :). - Avand in vedere ca acum ceva vreme mi sa ars o bobina am zis sa nu mai astept sa pice si celelalte si am decis sa iau 4x NGK R8, alea clasice de culoare rosie. - Nu stiu daca e placebo, dar cand am pornit prima data dupa inlocuire nici nu auzeam motorul, mi se pare mult mai silentios chiar si acum dupa cateva luni. - Pentru ca tot doream un stage 1, a urmat si un soft facut la Kingpin Performance in Cluj Napoca. - Stage 1 A-Team motor si stage 2 Revo la cutia dsg. Nu e ca si cum inainte nu ii simteam puterea dar acuma o simt mai bine nu stiu cum sa explic. Tot ce pot spune e ca imi place mult cum trage, cel mai mult imi place cum schimba cutia, delir. Aveti si un graph mai jos. Rezultat 258.7 cp si 423 nm. Masina nu are nici o modificare mecanica, sunt foarte multumit cat a scos. - A urmat un detailing pentru interior si compartiment motor avand in vedere ca nu a fost curatat/a niciodata asa mai detaliat de fostul propietar. Las pozele sa vorbeasca. - Ca si incheiere am mai bifat si o revizie pe anul acesta dupa aprox 9K km. - Schimb ulei + toate filtrele + 2x furtun frana spate si bucse fata. Cam acesta a fost micul rezumat, o zi frumoasa tuturor. Merci!
    3 points
  4. Peste 6 saptamani agentul de vanzari, poate o sa fie angajat la Toyota. Dar iti gaseste el acolo, un Prius bun. Propune-i sa faceti un contract de imprumut, tu i-ai "dat" lui 4000 euro, cu termen de rambursare 8 saptamani. Cand vine masina, declari tu ca ai "primit" banii inpoi. Asta asa, pe incredere, si ca sa fie camataria pana la capat. Ce vine pe mail nu o sa aibe valoare, o sa se spele sefii pe maini, ca el a actionat in nume propriu, ca nu avea aprobarile necesare sa iti dea reducere, etc.
    2 points
  5. este consumul pe toti cei 1100km, la pompa. Pe coborarea de pe Trans a mai scazut, insa "am recuperat" pana la Tm sus la Balea - de la Bucuresti (A1 - Curtea de Arges - Balea), aveam 11.7 pe bord, apoi coborare, pana la Tm, retur pe Valea oltului, Dealul Negru etc - a ajuns la valoarea pe care am mentionat-o. Ceea ce am inteles despre acest motor, aproape de la inceput, este ca nu ajuta la absolut nimic mersul "la consum" subturat. In orice caz, in aceasta "excursie" nu mi-am pus problema consumului, am condus Golful in plaja de turatie, si cu reprizele in care "se simtea bine". S-a dovedit ca a fost ok. Si bonus, se aude frumos tare evacuarea stock, si deloc deranjanta la viteza de croaziera pe autostrada.
    2 points
  6. Nu ai cum sa ai dq381. Doar daca au facut downgrade cei de la skoda intre timp...
    1 point
  7. Am fost la dealer. Mi-a oferit tot felul de combinatii si aranjamente, toate insa cu riscul financiar DE PARTEA MEA. Nu a confirmat insa nici nu a negat cand i-am spus ca suspectez ca mi-au vandut masina altui cumparator care a vrut sa se bage in fata, sa sara peste coada de asteptare. Pur si simplu a tacut sau a schimbat subiectul. Nu mi-a oferit nici un milimetru de dovada de bunavointa. M-as fi asteptat sa zica "asta e, v-am incurcat, hai sa vedem cum sa ne cerem iertare, etc". In schimb, toata discutia a fost pe tonul "Dl. Kolf, hai sa facem un shmen asa si pe dincolo, gentlemen's agreement, sa pot sa va dau masina la pretul acesta, ca stiu eu sigur ca masina vine in 6 saptamani". Tichetul Rabla Clasic, 6500 lei imi expira in 5 Nov (5 saptamani). Tichetul Rabla Plus imi expira in 25 Nov (8 saptamani). Mi-a propus inclusiv ca pe cuvantul lui de onoare, daca vine masina dupa ce expira tichetul Rabla Clasic, scoate el din buzunarul propriu 2000 de lei si cumpara el pentru mine o rabla de la altcineva. Am cerut sa punem aceasta idee in scris in contract. Evident, mi-a spus ca nu se poate modifica nimic la contractul standard. I-am spus ca accept un nou contract pe 8 saptamani, la pretul de 37000 EUR (reducere 1200 EUR din pretul anterior, adica exact valoarea Rabla Clasic). I-am spus ca pentru toata incurcatura care mi-au provocat-o, o reducere de 1200 EUR ar fi un semn de bunavointa din partea lor. Mi-a raspuns ca el ar vrea, dar sistemul informatic nu-i permite sa modifice contractul. In final am plecat de acolo in felul urmator: imi trimite pe e-mail un nou contract, cu pretul 38200 EUR, cu valabilitate 8 saptamani si imi da in scris pe email pe cuvantul lui de onoare ca daca expira Rabla Clasic inainte sa vina masina, o sa-mi faca reducere de pret cu 6500 RON inainte de livrare. Nu am zis nici da, nici ba. Am zis ca vreau sa primesc inscrisurile prima data, sa le studiez.
    1 point
  8. Le poti afla de pe erwin.skoda-auto.cz . Iti faci cont, platesti 8-9 euro pentru 1 ora de acces si poti vedea toate manualele, lista de dotari, informarile pentru seria ta de sasiu. Poti sa le si salvezi in format pdf.
    1 point
  9. Treci la soft orig. Dieselgate in timp iti distruge motorul.. mai ales daca faci mult oras.
    1 point
  10. Gata. Următoarea saptamana nu mai dați de mine pe 3.10 ne vedem la Ploiești cine vrea.
    1 point
  11. Tocmai ce m-am intors de la un TD cu un M135. Are motor de 2 litri, deci taxe mici, e hot hatch si are 306 cai si dotari de secol 21, gen wireless CarPlay sau AA etc. Mie mi se pare wow, probabil o sa dau F30-ul si iau asta. Sau un A35 dar nu prea gasesc la TD. Am si ceva poza, daca va intereseaza LE: Ultimele doua sunt cu 235. Nu se compara cu M340, ala e motor de 6 in linie, mai brutal, spatiu mai mare, cost cu vreo 20k peste Eu pentru carat bagajele, am Superb-ul dric
    1 point
  12. Daca merita sau nu, doar tu poti decide asta ; altii si'au facut proiecte de 30k euro dintr'un cazan de 500€..daca ma intrebi pe mine, aceasta masina nu este o baza buna pentru nimic. Motorul, caroseria, lipsa dotarilor, nu o recomanda pt investitii. Eu zic sa iti faci treaba cu ea pt ceea ce ai nevoie, si sa investesti in altceva daca esti pasionat. B5.5 1.9 tdi 131 cp / 1.8T 150cp dotat gasesti la ~ 1500-2000€. Apoi, mai bagi inca pe atat si o aduci intr'o stare buna, iar dupa aceea, incepi sa cheltui bani cu adevarat in a o face speciala ( suspensie, roti, retrofituri, modificari performante, culoare, etc ).
    1 point
  13. Din fericire, cateodata in viata toate se rezolva de la sine, la fel si in cazul meu...A aparut o oportunitate ce nu se putea rata si banii pusi deoparte pentru un eventual upgrade la ceva v6 benzina au fost investiti, astfel ca aceasta euforie de scurta durata a si luat sfarsit, masina a iesit de la vanzare si nu se va mai intoarce in urmatorii 2 ani... Cum nu prea am avut drumuri mai interesante de aceea deocamdata si postariile stagneaza, dar cum am ceva interesant o sa scriu, cu siguranta. P.S. o ultima ideea legata de vanzarea unei masini aproape noi catre DASWELT Auto...poate nu zic nimic nou, dar CLAR NU merita deloc...mie mi-au oferit 29.000 euro pe masina, in conditiile in care tot ei au de vanzare Tiguan simplu, nu Allspace, cu 15.000km, DSG, de 150 cp ....cu 35.000 euro Discutia incheiata
    1 point
  14. este o diferenta intre o masina cumparata de noua din SUA si una adusa special pentru a fi revanduta ma repet: sper ca masina cumparata sa fie in regula si sa te bucuri de ea mult timp! ca sfat: daca nu ai verificat seria de sasiu inainte de cumparare iti recomand sa NU o mai faci nici acum
    1 point
  15. Revin dupa o lunga perioada in care cred ca toti ne-am petrecut timpul in acelasi mod, in casa ?. A venit momentul cand " am scapat " si pe la sfarsitul lunii trecute am decis sa merg intr-un concediu. Toate bune si frumoase, am plecat cu destinatia Sibiu ( am petrecut 3 zile acolo ) dupa care am mers catre Turda ( inca 3 zile aici ), destinatia finala, Transfagarasan ? si intr-un final, acasa. Am avut ghinionul sa spun asa, ca la iesirea pe autostrada catre Turda sa am parte de un sunet metalic, bine-nteles ca am intrat in prima parcare si m-am oprit sa vad despre ce este vorba. In capul meu erau cele mai urate si negre scenarii dar am zis totusi sa nu intru in panica si sa urc masina pe o bordura sa vad despre ce este vorba. M-am chinuit sa fac 2-3 poze si sa vad despre ce este vorba si am constatat ca burduful a decis sa faca poc . Nu am avut alta varianta decat sa imi continui drumul pana la Turda, am mers la benzinarie, am cumparat una bucata WD-40 si am " spalat " pe acolo. Am ajuns in siguranta si fara nici un sunet dubios. Pe langa ca am plecat fara a avea cazare ? acum aveam si masina "stricata". M-am pus pe cautat si am gasit repejor un magazin de piese si pe cat de repede am gasit magazinul de piese am gasit si un service si a 2-a zi la ora 8 am mers sa schimb burduful. Cam asa arata cel nou, stiu nu sunt cele mai bune poze dar am facut un efort. De mentionat ca am schimbat si bieletele antiruliu...dupa 4 ani ? de aici voi trageti concluziile. Si ca sa nu va mai plictisesc va las si 2-3 poze cu peisaje mai frumoase decat cele de sus. P.S. Sarutmana
    1 point
  16. Salutare ! Am ajuns la o cifra interesanta, aproape de 145,000 km si aproape de 10,000 km ( usor cam mult decat imi propusesem inital ) de la schimbul de ulei si filtre. Am venit in vizita la colegul @EEXCALADEsa vad daca farmacia e deschisa in continuare N-am mai continuat traditia cu uleiul celor de la Rowe, chiar daca in Germania a primit la ultimele revizii doar astfel de ulei. Mi s-a parut un ulei slabut ( gurmand ) la turatii mari, avand un condus usor sportiv urban (*chiar daca nu ma ajuta caii de sub capota ), astfel am completat la 1,000 km circa 200 ml de ulei, mi s-a parut usor mult, nefiind obisnuit sa completez regulat. Vedem ce o fi cu Valvoline....la Audi folosind mai bine de 50,000 km fara probleme. In rest masina merge fara probleme. Pe viitorul apropiat se anunta un drum mai lung 500 km + si vedem cum se comporta !
    1 point
  17. Nu creeeed. Cum sa nu mai fie suport de ochelari ? Am si la Hyundai i20 din 2018, masina fara pretentii si care a costat de noua 8700 de euro. Dar in fine, daca lumea accepta toate astea de dragul unui touch screen si a 2-3 sisteme de asistare (care sunt obligatorii oricum datorita UE) , asta e. Vad ca lumea discuta aici de luni de zile doar despre display-uri si piano black si cum arata farurile noi. Intrebarea e daca s-a taiat de peste tot de ce pretul e acelasi sau mai mare ? Nu mai exista capitonaj in torpedou, telescop la capota, acoperire la cup holdere, nu mai exista comenzi fizice pentru clima si volum (sper ca intelegeti ce reducere barbara de cost s-a facut acolo prin faptul ca nu mai exista comenzi fizice), nu mai exista suport de ochelari. Suspensia independenta este doar de la 150 CP ? fata de 125 de cai in 2016 ? De ce se accepta fraza cu "asta e , masinile sunt consumabile , nu mai sunt ce erau odata" ? platim mai putin pentru ele acum ? cu 30-50% ? Le tinem doar 2 ani si luam altele ? Daca tot o dam in touch-screenuri.... uitati-va la telefoane mobile. Sunt tot mai performante de la an la an si tot mai accesibile. In industria auto de ce nu e asa ? Confortul, reducerea zgomotului in interior, stabilitatea, consumul, performantele, mai intereseaza pe cineva ? Sau ne luam touch-screen cu roti ? ?
    1 point
  18. G11 fiind un antigel cu mult compatibil motoarelor care au blocul din fonta/castiron/ forjat alezat dar nu din aluminiu ca al tau... in timp culoarea din vas din brun/maro va devenii neagra, furtunele pot plesnii oricand, caloriferul de caldura fiind primul afectat ( caldura in masina l..a), termoflotul va fii un adevarat dezastru sa-l inlocuiesti, termostatul/termostatele se vor bloca... in 3-4 ani antigelul fiind oricum vechi va sapa incet atat in chiulasa cat si in bloc, rezultat final alta masina pentru doar 45 lei/l cel mai scump antigel posibil marca hepu g12 sau g12+... oh ce hate imi iau ''ca bah', merge cu orice pana la urma'', la o troaca de masina da!
    1 point
  19. Update Masinuta s-a incapatanat sa faca ceva mofturi inainte de pragul de 140,000 km, asadar la un moment dat random, a aparut check engine alaturi de ESP in bord, masina a inceput sa tremure si sa mearga in socuri. Ce sa vezi ? Misfire cylinder 4, nu mai primea benzina pe cilindru 4, de vina fiind fisa numarul 4, alaturi de bujii. Am schimbat asadar bujiile si fisele zilele trecute, sperand ca de acum sa nu mai apara probleme. Aseara am implinit si 140,000 km si aproape 7,000 km de cand e pe meleaguri romanesti.
    1 point
  20. Am revenit la farmacia colegului @EEXCALADE Catalin, am schimbat uleiul si filtrele si o verificare generala. Dupa cum spunea si Catalin masina e in stare foarte buna si alaturi de cateva retrofituri va fi un membru de nadejde. Asadar filtrul era din 2016, dar super clean, uleiul la fel schimbat in 2018, dar curat. Momentan 135,580 km and counting...
    1 point
  21. Nimic nou sub soare, de altfel a stat mai mult prin garaj micul citadin, adunand de la achizitie aproape 2.000 km. Anvelopele all season s-au descurcat cu brio, la ce iarna am avut. De asemenea am desavarsit inmatricularea. In final si o tocatoare de bani, in caz ca va mirati de ce nu apar retrofituri la Mk6 Pe viitor as urmari un retrofit la senzorii de parcare imperios necesari pentru doamne *( no offense, sau cel putin pentru doamna mea ) si mai urmaresc o navigatie sa prinda contur si interiorul. Spor si sarbatori faine, cat se poate !
    1 point
  22. Nici Golful nu este ignorat (complet) Ultimul pachet venit de la creatorii virusului - l-am ridicat saptamana trecuta, l-am dezinfectat si l-am montat. Pe Golf avand difuri de DSP si pe Bora normale, pot face o comparatie, miscate de acelas aparat: inaltele sunt mai clare, bassul la fel de puternic, poate chiar ceva mai "violent" pe difurile normale - per ansamblu un sunet ceva mai "rafinat" insa nu mai puternic. Si sunt ceva mai puternice - suporta fara probleme peste 2/3 din volum cu bassul pe setarea maxima.
    1 point
  23. Salutare si La multi ani pe noul an ! Masinuta a primit numere rosii provizorii, luna viitoare avem si vizita la RAR si ulterior trecem la numerele negre. A venit si zapada pe aceste meleaguri, iar anvelopele s-au descurcat exemplar. Nu am facut foarte multi km, insa micile curse urbane s-au dovedit a fi in siguranta. Ceva poze si alaturi de o incursiune istorica : Golf MK6-MK5-MK4
    1 point
  24. Upgrade de la Michelin PS4 la ce anume? Mașina e daily, omul e calculat și cumpătat. După ce a plătit 1000euro.pe anvelope normal va nu vine un cioban sa faca burn cu ele. Poate vrea sa tina mașina 20 de ani. E fix treaba lui cum merge. Eu cred că a vrut sa faca putina reclama la cupra, sa vada și alții cum e. Doar că publicul din Ro nu prinde la genul asta de publicitate. Lumea vrea sa vada.cocalareala maxima, burnout, mers cu 145 km/h in Buc exact că ăla cu clio rs sau cu golful R .youtuberul ideal din top 3 in Ro are o Fabia de 230 cp cu frânele stock, so cauciucuri tigar și se plânge de wheelspin. Bun așa. Și inca o chestie, spunând că mașina a fost 40500euro nu faci altceva decât să agiți apele. Mai bine spuneai prețul final după discounturi.
    1 point
  25. Modificare mecanica ? Cred ca ai vrut sa te referi la hardware, adica admisie, intercooler, evacuare . Btw, frumoasa masina, sa o conduci cu placere ?si fara incidente !
    0 points
  26. Imi pare rau, nu m-am gandit sa fac poza vasului in care au colectat lichidele contaminate. In schimb am poza cu solutiile si cu procedura.
    0 points
  27. @Bebeee Merci. Nu esti hater, stiu ?. Nu este graba, am timp pana in primavara. Oricum maxim ce se poate comanda acum este varianta cu motor 2.0 tdi simplu , cu 200 cp, care in configuratia ce am eu, urca la 53.500 euro, daca mai punem si diferenta de pret pana la un bitdi de 240 cp, inca 2000-2300 euro, deja suntem la 55-56.000 + setul de roti de iarna 1000 euro...totalul se apropie de 57.000 euro ?...+ MTM Cantronic...si am ajuns la 58.500 euro ? ...astfel ca 40si ceva de mii este o reducere de aproape 30%??
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!