Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2020 în toate secţiunile

  1. Revin cu informatii dupa soft. Fisa dyno mai jos: Masina scoate acum 393CP / 746NM. Cum ar zice @C Z R, poate la iarna scot 400, dar nu alerg dupa cifre, asa ca n-o voi face Masina merge la fel ca inainte in turatii joase, spre dezamagirea colegului @Boditza In schimb in ture si la viteze mari e "monstru". Spun asta si bazandu-ma pe G-urile din graficul Dragy. Inainte de soft la 100km/h era in jur 0.25G iar dupa soft acesta se mentine in jur de 0.4G-0.5G. Asa cum stie si colegul @bubu182, masina nu scoate 0-100 asa cum este declarat pe fisa tehnica sau pe siteurile de specialitate. Probabil acele valori sunt scoase cu masina stock, rolling start, fara A/C, rezervor jumatate, conditii optime etc etc. In viata reala, cu 2 oameni in masina plus carut si alte prostioare in portbagaj a scos 5.78 (vs 5.2 declarat oficial). Dupa soft, aceleasi conditii rezultatul a fost de 4.82. Neasteptat de bine, aproape 1 secunda castig. Asadar sunt extrem de multumit de soft La viteze de autostrada se simte foarte bine de asemenea.. nu am apucat sa-mi fac o idee despre consum, daca acesta a crescut sau s-a imbunatatit, nu ca ar fi foarte relevant pt mine, pt ca nu incerc niciodata sa scot un consum bun, dar poate este cineva curios Per total sunt foarte multumit de soft. Mai mult nu cred ca se mai poate fara DPF Off, ceea ce nu voi face. Asadar, cam astea sunt rezultatele unui BiTDI Euro6 cu destui km la bord Nu am alergat dupa cifre, am vrut sa fie cat mai safe. Multumesc mult @C Z R
    5 points
  2. Mersi frumos de ajutor si sfaturi. Pana una alta a venit si "soferul" prin curier. Adevaratul Stormtrooper. ??? Nu are sabie laser dar are Passat.
    4 points
  3. Daca ai autohold activ, in momentul in care desfaci centura de siguranta sau deschizi usa, sau opresti motorul se cupleaza singura frana de mana. Colegul a intrebat daca o lasa fara frana de mana trasa, si din pacate se cam deterioreaza blocatorul. Mai bine folosesti frana de mana ca e mai ieftin sa repari un motoras decat sa dai jos cutia. Asta e pur parerea mea
    2 points
  4. Daca esti pe loc drept uzura blocatorului este minima sau mai deloc , dar foloseste de fiecare dara frana de mana cand incepi sa o parchezi in panta chear si in cele cu inclinatie mica .
    2 points
  5. Garnitura suplimentara isi face treaba exemplar. Apa si praful nu mai intra inauntru prin zona capotei. E mult mai curat. Am reusit sa instalez luminii ambientale. Momentan merg pe direct cu leduri albe pana mai sap dupa cum conectez cele RGB.
    2 points
  6. Cum s-a ajuns sa ii recomandam colegului o masina cu motor aspirat trecut pe GPL (de parca face zeci de mii de km pe an) sau mai rau tractoare Diesel (intr-o perioada cand lumea vrea sa scape de ele, bune de altfel pt transport marfa, nicidecum oras) cand el face km putini, preoponderent in oras si cate un drum in extern o data la o saptamana-doua, asta deja ma depaseste si nu pot sa inteleg. Pana acum nu am vrut sa comentez pe topicul asta, pentru a nu fi catalogat drept fiind subiectiv pentru ca da, masina mea a fost mentionata in topic, dar o fac totusi. Cel mai important e ca @adrianb95 sa conduca masinile si sa isi faca propria parere, pentru ca 1.4/1.6 aspirat vs 1.0/1.2/1.4 tsi nu au nici un termen de comparatie dpdv al modului in care se conduc (pentru unii poate conteaza si asta la o masina). Si stiu ce zic pt ca am avut cum sa fac comparatie de-a lungul timpului, avand Golf 4 1.4i 75 cp, Seat Leon 1.2tsi 105cp (o Insignia diesel 2.0Cdti - worst mistake ever) iar acum Golf 1.4.Tsi 122cp. Recomandarea mea: Indiferent ca te hotarasti sa iei motor aspirat, sau turbo, sa cumperi masina pe care sa o poti verifica si care e corecta. Pentru ca daca era vorba de masini noi, da, puteam zice ft usor sa iei masina X sau Y, dar la SH conteaza cel mai mult modul in care a fost intretinuta masina. E ft usor sa fii influentat si sa vrei sa tii cont de parerile tuturor, dar gandeste-te la ce vrei tu de la masina, nu cum X sau Y si-ar pune GPL sau Z si-ar 'face treaba ' cu masina. Cunosc persoane ce isi fac treaba si cu masina de 50 cp, si eu la randul meu mi-am facut treaba cu Golf-ul 4 de 75 de cp 5 ani de zile fiind prima masina si cea mai fiabila dintre toate (de atunci nu am reusit sa pastrez o alta masina mai mult de 2-3 ani) P.s. Vecinul meu de garaj si-a cumparat Logan MCV nou cu 7k euro + rabla poate vrei sa iei si varianta asta in considerare. Sau sa folosesti cei 5-7k pentru a da avans la o alta masina noua si rate inca 2-3 ani. Repet, trebuie intai sa te hotarasti ce vrei tu de la masina. Altfel topicul asta incet incet se transforma intr-un topic "de toate pentru toti": aspirat vs turbo, aspirat vs gpl, benzina vs diesel, sh vs nou. Bafta!
    2 points
  7. Salutare ! Dupa 5 ani de VW Golf 4 stage 2 245cp cu ceva peripetii pe partea de performanta si car audio a venit timpul sa renunt la el, moment in care am achizitionat un VW Golf 6 GTD in 2017. Incantat de noua masina, optiunile si aspectul acesteia am facut rapid cateva imbunatatiri clasice: jante, arcuri sport, kit frane VW Golf 6r si stage 1. Din punctul meu de vedere este o masina care echilibreaza majoritatea nevoile mele si fiind ft multumit de ea o folosesc si in ziua de azi. Dupa 1,5 ani am hotarat GTD-ul sa ramana masina daily si sa luam VW Golf 6R weekend si concedii. Mi-am dorit sa fie in 4 usi pt ca stiam ca in curand se va mari familia si obligatoriu DSG. In 2018 am luat VW Golf 6R 2.0tfsi 4motion DSG cod motor CDL din 2012 in 4 usi, 78.000km, stoc, mai avea cateva luni de garantie si cu full istoric VW. Dupa cele patite cu golful 4 imi doream o masina stoc, sport cu ceva putere la care sa nu mai fie nevoie sa fac prea multe....cel mult un stage 1. Am fost foarte incantat de ea practic era cea mai faina masina pe care am condus-o. Aveam deja un golf 6 dar datorita tractiunii 4motion si dsg-ul care mi s-au parut fantastice, masina se conduce total diferit. Voi posta pe parcurs evolutia acestui VW Golf 6R cat si cunostintele dobandite despre masina si motorizare. Pozele nu sunt punctul meu forte, sunt facute cu telefonul
    1 point
  8. Poate m-am grabit putin cu jurnalul, dar am zis ca daca tot se implinesc 3 ani de cand am comandat-o.. Pentru mine masina asta este perfect definita de nume.. o iguana polivalenta cu ambitii de tigrisor. Pentru versatilitate am luat-o si nu m-a dezamagit deloc pana acum, ramanand cu siguranta prima mea optiune in segmentul asta. Inainte sa insir dotarile si experientele cu ea, sa va spun cum am ajuns impreuna Prima masina am cumparat-o cu sufletul, fara analize, comparative, etc.. cumva grabit si de circumstante - am luat o Mazda CX-5 (primul model). A fost o experienta faina, masina era placuta la condus desi fara prea multa putere, insa m-am lovit de cateva probleme neluate in calcul, cum ar fi o fiabilitate groaznica si niste scaune teribil de incomode la drum lung. Colac peste pupaza, am schimbat jobul si petreceam mult mai mult timp in traficul din Bucuresti, ceea ce a facut sa-mi treaca definitiv pasiunea pentru schimbat vitezele manual. Urmatoarea masina trebuia in mod sigur sa fie o alegere rationala asa ca mi-am facut o lista lunga de cerinte si preferinte cu care am plecat la colindat forumuri, showroom-uri si drive-teste. Asta a durat cam 9 luni, timp in care m-am urcat in toate SUV-urile si crossoverele ce imi ieseau in cale, am facut drive-teste cu finalistele si am asteptat cu sufletul la gura lansarile de modele noi pentru ca sa fiu dezamagit in final de toate.. VW nu a fost pe lista pana cand am cam ramas fara optiuni si am aflat ca exista un model nou de Tiguan care de fapt nu arata chiar asa rau + VW incepuse sa ofere 4 ani garantie. Faza cu garantia a fost hotaratoare, pentru ca aveam o impresie foarte proasta fata de fiabilitatea lor si cu asta m-a convins. Plus ca veneam de pe o marca teoretic foarte fiabila dar care ma exasperase. In final, decizia a fost destul de usoara pentru ca Tiguanul bifa atat de multe de pe lista incat am trecut peste faptul ca nu ma atragea designul teutonic pe alocuri si ma simteam deconectat de drum la volan. Alternativa cea mai buna <40k EUR era un BMW X3 SH cu putini km, dar fiindca era un model la final de generatie pur si simplu nu se compara cu Tiguan la capitolul tehnologie si dotari. Si ca sa mai recuperez la capitolul "fun to drive", m-am hotarat sa iau cel mai mare motor pe benzina cu DSG si suspensia adaptiva la pachet. Fiind deja vorba de un Highline, restul optionalelor au fost adaugate strict pe raportul functionalitate/cost: - faruri Led top (excelente daca mergi noaptea in afara localitatii) - keyless access + easy open (portbagajul electric cu deschidere/inchidere automata face toti banii) - scaune ergoactive (merita daca ai un spate mai 'sensibil' la pozitia in scaun) - side assist, lane assist, jam assist, rear assist, etc (pachetul de asistenta activa a fost unul din argumentele principale pt masina fata de Q5 si X3 care erau atunci de generatie veche si nu aveau) - discover media pentru ca tot ce vroiam era sa mearga navigatia de pe telefon - area view + park assist (area view merita, park assist era inclus altfel nu dadeam 2 bani) Si alte cateva mai ieftine dar foarte utile si ele: - parbriz incalzit cu reflexie radiatii solare (priceless) - spalatoare faruri (in mod ciudat optional) - oglinzi rabatabile electric (iarasi in mod ciudat optional) - interfata telefon comfort +wireless charging - pachet offroad (spoiler fata, praguri, scut) - airbaguri laterale spate (pentru ca nu stii niciodata) - sistem proactiv protectie - culoare indium grey (pt intretinere usoara) - volan incalzit (nu suport manusile) - directie progresiva (geniala, am fost norocos ca s-a lansat chiar inainte sa intre in productie masina si am reusit sa modific comanda) Nu as schimba nimic din alegerea de mai sus acum, dar evident mi-as mai fi dorit cateva lucruri in plus: - incalzirea in bancheta spate costa mai mult decat in fata (500 EUR) si daca ai copii in scaun nu ai ce face cu ea oricum - head-up display 500 EUR si nici macar nu era direct pe parbriz - R-line interior era conditionat de exterior, nu aducea mare lucru si nu avea incalzire in volan - scaune electrice cu memorie.. dar se putea numai cu piele, aveau mai putine reglaje decat ergoactive, fara ventilatie - daca bugetul era nelimitat as mai fi adaugat probabil si trapa, dynaudio, pachet r-line exterior, discover pro.. erau peste 5k EUR impreuna si nu merita pt mine. 2 poze din primele zile:
    1 point
  9. Tip: 32 000 EUR e pretul cu TVA inclus de Plus cu ambele Rable si discount de dealer scazut (unii dealeri dau mai putin discountul, insa). Ai condus modelul Plus, probabil.
    1 point
  10. Nu vreu sa zic ca nu cred, dar pe cuvant ca fix ala e pretul fara TVA pentru Plus si Max. Pare prea mare coincidenta. Pretul pentru versiunea de baza, cel de 29000 EUR pentru motorul simplu pare insa corect pentru un pret care are TVA inclus.
    1 point
  11. Cu Broscuța la munte! Dacă Tiguan-ului i-a picat ambreiajul, am luat Golfuletul la plimbare, dar nu înainte de ai face ITP-ul, pentru că voiam să le am pe amândouă în aceeași lună. În plus încă o verificare nu strica. Traseul din ziua întâi Galati - Focșani - Târgu Secuiesc - Sfântu Gheorghe- Cetatea Făgăraș- Sâmbăta de Sus cu o distanța de 395 km și consum mediu 5.8 l/100km. Broscuța s-a comportat foarte bine pe serpentinele din munții Vrancei, o stabilitate foarte bună în curbe și nu am simțit foarte tare herghelia micuță de căluți. Priveliștea dintre localitatea Greșu din Vrancea și Ojdula din Covasna este superbă toamna. Galbenul și arămiul frunzelor se împletesc cu verdele brazilor, șoseaua este "ca-n palmă" și șerpuiește destul de bine pe alocuri. Cu puțin noroc, puteți zări și ursul "cerșetor", care se așează lângă DN și așteaptă să îi arunce cineva de mâncare. Există un drum de ocolire a zonei Brașov - Codlea, traficul este mult mai aerat, drumul foarte bun și o bună parte este prin pădure (Moacșa - Sfântu Gheorghe - Bod - Halchiu - Făgăraș). Cetatea Făgăraș este încă în refacere, o doamnă ne-a invitat și anul viitor să o vedem finalizată. Deși din cetatea veche, doar zidurile mai există, totul arată foarte bine (mai puțin drumul cu praf de la intrare). În Sâmbăta de Sus nu ai mare lucru de făcut, decât să te relaxezi. Puteți merge la Mănăstirea Brâncoveanu și la plimbare pe jos prin "stațiunea climaterica". Pentru noi a fost doar punct de odihnă și punct de plecare. Traseul din ziua a doua a fost Sâmbăta de Sus - Transfăgărășan - Lacul Bâlea - Barajul Vidraru - Cetatea Poenari - Mănăstirea Curtea de Argeș - Ramnicu Vâlcea - Călimănești - Căciulata - Avrig - Sâmbăta de Sus, cu o lungime de 344km și un consum mediu de 5.8 l/100km. În zonele de sate am mers legal și am înregistrat un consum mediu de 4.4 l/100km :). Traseul de pe Transfăgărășan este spectaculos, nu foarte dificil și destul de liber, având în vedere că era duminică. La cascada Bâlea nu am mai mers, am văzut-o de la departare, întrucât nu aveam timpul necesar vizitării (aproximativ 50 de minute doar dus, la pas pe potecă). La Bâlea Lac am parcat într-o parcare cu plată (5 lei) și am mers puțin pe lângă lac și pentru priveliștea traseului ce tocmai îl lucrasem. Am găsit și o pisică care deși circumspecta inițial, m-a acceptat după ceva timp și m-a lăsat să o mângâi. Apoi am continuat până la cascada Capra, unde am oprit din nou, pentru un sandwich, priveliște și poze. La barajul Vidraru, am trecut prin tunel și am parcat, moment în care am văzut lumea "strânsă ca la urs", pentru că, chiar era un urs. I-am făcut poze, l-am filmat, pentru că era chiar lângă noi, la 5 metri de Golf și ulterior, la Cetatea Poenari, ne-a spus cineva că se adoptase o hotărâre locală prin care hrănirea și/sau filmarea/fotografierea urșilor este interzisă și se sancționează cu amendă. La întoarcerea de la baraj, doi jandarmi tocmai ce îl gonisera cu ajutorul unui megafon. La cetatea Poenari accesul se face pe scări, 1.480 mai precis și biletul pentru adulți costă 10 lei. Pentru cei cu probleme cardiace, respiratorii sau mai "componenți" este mai dificil de urcat, dar nu imposibil. Priveliștea de sus merită efortul urcării și coborârii celor 1.480 de trepte. Ultima oprire a fost la Mănăstirea Curtea de Argeș. Înainte de mănăstire, veți găsi și catedrala unde sunt mormintele familiei regale. După Curtea de Argeș, am plecat spre Râmnicu Vâlcea și apoi spre Călimănești și Căciulata, urmând traseul râului Olt, pe valea Oltului. Drumul dinspre Curtea de Argeș spre Râmnicu Vâlcea a fost foarte prost, denivelat, o bună perioadă. Apoi a fost perfect, cu peisaje frumoase, suficient de aglomerat. După ce am trecut de Râmnicu Vâlcea, la o intersecție în V, fusese un accident. Mașinile erau deja scoase în afara carosabilului, dar pe sensul opus (cel de intrare în Râmnicu Vâlcea) se făcuse o coloană de 9 km de mașini... Aproape de Sibiu se făcuse iar un ambuteiaj, dar Waze-ul a găsit un drum la dreapta, spre Avrig și am scăpat de ambuteiaj și de aglomerația de pe DN1 o perioadă. Traseul zilei a treia a fost Sâmbăta de Sus - Cârța - Sibiu - Alba Iulia, măsurând "doar" 190 km și un consum mediu de 6.2 l/100km. La Cârța este singura abație cistericiana rămasă din România, construită prin 1220. E interesantă istoria țării noastre și cum găsești diverse chestii pe care nu le știai, în locuri de care habar nu aveai. Și satul arată altfel, cu multe flori la porți, curățenie pe trotuare. Am continuat spre Sibiu, unde ne-am oprit în Piața Mare, apoi Piața Mică, Podul minciunilor și apoi o fugă la Gradina Zoo. Sunt și altele de văzut prin Sibiu, dar în limita timpului pe care l-am avut, cam atâtea am atins de data asta. Apoi am plecat spre Alba Iulia, unde ne-am cazat pentru următoarele 3 nopți. Alba Iulia cu a sa cetate este foarte frumoasă, ziua sau noaptea. Te poți plimba și să îți limpezești gândurile pe sus sau pe jos, sunt o grămadă de chestii de văzut la tot pasul. Am descoperit o terasă cu mâncare foarte bună, cu prețuri acceptabile și porții mari "La Conac", undeva aproape de poarta I și pe care v-o recomand. To be continued...
    1 point
  12. Eu nu m-am putut obisnui cu nuanta aia albastra pe geamurile fata(Air80). Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  13. Incerc sa ma duc si eu azi pana la Baneasa si sa pot comanda de acolo. Sper sa imi iasa. La mine la tara nu ajunge ID.3'ul
    1 point
  14. Nu am mai avut rabdare, asa ca am luat ID3-ul la test drive. ID.3 Plus 1st Edition, bateria de 58 KW. Cand am luat masina bateria era incarcata la 85%, autonomie afisata bord 295km. (masina avea 42 km in total) Impresii: + masina arata ft bine si da impresia ca e mai mare decat e de fapt + interiorul e spatios + materialele ok in interior, nu am simtit cum ca ar fi de proasta calitate sau cel putin pe mine nu m-au deranjat deloc + suspensia confortabila, inclusiv pe piatra cubica + ft usor de condus, acceleratia e ok dar pare mai lenta ca la un bmw i3 - cine nu a mai condus electrica cu siguranta va fi impresionat - ma asteptam sa fie mai silentioasa in interior, zgomotul produs de roti fiind destul de pronuntat incepand cu 70 km/h Per total mi-a placut. In Cluj sunt 10 ID.3-uri la test drive in diverse echipari si culori, in drum spre casa le-am tot zarit prin oras.
    1 point
  15. Apropo de treaba asta. @detinator @Rave @Abu si toti cei care mai aveti masini electrice deja. Inscrieti'va la test drive, dupa aceea completati formularul de feedback si la final sa lasati si ID'ul din e-charge. Cica ne da Renovatio 6 cupoane valabile 2 luni https://www.e-charge.ro/vw Cu placere!
    1 point
  16. App-ul de la Bolt ma localizeaza la marginea orasului si nu intru in zona de acoperire pt test drive ca sa am optiunea disponibila (am verificat cu alti colegi situati mai in centru, lor le apare). Incerc dupa programul de munca si revin cu impresii.
    1 point
  17. @geopsi anomalia apare daca unul dintre cablajele de la motor este oxidat verifica in special mufa de la debitmeru aer (da suna aiurea :D... este un bugfix la modelele vechi euro4 eroarea de nivel ulei)
    1 point
  18. @Rave poate aplicatia e un bun marketing tool de ne arata ID3-ul acolo, cine stie ce ne rezerva vitorul
    1 point
  19. Eu recomand banda dubla adeziva siliconica pt exterior (se da jos cu tot cu vopsea) si pe margine se aplica un fir subtire de silicon pt baie de ulei victorreinz gri cu insertii metalice (strong af)... suprafata obligatoriu sa fie curatata si daca este posibil incalzita cu un heatgun pentru a elimina condensul.
    1 point
  20. oricum e spatios. iar fiind mai scurt inseamna si intoarcere completa in mai putini m, din ce am vazut e super misto la capitolul asta. plus ca daca il faceau mai lung nu inseamna ca ceva ii forta sa iti puna frunk la ea. putea sa aiba si 5m si ei sa o gandeasca fara portbagaj frontal ca asa au vrut ei sa o gandeasca. nu e o garantie ca daca e lunga are spatiu in fata.
    1 point
  21. Banda dublu adeziva 1.5 m x 19 mm, Bison CAR TAPE Eu nu te sfatuiesc sa lipesti acolo cu banda dublu adeziv din mai multe motive: 1. la spalatorie se da jetul si probabilitatea sa se desfaca este foarte mare 2. iarna se depune zapada si gheata si sigur desface orice banda dublu adeziv 3. mersul pe ploaie la viteze mari cand apa loveste foarte tare acel ornament. Alegerea iti apartine
    1 point
  22. Am instalat si eu acum, foarte tare ca avem o solutie sa vedem bateria procentual. Multumim @detinator!
    1 point
  23. Ce fain, nu stiam de asta! Pot vedea exact procentul de incarcare, in sfarsit Merci @detinator!
    1 point
  24. In Valcea sunt 3 statii publice de Fast Charge: Kaufland Nord, Peco MOL, Shopping City fata de Pitesti in care sunt doar 2 statii Fast Charge Publice
    1 point
  25. Revin: mi-au raspuns cei de la apple, am urmat procedura propusa de ei si nu mai am probleme: 1. Schimbat numele telefonului 2. sters din bluetooth provilul masinii. 3. sters din MMI telefonul 4. reimperechere Acum vad ca totul e ok! Intre timp am facut si update la IOS 14 si vad ca totul e ok in continuare. "Pe baza detaliilor pe care le-ai furnizat, credem că ți-ar putea fi utile următoarele informații: Conectarea dispozitivului iPhone, iPad sau iPod touch la mașină Suntem aici pentru a te ajuta. La Asistența Apple poți să afli mai multe despre produsul tu, să descarci cele mai recente actualizări de software și să partajezi sfaturi și soluții cu alți utilizatori. De asemenea, poți afla cea mai bună modalitate de a ne contacta." linkul este: https://support.apple.com/kb/HT203412
    1 point
  26. Du-te pe circuit - acolo o sa vezi cu adevarat ce poate masina, si mai ales ce poti tu.
    1 point
  27. trebuie sa tragi fir pana la BCM la LIN! nu este f greu. atata tot ca trebuie sa o faci de la fiecare usa si felicitari pt.masina. arata f. bine
    1 point
  28. Masina vazuta in Cluj, pe trailer. Cineva, undeva, e fericit
    1 point
  29. Trackday Smart-driving - Transilvania Motor Ring Cu ocazia Rotac 4 am ajuns si eu in sfarsit la Transilvania Motor Ring, un circuit in opinia mea mai frumos si mai tehnic decat MotorPark Adancata, avand in plus diferente de nivel si viraje oarbe, mai greu de ghicit si care necesita curaj. Cu o zi inainte, am participat la un track-day organizat de Smartdriving, unde am incercat sa descopar si sa invat circuitul, mai intai mergand pe fata cu o pereche de Federal RS-PRO aproape terminate (poza e de la final ), si ulterior trecand la un set nou de Nankang AR-1 235/45/17. Pe spate au fost permanent FZ-urile uzate, folosite pe fata la Rotac 1-3. Pe RS-Pro am reusit sa cobor la 1.50.3 best (cu 1.49.7 optimal lap virtual), iar cu Nankang AR-1 am terminat ziua la 1.48.9 (cu optimal lap virtual 1.48.4). Ca la orice track-day, m-am intalnit cu prieteni vechi si au iesit ceva chase-uri amicale, filmate din pacate cu mizeria mea de telefon al carui EIS o ia razna la vibratii de frecventa mare. Las mai jos ceva poze si un singur film, cu un Megane 4 RS si ulterior un Megane 3 RS... pe canalul de YT mai sunt ceva filmulete. De asemenea am mai pus un video filmat de Rex (poate va amintiti Golful lui de track 1.4 TSI Sunset Red) care ma urmareste cu al sau Porsche Cayman.
    1 point
  30. Astazi am achitat avansul pentru e-up (rabla+ included) cu livrare la inceputul lui decembrie.
    1 point
  31. @deenman am depistat problema, la o privire mai atenta am vazut la roata din drepta spate BBS SR 800 lipsesc 2 suruburi (vezi foto de mai jos), atunci am decis sa schimb rotile sa montez 2 roti de iarna pe spate, am mers cu masina in probe si "supriza"....liniste totala. Am mers direct la "Polonezu" unde au fost reconditionate rotile mele BBS RS 800 si le-am aratat problema, au spus sa aduc toate cele 4 roti pentru refacere GRATUITA. Am fost acasa am luat si cele 2 roti de pe fata de iarna si am dat fuga la "Polonezu", au fost demontate si cele de pe fata de vara, montate cele de iarna, am facut proces verbal de predare si le-am lasat acolo pentru refacere si recalibrare...si oricum cum eu pe 1 Octombrie montam rotile de iarna voi ramane cu ele pana la primavara si cu ocazia asta NU grabesc refacerea rotilor de vara. @Muale, cutia e perfecta...mai ales acum (vezi mai jos)! Va multumesc! Breaking News... In alta ordine de idei, atunci cand am ridicat etrierii am dat comanda si de kir reparatie levier timonerie OEM, au venit in 2 transe si astazi le-am montat pe masina. Inainte maneta avea un joc destul de enervant, iar acum dupa munca si chinu dreaq, dar merita...maneta schimbator e tambal...NU mai are joc, NU agata si schimba perfect ca o masina noua! Necesar kit reparatie levier timonerie Coduri OEM: -8D0798151 -8D0711901A (2 Buc.) -823711263C -N10056201 -8D0711099A -8D0711279
    1 point
  32. Salutare tuturor! Ca de obicei încep cu avertizarea că: nu îmi asum eventualele defecțiuni ce pot apare în urma efectuării acestui retrofit și fiecare își asumă responsabilitatea! Nu știu cum sunteți voi, dar eu mi-am dorit un încărcător USB pentru locurile din spate. Există pe piață și modele care se introduc în priza de 12V, dar eu am vrut să fie cât mai puțin ”expus” loviturilor de picior accidentale și totodată un aspect mai aproape de OEM. De ce aveți nevoie: trusă torx opțional două fire încărcătorul USB bandă izolatoare cleste dezizolat Încărcătorul USB poate fi procurat de pe Aliexpress și costă doar 5$, dar țineți seama că vine în 3-4 săptămâni, uneori mai rapid. Culorile disponibile suntȘ verde, roșu și albastru. Primul pas este scoaterea celor două șuruburi torx de la suportul de pahare Apoi din partea de jos trageți spre bancheta din spate și ridicați în acelați timp. Atenție la firul de conectare al prizei, trebuie deconectat înainte de a scoate capacul din spate al consolei. După scoaterea capacului, urmează scoaterea prizei. Aceasta este ”fixată” cu două piciorușe din plastic, care sunt lipiți. Dacă trageți de ea, o să ii rupeți, dar cu puțină răbdare puteți scoate priza întreagă (eu am rupt un picioruș, după care am văzut cum se putea face). Piciorușele trebuie retezate la bază, cu vârful unui cutter, după care puteți roti priza și să o scoateți de pe capac. Piciorușele și partea de taiat sunt indicate în poze de săgețile roșii. Opțional, puteți scoate grilele de aerisire, pentru un acces mai facil. Rama este prinsă pe spate cu cleme, pe care le ridicați ușor și scoateți rama, apoi ies ușor și gurile de ventilație. Pasul următor a fost să înfiletez încărcătorul USB în gaura rămasă, ocazie cu care am observat că intră foarte greu. Am apelat la un dremel și am pilit gaura cam 1mm, precum și marginile de plastic indicate cu săgeți roșii, pentru a încăpea piulița de strângere. Apoi se strânge piulița, se fixează poziția încărcătorului și se montează la loc gurile de ventilație. Cu cleștele de dezizolat puteți fie secționa și îndepărt mufă de alimentare a prizei, fie o păstrați, cum am făcut eu și adaugați cele două cabluri. Înainte de a lega cablurile, prindeți mufele la cabluri. Asigurați-vă că ați izolat bine, apoi conectați firele la plus (negru cu alb) și minus (maro) De asemenea, am pus puțină bandă textilă în jurul mufei de alimentare de la priza de 12V, pentru a evita eventualele zgomote de la vibrații. Acum e momentul primei probe a încărcătorului și nu uitați să puneți contactul. După ce v-ați asigurat că e totul în regulă, se montează capacul înapoi, de sus în jos de data aceasta, asigurându-vă că firele sunt trecute prin lateral și nu sunt prinse între gurile de ventilație Strânge-ți cele două torxuri și bucurați-vă de încărcătorul vostru USB.
    1 point
  33. 1 point
  34. Topicul banuiesc ca a fost deschis pentru a fi sigur ca va avea in vedere cat mai multe optiuni. Recent un amic si'a laut Giulia 2.0/200CP, asta dupa ce initial se gandea sa schimbe Leonul 1.4tsi din 2017 cu modelul nou. Si da, pretul era cam acelasi, daca nu cumva chair un pic mai mare la Leon - 32k euro Ptr un daily driver, daca actualul 1.4 tsi a fost suficient atati ani, un GTI ar fi o evolutie suficienta, din punctul meu de vedere, daca nu ajungi pe circuit unde intr'adevar ai putea folosi toata puterea unui R, de ex. @cj.Paul voiam sa atentionez asupra cilindreei mari a lui Stinger, dar acum am vazut ca au adus 2.0 benzinar, iar pretul de lista e chiar bun
    1 point
  35. Eu as alege Giulia fara doar si poate. Asa cum spune si colegul mai sus, RWD rullz. Megane rs sau type R nu as lua decat ca a doua masina, pt ca zguduie cam tare si nu mi se pare potrivita pt daily, desi exceleaza pe circuit, pe langa un GTi care nu exceleaza la nimic, decat la pretul de achizitie mare..R'ul ar fi si el distractiv. Daca ai in vedere doar comparatia intre cele doua, S3 all the way. Personal as lua o berlina RWD ( giulia / bmw ).
    1 point
  36. N-am mai scris de mai bine de o luna pe aici, timp in care masina a trecut de 7000km si a vizitat si 2 tari Despre masina: - dpdv dinamic se simte lipsa independentei pe spate in curbe, nu e o masina cu pretentii sportive chiar si cu DCC pe sport. - foarte confortabila la drum lung, am condus peste 12h fara nicio problema. In schimb pasagerii din spate au spus ca au dormit mai bine in passat - sistemul de infotainment are multe bug-uri, unele prea mari ca sa ajunga la client. Daca stie cineva unde se pot raporta bug-uri as fi recunoscator Am mai patit sa nu mearga butonul pentru modurile de condus si sa nu pot dezactiva start-stop. De obicei apar dupa mai multe ore de condus dar chiar si asa nu e ok sa fie atat de multe. La intoarcerea din Grecia am restat consumul "de la pornire" si s-au resetat toate, inclusiv cel de la alimentare Sper sa vina cu un update mai repede sa se mai rezolve din probleme. Consumul pe Bucuresti-Lefkada, 4 oameni si un portbagaj plin ochi (am scos plasticele din laterale ca sa incapa tot ). A fost putin aglomerat prin Bulgaria in schimb de la Salonic pana in Lefkada traficul a fost aproape inexistent (dupa ora 1 dimineata)
    1 point
  37. Se pare ca nu au cum sa fie legale pe fata, nici 90, nici 80. Am mai vorbit cu cativa montatori si toti mi-au zis acelasi lucru: dupa 2003, cam toate masinile au geamurile pe fata cu tenta, si nu se mai incadreaza in cei maxim 70% transparenta. Exceptii posibile, Loganul. Acesta e rezultatul la eGolful meu, deci nu se poate pune nici 90 legal Air90 are de fapt o opacitate de 16%, nu de 10% asa cum s-ar intelege aparent din denumire. M-as mira ca la colegul chiar sa iasa 70%.... nu are cum practic.
    1 point
  38. Multumesc pentru pareri. O sa merg cu ea la garantie, clar nu poate ramane asa. Sunt foarte curios ce o sa imi spuna. Revin cu rezolvarea.
    1 point
  39. Da, si de 3 ori pretul unui schimb. Crezi ca rezolvi problema consumului prin schimbarea tipului de ulei, eu cred ca nu, ai undeva ceva uzura, turbo.....
    1 point
  40. Primul drum cu masina, mers foarte calm sub limita maxima de viteaza, clima pornita pe ruta Bucuresti-Gherghita-Bucuresti (A3)
    1 point
  41. Sa te bucuri de noua herghelie ! Totusi, pare ca te contrazici putin, no offence : " Mai mult nu cred ca se mai poate fara DPF Off // Nu am alergat dupa cifre, am vrut sa fie cat mai safe. " Practic atat s'a putut, sau doar atat ai vrut tu? Si eu sunt curios de evolutia graficului in acea plaja de turatie.
    0 points
  42. Gata și concediul, gata și reparația la Tiguan. Până la urmă a fost doar kitul de ambreiaj, fără volant. Rulmentul era uzat și făcea gălăgie, discul era la limită iar placa era albăstruie. Acum pedala e mai fermă, dar totuși se apasă ușor. Tot azi am făcut și ITP-ul. Mâine ii fixez încă o dată și sper și ultima dată, eleronul de R-line de pe gazon.
    0 points
  43. Medie orara 26 km/h, vreo 270km parcursi in total in vreo 10 ore, consum mediu afisat pe cb 7.7 la %
    -1 points
  44. They sure don t make them like they used to... Acestea sunt vremurile... tot mai greu sa gasesti o masina in bani decenti sa ti ofere un feeling special, si ne diluat...
    -1 points
  45. Subscriu la ceea ce spune mad_kat. Personal nu mi'a placut niciodata A4, si nici nu ma regasesc in ea, din niciun pdv. Nu e nici mare, dar nici mica..e..intre ; nici confortabila, dar nici rigida..motorizarea, mediocra in combinatie cu quattro. Este ok dpdv al costului de achizitie, daca vrei musai sa ai cerculete. Altfel, imi place foarte mult A6 ( fata de A4 ). Dar sa fie neaparat 3.0 tdi quattro automat ; mi se pare masina ideala ; motor potent, spatiu, confort, dinamica, interior superb, etc. Si eu stiu diferentele dintre un cazan si ceva mai nou, pt ca le am pe ambele, insa fiecare are farmecul ei. Consider ca atunci cand esti constrans de buget ( cum este cazul meu sa zic ), nu ai incotro, faci compromisuri. Dar cand ai 20-30k pt o masina sh relativ noua, iar costurile de intretinere nu sunt o problema mare, ar fi cazul sa alegi ceva si pt sufletul tau, mai ales ca au trecut +3 ani de la postarile de pe prima pagina
    -1 points
  46. Sa o stapanesti sanatos ! Am si eu una verde..atentie la capre ?
    -1 points
  47. @cristi511 este prima oara cand aud acest aspect referitor la rulmenti, ca se schimba pereche ; NU te contrazic dpdv teoretic, insa din experientele mele, mereu am schimbat doar ceea ce era uzat, si am o masina in familie ( ibiza visinie ) careia i s`a schimbat rulmentul fata stanga si capul de planetara fata stanga acum 3-5 ani si inca nu a picat pe partea cealalta. Poti sa ai surpriza sa le schimbi si sa pice din nou piesa noua..mai ales la o masina relativ noua ca a lui, recomand sa schimbe doar ce este uzat, chiar si o singura bieleta, si sa lase cat mai mult timp piesele de fabrica ; regula pt mine nu se aplica in cazul arcurilor / amortizoarelor / capete de bara / bielete directie sau orice necesita refacerea geometriei. Si ca sa fiu on topic, te astept la o sedinta foto corecta si un training gratis pt spalarea masinii ( si produse recomandate )
    -1 points
  48. In oras sau pe autostrada nu conteaza numarul de cai putere, toate masinile prind 50km/h, respectiv 130km/h. In depasiri la limita, da, insa nu toata lumea face depasiri la limita sau se baga in situatii periculoase cu motoare mici si cu putini cai putere. Cel mai bine e sa mearga cu masina respectiva si sa isi faca singur o opinie.
    -1 points
  49. Merge schimbat topicul in gti mk8 vs alte hot hatch. Nu ma pasioneaza masinile mai mari pt ca nu le folosesc la adevarata lor valoare in privinta spatiului de pasageri. Vin cu un gabarit mai mare care nu ma ajuta in oras si nici dinamic. Bonus sunt si mai scumpe. M-am uitat la review-uri referitoare la S3 si am ramas dezamagit ca s-a micsorat iar portbagajul..generatia precedenta de s3 avea 340l, cea lansata acum are 325l.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!