Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.09.2020 în toate secţiunile
-
Trackday Smart-driving - Transilvania Motor Ring Cu ocazia Rotac 4 am ajuns si eu in sfarsit la Transilvania Motor Ring, un circuit in opinia mea mai frumos si mai tehnic decat MotorPark Adancata, avand in plus diferente de nivel si viraje oarbe, mai greu de ghicit si care necesita curaj. Cu o zi inainte, am participat la un track-day organizat de Smartdriving, unde am incercat sa descopar si sa invat circuitul, mai intai mergand pe fata cu o pereche de Federal RS-PRO aproape terminate (poza e de la final ), si ulterior trecand la un set nou de Nankang AR-1 235/45/17. Pe spate au fost permanent FZ-urile uzate, folosite pe fata la Rotac 1-3. Pe RS-Pro am reusit sa cobor la 1.50.3 best (cu 1.49.7 optimal lap virtual), iar cu Nankang AR-1 am terminat ziua la 1.48.9 (cu optimal lap virtual 1.48.4). Ca la orice track-day, m-am intalnit cu prieteni vechi si au iesit ceva chase-uri amicale, filmate din pacate cu mizeria mea de telefon al carui EIS o ia razna la vibratii de frecventa mare. Las mai jos ceva poze si un singur film, cu un Megane 4 RS si ulterior un Megane 3 RS... pe canalul de YT mai sunt ceva filmulete. De asemenea am mai pus un video filmat de Rex (poate va amintiti Golful lui de track 1.4 TSI Sunset Red) care ma urmareste cu al sau Porsche Cayman.11 points
-
2 points
-
Am formatat autonomiile estimate in fiecare zi pentru ID3, Zoe, Niro si Kona in testul de la AutoMarket: Iata si grafic: Si un grafic cu cat peste 300km au fost acele autonomii: ID3 a avut autonomie medie mai mica decat Zoe! Asta a fost cea mai mare surpriza pentru mine, sa vad cat de putin consuma Zoe si ce autonomie mare are (oficial 400 km din bateria sa de 52 kWh). Nu am vazut atat tam-tam in jurul lui Zoe la noi in tara, dar e clar ca practic cu Zoe poti merge chiar un picut mai mult decat cu ID3. Niro si Kona au fost masinile cu autonomia cea mai mare, Kona a avut in permanenta cu 100 km mai mult autonomie decat ID3, in timp ce Niro cam 60-140 km. Exceptia sunt zilele 3 si 4, cand diferentele nu au fost mari intre masini. Autonomia mai mare trebuie privita si prin prisma ca viteza medie cu Niro si Kona a fost mai mare decat cea cu ID3. Fara suparare Bogdan, dar nu poti spune ca doar ID3 a fost condusa sportiv, celelalte nu, si cu toate astea nu stiu cum dar viteza medie cu ID3 a iesit mai mica decat cea cu celelalte masini... Kona are un cuplu motor mai mare decat ID3, are 400 Nm, care se simte cand accelerezi, rupe aderenta la rotile din fata mereu daca apesi pedala la fund cum esti obisnuit la termice. Cine vrea mers in confort fara asa ceva si cu suspensia setata pe confort are Niro, dar e la un pret la noi intentionat pentru ca masina sa nu se vanda in Romania, cum am spus in alt comentariu de pe un alt thread. Cum spera VW sa vanda Plus-ul, cand cer aceiasi bani pe el ca pe o Kona Luxury+, care are autonomie mai mare cu 100 km, reprize mai rapide (vezi clasificarea de pe zeperfs) si vine cu mai multe pe ea? ID3 are intr-adevar mai mult spatiu in spate, si portbagajul un pic mai mare 385l fata de 332l, dar tot putin e.2 points
-
2 points
-
Salutare ! Dupa 5 ani de VW Golf 4 stage 2 245cp cu ceva peripetii pe partea de performanta si car audio a venit timpul sa renunt la el, moment in care am achizitionat un VW Golf 6 GTD in 2017. Incantat de noua masina, optiunile si aspectul acesteia am facut rapid cateva imbunatatiri clasice: jante, arcuri sport, kit frane VW Golf 6r si stage 1. Din punctul meu de vedere este o masina care echilibreaza majoritatea nevoile mele si fiind ft multumit de ea o folosesc si in ziua de azi. Dupa 1,5 ani am hotarat GTD-ul sa ramana masina daily si sa luam VW Golf 6R weekend si concedii. Mi-am dorit sa fie in 4 usi pt ca stiam ca in curand se va mari familia si obligatoriu DSG. In 2018 am luat VW Golf 6R 2.0tfsi 4motion DSG cod motor CDL din 2012 in 4 usi, 78.000km, stoc, mai avea cateva luni de garantie si cu full istoric VW. Dupa cele patite cu golful 4 imi doream o masina stoc, sport cu ceva putere la care sa nu mai fie nevoie sa fac prea multe....cel mult un stage 1. Am fost foarte incantat de ea practic era cea mai faina masina pe care am condus-o. Aveam deja un golf 6 dar datorita tractiunii 4motion si dsg-ul care mi s-au parut fantastice, masina se conduce total diferit. Voi posta pe parcurs evolutia acestui VW Golf 6R cat si cunostintele dobandite despre masina si motorizare. Pozele nu sunt punctul meu forte, sunt facute cu telefonul1 point
-
Si eu am avut dubii in a pune folie Air80 care e pe tenta BL(ue) pe geamurile de la Golf care par verzui, dar merg perfect, arata f bine.1 point
-
1 point
-
Long Term cu 10.000 km am avut fix 9 % , s-a resetat la zero Acum s-au mai strans 3000 si ceva , tot atat Dupa 2 ani jumate si 30.000 km sunt foarte multumit de masina Si nu o menajez deloc , legal , oras distante scurte si extern prin tara Pe Dealul Negru sau pe Meses zeci de drumuri la maxim Cine stie urcarea pe Meses spre Zalau , e super drumul ala1 point
-
Astazi am achitat avansul pentru e-up (rabla+ included) cu livrare la inceputul lui decembrie.1 point
-
@deenman am depistat problema, la o privire mai atenta am vazut la roata din drepta spate BBS SR 800 lipsesc 2 suruburi (vezi foto de mai jos), atunci am decis sa schimb rotile sa montez 2 roti de iarna pe spate, am mers cu masina in probe si "supriza"....liniste totala. Am mers direct la "Polonezu" unde au fost reconditionate rotile mele BBS RS 800 si le-am aratat problema, au spus sa aduc toate cele 4 roti pentru refacere GRATUITA. Am fost acasa am luat si cele 2 roti de pe fata de iarna si am dat fuga la "Polonezu", au fost demontate si cele de pe fata de vara, montate cele de iarna, am facut proces verbal de predare si le-am lasat acolo pentru refacere si recalibrare...si oricum cum eu pe 1 Octombrie montam rotile de iarna voi ramane cu ele pana la primavara si cu ocazia asta NU grabesc refacerea rotilor de vara. @Muale, cutia e perfecta...mai ales acum (vezi mai jos)! Va multumesc! Breaking News... In alta ordine de idei, atunci cand am ridicat etrierii am dat comanda si de kir reparatie levier timonerie OEM, au venit in 2 transe si astazi le-am montat pe masina. Inainte maneta avea un joc destul de enervant, iar acum dupa munca si chinu dreaq, dar merita...maneta schimbator e tambal...NU mai are joc, NU agata si schimba perfect ca o masina noua! Necesar kit reparatie levier timonerie Coduri OEM: -8D0798151 -8D0711901A (2 Buc.) -823711263C -N10056201 -8D0711099A -8D07112791 point
-
Multumesc @qwk Urmeaza sa o pun la punct, chiar daca unele apar in istoric, in prima luna am facut revizie generala si am eliminat problemele constructive 2.0tfsi. Voi posta si codurile de piese update poate ajuta pe cineva. Revizie motor cu ulei Millers 5w40 nanodrive cfs nt+ Schimb ulei + filtru DSG + capac filtru + garnitura capac (G052182A2 02E305051C 02E305045 N91084501) Schimb ulei cutie transfer, grup spate, ulei + filtru haldex (G052145S2 G055175A2 111358) Inlocuire bujii stoc cu NGK Iridium: BKR7EIX PCV ultima revizie VW: 06F129101R Diverter Valve ultima revizie VW: 06F145710G Joja nivel ulei ultima revizie VW Inlocuire tachet pompa de inalta + suruburi + garnitura (06D109309C N10624701 WHT005184) Upgrade pinion angrenare pompa de ulei cu masa simpla de la Vis Motorsport si anularea balansierilor din pompa de ulei. Au fost suficiente situatii in care pinionul original cu masa dubla s-a spart si a distrus motorul. Am preferat intai sa elimin defectele constructive. Am inlocuit si ambele distributii cea pe curea si cea pe lant. Pot spune ca masina tehnic este impecabila si deja fac liste cu ce upgrade-uri pot sa fac. Deocamdata incep cu cele mici cum ar fi sa pun extensii la padele, arcuri sport, emblemele VW fata/spate sa le inlocuiesc cu altele negru lucios.1 point
-
@voinea, am vrut sa am in lista doar masinile "affordable" cu autonomia cea mai mare, dar pot face si comparativ cu toate. Autonomia tuturor masinilor din test, de la cea mai mica la cea mai mare: Grafic: Si diferentele peste 171 km (care a fost cea mai mica autonomie estimata inregistrata la o masina in test - Mini SE in ziua a 6-a): Ordinea intre Taycan si eTron mi-a pus un pic de probleme, Taycan-ul nu a fost fortat in primele trei zile, din cauza asta bara de autonomie a Taycan-ului e mai mare decat a eTron-ului la inceput (si relativ la celelalte masini, de asemenea). Pe urma, s-au dus emotiile si se pare ca au calcat acceleratia testerii... Uite si un link catre un comparativ cu performantele dinamice ale modelelor din lista (cu exceptia e2008 care nu e in baza de date, si Taycan care e de pe alta planeta): Audi e-Tron 55 Quattro vs Hyundai Kona Electric 64 vs VW ID.3 1st vs Kia E-Niro vs Mini Cooper SE vs Renault Zoe R135 Am atasat si fisierul cu datele, daca doriti sa va jucati cu ele. AutoMarket ElectricRomania 2020 - Autonomii.ods1 point
-
Eu sunt de parere ca masina colegului de pe forum ar fi una corecta ( mk6 break 1.4 tsi ) ; a schimbat distributia...deci din start economisesti niste bani ; arata si bine, este dotata ( panoramic, incalzire in scaune, R17 ), la pret sigur este flexibil si un 6200-6500e pt o masina buna ar fi decent. Insa trebuie vazuta si verificata si ea, ca nu cumparam doar din poze ; plus ca are km putini, ~ 120k daca nu ma insel ; mi se pare o alegere buna pentru tine ; iti spun din propria experienta ( am avut 13 masini SH pana acum ) ca o masina cumparata de la proprietar, si mai ales de la un forumist ( unul mai vechi, nu samsar intrat pe forum sa`si puna anuntul ), te poate scapa de multe potentiale probleme neplacute, sau viceversa, sa iei una mai ieftina cu 1000euro decat a lui si sa bagi 2000 in ea...1 point
-
Cam asta e problema lor majora, daca se rupe/sare lantul se distruge motorul. Consum de ulei mare la unele masini >0.5 l/10.000 km , eu stiu de 1.8 TSI ca fiind cu probleme mari(nu foarte comun pe Golf, mai multpe Passat) Depuneri de carbon pe supape de la injectia directa , dar exista solutii si metode de curat. La 1.4 TSI 160 CP , cod motor CAVD, se distrug pistoanele din cauza materialului prost si apar missfire pe cilindrii, lipsa compresie , consum ulei. Unii mai au probleme cu turbo , dar destul de rar. Bobinele si bujiile la Golf 6 trebuie schimbate la max.80.000km, cand apar erori EPC nu mai stai pe ganduri. 1.4 TSI 122 cp de pe Golf 6 adica CAXA , e fara super charger deci mai simplu si mai fiabil. Din punct de vedere al fiabilitati CAXA e cel mai fiabil TSI pe lant! P.S: In opinia mea in Romania este un trend general " i-ati diesel ca merg mult si bine" , costurile unei distributii 3000 ron e considerat mare de multi , mecanici buni pe TSI gasesti greu, primele generatii TSI 2006-2007-2008 aveau probleme mari cu motoare distruse si schimbate , multi vorbesc din auzite sau citite dar nu au avut sau condus aceste motoare/masini . Daca citesti doar rubricile de probleme nu-ti mai iei nici o masina!1 point
-
@B98XAL Žao nam je zbog pogrešaka prevoditelja.? Gledam sve i svašta jer volim tuning automobila .. Ovo je moja bivša ljepotica ?... koju sam, nažalost, morao prodati ..? I moram napomenuti da auto nije bio fl ... Auto je bio 2007. godine ??? Ne pare rău pentru greșelile traducătorului.? Mă uit la toate și la toate pentru că ador tuning-ul mașinii .. Aceasta este fosta mea frumusețe ? ... pe care, din păcate, a trebuit să o vând .. sell Și trebuie să menționez că mașina nu era fl ... Mașina era în 2007 ???1 point
-
@C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final! M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru urmatoarea tona de tag-uri din postare . Chapter IV: "Look, Momma', I'm not driving fast. I'm flying low!" a.k.a Boost, Power & Go Fiindca in ultimele saptamani timpul a fost mai mult decat limitat, dar si, mai ales, fiindca prezentarea doar a unor piese, fara imaginea de ansamblu, m-am gandit ca nu o sa ajute prea mult, urmeaza cel mai lung, dar si cel mai fain capitol. Totul a pornit de aici, si tot ce s-a facut pana in punctul asta, a avut ca scop final, asta: Stage 3. Pentru acest obiectiv, am cautat sa alegem, si aici ii multumesc frumos din suflet lui @C Z R pentru toate sfaturile, rabdarea si tot timpul alocat, si sa construim lista tuturor componentelor, astfel incat sa fim cat se poate de "safe". Astfel, lista a aratat asa: 1) Incepand cu downpipe-ul, dupa un lung periplu in incercarea de a procura unul de la APR, preponderent fiindca catalizatorul este amplasat in mid-pipe si nu in compartimentul motor + faptul ca este singurul care are 300-cel, si, dupa ce m-am lovit de foarte multa neseriozitate in mai toate partile, m-am sucit si m-am hotarat pentru downpipe Milltek, Cast, cu catalizator "Race - 200cel". Spre surprinderea mea, am fost norocos sa prind (dupa o asteptare de cateva saptamani ), noul lot de downpipe-uri care beneficiaza si de "ceramic coating", lucru care ar trebui atat sa o protejeze de coroziune, cat si sa scada temperatura in compartimentul motor. Astfel, pachetul s-a prezentat asa: Spre comparatie fata de downpipe-ul stock: Diametru: OEM (65mm) vs. Milltek (76mm) Montajul final arata asa: 2) Urmatorul lucru pe lista a fost admisia. Si, cum alegerea, aici, era extrem de simpla, am optat pentru RacingLine R600 + Inlet Pipe + Turbo Elbow + Turbo Muffler, si, ca sa fie treaba completa, + Coolant Relocation Hose. Astfel, asiguram motorului cat se poate de mult aer, ca sa "se dezlantuie" . Ca diferente, cam aici se vad cel mai clar: - Turbo Elbow: - Turbo Muffler: Eliminandu-se acel decupaj, sunetul in admisie de turbo spool a devenit mai pronuntat si ma distreaza maxim atunci cand aud cum "fluiera" . Totusi, nu este deloc deranjant, ba chiar mi se pare "natural" . Montajul, in final, arata cam asa: 3) Additional, s-au schimbat bujiile cu NGK Racing R7438-9, care sunt cu 2 grade mai reci si au varf "racing" ce scade riscul ca acesta sa se sparga/rupa si sa facem cine stie ce "boacane". In plus, s-a instalat si un kit de upgrade HPFP Autotech, ca sa fim siguri ca primeste si suficienta benzina, odata cu aportul de aer. 4) Acestea fiind spuse, ajungem la "Bijuteria Coroanei": Perun IS38 Hybrid v3 turbo. Este vorba despre o turbina noua IS38, care a trecut printr-un proces de hibridizare pe mainile iscusite ale baietilor de la Perun, Polonia. Ca sa creez contextul, initial, ma uitam dupa un IS38 nou, fiindca toate marcile consacrate de turbo hibride depaseau cu mult bugetul. Cu mult... Asta, pana cand, intr-o seara, @C Z R imi trimite un grafic + un pret care, sincer, mi-au dat un pic acul peste cap . Full-boost aproape ca un IS38 stock, putere 450+, pret doar cu putin mai mare decat un IS38 nou. Trifecta! Sincer, recunosc ca nu imi mai amintesc exact cum a decurs conversatia, dar parca a fost "Call" instant . Evident, urmatoarea noapte nu prea am putut sa dorm fiindca numai turbo aveam in cap . Iar cum primisem si aveam incredere 100% in recomandare, n-a durat prea mult pana cand am primit mesajul de la @C Z R: Bineinteles, a mai durat MUUUULT mai mult timp si, probabil multe "ganduri de bine" de la @C Z R, fiindca ii ocupam balconul cu ea ( ), pana cand a ajuns pe masina. Spre comparatie cu turbo IS20 stock: Apoi, monstruletul arata asa, scos din mediul ei "de lucru": Si, iar, o comparatie cu ea montata vs. fosta: Per total, la finalul celor 4 zile de montaj, presarate cu munca asidua, multa magie, nervi, trezit de dimineata, multa cafea si, cel mai important, zambete atunci cand vezi cum, incetul cu incetul, proiectul prinde contur, rezultatul final arata asa: Efectiv, nu cred ca ii pot multumi suficient lui @Florin@Caractere si baietiilor pentru rabdarea pe care au avut-o, astfel incat sa iasa absolut totul fix cum trebuie! 5) Apoi, tiptil tiptil, masinuta a plecat pe drumul sau "catre scoala", unde avea sa invete, dupa alte multe calibrari, timp, nervi consumati si muuuuuulte figuri datorate interventiilor dubioase ale Haldex-ului, cum sa se joace cu noile jucarii si sa isi descopere potentialul ascuns! Soft-ul beneficiaza atat de optiunea "Multi-Map", cat si de Pops&Bangs (de care nu ma mai satur ). Hartile sunt configurate astfel: - Map1: (almost stock-ish) 251 cp & 306 Nm - Map2: (Stage 2-ish) 355 cp & 448 Nm - Map3: (Powaaaa') 444 cp & 556 Nm - Map4: (Immobilizer) Anti-theft (nu porneste nici cu cheia) De mentionat ca masuratorile au fost facute fix in cele mai calduroase zile ale lunii August, cand termperaturile sareau lejer de 30+ grade, chiar si seara. Odata ce temperaturile vor mai scadea si, in masura in care @C Z R ma mai tolereaza, o sa incerc sa revin pentru a o masura inca o data, in conditii atmosferice mai bune. Totodata, pentru a putea avea o minima sansa de a fi masurata corect, i-a fost activata si functia de ESC Off (complet): Totusi, rezultatele sunt incredibile, cel putin pentru mine. Este senzational ce poate face un astfel de motor, atunci cand primeste ce-i trebuie! Graficul arata asa: Iar, aceste rezultate se traduc in: Din pacate, alti timpi nu pot atasa, dar, trust me, ca sa citez un prieten (he know who ) : "Timpi extraordinari pentru o sufragerie pe roti!" Concluziile, simt nevoia sa le expun intr-o postare ulterioara, ce va si fi, probabil, ultimul capitol al epopeei incepute in primavara 2020, dar, in niciun caz nu va fi ultimul capitolul al Project Tig1. Teaser pentru urmatoarea data: am reusit intr-un final sa ajung pe un drum care sa ma unga pe suflet si care sa-mi permita "sa-i dau frau liber"... Daaaar, pana data viitoare, #staytuned! P.S: Cred ca este cel mai lung capitol posibil! Daca ai/ati citit pana aici, multumesc frumos pentru interes si atentie!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt deschis si la alte propuneri - dacă e voie - mai ales că m-am uitat mult după Mazda 3.1 point
-
Pana la urma am reusit sa finalizez ce mi-am propus la inceputul topicului. Am instalat si MIB 2.5 cu ecran de 9.2 ce iti arata toate amprentele la prima raza de soare De asemenea, am pus si volan si schimbator nou, piese luate din dezmembrari cu masini 2018/2019 cu 0km in bord. Credeam ca sunt modele diferite de volan dar pielea era asa uzata ca nu mai arata ca asta de acum ci era foarte lucioasa Nu mai am de gand sa schimb nimic ci doar sa o mentin tehnic si estetic la un nivel ridicat. Cu toate ca ma gandesc si la predictive ACC dar imi trebuie noua camera din parbriz.. ma contrazic singur.1 point
-
Vad ca sunt multi care nu cred in ”reconditionare” dar pentru cei ce vor sa economiseasca ceva bani va expun pe scurt povestea mea.Am luat masina pe la 110000km reali si la 60 km de la achizitionare a pornit regenerarea,masina a inceput sa scoata fum alb si murea uneori la relanti.Dupa inlocuire de injectoare progresiv cate unul cu sh ”bune” ,masina mergea tot prost asa ca m-am hotarat si am trimis injectoarele initiale la un centru de ”reconditionare”.Totul bun si frumos, injectoarele reconditionate mergeau ok dar unul pierdea motorina pe la stutul de alimentare ,asa ca am demontat stutul si se pare ca la remontare a angrenat o impuritate in injector care l-a blocat ,masina mergea in 3 cu eroare.Am pus un alt sh dar masina mergea destul de prost,dar am plecat asa pana la Buzau (200km)la centrul de reconditionare unde au curatat un alt sh (pt ca e mult spus reconditionat atata timp cat nu inlocuiesti componente),dar concluzia e ca am aproximativ 40000km de la reconditionare si masina merge ok,fara sa mai rontaie sau sa mai am vechile simptome. Garantia a fost doar de 3 luni scris dar cea verbala a fost ca ar trebui sa functineze inca 100000km. Fiecare intelege si alege dupa buget.1 point
-
Nu este doar perceputa, chiar este foarte scumpa daca incepi sa pui optionale in afara Cleverpack-urilor. Poti sari fara stres de 30k Euro pentru un 1.5 TSI M6 doar cu optionale din zona de Safety.1 point
-
Momentan am cumparat 4 anvelope de iarna continental ts 850, care vor fi montate pe jantele de tabla, iar pana in primavara voi cumpara si 4 jante. :) Trebuie sa fie pe 15 si foarte bling :) dar sa fie perfect asortate. Si cu un buget de vreo 1500 ron maxim, pot fi si sh dar impecabile. Momentan nu stiu inca dimensiunile jantelor, trebuie sa ma uit pe roata de rezerva, (nu stiu nici daca am prindere 5x 100 sau 5x112 :) ) dar pana in primavara am timp. Daca aveti sugestii nu ma deranjeaza sa le vad. Eu m-am gandit la ceva audi style in 5 spite duble, sau ceva cu rotunduri inauntru.-1 points
-
Da sunt pe 15, dar din considerente practice, voi merg tot pe 15 si la aliaje, chiar daca mai mari ar da mai bine. Am aflat intre timp si dimensiunile rotilor mele, sunt 5x100, 6j et 35, gaura centrala 57 parca.-1 points
-
Eu nu stiu ce a fost in capul astora de au pus roti de bicicleta pe toledo...puteau sa puna macar 195 60 15 / 205 50 16 stock..ca sa nu zic dimensiunile standard de la golf / leon / skoda..205 55 16 e perfect...185 60 15 mi se par inguste rau pt o berlina...la fel ca loganul..in cazul asta si eu iti recomand tot 15', ceva OEM ;-1 points
-
Normal..asta se reflecta si in pretul de achizitie..ca daca ar costa cat o octavia 3...nu ar mai cumpara nimeni...dar totusi...imi sustin parerea..un 195 60 15 ar fi schimbat comportamentul masinii pe viraje si mi se parea mult mai indicat..G4/ G5 si alte hatchback-uri au si 225 45 17...pe asta..nici daca vrei nu poti sa pui R17 legal...-1 points
-
Golfix, daca iei in calcul si o resoftare, va fi exact ce trebuie ;) cum a spus si mumus, cuplul la turatii joase te ajuta destul de mult in viata de zi cu zi iar condusul devine mai lejer. Plus ca si consumul e rezonabil..la fel si taxele + impozitele.-1 points
-
la noi nu sunt nici in showroom. fost la midocar vitan, nu avem g8, aducem sapt viitoare si echipare life. sa si-o ia ei cu tapiteria aia pe life. gti cred ca la anul il vedem in showroom. probabil vor sa vanda online. aatunci sa isi taie comisionul.-1 points
-
grija la motoarele de 1 litru in 3 cilindri... cat de fiabile sunt se va vedea in timp. Stie cineva daca travel assist include lane assist adaptiv.. adica te tine pe mijloc.. si include si volan HOD?-1 points
-
Cu motorizarile de pe Golf 7 nu o sa ai nici pe departe problemele prezente pe Golf 6. Si sincer, in 2020 nu mai are niciun rost sa iei tot 1.6 aspirat, sa fim seriosi. Ca sa nu ai probleme majore la ea, asa cum ti-am recomandat, cauta un Golf 7/Seat Leon 3/Octavia 3 dupa 2013, cumparat din Romania (evita auto din Germania decat daca poti sa o verifici la sange la service si iti asumi riscul asta), cu istoric in reprezentanta cu kilometraj maxim 150k km, eventual sub 100k, daca mai pui niste banuti. Doar in felul asta ai cat de cat siguranta faptului ca masina nu este un cazan uzat la greu prin vest si cand incepi sa mergi cu el aici iti pica toate in primii 5000km.-1 points
-
Ai un buget maricel ( daca te intinzi spre 7k euro ), si ar fi pacat sa il irosesti pe un golf 6 ( aka un golf 5 mai urat la exterior ) cu o motorizare din anii '90. Este lenesa, eu am avut un leon 1P ; prin oras este okeiutza daca nu ai pretentii, se incalzeste repede, cu clima isi mai dau duhul vreo 10 cp, ca la orice benzinar aspirat, consuma 10-14 urban, 7-9 afara daca nu stai pe loc sa mergi cu 100 ; btw, este 8 valve, in 5 trepte, la 3000 rpm ai 100km /h, la 160 ai 5000 rpm ; in general sunt consumatoare de ulei, mai ales dupa prima suta de mii de km, din cauza segmentilor din cate stiu, are missfire la ralanti, adica trepidatii usoare si fluctuatii mici ale ralanatiului, lucru ce se intampla de noua ; este un motor care se preteaza bine pe GPL, pt economie, si care nu cauzeaza probleme, pt ca este clasic si nu are ce ; si cu ~ 3000+ lei il segmentezi la o adica... in locul tau ( daca vrei musai benzina ), as risca pt un 1.4 tsi ; costul unei distributii pe lanta se invarte pe la 3000 lei cu tot cu manopera ; trage bine, consuma putin ( 5-6 afara / 8-10 in oras ), are 6 trepte, cuplul se simte de la 2000 rpm, iar ca si probleme generale asa cum au spus si colegii este cea cu distributia ; daca esti ghinionist, poti avea probleme cu variatorul, care mai este si ala cateva mii de lei ; ar f ok si o curatare de supape cand o iei ( ~ 7-800 lei cost ), pt ca admisia directa face depuneri ; combustibil 98+ pt o functionare optima. Acum...daca stam sa disecam orice problema si orice piesa ar putea cadea, ar merge cu loganul de 75 cp ; depinde foarte mult si de starea masinii in momentul achizitiei, iar pe viitor, si de noroc ; eu in locul tau m`as indrepta spre o masina cat mai noua, benzinara aspirata, din afara gamei VAG la 7000e ( un hyundai elantra ~2012 1.6 mpi 132 cp, hyundai i30 ~2013 1.6 120 cp, mazda 3 1.6 mpi, masini care tin cu casa ). Ai mai putea lua in considerare in bugetul tau si skoda rapid sau seat toledo, dar si eu sunt de parere ca mai bine mai strangi putin si la 8k iti iei cu siguranta un leon 5F TSI, care dupa parerea mea este un upgrade major fata de ce ai acum.-1 points
-
nu, simpaticul ala nu a zis ca nu m-ar auzi, nu a zis nici macar o data sa repet ce am spus (am mai multe diplome obtinute prin Anglia, deci vorbesc limba binisor oricum ) pur si simplu el vroia casti, si nu oricare, ci cu microfon. Asta desi eram cu casca bluetooth in ureche... mi-a facut niste nervi... Legat de AID, daca iti pare rau, putem face schimb. Serios acum, intr-adevar afisarea nivelului bateriei e cam dubios. Acum tocmai am terminat de incarcat, 330km autonomie imi arata Apropo, vad ca ai mers si tu ceva, nu gluma, ai deja 1100km... sa verifici si tu nivelul lichid frana si presiune pneuri, te rog.-1 points
-
M-am decis sa va prezint masinuta mea, care am cumparat-o de noua, acum vreo 3 luni, am cu ea vreo 3500 km, este un 1.2 tsi de 85 cp si 160nm, cuplu maxim intre 1500-3500rpm, si putere maxima la 4800rpm. Consumul in brasov este de 7.3 la suta pana in prezent, iar extraurban intre 5-5.5 in exterior si 6 pe autrostrada constant la 130 km/h In tr5 la 130 km/h am 3000 rpm, la 150 km/h am 3500rpm In tr 2 ajung la 100km/h in tr3 la 150, deci am cutie etajata luuung drl led cree Folie lummar ATR cu insertie metalica senzori parcare Scos sigla toledo Si ditamai portbagajul-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00