Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.09.2020 în toate secţiunile
-
salut! luminile au fost introduse in lista de optiuni abia la Octavia 4. ceea ce urmeaza este o adaptare a acestor lampi la Octavia 3. avem nevoie de: lampa 5E3052133B lampa 5E3052134B mufe 4B0971832 - 2 buc banda textila TESA pini - 4 buc (sau 2 cabluri reparatie) cablu reparatie cod 000979009E practic decupam usa si introducem lampile. cotele pt pozitia lampii si dimensiunea decupajului le-am luat de la Karoq. legatura se face pe firele ce alimenteaza lampa existenta de pe usa. rezultatul in poze:5 points
-
3 points
-
De 1.4 tsi poti spune ca este dinamic, intrucat are cuplu pe o plaja bunicica, se misca ok pt caii lui, cutia de viteze este etajata bine, si este pretabil la un stage 1 ( ~ 145-150 cp ) ; despre 1.6 mpi nu poti spune ca este dinamic sub nicio forma, pt ca se taraie si atat. In 2020 sa'ti cumperi un motor de conceptie 98 in 8 valve NU mi se pare upgrade, atat timp cat vrei sa ai si o mica placere in a conduce. Daca vrei musai o benzinara aspirata, te reorientezi, parerea mea ( japoneze 1.8 140 cp aspirat in 6 trepte, coreene cu 132 cp apirate, bla bla ). 1.4 tsi de 160 cp este de evitat complet daca nu a fost refacut motorul cu pistoane + biele revizuite ; la fel si 1.8 tsi din generatia aia. Sunt bombe cu ceas ; da, stiu teoria, orice masina neintretinuta crapă ; posibil, dar macar nu este un fapt dovedit 100% ca in cazul acestor motoare. Si nu, nu crapa nici daca nu sunt intretinute ; sunt motoare care au parte de regimuri long life, flote, revizii cand isi aduc aminte proprietarii, si merg bine mersi. 1.6 mpi consuma si el ulei cu nemiluita, la pachet cu combustibil ; decat sa iei o masina anemica, unii se orienteaza catre tdi'uri, cu asumarea costurilor de intretinere aferente. Deja discutia a extrapolat prea mult, eu ma retrag ; sper ca am putut fi de folos si altora pe viitor, nu numai initiatorului. Ca si sfat general, cautati masini corecte ! Nu exista bun si ieftin. ( Astfel de okazii sunt vanate de zeci / sute de samsari si se vand in cateva ore de la postarea anuntului ).3 points
-
@adrianb95 Cam 3000ron vad ca ajunge pe Golf 6. Cu GPL o sa fie si mai lesinata. Oricum, orice ai face, daca esti setat pe motor aspirat, sa nu conduci un TSI, ca nu o sa mai vrei aspirat3 points
-
Prima mea participare la un eveniment Drag Racing oficial. Emotiile au pus stapanire, m-am prezentat de 3 ori la start primele 2 run-uri le-am gresit, la al3lea am reusit 13.8sec. Masina complet stoc cu launch control din fabrica @3000rpm, rezervor 50%, toate elementele masinii/interior/portbagaj prezente si a scos 13.8s pe 402m. VW declara 14.1s deci masina merge bine, sunt multumit de rezultat pt 265cp si cel mai greu VW Golf fabricat vreodata ?3 points
-
Trackday Smart-driving - Transilvania Motor Ring Cu ocazia Rotac 4 am ajuns si eu in sfarsit la Transilvania Motor Ring, un circuit in opinia mea mai frumos si mai tehnic decat MotorPark Adancata, avand in plus diferente de nivel si viraje oarbe, mai greu de ghicit si care necesita curaj. Cu o zi inainte, am participat la un track-day organizat de Smartdriving, unde am incercat sa descopar si sa invat circuitul, mai intai mergand pe fata cu o pereche de Federal RS-PRO aproape terminate (poza e de la final ), si ulterior trecand la un set nou de Nankang AR-1 235/45/17. Pe spate au fost permanent FZ-urile uzate, folosite pe fata la Rotac 1-3. Pe RS-Pro am reusit sa cobor la 1.50.3 best (cu 1.49.7 optimal lap virtual), iar cu Nankang AR-1 am terminat ziua la 1.48.9 (cu optimal lap virtual 1.48.4). Ca la orice track-day, m-am intalnit cu prieteni vechi si au iesit ceva chase-uri amicale, filmate din pacate cu mizeria mea de telefon al carui EIS o ia razna la vibratii de frecventa mare. Las mai jos ceva poze si un singur film, cu un Megane 4 RS si ulterior un Megane 3 RS... pe canalul de YT mai sunt ceva filmulete. De asemenea am mai pus un video filmat de Rex (poate va amintiti Golful lui de track 1.4 TSI Sunset Red) care ma urmareste cu al sau Porsche Cayman.3 points
-
2 points
-
Hai sa fim seriosi. 1.4 mpi nu tine pasul în oraș când se merge mai energic, la drum lung cu inca 1-2 pasageri și bagajele aferente poți să uiți de când pleci de acasă ce înseamnă depășire. Unii pe aici văd că știu să caute la un motor doar fiabilitate, nimic altceva. Mai gânditi-vă și la siguranța într-o depășire sau o situație limită.2 points
-
2 points
-
M-am aflat intr-o situatie asemanatoare acum 3 ani. Am avut posibilitatea de a alege intre golf 7 gti performance pack, golf 6r sau s3 8p ambele masini sh. Am ales golf 6r pt tractiunea integrala dar si pt faptul ca se devalorizeaza mai putin si mai greu ca un gti si pt ca imi place mai mult cum arata fata de s3 8p. In situatia ta as merge pe varianta de S3 8V. Chiar daca o folosesti daily tractiunea integrala ofera comfort in plus pe viraje sau plecare de pe loc comparativ cu fwd. 300cp & daily e ok ii vei folosi mai ales daca ai nevoie de ei intr-o depasire, alaturi de o tractiune quattro se simt ft bine.2 points
-
trebuie sa tragi fir pana la BCM la LIN! nu este f greu. atata tot ca trebuie sa o faci de la fiecare usa si felicitari pt.masina. arata f. bine1 point
-
@bgd_b92 in primul rand iti multumesc pentru ca intr-una din postarile anterioare daca tin bine minte chiar i-ai recomandat colegului sa ia in considerare masina mea. In al doilea rand, nu am nimic cu diesel atata timp cat e folosit pentru ce e proiectat si anume, mersul in extraurban. Cu costurile de intretinere sunt de acord cu tine, de aceea am si postat pentru ca nu cred ca vrea sa aiba de-a face cu dpf, egr, injectoare si probleme tipice pentru un diesel exploatat in oras. Legat de comentariul tau cu hibrid, aproape ca m-ai nimerit. Motivul pentru care actuala masina e la vanzare fiind dorinta de a trece la o masina electrica, dar asta e alta discutie. Ca o concluzie pentru Golf 6: 1.6 Mpi = fiabilitate - performante dinamice 1.6 Mpi + GPL = fiabilitate - performante dinamice + consum mic 1.4 Tsi 122 CP (turbo) = fiabilitate relativa (distributia) + dinamica 1.4 Tsi 160 CP (turbo + compresor mecanic) = fiabilitate scazuta 1.4 Tsi 160 CP + DSG (turbo + compresor mecanic + ambreiaj uscat) = fiabilitate scazuta - de evitat Toate cele de mai sus sunt egale cu zero in momentul in care dai peste o masina neintretinuta.1 point
-
Corect, niciun dealer (mai ales in contextul actual), nu va inmatricula un GTI pentru a multumi sa zicem un nr extrem de limitat de clienti care il vor cumpara, ci se va axa exact pe motorizarile de volum. Nici la Mercedes de ex. nu vei gasi pt TD vreun model AMG, pt ca asta inseamna ca dealerul respectiv sa blocheze o gramada de bani intr-o masina pe care o va vinde intr-un nr f mic si nici masina de TD nu beneficiaza de aceleasi conditii speciale de achizitie de catre dealer pt TD.1 point
-
Cum s-a ajuns sa ii recomandam colegului o masina cu motor aspirat trecut pe GPL (de parca face zeci de mii de km pe an) sau mai rau tractoare Diesel (intr-o perioada cand lumea vrea sa scape de ele, bune de altfel pt transport marfa, nicidecum oras) cand el face km putini, preoponderent in oras si cate un drum in extern o data la o saptamana-doua, asta deja ma depaseste si nu pot sa inteleg. Pana acum nu am vrut sa comentez pe topicul asta, pentru a nu fi catalogat drept fiind subiectiv pentru ca da, masina mea a fost mentionata in topic, dar o fac totusi. Cel mai important e ca @adrianb95 sa conduca masinile si sa isi faca propria parere, pentru ca 1.4/1.6 aspirat vs 1.0/1.2/1.4 tsi nu au nici un termen de comparatie dpdv al modului in care se conduc (pentru unii poate conteaza si asta la o masina). Si stiu ce zic pt ca am avut cum sa fac comparatie de-a lungul timpului, avand Golf 4 1.4i 75 cp, Seat Leon 1.2tsi 105cp (o Insignia diesel 2.0Cdti - worst mistake ever) iar acum Golf 1.4.Tsi 122cp. Recomandarea mea: Indiferent ca te hotarasti sa iei motor aspirat, sau turbo, sa cumperi masina pe care sa o poti verifica si care e corecta. Pentru ca daca era vorba de masini noi, da, puteam zice ft usor sa iei masina X sau Y, dar la SH conteaza cel mai mult modul in care a fost intretinuta masina. E ft usor sa fii influentat si sa vrei sa tii cont de parerile tuturor, dar gandeste-te la ce vrei tu de la masina, nu cum X sau Y si-ar pune GPL sau Z si-ar 'face treaba ' cu masina. Cunosc persoane ce isi fac treaba si cu masina de 50 cp, si eu la randul meu mi-am facut treaba cu Golf-ul 4 de 75 de cp 5 ani de zile fiind prima masina si cea mai fiabila dintre toate (de atunci nu am reusit sa pastrez o alta masina mai mult de 2-3 ani) P.s. Vecinul meu de garaj si-a cumparat Logan MCV nou cu 7k euro + rabla poate vrei sa iei si varianta asta in considerare. Sau sa folosesti cei 5-7k pentru a da avans la o alta masina noua si rate inca 2-3 ani. Repet, trebuie intai sa te hotarasti ce vrei tu de la masina. Altfel topicul asta incet incet se transforma intr-un topic "de toate pentru toti": aspirat vs turbo, aspirat vs gpl, benzina vs diesel, sh vs nou. Bafta!1 point
-
Nu știu dacă merg pe principiul ăsta, doar că mașinile de test drive sunt cumpărate de dealer, nu sunt cadou al producătorului, și puțini își permit să țină bani blocați în prea multe mașini de TD, așa că alegerea logică este că se cumpără pentru test drive mașinile cele mai comune. De exemplu, este aproape imposibil să găsești la test drive mașini cu cutie automată. Ca amuzament, la o marcă mai „nișată”, pentru test drive au zis că o să roage un client să vină cu mașina1 point
-
Este submotorizata la 80cp in opinia mea, pentru Romania nu mi se pare o alegere ok. Am condus G5 cu 1.4 FSI (la care by the way pe la 90k a sarit distributia de la punct) si eram tot timpul cu pedala la fund.1 point
-
Foarte tare ! I-mi aduce aminte de vechea dacie pe care o sudam si antifonam aproape din 2 in 2 ani . Nu multi au curajul , si cel mai important este satisfactia de final . Multa bafta .1 point
-
Eu am DCC pe un Passat B8 si pe comfort nu face minuni. Tot tapana e suspensia... tine de cum e setata in general pe platforma mqb. Se simte o diferenra intre normal/sport si comfort dar nu e semnificativa.1 point
-
1 point
-
Eu merg pe varianta 1.6 mpi . Fiabil , poate monta gaz , ieftin la intretinere ( distributie 180 lei , are o rola si o curea ).Este un motor invechit dar pana la urma totul se reduce la ce scoti din buzunar .Poate omul nu vrea masina ptr.liniute , singurul dezavantaj este consumul cam maricel si puturos in turatii mici . Eu am acest motor pe skoda si sunt foarte multumit de fiabilitatea lui .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu sunt de parere ca masina colegului de pe forum ar fi una corecta ( mk6 break 1.4 tsi ) ; a schimbat distributia...deci din start economisesti niste bani ; arata si bine, este dotata ( panoramic, incalzire in scaune, R17 ), la pret sigur este flexibil si un 6200-6500e pt o masina buna ar fi decent. Insa trebuie vazuta si verificata si ea, ca nu cumparam doar din poze ; plus ca are km putini, ~ 120k daca nu ma insel ; mi se pare o alegere buna pentru tine ; iti spun din propria experienta ( am avut 13 masini SH pana acum ) ca o masina cumparata de la proprietar, si mai ales de la un forumist ( unul mai vechi, nu samsar intrat pe forum sa`si puna anuntul ), te poate scapa de multe potentiale probleme neplacute, sau viceversa, sa iei una mai ieftina cu 1000euro decat a lui si sa bagi 2000 in ea...1 point
-
Intr un final am reusit, dar greu... Am desfacut supapa metering de pe pompa, conducte de la rampa, injectoare, filtru si intr un final a pornit. Primele impesii dupa reconditionarea a 3 injectoare (unul il aveam nou) -Scapat de rontanit -Nu mai balbaie dupa ce se incalzeste -Motorul parca are un sunte mai frumos -La rece, daca turam motorul in gol, aveam o intrerrupere, aceasta a disparut. La injectoare partea piezo a fost ok, mecanic au avut cateva probleme si au fost inlocuite catevva piese, reglat si generat coduri noi. Dupa montare am scris noile coduri si dupa un pic de chin a pornit. Consun 0.2l/h la relanti fara consumatori.1 point
-
Fiind un forum destul de strict, nu ma incumat sa ma bag in seama, scriu aici, postati voi unde vreti. Din necunostiinta de cauza am luat unul cu fir de pe ebay, dar sunt si pe aliexpres, el se monteaza super usor, se pune firul in spirala pe fisa unei bujii, ajung 4-5 spire, se monteaza unde vrei in limita lungimii firului, se seteaza ptr 1-2 sau 4 timpi, si iti arata orele de functionare ale motorului si sau turatia motorului, am ales sa montez asa ceva, ptr ca degeaba zici ca e ok sa schimbi la 10000 km uleiul, daca tu de exemplu mai stai in trafic x ore zilnic, si tu de fapt ai un ulei mult mai uzat decat crezi... din ce am citit la masini este ok 300 ore. Partile negative ar fi ca ai un fir de infasurat, ca se zice ca are baterie interna si tine max 5 ani, si ca nu stiu cat de fiabil este, momentan as zice ca este foarte precis. Daca vreti, se gasesc si pe baza de vibratie, wireless, si fac acelasi lucru, doar ca nu aveti cablul acela. Eu am mai comandat unul si ptr masina sotiei, ca aia o folosim mai putin, si mereu schimb uleiul aiurea, zic eu, asa daca voi avea acest device, voi schimba sa zicem la 200 ore de functionare, chiar daca va fi anul depasit... Eu cred ca am detaliat suficient, o zi buna.1 point
-
Daca tot am schimbat uleiul, am montat si un hour meter pe masina, si l-am setat pe 300 de ore, sa vedem la cati km face 300 ore.1 point
-
asta e clar ca incerci, desi te-am invitat pe PM la drive-test, continui sa speculezi aici doar ca sa demonstrezi diverse, contrazicand cumva ceea ce a spus si omul ala care a obtinut 531km cu ID3, ca a folosit coasting... Ti-am zis, si mie mi-a rezultat acelasi lucru, din testele facute de mine, regenerarea nu e un panaceu si nu creste autonomia comparat cu condusul in modul fara regenerare. Evident daca ai urcat muntele, la coborare sa fii fraier sa nu activezi B-ul, dar in alte scenarii, lucrurile nu sint asa alb si negru mai sa fie, deci testele mele cu cifre clare si pe distante lungi nu sint de luat in considerare, dar drive-testul tau de 10km este Le poti aduce clar pe ale mele ca argument, doar ca nu vrei. Asadar: - ca orice baterie Li-Ion din lumea asta, o poti descarca fara probleme, sint sigur ca si la telefon ti s-a inchis telefonul macar o data, si la laptop si peste tot. De altfel de vreme ce masina inca se deplasa, e clar ca nu vorbim de un 0 real. - La momentul la care indicatorul de baterie de la eGolf indica 0, bateria mai are 8%. Eu am mai mers pana am dus-o la 6%. Am mai postat in alt topic ca citesc aceste date cu o interfata bluetooth si o aplicatie. - nu stii ce te va interesa cand vei avea o electrica. Si nici nu e vorba de ce te intereseaza pe tine, nu asta discutam aici, tot duci totul spre persoana ta. E vorba de experimente, curiozitate, comunitate si sharuire de informatii. - eu de ex am fost f interesat sa vad cati kwh pot accesa cu adevarat din bateria mea, asta putand sa o aflu doar descarcand-o "la 0" si incarcand-o "la 100%". O sa vedem daca nu o sa fii interesat de asta si tu, dar nu discutam asta... - chiar intereseaza sau are legatura cu discutia noastra ce vei face ca teste tu in viitor candva, sau ce nu vei face? ce rost au aceste precizari? incerci cumva sa tot distrugi relevanta oricaror date care te contrazic, din cate vad... serios?? nu ne-am fi gandit la asta niciodata... evident stim toti asta. dar chiar toti. Am explicat insa ca de vreme ce computerul de bord stie ca tocmai am incheiat un ciclu de la ultima incarcare, in care am parcurs XXX km si am avut un consum mediu YYY kw, si mai stie si consumul mediu pe termen lung, nu e normal sa am si azi afisat in bord autonomie 260km cand am parcurs deja 50, ca nu se pupa cu nimic din cifrele deja cunoscute si de BC si de mine.1 point
-
mai bine 0w-30 oricand. asa cum intre 0w-40 si 5w-40 e o diferenta notabila in bine, si 0w-30 e o varianta mai sport/elaborata.1 point
-
Salutare, Prea mult timp de cand am scris ultima data pe topic, cu toate ca sunt activ zilnic pe forum. Incerc sa recuperez in ordine cronologica evenimentele de la ultima postare. Primele de care imi aduc aminte sunt 2 zgarieturi in decurs de o luna: una de la un sofer incepator care nu s-a asigurat si alta de la un biciclist (sau asa pare)... necesita revopsire chiar daca s-au mai estompat dupa polish. Din fericire, acestea au fost singurele evenimente neplacute. Ne place in Maramures asa ca anul trecut ne-am plimbat iar, de aceasta data am vazut cum e si vara. Consum mediu pe excursie: 6.1. Apoi pe la mare, pe la munte.. si intre timp ne apropiem de 89.000 km. O poza si cu incaltarile de iarna: Apoi a venit pandemia si am avut mai mult timp sa ma ocup de piticii mei de pe creier... asa ca s-au intamplat urmatoarele: - strat nou de sealant Soft99 Fusso + polish tips; - camera auto Viofo WR1; - semnale dinamice in oglinzi; - Etrieri vopsiti cu Foliatec Racing Rosso; - Arcuri -30mm ST Suspension by KW. In rest, toate bune, urmeaza alte plimbari sa sprijinim turismul national Mai atasez cateva poze facute in weekend ?1 point
-
Ceea ce nu inteleg unii e ca eu am si Golf si Passat si A4. E drept ca eu am variantele mai noi insa am mers mult si cu B5.5 si cu A4 B7 asa ca stiu foarte bine aceste modele. Multi isi lauda masina lor insa eu pot sa apreciez corect mai multe modele pe care le am si le conduc zilnic. La Passat e usor de observat ca e putin mai mare in interior insa asta nu-l duce intr-o clasa superioasa asa cum nici Logan nu intra in clasa compacta desi e mare cat cat un Golf ci ramane in clasa mica cu Polo. Clasa nu inseamna spatiul interior, unii vor spatiu iar altii vor calitate, confort, performanta si tinuta de drum. Desi am Passat B6 nu pot sa nu observ ca din pacate a regresat dpvd tehnic. Passat B5.5 avea platforma de la A4 si era stabil si confortabil. Passat B6 e un Golf mai mare cu aceeasi platforma si chiar se simte mai apropiat de Golf decat de A4 la condus, si chiar conduc toate cele trei modele in mod regulat. A4 e mai mic ca Passat la interior dar e mai are ca Golf. Chestia cu A4 e "jignitor de mic" sau stai sa vezi ca nu incapeam sunt exagerari a celor care nu au avut bani de A4 si care suna foarte asemanator cu cei care cumpara Logan pt. ca e maaaare dom'le. Andrei_Tdi spunea mai sus ca A4 B6 si B7 i se para claustrofobe insa Exeo este o ciorba reincalzita bine. Asta desi Exeo este un A4 B7 cu alta sigla. Asta suna a subiectivism provocat de struguri acri. Cine poate sa cumpere A4 atunci nu ar trebui sa se stea pe ganduri si sa se gandeasca ca Passat este mai mare pt. ca cantitatea nu este o calitate (mai putin in viziunea lui Stalin).1 point
-
Meam..ce afirmatii fac unii..( nici n'am star sa citesc tot ), dizălul 2010+ e pt tractoare si camioane..te intelegeam daca conduceai cel putin o hybrida, ca sa nu zic electrica..dar cand rontzaie lantul la ralanti si spui de diesel ca e naspa...mai mult dezinformezi ; Diesel nu se preteaza pt colegul intrucat vrea costuri mici de intretinere. Iti recomand sa te uiti si dupa seat exeo 1.8T 150 cp, euro 5. ( Atentie, 1.8T nu 1.8TSI ). Este un motor fiabil, o masina robusta, ieftina pe piata SH, cu o rezerva de putere suficienta si un consum mai mic decat al 1.6 mpi ( in acelasi regim de mers ) ; tot la exeo mai gasesti si motorizarea 1.6 mpi, si este singurul model vag 1.6 mpi care are cutia manuala in 6 trepte ( si este si euro 5 ) ; ar trebui sa gasesti exemplare 2010 la 5-6000€. Daca gpl'ul ar fi sau nu o optiune buna pt tine, doar tu poti decide asta. Daca nu faci mai mult de 10.000 km / an parerea mea este ca nu renteaza. Intr'adevar, se simte cand faci un c.o mai lung..dar nu faci de 5 ori pe an drumuri de 2000 km, iar economia finala, asa cum a spus un coleg mai sus, nu este la jumatate. P.s : omul vrea totusi sa si simta ca se misca..intrucat cei 105 cp se pe actualul golf mpi 16v i se par cam lesinati..si voi recomandati motorizari care nici nu ar trebui sa existe pe masini din clasa medie, aka 1.4 mpi..0 points
-
0 points
-
Dupa ce se face update la noua versiune de soft si se activeaza meniul , asa arata afisajul , nu are nicio treaba cu versiunea hibrida a lui 7P Este clasicul motor diesel CRCA de 3.00 points
-
Legal pot pune si pe 16 si pe 17 am dimensiunile trecute in carte 215/45/16 si 215/40 17 Dar sa stiti ca ptr o masina de familie si 185 60 15 isi face treaba cu brio, vin de pe 195/65 15 si nu simt nici o diferenta la stabilitate. Iar atata timp cat am luat seat la bani de logan, nu ma supar cand spuneti ca e low cost. Ca asa este, dar valoarea de revanzare va fi alta.-1 points
-
Depinde de asteptari :) Eu zic ca se misca foarte bine, am avut 1.6 16v de 113cp inainte, si pana la 4000 rpm seatul este mai ok, dupa 4000 reno-ul tragea mai bine. Dar in viata de zi cu zi e mai ok sa se miste bine in turatiu joase. Verdict: eu sunt multumit.-1 points
-
Sa stii ca daca faci 200 km in extern o data la 1-2 saptamani poti sa te uiti si la diesel fara probleme. Mai ales ca zici ca nici nu mergi urban prea mult.-1 points
-
In oras sau pe autostrada nu conteaza numarul de cai putere, toate masinile prind 50km/h, respectiv 130km/h. In depasiri la limita, da, insa nu toata lumea face depasiri la limita sau se baga in situatii periculoase cu motoare mici si cu putini cai putere. Cel mai bine e sa mearga cu masina respectiva si sa isi faca singur o opinie.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00