Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.09.2020 în toate secţiunile
-
@C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final! M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru urmatoarea tona de tag-uri din postare . Chapter IV: "Look, Momma', I'm not driving fast. I'm flying low!" a.k.a Boost, Power & Go Fiindca in ultimele saptamani timpul a fost mai mult decat limitat, dar si, mai ales, fiindca prezentarea doar a unor piese, fara imaginea de ansamblu, m-am gandit ca nu o sa ajute prea mult, urmeaza cel mai lung, dar si cel mai fain capitol. Totul a pornit de aici, si tot ce s-a facut pana in punctul asta, a avut ca scop final, asta: Stage 3. Pentru acest obiectiv, am cautat sa alegem, si aici ii multumesc frumos din suflet lui @C Z R pentru toate sfaturile, rabdarea si tot timpul alocat, si sa construim lista tuturor componentelor, astfel incat sa fim cat se poate de "safe". Astfel, lista a aratat asa: 1) Incepand cu downpipe-ul, dupa un lung periplu in incercarea de a procura unul de la APR, preponderent fiindca catalizatorul este amplasat in mid-pipe si nu in compartimentul motor + faptul ca este singurul care are 300-cel, si, dupa ce m-am lovit de foarte multa neseriozitate in mai toate partile, m-am sucit si m-am hotarat pentru downpipe Milltek, Cast, cu catalizator "Race - 200cel". Spre surprinderea mea, am fost norocos sa prind (dupa o asteptare de cateva saptamani ), noul lot de downpipe-uri care beneficiaza si de "ceramic coating", lucru care ar trebui atat sa o protejeze de coroziune, cat si sa scada temperatura in compartimentul motor. Astfel, pachetul s-a prezentat asa: Spre comparatie fata de downpipe-ul stock: Diametru: OEM (65mm) vs. Milltek (76mm) Montajul final arata asa: 2) Urmatorul lucru pe lista a fost admisia. Si, cum alegerea, aici, era extrem de simpla, am optat pentru RacingLine R600 + Inlet Pipe + Turbo Elbow + Turbo Muffler, si, ca sa fie treaba completa, + Coolant Relocation Hose. Astfel, asiguram motorului cat se poate de mult aer, ca sa "se dezlantuie" . Ca diferente, cam aici se vad cel mai clar: - Turbo Elbow: - Turbo Muffler: Eliminandu-se acel decupaj, sunetul in admisie de turbo spool a devenit mai pronuntat si ma distreaza maxim atunci cand aud cum "fluiera" . Totusi, nu este deloc deranjant, ba chiar mi se pare "natural" . Montajul, in final, arata cam asa: 3) Additional, s-au schimbat bujiile cu NGK Racing R7438-9, care sunt cu 2 grade mai reci si au varf "racing" ce scade riscul ca acesta sa se sparga/rupa si sa facem cine stie ce "boacane". In plus, s-a instalat si un kit de upgrade HPFP Autotech, ca sa fim siguri ca primeste si suficienta benzina, odata cu aportul de aer. 4) Acestea fiind spuse, ajungem la "Bijuteria Coroanei": Perun IS38 Hybrid v3 turbo. Este vorba despre o turbina noua IS38, care a trecut printr-un proces de hibridizare pe mainile iscusite ale baietilor de la Perun, Polonia. Ca sa creez contextul, initial, ma uitam dupa un IS38 nou, fiindca toate marcile consacrate de turbo hibride depaseau cu mult bugetul. Cu mult... Asta, pana cand, intr-o seara, @C Z R imi trimite un grafic + un pret care, sincer, mi-au dat un pic acul peste cap . Full-boost aproape ca un IS38 stock, putere 450+, pret doar cu putin mai mare decat un IS38 nou. Trifecta! Sincer, recunosc ca nu imi mai amintesc exact cum a decurs conversatia, dar parca a fost "Call" instant . Evident, urmatoarea noapte nu prea am putut sa dorm fiindca numai turbo aveam in cap . Iar cum primisem si aveam incredere 100% in recomandare, n-a durat prea mult pana cand am primit mesajul de la @C Z R: Bineinteles, a mai durat MUUUULT mai mult timp si, probabil multe "ganduri de bine" de la @C Z R, fiindca ii ocupam balconul cu ea ( ), pana cand a ajuns pe masina. Spre comparatie cu turbo IS20 stock: Apoi, monstruletul arata asa, scos din mediul ei "de lucru": Si, iar, o comparatie cu ea montata vs. fosta: Per total, la finalul celor 4 zile de montaj, presarate cu munca asidua, multa magie, nervi, trezit de dimineata, multa cafea si, cel mai important, zambete atunci cand vezi cum, incetul cu incetul, proiectul prinde contur, rezultatul final arata asa: Efectiv, nu cred ca ii pot multumi suficient lui @Florin@Caractere si baietiilor pentru rabdarea pe care au avut-o, astfel incat sa iasa absolut totul fix cum trebuie! 5) Apoi, tiptil tiptil, masinuta a plecat pe drumul sau "catre scoala", unde avea sa invete, dupa alte multe calibrari, timp, nervi consumati si muuuuuulte figuri datorate interventiilor dubioase ale Haldex-ului, cum sa se joace cu noile jucarii si sa isi descopere potentialul ascuns! Soft-ul beneficiaza atat de optiunea "Multi-Map", cat si de Pops&Bangs (de care nu ma mai satur ). Hartile sunt configurate astfel: - Map1: (almost stock-ish) 251 cp & 306 Nm - Map2: (Stage 2-ish) 355 cp & 448 Nm - Map3: (Powaaaa') 444 cp & 556 Nm - Map4: (Immobilizer) Anti-theft (nu porneste nici cu cheia) De mentionat ca masuratorile au fost facute fix in cele mai calduroase zile ale lunii August, cand termperaturile sareau lejer de 30+ grade, chiar si seara. Odata ce temperaturile vor mai scadea si, in masura in care @C Z R ma mai tolereaza, o sa incerc sa revin pentru a o masura inca o data, in conditii atmosferice mai bune. Totodata, pentru a putea avea o minima sansa de a fi masurata corect, i-a fost activata si functia de ESC Off (complet): Totusi, rezultatele sunt incredibile, cel putin pentru mine. Este senzational ce poate face un astfel de motor, atunci cand primeste ce-i trebuie! Graficul arata asa: Iar, aceste rezultate se traduc in: Din pacate, alti timpi nu pot atasa, dar, trust me, ca sa citez un prieten (he know who ) : "Timpi extraordinari pentru o sufragerie pe roti!" Concluziile, simt nevoia sa le expun intr-o postare ulterioara, ce va si fi, probabil, ultimul capitol al epopeei incepute in primavara 2020, dar, in niciun caz nu va fi ultimul capitolul al Project Tig1. Teaser pentru urmatoarea data: am reusit intr-un final sa ajung pe un drum care sa ma unga pe suflet si care sa-mi permita "sa-i dau frau liber"... Daaaar, pana data viitoare, #staytuned! P.S: Cred ca este cel mai lung capitol posibil! Daca ai/ati citit pana aici, multumesc frumos pentru interes si atentie!16 points
-
Eu sunt de parere ca masina colegului de pe forum ar fi una corecta ( mk6 break 1.4 tsi ) ; a schimbat distributia...deci din start economisesti niste bani ; arata si bine, este dotata ( panoramic, incalzire in scaune, R17 ), la pret sigur este flexibil si un 6200-6500e pt o masina buna ar fi decent. Insa trebuie vazuta si verificata si ea, ca nu cumparam doar din poze ; plus ca are km putini, ~ 120k daca nu ma insel ; mi se pare o alegere buna pentru tine ; iti spun din propria experienta ( am avut 13 masini SH pana acum ) ca o masina cumparata de la proprietar, si mai ales de la un forumist ( unul mai vechi, nu samsar intrat pe forum sa`si puna anuntul ), te poate scapa de multe potentiale probleme neplacute, sau viceversa, sa iei una mai ieftina cu 1000euro decat a lui si sa bagi 2000 in ea...5 points
-
4 points
-
Salutare ! Dupa 5 ani de VW Golf 4 stage 2 245cp cu ceva peripetii pe partea de performanta si car audio a venit timpul sa renunt la el, moment in care am achizitionat un VW Golf 6 GTD in 2017. Incantat de noua masina, optiunile si aspectul acesteia am facut rapid cateva imbunatatiri clasice: jante, arcuri sport, kit frane VW Golf 6r si stage 1. Din punctul meu de vedere este o masina care echilibreaza majoritatea nevoile mele si fiind ft multumit de ea o folosesc si in ziua de azi. Dupa 1,5 ani am hotarat GTD-ul sa ramana masina daily si sa luam VW Golf 6R weekend si concedii. Mi-am dorit sa fie in 4 usi pt ca stiam ca in curand se va mari familia si obligatoriu DSG. In 2018 am luat VW Golf 6R 2.0tfsi 4motion DSG cod motor CDL din 2012 in 4 usi, 78.000km, stoc, mai avea cateva luni de garantie si cu full istoric VW. Dupa cele patite cu golful 4 imi doream o masina stoc, sport cu ceva putere la care sa nu mai fie nevoie sa fac prea multe....cel mult un stage 1. Am fost foarte incantat de ea practic era cea mai faina masina pe care am condus-o. Aveam deja un golf 6 dar datorita tractiunii 4motion si dsg-ul care mi s-au parut fantastice, masina se conduce total diferit. Voi posta pe parcurs evolutia acestui VW Golf 6R cat si cunostintele dobandite despre masina si motorizare. Pozele nu sunt punctul meu forte, sunt facute cu telefonul2 points
-
@deenman am depistat problema, la o privire mai atenta am vazut la roata din drepta spate BBS SR 800 lipsesc 2 suruburi (vezi foto de mai jos), atunci am decis sa schimb rotile sa montez 2 roti de iarna pe spate, am mers cu masina in probe si "supriza"....liniste totala. Am mers direct la "Polonezu" unde au fost reconditionate rotile mele BBS RS 800 si le-am aratat problema, au spus sa aduc toate cele 4 roti pentru refacere GRATUITA. Am fost acasa am luat si cele 2 roti de pe fata de iarna si am dat fuga la "Polonezu", au fost demontate si cele de pe fata de vara, montate cele de iarna, am facut proces verbal de predare si le-am lasat acolo pentru refacere si recalibrare...si oricum cum eu pe 1 Octombrie montam rotile de iarna voi ramane cu ele pana la primavara si cu ocazia asta NU grabesc refacerea rotilor de vara. @Muale, cutia e perfecta...mai ales acum (vezi mai jos)! Va multumesc! Breaking News... In alta ordine de idei, atunci cand am ridicat etrierii am dat comanda si de kir reparatie levier timonerie OEM, au venit in 2 transe si astazi le-am montat pe masina. Inainte maneta avea un joc destul de enervant, iar acum dupa munca si chinu dreaq, dar merita...maneta schimbator e tambal...NU mai are joc, NU agata si schimba perfect ca o masina noua! Necesar kit reparatie levier timonerie Coduri OEM: -8D0798151 -8D0711901A (2 Buc.) -823711263C -N10056201 -8D0711099A -8D07112792 points
-
Multumesc @qwk Urmeaza sa o pun la punct, chiar daca unele apar in istoric, in prima luna am facut revizie generala si am eliminat problemele constructive 2.0tfsi. Voi posta si codurile de piese update poate ajuta pe cineva. Revizie motor cu ulei Millers 5w40 nanodrive cfs nt+ Schimb ulei + filtru DSG + capac filtru + garnitura capac (G052182A2 02E305051C 02E305045 N91084501) Schimb ulei cutie transfer, grup spate, ulei + filtru haldex (G052145S2 G055175A2 111358) Inlocuire bujii stoc cu NGK Iridium: BKR7EIX PCV ultima revizie VW: 06F129101R Diverter Valve ultima revizie VW: 06F145710G Joja nivel ulei ultima revizie VW Inlocuire tachet pompa de inalta + suruburi + garnitura (06D109309C N10624701 WHT005184) Upgrade pinion angrenare pompa de ulei cu masa simpla de la Vis Motorsport si anularea balansierilor din pompa de ulei. Au fost suficiente situatii in care pinionul original cu masa dubla s-a spart si a distrus motorul. Am preferat intai sa elimin defectele constructive. Am inlocuit si ambele distributii cea pe curea si cea pe lant. Pot spune ca masina tehnic este impecabila si deja fac liste cu ce upgrade-uri pot sa fac. Deocamdata incep cu cele mici cum ar fi sa pun extensii la padele, arcuri sport, emblemele VW fata/spate sa le inlocuiesc cu altele negru lucios.2 points
-
Am formatat autonomiile estimate in fiecare zi pentru ID3, Zoe, Niro si Kona in testul de la AutoMarket: Iata si grafic: Si un grafic cu cat peste 300km au fost acele autonomii: ID3 a avut autonomie medie mai mica decat Zoe! Asta a fost cea mai mare surpriza pentru mine, sa vad cat de putin consuma Zoe si ce autonomie mare are (oficial 400 km din bateria sa de 52 kWh). Nu am vazut atat tam-tam in jurul lui Zoe la noi in tara, dar e clar ca practic cu Zoe poti merge chiar un picut mai mult decat cu ID3. Niro si Kona au fost masinile cu autonomia cea mai mare, Kona a avut in permanenta cu 100 km mai mult autonomie decat ID3, in timp ce Niro cam 60-140 km. Exceptia sunt zilele 3 si 4, cand diferentele nu au fost mari intre masini. Autonomia mai mare trebuie privita si prin prisma ca viteza medie cu Niro si Kona a fost mai mare decat cea cu ID3. Fara suparare Bogdan, dar nu poti spune ca doar ID3 a fost condusa sportiv, celelalte nu, si cu toate astea nu stiu cum dar viteza medie cu ID3 a iesit mai mica decat cea cu celelalte masini... Kona are un cuplu motor mai mare decat ID3, are 400 Nm, care se simte cand accelerezi, rupe aderenta la rotile din fata mereu daca apesi pedala la fund cum esti obisnuit la termice. Cine vrea mers in confort fara asa ceva si cu suspensia setata pe confort are Niro, dar e la un pret la noi intentionat pentru ca masina sa nu se vanda in Romania, cum am spus in alt comentariu de pe un alt thread. Cum spera VW sa vanda Plus-ul, cand cer aceiasi bani pe el ca pe o Kona Luxury+, care are autonomie mai mare cu 100 km, reprize mai rapide (vezi clasificarea de pe zeperfs) si vine cu mai multe pe ea? ID3 are intr-adevar mai mult spatiu in spate, si portbagajul un pic mai mare 385l fata de 332l, dar tot putin e.2 points
-
2 points
-
La banii astia te aproprii de un Toureg, model nou, de la Weltauto, 2019, cu 3.0 TDI.. un bitdi nu o sa devina niciodata un clasic.. poate un 2.5 TFSI. Si eu sunt curios ce ti-ar place in loc.2 points
-
Cat timp colegul de forum adrianb95 a pornit discutia cu focus pe Golf 6, eu zic ca trebuie sa il intelegem si eventual sa il sfatuim la ce anume sa se astepte de la un Golf 6, pe partea de motoare, intretinere, feeling, durabilitate etc etc. Mai ales daca unii dintre noi au avut sau au Golf 6, consider ca putem veni cu pareri concrete si corecte. Si sa nu ne apucam sa "ne cumparam" tot felul de masini, concurente ale Golfului 6, cu banii din buzunarul lui adrianb95. El isi cunoaste bugetul, stie de ce vrea Golf 6 si cat timp este precaut si a luat deja in calcul o achiztie + cheltuielile imediat urmatoare, inseamna ca astia sunt banii lui, pt asa ceva este dispus sa se inhame. Nu Golf 7, nu Seat sau Octavia, nu asiatice. Daca pana acuma te-ai descurcat cu un Golf 4 si ai tras de masina aia maxim, un Golf 6 nu prea cred ca are cum sa te dezamageasca la capitolul robustete si calitate. Si nu ca este Golful 6 masina perfecta, dar macar se stiu absolut toate problemele acestei generatii si exista solutii pt orice. Iar pe termen mediu si lung, nu are sens sa precizam cate optiuni de mentenanta sunt: dezmembrari, piese aftermarket pe o plaja uriasa de preturi, retrofit-uri etc. Pe cand la asiatice, o fi si ele fiabile, dar totusi...sa nu ai probleme numa cu ele, ca pe urma cauti piese, cauti mecanici care sa aiba habar de ele si cauti si tot cauti de toate. Cum doresti Golf 6 benzinar, ai doua optiuni: 1.6 MPI si nu te doare capu si iti asumi "puturosenia" motorului sau iei 1.4 TSI 122 cai, rezolvi distributia sa stai linistit, si ai pace cu ea ani de zile. Cat timp poti gasi o masina la care sa ii afli istoricul, dar ala pe bune nu povesti, merita sa o iei, daca se incadreaza in bugetul si calculele tale.2 points
-
2 points
-
Caseta ar trebui sa o schimbe pe cheltuiala mecanicului care trage de roti in loc sa invarta de volan.1 point
-
Astazi am achitat avansul pentru e-up (rabla+ included) cu livrare la inceputul lui decembrie.1 point
-
Este pe lista priorităților. Dacă nu o vinde pana la sfârșitul lunii, posibil să mă înțeleg cu el.1 point
-
@voinea, am vrut sa am in lista doar masinile "affordable" cu autonomia cea mai mare, dar pot face si comparativ cu toate. Autonomia tuturor masinilor din test, de la cea mai mica la cea mai mare: Grafic: Si diferentele peste 171 km (care a fost cea mai mica autonomie estimata inregistrata la o masina in test - Mini SE in ziua a 6-a): Ordinea intre Taycan si eTron mi-a pus un pic de probleme, Taycan-ul nu a fost fortat in primele trei zile, din cauza asta bara de autonomie a Taycan-ului e mai mare decat a eTron-ului la inceput (si relativ la celelalte masini, de asemenea). Pe urma, s-au dus emotiile si se pare ca au calcat acceleratia testerii... Uite si un link catre un comparativ cu performantele dinamice ale modelelor din lista (cu exceptia e2008 care nu e in baza de date, si Taycan care e de pe alta planeta): Audi e-Tron 55 Quattro vs Hyundai Kona Electric 64 vs VW ID.3 1st vs Kia E-Niro vs Mini Cooper SE vs Renault Zoe R135 Am atasat si fisierul cu datele, daca doriti sa va jucati cu ele. AutoMarket ElectricRomania 2020 - Autonomii.ods1 point
-
Offtopic: este comandata a mea, configuratie facuta, avans achitat Ontopic: pentru cei care se gandesc la Formentor cu livrare anul acesta, Top View Camera(PCT - ca optiune) are restrictie pana in saptamana 48 anului curent. Cand am alte informatii, sau daca mai sunt interesati, cu drag in acest topic/topic dedicat sau PM si va raspund.1 point
-
Eu nu vad nicio diferenta de cuplu intre mk6 1.4 tsi 122 cp si mk7 1.4 tsi 125 cp ; ambele au 200 nm..nici nu incape in discutie " mult mai rapida " una decat alta...mult mai rapid este un 2.0 tsi fata de un 1.4 tsi...haideti sa nu exageram ; cum nu ar trebui sa exageram nici ca iei un golf 6 praf, ca nu ai de ce sa iei o masina praf ; cum de altfel poti lua si un golf 7 praf...nu le iei cu ochii inchisi.1 point
-
Salut .. Aceasta este octavia mea, 2.0 tdi Vrs .. Vin din Croația și ador mașinile. Scriu printr-un interpret, așa că îmi cer imediat scuze dacă ceva este tradus greșit. Practic, pe forumul tău am văzut o mulțime de lucruri pe care aș vrea să le instalez pe mașina mea ... Am instalat deja ceva, cum ar fi frâne mai mari, arcuri și jante ... Cel mai mult mă interesează echipamentul. Acolo am văzut echipamente pe care nici nu știam că ar putea fi montate pe această mașină. Deci, dacă te enervez puțin, nu mă enerva.1 point
-
Arata bine. Folia categoric fara demontat fetele de usi. Am montat si vazut la sute de masini, nu vad nici un avantaj la demontarea fetelor de usi. Incearca si fara la o masina, macar sa stii cum e.1 point
-
@b94uri Editat! M-a indus in eroare titlul - am vazut urias, m-a dus direct cu gandul la AllSpace . My bad... Multumesc pentru cod. Intr-adevar, la asta ma gandeam si eu, ca sunt prea jos. Totusi, pot fi utile sa ancorezi chestii prin portbagaj ca sa nu se plimbe de colo colo . Ma bucur ca este ce iti doresti masina. Pana la urma, vorba din batrani spune ca "daca intorci capul sa o admiri in timp ce te indepartezi de ea, inseamna ca ai ales masina potrivita!" .1 point
-
Orasul e plin de TDI-uri cu filtrul de particule (DPF) anulat si cu EGR-ul obturat. Emisii de particule cat cuprinde, in zone locuite si circulate de oameni. Particulele de diesel cauzeaza cancer de plamani. Un tratament pentru cancer de plamani, platit din asigurarile medicale obligatorii, costa mult peste 45000 LEI si in majoritatea cazurilor oricum nu face decat sa mai intarzie decesul pacientului cu vreun an. Asa ca prin asigurarea medicala obligatorie, o chestie cam socialista, noi toti subventionam privilegiul unora de a calatori mii de km prin oras cu TDI-uri obosite, cu "doar" 150.000 Km la bord, cu filtre de particule si EGR-uri anulate.1 point
-
Gata si detailingul..pot spune ca mi:a iesit perfect 5-6 ore de munca fara pauza. Ca si pasi : Exterior : spalat, uscat, degresat fiecare suprafata inaintea polisului, polisat, sters rezidurile cu prosop de microfibra, aplicat sonax brilliant shine, aplicat dressing anvelope. Compartiment motor : curatat Interior : aplicare tratament pt piele, curatat cu mafra pulimax. As mai fi vrut sa polisez elementele cromate, insa nu ma mai simteam capabil asa ca am lasat'o pe altadata. Pot spune ca sunt foarte multumit de soft si de comportamentul de dupa.1 point
-
Piese necesare: Macarale spate complete, cu cablaje, nu le luați fără boxe că vă chinuiți, mare atenție calculatoarele să fie compatibile cu ce aveți pe față, eu am luat prima oară un set care nu erau compatibile. Apoi trebuie cablajul de pe ușa de la șofer și comenzile cu 4 butoane. Panourile la ușile din spate trebuie schimbate și ele. Mai aveți nevoie și de niște fire și papuci diferiți. Eu am luat de pe o mașină de la dezmembrări mufele de pe stâlpii din mijloc și cablurile necesare. Legăturile sunt următoarele, pentru tipul și generația mea de mașină: - mufa T28 pinul 21 firul maro e masă, aveți șurub de masă sub mochetă în spate, pinul 22 e alimentarea motorașului, eu am plecat cu fir direct din panoul de siguranțe, siguranța 35 iar pinul 3 e alimentarea calculatorului am plecat din siguranța 28. Pinii 23 și 24 sunt pentru boxe, sunt aceeași. Toate comenzile pentru ușa spate vin pe un singur fir, respectiv pinul 6 care vine conectat cu calculatorul de pe ușa față în pinul 6 din stâlpul din față. Până în stâlp eu am avut firul tras, acesta vine din pinul 15 din calculatorul de pe față. Conexiunile sunt identice pentru ambele uși. Urmează codările: Pe canalul 19 activați calculatoarele pentru ambele uși. Pe canalul 46 activați la fel calculatoarele pentru ambele uși și transmiterea comenzilor prin lin. Pe fiecare ușă din față activați calculatorul de pe ușa spate. La mine a fost greu la început pentru că nu știam cum se transmit comenzile, nu am avut diagramă, mai mult prin deducție și ce au mai spus colegii. Am avut și o mașină identică unde am făcut niște măsurători. Oricum cel mai greu e la demontat plasticele și fețele de uși. Din siguranțe am plecat cu firele pentru ambele uși prin partea stângă și le-am trecut în dreapta pe sub bancheta spate, a fost mai ușor. Pentru alimentarea motorașele am avut firul original scos din instalație, firul galben cu roșu , acesta se bifurcă în 2 fire. Firul pentru alimentarea calculatoarelor l-am prins cu conector rapid, a fost foarte ușor.1 point
-
Catalin, ne descurcam in 2 doar cu mutat scaunul fata-spate, ceea ce e simplu de "gasit", fara a altera spatarul sau inaltimea scaunului. Mai departe, oglinzile ar fi de mare ajutor sa se miste, ca sa poata vedea si celalalt sofer "bine" in ele. Asa am nimerit masina fara memoria din scaune. Mult mi-as fi dorit caci e foarte practica, dar n-a fost sa fie. Poate totusi activarea din calculator a profilelor, daca e posibila, m-ar putea ajuta cu oglinzile, ar fi minunat!1 point
-
03N115562B versiunea filtrului actualizata. 03N115466 este varianta veche care a fost inlocuita. E facut pentru o multitudine de modele din gama VAG, nu inteleg exact ce te intereseaza defapt.1 point
-
corect - doar ca e un pic complicat, te poti adresa tot lor, sa o rezolve. intreb, deoarece e o pacaleala de functie... nu are legatura cu nimic....doar cu timpul scurs1 point
-
Faptul ca nu pica egr turbine si alte chestii la motoarele cuplate la dsg mai des ca la manuale contrazice spusele lumii legate de mersul subturat. Faptul ca vrei sa o tii in sport nu dauneaza daca ai grija sa faci asta dupa ce motorul si cutia au ajuns in parametri.1 point
-
De tot chiar! Aproape ca m-a bufnit rasul in telefon cand mi-a dat cotatia! Nici nu l-am mai intrebat cat costa restul elementelor... "Multumesc, o zi frumoasa!" Sa stii ca nu zici rau! Pur si simplu mi se pare "noaptea mintii" toata treaba asta... Bai, cumpar piesa de la voi (ipotetic), este NOUA, o montez la voi si, totusi, ma ardeti la garantie?! @roc82 Deci, VAI, cum poate sa arate volanul acela! Chiar m-ai pus pe ganduri! Merci mult pentru recomandare @ShadoWzZ ! O sa iau legatura cu e, de curiozitate, sa vad daca si cat m-ar costa un proiect facut pe gustul meu. Fibra de Carbon mi se pare un pic overkill in orice alta masina in afara unui super/hyper-car .1 point
-
@75NOR Am sunat astazi si la Nurvil... Din pacate, raspunsul a fost acelasi. Nu exista kit de retrofit aprobat VW ci doar piesa de schimb. Partea ciudata este ca baiatul de la Nurvil mi-a explicat ca trebuie schimbat si calculatorul de coloana pe langa volan + airbag + comenzi si ca aceasta operatiune necesita codare in sistemul fabricii, codare care nu este disponibila, implicit fabrica nu aproba o astfel de operatiune... Tot el, destul de deschis, mi-a recomandat sa ma duc la "baieti" ca ei sigur pot face retrofit-ul doar ca se pierde garantia... De pret nu mai zic: ~1.000,-euro doar volanul, fara comenzi, fara airbag, fara calculator de coloana (desi ma indoiesc ca ar fi necesar) si evident, fara manopera .1 point
-
@Razvan RXR Multumesc frumos pentru aprecieri @mihai.onu94 Multumesc frumos! Da, Arteon a fost pe lista scurta pana aproape de final, dar iarna asta mi-a fost reconfirmat motivul pentru care am optat pentru garda la sol mai mare, strada pe care locuiesc fiind si acum acoperita de zapada/gheata si sleauri adanci. CC-ul isi petrecea iarna la caldurica in garaj din cauza asta si criteriul garzii la sol a fost unul decisiv . Inca oftez dupa TSI280-ul acela, totusi!1 point
-
@Andrei_72 Din punctul asta de vedere, da, ai dreptate. Mergand pe ce ai zis tu, parca, acum, as inclina balanta catre a pune folie. P.S: Nu stiam ca in Canada se schimba asa des "parbriz-urile" . @Marius82 Da, si eu m-am mirat, desi cu noile aparate de taiat laser, cred ca pot taia materialul in orice forma . Inca nu am montat-o ca sa pot confirma, dar producatorul spune ca ar fi anti-amprenta / anti-grasimi etc. Revin cu feedback dupa montaj. Atat cea de pe Discover, cat si cea pentru AID le-am gasit pe Amazon. Inca periez intensiv Ali-ul poate gasesc acolo la un pret mai accesibil, dar fara noroc pana acum... Daca te tenteaza, poate bagam un Group-Buy? Eventual, poate mai sunt doritori si obtinem un discount sau, de nu, macar impartim transportul .1 point
-
@andrei0241 La prima vedere, AID-ul pare sa aiba acel strat de anti-glare aplicat, asemanator cu ce se gasea pe display-urile multimedia de la Audi A6/A8 de prin 05-10 care, dupa cateva stergeri, chiar si folosind o carpa curata, incepea sa se zgarie si afecta lizibilitatea acestuia. Cred ca la asta se referea si @Marius82. La cele cu cadrane cu geam de plastic, chiar daca si acelea se zgarie, rezolvarea este mult mai facila aplicand manual o pasta de polish fin, dar in cazul display-urilor, cred ca este mai dificila remedierea... @cristi511@Xadrian Sunt de acord, de aceea sunt si pro CASCO, la fel cum sunt si pro folie de protectie pe telefon. Tot urmatorul proprietar o sa se bucure cel mai tare de un produs "ca nou" la pret "SH" (indiferent de natura produsului in discutie) dar, dupa ce un amic si-a gasit masina zgariata de o plasa/un carucior in parcare, la 2 zile dupa ce o ridicase de noua, am zis ca nu vreau si OCD-ul meu nu ar rezista sa risc, cu atat mai mult cu cat, pe la noi, chiar si la Dealer nu prea le iese "la culoare" o revopsire a unui element. In plus, cred ca i-ar bufni rasul pe cei de la CASCO daca m-as duce la o revopsire pentru cateva puncte de vopsea sarita dar, cred ca mi s-ar zbate ochiul stang sa o vad "impuscata" la cateva luni dupa ce am ridicat-o . Deh, piticii ... @Mask001 Folia aia pare a fi doar UV. Nu stiu daca are grosimea necesara sa protejeze parbrizul la un impact serios... Dar o sa pun o intrebare la baietii respectivi legat de subiectul asta. Multumesc pentru pont!1 point
-
Exact de chestia asta mi-e si mie frica si parca nu as vrea sa schimb folia o data pe an, totusi... Ca protectie, sunt sigur ca-si merita banii, clar! Ai PM . Ti-am trimis PM. Intrebam de folie taiata pe sablon pentru ceasurile de bord. Cea pentru multimedia mi-am comandat-o deja si urmeaza sa o aplic cat de curand. Merci frumos pentru feedback!1 point
-
@andrei0241 Ai PM cu pretul pentru intreg pachetul pentru care am optat. Folie pe parbriz nu am pus fiindca baietii de acolo nu montau asa ceva si m-au si dat in spate apoi . Ideea e ca, din ce mi s-a spus, mi-au ramas in minte 1) intretinere la max. 1 luna cu solutie dedicata pentru a evita sa o agate stergatoarele si 2) dupa 1 an este posibil sa fie nevoie sa o schimbi, mai ales dupa ce le-am zis de parbrizul incalzit. Era vorba de ClearPlex 400. DIn pacate, alternativa nu am gasit care sa fie, la prima vedere, mai rezistenta ca aceasta... Sunt un pic in dubiu, dar mai cercetam. Tie cum ti se pare cea pe care ai pus-o pe a ta? Ai mers pe ClearPlex sau altceva? Ceva probleme impreuna cu parbrizul incalzit?1 point
-
Incercam, incercam! . As posta numele salonului, dar nu stiu daca se considera reclama... Cu permisiunea unui Moderator, il postez. @Marius82 am vazut ca tu ti-ai pus folie pe unitatea multimedia? Baietii pot face orice dimensiune taiata pe plotter cumva? Nu neaparat pentru estetica ci, mai degraba, este vorba de "calitatea" drumurilor din tara, care sunt pline de pietre/criblura. Clar, folia nu o sa reusesc sa te protejeze de zgarieturi de cheie, de aceea nici nu cred ca merita o infoliere totala, dar macar partile expuse (botul masinii), cat si bara spate (la incarcarea cu bagaje voluminoase/grele) eu zic ca merita, cu atat mai mult cu cat CASCO-ul sigur stramba din nas daca vrei sa revopsesti capota pentru 2-3-5 puncte de vopsea sarita... Ma rog, "piticii mei" asa imi soptesc si nu-mi dau pace . Multumesc frumos, @Jorjel! Incerc sa ma abtin cat pot, recunosc, totusi, ca nu prea-mi iese . Pachetul de iarna extins cuprinde duzele spalare parbriz incalzite, scaune fata + bancheta spate incalzite. Webasto nu este inclus si, desi am tanjit mult dupa el pe Diesel, pe Benzina nu cred ca o sa-i duc lipsa prea tare, mai ales ca motorul se incalzeste rapid si sansele uzurii premature cauzate de mersul cu motorul rece sunt mult, mult mai mici. Cu toate astea, o pornire din telecomanda masinii nu are strica ! Crede-ma, dupa multe puncte de vopsea sarita pe capota si bara fata de la fostele masini si dupa cateva pietre in sigla/parbriz si far (la care, noroc ca aveam folie) la masina tatalui, OCD-ul meu nu ar mai fi facut fata altfel! . De vazut, chiar nu se vede diferenta pe elementele infoliate vs. cele fara. In plus, baietii de la atelier chiar si-au dat silinta sa mascheze pe cat mai mult posibil marginile foliei astfel incat sa nu se vada buza acesteia si sa scada si riscul dezlipirii. La proiect B&W ma gandisem si eu inainte de infoliere, mai ales dupa ce am vazut cat de bine se vede pe masina lui @ToniM cu elementele Glossy Black. Chiar eram chitit sa fac si macar doar intreaga grila neagra, dar ma incurca rau bandourile cromate de pe usi si bara spate pe care, daca le-as face negre, s-ar vedea ca nuca-n perete si sa fie B&W doar pe fata si sa ramana cu crom in rest, no fun... Le-as fi colantat Oryx White pe cele de pe usi si bara spate, dar colant cu nuanta asta, nema ... First World problems .1 point
-
Intr-adevar, imi amintesc ca existau acele 2 optiuni in Configurator si nu mi-a facut cu ochiul cea extinsa. Nu este oricum ceva caruia sa-I simt lipsa in mod special... Multumesc frumos pentru lamuriri! Multumesc frumos, domnu'! Recunosc, ma bucur ca am prins-o inainte de update-ul motorizarii si introducerea filtrului de particule. Abia ce ma bucur ca am scapat de chestia asta de pe Diesel si, subiectiv, ne-subiectiv, topicul Superb-ului m-a ajutat in alegerea motorizarii. Chiar sunt dator macar cu o cafea! Legat de viraje, stiindu-ti zona, sunt convins ca ai cateva "corespunzatoare" de recomandat . O sa vina si acel moment, dar dupa ce termin rodajul ca sa ne putem bucura si eu si ea de ele, intr-un mod potrivit. Evident, ii facem cunostiinta si cu verisorul <nu chiar atat de indepartat> . Legat de tapiterie, din pacate, pe partea asta VW, personal, mi se pare ca sta foarte prost, in sensul ca nu exista optiune de piele+alcantara ci doar textil+alcantara, cum de altfel, am si eu, care vine standard pe Highline. Se poate opta pentru full piele, fara ventilatie care vine la pachet cu reglaje electrice + memorii, care, de asemenea, nu se poate bifa decat in aceasta configuratie si nu separat (alta prostie). Din ce m-am uitat si in curtea Skoda, acolo posibilitatile de configurare sunt mai multe pe partea de tapiterie si/sau optiuni de scaune... In orice caz, pe viitor o sa gasesc/ma gandesc la o varianta de a-i da un aspect interior pe masura exteriorului. Multumesc @@DRI@N! Varianta BiTDi este, de asemenea, destul de rara. In orice caz, B8-ul tau este superb, deci nu cred ca nu ti-ai atins target-ul . Sa-l stapanesti sanatos si spor la retrofit-uri fiindca masina chiar merita!1 point
-
Sa o stapanesti sanatos ! Poate iti pui pe lista si curatare admisie / supape ?0 points
-
@Florin_EFolia de aluminiu are grosime de 2mm( Buretele de 20mm). Nu pot sa imi dau seama de ingreunarea usilor. Se simt un pic mai "zdravane" si inchisul lor pare mai infundat. Eu am urmarit strict cresterea confortului. Cred ca am reusit un pic si alegerea materialelor a fost ok( calitate/cost). Ma declar foarte multumit de rezultat.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu timp de 4 schimburi intre 8000 si 13000 si max un an, am pus mereu castrol edge LL 5w30, acum vreau sa trec pe Motul, ce cod sa aleg? 1.2 tsi CBZA. Multumesc. Lantul a fost auzit cel mai des cu uleiul de prima umplere, in rest restul sa auzit mai des la pornire, doar cand se apropia anul.-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos ! o masina corecta si echilibrata nu as face retrofit la S`line datorita culorii care oricum nu il scoate in evidenta.-1 points
-
Confirm...esti in transă frate..eu vorbesc cu tine, tu te uiti la masina ; frumos sentiment, sa vezi bucuria asta in ochii cuiva. Ma bucur sincer pt tine astept cu interes modificarile ce vor urma.-1 points
-
Totusi, la 60km, cred ca e una dintre cele mai mari autonomii full electric. Oricum nu iei o hibrida facand calcule cat mergi strict in mod electric, nu ala e scopul combinatiei termic/electric-1 points
-
-1 points
-
nu, simpaticul ala nu a zis ca nu m-ar auzi, nu a zis nici macar o data sa repet ce am spus (am mai multe diplome obtinute prin Anglia, deci vorbesc limba binisor oricum ) pur si simplu el vroia casti, si nu oricare, ci cu microfon. Asta desi eram cu casca bluetooth in ureche... mi-a facut niste nervi... Legat de AID, daca iti pare rau, putem face schimb. Serios acum, intr-adevar afisarea nivelului bateriei e cam dubios. Acum tocmai am terminat de incarcat, 330km autonomie imi arata Apropo, vad ca ai mers si tu ceva, nu gluma, ai deja 1100km... sa verifici si tu nivelul lichid frana si presiune pneuri, te rog.-1 points
-
@Bebeee Merci. Nu esti hater, stiu ?. Nu este graba, am timp pana in primavara. Oricum maxim ce se poate comanda acum este varianta cu motor 2.0 tdi simplu , cu 200 cp, care in configuratia ce am eu, urca la 53.500 euro, daca mai punem si diferenta de pret pana la un bitdi de 240 cp, inca 2000-2300 euro, deja suntem la 55-56.000 + setul de roti de iarna 1000 euro...totalul se apropie de 57.000 euro ?...+ MTM Cantronic...si am ajuns la 58.500 euro ? ...astfel ca 40si ceva de mii este o reducere de aproape 30%??-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00