Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2020 în toate secţiunile

  1. Salut, A trecut ceva vreme de la ultimul post si am zis hai sa fac un update pana nu vine iarna si intram la hibernat :). - Avand in vedere ca acum ceva vreme mi sa ars o bobina am zis sa nu mai astept sa pice si celelalte si am decis sa iau 4x NGK R8, alea clasice de culoare rosie. - Nu stiu daca e placebo, dar cand am pornit prima data dupa inlocuire nici nu auzeam motorul, mi se pare mult mai silentios chiar si acum dupa cateva luni. - Pentru ca tot doream un stage 1, a urmat si un soft facut la Kingpin Performance in Cluj Napoca. - Stage 1 A-Team motor si stage 2 Revo la cutia dsg. Nu e ca si cum inainte nu ii simteam puterea dar acuma o simt mai bine nu stiu cum sa explic. Tot ce pot spune e ca imi place mult cum trage, cel mai mult imi place cum schimba cutia, delir. Aveti si un graph mai jos. Rezultat 258.7 cp si 423 nm. Masina nu are nici o modificare mecanica, sunt foarte multumit cat a scos. - A urmat un detailing pentru interior si compartiment motor avand in vedere ca nu a fost curatat/a niciodata asa mai detaliat de fostul propietar. Las pozele sa vorbeasca. - Ca si incheiere am mai bifat si o revizie pe anul acesta dupa aprox 9K km. - Schimb ulei + toate filtrele + 2x furtun frana spate si bucse fata. Cam acesta a fost micul rezumat, o zi frumoasa tuturor. Merci!
    7 points
  2. @qwk subtil...il stilul lui, direct pe fata @bgd_b92 cine cauta mokangeala, aia primeste @The_Ego Ramane in "familie". To be continued....
    5 points
  3. Mi se par incredibili cei care iau aparea VW, o companie care are antecedente in parte de customer care si multe alte probleme de natura legala sau morala (la nivel global, nu doar in Romania). Mai mult m-ar speria faptul ca daca VW isi bate joc de mine acum in faza de achizitie, ce se intampla mai incolo cand poate am o problema cu masina care necesita investigare/reparare pe garantie ? Personal, as cere pe cale amiabila returnarea integrala a banilor si m-as indrepta spre altceva. Nu e ID3 vreo minune sau vrun cal alb al masinilor electrice, sunt alti producatori care au produse poate chiar mai competitve si care au mai mult resepect pentru clienti.
    5 points
  4. colegul pierde putin timpul ca nu se adreseaza ANPC chiar AZI, se poate depunde online in 5 minute o plangere, atasa documentele doveditoare etc. ANPCul va discuta cu superiorii agentului. Agentul a schimbat in sistem niste alocari. Acest lucru a lasat urme in sistem si ele sint vizibile. Colegul isi va rezolva problema zic eu, destul de usor, si agentul ala va fi si sanctionat. Dar nu discutand cu el se rezolva, ci discutand cu ANPC implicat. Raspunsul de la ANPC vine uneori in ore, alteori in zile, alteori in saptamani. Sa speram ca ai noroc insa. Oricum, trebuie actionat, discutiile cu agentul sint inutile. Insa schimbarea alocarii fara a lasa o urma in sistem e imposibila.
    4 points
  5. Gata. Următoarea saptamana nu mai dați de mine pe 3.10 ne vedem la Ploiești cine vrea.
    3 points
  6. Aici e smecheria. NU pot primi avansul inapoi (3900 EUR). Contractul are valabilitate 10 saptamani, adica aproximativ pana la 1 octombrie. Dupa aceea, Vanzatorul are dreptul unilateral sa PRELUNGEASCA contractul cu inca 8 saptamani daca producatorul nu a livrat masina. Deci practic eu sunt legat de dealer prin acest avans 3900 EUR pana pe la 1 Decembrie. Tichetele Rabla si Rabla Plus expira in aproximativ 1 Nov. Daca el aduce masina intre 1 Nov si 1 Dec, eu sunt obligat sa cumpar masina la pretul intreg 39.000 EUR sau pierd avansul 3900 EUR. Aviz amatorilor de a mai cumpara masini de la dealeri Volkswagen, mai ales cel din Timisoara. In acest moment nu sunt trist, nu sunt suparat. Sunt scarbit. E un sentiment diferit. PS: Multumesc la toata lumea pentru sfaturi si sustinere.
    3 points
  7. Revin dupa o lunga perioada in care cred ca toti ne-am petrecut timpul in acelasi mod, in casa ?. A venit momentul cand " am scapat " si pe la sfarsitul lunii trecute am decis sa merg intr-un concediu. Toate bune si frumoase, am plecat cu destinatia Sibiu ( am petrecut 3 zile acolo ) dupa care am mers catre Turda ( inca 3 zile aici ), destinatia finala, Transfagarasan ? si intr-un final, acasa. Am avut ghinionul sa spun asa, ca la iesirea pe autostrada catre Turda sa am parte de un sunet metalic, bine-nteles ca am intrat in prima parcare si m-am oprit sa vad despre ce este vorba. In capul meu erau cele mai urate si negre scenarii dar am zis totusi sa nu intru in panica si sa urc masina pe o bordura sa vad despre ce este vorba. M-am chinuit sa fac 2-3 poze si sa vad despre ce este vorba si am constatat ca burduful a decis sa faca poc . Nu am avut alta varianta decat sa imi continui drumul pana la Turda, am mers la benzinarie, am cumparat una bucata WD-40 si am " spalat " pe acolo. Am ajuns in siguranta si fara nici un sunet dubios. Pe langa ca am plecat fara a avea cazare ? acum aveam si masina "stricata". M-am pus pe cautat si am gasit repejor un magazin de piese si pe cat de repede am gasit magazinul de piese am gasit si un service si a 2-a zi la ora 8 am mers sa schimb burduful. Cam asa arata cel nou, stiu nu sunt cele mai bune poze dar am facut un efort. De mentionat ca am schimbat si bieletele antiruliu...dupa 4 ani ? de aici voi trageti concluziile. Si ca sa nu va mai plictisesc va las si 2-3 poze cu peisaje mai frumoase decat cele de sus. P.S. Sarutmana
    3 points
  8. Am rezolvat pana la urma. Dupa o saptamana de stres, nevri, lasat masina la service aprope zilnic, dupa zeci de intrebari, de le-am facut peri albi si baietilor de la service, s-a constatat ca zgomotul NU este de la distributie, totul fiind montat corect, si piesele legate de distributie neavand nicio pb. Zgomotul in sarcina a fost mai prezent ca si cum ceva intra in rezonanta, sau ceva vibra mai tare decat era cazul, si se suprapunea cu sunetul motorului. A fost de la cum s-a reasezat motorul pe suporti, fiind o abatere milimetrica. S-au facut reglajele necesare, si acuma e LINISTE. Totul functioneaza PERFECT. Poate ajuta pe careva aceste informatii.
    2 points
  9. OT: Pentru mine conteaza si foarte mult dealer-ul. Punctual. Inainte de a achizitiona BMW-ul F30, eram setam pe un GTI nou sau pe un A4, putin rulat, dar interactiune cu PBN a fost execrabila. Nici macar nu eram setat pe BMW, a fost doar o pastila aruncata dealer-ului, in urma unei postari de aici, si informatiei de la @75NOR ca sunt discount-uri bune. Per total, masina mi-a placut, dar achizitia am facut-o pentru ca dealer-ul a stiut cum sa se poarte cu un client: mi-a dat o masina de test pentru 3-4 zile, mi-a oferit alternative pentru bugetul meu, mi-a acordat consultanta pentru optiuni si la ce ar trebui sa fiu atent. Asta este valabil, pentru cineva care nu este fixat pe un model anume, dar am vrut sa punctez asta. END of OT .
    2 points
  10. Din fericire, cateodata in viata toate se rezolva de la sine, la fel si in cazul meu...A aparut o oportunitate ce nu se putea rata si banii pusi deoparte pentru un eventual upgrade la ceva v6 benzina au fost investiti, astfel ca aceasta euforie de scurta durata a si luat sfarsit, masina a iesit de la vanzare si nu se va mai intoarce in urmatorii 2 ani... Cum nu prea am avut drumuri mai interesante de aceea deocamdata si postariile stagneaza, dar cum am ceva interesant o sa scriu, cu siguranta. P.S. o ultima ideea legata de vanzarea unei masini aproape noi catre DASWELT Auto...poate nu zic nimic nou, dar CLAR NU merita deloc...mie mi-au oferit 29.000 euro pe masina, in conditiile in care tot ei au de vanzare Tiguan simplu, nu Allspace, cu 15.000km, DSG, de 150 cp ....cu 35.000 euro Discutia incheiata
    2 points
  11. Daca vreti sa se schimbe ceva, trebuie sa faceti demersuri, plangeri si tot ce este necesar ca dealerul sa fie tras la raspundere. Altfel situatia ramane la fel...
    2 points
  12. Discuri ovalizate..o, da daca fenomenul a aparut dupa ce ai schimbat rotile, " clar " e de la discuri...iar metoda cu strungul, era ok la dacii..pt 300 lei cat costa 2 discuri, mai bine le schimbai direct ( mai ales ca sunt tocite dupa cum ai descris ), daca tot ai desfacut ; cand o sa mai desfaci inca o data si o sa platesti manopera, o sa constati ca n`ai facut afacere. Succes
    2 points
  13. Doar la Passat B8 2.0TDI de 240cp ( BITDI ) se cere schimbarea distributiei la 120k km. La restul motoarelor 2.0TDI 150cp sau 190cp se da schimb la 210k km, cu inspectie anuala parca. Daca vrei sa stai linistit, o poti schimba. Dar nu este "obligatoriu".
    2 points
  14. Dupa o experienta relevatoare avuta de curand, Giulia Veloce Q4 in bugetul asta.
    2 points
  15. Eu am dieselgate și nu sunt foarte nemulțumit. Strict referitor la dispozitivul ce dirijează fluxul de aer spre debitmetru, la Astra G este din 2003.
    1 point
  16. Va salut din nou ! Am urmat sfatul lui @Doomy si am cerut adaptarea la basic settings din tester a EGR-ului. Totul a fost ok fara nici o eroare. Azi, intr-un final am dus masina la service pentru operatiunea de flush a antigelului. Trebuie sa va zic, ca dupa prima operatiune, cand au facut o curatare cu o solutie Liqui Moly, apoi au pus antigel nou G13, masina in timp a inceput sa ridice limitarea, adica azi limita la 110 km/h, peste o saptamana limita s-a ridicat la 130 km/h, ca pana ieri limitarea sa se faca la 150. Atunci cand puneam pilotul automat la 160, intra limitarea de putere si ramanea la 150 maxim. Revenind la operatiunea de azi, am folosit solutiile A + B originale VW si am urmat procedura. Efectiv ne-am mirat de ce a putut iesi din sistemul de racire ... plin de depuneri ... . Intre introducerea celor doua solutii, a trebuit sa facem mai mult de 2 spalari cu apa distilata, pentru ca efectiv mizeria nu inceta sa apara. Intr-un final, dupa o intreaga zi pierduta la service, ultima spalare cu apa distilata a iesit curata din sistem si am pus antigel G12 superplus in locul G13 (asa cum au spus cei de la reprezentanta). A urmat un test pe autostrada in care nu am mai sesizat nici o limitare . Monitorizand temperatura uleiului insa, am observat ca temperaturile au ramas tot intre 110 grade si 118 grade, la viteze de peste 140 km/h, ceea ce ma face sa cred ca poate asa este normal ... . Sunt curios, la voi ce temperaturi va arata in bord la peste 140 km/h si 24-25 grade afara ?
    1 point
  17. Da, achiziția se face de Welt Auto, care, ca SRL, la București este Porsche Interauto România. Nu știu dacă e valabil la nivel național sau fiecare dealer local este el însuși Welt Auto. Eu am vândut la PBV. În general, ofertele de buy back sunt cam cu 10% față de prețul de piață pe ideea că ei o vor revinde la „prețul pieței”. Se mai poate negocia ușor, dacă vei cumpăra de la ei.
    1 point
  18. @vwblablaMultumesc frumos! Avand in vedere faptul ca a fost condusa in California unde ploua foarte rar, iar despre iarna nici nu poate fi vorba, masina este extrem de curata si pe dedesupt! Interiorul este impecabil, pare neutilizat! In rest, kilometrii putini (74,000), optiuni standard foarte multe caci asa vin acolo. Sunt foarte fericit cu aceasta achizitie. Pozele vorbesc de la sine.
    1 point
  19. cred ca ar trebui sa facem diferenta intre treaba dealerului si treaba VW/importator/producator. eu sunt foarte multumit de procesul pana acum de achizitie, dar am alt dealer. doar pt ca un dealer este NOK, nu inseamna ca masina/producatorul au probleme. putem discuta pe topicul de VS despre competivitatea cu alte modele ale altor producatori, dar o masina se ia pt masina, nu pt dealer. poti cauta ca sunt probleme la multi dealeri, si mai sunt si alte electrice cu probleme de "finisare". asta ar insemna ca renuntam de tot la masini?
    1 point
  20. multumim de ajutor, Dragos. era treaba lor sa isi respecte promisiunea/contractul. daca ajungem noi sa le impunem ceva, atunci nu cred ca mai poti doar sa le impui sa respecte contractul. atunci cand te porti asa cu clientii, nu cred ca meriti DOAR sa le impui sa fie vanzatori (normali) cu clientii inapoi. altii deja ridica masina, iar altii desi au platit inainte, nu au nicio informatie pana in ceasul 13. si dupa multe discutii cu kolfleading pe parcursul acestor luni (am tinut legatura cu el din iunie), el mereu a fost lipsit de informatii. altii stiau toate statusurile masinii, el nu stia nimic. el primea informatii de la mine sau pe grupurile de FB mai multe decat de la dealer. nu mai zic de diferite atentii/diferite small gifts din partea VW sau importator pentru aceasta masina. el nu a primit nimic timp de 3-4 luni. asta nu mi se pare un tratament demn de intors celalalt obraz timp de 3-4 luni. mai ales ca a trebuit el sa caute aceste detalii, nu le-a primit. ei nu au facut nimic sa rezolve situatia. iar asta se reflecta deja asupra a cel putin 2 clienti in TM. dar ce te faci cu urmatorii?
    1 point
  21. Nu se poate accepta asa ceva, nici de tine si nici de noi. Daca ai nevoie de sustinere, cred ca vom fi mai multi gata sa semnam eventuale petitii si reclamatii. Cum zice si colegul mai sus, daca renunti fara lupta, ei castiga si pe termen lung. E bine sa epuizezi toate variantele: ANPC, contact VW prin metoda postata mai sus etc. Ai un dosar destul de bun si cu siguranta in sistem au ramas urme, nu iti fa probleme. Eu sint convins ca in urma reclamatiei va aparea ca prin magie o masina si pt tine. Apropo masina ta data la rabla. Oricum ai calcula e mult mai avantajos sa nu duci masina proprie la rabla ci sa cumperi un tichet rabla dar nu de la dealer care ti-l vinde la pret aproape dublu. Eu am luat de la un tip cu 1600 ron, de ex. Apoi masina ta o vinzi cu siguranta cu mai mult, si iata inca 1000 de euro in buzunarul tau. E tardiv acum dar... Daca totusi renunti, gandeste-te ca venea iarna oricum, autonomie scazuta, tractiune spate, ba am mai vazut si comentarii furioase pe youtube in care multi spun ca VW a facut o porcarie cu sistemul de franare care utilizeaza intai placutele, inacceptabil in 2021 etc... Si cu bugetul asta iti poti lua un SUV superb cu care sa treci iarna. Eu tocmai am parcurs 1000 de km intr-un drum prin tara si pot spune ca e greu cu incarcatul... statiile exista si nu prea, daca exista pot fi ocupate etc. Daca nu renunti, nu uita ca e o masina superba
    1 point
  22. Recunosc ca la inceput am fost foarte agitat dar pana am ajuns la destinatie mi-am reveit complet si am stat sa o gandesc Si asa am si rezolvat-o, fara nervi
    1 point
  23. Fa-i totusi o prezentare ceva mai detaliata , si pune si ceva mai multe poze ! Uita-te la postarile colegilor de forum , cum isi prezinta masinile .
    1 point
  24. Buna ziua. Am ajuns destul de târziu pe vwForum cu toate că știam de multă vreme de el. Dacă nu existau anumiți prieteni care sunt deja aici și nu auzeam discuții în afara mediului online ( pe care le voi aborda la momentul potrivit și în topic-urile cu pricina ) probabil că în continuare nu îmi faceam un cont. Până atunci...ca orice nou membru al acestui forum, acesta este VAG-ul meu?: Volkswagen Golf 6 R 2012 2.0TFSI 4motion Achiziționat de la Porsche București Nord la vremea respectivă, iar în prezent tocmai a împlinit 53.000KM. Mașina a stat foarte mult în garaj și stock, dar în ultima vreme a avut parte de upgrade-uri de care mă bucur absolut în fiecare zi și seară, de fapt: de dimineață până...dimineață ? Pentru această primă postare mă voi rezuma doar la atât + două poze, urmând zilele acestea să adaug informații și „micile” plăceri vinovate pe care le am de gând cu ea. lol ? P.S Poză de la Midocar Vitan. SCUZE PNB ?
    1 point
  25. Gasesti pe ebay solutii de deblocare contra cost sau decodat.
    1 point
  26. Pe Octavia 3 erau o dimensiune mai comuna anvelopele.
    1 point
  27. Daca vrei in continuare masina si ai luat-o pe persoana fizica, poti incerca cu ANPC. Insa daca vrei sa semnalezi problema asta la VW, nu o fa in Romania. Ridica problema direct la sediul din Germania.. Crede-ma, daca vrei sa nu fie ignorata reclamatia ta, trebuie sa te adresezi cat mai aproape de varful corporatiei. Nu stiu daca va merge la Volkswagen, dar merge la alte firme care au reprezentante in Romania - contactezi departamentul pentru Europa sau direct cel din tara de origine. Pentru VW, s-ar putea sa poti semnala situatia aici: https://www.volkswagenag.com/en/meta/contactform.html Spune simplu ca masina ta a fost vanduta altora, si acum esti in situatia in care vei pierde ajutorul de stat pentru masina din cauza ca termenul de livrare pentru o alta masina este peste termenul limita la care expira ajutorul de stat. Adauga si faptul ca nu esti singura persoana in aceeasi situatie, posteaza link catre cei ce s-au plans de asta pe facebook sau altundeva. Da si celelalte detalii privind VIN-ul, si cautarea pe site-ul de RCA, chiar daca nu stii tot VIN-ul. Cu cat e mai detaliata plangerea, cu atat cresc sansele sa se intample ceva in urma ei. Neaparat spune ca esti un pre-booker, daca esti unul.
    1 point
  28. @z e n i t hSalut! Sunt perfect de acord cu tine si am verificat masina inainte A avut doar un fender-bender in spate, adica bara din spate si aripa dreapta usor indoita. Masina in leasing pe 2,5 ani dupa care vanduta catre dealer-ul din Miami de unde a fost adusa aici. Masina a fost reparata la dealer-ul din Miami. In raportul complet erau incluse si pozele before and after. In State si Canada, numerele se platesc in fiecare an si se inregistreaza ce apare la bord, special pentru a nu se putea frauda (este federala pedeapsa ca la spart bancile). A fost vanduta catre dealer-ul din Miami cu 45231 mile si eu am luat-o cu 45465 De aceea am spus ca daca eu o cautam special, nu o gaseam. Asa a fost sa fie. Apreciez sfatul oricum! Multumesc! Sper ca cei care citesc schimbul nostru, sa fie precauti in a achizitiona masini provenite din America de Nord. Am auzit si vazut si eu multe. Seara frumoasa si inca o data, apreciez.
    1 point
  29. VW ID.4 https://www.carbuyer.co.uk/news/169845/2021-volkswagen-id4-suv-interior-details-and-prototype-drive
    1 point
  30. Eu as vrea doar banii inapoi. Gata. Renunt. Nu-mi mai trebuie masina. M-am saturat de Volkswagen. A fost prima mea (tentativa de) masina Volkswagen si ultima.
    1 point
  31. Vezi aici https://vwforum.ro/topic/131972-codari-vcds-tiguan-ad1/?do=findComment&comment=2986960
    1 point
  32. Chiar nu imi bat capul cu cat a luat samsarul masina amintita de mine mai sus. Este logic si foarte probabil ca cele descrise de tine asa sa si fie, pentru ca in 99% din cazuri, cam asta se intampla. Eu am tinut doar sa vin cu o "nota informativa" legat de acea masina, mai ales ca in decursul anilor, de cand acest topic este activ, unii utilizatori au tot venit cu diferite linkuri la anunturi sa ceara pareri. In cazul de fata, poate oricine evita masina de mai sus, daca doreste normal, si poate prin prisma detalierilor mele sa fie un ajutor in plus.
    1 point
  33. Merge schimbat topicul in gti mk8 vs alte hot hatch. Nu ma pasioneaza masinile mai mari pt ca nu le folosesc la adevarata lor valoare in privinta spatiului de pasageri. Vin cu un gabarit mai mare care nu ma ajuta in oras si nici dinamic. Bonus sunt si mai scumpe. M-am uitat la review-uri referitoare la S3 si am ramas dezamagit ca s-a micsorat iar portbagajul..generatia precedenta de s3 avea 340l, cea lansata acum are 325l.
    1 point
  34. Masina a aparut pe autovit si olx, impreuna cu Golf7 a sotiei. Vorba unor colegi..." piticii "...
    1 point
  35. Se rezolva. G200 se repara, g202 se înlocuiește. Nu ai gasit oamenii potriviti.
    1 point
  36. Ma repet, daca vrei senzatie la volan nu iti iei Golf GTI. Daca vrei FWD iti iei Reno Megane RS sau Type R.. Daca vrei altceva, sunt variantele de mai sus. Nu stiu ce simbol mai e GTI-ul, poate de cel mai echilibrat Hot hatch, pt conservatori. Mie nu imi spune nimic.. Cel mai fain e pe forum, ca iti “cumperi “ ce masina vrei tu, pe banii altora
    1 point
  37. Eu as lua S3 8v facelift sedan. Mi se pare ca masina arata grozav :-). M-am uitat si eu la ele, pana la urma am ales MX5 si apoi Mustangul. Dupa ce am avut si Cupra 1P, nu as mai lua hot hatch, FWD... no fun. In rest da, G30, Alfa Giulia (Nu stiu nimic de fiabilitate + pretul de revanzare). Cand ai buget mic, alegi greu o masina. Cand ai buget mare, alegi si mai greu
    1 point
  38. Salut George, Pe mine un singur lucru ma sperie si anume disponibilitatea de a da 35-40k euro pe niste mașini care la baza se invart pe la 12-15k euro. In zona asta de buget ai atatea variante (noi si sh) incat e greu sa te opresti la 2 vag-uri: 1. A250/cla250 4matic 2. A35/cla35 3. A4/a5 2.0 tfsi quattro Fl 4. 320i/330i mpack 5. Leon cupra 6. Etc... Pana la urma sunt banii tai si tu decizi cum ii pierzi, dar macar fa-o cu stil si cu cap.
    1 point
  39. Vad doar oameni cu probleme aici. Dar nicio rezolvare Cineva ceva nou? Am luat si eu un b8 cu 2.0 l 190 cai dfca cod motor. Si vad ca ii scade nivelul. Inca e noua (la mine) si nu am multe info dar pare ca dupa completare cand s-a aprins pe bord, scade iar incet, la cateva sute de km, 1-2 degete dif in vasul de expansiune. Uleiul pare curat, lichidul racire pare curat. Masina merge bine. Cald baga pe toate gurile (setat adecvat). Am 207k km si pare ca neamtu a schimbat cureaua de distr dar nu si pompa de apa, acum 1000 de km... PS: si la mine nivelul in vasul de expansiune creste: 1. De la rece la cald (cu aprox un deget) 2. Cand deschid capacul borcanului (tot cu un deget)
    1 point
  40. Trebuie sa facem o intalnire sa vad si eu acele presuri
    1 point
  41. Super masinuta , super covorase. Se pare ca toate masinile cu numele de SB si care se "plimba/muta" in alte judete sunt albe. ? Drumuri bune.
    1 point
  42. Pai trapa o sa fie una cu fotocelule ceea ce vara imi face ca la interior sa fie putin mai racoros! Trapa va produce curent care alimenteaza motorasul de la aeroterma. Treaba e testata si motorasul incepe sa se invarta inca de la 1.5V,deci chiar daca nu va produce incontinuu +12v motorasul se invarte la o turatie data in functie de tensiunea care ajunge la el.
    1 point
  43. Codari pentru Tiguan AD1 cu VCDS (si OBDeleven) Nota 1: NU incercati codarile decat daca ati mai lucrat cu VCDS - Riscul e sa stricati codarea modulelor si sa nu mai mearga diverse functii. Nota 2: Unele denumiri ale functiilor sau pasilor pot avea mici modificari Necesar: VCDS si computer ( Eu folosesc 18.9) sau OBDELEVEN Experienta cu VCDS/OBDeleven Testate de mine Adaugare 10 culori pe AID si Infotainment Change color of multimedia and active info display [VN]_Interior_light_2nd_generation: [LO]_Instrumententafelbeleuchtung mehrfarbig: [VN]_active [VN]_Interior_light_lamp_configuration: [LO]_Ambient_Farbliste_HMI: [VN]_active [VN]_Ambience_lightning_color_listr Ambientelicht Farbliste You can make your own list, it is RGB in dec format [LO]_Rotwert Farbe 1:217 [LO]_Gruenwert Farbe 1:221 [LO]_Blauwert Farbe 1:235 [LO]_Rotwert Farbe 2:169 [LO]_Gruenwert Farbe 2:169 [LO]_Blauwert Farbe 2:169 [LO]_Rotwert Farbe 3:253 [LO]_Gruenwert Farbe 3:108 [LO]_Blauwert Farbe 3:55 [LO]_Rotwert Farbe 4:242 [LO]_Gruenwert Farbe 4:0 [LO]_Blauwert Farbe 4:40 [LO]_Rotwert Farbe 5:254 [LO]_Gruenwert Farbe 5:88 [LO]_Blauwert Farbe 5:240 [LO]_Rotwert Farbe 6:124 [LO]_Gruenwert Farbe 6:63 [LO]_Blauwert Farbe 6:190 [LO]_Rotwert Farbe 7:0 [LO]_Gruenwert Farbe 7:102 [LO]_Blauwert Farbe 7:255 [LO]_Rotwert Farbe 8:0 [LO]_Gruenwert Farbe 8:204 [LO]_Blauwert Farbe 8:255 [LO]_Rotwert Farbe 9:0 [LO]_Gruenwert Farbe 9:204 [LO]_Blauwert Farbe 9:0 [LO]_Rotwert Farbe 10:136 [LO]_Gruenwert Farbe 10:255 [LO]_Blauwert Farbe 10:57 Add Gold Dots Interface on AID (between 2 big instruments) These instructions are using OBDEleven but can also be achieved using VCDS as well. Go to Module 17 - Dash Board (Instruments) In Adaptation search for Display depiction Within this there are 4 Versions available. Pick Version 3 for Gold Dots skin The default is Version 1 and as far as I can tell Version 2 is identical. Version 4 is a minimalistic version of V1 and V2 Direct Acceleration - Throttle response With this mod, you can change the behaviour of the accelerator. Option B provides a more linear acceleration without sudden deliveries. 1. Module 44 - Power Steering - Security Code (Code 19249) 2. Adaptation 3. Select - switching driving profile Choices: A - Gradual, controlled by time B - Directly controlled threshold value Lock car with engine running This function is enabled via an adaptation channel change as follows: For older BCMs, IDE05142-ENG115754-Access control-Funk bei Klemme 15 ein > active For newer BCMs ENG141651-ENG115754-ZV allgemein-Funk bei Klemme 15 ein > active ( Potrivit pt Tiguan AD1) Dynamic start-up assistant ( Only DSG) Adaptation of the dynamic start-up assistant In the brake electronics control unit, you have the option of adjusting the dynamic approach assistants on the VW Tiguan 2 AD and installed automatic transmission (dual-clutch transmission). The starting behavior can thus be changed accordingly. As the factory-delivered dynamic starting assistant with the setting normally relatively late releases the brake, each time a significant jerking is noticeable, which causes an overall poor starting behavior of the vehicle. If you change the setting to early, it will keep the start assistant (and thus the braking intervention) of the approach assistant minimized and you will not feel annoying anymore and will be able to drive gently - as it should. The following coding is to be used: Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select dynamic approach assistant Adjust value accordingly (default value: normal) Early brake releases quickly and hardly requires any gas (starting jerking is no longer noticeable) Normal factory standard (noticeable jerk at start up) Late brake releases late and only with a relatively large amount of gas (strong jerking during acceleration) start-up) I prefer the early brake release, feels smoother than in normal mode Automatic Window Closing in Rain Go into Module 09 Central Electronics, Go into Security, use 3134 as the security code. Select Adaptations, and then ZV Komfort Select Regenschliessen_ain_aus, toggle to Active. The default is "not active" Then select Regenschliessen_art, toggle to Active. The default is "not active" Finally select Menusteuerung Regenschliessen, toggle to Active. The default is "not active" This enables Automatic closing in rain as a menu option under Window Operation Adjusting Cornering Fog Light Sensitivity (Speed Threshold) Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Security Code 31347 Adaptation (3) Static cornering light lower speed threshold New Value=0 (4) Static cornering light upper speed threshold New Value=50 Keep air-recirculation memory setting after contact off 08 Auto HVAC Long coding Byte 4 Bit 4-5 use drop down box and select “10 Recirculation Air settings (after ignition cycle) stored Enable/Disable Daytime Running Lights in Discovery Head Unit Go into Module 09 Central Electronics Select Adaptations, then Aussenlicht Front SelectTagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge moeglich Set value to Active. The default is "not active" Click on accept, and enter 31347 as the security code. From the Discovery head unit, select Car, then Setup Select Light, and you should see Daytime Running Light as an option Note, with this change, you turn on the DRL from the Discovery Media, not from the light switch. The light switch can be set to 0 and the DRL will still be controlled from the head unit. Adaptive Lane Guidance Go into Module A5 Front Sensors Driver Assistance System Select Coding, and change Point of Intervention to Early (Setting Via Menu) Click on "Accept", and use 20103 as the security access code. This enables Adaptive Lane Guidance as a menu option under Driver Assistance - Lane Assist. I have tested the difference between lane assist and ALG. LA bounces between the lane markings whereas ALG will more or less keep it in the centre. If you start drifting it will nudge it back. This works only above 65 kph. The AID will show when it is working. It works quite well with ACC. Enable Refuel Quantity as Driving Data Option in AID Go into Module 17 Instruments Coding, select Byte 10 and activate Bit 4. The number is from 5 to 5 litres ( 10,15,20,25,etc) Changing "blink" number on comfort blinkers: Module 09 -> Security Access -> Adaptation -> select "Turn Signal Controls-Komfortblinken Blinkzykien" -> change between 1 and 5 Once the adjustment has been made, the menu item Factory setting -> Light must be executed in the vehicle settings Dashboard Interface for GTI/R on AID Go to Instruments (17) - Adaptation - Tube_version (all the way at the bottom on the list) Variant_2 is the default Variant_3 is the GTI Variant_4 is the R Lap Timer and Gauge Test/ Needle Sweep (Staging) Go to 17 Instrument Staging Coding - Long Coding helper Check Byte1 Bit0 for Gauge Test/Needle Sweep (Staging) Check Byte1 Bit3 for Lap Timer Driving School mode Controller 5F- Infotainment 10- Adaptations Select Vehicle function list CAN-Driving_school (it's about 40% down the channel list) - change to “Available” Select Vehicle menu operation-menu_ display_ driving_ school (it's about 75% down the channel list) - change to “activated” Select Vehicle menu operation-menu _display _driving _school _over _threshold _high (it's about 75% down the channel list) - change to “activated” Driving School Mode can be accessed as follows: Press "CAR" Press "view" on the bottom LHS of the screen Select "driving data" option from the list Repeatedly press either the "<" or ">" symbols until the "Driving school mode" screen appears.. You might try resetting the MIB unit - with the unit switched-on, press the ON/OFF button until the MIB switches off and keep holding the button down until it switches on again. Keep Heated Seats settings after contact off In the climate control unit you have the option of the VW Tiguan II AD to save the last set seat heating level. Thus, after restarting the vehicle, the previously set level is automatically reset. The following coding is to be used: Select STG 08 (climate) STG adaptation -> function 10 Channel Storing the seat heating level Select driver Adjust value to active (default value: not active) Select channel storage of passenger seat heating level Adjust value to active (default value: not active) Automatic closing, locking, locking the vehicle (merge, dar nu l-am lasat activ) In the control unit of the access and start authorization, you have the option on the VW Tiguan 2 AD if the KESSY system is installed to have the vehicle locked automatically as soon as you leave it with the key. Unfortunately, the function of the outside mirror overlap is not activated and must be done manually if necessary via the key. The following coding is to be used: Select STG 05 (access / start authorization) STG access authorization -> function 16 Deposit login code 20103 STG Long Coding -> Function 07 Bye 2 Activate bit 4 STG adaptation -> function 10 Select channel byte1 - passive_exit_door_slam_lock Deactivation of the warning tones / beeps with the tailgate control installed In the tailgate control unit, you have the option to deactivate the warning tone / signal tone when closing the tailgate of the VW Tiguan 2 AD. The following coding is to be used: Select STG 6D (tailgate) STG access authorization -> function 16 Enter code: 12345 STG adaptation -> function 10 Enable Channel (6) Equip Activate Sounds Set channel to inactive Deactivation of the message / continuous tone at ignition on In the dash panel insert (KI), you have the option to deactivate the message on ignition on the VW Tiguan 2 AD. Thus we deactivated the annoying continuous tone with switched on ignition and opened driver's door. The following coding is to be used: Select STG 17 (dash panel insert) STG adaptation -> function 10 Ignition active message; trigger change to "no display" (default value: driver's door) Netestate inca de mine Deactivate Seat Belt reminder in the Virtual Cockpit In the dash panel insert (KI), you have the option of the new VW Tiguan 2 AD disable the Seat belt reminder with installed Virtual Cockpit or Active Info Display (AID) and the conventional instrument cluster with hardware Skalenu. The visual and acoustic display in the instrument cluster or in the virtual cockpit is switched off. The following coding is to be used: Select STG 17 (dash panel insert) STG coding -> function 07 Byte 0 Disable bit 2 Enable Rear DRL This works on the LED Lights that come with the NZ R-Lines, not sure if it works with any other type of rear lights. Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9 - Lichtfunktion B 16 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht rechts) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3 - Lichtfunktion B 17 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re)) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte23SL HLC10 - Lichtfunktion B 23 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re)) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte24SL HRA65 - Lichtfunktion B 24 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht rechts) There is option in there to adjust the brightness as well however I haven't changed this setting as it will potentially make the park lights too bright at night time. Enable Dynamic Road Sign Display Go into Module 5F Information Electronics Select Adaptations, then Vehicle_Functions_List_BAP_Gen2 Select menu_display_road_sign_identification_0x21, and set to Enabled Select Adaptions, Vehicle_Function_Adaptations_Gen2-menu Select menu_display_road_sign_identification, set to Enabled Select Coding, and then select Byte 24, activate Bit 6 Go into Module A5 - Front Sensor Driver Assistance Select Coding, and then select Byte 16, activate Bit 4 Go into Module 17 Instruments Select Coding, then Byte 5, active bit 2 Go back into Module A5 - Front Sensor Driver Assistance Select Adaptations, then Road sign detection fusion mode, and change to Road Sign Detection. The original is Road Sign Fusion Reboot the infotainment unit Easy Entry/Easy Exit function Also if anyone is interested I found that if you have electronic seats: Seat Adjustment Driver Side (36) - Coding - Easy_Entry_front - Change to Active Haldex All-Wheel-Drive Adjust Traction Reports indicate that changing this setting to ‘Increased Traction’ improves the handling and makes the car feel like a permanent AWD system. Select AWD Control Unit Adaptation Logic Choose from ‘Standard, Increased Traction, Less Noise’ Closing Windows When Ignition Off Allows you to operate all windows after the ignition has been switched off and doors opened. Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (13) – Zugangskontrolle 2 released trailing FH cancel at Tueroeffnen Value = Aktif Display of the fan speed in the AUTO mode of the air conditioning system (la mine nu gasesc Bit 6) In the climate control unit, you have the option of the VW Tiguan 2 AD to enable the display of the fan speed in AUTO mode. After activation, the current blower level in AUTO mode is displayed using the LED display. (By default, the LED indicator is only displayed when manually setting the fan speed) The following coding is to be used: Select STG 08 (climate) STG Long Coding -> Function 07 Byte 11 Bit 6 - Activate Blower Status Display in AUTO-mode active Deactivation of the warning message Switch on dipped beam In the onboard power supply control unit, you have the option to deactivate the warning message / dialog for reminding the Taillight on the VW Tiguan 2 AD. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 Select Driving Light_Note_Config Adjust value to inactive Customize the launch logo in Discover Pro With the VW Tiguan 2 AD and the built-in navigation system Discover Pro you have the possibility to customize the start logo. The boot logo or welcome logo is displayed when the navigation system starts and displayed as R / Hybrid model depending on the setting. The following coding is to be used: Select STG 5F (Infotainment) STG Long Coding -> Function 07 Byte 18 Adjust value accordingly 00 = highline 01 = Hybrid (enable bit 0) 04 = BlueMotion (activate bit 2) 06 = R-Line (activate bit 1, 2) 07 = R (activate bit 0, 1, 2) Sunroof (SAD) - panoramic roof Activate comfort opening via key In the onboard power supply control unit you have the option of the VW Tiguan 2 AD the possibility of the built-in panoramic glass roof (sunroof - SAD) automatically when you press and hold the remote control on the unlock button in addition to the opening windows open. When locking the vehicle, the panoramic sunroof is closed together with the windows. Should the convenience function of opening and closing be deactivated during a service action by the dealer, this can be restored. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter access code 31347 STG adaptation -> function 10 Select channel (10) access control 2-SAD Comfort Close Set value to active Channel (11) access control 2-SAD Open comfort Set value to active Delayed response of the headlamp cleaning system for the front washing system In the on-board power supply control unit, you have the option of extending the delay time on the VW Tiguan 2 AD to activate the headlight cleaning system. Thus, the front washing system of the headlight is activated later and thus wiping water saved. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Windshield Wiper SRA Select delay time Adjust value as required Default value: 0 ms Example value : 1500 ms Video in Motion a) din ce am gasit, nevoie de un nou dispozitiv , numit VCP ( asemanator cu VCDS) pentru a putea fi schimbata viteza la care sa se dezactiveeze VIM ( default e la 3km/h) b) o posibilitate pentru a aveau VIM e sa folositi Mirrorlink si tutorialul de aici Enjoy si spor la codari! @vdragos ar merge postul sa fie sticky.
    1 point
  44. Nu prea te cred, pot configura toledo peste 24000 E, si acolo deja te bati cu passatul :)
    -1 points
  45. Valoarea se vede prin fiabilitate...
    -1 points
  46. Ceva becuri galbene, dar nu chinezisme :)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!